Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

And now let's see if you good enough ~ Drystan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 839

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Tors okt 12, 2017 9:15 pm

Nik så roligt på Drystan som lod sine hænder glide op af Niks inderlår for at åbne hans bukser, så han kunne lege med hans pik, som han lige havde spurgt om han måtte. Han havde fået lov til det, og Nik nød fornemmelsen af det som Drystan valgte at gøre.
Han mærkede sin pik vokse af dette, og han nød lige nu det som Drystan gjorde. Især da Drystan tog den i munden for at give ham et blowjob. Han mærkede at han kom helt ned i halsen på Drystan, og hørte de halvkvalte lyde fra Drystan af. Han så ned på Drystan, som nu så op på Niklaus. Nik så det blik som der var i Drys øjne, og smilede over det. Så Drystan var altså begyndt at nyde at gøre det her? Det var første gang han havde set det blik, men havde intet imod det. Det viste blot at Drystan var helt underdanig, og nød det som han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 408

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 1:46 pm

Den gamle Drystan ville hade det her! Han ville hade at sidde her, klubben, tøjet, folk der stirrede, at skulle give Niklaus et blowob, og ikke mindst at folk gladeligt stillede sit på og gloede på at han lige nu sad med sin herres pik i munden.
Men den nye underdanig Drystan tænkte faktisk ikke ret meget over mange af tingene! Så længe Niklaus var tilfreds, så behøvede Drystan ikke at tænke over mere. Det var mærkeligt pludselig at have det sådan. Det var jo ikke fordi at Drystan ikke ville være fri! Han ville hellere end gerne hjem. Men problemet var... at nu.. nu hvor han havde ændret sig så meget, nu hvor nogle på skolen vidste hvad han var, og hvorfor han havde været væk... så var skolen ikke et sted for ham mere!

Mens han sad der, lagde han godt mærke til at Niklaus kiggerede ned på ham. Hvilket underligt nok fik ham til at slikke mere op af Niklaus pik. Han holde blikket rettet mod sin herre. Han fjernede først hans blik, da han trak en smule mere ned i Niklaus bukser og underbukser. Han fandt hans pung frem, og begynde også at slikke lidt på den, mens hans hånd bevægede sig over Niklaus pik. Han skiftede imellem at sutte hans pik, og slikke den, og imens massere hans pung.
Eller lege med hans pung med munden og så spille den af på Niklaus. Han gjorde sig umage det var tydeligt. Gjorde alt han kunne for at Niklaus skulle nyde det. Og det så endda ud til at han nød at gøre det, da han hele tiden skiftede mellem hvad han gjorde. Noget han ikke ville gøre normalt. Der ville han bare sutte Niklaus pik indtil han kom.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 2:01 pm

Nik sad roligt på sofaen i klubben, og så ned på Drystan som legede med hans pik lige nu, og for en gang skyld så ud til at nyde det han gjorde. Det havde han aldrig før gjort. Dog var Nik yderst tilfreds med det. Det betød bare Drystan var helt knækket og havde affundet sig med det, og var begyndt at nyde det.
Han lod Drystan gøre som han ville, og mærkede hvordan han fandt Niks pung frem, for også at lege med den, hvilket han heller aldrig før havde gjort. Men Nik kunne lide det, og lod Drystan fortsætte med det.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 8:38 pm

Drystan fortsatte med hvad han var i gange med. Gjorde sig umage og sørgede for at Niklaus' nød det. Han var i fuld gang da hans opmærksomhed pludselig blev taget af en ung knægt der skreg. Drystan så mod skriget da det lød meget skrækslagen.
En ung fyr var blevet hevet ud på gulvet, og nu blev han åbnebart bare brugt af alle der havde lyst, mens han blev hold nede. Sikkert en straf! Han prøvede på at stritte imod og komme fri, men uden held.
Drystan så noget forskrækket på scenen. Knægten mindede ham mest om sig selv lige da han var kommet til Niklaus'.
Han var så chorkert over det, at han nærmest glemte hvad han ville i gang med. Han skar en smule ansigt når drengen skreg i smerte, og om at få lov til at komme fri.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 11:08 pm

Nik sad og nød det som Drystan gjorde og var godt tilfreds med, hvor trænet Drystan var blevet. Dog var der noget som fik Drys opmærksomhed, hvilket gjorde at han vist glemte alt om Nik og det han lavede. Nik sukkede over det, og havde også selv hørt skriget fra den unge knægt af. Dog reagerede han ikke en skid på det, da knægten ikke var hans slave, men en andens. Sandt at sige, så vil han sikkert have behandlet knægten på samme måde selv.
Nik så kort på knægten, som tydeligt prøvede at komme fri uden held. Nik rullede øjne over knægten, og så ned på Drystan. ”Lyst til at gå over og lege med? At få plads ved siden af knægten, eller vil du hellere nøjes med det du gjorde før?” spurgte han henvendt til Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 11:24 pm

Drystan havde i virkeligheden et øjeblik glemt hvad han havde haft gang i. Det var kun anden gang de var her, så han vidste jo ikke rigtig havde der foregik her. Han vidste at folk havde sex med deres slaver og den slags, men at de ligefrem blev straffet på den måde, og ligefrem voldtaget af en masse fremmede.
Men igen, Niklaus havde gjort det samme mod Drystan! Men det havde ikke være hvor alle kunne se det.
Pludselig hørte han Niklaus sige noget, og vende hurtigt blikket op mod ham. Han rystede hurtigt på hovedet over spørgsmålet. ”Nej….nej herre” sagde han, en smule forbløffet over at Niklaus havde sagt som han havde.
Han vende sig atter helt mod Niklaus ”undskyld herre…. Det var ikke for at stoppe jeg.. jeg vil bare meget overrasket” erkende han.
Han huskede på hvad han var i færd med, og lænede sig igen frem for at tage Niklaus pik i munden. Han genoptog sit arbejde. Drengens smertefulde lyde var stadig til at hørte, men Drystan formået at ignorere det.

