Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tidslinje

År: 2020
Årstid: Forår
Måned: Marts

Fuldmåne:
9. Marts
Nymåne:
24 Marts
Latest topics
» Ghost hunting
Queue the intro - Drama alert EmptyToday at 1:13 am by Noah

» I can't do this all by myself
Queue the intro - Drama alert EmptyYesterday at 9:28 am by Shin

» Call of Nature
Queue the intro - Drama alert EmptyYesterday at 11:56 pm by Mykie

» A Tragic story
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 7:37 pm by Cassius

» A double homecide (CW)
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 7:19 pm by Cassius

» Legends Of Gaia
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 7:01 pm by Elena

» Multisøgning til mine elskinger
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 6:41 pm by Andrew

» They say curiosity killed the cat
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 3:59 pm by Caine Rothwell

» • They called out turbulence (Reign) (tw)
Queue the intro - Drama alert EmptyLør mar 28, 2020 3:57 pm by Razor

Top posting users this month
Atlas
Queue the intro - Drama alert EmptyQueue the intro - Drama alert 9688_210Queue the intro - Drama alert Empty 
Caine Rothwell
Queue the intro - Drama alert EmptyQueue the intro - Drama alert 9688_210Queue the intro - Drama alert Empty 
Razor
Reign
Athena
Saga C. Rhyss
Shin
Ajax
Elena
Maya
Statistics
Der er i alt 395 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Elena Ahlers

Vores brugere har i alt skrevet 46721 indlæg in 3257 subjects
Top posters
Tidus
Lilith
Niklaus
Atlas
Razor
Cassandra
Joy
Reign
Luca
Averie

Queue the intro - Drama alert

Go down 
ForfatterBesked
Morello Clark

Humør : This is usually used for character quotes
Fag : Subjects if you check in either "Skole år (School year)" or "Undervisnings år (Years as teacher)"
Antal indlæg : 1

Queue the intro - Drama alert Empty
IndlægEmne: Queue the intro - Drama alert   Queue the intro - Drama alert EmptyMan aug 19, 2019 4:42 am

Godmorgen alle på akademiet. I tilfælde af at i skulle undre jer, er jeg, Morello Clark, jeres nye sladderspalte-guru. Intet sladder er for saftigt og INTET sladder går forbi min næse! Har du skidt på dig, graver jeg det ud og lægger det for alle til at skue! Lad os springe resten af introduktionen over og komme frem til det vi alle krummer tær i spænding over - Dramaet.

Første drama på ordenen hviler på den mystiske sølvhårede pige der formåede at deltage i en time og slippe væk inden det blev opdaget. Vil skolen gøre noget ud af at finde hende, eller er der for meget i at prøve at styre de elever der virker til at smutte fra alle timer?

Lana McClain holdte en super fed fest! Så fed at snakken fortsatte helt ind i skolens domæne. Alle øjne hvilede på sirenen og hendes kammarater. Echo og Dean virkede ganske tætte. Dean... eller Josh? Det må være forvirrende at ligne hinanden så meget. Tager deres kærester mon fejl? Sidespor, vi snakker Echo og Dean nu! Mon der ligger noget i det?

En Morningstar kan ikke bare forsvinde uden at blive savnet. Enid har været væk i en måned nu, og sladderen hviler på en forflytning, men gutter, jeg tror der er ugler i mosen med den her. Og var hun ikke sammen med Dean?

Vi kender alle stor chamøren Charles. En ny pige hver uge, eller er det kortere? I hvert fald er den høje incubus blevet spottet med en smuk smuk varulvepige. Hed hun Morgana? Det er svært at huske, hun er en meget stille pige der nok ellers var faldet i med omgivelserne. Men hvor længe mon det vil vare? Har hun formået at ændre chamørens veje? Jeg vil holde et ekstra øre ude for dette saftige drama! Hvem kan ikke lide en god make it or break it historie?

Det var alt for denne gang mine smukke læsere. Husk at holde ørene åbne og mundene i gang! Sladderet skal spredes og indsamles. Til næste gang.

Morello Clark, sladdermesteren.

// Skulle du have noget som du vil have smidt ind i drama-spalten men ikke selv vil poste, så skriv gerne til mig.
Tilbage til toppen Go down

Queue the intro - Drama alert
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Sociale medier :: Athenas sladderspalte-
Gå til: