Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Next
ForfatterBesked
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 230

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:17 am

Mark så på ham da han sagde at Mark bare kunne gøre det der, og at han ikke skulle gå ud på badeværelset. Han så lidt rundt i sengen. Hmm det kunne der vel ikke ske noget ved. Havde han været ædru var han løbet skrigende bort.

Da Caleb flyttede sig, satte Mark sig op hvor Caleb havde siddet, bare en smule mere liggende. Han hørte hvad Caleb sagde. ”hvis det ikke genere dig at jeg gør det, så kan du bare blive siddende!.. det gør mig ikke så meget” sagde han som om det næsten var normalt at man sad og onanerede foran hinanden.

Mark lænede sig lidt tilbage, og lod hans hoved glide lidt tilbage mod væggen. Han lukkede sine øjne, og lod sin hånd glide om hans manddom, der kun var blevet hårdere nu, hvorfor vidste han dog ikke. Den alkohol måtte virkelig være gået direkte i skridtet på ham.
Han begynde at bevæge sin hånd, i et lidt roligt tempo mens han sukkede over det. Egentlig var han god til at onanere, det var jo også det eneste seksuelle han lavede, så han vidste hvordan han skulle høre for at han selv blev tilfredsstillet.

Han lod sin frie hånd glide lidt rundt på hans overkrop imens, og som han satte farten op, stønnede han også mere. Han holde det dog lidt nede, da dem på de andre værelser nødig skulle høre ham. Han var begyndt at få en svag rødlig farve over hans næseben og kinder.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 226

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:23 am

Caleb sad og slikkede sig meget om munden da han så hvordan Mark sad og gjorde sig til foran ham, dette var virkelig et syn for guder, for den sultne og pænt liderlige vampyr. Han sukkede svagt og kravlede hurtigt op i sengen, så Mark ikke ville bemærke det for meget.

Han satte sig imellem Marks ben, greb hans hofter og bevægede sig ned og slikkede toppen af hans manddom. En lav knurren kom fra ham, og hans ene hånd bevægede sig op over hans mave og lagde sig på hans brystkasse. Hvis nu den lille menneske dreng ville flygte.

Caleb tog hovedet i munden og bevægede sig ned over den i et utrolig sensuelt og det bedste blowjob han kunne give, med hans erfaring på over de små 1000 år.

Nu skulle Mark satme prøve de gode sager, han ville gøre ham afhængig, så han hurtigt ville komme tilbage til ham igen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:43 am

Mark lå og var i gang, og vred sig lidt. Det var virkelig underligt, men det påvirkede ham ikke rigtig at Caleb sad der, og måske endda kiggede på.

Dog åbnede han hurtigt øjnene og blev temmelig overrasket da han mærkede Calebs hænder mod sine hofter. Han så på ham med et undrende blik. ”Caleb.. hvad la…..ah!” han blev temmelig meget afbrudt da han mærkede den fugtige tunge mod hans mandoms hoved.

Han mærkede Calebs hånd, og hans vejrtræning blev pludselig en del tungere, og hurtigere. Han lagde en hænd mod Calebs skulder, som for at stoppe ham ”hvad… hvad har du gang i?” spurgte han som om det var helt sindsygt, men alligevel ende han med af ligge hovedet tilbage, mod væggen da han mærkede Calebs læber om toppen af hans lem.
Han stønnede lidt, og hans hånd mod Calebs skulder ende mere med at massere ham, end at skubbe ham væk. Fuck! Det var virkelig godt. Men stadig var der noget i ham der ville have at han stoppede det.

Et tung støn kom fra ham da Caleb lod sin mund glide ned over hans lem. Han vred sig under ham, og en gang i mellem prøvede han lidt at skubbe Caleb væk med hans hånd, men det blev aldrig til noget rigtigt skub. Han havde aldrig fået et blowjob før, og nu… lå hans nye Roomie med han lem i munden og han fik et for første gang.

