Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13808 indlæg in 1111 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
ForfatterBesked
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 254

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 2:03 pm

Caleb sagde intet under hele scenen. Han sad blot og drak lidt af hans te. Dog mærkede han pludselig den lidt trykkede stemning der var og han mærkede hvordan vreden blussede op inde i ham. Det var nok..

Han så op og over imod bulteren.

”Vladimir.. Før den kvinde ud af mit hus, jeg agter ikke at se mere på hende..” Nikkede han. Butleren kom over og med et stramt greb hev han hende op og førte hende ud. Det kunne tydeligt høres hvordan hun pænt blev lukket ud og døren låst efterfølgende. Derefter vendte Caleb sig til Faderen.

”Hr. Malkovi. Jeg ser Dem som en mand, der ved hvad han snakker om.. Og har en forståelse for hvordan Mark har det. Og.. Jeg ser gerne du får snakket din kone til fornuft, ellers bliver jeg desværre nød til at have min egen far til.. At snakke med hende lidt. Mark og Jeg, elsker hinanden meget.. Jeg var sendt ud af min egen far.. For at finde en der passede til mig.. Og det gør Mark.. Tro mig, jeg har ledt længe.. Når vi Rosario først finder den vi ægter.. Så mener vi det meget og går meget op i.. At personen har det godt. Derfor jeg gjorde mit et og alt, for at redde Mark.. Jeg håber de forstår.” Nikkede Caleb og hans øjne lyste kort op i det røde skær.

”De må have regnet ud, at vi Rosario er.. En meget gammel familie, med meget magt.. Men at vi kun ønsker at hjælpe.. Derfor jeg gerne vil at de snakker med min far.. Tror min far har nogle gode ting, i vil kunne få ud af.. På trods at jeg nu har ødelagt en trolovelse jeg ikke kendte til.” Nikkede han lidt. Caleb rejste sig fra bordet tydeligt tegn på.. At dette ’møde’ var ovre.

”I er selvfølgelig altid velkomne til at komme over eller ja. Jeg vil blot ikke høre sådan en tone, deres kone kom med.” smilte han lidt køligt.. Mark ville tydeligt se at Caleb var ved at eksplodere indvendigt..
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mark

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Kampsport, løb, vampyr fag
Antal indlæg : 281

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 2:18 pm

Det var ikke kun Marks mor der blev forbavset da Caleb fik hende vist ud af huset. Mark så også chorkeret ud. Okay.. det her var en helt anden side af Caleb. En side han aldrig havde set før.
Marks mor brokkede sig godt nok på vej ud, og var ikke meget for at gå.
Mark var stille. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige.

Marks far derimod lyttede til hvad der blev sagt. Han sukkede lidt efterfølgene.
"jeg ved de vil min søn det bedste... men jeg er bange for der ikke er noget der kan ændre min kones mening... de må forstå.. at Mark ikke er opdraget på denne måde.. Mark er opdraget til hvad der er rigtig og forkert, og beklager.... men det i to har gjordt er ikke rigtigt" sagde han med en tydelig diplomatisk stemme.
"de må forstå.. at det kommer som et chok for os.. de har brugt mange år på den trolovelse, og brylluppet er allerede planlagt... det her vil kaste en skandale over vores familie... og... det er ikke sådan vi har opdaget vores søn" Han rejste sig selv i takt med Caleb.

"de må forstå.. at sådan som min kone ser tingene lige nu.. er de den der er skyld i alt det her." Marks far sagde dette med en fast men stadig diplomatisk tone. En tone kun en skuffet far kunne komme med.
Han sukkede lidt og så mod Mark.
"jeg taler med din mor... men lad vær med at forvente mirakler min dreng.." Han så på Caleb "det var godt at hilse på dem hr. Rosario" sagde han høfligt og gav ham hånden som farvel.
"jeg finder selv ud" nævnte han så, inden han gik.