Efter en del tid, kunne han dog mærke han var begyndt at blive træt i sin mund og kæbe. Han sagde dog ikke noget, og fortsatte stadig. Slikkede op af skaftet, suttede på den, og legede med den.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 11:45 pm

Nik hørte det som Drystan sagde, og smilede over det. Det var tydeligt at knægten her, havde fået Drystans fulde opmærksomhed, så han havde glemt alt andet. ”Hvis du ikke ønsker at deltage, så fortsæt dit arbejde.” sagde han, og så ned på Drystan. ”Og hvis du ikke gør det godt nok, så lover jeg, at du kommer over og leger med.” han smilede ondt til Drystan ved de ord.
Han mærkede at Drystan fortsatte, og virkelig koncentrerede sig for at ignorere knægten. Han lod Drystan fortsætte i lang tid. Satte sig bare bedre til rette, og så rundt lidt mens Drystan gav sit blowjob. Han lod ham fortsætte i 30 min, inden han stoppede ham, og så roligt på ham. ”Du virker som om du er begyndt at nyde dette her. Er det forkert opfattet af mig?” spurgte han, og så direkte på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Fre okt 13, 2017 11:58 pm

Drystan bed sig lidt i læben da Niklaus sagde at hvis ikke Drystan gjorde det godt nok, ville han komme til at deltage sammen med de unge knægt. Han nikkede og begynde så.
Han var virkelig ved at være træt i kæberne efter så lang tid. Men han viste det ikke! Han ville ikke ende med at gøre et dårligt stykke arbejde af den grund.
Efter lang tid, han havde ikke styr på hvor længe mærkede han at Niklaus toppede ham.
Og han så både lidt undrende men også nervøst op på Niklaus. Havde han gjort noget forkert!?
Han hørte dog Niklaus spørgsmål, og bed sig lidt flovt i underlæben.
Men vende så blikket mod Niklaus igen..
”jeg nyder det herre.. med dem” sagde han roligt. Han satte sine hænder mod sine knæ, han vidste jo ikke om Niklaus ville have mere eller ej.
”Jeg nyder alt gøre alt som de vil nyde herre” sagde han så og så op på ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 12:23 am

Nik vidste godt, at Drystan ikke ønskede at komme ud og lege med. Og derfor vidste Nik også, at Drystan nu vil gøre det her endnu bedre for at forhindre det i at ske.
Efter den halve time, og han havde stoppet Drys, hørte han hvad han sagde, og smilede over det. ”Hvad hvis jeg sagde at jeg nød det, hvis du var sammen med andre end mig? Vil du så også nyde det?” spurgte han, og smilede lumsk til Drystan. Vil vide om Drystan også vil nyde dette.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 12:42 am

Det var svært for Drystan at sige om han virkelig nød det eller ej… selvfølgelig ville han helst være fri! Men han vidste at når han gjorde noget som Niklaus nød, så ville han enden blive belønnet eller i det mindste få af vide at han var dygtigt. Og underligt var det begyndt at betyde noget! Til at starte med handlede det om ikke at blive straffet, men nu handlede det mere om at Niklaus skulle syntes man var dygtig. Det var underligt! Men sådan var det.
Han hørte Niklaus spørgsmål, og blev lidt chorkeret over det. Han bed sig i læben, og så tydeligt ud til ikke at være fan af den ide.
Han så dog op på Niklaus ”Jeg er nød til at være ærlig herre… jeg… jeg ville have svært ved at nyde det…” erkende han med et skamfulgt blik.
Han rettede lidt op sig. ”men… hvis min herre ønsker det vil jeg ikke stritte imod!” forsikrede han. Han lænede sig lidt frem, og nussede kort næsebenet op af Niklaus pik.
”så længe de er tilfreds herre, så vil jeg gøre det” sagde han så, han så op mod ham med et underdanigt blik. ”jeg skal nok være en god slave” sagde han med et roligt smil.
Han rettede sig lidt op. ”men jeg vil gøre hvad jeg kan for at nyde det herre! Hvis de gerne vil have det!” sagde han så.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 12:55 am

Niklaus så godt at Drystan ikke var fan af dette som Nik lige havde sagt, og han lyttede til det som Drystan fortalte. At han ville have svært ved at nyde det, men at han vil gøre det uden at stritte imod, hvilket var en god ting. Nik lod Drystan nusse sin næse mod sin pik lige nu, og nød det.
”Jeg er glad for du vil gøre det, selvom du nok ikke selv vil være vil med det. Og derfor er jeg tilfreds med dig” sagde han roligt. ”Men hvad hvis jeg så vil blive glad hvis du tog skolen selvom du ikke selv ønsker det?” spurgte han så roligt. Han havde ikke planer om, at sende Drys der tilbage, men vil blot vide det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:03 am

Han lyttede til hvad Niklaus sagde og var glad for at Niklaus var tilfreds med ham. Det var jo hele meningen med at han gjorde ting som Niklaus ville have.
Han så op på ham med et mere roligt blik, dog var det ikke rart at vide at han skulle være sammen med andre. Et var at Niklaus kneppede ham, men andre.
Han ville helst ikke, men han ville ikke stritte imod hvis Niklaus bedte ham om det. Og han ville da gøre et forsøg på at nyde det selvom det blev svært.
Han blev dog noget overrasket over Niklaus spørgsmål med skolen. Drystan sukkede en smule. ”hvis de vil have det herre.. så tager jeg tilbage i skole” sagde han så. Han ville helst slippe for det da han ikke længere hørte til på den skole. Han ville dog tage af sted hvis Niklaus ville have det. Han ville ikke gå i mod ham.

