Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Next
ForfatterBesked
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 226

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 5:08 pm

Caleb smilte lidt over at Mark så godt kunne lide at køre med ham.

”Vi kan da tage en romantisk tur, når vi kører tilbage.”
Sagde han og vrikkede lidt med hans øjenbryn, han flirtede stadig meget. Han gav virkelig ikke op og der var hele tiden denne charmerende smil på hans læber.

”Nå, snuske, du vil have mig med på restaurant? Og ja, det er min første tur hernede.” Sagde han da han gik op til Mark og lagde en arm om hans skuldre og trak ham helt tæt på sig. Caleb ville blive ved og ved.. Men hvis Mark virkelig ikke hoppede på, så ville Caleb nok kede sig og smide ham væk. Det gjorde han ofte, hvis han endte med at kede sig. Dog var der bare noget ved Mark, som gjorde at han kæmpede endnu mere. Det var virkelig som om han havde en dragende effekt på ham..

”Vi kunne også gå i biffen? Tage en af de bagerste stolle og møsse lidt?” Sagde han legende imens han kiggede ned på Mark med et lumsk smil.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 230

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 5:17 pm

Mark himlede lidt med øjnene og rystede på hovedet over Caleb. ”og du bliver ved” sagde han bare med et opgivende smil, og gik videre. Nej han ville ikke på en romantisk tur sammen med Caleb.

Han mærkede armen om sig, og blev først virkelig overrasket, han tog Calebs arm, og fjernede den ”det er ikke for noget men folk kender mig altså her.. kunne vi droppe det der?” spurgte han som om det var en simpel joke. Men det var det ikke! Han kunne ikke helt forklare det, men det gik ham faktisk ret meget på. Han blev mere og mere forvirret og havde mere og mere lyst til at spørge Caleb om han var seriøs, men det ville også være lige pinligt nok hvis han så ikke var.

Han stoppede op da Caleb sagde det med biffen. ”okay hør… jeg ved godt at vi fjollede rundt og lavede Body tequila, og jeg kyssede en fyr men… det er altså ikke sjovt mere!.. jeg mener.. jeg ved ikke så meget om din humor.. men.. jeg syntes bare ikke det er en fed joke” sagde han og stak hænderne i lommerne.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 5:27 pm

Et kæmpe lumsk smil dukkede op på Calebs læber og han gik helt tæt på Mark, greb hans kæmpe og grinte.

”Hvem siger det er en joke? Hvem siger at jeg ikke mener det? Du er slet ikke i tvivl når jeg joker. Alt det her jeg har sagt, har aldrig været en joke.” Sagde han lavt til ham og kyssede ham kort på læberne før han gik videre og grinte meget.

Caleb gik med hans arme omme bagved hans nakke og fløjtede imens han gik glad og tilfreds igennem gaden. Mange piger kiggede på ham, fniste og hviskede til hinanden, men Caleb bemærkerede dem slet ikke. Han havde kun hans øjne på en person lige nu, hvilket var meget.. Anderledes for ham, men han var lidt ligeglad. Det var virkelig sjovt at drille Mark så meget og han nød det virkelig til fulde lige nu.

”Kommer du Mark?”
Råbte han tilbage og kiggede efter ham imens han gik og det drillende smil spillede stadig på hans læber imens han gik.

Alt omkring Caleb lige nu, lyste op at han var i meget stort drille humør. Dog blev han pludselig ramlet ned af en kæmpe fyr, en som var meget større end ham og han blev slemt ind i en gyde.
Caleb råbte meget irriteret op og blev hamret imod en sten mur. Det var en kæmpe rocker fyr, som stod foran ham lige nu. Pis.. En som han kendte..

”Rosario! Den lede lille satan! Hvorfor har du slemt din fandens vampyrrøv herned?!”
Brølede fyren foran ham, som var en han engang for længe siden havde kommet op og slås med. En som han havde stjålet en pige fra.. Pis..

