Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8215 indlæg in 593 subjects

Share | 

And now let's see if you good enough ~ Drystan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 408

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 10:52 pm

Drystan kunne tydeligt fornemme at det var ham der blev hvisket om. Han prøvede at koncentrere sig om timen men det var umuligt Han kunne slet ikke holde det her ud mere. Han havde nu troet at Niklaus var i skole stadigvæk, derfor tog han hjem. Han kunne jo bare lyve om at de sidste timer var aflyst på grund af at læren var syg. Men han havde også besluttet sig! Han ville ikke mere. Niklaus skulle sætte ham fri. Han nægtede at leve på den her måde mere. Ikke mere.

Han tog hjem, gik ind og ville gå ind på sin værelse. Han ville prøve at køle ned inden han ville tale med Niklaus når han kom hjem. Han smed sin taske og sko i entreen.

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 839

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 11:20 pm

Niklaus sad roligt der hjemme og vidste godt hvornår Drystan vil få fri. Niklaus kende skam hele Drystans skema uden ad. Han vil ro vide hvor han skulle finde Drystan hvis det endelig var nødvendigt og den slags. Dog hørte han hoveddøren gå, og undrede sig kort. Drystan havde jo ikke fri endnu. Ikke før om et par timer først. Dog var der ingen tvivl om, at det var Drystan som var kommet hjem. Niklaus kunne høre det på hjerterytmen. Han sukkede over det. Skulle han virkelig give Drystan en straf for at pjække fra timen af? Det håbede han ikke helt. Han rejste sig op, og begynde at gå ud til gangen, og så lige på Drystan. ”Når? Burde du ikke være til time lige nu?” spurgte han og så lige på Drystan. ”Men nu du alligevel er hjemme, så smid tøjet. Det har du ikke lov at have på mere i dag.” sagde han meget roligt, og så afventende på Drystan om han mon vil tage tøjet af eller ej.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 11:32 pm

Drystan fik næsten et chok da Niklaus pludselig stod der og talte til ham. han troede jo ikke Niklaus var hjemme. Han så lidt på ham ”uhm… vores lære.. hun skulle til møde, og derfor fik vi før fri” løj han i håb ham ikke at skulle straffes. Niklaus havde jo sagt at han ikke måtte pjække.
Men da Niklaus sagde han skulle smide tøjet. Tøvede han. han bed sig lidt i læben.. ”niklaus.. jeg… jeg vil gerne tale med dig om noget” sagde han og kløede sig lidt i nakken.
”jeg.. jeg vil gerne have du sætter mig fri… altså.. helt fri” sagde han så..
Han var ikke sikker på hvordan Niklaus ville tage det her. Han ville nok ikke blive særlig glad for forslaget. Men Drystan ville ikke mere. Han så på Niklaus ”du fik nogle af mine klassekammarater til at kneppe mig… jeg kan jo ikke tage tilbage til den skole” sagde han så.
Han så på ham ”jeg vil have du sætter mig fri, jeg nægter at være din slave mere” sagde han bestemt.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 11:40 pm

Han lyttede til det som Drystan sagde. At læren skulle til møde og de derved havde fået før fri? Det troede han ikke helt på passede. Han havde tænkt sig at finde ud af om det var sandt eller ej.
Da Drystan nægtede at adlyde Niklaus ordre, så han en smule misfornøjet på Drystan. Hvor vovede han at svare igen eller tale tilbage uden at adlyde. Også det med at han vil have at Niklaus slap ham fri? Ikke tale om. Hans tænder voksede frem og han viste tænder i en slags væsen. ”Jeg troede du havde lært det. At du er min. Men åbenbart ikke. Du er min så længe jeg syns det. Forstået?” sagde han, og så lige på Drystan. Han kunne hurtigt få Drystan knækket igen, eller det regnede han med. ”Nu er du en god slave og tager dit tøj af, eller også vil du fortryde det.” sagde Niklaus helt roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 11:49 pm

Drystan krøb lidt sammen da Niklaus sagde at han troede at Drystan havde lært det. Han bed sig i læben. "D..Det har jeg også herre men.. " han sank enklump, og gik et os rskridt tilbage. Han ville ikke været Niklaus' mere. Han ville ikke være slave og han ville ikke udsættes for de ting mere. Han så på ham da han sagde at Drystan skulle være en god slaveog tage tøjet af. Han rystede lidt på hovedet. "Herre.. jeg beder dig.. sæt mig fri" bønfalder han ham mens han prøvede på ikke bare at bukke under for gøre hvad der blev sagt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn apr 02, 2017 11:59 pm

Niklaus kunne lide synet af Drystan som krøb en smule sammen foran ham. Så havde han da lært noget, men ikke nok åbenbart. Niklaus var ikke tilfreds med at Drystan kom med et men. Der var en ting der som han kunne blive straffet for, og muligvis også at pjække fra timen af, hvis han ellers ikke talte sandt med sin lære skulle til et møde.
Da Drystan valgte at ryste på hovedet over den ordre han lige havde fået, blev Niklaus meget utilfreds over ham, og der gik ikke 2 sekunder inden han stod lige foran Drystan med et vredt blik. ”Du var advaret om det her slave. Og siden du ikke adlyder ordre, så er der kun en udvej tilbage. At lære dig det igen, ved at straffe dig. Sidste chance for at gøre din straf mildere. Smid tøjet og gå ned på alle fire.” sagde han hårdt. Ikke tale om at han vil lade Drystan gå. Han var nemlig lige blevet så lydig en slave nemlig. Og det vil Nik ikke miste nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man apr 03, 2017 12:08 am

Drystan fik et chok da Niklaus pludselig stod foran ham. Han hørte hvad Niklaus sagde, og hadet ordet slave. Han ville ikke være en slave! Han hadet at være her! Han hadet at blive kneppet på den måde, han hadet alle dem der hviskede og snakkede om ham. Men mest af alt hadet han det han var blevet til! Han var blevet svag, han sagde intet i timerne gjorde hvad der blev sagt, og havde slet ikke den samme respekt mere.