Han kunne ikke helt beskrive det! Det var som at være fanget. Hans hoved råbte at han skulle stoppe det her! Det var hans første gang, og den skulle ikke bruges på en fyr der var så fuld at han begynde at rage på sin nye Roomie. Ind i mellem fik han endda klemt nogle ord ud der lød hen af "Årh.. Caleb.. oh stop... åårh.. stop nu!" men det var lidt som om det ikke kom rigtig ud når hans krop samtidig var i så meget nydelse.

Men hans kop sagde noget HELT andet! den skreg på mere, og fortalte ham at det her var den bedste følelse han havde haft nogle sinde.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 11:49 am

Caleb tog sig slet ikke af at Mark nok ville synes mindre om ham lige nu, han fik hvad han ville have, eller.. Lidt af det. Dog vidste han, at han nok burde stoppe efter dette blowjob og smutte ud på badeværelset for at ordne sig selv bagefter, med et varmt bad.

Men nu fokuserede han mest på dette Blowjob og han tog mere og mere af hans manddom ind i hans mund. Med farten sat op, begyndte han at tage ham til roden, hver gang imens hans egen hånd gled lidt ned og begyndte at spille sig selv af.

Han havde helt styr på Mark, ved blot at have en hånd på hans brystkasse, siden han var over dobbelt så stærk som Mark og havde nemt båret ham tilbage i hans arme uden problemer før.
Han holdte dog hans øjne lukket hele tiden, mest fordi hans øjne lige nu var helt røde, det vidste han nemlig.

Caleb begyndte dog nu at gøre det så hurtigt han kunne og tog den helt ned i halsen hver gang. Han behøvede jo ikke at trække vejret.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 12:07 pm

Det her var forkert! Virkelig forkert! det var nok også det der fik ham til at vride sig. Men lige meget hvor meget hans hoved skreg at det her var virkelig forkert, og at han måtte stoppe Caleb blev det bare til det stik modsatte. Han ende med at ligge og mærke Calebs muskler på rygge, eller nusse ham i håret.

Han havde det som om han var 2 personer lige nu. Den der bare var ved at kaste op over at der lå en anden mand i hans skød og gav ham et blowjob… og den anden der bare havde lyst til at tigge om mere, og som egentlig syntes at Caleb var mega fræk.

Mark stønnede højere og vildere jo mere Caleb satte farten op. Han åbnede sine øjne lidt, og så ned mod Caleb, opdagede at Caleb også rørte ved sig selv. Hvordan kunne han tænde på at have en anden mands lem i munden? Men igen… hvordan kunne Mark selv tænde på at der var en anden mand der havde HANS lem i munden.

Han mærkede hvordan det hele trak sig sammen. Han dirrede ligefrem under Caleb, og var virkelig rastløs. Han tog lidt mere fat i Calebs hår ”jeg…. Jeg kan ikke… ret meget mere” stønnede han mens han grab lagnet lidt under sig. Fuck! Hvordan kunne Caleb være så god til det?
Men igen.. Mark kunne jo ikke bedømme om det var godt eller dårligt i forhold til andre.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 12:46 pm

Caleb mærkede hvordan de varme hænder, gled hen over hans ryg og i hans bløde og rodet hår. Hmm, Mark måtte virkelig have en kamp med sig selv, men igen. Caleb var pænt lige glad. Han knurrede lidt, hvilket fik hans hals omkring Mark’s lem til at dirre lidt og han gjorde det utrolig meget hurtigere.

Dog hørte han godt hvad Mark sagde, da han så endelig var ved at komme, trak Caleb sig, greb en serviet, fra den bunke han havde taget og spillede Mark af indtil han kom ud i papiret.
Caleb grinte og slikkede hans egne læber lidt, imens han satte sig op.

”Så, nu kan du vel sove rusen ud i fred. Godnat Mark.” Sagde han imens han rejste sig op og gik ud imod badeværelset, hvor han smed servietten i toilettet og rykkede ud.

Caleb tændte derefter vandet i bruseren, ligeglad med at døren stod åben. Han hoppede ind i det varme vand og lod det løbe ned over hans stærke krop, så hans meget.. Stive og store lem kunne slappe lidt af igen. Hmm, det var nu ret sjovt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 12:55 pm

Mark stønnede mere jo hurtigere Caleb gjorde det. Han kunne mærke at han virkelig var ved at komme, og prøvede virkelig på ikke at komme. Det ville nok være temmelig pinligt for dem begge, hvis han ende med at komme Caleb i munden.

Han så på Caleb da han trak sig, og i stedet begynde at spille den af på mark, hvilket også bare fik ham til at stønne og læne sig lidt tilbage. Han hev lidt efter vejret mellem sine støn. Der kom et dybt støn fra ham da han kom i papiret.
Han faldt sammen i sengen, og så på Caleb. Han hørte hvad han sagde, og så bare lidt ned. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige. På den ene side havde han lyst til at råbe af Caleb, og spørge hvad fanden han havde gang i. Men hans fuldhed gjorde at han blot blev træt. Og desuden.. så havde det jo været godt! Han var kommet, og han havde jo egentlig ikke gjort modstand.

Han så lidt efter Caleb da han gik ud på badeværelset. Han vende sig om, så han lå på maven. Han var stadig forpustet, men fadt mere og mere til ro. Og mens vandet løb ude på badeværelset, og han faktisk kunne ligge og se Calebs krop, så blev han øjenlåg stadig tunge. Og der gik ikke længe før han gik omkuld, og fadt i søvn.

Han havde ikke engang huske at tage dynen på. Så han lå nøgen på maven i sin seng, og sov allerede tungt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 1:01 pm

Caleb fik sig vasket og han gik derefter ud, tørrede sig og smuttede ind på værelset igen, efter at han havde slukket lyset derude. Han sukkede og så hvordan Mark bare lå der med hans lækre røv helt fremme. Caleb gik langsomt over, hørte hvordan han sov og kunne ikke helt dy sig lidt.

Han lod hans kølige hånd glide hen over den bløde og faste bagdel imens han kiggede og lyttede til om han vågnede. Dog trak han sin hånd til sig igen, hev dynen over ham og gik over til hans egen suk.

Nå, så endte han alligevel med at sove alene, skidt pyt…

Han trak nogle underbukser på igen og smed sig under hans dyne, efter han selvfølgelig havde lagt kassen og kufferten ned på gulvet.

Caleb faldt hurtigt i søvn på ryggen, med hans arme over hans hoved og sov lige så længe som hans bror, dagen efter.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 1:16 pm

Mark sukkede bare lidt over Calebs hånd, men det var nok mest i søvne.

Næste morgen vågnede Mark omkring kl. 10. Han bummede lidt, og skulle til at sætte sig op. Han tog sig dog til hovedet.. FUCK!... han havde det som om hans hoved var ved at springe i luften.
Han fik kæmpet sig op, og slentrede ud på badeværelser. Uden selv at opdage at han var helt nøgen. Han gik ud i skabet over vasken, og fandt nogle Panodil’er, og skyllede 2 ned med et glas vand.

Det var derfor han ikke drak! Han ende altid med at være sprit stiv, og så havde han det forfærdeligt dagen efter.
Han fik set sig i spejlet, et var at han lignede lort, noget andet var at han var nøgen. Han stod og udrede sig lidt. Hvorfor var han nøgen?
Havde han scoret i går? Det håbede han virkelig ikke! Han var ikke meget for hvis han havde mistet sin mødom uden at kunne huske en skid af det.

Han rystede bare på hovedet, og gik ind på værelset igen, og over til sit skab for at finde et par underbukser. Hmm måske havde han bare smidt dem da han kom hjem? Hvordan kom han overhoved hjem? Det sidste han huskede var at han lavede en Body tequila på….. Caleb! Han vende hovedet mod Caleb, og en underlig frygt gik gennem hans krop.

Han bed sig lidt i læben. Han hev sine underbukser på, og gik over til Calebs seng. Han håbede virkelig at Caleb sov. Han tog forsigtig fat i hans dyne, og løftede den langsomt og forsigtig ved hans skidt område. Han kiggede under den. SÅDAN! Caleb havde underbukser på! Så de havde altså ikke lavet noget!