Drystan så lidt ned mod Niklaus pik, og derefter op på Niklaus igen. ”vil de ikke have lov at komme herre?” spurgte han så. Indtil nu havde Drystan jo kun leget med ham, og han var blevet stoppet midt i det, så Niklaus var jo ikke kommet endnu.

Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:13 am

Efter Nik havde spurgt med hensyn til skolen, så han hvordan Drys reagerede på det, og hørte hans svar. At han vil gøre det hvis Nik ønskede det, men det var tydeligt, at Drystan ikke ville kunne lide det.
Han hørte det som Drystan spurgte om, og nikkede. ”Gør arbejdet færdigt, og så må vi se hvad der kommer til at ske når du har gjort det, om du slipper for ting, eller ej” sagde han roligt, og ventede på Drystan vil gøre sit arbejde færdigt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:23 am

Drystan ville bestemt ikke nyde at komme i skole igen, men han ville gøre det hvis han fik besked på det! Hvis Niklaus bad ham om det, ville han gøre det.
Han nikkede da Niklaus sagde at han skulle gøre sit arbejde færdigt. Han rettede sig lidt op, og bukkede sig ned over Niklaus pik, og tog den endnu engang i munden. Denne gang lagde han dog lidt mere energi i. Suttede lidt hårdere og mere ivrigt.
Han tog ham til roden flere gange selvom det bestemt ikke var noget Dystan var god til da han næsten gaggede hver gang. Men han gjorde det nu alligevel.
Han gjorde godt, bedre end han nok plejede. han kiggede op på Niklaus flere gange mens han havde hans pik i munden. og det samme blik var i hans øjne som tidligere. Han brugte sin hånd lidt til at hjælpe. Og gav ham ellers bare et hårdt blowjob som han vidste at Niklaus var mest til.
Han fortsatte helt indtil Niklaus var kommet, men slugte dog ikke. Han åbnede derimod munden og viste det til Niklaus.
Dette var noget Niklaus havde prøvet at lære ham, han glemte det bare ofte da han prøvede at få det ud af munden så hurtigt som muligt. Så han skynde sig at synke de feste gange. Men denne gang sad han med det i munden.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:38 am

Nik mærkede da Drystan igen begynde på blowet, at det nu var mere ivrigt og mere energi i det end før. Nik elskede at Drystan tog den til roden hver gang, selvom det tydeligt kunne høres, at Drystan var ved at blive kvalt op til flere gange.
Der gik ikke så længe inden han kom. Der gik 5 min, og han kom i munden på Drystan. Han så ned på ham, og var spændt på, om Drystan slugte sæden i dag, eller huskede ikke at gøre det. Heldigvis for Drystan havde han det stadig i munden, og viste det til Nik. ”Dygtig. Smid tøjet, og lad så sæden ramme ned på din pik, og smør det ind på den. Forstået?” sagde han, og forventede Drystan nikkede som svar hvis han forstod det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:45 am

Drystan var ikke synderligt glad for at tage den til roden, netop fordi han fik den der kvælende følelse hver gang. Men han gjorde det, da det var en del af det Niklaus kunne lide.
Han havde for en gang skyld husket at han ikke skulle sluge sæden, og afventede i stedet hvad han skulle gøre med det. Han hørte Niklaus ordre. Han lukkede munden og nikkede en enkelt gang som svar. Han rejste sig lidt op for at få alt tøjet af, og satte sig så ned på knæ igen.
Han bukkede hovedet og åbnede munden lidt så sæden kunne løbe ned på hans pik. Hvorefter han med hånden gned det rundt på hans pik. Han sukkede en smule over det. Det var jo altid rart at spille den af, det var dog ikke hvad han gjorde. Han tværrede blot sæden rundt på sin pik, til det hele var smurt godt ind i sæden. Han slap der efter sig selv, og så på Niklaus. Han åbnede munden endnu en gang, så Niklaus kunne se at han havde spyttet det hele ud.

Det var lidt underligt at have en andens sød smurt ud over sin pik, men han sagde ikke noget til det. Niklaus havde givet en ordre og han fulgte den.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 1:55 am

Efter Nik havde givet Drystan ordren, så han Drystan nikke til det, som i han havde forstået det. Han så på Drys mens han tog tøjet af, og så hvordan han smurte sin pik ind i sæd. Smilede over synet. ”Ydmygende?” spurgte han roligt og så på Drystan. Han vil se hvor langt Drystan vil gå. Han sagde jo selv han vil gå hele vejen. ”Gå ud og find en som du må låne en slave fra, og få slaven med her tilbage.” sagde han, og ventede på Drystan gjorde det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 2:10 am

Drystan så op mod Niklaus da han spurgte om det var ydmygende at smørre hans sæd ud på sin egen pik. Han rystede på hovedet. Han så det faktisk ikke som ydmygende. Det var lidt sært, men der forgik så mange mærkelige ting her, langt mærkeligere end det her.
Han hørte Niklaus ordre, og så sig med det samme lidt søgende om. En anden slave? Han nikkede "ja herre" sagde han så, inden han rejste sig, for at gå ud og finde en anden slave.
Spørgsmålet var hvem det skulle være.

