Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Joy

Lavinia

Lilith

Niklaus

Ylva

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8265 indlæg in 603 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
ForfatterBesked
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 254

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 10:11 pm

Caleb så på ham da han snakkede og hans øjne blev en lidt blidere brun farve. Han rømmede sig lidt og holdte Marks hånd.

”Jeg.. Tror du nogen gange glemmer hvor gammel jeg er.. Jeg kender symptomer på alle menneskelige sygdomme, fra gammel tid. Alt fra forkølelse til normal mavepine.. Dette er intet jeg har set før.. Og det bekymre mig at du ikke havde sagt noget.. Seriøst Mark.. Jeg er ikke dum, jeg kan dufte på din krop at der er sket noget..” Han klemte blidt Marks hånd og sukkede mere. Han sparkede hans sko af og kravlede op i sengen til ham. Han lagde Mark imellem hans ben og lod ham hvile imod hans brystkasse, pakket ind i dynen og hans uldtæppe oven på, endda en lille tynd pude, som han kunne ligge hans hoved på.

Han sad blot der og krammede Mark, lod ham hvile imens han lyttede til lægen skramle lidt rundt og gå rundt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 257

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 10:37 pm

Mark så på Caleb da han talte om at han kende mange sygdomme. Men at han ikke vidste hvad det her var. Han fik en knude i maven. Og han blev faktisk selv lidt bange. Dette kunne ikke være noget i den stil. Han var en sund og rask ung mand! Han havde ikke nogle dårlige vaner!... ud over måske Caleb.. men det kunne man jo ikke tælle med.
Hvad kunne han fejle som kunne gøre ham syg på denne måde. Han bed sig i læben ”undskyld Caleb” mumlede han bare, og man kunne godt se på ham at han var bekymret selv. Han så på Caleb da han kravlede op i sengen.
Han lod ham gøre det, og satte sig ret hurtigt til rette. Han lå og slappede af her. Han elskede at ligge sådan her! Det var det bedste han vidste. Han var dog udmattet. Så der gik ikke længe inden han små sov op af Caleb.
Mark var normalt ikke en fyr der sov ret meget. Og han stod altid tidligt op. Men på det sidste havde det været svære at få ham op end at få Caleb! Og han havde sovet når han kom fra sidste time. Han sov igen efter de havde spist aftensmad, og hvis han overhoved vågnede var det kun et par timer inden han skulle i seng igen og sove hele natten.

Efter en time eller to, bankede det lidt på. Lægen kom ind ”når? Hvordan går det med ham nu?” spurgte han roligt. Mark vågnede lidt af at der blev talt. Han så på Lægen med et træt blik. ”jeg her det bedre, næseblodet og opkasten er da hold op” sagde han med et halvt smil.
Lægen tog en stol hen og satte sig ved siden af sengen og så på dem begge.
”jeg har undersøgt sine prøver.. og jeg ved hvad der er galt med dig” forklarede han.
Mark rettede sig lidt mere op, så han sad en smule mere op, dog stadig op af Caleb.
Lægen sukkede lidt, og så på Mark med et alvorligt men også medfølende blik.
”Mark… Du har leukemi.. eller det som man i daglig tale kalder blodkraft..”
Der blev helt stille i rummet. Og et kort øjeblik stoppede mark med at trække vejret. Han sad blot helt stille. Nogle tåre begynde at trille ned over hans kinder, stadig uden at han havde sagt en lys. Til sidst fik han dog fremstammet et par ord. ”Og.. hva.. hvad kan vi gøre?” spurgte han så.
Lægen sukkede og så berøvet på ham ”jeg er bange for der ikke er ret meget at gøre… vi kan prøve med Kemo, men det har allerede spredt sig til det meste af din krop.. og… selv hvis vi giver dig blod transplantationer, så sidder det stadig i det meste af din krop”
Det hele begynde at snurre for ham.. han blev svimmel. Og fik kvalme. Hvad!?.. han kunne ikke kurreres?
Hans underlæbe begynde at dirre lidt.
”hvor.. hvor længe?” spurgte han så.