Hvad skulle de også have lavet! De var jo begge mænd. Og hvis det havde lavet noget, så havde de sikkert også sovet i samme seng!
Mark gik tilfreds hen til sin seng igen. Han lagde sig i den, og slappede af. Han ville vente på at pillerne virkede
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 1:22 pm

Caleb vågnede ved at en kølige omgang luft fes ind under hans dyne, han knurrede meget utilfreds og vendte sig om på maven imens han langsomt vågnede op. Han var ikke et morgenmenneske.. Og for at toppe den endnu mere, var han virkelig sexuel frustreret og meget.. meget sulten.

Han åbnede hans øjne lidt og gabte højt imens han satte sig lidt op og kiggede rundt.

Årh ja, han huskede pludselig det hele og han stønnede irriteret og lagde sig ned på hans ryg igen.

”Så er du endelig kommet til fornuft igen?” spurgte han med en hæs stemme imens han lå i hans egen seng, på ryggen og dynene som stoppede midt på hans mave.

”Skulle du lige tjekke om jeg havde underbukser på?” Grinte han lumsk imens vente sig om på siden og kiggede over på Mark.

”Du er nu meget sød når du er mega fuld.” grinte han højt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 1:42 pm

Mark hørte godt Calebs knurren, og tænkte at han hellere måtte lade ham være. Han lå i sin seng, og var stadig ufattelig øm i kroppen. Hans hovedpine var så småt ved at ligge sig.

Han så at Caleb satte sig op, og nikkede bare til ham. Han grinte lidt af det han sagte. ”Jeg plejer ikke at drikke, og pludselig husker jeg hvorfor” grinte han og tog sig til hovedet. Han fattede ikke at han lod den løbe så langt. Han grinte lidt ”men nu er det heller ikke fordi det hjalp på det at du var så dårlig til dart” grinte han lidt og vende hovedet lidt og så på ham.

Hans smil forsvandt dog lidt da han hørte hvad Caleb spurgte om med hans underbukser. Han rystede på hovedet med et flot smil. ”undskyld… jeg er nok bare lidt bagstiv.. men… jeg undrede mig bare over hvorfor jeg var nøgen” grinte han og det var tydeligt at han var flov over at han overhoved havde tænkt at der var sket noget mellem dem. Han vende sig om i sengen mod Caleb. ”Jeg må bare have smidt dem… jeg sover oftest nøgen, og så var jeg fuld så har nok ikke tænkt over at du var det..”

Han strakte nakken lidt, og så på Caleb ”hvordan kom jeg egentlig hjem i går? Det sidste jeg husker er den der Body tequila… derfra er alt bare sort..” erkende han. Han sukkede lidt træt. Han var virkelig smadret.

Han rynkede brynene lidt da Caleb kalde ham sød ”Kalde du mig lige for sød?..” sagde han med et grin. Han gabte lidt, og lagde hovedet på sin pude ”jeg er ked af at dit første indtryk af din nye roomie bliver at jeg drikker mig fra sans og samling.. det ligner mig virkelig ikke…. Men.. jeg tror bare jeg endelig havde fundet en jeg kunne drikke med uden at jeg følte mig alt for malplaceret” sagde han og lagde sig om på maven, men stadig mens han kiggede på Caleb.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 2:01 pm

Caleb lå bare og lyttede til alt Mark snak imens han forstillede sig at lukke munden på ham med hans egen store manddom. Hmm, det kunne være lækkert. Han var virkelig fristet til at fortælle ham hvad der var sket aftenen før. Kunne være ret sjovt at se hans forskrækkede ansigt.

”Hmm.. jeg blev nød til at bære dig hjem. Jeg fik alt dit tøj af, på nær dine underbukser, dem tog du selv af.” Forklarede Caleb. Det var slet ikke løgn, noget af det. Dog kun halvdelen af sandheden. Caleb havde jo bedt ham om at tage dem af.