Mark sad ved bordet og var stille. Han vidste ikke engang om han turde sige noget.
Men fik dog stammet noget frem, selvom det ikke var særlig brubart.
"Caleb jeg... du...." han vidste ikke hvad hans kulle sige. det her var virkelig ikke gået som han havde håbet på.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 2:34 pm

Caleb var vred… Meget vred.. Han satte sig ned i stolen igen, da han hørte døren lukke igen. Han gnubbede lidt hans pande imens han tænkte så det knagede..
Han hev svagt efter vejret imens han prøvede at finde hoved og hale i dette..

”2 sekunder.. Jeg skal lige ringe til min far.” Han rejste sig og hev en mobil ud af lommen. Caleb gik ud af lokalet og begyndte ellers at snakke og forklare for hans far.

Omkring 10 minutter senere kom han tilbage igen.

”Min far får en snak med din.. Han.. er meget overbevisende..” Nikkede han lidt inden han satte sig ned igen. Caleb åbnede den øverste knap i hans skjorte og grinte lidt.

”Det gik da.. Sådan rimeligt..” Sukkede han lidt. Caleb gik over til Mark, trak Marks stol ud og faldt ellers på hans bagdel foran Mark. Med hans hoved i hans skød, imellem hans ben. Så Caleb’s hoved ellers lå lige hen over noget andet.

Pludselig så han gammel ud, meget gammel og træt, imens han lå der og hvilede. Han kunne slet ikke tåle sådan nogle mennesker og følelserne blussede så meget op i ham, imens han skulle ordne sådan nogle ting med dem.. Han hadet det!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 3:34 pm

At Caleb valgte blot at viste Mark væk med et 2 sekunder. Han bed sig i læben, og sad blot med hænderne i skødet og hovedet bukket. Han hadet det! Først hans forældre.. der inddirekte sagde at de ikke tillod ægteskabet.
Og nu Caleb, som Mark ikke kunne bedømme om han var vred eller ej. Om det det så var på ham eller på hans forældre. Han ventede på Matt kom ind. Og da det skete vidste hans tadig ikke hvad han skulle sige.
Han blev blot siddende stille.

Han så næsten nervøs ud da Caleb valgte at trække ham ud, og vende hans stol. Okay! Han var klar på en skideballe. Klar på at Caleb flippede ud over at Mark ikke havde fortalt noget om forlovelsen.
Men det var dog ikke tilfældet. I stedet mærkede han Calebs hoved der lagde sig i Marks skød. Han så lidt overrasket ned på ham.
"Jeg.. jeg vidste virkelig ikke at de kunne finde på at dukke op her" forsøgte han.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons sep 06, 2017 11:09 am

Han sukkede lidt og nussede hans hoved mere ind i Marks skød, han lagde hans arme op og omrking Mark, så han krammede ham lidt imens. Det var tydeligt den store mand havde været under pres, imens han havde sat dette show op.. Han knurrede svagt da Mark snakkede.. Han gad ikke snakke om det. Han løftede pludselig Mark op og gik ind i stuen med ham. Han smed dem begge i sofaen, så Mark han endelig lå inderst og Caleb lå imellem hans ben, på ryggen. Så Mark for engangs skyld var den som holdte om Caleb.

Han åbnede den øverste knap i hans skjorte og lod det hele løsne lidt op.

”Jeg hader sådan noget der..”
Knurrede han lidt. Han greb en fjernbetjening og tændte faldskærmen.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons sep 06, 2017 11:43 am

Mark hadet når Caleb car i dette humør.. han hadet når han ikke vidste om CAleb var sur eller ej. Derfor var han blot stille. Han nussede ham lidt i håret da han lagde armene om Mark. Han vidste godt at det måske også lidt var Mark han var negativ over. Mark havde aldrig fortalt noget om forlovelsen. Men han havde aldrig vidst hvordan han skulle sige det.. når der kom sådan noget frem, så blev de altid uvenner.