”Hør her makker, jeg er bare ude og føjte!” Sagde Caleb charmende tilbage.

”Sammen med ham menneske fyren?! Er det din nye mage?! Så skal jeg fandme..” Fyren brølede af ham og det var tydeligt at han ville gå imod Mark lige med det sammen. De to andre brød som fyren havde med, gjorde klar til at hente Mark.

”Heeeey!! Nej nej! Ham kender jeg slet ikke! Hør her drenge, det er bare en som jeg kort samlede op på vejen og kørte herind. Lille sød mus, kender ham ikke..” Sagde Caleb, han var virkelig dårlig til at lyve, men han kæmpede for at beskytte Mark lige nu.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 5:40 pm

Mark så chokeret og forskrækket på Caleb da han grab hans kæbe. Han spærrede øjnene op da han hørte hvad Caleb sagde. Han mente det hele? Han nåede set ikke at sige noget før han pludselig mærkede kysset. Han spærrede øjnene op, og stod bare helt paf tilbage.

Han tog sig til munden efter lidt, og tørrede den, som om han kunne fjerne kysset på den måde. Og det derved ikke var sket. Han hørte at Caleb kalde på ham. Han vende sig og så på ham. Han var ved at spørge om de virkelig havde lavet noget i nat. Hvordan kunne han ikke tænke det, med alt det Caleb havde sagt.

Dog nåede han ikke at sige noget før han så en stor fyr slæbe afsted med Caleb.
Han hørte godt at der blev råbt, og han gik mod gyden ”HEY!... lad ham være!” mere nåede han ikke at sige før der pludselig stod 2 store fyre foran ham.

Han så forskrækket ud. Og skulle til at løbe, da den ene grab fat i ham, og tog kvælertag på ham.
Han hørte det hele som Caleb og fyren snakkede om. Vampyr? Caleb var Vampyr?

Ha hørte også godt at Caleb havde prøvet at forsvare ham, selvom han virkelig var en dårlig løgner. Mark vred sig lidt ”slip mig så din nar!”
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 8:09 pm

Caleb så hvordan de to andre fyre fik fat i Mark og han så rødt.

”Han er min..” Knurrede han til den store brød, som lige nu slog pludselig ud efter ham. Caleb undveg, greb fat i hans arm og styrede hans arm rundt og om på hans ryg, hvor han holdte fast i et jerngreb. Han satte hans fod i ryggen på ham og sparkede ham frem så han smadrede hans hoved ind i muren og knurrede højt. Væggen rystede en smule, på grund af den kræft han satte i. Manden rejste sig op og brølede af Caleb, som blot grinte manisk på ham. Hans fighter indistinkt var sat ind.

Men i stedet for at slå ud efter ham igen, undveg han endnu et slag og stak hånden i hans lomme, hvor han hev hans cippo lighter frem, han tændte den, smed den på jorden og flammen blev dog i hans hånd, som hurtigt voksede sig større og stod i en flammende blod i hans hånd. Caleb’s øjne forandrede sig og var bandet i flammende farver, som om hans øjne brændte på magisk vis. Han hev hans anden hånd hen over flammen og skød den frem imod ham, med hans manipulerende magi. Den store fyr, brød ud i voldsomme flammer og skreg op i smerte.

Caleb sprang hurtigt tilbage fra ham og sendte de to bolde hen imod de fyrer som lige nu stod med Mark i deres arme og så til med skræk i deres øjne. Caleb fik flammerne til at skyde hen i dem og de brød også op i flammer og slap Mark.

Han løb derefter over, greb Mark og hev ham med sig ud af gyden med ham i hans arm.
Da de endelig var ude, løftede han blot hans hånd og alle flammerne fløj tilbage i hans hånd, som han lukkede hurtigt og slukkede.