Han lagde dog mærke til en ung pige der sad utrolig pænt, hun så dog ret ny ud, for hun så mindst lige så skræmt ud om Drystan havde gjordt i starten. Han gik over og spurgte pigens herre om hans herre og han måtte låne hende.
Manden så ned på tøsen. "Det er i velkommen til.. men hun er ikke helt opdraget endnu.. så er i advaret" sagde han så, inden han sparkede tøsen bag i "afsted med dig! og opfør dig ordenligt.. straf hende endelig hvis hun er ulydig" Knurrede hendes herre.
Drystan tog fat i pigens arm og trak hende med. Og det var tydeligt at pigen ikke var vild med tanken. Drystan vidste ikke rigtig hvorfor han ikke bare havde taget en lydig en. Måske fordi Niklaus ville finde mere underholdning i en der skulle straffes?
Drystan tog hende med tilbage til Niklaus. Han pressede hende ned, så hun kom ned og sidde på knæ foran Niklaus, inden han selv satte sig på samme måde.
"jeg håber hun kan bruges herre" sagde han så.

Pigen sad næsten og rystede af skræk over hvad de 2 ville gøre ved hende. Drystan der imod sad ganske roligt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 2:27 am

Nik så på Drystan, som lige nu rystede på hovedet over Niks spørgsmål. Så det var ikke ydmygende at skulle have en andens sæd på sin pik? Godt nok var det Niks sæd, men stadig.
Efter Nik havde givet Drystan besked på at finde en anden slave de kunne lege med, så han roligt på Drysstan som gik ud for at finde en slave til dem, efter han selvfølgelig havde sagt ja Herre først.

Nik sad og ventede på at Drystan vil komme tilbage med en slave, og så han selvfølgelig havde valgt en kvindelig en. Det virkede til det var dem, som Drys bedst kunne lide. De kvindelige. Han så ned på tøsen, som Drystan havde fået til at sætte sig pænt ned. Han hørte det som Drystan sagde, med at han håbede hun var god nok. ”Det får vi af se om hun er. Tøs, slik hans pik ren” lød Niks ordre på, og han ventede på at se, om pigen ville gøre det eller ej.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 2:34 am

Drystan vidste virkelig ikke om denne pige var et godt valg! Hun virkede meget nervøs. Men han vidste jo ikke om Niklaus' kunne lige udfordringer eller ej.
At det var en kvinde var nok noget der lå. Baghovedet stadigvæk! Han havde været hetro til ham mødte Niklaus. Og lige meget hvad, så.var det ikke lige så grænseoverskridende at have sex med en kvinde frem for en mand!
Ikke at han ikke kunne nyde at være sammen med en mand. Helst når han selv fik lov til at tage vedkommende. Men han havde det bedst med kvinder!

Drystan skævede lidt mod pigen da han fyr Niklaus' ordre.
Pigen bliv siddende lidt, men valgte dog så at bukkede sig ned mod hans pik for at ville slikke den ren. Men det var vidst først da hun kom tæt nok på at hun opdagede hvad den var smurt ind i. Hun begyndte derfor fra den, og ville rejse hovedet op. Dog nåede Drystan at gribe hende i håret og holde hende fast. Han pressede hende ikke ked af. Han holde hende bare hvor hun var, hvilket var få centimeter fra hans pik.
Han så op mod Niklaus' med et afventede blik. Enden skulle han slippe pigen, ellers skulle han sikkert gøre.et eller andet andet ved hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 2:52 am

Nik så på tøsen, og så hun tøvede. Så denne slave her var altså ikke trænet helt endnu hva? Det skulle nok blive sjovt. Dog lænede pigen sig ned mod Drystans pik, hvilket var godt, men åbenbart valgte hun at vil stikke af igen. Dog fik Drystan hende inden hun nåde det. Nik sukkede over hende. ”Tving hende til det. Hun havde fået muligheden til at gøre det frivilligt.” sagde han roligt, og ventede på hvad der ville ske.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Lør okt 14, 2017 8:04 am

Pigen prøvede lidt af komme fri fra Drystans greb. Men Drystan var stærk! Han var en dæmon, og selvom han langt fra havde holdt sin træning ved lige, så var han stadig væk en stærk fyr.
Han så på Niklaus' da han hørte ordren, og nikkede til at det var forstået, inden han vende bliklet mod pigen.
Han pressede hende ned mod sin pik. Hun prøvede at dreje hovedet væk fra den, men ende i stedet med bare at få den gnuppet rundt i ansigtet så hun selv ende med at få sæd i hovedet.
"Hør! Det ville gøre det meget nemmere for os begge hvis du bare gør det!" Sukkede han.
Pigen begynde at snøfte. Drystan sukkede, skønt! En flæber. Hun valgte dog tilsidst at makke ret, og stikke tungen ud for at slikke den ren. Han fik opkast fornemmelser flere gange. Men Drystan var nu ret ligeglad.
Da først hun havde slikket det hele da, lod Drystan hende få hovedet, men holde stadig i hendes hår, vende hende mod Niklaus' så hun så på ham "husk at slikke dig om munden! Det skulle nødig gå til spilde" sagde han blot roligt.
Pigen så ydmyget ned, mens hun slikkede sig om munden. Man kunne se hun virkelig hadet det her.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 3:25 pm