Hans puls kørte på højtryk. Han rystede dog atter på hovedet da Niklaus endnu en gang bad ham tage tøjet af.
"Jeg vil ikke mere " sagde han så mens han ende med at presse sig op af væggen i et forøg på. At komme længere væk fra Niklaus
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man apr 03, 2017 12:17 am

Niklaus spænde kort i kæben over Drystans ulydighed. Han burde være langt mere lydig end det her, men det var nok grundet det som var sket i skolen i dag. Nik kunne sagtens gøre drengene tavse, så de ikke snakkede om det der var sket med nogle. Det vidste han hvordan man skulle gøre.
Han så på Drystan som bakkede op af væggen for at prøve at undslippe Niklaus en smule mere, men det hjalp ikke en skid. ”Jeg får dem fra skolen af til ikke at nævne det over for andre, hvis du til gengæld lover at være en god lille slave fra nu af. Er du med på det? Så der ingen som ved hvad der er sket i dag” sagde han roligt. ”Hvis du med på det, så gør det jeg bedte om før, eller også bliver jeg nødt til at tvinge dig til det, og så vil du få det meget slemmere end ellers.” forklarede han.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man apr 03, 2017 12:25 am

Drystan så lidt på ham da han sagde at han ville sørge for at dem fra skolen ikke talte om det der var sket i dag. Han bed sig lidt i læben da han dog hørte betingelsen. Han så lidt ned. Han havde jo slet ikke lyst til at være slave mere. Men.. han havde heller ikke lyst til at det her var ude på hele skolen. Hvad ville Lillianna f.eks tænke.
Til sidst sukkede han lidt, og Grab fat i hans trøje for så at tage den af. Og det samme skete med hans bukser. Han sukkede stille, men stillede sig så ned på alle fire som Niklaus havde bedst om. Han satte sig lidt mere tilbage på sine knæ.
"Undskyld herre.. jeg.. jeg var bare nervøs for st skulle i skole igen" sagde han og så ned.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man apr 03, 2017 12:44 am

Niklaus ventede tålmodig på at Drystan vil gøre noget. Enten acceptere det han sagde, eller afslå det. Nik var tæt på at være sluppet op med tålmodighed, da Drystan endelig begynde at tage sit tøj af, og tætte sig ned på alle fire foran ham. Nik smilede over det, og hørte det som Drys sagde. ”Nu vil jeg gerne have du svare mig på, om du talte sandt tidligere, med din lære skulle til møde, eller om det var forkert. Hvis du indrømmer det var forkert vil din straf blive mildere, men hvis du stadig holder fast i hun skulle, og jeg finder ud af du lyver, så bliver din straf hård.” sagde han roligt. ”Så hva bliver det? Talte du sandt, eller løj du om det og faktisk pjækkede fordi du ikke kunne klare skolen?”
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man apr 03, 2017 6:52 am

Dystan sad med bukket hoved. Han havde ikke rigtig lyst til at se op på Niklaus mens han skulle fortælle om han havde løget eller ej. Han bed sig i læben da Niklaus forklarede at hans straf ville blive meget hårde hvis Han fandt udaf at Drystan havde løjet om at læren skulle til møde.
Han tøvede lidt. Lige meget hvad ville han blive straffet. Lige meget hvad ville han blive udsat for noget ubehageligt. Men han kunne jo hjælpe sig selv ved at sige sandheden.
" Jeg pjækkede.. " indrømmede han stille
"Undskyld jeg løj herre" sagde han stille mens han stadig sad og så ned. Han ville ikke straffes, men det blev han, det var han ude mærket klar over. Så lige nu afventede han blot hvad hans straf ville blive.
Han bed sig lidt i læben, og så så op på Niklaus. "Herre, jeg ved godt jeg selv spurgte om jeg måtte komme i skole men... Må jeg ikke nok bare blive hjemme hos dem?.. jeg skal nok være lydig og en god slave?" Sprgte han inden han rykkede dig lidt frem mod Niklaus.
Han kælede sin kind på Niklaus ben  som en anden hund "jeg vil bare ikke tilbage" bønfaldt han så. Han vidste ikke hvad Niklaus ville sige. Om han ville lade Drystan blive hjemme
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre maj 19, 2017 1:43 am

Det tog noget tid inden Drystan begynde at snakke, og Niklaus blev ret sikker på, at Drystan før havde løjet angående sin lære. Dette fik han også bekræftet, da Drystan indrømmer at han løj. ”Sikke en god dreng. At indrømme at du løg. Du slipper med 50 slag. Det havde været 100 hvis du ikke selv havde sagt det, så du slap billigt.” sagde han. Han vil give Drystan straffen senere. Dog hørte han det næste Drystan sagde, og så ned på ham, da han gjorde som en hund, og kælede sig op af ham. ”Hmm. Hvis du beviser over for mig hvor meget du vil slippe for skolen, så får du lov. Ellers så nej. Så skal du i skole hver dag, resten af året lige meget hvad. Forstået?” sagde han, og så lige på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre maj 19, 2017 12:54 pm

Drystan så op på Niklaus' da han fik beskeden om de 50 slag. 50!? Hvordan kunne det være at slippe billigt!? Han så først noget chorkert på ham, og en stor del af ham havde lyst til at trylle Niklaus' om ikke at slå ham! Eller i det mindste sætte antallet ned.
Men en lille del af ham vidste dog også at gjorde han det, så var chancen for at han fik de 100 slag langt større! Niklaus kunne lide når han tiggede og bad, men ikke når han betvivlede hans straffe.
Han sukkede lydløst ud, og så ned, da han godt vidste at han blot var nød til at overgive sig i denne situation..
Da Niklaus' satte sin betingelse for hvordan Drystan kunne slippe for skolen, så han atter op på ham. Han nikkede roligt "det er forstået herre" sagde han så. Han sad stadig med sit hoved lænet op af Niklaus' ben, nu dog lidt mere nedtrygt. Hunde trukket havde ikke virket som han håbede.. ikke helt. Selvom Niklaus' plejede at virke tilfreds så snart Drystan var så lavt sunket som til at nusse sig op af ham.
Han bed sig i læben. "Så.. vil du straffe mig først?" Spurgte han og tog chancen. Han rettede sig mere op på sine knæ, og lod sit næseben nusse sig op af Niklaus' skridt i stedet. "Jeg har jo ikke sagt jeg var hjemme heller" sagde han roligt. Drystan havde lært at han skulle komme ind og "sige hej" når han kom hjem, ved et blewjob. På præcis samme måde som at han skulle byde Niklaus' velkommen på samme måde når han kom hjem og Drystan var der.