”Er du okay?” spurgte han forpustet og kiggede på Mark med øjne som tydeligt viste hans store bekymring.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 8:22 pm

Mark så chorkeret til mens Caleb begynde at slås, og pludselig begynde at buge ild?! Hvad skete der? Han vidste godt at vampyr kunne have evner, men ild? Han kneb øjnene i da de 2 ild kugler ramte de 2 idioter der havde fat i ham. Han mærkede tydeligt varmen fra dem.

Han mærkede hvordan de slap ham, men før han kunne nå at tænke noget, mærkede han Calebs hånd der tog fat om hans håndled, og hev ham med. Han løb efter ham, og fulgte med. Han så hvordan Caleb trak ilden tilbage, og slukke den.

Da de var kommet lidt væk, og stoppede, hørte han hvad Caleb spurgte om. Han trak hånden til sig, og brugte den i stedet til at fyre en knytnæve mod Caleb der ramte ham på kæben. Dog var Caleb jo vampyr så det gjorde fandens ondt i hans hånd. Han lavede et ansigt der tydeligt viste hvor ondt hans hånd gjorde nu. Og han viftede med den, og hoppede lidt rundt ”aaarv!!” brølede han inden han vende sig mod ham, og skubbede til ham i stedet.

”vampyr!?.... Kunne du måske lige have fortalt mig det noget før!... Og hvad var det lige du sagde til det der brød? At jeg var DIN? Der tager du fejl! Jeg tilhøre ikke nogle!” vrissede hen vredt.
Han samlede sine hænder over kors foran sig. Og det var tydeligt at han ikke var nær så vred som han gerne ville.

Han så væk og surmulede ”tak……..” mumlede han lavt til sidst.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 8:44 pm

Caleb kiggede meget forvirret på ham. Han tog sig lidt til kæben og kiggede lidt ned. På en måde, så gjorde det ret ondt i hans hjerte lige nu, selvom det stod stille. Han hev kort efter vejret og kiggede op på Mark.

”Jeg forstår dig godt.. Men helt ærligt, så ville jeg have sagt det til dig. Men ville gerne lige vide lidt mere om dig. Troede endelig også at du vidste at jeg nok ikke ville være menneske, da kun omkring 20% af skolen er det.” Sagde Caleb imens han kiggede på ham og mærkede stadig den underlige smerte i hans brystkasse.

Han forstod det ikke, normalt ville han være pænt ligeglad med at en stod foran ham og skældte ham ud, dog sårede det ham faktisk lige nu.

Det er løgn.. Han er vel ikke ved at blive lidt lun på den her fyr? Det kunne ikke passe. Caleb kiggede lidt væk og bed sig svagt i underlæben imens han lod hans hænder hvile i hans bukselommer.

”Det er okay..” Hviskede han lidt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 9:00 pm

Mark stod bare og skulede til ham mens han forklarede. Okay! Han havde godt tænkt at Caleb nok ikke var menneske, men han havde da aldrig regnet med at han var vampyr. Hvilke lære valgte at sætte en vampyr på samme værelse som et menneske.
Han sukkede lidt da Caleb sagde det var okay.
Han tog armene ned, og løsnede mere op. ”undskyld jeg slog dig..” mumlede han bare og tog sig til hånden der stadig gjort ondt.

Han så på ham ”lad os komme over til restauranten… heldigvis for dig så har de også mad til vampyrer og bloddæmoner” han mulede stadig lidt, men det var tydeligt at høre at han var blødt meget mere op.

Han begynde at go stille og roligt mod restauranten. Han var stille lidt tid, men så, så på Caleb ”uhm… så… du kan manipulere ild?” spurgte han pludseligt. Han var virkelig ked af at mennesker var de eneste der ikke havde nogle som helst evner.
”Kan du så selv lave det eller? Skal det være der før du kan? ” spurgte han og lød mere og mere interesseret
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 10:07 pm

Caleb nikkede blot og gik med ham, men holdte lidt afstand, smerten var stadig lidt tydelig i hans blik.