Han satte sig til sidst op og kiggede over på Mark imens han svang hans ben ud over kanten af sengen. Hans manddom var stadig lidt utilfreds, så den var vokset lidt i løbet af natten. Ikke stiv, men noget større end normalt.

”Nå.. Hvad laver man på denne skole, sådan en lørdag morgen..” Gabte han lidt og strakte sig imens han vågnede op.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 2:17 pm

Han tog sig til hovedet da Caleb fortalte at han havde boret ham hjem, og at han havde hjulpet ham af med toget. Og så endnu mere at han selv havde smidt sine underbukser ”oh my god!.. jeg hader mig selv når jeg er fuld” brummede han. Han på Caleb "det er jeg ked af..”

Han satte sig lidt op, og mærkede noget der irriterede ham han fandt hvad det var og så meget undrede på det ”okay… jeg har åbenbart også haft et tyggegummi flip i nat..” han rejste sig lidt for at konstatere at han havde ligget på pakken og at der derfor var tyggegummi i hele hans seng. ”fedt… jeg har Tyggegummi i hele sengen” brummede han.

Han så på Caleb da han spurgte hvad de fleste lavede. Han kløede sig træt i nakken mens han gabte. ”de fleste sover.. slapper af.. der fjernsyn” sagde han og pegede mod TVet.
Han strakte sig lidt ”jeg skulle have været ude og løbe… men jeg frygter hvis jeg gør det så kommer det hele fra i går op igen” grinte han lidt. Han gik over mod badeværelset. ”men jeg tror jeg vil smutte i bad.. jeg lugter simpelthen” sagde han med et roligt smil. Han stoppede ingen han gik der ud. ”skal jeg bare lade døren være ulåst?.. jeg mener hvis du skal ud og børste tænder eller sådan?” sagde han med et roligt smil.

For ham var det ikke så slemt hvis Caleb gjorde sig klar mens Mark badet. Hvad kunne der ske ved det?
Han smilede roligt inden han forsvandt ud på badeværelset. Han smed sine underbukser, og tænde for vandet så det kunne blive varmt. Han gik over til døren og åbnede den, og stak kun hovedet ud, og så på Caleb ”vi kunne også smutte ned i byen og så os noget af spise?... altså. Hvis du har lyst?” sagde han med et glad smil.

Han gik tilbage til bruseren, og da vandet var varmt steg han ind under.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 2:31 pm

Caleb sad lidt og lyttede til Mark, kæft den dreng snakkede meget. Det skulle han virkelig vende sig til.

Da han så snakkede om at smutte ned i byen og finde noget at spise, sad han blot og smilte lidt. Han rejste sig op og smuttede med Mark ud på badeværelset.

”Jo, hvis det er en date, så vil jeg da gerne.” Sagde han forførende imens han stod med hans toilet taske og var ved at pakke ud. Caleb ville nu begynde med hans flirt, blot for at drive Mark langt ud. Han ville have mere af det som han så aftenen før, meget mere.

”Jeg kan slet ikke glemme alt det som du sagde i går aftes, det var virkelig sødt Mark.” Grinte Caleb imens han fandt hans børste og prøvede at tæmme hans hår.

Dette skulle nok blive en lang og sjov kamp. Selvom han normalt aldrig ville gøre dette. Men der var bare noget over Mark, som fangede hans nysgerrighed og det at han ville kæmpe for at få fingrene i ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 2:38 pm

Mark så på ham da han sagde at hvis det var en date så ville ha gerne med. Mark grinte bare og rystede på hovedet ”haha ja… hvis det hjælper dig.. så siger vi det” det var klart at han slet ikke mente det. For ham var det alt andet end en date.

Han tog og puttede shampoo i håret, da han hørte hvad Caleb sagde. Han trak forhænget lidt fra. ”du er meget morsom!.. jeg kan jo ikke huske en skid af hvad jeg sagde” grinte han. Og vaskede sig videre, dog uden at trække forhænget for igen. Hvis de skulle tale imens, så var det åndsvagt at det var for. ”hvad sagde jeg så, som var så sødt” spurgte han mens han begynde at sæbe sin krop ind.

