Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Amathena

Humør : I love the way you hate me!
Fag : Biologi, Psykologi & dans.
Antal indlæg : 3

IndlægEmne: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   Ons nov 09, 2016 9:07 pm

Sted~ Mars palæ.
Tid~ Omkring midnat
Vejr~ Ligegyldigt.. Eftersom det er indenfor.
Omgivelser~
Påklædning~ Intet eftersom hun er nøgen.

Emnet er forbeholdt @Eli

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Meget var der ikke at huske, det ene øjeblik var hun på vej hjem fra en tur I byen.. Det næste.. Hun husker ikke hun så nogle personer omkring hende, ej heller nogle der fulgte efter hende, hvis man da så bort fra Ama, som altid var med. Det sidste hun husker, var den stikkende fornemmelse og derefter blev alt sort…  De mørke øjne skulede rundt i rummet og hun forsøgte at tage sig til hovedet, men bemærkede ret hurtigt lænkerne omkring både hals og håndled ” What the…” mumlede hun. Hvad end der var kommet ind i hendes system var der stadig rester af det og det gjorde hende ufattelig svimmel og ret så utilpas. Hun rystede over hele kroppen af kulde og der gik det op for hende at hun sad fuldkommen uden tøj. Hvad skete der.. Ikke nok med hun havde noget i blodet og var lænket fast til en væg. Hun var også nøgen og hun havde ingen ide, what so ever om hvor hun var henne.

” Når jeg… Finder ud af, hvem du er..” hun holdt en kort pause og forsøgte på ikke at kaste op inden hun fortsatte ”Så river jeg struben ud på dig” sagde hun og lukkede øjnene og hang hovedet ned af. Hun havde det elendigt og lignede sikkert også noget der var løgn, men hun kunne intet gøre.   Hun så op, skulede rundt, men kunne ikke se ret meget, end nogle sorte silhuetter af noget der lignede en form for briks, men hun var ikke sikker.

Hun bed sig i underlæben og mærkede hvordan Ama var begyndt at presse på. Hun nægtede at lade hende komme frem med mindre det var et must.. Med mindre hun blev tvunget frem og hun ikke selv var i stand til at holde hende tilbage. Hun klynkede og rev i lænkerne ” Du er svag.. Svag Amathena.. ” lød det i hendes hoved. Hun så ned i jorden og klynkede igen ” Lad mig være… Jeg vil ud her fra!” skreg hun og rev igen i lænkerne med mere kraft, men intet skete der udover lyden fra lænkerne kunne høres.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   Søn nov 13, 2016 6:36 pm

Eli smilte til hende og så på pigen gennem et envejs spejl på den ene side af rummet, hun kæmpede meget og ikke kun med kæderne. han sad med en lille fjern betjening og trykkede på en af knapperne, han så hvordan hendes halsbånd sendte et stød gennem hendes krop "sikke noget sprog du har" sagde han over højtalerne der sad i loftet "og jeg er bange for du ikke kommer ud her fra lige forløbig. Han havde godt lagt mærke til denne søde lille dæmon da hun kom til byen, han gik ud af observations rummet og roligt hen mod pigen der sad lænket mens lyset gradvist begyndte at tændes så den sande natur af rummet.

mørket havde dækket over de lange rækker af forskellige sex legetøj der hang fra væggene som våben, der var et operations bord i midten af rummet med læder spænder på. og til sidst kunne hun nu se ham, Elijah Mars. "men bare rolig jeg skal nok sørge for du bliver taget godt af. Han så på hende roligt og hentede en blod pose fra en lille køler "du må da være sulten? ikke sandt min lille blod dæmon?"
Vis brugerens profil
Amathena

IndlægEmne: Re: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   Søn nov 13, 2016 7:06 pm

Hun mærkede hvordan hendes krop gav efter. Hun bed tænderne hårdt sammen da hun følte stødet igennem hendes krop ” REND MIG!” hvæsede hun mod ham som hendes krop igen faldt til ro efter stødet. Hun så rundt i rummet og lå mærke til hvordan lyset omkring hende begyndte at tænde, viste hende hvordan rummet var ’udsmykket’. Sex legetøj af hver art hang på væggene.. Piske, floggers.. Håndjern og gagballs. Hun ville væk og det skulle være nu.. Men hun kunne ikke og det vidste hun godt, hun var fanget i de kæder og de holdte hende godt.

Hendes øjne faldt på manden der ikke stod så langt fra hende. Hun skar tænder og kneb øjnene sammen ” Lige så snart jeg kommer fri så flår jeg i ti tusinde stykker din perverse møgsvin” der var ikke nogen tvivl om hun var vred, men hvis ville ikke være det hvis man tilfældigt var blevet overfaldet på en gade og dopet… Vågnet op og sad i kæder? Hun så på posen i hans hånd og kunne mærke hvordan hendes sult begyndte at pirre hende. Hun måtte ikke give efter… Hun måtte ikke blive til Ama, for hvis hun kom frem, så ville helvede være løs.. Ganske vidst var hun efterhånden ved at tage over men blodet.. Det ville være det sidste der ville få bægeret til at flyde over. Hun sagde ikke noget og stirrede blod på posen i hans hånd.
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   Søn nov 13, 2016 7:14 pm

han smilede lidt over hendes pinen over det han gik roligt tættere på, selv en dæmon ville have meget svært ved at bryde de kæder, det var svært for ham bare at bryde dem. Han åbnede posen ved at bide hul og drag noget af det, hans skjorte blev ramt af noget af blodet før han fandt en skål frem og hældte resten af posen ned i før han gik hen og satte den foran hende "kom så drik op min fine lille legesag, jeg vil have dig ved fuld styrke når du bliver nedbrudt" han smilede roligt og satte sig lidt tilbage efter hun kunne komme til skålen for at se hende slupre den røde væske i sig.

han havde ikke tit set en dæmon drikke blod siden han for det meste undgik sådanne typer men lige den her fangede hans opmærksomhed meget mere end andre af hendes slags, da hun kom til byen havde han fået nogen til at holde lidt øje med hende. Han var meget spændt på at se hvordan hun opførte sig ansigt til ansigt.
Vis brugerens profil
Amathena

IndlægEmne: Re: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   Søn nov 13, 2016 8:06 pm

Hun så på ham og rev i kæderne. Hun ville på ingen måder frivilligt begyndte at slupre blodet i sig, i så fald ikke før Ama kom frem. Hun skulede mod ham da han satte skålen og satte den foran hende ” Tror du jeg er en fucking hund!?” hvæsede hun og spyttede mod ham inden hun fortsatte ” Du kan rende mig i røven dit svin” hvæsede hun ud mellem de sammenbidte tænder. Jo hun måtte indrømme hun havde en underlig lyst til at tømme den skål der stod foran hende, men så vidste hun også hvad der ville ske hvis hun gjorde det.

” Du skal forsøge yderligere for at få mig til at knække” sagde hun og grinte. Havde han virkelig troet hun ville give op så nemt? Han måtte prøve hårdere for at få hende til at skifte.. Få Ama frem og få hende til at bukke under for denne vampyrs sindssyge lyster.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX   

Perverted, ignorant asshole... Let me go! ~ XXX
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1