”Tror de ville sætte mig sammen med dig, på grund af min alder.. Jeg er nok en af de ældste elever.. Og ja, jeg kan manipulere med det.. Nej, jeg er nød til at have det. Det er grunden til min lighter.” smilte han lidt og holdte den stadig i hans lomme. Han havde nået at samle den op, før han løb efter Mark.

Han mærkede hvordan han selv faldt mere ned, det var nu så dejligt at snakke normalt med Mark igen, måske havde han stadig en chance?

Da de så endelig kom til restauranten, kiggede Caleb blot lidt rundt. De blev vidst hen til et bord og han smed sig lidt tungt i stolen imens han tog sig lidt til hovedet.

”Sorry.. Har ikke spist i lang tid og mine evner kræver meget..”
Mumlede han lidt imens han gnubbede hans pande, som om en hovedpine var dukket op.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 10:17 pm

Han lyttede til at det Caleb fortalte, og det gav meget god mening med det med hans alder, han var vel en af dem der kunne styre sig. Han smilede da han fortalte om hans evne. Det lød nu fedt! Bare han havde sådan nogle kræfter.

Han gik med hænderne i lommerne til de kom ind på resturanten. Han så hvordan Caleb nærmest faldt ned i stolen. ”så find ud af hvad du vil have” sagde han roligt, og satte sig selv. Han vidste allerede hvad han skulle have. Han havde været der tit.

Hans mobil bimlede og han tog den op, også for at slå lyden fra. Han sukkede lidt ”det er en af drengene fra i går.. der spørge om jeg overlevede, og om vi begge er kar på en tur mere i aften?” han kløede sig lidt i nakken. Puha den havde været hård i går, og han vidste sku ikke om han overlevede en tur mere.

Han så på Caleb ”hvad siger du?” spurgte han så. Han ville høre Caleb af inden han sagde ja eller nej. Han måtte ærligt indrømme at det afhang af om han ville med
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 10:29 pm

Han kiggede op på ham og smilte lidt imens han kiggede på menu kortet. Hvilket blod skulle han have?

”Well, jeg kan godt holde til det.. Jeg bliver ikke påvirket af alkohol. Med mindre det er i blod. Så gør jeg. Det samme med alt muligt andet, f.eks. gift, det ville sænke mig meget.” Forklarede han imens han kiggede på menu kortet. Sorte skygger havde dannet sig under hans øjne og han så meget blegere ud, faktisk vred på en måde.

”Dine venner, virkede til at kunne lide mig.” grinte han lidt hæst imens han sad og overvejede om han skulle have menneske blod? Hmm.. Hvilken type så.. O? Det kunne være lækkert.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 10:36 pm

Han så måbende på ham da han sagde at alkohol ikke virkede på ham ”så var det derfor du bare kunne blive ved i går! Din snyder!” brokkede han sig. Han vidste at der måtte være noget galt, ingen kunne drikke så meget uden at blive fuld. Han så på Caleb. Han så ikke alt for godt ud.
Han brummede lidt ”okay jeg skriver vi gerne vil, men så skal du love mig at du ikke lade mig drikke mig fuld som i går!?” sagde han og så bestemt på ham.

Da tjeneren kom ned, bestilte han, og lod Caleb bestille også. Han så på tjeneren ”og er der chance for at i kan være lidt hurtigere med hans?” spurgte han høfligt. Tjeneren nikkede da hun godt kunne se at Caleb vidst ikke havde det for godt.

Han havde selv bestilt en bøf, så det tog lidt mere tid.
Han trak sin læderjakke af og hang den på stolen, og lænede sig lidt tilbage i stolen. Han betragtede Caleb lidt. Han var en sær snegl. Hvorfor flirtede han lige så meget med Mark? Han kunne vel få så mange, hvis han altså var til drenge… han ville også nemt kunne få piger. Han sukkede stille for sig selv. Bare det var ham.