Niklaus sad bare i sofaen og betragtede Drystan og tøsen som tydeligt kæmpede imod. Endda da Drystan tvang hendes hoved ned til pikken kæmpede hun imod, ved at vende hovedet. Dog resulterede dette blot i, at hun fik Niks sæd smurt ud over sit ansigt, og Nik smilede en smule over det.
Han hørte tydeligt det som Drystan sagde til pigen, og hørte også at hun begyndte at snøfte over det. Nik var ligeglad med, om tøsen ikke vil. Hun skulle da hun skulle lære sin plads. Selvom det ikke var hans slave, var han stadig fast besluttet på, at hun lærte sin plads.
Dog så han at hun lidt efter valgte at makke ret, og faktisk stikke tungen ud, og begynde at slikke Drystans pik ren. Og Drystan lod hende ikke slippe før hun var helt færdig. Nik så på pigen, da Drystan tvang hende til at se på Nik. Han så hun havde noget sæd rundt om munden og lidt på kinderne fra da hun havde valgt at dreje hovedet tidligere, og nægtet at gøre dette. Nik kunne tydelig se hvor meget hun hadede dette, men alligevel adlød hun dem og slikkede sig om munden, så intet gik til spilde. Nik smilede over hende. ”God pige. For dette skal du nok få en belønning. Stil dig op på alle 4.” sagde han roligt, og ventede til hun havde gjort det. ”Drystan du får den ære at give hende hendes belønning. Jeg regner med du ved hvilken jeg tænker på” sagde han, og så på Drystan. Han havde lært Drystan ud fra de få gange de havde leget med andre, at den belønning de som regel fik for at være lydige, var at enten Nik selv eller Drystan kneppede dem.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 3:55 pm

Det var ikke svært for nogle at se, at pigen her slet ikke kunne lide det her. At hun bestemt ikke var frivillige slave, og at hun var bange.
Drystan havde smilet roligt da hun var begyndt at makke ret, og var begyndt at slikke sæden af.
Da hun sad og så på Niklaus', og havde slikket sæden væk, kunne man se at hun næsten var ved at græde.
Hun så dog ud til at blive mere rolig da Niklaus' roste hende, og sagde hun ville få en belønning, hvis hun stillede sig på alle fire. Hun så først en smule tøvende på Drystan, der havde slukket hendes hår mere eller mindre.
Hun tøvede en smule, men stillede sig alligevel på alle fire og afventede hvad der ville ske.
Drystan vende hovedet mod Niklaus' da han sagde at Drystan fik æren af at give hende belønningen
"Tak herre" sagde han roligt, inden han stillede sig på sine knæ bag pigen. Han greb hurtigt fat i hendes hofte med den ene hånd, og fik guidet sig selv ind med den anden hånd.

Pigen fik et chok, og begynde at vrede sig for at komme fri. Dog tog Drystan blot fat i hendes hår og hovedbund, og skubbede hende frem så hun næsten slog hovedet ned i gulvet. Han pressede hendes hoved ned med gulvet, så hun ikke kunne få det op, og på den måde ikke kunne flygte. Inden han begynde at støde op i hende i et allerede hårdt tempo.
Han begynde selv at stønne lidt over det. Det var et trykke tid tiden han havde fået lov, så han nød det hver gang. Pigen prøvede stadig at vride sig, og nu begynde tørrende at stille mens hun hulkede. Man kunne høre på hende da der var smertefuldt, men nu var hun også virkelig stram, og Drystan tog iklnlgefrem hensyn til hende.

"stop!.." knynkede hun mens hun tøvede på at få Drystan til at flytte sin hånd.
"Opføre du dig pænt hvis jeg slipper?" Spurgte han blot.
Pigen svarede ikke, men prøvede blot at vride sig endnu en gang. Hun kæmpede mod et godt stykke tid, men Drystan der var alngt strækere end hende, holde hende nede, og fortsatte med at kaneppe hende på denne måde, somme tider satte han faktisk farten op.

Til sidst var pigen holdt op med at vride sig og bede ham stoppe. Drystan så endnu en gang på hende "nåh? Opføre du dig pænt?" Spurgte han. Hvortil pigen stille nikkede med hovedet.
Drystan holde dit ord, og løftede sin hånd fra hendes hoved. Han hev hende op, så hun stod på alle fire igen, og fortsatte så med at kneppe hende. Og der gik da heller ikke længe inden pigen begynde at stønne.
Måske var det ikke kun nydende støn, men det var støn.

Drystan vende blikket mod Niklaus'. "Skal hun behøndes ekstra godt? Eller skal jeg venter med det?" Spurgte hsn roligt.
Og talte om at hvis den han havde leget med for det meste skulle belønnes ekstra godt, va det også i røven. Det var selvfølgelig kun piger der var tale om her.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 4:07 pm

Nik smilede til Drystan som han takkede for at havde fået lov til at give tøsen sin belønning. Dog var det tydeligt, at tøsen vist ikke var vant til denne slags, da hun begyndte at kæmpe imod og bede dem stoppe, og det var tydeligt at det gjorde ond på hende.
Efter lidt tid, virkede hun dog rolig, og lovede ikke at kæmpe imod mere, hvis Drystan slap hende. Nik smilede over det, og så på hende. Hørte at hun lige så stille begyndte at stønne, og smilede over det. Han hørte Drystan spørge, om hun skulle belønnes ekstra godt, og overvejede det lidt. ”Hvad sys du tøs? Lyst til en ekstra god belønning? Hvis ja, så tig os om at få en.” sagde han roligt, og vil høre tøsen tigge om det først, inden han vil give Drystan lov til at give hende en.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 4:20 pm