Mark var en af de der fyre der ELSKEDE at gå i bad, så det at bruge lang tid på at sæbe sig ind, var slet ikke unormalt for ham, plus at han gerne ville have lugten af alkohol væk fra kroppenn.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 3:08 pm

Caleb fik endelig styr på hans hår, en smule og han kiggede over på Mark.

”Årh, så meget at jeg knap nok kan huske det.” grinte han og begyndte at børste tænder hurtigt imens han smugkiggede over på Mark imens han vaskede sig. Caleb grinte lidt imens han spyttede tandpastaen ud og skyllede derefter hans mund. Han tog noget deo på og gik ind på værelset igen.

”Er der nogle gode steder at spise henne?” Sagde han højt nok til at Mark ville kunne høre det.

Han fandt noget tøj frem fra hans kuffert og trak det på. Han ville nok bruge det meste af dagen på at flirte med Mark og få pakket ud. Det trængte han virkelig til..

Han trak nogle sorte bukser på og en T-shirt, hvorefter han tog hans sokker på og biker støvlerne derefter.

Da han så endelig var klar, smed han sig på Marks seng, ikke oven på tyggegummiet, men blot for at drille lidt. Han lagde hans arme under hans hoved, så hans T-shirt gled lidt op og slappede helt af, indtil Mark var færdig.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 3:22 pm

Mark rystede bare på hovedet over det Caleb sagde med at han ikke kunne huske det. Han fik vasket sig, og tørret sig. Han slog et håndkæde om livet. Og børstede sine tænder, han hørte hvad Caleb spurgte om ”ge konner legt an å hva gu vee ha” (det kommer lidt an på hvad du vil have) mumlede han der ud af mens han havde tandbørsten i munden. Han spyttede ud og skyllende munden.

”hvis du vil have Burger er der en super god burgerbar… men hvis du er til lidt mere… dyr mand.. så er der også et fantastisk sted nede i byen” sagde han mens han tog deo på, og satte sit hår med en smule voks.

Han kom ud fra badet med håndklædet om livet, og så lidt undrende på Caleb over at han lå på hans seng. Men han tog sig nu ikke så meget af det. Han gik over til skabet, og lod håndklædet falde, inden han tog nogle underbukser på. Han fandt et par tæt siddende Cowboy bukser, en lyseblå T-shirt og en brun læderjakke.

Han så på Caleb med et grin ”har du tænkt dig at lette bagdelen fra min seng så jeg kan komme ned og sidde” grinte han lidt. Han satte sig i fodenden, og skubbede Calebs fødder på gulvet ”man ligger sku da ikke sine sko i en andens seng” grinte han lidt og puffede til ham.
Han tog strømper på, og et par støvler på der lignede brune militær støvler bare i læder. Han så på Caleb ”skal vi smutte?” sagde han og rejste sig. Han gik hen til sit natbord, hvilet gjorde at han stod lige ved siden af Caleb, mens han bukkede sig ned og tog noget i skuffen. Han tog sit flotte og dyre herre ur, og et par kontaktlinser. Han åbnede dem, og puttede dem ind i øjet. Han havde heldigvis taget sine linser ud i går. Hvornår vidste han ikke men han havde dem da ikke i mere.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 3:31 pm

Caleb kiggede kort over på ham, da han smed hans håndklæde og han igen, kunne se den stramme røv, århhhh hvor havde han bare lyst til at kneppe den bagdel i stykker..

Dog, da Mark så kom over og havde fået hans linser i, rettede Caleb sig lidt op, så han sad på sengen. Han greb Mark’s hofter og hev ham ned på hans skød, hvor han hurtigt lagde hans arme omkring hans hofter i et jerngreb.

Han holdte ham nede på hans skød, imens han bukkede sig lidt ned og hviskede i hans øre.

”Kunne du ikke komme med de lyde, som du lavede i nat? De var ret søde..” Hviskede han og nappede blidt hans øre med hans tænder.