Han kunne godt score, men han havde det samme problem hver gang
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 10:56 pm

Caleb bestilte til sidst noget O type blod. Han elskede den type, men ville sikkert elske Mark’s mere.
Han sad dog og hang lidt imens han ventede på blodet og hans øjne blev mørkere og mørkere.
Heldigvis kom tjeneren hurtigt ned til ham med det og havde det lunkent i en stor kop. Han greb koppen og drak noget af det hurtigt imens han stønnede glad.

Da han satte den ned og slikkede hans læber, havde han allerede fået lidt mere farve i ansigtet og skyggerne var forsvundet.

”Årh.. Dejligt..”
Smilte han og kiggede lidt op på Mark med et undskyldende blik.

”Jeg er fuldblods vampyr.. Har derfor brug for blod oftere end andre.. Også mest på grund af min alder.. Du drømmer slet ikke om hvor gammel jeg er.” Grinte han lidt og rodet sig selv lidt i håret.

Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:13 pm

Han sank lidt ned i stolen, og legede med det glas han havde fået sin øl i. Han så på Caleb da han undskylde. ”det er okay… du kan jo ikke selv gøre for det” sagde han roligt. Hmm så ha var fuldblods?

Mark så lidt ud af det vindue de sad ved. Han så ud til at spekulere. Og det gjorde han også. Han vidste stadig ikke om der faktisk VAR sket noget i går, og nu skulle de afsted igen. Så hvad hvis der skete noget mere… og han stadig ikke kunne huske det.

Han havde jo sit lille personlige problem når de kom til det seksuelle. Han kunne ikke få den op og stå når det endelig kom til at han skulle være sammen med en pige. Ikke at det var noget pigerne havde set. Han havde jo kunne mærke hver gang, at han ikke fik rejsning selvom de så næsten havde hånden i bukserne på ham.
Og det blev KUN værre når han havde drukket. Så var det endnu svære for ham.

Så han og Caleb kunne jo hellere ikke have lavet noget. Der gik ikke længe inden Marks mad kom, og han begynde at spise. Han var ret stille. han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige. Han var stadig utrolig forvirret
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:22 pm

Caleb sad og kiggede ned i hans kop, hvorefter han kiggede op på Marks mad. Hmm.. Han havde altid gerne ville smage menneske mad, det duftede fantastisk. Han sad lidt og sendte lange øjne til hans kød, imens han faldt helt i staver.

”Nå.. Men hvad skal vi så lave i mellem tiden? Der er lang tid til i aften. Det eneste jeg har tænkt på, er at pakke lidt ud. Vi kunne måske se en film sammen og virkelig putte?” Sagde han lidt lumsk.

Jeps, Caleb havde fået noget at spise nu og smerten var ikke så stor i hans brystkasse mere, så nu var han tilbage med den flirten. Han ville ikke give op så nemt igen, med Mark.

”Hmm.. Jeg kunne også få noget blod med over i baren, så ville du nok have nemmere med at få mig fuld.” grinte han svagt og satte sig tilbage i stolen. Der var ikke mere i hans kop, så nu ville han godt kunne holde sig.. Rimelig resten af dagen, selvom han normalt havde behov for blod minimum to gange om natten. Hans far havde ikke sendt så meget med ham, så han måtte lige spare lidt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:28 pm

Mark sad og var ved at putte et stykke kød i munden da han hørte hvad Caleb sagde. Virkelig? Efter han lige havde slået ham i hovedet? Så fortsatte han ? Han sukkede lidt ”at pakke ud og se film lyder fint… men jeg putter ikke med dig” Mark så på ham med et seriøst blik ”Caleb… jeg er meget…. beæret over at du åbenbart ser så meget i mig men… jeg er altså ikke ti mænd” sagde han og trak på skuldrende.

Han spiste slidt mere, og høre hvad han sagde med at drikke ham fuld ”det styre du selv.. jeg har bare tænkt mig at gøre alt for ikke at blive når så fuld som i går” sagde han og så ned i sin mad. Hvorfor var Caleb sådan. Kunne han ikke bare acceptere at Mark ikke var til mænd, og derved ikke ville lave noget med ham.