Lige nu ville han bare gøre alt for at milde stemningen mellem dem lidt op. Måske ville Niklaus' ikke slå nær så hårdt, hvis Drystan havde været en god dreng. Og selvom det ville have pint ham før hen, og stadig gjorde det lidt! Så ville han gerne være en god dreng! Alt for at NiklUsså var tilfreds med ham. Jo mere tilfreds Niklaus var, jo bedre var han overfor Drystan. Og taget i betragtning at han skulle finde sig i at blive kneppet næsten konstant, og hvad Niklaus' nu ellers fandt på.. så kunne det ske på.meget værre måder, og han kunne blive udsat for ting der var.meget værre. Så han ville helt klart have den "søde" herre frem for den vrede herre
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man maj 22, 2017 11:16 pm

Niklaus kunne svagt se frygten i Drystan, da Nik havde nævnt det blev 50 slag. For Niklaus var det her en mild straf. Han havde nemlig ikke tænkt sig at bruge den sædvanlige pisk. Han vil bruge en som ikke slog lige så hårdt nemlig, så denne straf var jo virkelig mild. Drystan vil snart finde ud af, hvor mild det var. Han kunne fornemme Drystan havde lyst til at gøre noget lige nu, men anede ikke hvad det var. Han smilede dog over det, da Drystan valgte at se ned i gulvet, og vise han havde overgivet sig til situationen med denne straf. Dog havde Nik på fornemmelsen, at Drystan vil blive positiv overrasket over den milde straf.

Tålmodigt ventede han på Drystan gik med til det, at gøre noget for at slippe for skolen. Nik glædede sig en smule til at se hvordan Drystan vil tage det. Næppe særligt pænt. Det var han sikker på, men hvis han nægtede at gøre det, vil han ikke slippe for skolen. ”God dreng.” lød det kort efter Drystan sagde han havde forstået. Han var dog glad for det, at Drystan opførte sig som en hund, og nussede sig op af Niklaus lige nu. Han elskede det når Drystan var helt der nede.
Han hørte Drystans spørgsmål, om han vil straffe ham først eller det andet. Han smilede lidt. ”Det op til dig hvordan du vil tage det. Bevise det først og måske få en endnu mildere straf, eller bare tage straffen som den er?” sagde han roligt, og så på Drystan. Det var en af de få gange han lod Drys om at vælge. Han så ned på Drys, som sagde han ikke havde sagt han endnu var hjemme. ”Hm du må selv om hvilken rækkefølge det helle kommer i. I denne situation bestemmer du hvad du vil ha sker først.” lød det roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man maj 22, 2017 11:36 pm

Drystan så op på Niklaus' da han fortalte at Drystan kunne få en mildere straf hvis han gjorde hvad Niklaus' ville have ham til. Hmm det ville være rart med en mild straf. Men var det en fælde? Hmm.. måske ikke. Han hørte hvad han sagde med at Drystan selv kunne vælge hvilken rækkefølge de gjorde det her. Han så lidt op på Niklaus.
"Jeg vil gøre hvad du vil have mig til først, derefter straffen. Og så tilfreds stiller jeg dem" sagde han roligt. Han nussede atter kinden op af Niklaus' ben.
"Hvad vil de have mig til herre? Jeg gør hvad som helst" forsikrede han mens han stadig nussede sig op af Niklaus'. Niklaus plejede at kunne lide det, måske var det mere det der med at have Drystan så lydig.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man maj 22, 2017 11:51 pm

Nik betragtede Drystan mens han ventede på hvilken rækkefølge Drystan mon vil vælge dette i. Det vil ikke undre Nik hvis Drys troede dette vil være en fælde, men det var det ikke. Ikke denne gang. Nik stod og håbede en smule på, at Drystan vil bevise det først, hvor meget han vil gøre for at slippe for skolen. Han smilede da Drys sagde han vil bevise det først, og så straf og til sidst tilfredsstille Niklaus. ”Godt. Men det er ikke noget som går hurtigt det jeg vil.” sagde han roligt. ”Følg med mig.” sagde han, og gik ud på badeværelset. Ledte lidt der ude, inden han fandt hvad han ledte efter. En skaber. Han vendte sig om, og gav den til Drystan. ”Først skal du fjerne alt håret på din krop, på nær det på hovedet. Forstået?” sagde han med en rolig stemme, og så fast på Drystan. Dette var kun den første del af Niks plan, for at se hvor langt Drystan var villig til at gå. Han vil blive stående og se på imens Drystan fjernede det hele.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 12:00 am

Drystan så op på Niklaus' da han sagde at Drystan skulle følge med. Han valgte at kravle, da Niklaus' ikke havde bedt ham om andet. Han kom med ud på badeværelset. Og så noget undrende på Niklaus' da han rakte ham skraberen.
Han rejste sig, og tog imod det. Så først undrende og lidt spørgende på Niklaus'. Men sagde ikke noget. Han betvivlede ikke hvad Niklaus' sagde, og satte sig ikke i.od. i stedet gik han over til bruseren. Tænde den, stillede sig ind, og begynde at skabe. Under sine arme, de få der var på hans bryst, hans skridt, hans ben, og mellem hans baller. Da han var færdig, fik han vasket sig, slukkede for vandet og tog et håndklæde. Han tørrede sig og så på Niklaus'. Det var virkelig mærkeligt at være glatbarberet over alt. Han så på Niklaus'. "Hvad mere herre?" Spurgte han så.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 12:11 am

Niklaus var tilfreds da Drystan valgte at følge efter ham på alle fire som en hund. Snart måtte han gå normalt igen, eller næsten. Dette her skulle nok blive sjovt for Niklaus.
Da de var nået ud på badeværelset, var det klart at Drystan undrede sig over dette med skraberen. Han skulle dog snart finde ud af hvad planen med det var. Niklaus stod roligt og ventede, mens Drystan fjernede det hele, og smilede tilfreds over det. Da Drys spurgte hvad mere, så han roligt på ham. ”Følg med mig.” han gik ind på et nyt værelse, og over til et skab som han åbnede. Der var en masse tøj der inde. Han fandt hurtigt noget, og gik så over til en skuffe med undertøj hvor han tog noget. Han gik over med det til sengen, og lagde det på den. Der lå et par trusser som næsten var g-strenge men ikke helt. Et par nylonstrømper, en nederdel som var kort og en sød bluse som passede til det. Det hele var i Drystans størrelse. Niklaus så lige på ham. ”Tag det på” sagde han, og ventede og så hvad Drystan vil gøre.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 12:20 am

Drystan fulgte med. Han var ikke helt sikker på hvad det her gik ud på. Han så sig om i dette rum han ikke var vant til. Han sukkede lidt. Han ville ønske han kunne sige nej til de her ting. Men det ville bare gøre det hele meget værre.
Han betragtede Niklaus' lidt ens han gik rundt det og fandt en masse ting. Og da han havde lagt det på sengen, gik Drystan over og kiggede op det. Hvad!?
Han så hurtigt på Niklaus' da han sagde at Drystan skulle tage det på. "Hvad?" Spurgte han forvitret og så ned på det. Han så atter på Niklaus' igen "men?.." han sagde dog ikke mere. Bed sig i stedet i læben, og så ned på tøjet igen.
Han sukkede lidt tungt, inden han tog trusserne op. Tog dem på, derefter strømpebukserne. Nederdelen og toppen. Han så ned af sig selv. Han skammede sig allerede over det her. Og han var sikker på han ville komme til at skamme sig endnu mere.