Han kom med en lidt overrasket lyd da Caleb valgte at løfte ham og bære ham ind i stuen. Han lod ham dog bare. Og da Caleb satte dem ned i sofaen, og det var ham der satte sig op af Caleb. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. På den ene side, ville han bare gerne at de kunne sidde og se tv uden at tale videre om det.
Men... han vidste jo godt at de var nød til at tale om det....
Han sukkede lidt. Inden han lagde amrne om Caleb. krammede ham lidt.
"jeg bliver nød til at fortælle dig noget..... og du skal love mig at du lytter! uden at flippe ud.. i hvert fald ikke før jeg er færdig" sagde han så. Han bled siddende på denne måde. Måske var det nemmere når han ikke skulle se reaktionen i Calebs ansigt.

Han sukkede lidt.
"jeg har været forlovet siden jeg var 15.... mine forældre og nogle af familiens venner blev enige om at jeg og deres datter filicia skulle giftes når vi blev gamle nok!.. det ville gavne begge familier og deres forretninger... vi ville blive.. the IT Cubble.. men.. Jeg overbeviste mine forældre om at jeg var nød til at være færdig med mine studer inden jeg kunne blive gift... og... det var derfor jeg kom til Athena.. og.. det var derfor jeg havde så travlt med at være sammen med en masse.... eller... prøve på det.. allerede der vidste jeg at jeg ikke tænde på Filicia.. og.. da jeg ligsom fandt ud af hvem jeg tænde på.. der var det allerede forsent,.." Han bed sig lidt i læben, og uden at tænkte over det, måske bare for at have noget at pille ved, begynde at at nulre i Calebs skjorte.
"Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle fortælle dig det... og samtidig vidste jeg ikke hvordan jeg skulle fortælle mine forældre at jeg ikke kunne gifte mig med Felicia, da jeg jo stadig ikke havde fortalt dem om dig.. om os.. undskyld.. jeg skulle ikke havde holdt noget så vigtigt hemmeligt for dig" sagde han så.
"men... som du selv så.. vidste jeg at de ikke ville tage det pænt..." sukkede han stille
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons sep 06, 2017 12:26 pm

Han lå og lyttede til Mark, imens han fortalte og forklarede hans situation.. Dette var ikke nemt, slet ikke for ham, specielt fordi han også vidste at hans far havde prøvet det samme ved ham selv. Han sukkede lidt og nikkede. Han var ikke glad for det. Men han var glad for at han i det mindste vidste om det nu.

”Det.. Er okay, jeg forstår.” Sagde han blot og lukkede hans øjne. Han lå og slappede lidt af imens han tænkte. Åbnede hans øjne lidt igen og så på tv’et.

”Der er ikke så meget at gøre nu, ikke andet end at håbe på min far kan redde det. Lad os blot slappe af i dag..”
Smilte han lidt og nussede Marks arm lidt, imens han sparkede hans sko af og lagde hans lange ben op i sofaen.

Dette tøj var bare ikke nemt at slappe af i.. Det strammede og var nemt at krølle, meget nemt.. Årh, han hadet når han skulle i dette tøj. For han skulle altid putte sådan et show på, siden han jo havde sådan en høj status. Men han blev nød til det, desværre..
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons sep 06, 2017 12:36 pm

Han var lettet over at Caleb i det mindste ikke blev sur. Han havde ikke hold dette hemmeligt for Caleb for at såre ham, men nærmere et modsatte! Han havde måske håbet at han havde kunne fortælle sine forældre om ham og Caleb og få aflyst bryllupret uden at Caleb behøvede vide noget om det. Men sådan var det ikke gået.