Pigen var nok ikke meget klogere! For da Niklaus spurgte om hun ville have en ekstra god belønning, tog hun det vidst som om at drystan stoppede det her, og der skete noget godt. Selv drystan havde ikke været så naiv den gang! Han havde vidst at hvis det her var beløningen, så var en ekstra god belønning jo nok ikke noget der var bedre! Men pigen her var vidst ikke klogere, i hvert fald begynde hun at tigge.
"Jeg vil gerne blønnes ekstra..." startede hun ud.
Drystan rynkede sine bryn lidt, og så en smule ned mod pigen, kalde hun det der tiggerrig?
Han valgte at give hende et ekstra hårdt stød, lidt for at fortælle hende at hun skulle komme igang. Og det virkede vidst, i hvertfald så pigen op på Niklaus imens.
"må jeg ikke nok få en eksta god belønning hr!?.. Jeg skal nok være en god pige!.. Jeg beder dem" drystan kunne næsten ikke lade vær med at trække på smilbåndet. Den tøs kunne jo næsten lyde kær når først hun tiggede, og så blandet med de støn der efterhånden begynde at undslippe hende.
Drystan vende selv blikket mod Niklaus for at være sikker på at fangede hvad hans Herre ville sige eller gøre.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 4:28 pm

Nik sad og så ned på pigen, som begyndte at bede. Det først var virkelig dårligt. Det var jo blot at sige hvad man gerne vil have, og langt fra at tigge om det. Dog prøvede hun heldigvis igen, og Nik smilede en smule over hendes forsøg. Det var langt fra det bedste, men det måtte gå an for nu. ”Så du vil gerne belønnes ekstra godt tøs? Fint nok, du får hvad du beder om. Drystan” sagde han, og så på ham. ”Giv pigen det hun har bedt om.” Pigen vil dog nok fortryde det. At hun havde bedt ham om dette, for det vil sikkert ikke føltes bedre for hende. Eller i hvert fald ikke i starten.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 4:47 pm

Man kunne godt se at det stadig var smertefulgt for hende, men i hun så ud til at kunne håndtere det. Og der kom da også nogle støn fra hende, så så meget kunne hun jo heller ikke hade det.
Pigen så op på Niklaus da han gentog spørgsmålet, hvilket fik pigen til at nikke. Og hun så ligefrem lettet ud da hun fik afvide at hun ville blive belønnet ekstra.
Drystan fik et skævt smil på læberne da Niklaus bad ham om at give hende hvad hun havde bedt om.
"så gerne herre" sagde han inden han trak sig ud af hende. Pigen så lettet ud, og lignede virkelig en der troede hun havde fået hvad hun ville.
Drystan lod en spytklat ramme hans hånd og fugtede sig selv, ellers ville han aldrig komme op i hende.

Da han så pigen næsten slappede helt af, greb han hende endnu engang om hofterne og bankede sig op i hende, hvilket udløste et smertefulgt skrig fra pigen. Drystan gav hende heller ikke længe til at vænne sig til det, for han begynde at kneppe hendes røv. Pigen der atter begynde at stritte imod, blev holdt på plads ved at han holde i hendes hår.
Han vende kort blikket op mod Niklaus med et skævt og ligefrem tilfreds smil. Pigen skreg op, græd og lignede bestemt ikke en der nød noget af det her.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 4:55 pm

Efter pigen havde tigget om at få en endnu bedre belønning, og Nik havde sagt hun vil få den, hørte han det Drystan sagde, og smilede. Han vidste pigen nu vil få ondt, og ganske rigtigt. Hun skreg nærmest af smerte, og selvfølgelig gav Drystan hende ikke tid til at vende sig til det, men kneppede hende bare næsten med det samme. Nik rejste sig, for at sætte sig på hug foran tøsen. ”Hvorfor kæmper du imod, når du har fået det du selv bedte om?” spørger han, og smiler til hende. Nusser hende let på kinden kort. ”Nu mere du tuder tøs, nu hårde skal jeg nok sørger for, at han gør det her mod dig. Det lover jeg.” sagde han ind i hendes øre, inden han rejste sig op, og satte sig på sofaen igen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 5:02 pm

Drystan havde i starten ikke syntes det her var forbandet fedt, ud over at han fik lov til at være dominerende i stedet for underdanig. Men det havde forvirret ham de andre gange, og han var blevet langt mere ulydig når han havde fået lov til at styre. Denne gang var det dog anderledes! Jo han nød det, og stønnede selv over det, særligt da han var kommet over i hende noget stramme røv. Det var svært ikke at kunne lide den følelse!
Men han var stadig helt og adledes Niklaus slave, så hvis Niklaus bad ham stoppe ville stoppe, bad han ham være hårdere så ville han være det.

Pige så op på Niklaus mens tårene løb ned af hendes kinder da han talte. Hun så ligefrem vred ud da han sagde hun slev havde bedt om det her.
Og da han sagde at han ville sørge for at Drystan gjorde det hårdere jo mere hun græd, kunne man se at hun prøvede at lade vær, men det var nærmest umuligt da det gjorde så ondt. Og Drystan gav hende ingen pauser, ikke en eneste.
Drystan var i fuld gang, da han kunne mærke trangen til mere kom. Hans øjne ændrede sig og hans tænder kom frem.
Han valgte dog at kigge opad, bare for ikke at stirre på pigens nakke. Han ville ikke bide hende. Ikke med mindre han fik lov.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 5:10 pm