Han vende sig mod Niklaus' og så op på ham med et blik der bestemt fortalte at han havde overgivet sig helt. Og han følte sig virkelig nedladet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 12:29 am

Nik vidste udmærket godt, at Drystan ikke vil bryde sig om det her, at få pigetøj på overhoved. Det var Nik dog helt lige glad med lige nu. Han hørte Drys’ men, og hævede et øjenbryn som advarsels. Heldigvis for Drystan sagde han ikke mere, og gjorde blot det han havde fået besked på. Niklaus smilede over det, og det var tydeligt at Drystan nu havde overgivet sig helt. ”Kom. Og gå normalt nu så du ikke ødelægger tøjet. Forstået” sagde han, og gik så ud af rummet og over til døren. Her fandt han et par sko som passede til tøjet. De havde en hæl på ca 5 cm. ”Tag dem på, og lad os gå en lille tur.” sagde han. Ventede og så hvad Drystan vil sige eller gøre.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 12:37 am

Drystan hadet allerede det her! Hvorfor pludselig pigetøj? Hmm.. måske var det her den ultimative test? Det var ikke mange mænd der ville gå med til at tage den slags på. Han stod og rettede lidt på nederdelen der var temmelig kort. HAN nikkede da Niklaus' sagde han skulle gå ordenligt. Han fulgte med Niklaus ud til døren. Han så på skoende. Det var bare løgn! Han skulle ikke have de sko på vel?!
Og da Niklaus' pludselig talte om at de skulle gå en tur så Drystan bestemt ikke glad ud. Han bed sig i læben. Ville han virkelig gerne u dgå skolen så meget.
Han trådte et skridt tilbage. "D..det kan jeg ikke" stammede ham. Han så dog lidt på Niklaus', men besluttede sig så. Dette ville give ham en mildere straf, samtidig med at han kunne slippe for skolen.
Han trådte derfor i skoende. De var virkelig underligt at have på. Han forstod ikke at kvinder kunne.
Han så på Niklaus'. "Uhm.. skal.. skal jeg også have snor på herre?" Spurgte han stille.
Han gned sin arm lidt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 8:39 pm

Det var både klart og tydeligt at Drystan hadede dette her. De fleste mænd vil hade at sku gå i pigetøj, og det vil Niklaus også selv hade. Men dette her var en test for at se hvor langt Drystan vil gå for at slippe for at gå i skole mere. Det vil måske være en hård test det her, men det var det som Niklaus kunne lide. Hårde og svære opgaver. Og Niklaus overvejede lidt, om han måske en gang i fremtiden få Drystan i dette slags tøj igen. Han så på ham, og lagde mærke til, at Drystan rettede på sin nederdel.
Da de nåde ud til døren, ventede Niklaus på, at Drystan tog skoene på. Han regnede ikke med at Drystan kunne gå ordentlig i de sko, men hvem kunne også det første gang de havde dem på? Ingen. Han hørte godt Drystan sige, at han ikke kunne, men Niklaus ignorere det bare. Da Drystan var kommet i skoene, smilede Nik over synet, inden han svarede på Drystans spørgsmål. ”Nej du behøver ikke snor på, da du umuligt kan stikke af alligevel iført de der sko der.” sagde han roligt, og åbnede døren så Drystan kunne komme ud. Han havde en plan, og det var meget godt at det i dag var fredag.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 8:50 pm

Drystan kunne allerede nu mærke at hans fødder gjorde ondt. De her sko var slet ikke til at holde ud. Han så på Niklaus' da han sagde at Drystan ikke behøvede snor, da han ikke kunne stikke af i de sko. "Jeg har ikke tænkt mig at stikke af" sagde han roligt.
Han så på Niklaus' "uhm.. men jeg går ikke så hurtigt" brummede han. Han så mod døren da den blev åbnet, og gik roligt ud han gik lidt i derligt i dem, da han aldrig havde haft sådan nogle på! ALDRIG!!
Men heldigvis havde han god balance, så det gik ikke længe inden han i det mindste kunne gå uden at være ved at brække om.
Han så lidt på Niklaus' "hvor skal vi hen herre" spurgte han så.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:09 pm

Nik var tilfreds med, at Drystan ikke vil prøve at stikke af. Han havde jo også lært sin lektie af det. ”godt nok” sagde han roligt til det. Han hørte det næste og sukkede over det. ”Prøv at følg med mig og ingen brok over skoende.” lød det. Han begynde at gå efter han havde låst døren efter dem. Han vil teste Drystan meget nu. Tage over til en bar, og se hvordan Drystan taklede det. Han så roligt på ham. ”Det får du at se når vi når frem.” sagde han. Han vidste at på den kro vil folk være lige glade om Drystan var en fyr, for de så folk som en tøs, hvis de havde pigetøj på, og mange af mændene vil måske ligge an på Drystan.

Da de nåde frem gik Nik roligt ind på kroen, og sørgede for Drystan ikke vil stikke af igen. Allerede nu var der en del som så på dem, og nogle af fyrene betragtede tydeligt Drystan, og nogle gik endda så vidt til at klappe ham i røven når han gik forbi dem.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:27 pm

Drystan nikkede lidt da Niklaus' sagde at han skulle prøve at følge med. Han fulgte heldigvis temmelig godt med. Men hans fødder gjorde allerede ondt. Godt han var god til at takle smerte.
Han fulgte med Niklaus'. Det var lidt finligt når folk så på ham. Han havde f.eks ikke nogle paryk på, så han lignede jo tydeligt en mand stadig.
Heldigvis troede de fleste vidst bare at det var en polterabend eller et væddemål der var blevet tabt.