Han ville ikke have noget imod at hjælpe Caleb med at pakke ud, og heller ikke at se film, det ville da være hyggeligt.. men det sidste.. nej
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:40 pm

Caleb kiggede lidt på ham imens han lyttede, sukkede lidt og nikkede så. Han tog hans pung op, smed pengene på bordet og rejste sig op.

”Ses på værelset så..” Knurrede han svagt, imens han rettede på hans jakke.

”Ohh, og Mark? Du ved virkelig ikke noget om, om du er til mænd, før du har prøvet det.”
Smilte han køligt og blinkede lidt med hans egne øje imens han gik ud af bygningen og ned imod hans motorcykel, dog gik han langsomt, han skulle lige køle lidt af.

Men den meget underlige smerte dunkede voldsomt i hans brystkasse, han havde lyst til at råbe, slås, gøre skade, slå ihjel endda. Han havde aldrig haft det sådan her før, virkelig aldrig! Han knurrede endnu mere, hev en smøg op og tændte den med hans lighter. Han tog nogle hiv og fandt en bænk på vejen, hvor han satte sig ned og tog sig lidt til hovedet. For helvede hvor havde han lyst til at smutte helt hjem allerede..
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:47 pm

Mark så overrasket op på ham da han rejste sig og sagde at de bare ville ses på værelset. Han anede ikke hvad han skulle sige ”men..” han hørte det næste Caleb sagde, og kunne mærke en varm fornemmelse ind over kinderne.
Hvorfor sagde han sådan noget! Man kunne vel godt vide at man kun tænde på kvinder.

Han så efter ham da han gik ud, og så ned. Han sank ned i stolen, og skubbede sin tellarken væk. Han havde mistet appetitten. Han sad lidt inden han rejste sig, lagde penge, tog sin jakke og gik.
Han gik op mod skolen med hurtige skridt. Tænkt at han bare skred fra ham! Hvad skulle han havde sagt? Han var ikke intasseret! Han var ikke til mænd. Og han blev lidt vanvittig af at Caleb hele tiden lagde an på ham. Men… Han havde da regnet med at de bare kunne være venner…

det var jo det han troede de var i starten. Han sukkede irrateret. Og kom musik i ørene mens han gik op mod skolen
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:52 pm

Caleb blev færdig med hans smøg og gik tilbage til hans motorcykel, han tændte den, tog hjelmen på. Forhelvede.. Den duftede jo af Mark, hvilket bare fik ham til at tænke endnu mere på ham og det knugede sig helt sammen i hans brystkasse.

Han startede vredt hans motorcykel op, gassede voldsomt op, så den brølede og kørte afsted som en gal. Caleb kørte hurtigt afsted imod skolen igen, og kom forbi Mark på vejen, dog lod han knap nok mærke til ham, fordi han var så fordybet i hans tanker. Han kørte op til skolen, parkede og hoppede af cyklen. Dog gik han ikke indenfor igen, han gik blot bagom skolen, hen til træningsbanen, hvor han smed hans jakke på en bænk og begyndte at løbe rundt på banen og tog en masse runder.

Sådan blev han ved i en time, han løb og løb bare. Ligeglad med at himlen pludselig åbnede sig og det begyndte at regne voldsomt meget. Han var ret glad for at hans motorcykel stod med nogle andre under et tag. De var i sikkerhed for vejret der.

Efter lidt tid, hvor han var blevet pænt gennemblødt, gik han op på værelset og smækkede døren op, da han kom ind, og knaldede den i efter sig.

Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:08 am

Mark lagde mærke til at Caleb kørte forbi og vrissede bare over det. Hvorfor fanden var han blevet så sur? De kende ikke hinanden! Var det ikke bedre at han sagde det nu, end om nogle måneder hvor Caleb måske var blevet meget mere in to it.