Nik så godt tøsens vrede blik over dette, og løftede et øjenbryn af hende. Måske havde hun ikke ment dette som en bedre belønning, men hun havde bedt om den. Selvom hun ikke havde vidst helt hvad det var hun bad om.
Efter Nik havde truet hende, så han godt hun kæmpede for ikke at græde, og han var tilfreds med det. I hvert fald for nu. Nik havde sat sig i sofaen igen, og betragtede dem begge to lige nu. Så på Drystan, og så hans tænder var kommet frem, men Drystan vidste godt han intet måtte gøre, uden at få tilladelse til det først, eller spørge om lov.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 5:22 pm

Drystan havde heldigvis fået så meget selvkontrol, at han kunne styre sig nu! så han bed hende ikke med mindre han fik lov til andet.
Han havde så godt fat i pigens hofter at han var i tvivl om hun ville få blå mærker senere. Hun ville i hvert fald have svært ved at gå. Drystan hamrede sig op i hende, så lyden af deres hud der stødte sammen gav genlyd i det meste af klubben.
Der var en del der havde valgt at se på imens, det var vidst noget man gjorde her. Så 2 slaver der kneppede, og valgte at se på.
Pigen var efterhånden blevet bedre til ikke at græde, og det var jo godt, dog ville drystan gerne se om det var noget hun kunne holde, og valgte derfor at hamre sig hårde op i hende.
Og han fik ret, endnu en gang løb tårende ned af hendes kinder, og hun hulkede "stop!.. jeg beder jer stop!" klynkede hun hulkende.
Drystan vende blikket op mod Niklaus. Han vidste godt at Niklaus ikke ville lade hende blive fri blot fordi hun tiggede ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 5:39 pm

Nik så at der var en del som var kommet over for at se på, og han smilede ved sig selv over det. Folk elskede at se på denne slags. At 2 slaver eller flere legede med hinanden. Pigen var også stoppet med at græde, men begyndte igen, da Drystan lavede et hårdere stød op i hende. Nik sukkede over det. Han hørte hun igen tiggede dem om at stoppe, og overvejede noget. ”Hvis han stopper nu, så skal du få ham til at komme ved at bruge din mund på hans pik, uden at tøve eller brokke dig det mindste over det. Ellers vil han fortsætte med dette her.” sagde han roligt, og ventede på hvad pigen vil sige.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 6:07 pm

Pigen så virkelig ud til at hade det her, særligt da hun lagde mærke til hvor mange der stod og kiggede på det her. Det var tydeligt ydmygende for hende. Hun så op mod Niklaus da han sagde at hvis drystan stoppede nu, så skulle hun få ham til at komme med sin mund. Og det skulle være uden tøven eller brok.
Hun stod lidt, bed sig i læben, men nikkede så.
Drystan kunne ikke lade vær med at smile.
Havde pigen her glemt at han lige nu var oppe i røven på hende? Det var de færreste der ville give et blowjob bag efter. Men fint hvis hun ville.
Han stoppede dog ikke med at kneppe hende før Niklaus sagde han skulle.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 6:16 pm

Nik forholdt sig rolig, og så pigen her ikke var glad for andre lige nu stod og så på det her, men han sagde intet til dem som så på. I stedet ventede han blot på hvad tøsen vil svare til det, som Nik lige havde sagt. At hun skulle give Drystan blow til han kom. Pigen gik med til det, og Nik smilede. ”Okay da. Drystan stop med at kneppe hende, og lad hende i stedet give dig et blow.” sagde han roligt henvendt til Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 7:05 pm

Drystan så op på Niklaus da han sagde at han godt kunne stoppe. Han stoppede, og trak sig ud, inden han satte sig mere ned, så han ikke sad på knæ. Pigen tøvede et øjeblik med at vende sig rundt. Men gjorde det dog.
Hun stod på alle fire, men bukkede hovedet ned af. Og da hun kom til hans pik, var det som om hun kom i tanke om hvor den lige havde været. I hvertfald så hun ikke særliig tilfreds ud. og hun tøvede virkelig med at gøre det her.
Drystan kurrede en smul. "jeg mindes at min herre sagde uden tøven!" pigen så kort op på ham, inden hun nu hurtigt tog hovedet ned igen.
Hun åbnede munden og tog hans pik i munden. Hun fik dog opkast foremmelser næsten hele tiden.
Drystan lænede hovedet tilbage og sukkede over det, og nød det tydeligt. Hun var ikke ligefrem god til det, men når man fik så sjællendt så værtsatte man det man fik.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 8:42 pm

Nik så på Drys som trak sig ud af pigen, og satte sig ned. Og det var tydeligt at pigen tøvede lige nu, men lænede sig så ned mod den, men stoppede da hun nåde den. Nik var tæt på at miste tålmodigheden med hende, men da Drystan mindede hende om, at det var uden tøven, var det som om det var det sidste spark der fik hende til at gøre det, selvom hun ikke kunne lide det. Nik så på hende da hun tog Drs pik i munden, og begyndte på blowet. Han smilede over hende, og lod hende fortsætte til Drystan kom. Dog skulle Dryston stadig huske at spørge om lov til det først.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 9:07 pm

Det var ikke fordi pigen gjorde et vanvittigt godt stykke arbejde, men hvad popper det var et blowjob det tog drystan en del længere tid at komme til at punkt hvor han kunne mærke han snart kunne komme.
Han sukkede lidt nydende, han vende blikket mod Nikluas "Må jeg få lov til at komme herre?" spurgte han mens han så op mod hende.