Da de kom til stedet, stoppede drysten en smule op. Skulle de der ind? Han bed sig lidt i læben, men gik så med ind. Men synet der inde overraskende ham. Mande af de mænd der var her inde, var slet ikke så frastødt og undrende som han havde troet.. tværtimod! De var ligefrem opstemte. Han kunne godt mærke at hans tålmodighed blev sat på prøve! Han havde lyst til at vende sig og smadre fjæset på en af dem der slog ham i røven.
Han fulgte dog med Niklaus' uden at gøre eller sige noget. Lige ind til en mand valgte at stikke sin hånd op under Drystans nederdel. Han vende sig rundt grab mandens håndled og klemte til. Manden så tydeligt ud til at det gjorde ondt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:46 pm

Niklaus kunne tydeligt mærke, da de kom til kroen at Drystan ikke brød sig om det. Dog morede det Niklaus gevaldigt. Han lagde godt mærke til mændene som klappede Drystan i røven, og Nik ventede på hvornår Drystan mon vil få nok af det. Det skete da en mand tog sin hånd op under Drystans nederdel. Niklaus så hårdt på Drystan, som nu havde fat om mandens håndled. ”Drystan, slip ham!” sagde Niklaus med en hård stemme. ”Ellers vil du komme til at fortryde det.” lød det fra ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 9:57 pm

Drystan havde næsten lyst til at slå manden her. Han hørte dog Niklaus' befale ham slippe. Han brummede lidt irriteret. Men slap så manden. Han så på Niklaus'. "Undskyld herre" sagde han så. Han gik over til Niklaus'. Manden han lige havde taget fat i grinte blot lidt og gjorde det igen. "med en røv som din må vi jo hellere mærke!" grinte han.
Drystan knyttede sine hænder, men han gjorde ikke noget. Han så blot på Niklaus' med et lidt bedene blik. "Kan vi ikle sætte os ned herre?" Spurgte han så. Han skulle VIRKELIG tage sig sammen for ikke at gå amok!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 10:16 pm

Niklaus vidste godt hvor meget Drystan lige nu havde lyst til at slå denne mand her, som havde taget ham på røven. Dog var Drystan klog nok til, at slippe manden igen da Niklaus bedte ham om det. Han hørte det som manden sagde, og rullede øjne over ham.
Da Drystan spurgte om de ikk sku side ned, så han roligt på ham. ”Okay lad os sætte os ned. Og husk nu at opføre dig pænt, ellers vil du fortryde det.” sagde han roligt, og gik over til et bord, og satte sig ned.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs maj 23, 2017 10:47 pm

Drystan var faktisk glad for at selv Niklaus syntes det var åndsvagt at manden sagde som han gjorde. Drystan var virkelig på prøve her. Han blev dog lidt lettet da Niklaus sagde de kunne sætte sig. Han hørt hvad han sagde med at Drystan skulle opføre sig pænt, ellers ville han fortryde det.
”jeg skal nok opføre mig pænt, og være en god slave” sagde han så. Han gik med Niklaus og da han satte sig, så han på gulvet foran ham.
Han satte sig ned på gulvet som han jo plejede at skulle. Han satte sig med sine ben bukket til den ene side, så man ikke kunne se op under nederdelen. Ikke at han havde så meget at skjule, men det virkede bare underligt at sidde der og blotte det hele. Han vende hovedet lidt og så op på Niklaus.
”herre?” spurgte han så, og vente sig en smule så han kunne se ordentligt på Niklaus.
”de vil gerne have jeg opføre mig pænt… uhm” han så lidt ud mod de mange mænd der gloede på ham, og sende ham både blink og frække blikke.
”hvis der er en der vælger at… ja.. ville lave noget med mig… må jeg afslå?” spurgte han så. Han håbede at Niklaus ville sige ja. Han havde virkelig ikke lyst til at være sammen med andre, slet ikke nogle af de her mænd.
Han lænede hovedet lidt tilbage mod sofaen da han vende sig igen. Efterhånden blev han i tvivl om han hellere ville i skole end det her. Men noget sagde ham at det her ikke kun var en test på om Drystan ikke ville i skole. Men også om Niklaus kunne regne med at han ville gøre alt.
Og det ville han! Hvor meget han end ønskede at blive sluppet løs. Så havde Niklaus Magten. Han havde ALDRIG troet at han skulle blive slave, og slet ikke at Niklaus skulle formå at gøre ham til en SÅ lydig slave. Han ville gøre alt for ikke at blive straffet. Slagene kunne han leve med, men det var nærmere kassen han frygtede.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Ons maj 31, 2017 2:31 am

Drystans svar var det rigtigt. At han nok skulle opføre sig pænt og være en god slave. Nik vidste godt at Drystan vil gøre alt for ikke at blive straffet. Og det var godt at vide det. Det gjorde det hele lettere. Da Nik havde sat sig ned i sofaen, så han roligt på Drystan, som pænt satte sig foran ham på gulvet som han også skulle. Kort efter hørte han Drystan snakke, og han lyttede til det han havde at sige. Han smilede lidt over spørgsmålet, og svarede så med en rolig stemme. ”Hvis nogle af dem spørger dig, så sig til dem at de først skal spørge mig om lov. De må ikke gøre noget uden min tilladelse, men gir jeg dem lov, skal du tilfredsstille dem. Men kun dem jeg gir lov til at må lege med dig. Forstået?” sagde han, og så lige på Drystan. Han satte sig mere til rette da Drystan satte sig ordentlig. En tanke poppede op i Niks hoved, og han smilede for sig selv. Han rejste sig op, og sagde til Drystan. ”Bare bliv siddende, er tilbage om lidt.” han gik roligt væk der fra, og op til baren for at snakke lidt med personen. Han vil høre om de havde et job til Drystan. Som selvfølgelig skulle ha stuepige tøj på hvis han sku arbejde her. Han fik af vide det var muligt for Drystan at arbejde her, og Nik smilede. Han vil ikke sige noget til Drystan om det endnu. Først senere. Han gik tilbage til sofaen og satte sig ned.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 12:48 am

Drystan sad stille og så rundt. Det her var endnu mere pinligt end den gang han skulle gå tur i parken sammen med en eller anden kvinde der valgte at behandle ham og to andre som hunde. Og så den fyr hun havde til at styre det hele. Han brummede ligefrem vred af at tænke på hende. Det var hendes skyld at Niklaus' havde fundet ham igen. Han håbede på at han aldrig skulle se den kvinde og den møg knægt igen.
Da Niklaus' kom tilbage så Drystan op på ham. Han så sig lidt om, der var en del mænd der stod og så på ham, sende ham blikke og smil. Og klaret lagde op til ham. Noget der fik ham til at tilte hovedet ind mod Niklaus' lår. Han hadet det her. Han ville bare gerne hjem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 1:01 am