Caleb var meget sulten.. Meget.. Sulten.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 3:45 pm

Mark havde lige fået sat sine linser i og skulle til at gå videre, da han mærkede et grab om hans hofter. Og det næste han mærkede var Calebs skød. Han sad først og undrede sig, grinte lidt akavet ”Haha.. sjovt.. slip mig lige” mumlede han med et forvirret gik.
Han ville rejse sig, men mærkede hvordan Caleb holde ham nede, og han blev lidt mere forvirret. ”uhm… Caleb.. vær lige sød og slip! Det.. det er altså lidt underligt” mumlede han men stadig med dette forvirrede grin.

Caleb måtte gøre det for sjov! Det var vel bare hans form for humor, og de havde jo også begge pjattet rundt i går, det var sikkert bare fordi han spillede videre på den.
Caleb var slet ikke typen til at mene den slags! Og hvorfor skulle han også det! Det var jo bare for sjov, det var godt nok lidt tidligt for dem at have sådan en intern joke men det var okay, bare han ville slippe

Han vred sig lidt for at komme op. Hold kæft hvor var den fyr stærk!
Dog toppede han brat op, både med at tale men også bevæge sig, da han hørte hvad Caleb sagde. Han kom med et forskrækket gisp da han mærkede nappet i hans øre. Han vred sig hurtigt, og kom fri. Han tog sig til øret, vende sig mod Caleb, men gik væk fra sengen så han stod ca 2 meter fra sengen, med et forskrækket ansigtsudtryk.

Han tog hånden ned, og det var tydeligt at hans hjerte hamrede afsted ”hør… det.. jeg ved du mener det som en joke.. men… det er altså ikke sjovt” sagde han. Han gik over til skrive bordet med lidt faste skridt, og tog nøglerne til værelset, og kom dem i jakke lommen sammen med hans mobil og en pakke smørger. Og det var tydeligt på hans bevægelser at det her havde fået ham til at freeke.. Han vende sig mod Caleb ”skal du med eller hvad?” hans stemme var en smule mere stram og hans smil var forsvundet.

Han gik hastigt hen til døren for at åbne den så de kunne komme ud.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:00 pm

Caleb elskede hans reaktion, dog blev han lidt irriteret da Mark fik snurret sig ud af hans greb og hans rejste sig op med et suk. Dette var kedeligt, når han ikke gav efter. Nå, han måtte vel dreje den på en anden måde.

”Bare så du er klar over det, jeg spiser ikke rigtigt meget menneske mad.” Sagde Caleb bare, da han havde grebet hans læder jakke, hvor der stadig lå hans mobil, smøger, lighter og nøgler i. Han tog den på og gik lige forbi Mark og ud i gangen.

Han ville teste om Mark overhovedet kendte til vampyrer og det. Hvis han ikke gjorde, så ville han sikkert få sig et slemt chok, når han fandt ud af at han delte værelse med en 1600 år gammel vampyr, fuldblods.

Caleb gik med lange skridt, ud af skolen og kiggede knap nok efter om Mark fulgte med. Da han så endelig kom ud, tændte han hurtigt en smøg og sukkede, da han fik smagen af nikotin i munden, han stod kort og nød smøgen inden, han vendte om og så om Mark var med.

”Kommer du skatter?” Spurgte han med et flabet grin.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:08 pm

Mark måtte ærligt indrømme at han ikke rigtig hørte så meget af hvad Caleb sagde. Han stod i sine egne tanker, prøvede på at huske hvad der var sket i går. Han tog sin hånd op til sit øre, og mærkede der hvor Caleb havde bedt. Det havde på en måde kildet i hele koppen.

Han fulgte med ud, og låste døren efter sig. Han stak hænderne i lommerne, og knurrede lidt over det Caleb sagde. Han gik bare op på siden af ham uden at sige noget. Tænde selv en smøg, og gik og tænkte. Hvad havde Caleb ment. Han kunne jo ikke spørge ham.

Han så dog på Caleb ”skal vi gå der ned? Eller bestille en taxa?” spurgte han roligt. Han ville bare gerne glemme det her. Det havde sikkert bare været en joke. Og Cale havde nok bare en anden form for humor end Mark havde
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:18 pm

Caleb grinte stadig.