Pigen undrede sig tydeligt over det her, men hun sagde ikke noget, hun bruge mere tid på ikke at ende med at kaste op over det her. Drystan kunne ikke lade vær med at spekulere på HVOR ny hun var!
Hun kunne ikke tåle man kneppede hende hård, anal sex var hun helt forvirret over, og hun var også temmelig dårlig til at give blowjob...
Han kunne godt mærke at han kom tættere og tættere på at komme, dog holde han sig tilbage indtil Niklaus sagde andet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 10:15 pm

Niklaus sad bare og så på dem, men så nogle gange rundt i stedet, for at se hvad andre lavede. Specielt fordi dette tog meget lang tid, inden tøsen her fik Drystan tæt på at komme.
Efter noget tid, hørte Nik Drystan spørge om lov til at måtte komme, og Nik overvejede det lidt. ”Okay du må gerne komme.” sagde han roligt, og ventede til Drystan var kommet. Han regnede ikke med at tøsen vil beholde sæden i munden, og derfor enten sluge det, eller spytte det ud. Spyttede hun det ud, vil hun få en straf for det. At skulle slikke alt sæden op fra gulvet af. Hvis hun i stedet slugte det, var det det. Nik så på hende. ”Nu kan du få lov at gøre det mod mig også. Kom her over og giv mig et blowjob.” sagde han, og ventede på tøsen ville gøre det eller ej.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 10:25 pm

Drystan var selv ved at.miste tålmodigheden en smule med denne pige, men han havde ikke fået tilladelse til at styre hende. Så han lod hende om det.
Han så op på Niklaus', og var nu meget glad for at han havde fået lov til at komme. Da han endelig kom der til, greb han lidt fatning hendes hår, bare for at hun ikke flyttede sig. han kom hende i munden. Noget hun ikke blev særlig glad for. Hun slugte det dog hurtigt som hun trak hovedet til sig.
Hun tørrede sin mund af i håndryggen. Hun så dog chorkert mod Niklaus' da han sagde at nu kunne hun komme over at gøre det på ham. Hun rystede på hovedet, og ville ikke. Drystan rynkede sine bryn og valgte at give hende et hårdt og smerte fuldt klask i røven. Pigen hylede op, og tudet. Det fik hende dog til at kravle hen til Niklaus'. Hun tøvede og ville virkelig ikke
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 10:56 pm

Nik var en smule tilfreds med at tøsen ikke havde spyttet sæden ud, efter Drystan var kommet hende i munden. Dog så han på hende, som hun rystede på hovedet, og nægtede at adlyde. Han så hårdt på hende. Hun kom over efter Drystan havde klasket hende i røven, men hun tøvede stadig. Han tog fat i hendes hoved, og tvang hende ned. Hun prøvede at kæmpe imod, men Nik var stærkere, og hun opgav at kæmpe. Nik styrede hende, og man kunne tydeligt høre hun var ved at brække sig flere gange på grund af Nik tvang hende helt ned hver gang.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 10:59 pm

Drystan så til mens Niklaus' tvang hende til at sutte hans pik. Han kunne tydeligt høre hvordan hun var ved at brække sig flere gange da hun blev kvalt, eller fik hans pik galt i halsen. Drystan sad pænt på sine knæ mens han så til.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Søn okt 15, 2017 11:11 pm

Nik fortsatte med at styre hende, selvom hun kæmpede imod. Men efter lidt tid stoppede hun da hun opgav, og lod Nik gøre som han ville. Han mærkede efter lidt tid, at han var tæt på at komme, og da han kom, valgte han at gøre det helt nede i halsen på hende. Da han slap hende, røg hun tilbage og hostede over det. Hun havde ikke kunnet lide det her på nogle måde. ”God slave.” sagde han, og hun sad og så ned i gulvet.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Man okt 16, 2017 9:52 am

Drystan sad blot og så til mens Niklaus' tvang pigen til blowjobbet. Han huskede godt hvordan det var. Somme tider tog det vidst stadig Niklaus' at ville styre det, så han blev også tvunget nogle gange. Men lod man være med at kæmpe imod, så var det ikke nær så slemt.
Da Niklaus' var kommet pigen i halsen, og hun nu sad ved siden af Drystan, sagde han ikke noget. Han vidste at han blot skulle sidde og være stille til Niklaus' gav ordre til andet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Today at 12:47 am

Da Nik ikke havde sagt noget i 2 minutter, begyndte tøsen at blive urolig. Hun så rundt, og det var tydeligt for en hver, at hun virkelig ønskede at komme et andet sted hen lige nu, men selvom Nik intet sagde, holde han stadig øje med tøsen og Drystan. Han overvejede nemlig hvad han skulle gøre. Så på tøsen. ”Lig dig ned tøs.” sagde han, og hun tøvede med at gøre det, men gjorde det så. Nik så over på Drystan. ”Slik hende i røven.” sagde han roligt, og ventede på Drystan ville gøre det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   Today at 8:19 am

Drystan sagde ikke en lyd,mig han tog det også meget roligt at Niklaus' ikke bad dem om noget. Så længe han ikke bad dem om noget, så længe kunne de jo 'slappe af'.
Han hørte ordren til pigen og betragtede hende en smule mens hun gjorde som der. Blev sagt og lagde sig ned på gulvet. Han vende hovedet mod Niklaus' i stedet da han nu fik en ordre. Han nikkede en enkelt gang "ja herre" sagde han inden han kravlede hen bag hende. Han tog fat i hendes baller, og spredte dem, inden han bukkede hovedet og begynde at slikke hende.
Det var jo ikke værre end når han gjorde Niklaus' pik ren efter han havde kneppet ham. Så han kunne ikke se det frygtelige i det, og slikkede hende da også ivrigt, som havde det været hendes trindt han havde skulle slikke.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: And now let's see if you good enough ~ Drystan   

And now let's see if you good enough ~ Drystan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)