Da Nik igen sad i sofaen så han ned på Drystan som virkede meget usikker lige nu. Så meget han endda lænede sig ind mod Niks ben, hvilket fik Nik til at smile en smule. ”Er det svært at slappe af?” spurgte han med en rolig stemme, men man kunne vagt høre han morede sig over det. ”Vend dig hellere til dette sted, da det et du kommer til at være mange gange.” sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 1:41 am

Drystan havde virkelig svært ved at slappe af ja. Så da Niklaus' havde lagt mærke til det, nikkede han blot. Han havde virkelig svært ved det her. Ikke kun på grund af tøjet. Men på grund af de mange mænd han ikke anede hvad kunne finde på. Han så dog hurtig op på Niklaus' da han sagde at han skulle vænne sig til det og at han ville komme til at være der mange gange.
"Her? Men... Hvorfor jeres?" Spurgte han og så sig om. Hvorfor skulle de være her ofte. En mand gik forbi Dryan og sende ham et blik og et smil der virkelig fortalte at fik han lov, kunne han nemt knalde Drystan på stedet. Drystan valgte blot at rykke sig tættere op af Niklaus'. Han havde heller ikke lyst til at sidde op af Niklaus'. Men ham have han i det mindste vænnet sig til gjorde noget ved ham men andre? Det var han stadig ikke med på. Og han frygtede virkelig at Niklaus' ville lade nogle af disse mænd være sammen med Drystan. Han bed sig lidt i læben og så så op på Niklaus'.
"Uhm herre... Det du sagde til mig engang med.. at du overvejede at lade andre være sammen med mig for penge.. det var ment i sjov.. ikke sandt?" Sprgte han så. Og var i virkeligheden ikke sikker på han havde lyst til at høre svaret.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:11 am

Det var tydeligt at Drystan ikke var tilfreds med, at de skulle være her tit, eller rettere sagt Drystan skulle være her tit, men det måtte han nu en gang lære og leve med. Men inden Drystan skulle begynde at arbejde her, ville Niklaus lige gøre noget først. Gøre så han altid vil kunne finde Drystan lige meget hvor end han stak af til, og så hente ham tilbage. Han vil installere en lille chip i ham som udsendte et signal og fortalte Niklaus hvor Drystan var 24/7.
Da Drystan spurgte om han havde ment det med at lade andre være seksuelt sammen med Drystan for penge, smilede han over det. ”Jeg mente det skam alvorligt.” sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:15 am

Drystan så bestemt ikke glad ud da han fik afvide at han Niklaus' havde ment det alvorligt med at han ville lade nogle have sex med Drystan mod betaling. Han bed sig i læben. Det havde han bestemt ikke lyst til! Han så blot ned i gulvet og ønskede virkelig ikke at det skete så. Han havde ikke lyst til at have sex med nogle anden mand, og slet ikke mod betaling. Nu var det ikke fordi han syntes det var fantastisk at rejse sammen med Niklaus'. Men det havde han i det mindste vænnet sig til.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 2:49 am

Det var tydeligt Drystan ikke brød sig om dette her. Det vil de færreste også gøre. Han overvejede lidt at lade Drystan tjene nogle penge, og nu flere han tjente nu bedre for Drystan da han vil få en belønning alt efter hvad han tjente. Eller straf hvis det var alt for dårligt. Han så ned på Drystan. ”Jeg har en opgave til dig. Nu bedre du klare den nu bedre belønning får du, men klare du den dårligt bliver du straffet for det. Forstået?” sagde han og så roligt på Drystan. Ventede på han vil svare inden han fortalte hvad den gik ud på. ”Du skal nu tjene så mange penge du overhoved kan inden vi går hjem. Du bestemmer selv hvordan, men du skal få pengene af dem som er her inde.” sagde Niklaus roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tirs jun 27, 2017 10:15 am

Drystan sad lidt og så ud over stedet. Han brød sig ikke om det! Slet ikke. Og så i det her tøj. Han så op på Niklaus' da han sagde han havde en opgave til ham. "En opgave?" Sagde han stille og vende sig en smule mere mod Niklaus'. Han nikkede til at han havde fåetstået.
Dog da Niklaus' gav ham opgaven så han meget chorkert ud. Han så rundt i lokalet. "Men... Hvordan skulle jeg kunne tjene noget her ude?" Spurgte han i forstående. Han bed sig i læben det havde han slet ikke lyst til.
Han bed sig lidt i læben og pev næsten en gang for sig selv. "Og.. hvis jeg ikke vil?" Spurgte han og så op på Niklaus'. Dumt spørgsmål. Han vidste han ville blive streffet for ikke at gøre det.
Han sad og prøvede på at komme på ideer til hvordan pokker man kunne tjene penge her inde.
De havde pool og dart. Han kunne tjene dem ved væddemål. Men det tog for lang tid, og var ikke særlig sikkert. Det var forfærdeligt! Lige meget hvad kunne han kun komme på en metode på det her sted.
Han så lidt op på Niklaus' "og.. har jeg tilladelse til at gøre alt for at tjene dem?" Spurgte han så.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man aug 21, 2017 11:37 pm

Nik så roligt på Drystan som lige havde fået opgaven. Han hørte det han sagde, og sukkede. ”Det er dit problem hvordan du vil tjene penge. Det spørgsmål der derefter kom, fik Niklaus til at se strengt på Drystan. ”Hvis du ikke vil, går vi direkte hjem, og du kommer i kassen. Forstået?” sagde han. ”Men ja, du må gøre alt, undtagen at stjæle. Gør du det finder jeg ud af det, og du vil få en straf selvom du har mange penge.” sagde han roligt, og ventede på Drystan ville gå i gang med det her.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Ons aug 23, 2017 3:07 pm