Han stoppede dog inden han kom op på skolen. Han gik ned forbi en kammarat han kende. Var der en times tid. Da han gik der fra igen, pissede det ned. Perfekt! Han gik hjem mod værelset.

Han tog i døren og den var ikke låst. Da han kom ind, så det ud til at Caleb også lige var kommet hjem. Han lukkede døren efter sig. Han dryppede af regnen, og hans hår hang ned over hans pande. Han trak sin jakke af, og smed den på en stol.

Han vidste ikke hvad han skulle sige overhoved. Han gik over til sit skab. Smed si T-shirt så han kun havde bukser på. Han så kort hen mod Caleb, og så tilbage mod skabet ”vil du have et bad for at få varmen?.. du kan bare gå først så” sagde han tile mens han lagde noget tøj frem på sin seng.

Han frøs virkelig. Han små rystede og hans læber var helt blå.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:21 am

Caleb stod og hev hans våde læderjakke af imens han knurrede lidt irriteret, da Mark kom ind. Han frøs ikke, slet ikke, da han ikke kunne mærke varme og kulde. Han kiggede kort over på Mark med hans kølige blik og rystede lidt på hans hoved.

”Nej, smut du bare. Kan ikke mærke kulde. Min krop er jo dø og faktisk koldere end regnen, såå..” Forklarede han kort og gik hurtigt ud på badeværelset, fandt et håndklæde og gik tilbage, imens han kort nikkede at badeværelset var hans.

Caleb smed hans egen våde T-shirt så hans stod kun i hans bukser og støvler. Hans bukser hang tungt omkring hans hofter og bæltet kæmpede for at holde dem oppe omkring hans slanke krop. Han smed hans T-shirt hen over en stod også, sparkede hans støvler af og hang hans sokker der også imens han åbnede hans bukser.

Han var virkelig trist på en måde, var dette sådan et knust hjerte føltes? Han havde aldrig troet at hans ny fundet sexualitet ville stoppe ham.. Han gik blot over i hans gennemblødte underbukser og håndklædet over hans skuldre og begyndte at pakke hans kasser ud. Han fandt et maleri af hans søskende og ham. Han sukkede lidt og kiggede på den. Billedet var gammelt, meget gammelt. Det var malet og han elskede det, da de alle sammen var med på det i deres fineste tøj.

Caleb gik over og satte det på hans sengebord oppe imod væggen, hvorefter han fandt flere billeder frem og bøger.

Det nyeste billede han havde var af ham, Cain og Will. De stod pænt foran deres hus i smoking alle sammen og holdte hinanden i armene. Will i midten, Cain på højre side med hans stod og Caleb på hans venstre med familiets sværd
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:31 am

Mark nikkede stille til det han sagde. Han gik ud på badeværelset da der var plads Han smed sine bukser og underbukser, og gik ind under bruseren for at få varmen. Han stod der længe, tænkte og var virkelig i tvivl om det han havde gjort var rigitig. Måske skulle han bare have været gået med på den, men uden at lave noget. Men hvis ikke han havde afvist Caleb, så havde de i det mindste været venner, men lige nu virkede det nærmere som om de var fjender.

Han fik badet færdig, og steg ud. Han slukkede vandet, og tog et håndkæde om livet, og tørrede sig lidt.. Han bandt det fast, og gik ud på værelset. Hans så bare ned, og gik over til skabet for at finde tøj. ”uhm… tager du stadig med i aften? Drengene spurgte jo egentlig mest efter dig..” mumlede han og begynd at tage tøj på. Han trak sine rene og tørre underbukser på under håndklædet. Han vidste slet ikke hvordan han skulle agere omkring Caleb nu. Han sukkede lidt da han havde fået bukser på ”og bare rolig jeg kommer ikke… og jeg skal nok gå op på kontoret og bede dem om at få mig byttet over på et andet værelse” sagde han lidt mere skabt inden han trak en trøje på og fik mod døren.