Han så dog noget overraket ud da Caleb sagde at han håbede at hans far kunne redet det. Han sad lidt. "redde hvad?" sagde han så uforstående. Han lagde hånden under Calebs hage, og vippede hans hoved tilbage så han kunne se på ham.
"Caleb... lige gyldigt hvor meget mine forældre er i mod os, lige meget om de slår hånden af mig... så ændre det ikke noget!.. de kommer ikke til at kunne ødelægge det vi har" sagde han med en meget forsikrende stemme.
"Du er min mand!.. og min skaber" hans øjne lyste op, og blev røde "og jeg elsker dig!... det kan mine forældre ikke gøre noget ved! De kan enden acceptere det jeg er.. begge dele, eller også er de ikke en del af mit liv" sagde han som om det var et let valg.

Han sukkede lidt, dog med et smil. "men jo!... lad os slappe af" sagde han inden han kyssede ham en enkelt gang. Han lod sine hænder glide ned til Calebs buksekant, for at gribe fat i hans skjorte, og trakke den op fra hans bukser, inden han begynde at knappe hans skjorte op. Han kunne tydeligt fornemme hvordan hans mand havde det i dette tøj. Han sank selv mere ned i sofaen, så han lå mere ned, lagde armene om Caleb og krammede ham lidt. Lod hænderne glide ind under hans åbne skjorte, og nusse ham, mens de så fjernsyn.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør sep 09, 2017 12:06 pm

Han lå lidt og smilte over Marks ord.. Han ville lade hans forældre slå hånden af sig, for Calebs skyld? Han var imponeret.. Og meget glad. Han sukkede lidt og mærkede hvordan Mark trak hans skjorte op, knappe den op og mærkede hans hænder imod hans krop. Caleb brummede lidt og lukkede hans øjne imens han formåede at få hans sokker af og smed dem på gulvet..

”Mmmh.. Blot glem dem. Du er i en ny familie nu.. Min familie og vi holder tæt og passer på hinanden..” Mumlede han lidt og slappede tydeligt af..

Der gik heller ikke længe, inden han begyndte at snorke lidt.. Caleb brugte tydeligt meget energi på det show før. Og det var jo kun for Marks skyld, kun ham.. Han ville ikke have gjort det for andre. Der ville han have taget det lidt mere køligt og ikke have hidset sig op. De eneste som betød noget for ham.. Var hans familie og Mark. Ingen andre.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør sep 09, 2017 12:27 pm

Mark smilede lidt som Caleb virkede til at slappe en hel del mere af! Han hørte hvad han sagde, og smilede. Det gav en underlig varm fornemmelse i ham at høre Caleb sige at han var en del af hans familie nu.

Han lod Caleb sove, nussede ham blod mod brystet eller i håret i mellemtiden. Og satte selv en film på som han kunne se. Han lod Caleb sove så længe han havde brig for det. Måske fordi han faktisk nød at se Caleb afslappet. Det var længe siden han havde set ham slappe af på denne måde. De sidste måneder havde været meget intense, og Caleb havde levet som sad han på nålespidser, og hver gang Mark havde så meget som ømmet sig, havde han være over ham og opmærksom på ham. Det måtte virkelig også kræve noget energi!
Så det var klart at Caleb havde brug for at sove.

Dagen var gået, og det var allerede blevet mørkt. Selvom Mark efterhåndnen var lidt stiv af at sidde i denne stilling, havde han ikke nænnet at vække Caleb. Hvis Caleb kunne sove så længe, så havde han sikkert også brug for det.

Dog var der pludselig noget der fik Mark til at gispe. Han ubehagelig følelse i hans hals og bagerst i hans gane. Han hev lidt efter vejret. Han følte næsten han blev kvalt. Hans tændre voksede ud af sig selv, og hans øjne blev røde. Han begynde at vride sig og tage sig til halsen. "Caleb?" sagde han hæst.
Han vidste ikke hvad det her var. Hvordan kunne noget føles så ubehageligt. Han følte sig tør i halsen, som om han skulle til at dø! Som man havde det på en varm sommerdag, uden man havde fået noget vand hele dagen.
Men han havde heller ikke spist noget siden i går afstes da han drak fra Caleb.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 11 af 11Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.