Truslen om kassen var ikke rar! Men alligevel var det hvad han havde regnet med. Selvfølgelig ville han få en straf hvis han nægtede den opgave hans herre havde givet ham. Men sad lidt, så ud over stedet. Hmm måske kunne han vinde de penge!? Hvor mange her ville tro på at en fyr i kjole ville være stærkere end dem? Han så lidt mod Niklsus, inden han dog rejste sig for at gå ud og tjene de penge Niklaus' havde bedt ham om.
Han startede ud med at gå til nogle mænd og forslog at de kunne lægge arm, om kontanter. Og han havde ret i sin mistanke! Der var flere af disse.mænd der ikke troede på at en mand der gik i kjole kunne være så stærk. Så det var nemt at krave de første par hundrede sammen, men folk fandt hurtigt ud af at de ikke gad spilde penge på at blive tævet i at lægge arm.
Drystan sad netop og tænkte over hvad han skulle gøre for at tjene mere, da manden fra før kom over til ham igen.
"nårh?.. er du helt alene? Hvor er din ven henne?" spurgte han mens hans hånd gled om Drystens læn, og ned på hans balle.
"Var det ikke på tide at du fik en lille tur med mig?" Drystan vrængede bare ansigtet "det har du slet ikke råd til makker" knurrede han blot.
Manden hev en stak penge frem "hvor meget prinsesse?"
Drystens skulle til at knurre og skubbe fyren væk, da han kom i tanke om Niklaus' ordre. Han så lidt på pengene. Han ville kunne tjene pengene hurtigt hvis han gjorde det. Men.... Han hader når Nogen Klaus gjorde det, såh... Han ville nok have det endnu værre med ham her.
Han bed sig dog lidt i læben. "Okay.. men det bliver ikke billigt" sagde han blot, og fulgte med manden mod udgangen. Han vande kort hovedet og så tilbage mod Niklaus', inden de forsvandt ud af døren.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man aug 28, 2017 10:11 am

Niklaus sad og så på Drystan mens han gik ud for at tjene penge. Han kunne tjene nogle på at ligge arm åbenbart, men Nik vidste at de snart vil indse at de ikke kunne vinde, og derfor ikke vil prøve det mod Drys mere. Og ganske rigtigt, de opgav det kort efter, så Drys måtte finde på noget nyt. Niks plan var lidt at få Drys til at ha sex med de andre for penge, men han havde intet sagt til Drystan om det. Det måtte han selv finde ud af.

Dog så det ud til han gjorde, da han valgte at følge med en ud af kroen. Dog huskede han at se på Nik først, og Nik nikkede kort som et ja du må gerne gå med ham. Dog vil Nik følge efter for at sikre sig at der intet skete med Drys eller den anden.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man aug 28, 2017 11:22 am

Det var bestemt ikke rart at skulle tjene penge, og slet ikke på den måde han skulle til. Men han vidste ikke hvordan han ellers skulle tjene de penge..
Han måtte jo gøre et eller andet, for han ville ikke straffes. Derfor havde han sagt ja til at gå med det ulækre brød ud.
Manden hev Drystan med om bag ved, de var dårligt nok kommer der hen før han begynde at hive tøjet af Drystan, han tog trøjen af ham, og lod sine hænder befamle hans over krop, legede med Drystan nippels ser uundgåeligt fik en reaktion frem hos ham. "det må jeg sige knægt! Du har fanme en lækker krop" lød det inden han lagde sin hånd mod Drystans hoved og gjorde tydeligt tegn til at Drystan skulle gå på knæ. Han gjorde som manden ville have, og gik på knæ, og før han vidste af det hang mandens lem foran ham. Han fik ikke mange valgmuligheder, siden manden valgte at lægge en hånd i nakken på ham og styre showet. Drystan var ved at kløjes flere gange mens han suttede pik på manden. Særligt fordi manden styrtede det hele.
Han havde mest af alt lyst til at rejse sig og gå men det kunne han jo ikke så godt når han SKULLE tjene penge.

Blowjobbet stod på i noget tid, inden manden trak sig ud af han mind, og i stedet for bare at havde været kommet i Drystans mund eller væk fra ham, skød han hele omgangen af i Drystans ansigt. "Sikke en god dreng du er... Rig til mig"grinte han lidt som han smed en god sjat penge og dit kort med nummer og det hele på foran Drystan.
Hun pakkede sig samme og gik ind. Drystan sad lidt, overvejede hvad han skulle gøre.. han kunne jo ikke så godt gå ind igen med sæd i hele hovedet. Og Niklaus' ville sikkert blive sur hvis han tørrede de s i trøjen. Måske skulle han bare blive siddende?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man aug 28, 2017 7:04 pm

Nik havde fundet et sted oppe på taget hvor de ikke kunne se ham. Måske som en skygge hvis de så op, men så kunne det være hvem som helst. Han satte sig til rette og betragtede showet. Sikke lydig Drystan dog var over for denne fremmede mand, men det var kun godt, da han jo skulle tjene penge.

Da manden var færdig og gik, lagde Nik mærke til, at Drystan blot blev siddende. Han sukkede over det, og ventede lidt, inden han hoppede ned og gik over til Drystan. ”Du kom ikke ind igen? Men det også lige meget. Hvor meget har du tjent?” spurgte han roligt, og så på Drystan, og ventede på at få pengene, inden han vil beslutte sig for hvad Drystan havde fortjent ud af det han lige havde tjent. "Og få fjernet det sæd, men gør det med fingrende. Du sku nødigt lade det gå til spilde jo." sagde han i en flabet tone.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man aug 28, 2017 9:33 pm

Drystan var lige ved at skulle rejse sig efter manden var gået, da han hørte Niklaus stemme. Han fik lidt af et chok da han troede han var alene. Han sukkede og hev rasten af pengene frem. "omkring 1500..." brummede han og rakte dem til Niklaus. Han var i tvivl om det var godt eller dårligt.
Han vidste jo ikke hvilket beløb Niklaus satsede på at Drystan skulle tjene. Han rakte ud efter sin top, men hørte hvad Niklaus sagde med at han skulle tærre det væk med fingerne, og at det ikke skulle få til spile. Han så noget chorkeret på ham. Hvad? skulle han slikke sine fingre ren for en anden mands sæd?
Han bed sig lidt i læben, men gjorde så hvad der blev sagt. Han tørrede sit ansigt med sine hænder, og sad lidt og så ned på dem.
Han havde virkelig ikke lyst, men slikkede dog sine hænder rene. Det var klamt, og han var ved at få opstød flere gange. Han klarede den dog, fik det hele i sig uden at kaste op eller noget. Han sad lidt inden han trak toppen på igen.

Han rejste sig og børstede sine knæ rene. Han så på Niklaus. "hvad kunne de tænke dem jeg gjorde nu herre" spurgte han så. Han hadet det her. Men han var klar over at Niklaus behandlede en langt bedre når man opførte sig som han ville have det. Frem for at være ulydig.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 10:35 pm

Niklaus så på Drystan som hev pengene frem. Han tog de 1500 som Drystan havde tjent. Han smilede lidt over det. ”God dreng” Sagde han. Det var nok til at han ikke vil få en straf for det. Selvom han sagtens kunne have tjent mere, men ja. Det var okay for nu.
Efter Nik havde givet Drys sin ordre, så han godt det lidt chokeret udtryk hos ham. Niklaus betragtede ham da han tørrede sæden af, og så han tøvede med at slikke det af. Han blev nødt til at vende sig til den slags. Han smilede dog da Drystan gjorde det. Han havde heller ikke forventet andet af ham.