Han hade ikke tænkt sig at dele værelse med en der åbenbaret hadet ham så meget. Han havde ikke lyst til at sove sammen med Mark når han vidste at han var så sur, og jo mindre tid de brugte sammen, var åbenbart bedre.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:45 am

Caleb sukkede lidt imens han stod med nogle bøger som han ville smide op på hylden, han havde ret mange for en Badboy. Han kiggede lidt over på Mark.

”Hør… Du ved godt at de ikke kan finde et nyt værelse. Jeg skal nok lade dig være, er ikke vred. Tro mig, det vil slet ikke være som om jeg er her.” Sagde han blot imens han rodet igennem hans kasse.
Han fandt to knive, smukke med røde sten og smukt udkåret. Han lagde den ene i skuffen på hans sengebord og den anden under hans hovedpude. Gammel vane. Derefter hev han en tegneblok frem og et gammelt læder penalhus.

”Jeg ved ikke om jeg gider smutte derned. Er ikke i humør til det.” Mumlede han bare, over Marks kommentar til baren. Han gad sgu endelig ikke lige nu, han havde mest af alt lyst til bare at skride ned og træne hans krop i stykker, for derefter at smutte i seng.

Han klappede til sidst papkassen sammen, gik over til hans skab og satte den deroppe af den, hvorefter han bar den nye kasse over, smed den i hans fodende og gik i krig med den. Flere bøger og skoleting, som han havde taget med.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:56 am

Han stoppede da han hørte hvad Caleb sagde. Han havde jo ret. De ville aldrig få lov til at skifte værelse for en så lille ting som at de ikke kunne sammen. Han hørte hvad Caleb sagde med at han ville være som om han slet ikke var det. Han bed sig lidt i læben det var jo ikke meningen.

Han nikkede da han sagde det med at han ikke ville tage der ned. Det var så det! Den ven han havde regnet med at han endelig havde fået, var nu sur på ham, og de kunne ikke engang se hinanden i øjnene. Han stod bare lidt op af væggen henne ved døren og vidste ikke hvad han skulle sige.
Han havde virkelig lyst til at få talt ud om det her, men han havde på fornemmelsen at Caleb slet ikke ville tale med ham.

Han gik lidt hen mod ham ”Vil du have hjæ…..” han blev afbrud af sin mobil der ringede. Han tog den, og bed sig i lægen. ”ja…. Jeg kommer…” lød det fra ham inden han lagde på.
Han så på Caleb, ”og du er sikker på du ikke vil med?..... uhm.. og.. ellers kan du jo bare komme der ned, det er på samme bar som i går” sagde han med en vibrerende stemme.

Han bakkede lidt, og gik mod døren med en trøje, og gik ud af dem. Han tog med drengene ned på baren, og selvom han ikke kunne tåle det drak han en del. Han havde brug for at tænke på noget andet. Men det var bare som om han ikke kunne. Overhoved.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:01 am

Caleb stod lidt og kiggede efter Mark, hvad ville han have spurgt om? Hm..

Han fik pakket helt ud, de sidste to kasser stod klappet sammen med den anden og han fik pakket hans kuffert ud og smed både den og papkasserne ned under sengen. Derefter sukkede han lidt, fik skiftet underbukser og fik noget nyt tøj på. Han tog nogle lidt stramme og meget slidte sorte bukser på, som hang om hans hofter, derefter en sort skjorte, som han havde knappet 2 knapper op of, stoppede ned den i hans bukser og tog et lader bælte på, derefter tog han sine sorte militær støvler på, satte hans hår og tog hans læder jakke.

2 timer senere kom han ind i baren, i hans læderjakke havde han en lommelærke med noget blod i, bare for en sikkerheds skyld. Han kiggede rundt med hans kølige blink og forstod virkelig ikke hvorfor han var der. Han satte et lidt flask smil op på hans læber og gik hen til gruppen af drenge og Mark.

”Hey.” Sagde han kort og fandt en stol og sidde på, ved dem.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 19Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.