”Nahhh, lad os gå.” Sagde han og begyndte at gå, selvfølgelig havde han lige smækket Mark i røven, da han gik forbi ham. Han nød nu at gå og han stolede aldrig på andre end hans egen kørsel. Han kom hurtigt i tanke om noget.

”Vi kan også tage min motorcykel? Du låner bare min hjelm.”
grinte Caleb og gik over imod stedet hvor han havde parkeret, den meget store og helt sorte motorcykel. Da han så kom derover med Mark, kiggede han på Mark for et svar.

”Jeg ved ikke med dig, men jeg vil køre derned på min baby, du kan nemt være med på, hvis du tør.”
grinte han og blinkede lidt imens han satte sig op på dyret og startede den. Motorcyklen brølede højt og startede. Han rakte hjelmen frem som en invitation.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:26 pm

Mark blev næsten lidt rød i hovedet da han blev klasket i røven. Hvad var der med den fyr? Flirtede han eller lavede han sjov?.. Nej! Hvis han havde flirtet havde han vel prøvet på noget i går? Orh… det vidste han jo heller ikke om han havde.

Han så på Caleb da han nævnte at de kunne køre på hans motorcykel. Han lyste helt op. Han elskede motorcykler. ”jeg elsker Motorcykler.. så helt sikkert” sagde han og fulgte med Caleb. Han ventede til Caleb var kommet op, og havde startet den. Han tog imod Hjælpen, og trak den ned over hovedet.
Han hoppede op bag Caleb. Og holde bare fat i hans jakke bag på.
Han skulle nødig ende med at falde af jo. Men han ville heller ikke virke for klæbede. Han så lidt op på Caleb ”den er virkelig lækker!.” sagde han og så lidt ned af maskinen der brøllede under dem.

Bare lyden kunne næsten få en helt opstemt. Men det var jo også bare en typisk drenge ting at tænke.

Mark så på Caleb ”du skal bare deje til ventre når du kommer ud fra skolens område.. og så følge vejen, så kommer du direkte ned til Moonligt fall!” sagde han så Caleb havde en ide om hvor han skulle hen.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:32 pm

Caleb nikkede og et lumsk smil spillede på hans læber, da han langsomt trillede afsted. Dog da de så kom ned på asfalt vejen, blev det helt anderledes.

”Hold fast.” grinte han og fik motorcyklen til at hamre afsted i højt fart ned af vejen. Caleb kunne nemt finde ud af at køre, men han var en drengerøv og elskede farten. Han kørte hurtigt afsted og næsten for hurtigt da han drejede og drønede derefter afsted igen og ind til byen på rekord tid.

Han grinte højt, da han fandt et sted hvor han kunne parkere og slukkede monstret under dem. Han ventede til Mark var kommet af, før han selv hoppede ned og tog imod hjelmen, som han satte på maskinen.

”Sjovt?” spurgte han grinende og kiggede omkring sig, nu hvor de var kommet herned til byen, som han ikke havde været i før.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 22, 2016 4:48 pm

Mark måtte indrømme at det ikke gik blot at holde fast i Calebs jakke når han kørte sådan. Så han nåede at vikle armene om livet på Caleb. Han smilede stort og kunne ikke undgå at grine hele vejen. Fuck det var sjovt! Og selvom Caleb kørte hurtigt så var han overhoved ikke ubehagelig at køre med, tvært imod.

Da de kom til byen og Caleb parkerede, og slukkede motoren, hoppede Mark af, han tog hjelmen af, og grinte lidt. ”det var vildt sjovt!... du køre godt” sagde han og rakte ham hjelmen.
”det kan vi godt gøre en anden gang” grinte han lidt. Han så sig om ”restauranten ligger der nede” sagde han og begynde at gå mod den, men ventede på Caleb.

Det var underligt, for det var næsten som om alt det der negative var blæst væk i farten. Han så på Caleb. ”er det forresten din første gang i byen?” spurgte han og puttede hænderne i jakkelommen.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 19Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.