Han betragtede Drystan som tog toppen på igen, og hørte hans spørgsmål. ”Du har bevvist at du vil gøre alt for at slippe for skolen, men er du stadig sikker på du vil, for det bliver ikke nemmere fra nu af nu du ikke er i skole mere.” Sagde Niklaus roligt. Han begyndte at gå hjem af, og forventede at Drystan uden tøven vil følge med ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:00 pm

Han sad med blikket mod jorden, og havde allermest lyst til at blive siddende her. Selvom han selvfølgelig helst ville hjem... helt hjem.
Han løftede dog hovedet og så mod Niklaus da han hørte ham sige at det ikke ville blive nemmere fra nu af når han ikke var i skole mere. Han rejste sig sig op, og fulgte efter Niklaus, og indhentede ham hurtigt.
"uhm.. hvad mener de herre?" spurgte han så. Han så lidt på ham. "hvad mener de med de ikke bliver nemmere hvis jeg ikke går i skole?" spurgte han stille. Hvorfor Niklaus sådan noget? ville han ikke helst have Drystan der hjemme måske? Det var jo Drystan der i starten ville i skole. Og nu.. var det Niklaus der ville have han blev i skolen eller hvad?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:23 pm

Niklaus gik roligt hjem af, og så på Drystan da han kom op på siden af ham. Hørte hans spørgsmål og smilede af det. ”Da du ikke går i skole, har jeg fundet noget andet du kan bruge dagene til i stedet for.” sagde han roligt, uden at sige hvad det var. Han havde jo skaffet Drystan et job som tjener i den bar de lige havde været i, og det skulle Drystan tids nok finde ud af.

Da de nåde hjem låste Niklaus døren op. Han lod Drystan gå ind først, inden han selv gik ind og lukkede døren efter sig. ”Smid tøjet.” sagde han og gik vidre ind. Forventede at Drystan vil gøre det.

Han så på Drystan da han vil komme ind. ”Når tid til din straf. Tro endelig ikke jeg har glemt at du fortjener 50 slag for at pjække for skole og prøve at lyve om det” sagde han, og så på Drystan roligt inden han begyndte at gå ned i kælderen. Drystan skulle kunne klare slagene uden at få hjælp til at stå op af kæderne. "Stil dig mod vægen med hænderne på den." sagde han roligt, og fandt pisken frem.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:29 pm

Drystan havde mest lyst til at spørge hvad det var han skulle i stedet for at gå i skole. Men han vidste godt han hellere måtte lade vær. Hvis ikke Niklaus fortalte det, så var der en grund og han skulle ikke spørge igen.
Han var derfor bare stille resten af vejen hjem.

Da de kom hjem, hørte han Niklaus ordre om at han skulle smide tøjet. Han smed først skoende, og derefter alt tøjet som han lagde i en pæn bunke. Han tog dog det hele med ind i vasketøjskurven.
Han så på Niklaus da han kom ind, Og bed sig i læben over det han sagde med de 50 slag. Han havde lykkeligt glemt alt om dem selv. Så det var bestemt ikke rart at blive mindes om.
Han fulgte med Niklaus ned i kælderen, og stillede sig op af væggen som han fik besked på. KLar til at modtage de 50 slag. Hans krop ville kunne klare det, men det ville gøre indt. og han ville bløde og have sår længe efter. Nok Healede han hurtigere end mennesker, men det tog stadig sin tid.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:36 pm

Niklaus var tilfreds med, at Drystan ikke spurgte ind til det han havde planlagt. Og da de kom ned i kælderen, så han på Drystan som stillede sig klar op af vægen. Han smilede og tog et fast greb om pisken, og kom så med det første slag. Ventede på Drystan talte og fortsatte så med at give ham dem til han nåde de 50. Da han var færdig lagde han pisken fra sig, og vendte sig mod Drystan. ”Du er virkelig blevet en god slave, som tager imod sine pisk uden at brokke sig over det. Og nu til det sidste du mangler for i dag. Kan du huske hvad det er?” spurgte han roligt, og ventede på Drystans svar på dette spørgsmål.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:45 pm

Han prøvede at gøre sig klar til slagende. Men det var en umulig opgave, selvom han efterhånden vidste hvordan alle piskende føltes men man kunne stadig ikke forbedrede sig på det smerrtehelved der ville komme.
Og ganske rigtigt, slagende beygnde og det var ulideligt. Dog var han allerede så ødeligt at han vidste han skulle tælle, og ikke en eneste gang glemte hans hverken at tælle, eller hvilket tal han var kommet til. Noget han havde gjordt en del i starten da han havde for tralvt med at skrige af smerte. Noget han dog stadig gjorde. Dog var 50 slag en af de "nemmere"
Da først Niklaus var fædigt, sank han ned på sine knæ. Hans krop rystede og gjorde Ondt.

Da Niklaus sagde at han var blevet en dygtigt slave, var der et eller andet helt sygt og ødelagt i ham der faktiks blev glad for den ros. Han hørte dog det sidste Niklaus sagde, og tænkte sig om. Lige nu kunne han slet ikke komme på noget.
"Jeg... jeg kan ikke huske det.. andet.. end at sige Tak herre" erkende han.
Blodet løb ned af hans ryg fra de enkelte steder hvor pisken havde slået hul, men det var skam også smertefulgt nok.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors sep 07, 2017 11:57 pm

Niklaus var stadig tilfreds med, at Drystan huskede at tælle alle slagene, og da han var færdig så han roligt på Drystan, som ikke kunne huske hvad han skulle nu. Han smilede lidt over takket. ”Tja det var en af dem, men ikke den jeg ledte efter.” sagde han roligt og sukkede stille. ”Kom med oven på” sagde han, og gik op af trappen, og satte sig i sofaen. Så på Drystan og vil hjælpe ham lidt. ”Hvad skal du huske hver gang du kommer hjem, og endnu ikke har gjort fordi du valgte først at gå ud og derefter straf og til sidst det du mangler?” sagde han, og håbede det vil hjælpe Drystan nok. Ellers hvis det ikke var nok, vil han sukke og sige det.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   

And now let's see if you good enough ~ Drystan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)