Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Today at 2:05 pm by Caleb R.

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5784 indlæg in 345 subjects

Share | 

And now let's see if you good enough ~ Drystan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 665

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:46 pm

Niklaus kunne tydeligt mærke, da de kom til kroen at Drystan ikke brød sig om det. Dog morede det Niklaus gevaldigt. Han lagde godt mærke til mændene som klappede Drystan i røven, og Nik ventede på hvornår Drystan mon vil få nok af det. Det skete da en mand tog sin hånd op under Drystans nederdel. Niklaus så hårdt på Drystan, som nu havde fat om mandens håndled. ”Drystan, slip ham!” sagde Niklaus med en hård stemme. ”Ellers vil du komme til at fortryde det.” lød det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 362

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:57 pm

Drystan havde næsten lyst til at slå manden her. Han hørte dog Niklaus' befale ham slippe. Han brummede lidt irriteret. Men slap så manden. Han så på Niklaus'. "Undskyld herre" sagde han så. Han gik over til Niklaus'. Manden han lige havde taget fat i grinte blot lidt og gjorde det igen. "med en røv som din må vi jo hellere mærke!" grinte han.
Drystan knyttede sine hænder, men han gjorde ikke noget. Han så blot på Niklaus' med et lidt bedene blik. "Kan vi ikle sætte os ned herre?" Spurgte han så. Han skulle VIRKELIG tage sig sammen for ikke at gå amok!
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 10:16 pm

Niklaus vidste godt hvor meget Drystan lige nu havde lyst til at slå denne mand her, som havde taget ham på røven. Dog var Drystan klog nok til, at slippe manden igen da Niklaus bedte ham om det. Han hørte det som manden sagde, og rullede øjne over ham.
Da Drystan spurgte om de ikk sku side ned, så han roligt på ham. ”Okay lad os sætte os ned. Og husk nu at opføre dig pænt, ellers vil du fortryde det.” sagde han roligt, og gik over til et bord, og satte sig ned.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 10:47 pm

Drystan var faktisk glad for at selv Niklaus syntes det var åndsvagt at manden sagde som han gjorde. Drystan var virkelig på prøve her. Han blev dog lidt lettet da Niklaus sagde de kunne sætte sig. Han hørt hvad han sagde med at Drystan skulle opføre sig pænt, ellers ville han fortryde det.
”jeg skal nok opføre mig pænt, og være en god slave” sagde han så. Han gik med Niklaus og da han satte sig, så han på gulvet foran ham.
Han satte sig ned på gulvet som han jo plejede at skulle. Han satte sig med sine ben bukket til den ene side, så man ikke kunne se op under nederdelen. Ikke at han havde så meget at skjule, men det virkede bare underligt at sidde der og blotte det hele. Han vende hovedet lidt og så op på Niklaus.
”herre?” spurgte han så, og vente sig en smule så han kunne se ordentligt på Niklaus.
”de vil gerne have jeg opføre mig pænt… uhm” han så lidt ud mod de mange mænd der gloede på ham, og sende ham både blink og frække blikke.
”hvis der er en der vælger at… ja.. ville lave noget med mig… må jeg afslå?” spurgte han så. Han håbede at Niklaus ville sige ja. Han havde virkelig ikke lyst til at være sammen med andre, slet ikke nogle af de her mænd.
Han lænede hovedet lidt tilbage mod sofaen da han vende sig igen. Efterhånden blev han i tvivl om han hellere ville i skole end det her. Men noget sagde ham at det her ikke kun var en test på om Drystan ikke ville i skole. Men også om Niklaus kunne regne med at han ville gøre alt.
Og det ville han! Hvor meget han end ønskede at blive sluppet løs. Så havde Niklaus Magten. Han havde ALDRIG troet at han skulle blive slave, og slet ikke at Niklaus skulle formå at gøre ham til en SÅ lydig slave. Han ville gøre alt for ikke at blive straffet. Slagene kunne han leve med, men det var nærmere kassen han frygtede.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Ons maj 31, 2017 2:31 am

Drystans svar var det rigtigt. At han nok skulle opføre sig pænt og være en god slave. Nik vidste godt at Drystan vil gøre alt for ikke at blive straffet. Og det var godt at vide det. Det gjorde det hele lettere. Da Nik havde sat sig ned i sofaen, så han roligt på Drystan, som pænt satte sig foran ham på gulvet som han også skulle. Kort efter hørte han Drystan snakke, og han lyttede til det han havde at sige. Han smilede lidt over spørgsmålet, og svarede så med en rolig stemme. ”Hvis nogle af dem spørger dig, så sig til dem at de først skal spørge mig om lov. De må ikke gøre noget uden min tilladelse, men gir jeg dem lov, skal du tilfredsstille dem. Men kun dem jeg gir lov til at må lege med dig. Forstået?” sagde han, og så lige på Drystan. Han satte sig mere til rette da Drystan satte sig ordentlig. En tanke poppede op i Niks hoved, og han smilede for sig selv. Han rejste sig op, og sagde til Drystan. ”Bare bliv siddende, er tilbage om lidt.” han gik roligt væk der fra, og op til baren for at snakke lidt med personen. Han vil høre om de havde et job til Drystan. Som selvfølgelig skulle ha stuepige tøj på hvis han sku arbejde her. Han fik af vide det var muligt for Drystan at arbejde her, og Nik smilede. Han vil ikke sige noget til Drystan om det endnu. Først senere. Han gik tilbage til sofaen og satte sig ned.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 12:48 am

