Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Today at 12:37 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5741 indlæg in 345 subjects

Share | 

Roomies - Joy

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Anne

Fag : Biologi, Historie, Kampsport
Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Roomies - Joy   Ons nov 09, 2016 4:21 pm

Tid: 11:30
Vejr: overskyet køligt.
Sted: Athena Akademiet.
Omgivelser: få elever hist og her som er på vej til og fra akademiet.
På: rød skovmandsskjorte, afvaskede lyseblå cowboy bukser med store huller på knæene og hvide converse i den korte udgave.
@Joy

Anne stod ud af bilen, en sort porsche. Et kort blik gled over akademiet og et dybt suk kom fra hende. Anne var ikke den store fan af skoler og teoretisk undervisning, det han hende langt ud af halsen. Hun smækkede bildøren efter sig og åbnede baggage rummet hvor 4 små flytter kasser lå. Anne ville ikke skille sig ud med det samme, så hun startede med en kasse, låste bilen efter sig traskede op mod hovedbygningen hvor kontoret lå. Den eneste grund til at Anne vidste hvor kontoret var, var pågrund af det store skilt der hang ved siden af den dør, som hun styrede mod.
Næsten i det øjeblik Anne trådte ind på kontoret, begyndte alle de praktiske ting. Skema udlevering, nøglekort til når skolen lukkede af om aftenen, men i tilfælde af at man skulle bruge noget derinde.( såsom biblioteket), ordensregler, papirer der skulle underskrives og sidst men ikke mindst, nøglen til hendes værelse.. Eller det var hvad hun troede. Et underligt blik gled nemlig over Annes ansigt da rektoren fortalte at hun skulle dele sit værelse med en anden pige." Det vil jeg ikke.. Kan du ikke sende hende et andet sted hen?" Anne mente sine ord, hvilket også fik rektoren til at kigge en ekstra gang på hende, inden han fortalte at det var på den måde eller ingen måde. Anne var ikke vant til at dele, og slet ikke et sted som skulle forstille sig at være hendes helle. Et minut gik forbi inden hun rejste sig, greb sin kasse og gik mod døren, men endte at gå tilbage til rektorens bord." Bare giv mig nøglen og fortæl mig hvordan jeg kommer hen til mit værelse." Sagde hun med et dybt utilfreds suk som slutning. Rektoren udleverede hendes nøgle og Anne forlod kontoret, mumlende hidsige ting til sig selv.

Anne fandt, efter et par omveje, endelig frem til værelserne, og denne gang var det pigernes værelser! Hun fandt sin dør og gik ind. Der var heldigvis ingen endnu. Anne smed kasse fra sig mod den del af værelset som tydeligt ikke var i brug, og forlod så værelset igen for at hente de sidste kasser, denne gang dem alle på én gang.
Anne havde med vilje hverken låst eller lukket døren, så hun bedre kunne komme ind med kasserne.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Roomies - Joy
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1