Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Today at 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

used goods can still be fun //felucca, XXX//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: used goods can still be fun //felucca, XXX//   Tors jun 02, 2016 12:56 am

S: Elis optrænings rum
T: 18.00
O: sex legetøj, piske og spring bukke
V: tordenvejr
P: en lang kåbe i sort silke

Eli havde for nyligt brugt en stor sum penge på at købe nye slaver ind, den sidste han havde købt havde været en pige ved navn Felucca, hun havde været en elev på akademiet indtil hun blev indviklet i sex slave handlen, hun var en køn pige så det var en skam men Eli skammede sig ikke længe, han sad i sin stol som han ringede over interkommen som signalerede at personalet skulle sende hende ind nu
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Felucca

Humør : Mød mig og find ud af det selv
Fag : Musik, Drama, Kemi
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: Re: used goods can still be fun //felucca, XXX//   Tors jun 02, 2016 1:04 am

Felucca var desværre takket være Connor blevet en sexslave. Hun havde aldrig troede hun vil blive en, men nu var hun så endt med at blive solgt videre til en eller anden mand. Hun blev nødt til at opføre sig pænt, og gøre hvad der blev sagt, da hun ikke vil straffes for noget. Hun fik besked på at hun skulle gå ind hvor Eli var, og forsigtigt gik hun ind til ham, og så lige på ham. Bed sig i læben og var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige til ham eller hvad han ville have hun skulle gøre lige nu.
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: used goods can still be fun //felucca, XXX//   Tors jun 02, 2016 1:11 am

Eli sad roligt i sin stol og inspiserede sit nye indkøb "kender du til de regler som er standard for slaver" han snakkede roligt for at være sikker på hun fulgte med. Han gav hende et lille smil mens han så på hende. Hun havde blevet trænet måske før men han var ikke sikker på til hvilken grad hun var trænet. han rejste sig roligt fra sin stol og så på hende "nævn reglerne du er trænet i mens du tager dit tøj af, langsomt" han smilede nu mere intenst end før.
Vis brugerens profil
Felucca

Humør : Mød mig og find ud af det selv
Fag : Musik, Drama, Kemi
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: Re: used goods can still be fun //felucca, XXX//   Lør jun 04, 2016 6:54 pm

Hun stod bare og ventede på hans ordre. Hun bed sig i læben over hans spørgsmål og nikkede stille til hans spørgsmål. Hun kendte skam godt de fleste regler selvom det ikke var alle som havde de samme regler, men hun kende da nogle lunde de regler som Connor havde haft, så vis Eli her havde de samme, så kendte hun dem godt. Hun betragtede ham stille som han rejste sig op, en smule nersvøs for hvad han ville have hende til at gøre eller hvad han vil gøre med hende. Dog nikkede hun stille til det han bad hende om, og langsomt begyndte hun at klæde sig af som han havde bedt hende om. "Jeg skal altid adlyde den ordre jeg får. Jeg skal tiltale dig som Herre når jeg snakker til dig. Det er mig forbut at samle mine ben helt og jeg skal takke dig for det du gør imod mig." sagde hun forsigtigt mens hun så nervøst på ham. Hunn stod nu nøgen foran Eli, og slog hurtigt blikket ned i jorden. Det her var ikke specielt sjovt, men hun havde jo lært at hun skulle adlyde ordre lige meget hvad.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: used goods can still be fun //felucca, XXX//   

used goods can still be fun //felucca, XXX//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1