Drystan sad stille og så rundt. Det her var endnu mere pinligt end den gang han skulle gå tur i parken sammen med en eller anden kvinde der valgte at behandle ham og to andre som hunde. Og så den fyr hun havde til at styre det hele. Han brummede ligefrem vred af at tænke på hende. Det var hendes skyld at Niklaus' havde fundet ham igen. Han håbede på at han aldrig skulle se den kvinde og den møg knægt igen.
Da Niklaus' kom tilbage så Drystan op på ham. Han så sig lidt om, der var en del mænd der stod og så på ham, sende ham blikke og smil. Og klaret lagde op til ham. Noget der fik ham til at tilte hovedet ind mod Niklaus' lår. Han hadet det her. Han ville bare gerne hjem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 1:01 am

Da Nik igen sad i sofaen så han ned på Drystan som virkede meget usikker lige nu. Så meget han endda lænede sig ind mod Niks ben, hvilket fik Nik til at smile en smule. ”Er det svært at slappe af?” spurgte han med en rolig stemme, men man kunne vagt høre han morede sig over det. ”Vend dig hellere til dette sted, da det et du kommer til at være mange gange.” sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 1:41 am

Drystan havde virkelig svært ved at slappe af ja. Så da Niklaus' havde lagt mærke til det, nikkede han blot. Han havde virkelig svært ved det her. Ikke kun på grund af tøjet. Men på grund af de mange mænd han ikke anede hvad kunne finde på. Han så dog hurtig op på Niklaus' da han sagde at han skulle vænne sig til det og at han ville komme til at være der mange gange.
"Her? Men... Hvorfor jeres?" Spurgte han og så sig om. Hvorfor skulle de være her ofte. En mand gik forbi Dryan og sende ham et blik og et smil der virkelig fortalte at fik han lov, kunne han nemt knalde Drystan på stedet. Drystan valgte blot at rykke sig tættere op af Niklaus'. Han havde heller ikke lyst til at sidde op af Niklaus'. Men ham have han i det mindste vænnet sig til gjorde noget ved ham men andre? Det var han stadig ikke med på. Og han frygtede virkelig at Niklaus' ville lade nogle af disse mænd være sammen med Drystan. Han bed sig lidt i læben og så så op på Niklaus'.
"Uhm herre... Det du sagde til mig engang med.. at du overvejede at lade andre være sammen med mig for penge.. det var ment i sjov.. ikke sandt?" Sprgte han så. Og var i virkeligheden ikke sikker på han havde lyst til at høre svaret.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:11 am

Det var tydeligt at Drystan ikke var tilfreds med, at de skulle være her tit, eller rettere sagt Drystan skulle være her tit, men det måtte han nu en gang lære og leve med. Men inden Drystan skulle begynde at arbejde her, ville Niklaus lige gøre noget først. Gøre så han altid vil kunne finde Drystan lige meget hvor end han stak af til, og så hente ham tilbage. Han vil installere en lille chip i ham som udsendte et signal og fortalte Niklaus hvor Drystan var 24/7.
Da Drystan spurgte om han havde ment det med at lade andre være seksuelt sammen med Drystan for penge, smilede han over det. ”Jeg mente det skam alvorligt.” sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:15 am

Drystan så bestemt ikke glad ud da han fik afvide at han Niklaus' havde ment det alvorligt med at han ville lade nogle have sex med Drystan mod betaling. Han bed sig i læben. Det havde han bestemt ikke lyst til! Han så blot ned i gulvet og ønskede virkelig ikke at det skete så. Han havde ikke lyst til at have sex med nogle anden mand, og slet ikke mod betaling. Nu var det ikke fordi han syntes det var fantastisk at rejse sammen med Niklaus'. Men det havde han i det mindste vænnet sig til.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:49 am

Det var tydeligt Drystan ikke brød sig om dette her. Det vil de færreste også gøre. Han overvejede lidt at lade Drystan tjene nogle penge, og nu flere han tjente nu bedre for Drystan da han vil få en belønning alt efter hvad han tjente. Eller straf hvis det var alt for dårligt. Han så ned på Drystan. ”Jeg har en opgave til dig. Nu bedre du klare den nu bedre belønning får du, men klare du den dårligt bliver du straffet for det. Forstået?” sagde han og så roligt på Drystan. Ventede på han vil svare inden han fortalte hvad den gik ud på. ”Du skal nu tjene så mange penge du overhoved kan inden vi går hjem. Du bestemmer selv hvordan, men du skal få pengene af dem som er her inde.” sagde Niklaus roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 10:15 am

Drystan sad lidt og så ud over stedet. Han brød sig ikke om det! Slet ikke. Og så i det her tøj. Han så op på Niklaus' da han sagde han havde en opgave til ham. "En opgave?" Sagde han stille og vende sig en smule mere mod Niklaus'. Han nikkede til at han havde fåetstået.
Dog da Niklaus' gav ham opgaven så han meget chorkert ud. Han så rundt i lokalet. "Men... Hvordan skulle jeg kunne tjene noget her ude?" Spurgte han i forstående. Han bed sig i læben det havde han slet ikke lyst til.
Han bed sig lidt i læben og pev næsten en gang for sig selv. "Og.. hvis jeg ikke vil?" Spurgte han og så op på Niklaus'. Dumt spørgsmål. Han vidste han ville blive streffet for ikke at gøre det.
Han sad og prøvede på at komme på ideer til hvordan pokker man kunne tjene penge her inde.
De havde pool og dart. Han kunne tjene dem ved væddemål. Men det tog for lang tid, og var ikke særlig sikkert. Det var forfærdeligt! Lige meget hvad kunne han kun komme på en metode på det her sted.
Han så lidt op på Niklaus' "og.. har jeg tilladelse til at gøre alt for at tjene dem?" Spurgte han så.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   

And now let's see if you good enough ~ Drystan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)