Lægen vidste med det samme hvad han mente. Han sukkede ”måske et par måneder”
Mark hev efter vejret som om han ikke kunne få luft. Og det følte han heller ikke at han kunne. Han følte sig kvalt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 10:46 pm

Caleb sad helt stille og som en sten, da han hørte dette. Det der kræft, havde været hans værste mareridt. Han spændte i hans muskler imens han holdte Mark tæt ind til ham. Han nikkede til lægen og trak Mark ned.

”Vi tager både Kemo og blodet.. Far betaler for det hele.. Skaf alt hvad du kan, for at redde ham… Du har bare ikke at give op..” Knurrede Caleb og så på lægen.

Da lægen gik, holdte Caleb blot Mark ind til ham. Han vuggede ham lidt og tyssede blidt. Lige nu slukkede han for alle følelser i ham selv. Han ville afreagere senere. Caleb lod de blide ild bolde flyve ud af hans hænder og Lægen havde slukket lyset derinde med mørklægningsgardinerne nede. Så de sad blot i mørket, med Calebs ild som lys.

”Hør Mark, slet ikke tænk på det. Vi skal nok få dig rask. Jeg lover dig at jeg ikke giver op, før du er rask. Jeg vil gøre alt for at gøre dette godt igen. Så slet ikke tænk de der tanker. Du bliver rask igen.”
Hviskede han, imens han blev ved og ved med at tysse blidt på ham og forsikre ham om det nok skulle blive godt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 11:19 pm

Det hele smeltede sammen i hans hoved. Og selvom Caleb allerede var i gang med alle de ting der kunne komme gang i. Kemo, blod, alt muligt. Mark hørte det virkelig ikke. Alt var helt tåget, både lyde og hans syn.
Han lod sig blot glide tilbage mod Caleb. Og selvom Caleb prøvede på at trøste ham, og sige at han ikke skulle tænke de tanker, var hans tanker kun ET sted.
Han skulle dø! Og han skulle dø nu hvor han endelig var glad. Nu hvor han havde fundet Caleb. Han var allerede ved at gøre sig mentalt klar til at sige farvel til Matt. Han kunne se det i lægens blik. Det var slut.. der var ingen vej tilbage igen. Kun en vej. Og det var enden.

Gennem hans sygdoms forløb fik han kemo, flere gange om ugen, blev scannet, fik blod, og så forfra igen. Men på trods af alt det medicin han fik, og alt alle de prøver der blev fortaget, så fik han det langsomt værre og være. Han blev meget tyndere, både i kroppen, og ansigtet. Til sidst var han efterhånden ikke ret meget mere end knogler og hud. Han kunne ikke passe noget af sit tøj, ud over et par natbukser hvor der var snor i så han kunne binde dem, og alligevel hang de om hans hofter som om de skulle til at falde af.
Han sov det meste af dagen da kemoen gjorde ham træt.
Caleb havde været så fantastisk! Han havde været der hele tiden. Men efterhånden som håber slippede ud for Mark, jo mere døde Caleb hen. Og efterhånden kunne Mark se det tabte håb, selv i Calebs øjne. Marks lugt var også blevet værre. Selv mennesker ville kunne fornemme lugten af sygdom nu. Men for en vampyr måtte det være næsten uudholdeligt.
Kemo'en fik ham til at kaste endnu mere op. Og dygdommen nedbrød hans blodplader, derfor var den ellers flotte kulørte hud gået hen og blevet meget mere grålig og trist, sammen med hans hår der havde mistet alt glans, altså det der var tilbage.
Han havde næsten hele tiden hue på.

Mark lå lige nu og sov. Tungt.
Det havde banket på døren hos lægen, og der var lukket op. Derefter bankede det blidt på døren ind til Marks stue. Ind af døren kom Rosalina roligt ”Caleb” sagde hun og så på ham. Rosallina og Caleb havde ikke set hinanden siden den dag hun var blevet vred på ham over at være sammen med et menneske! Ikke siden den dag hvor Mark og Caleb havde været på deres tur. Så.. i alt den tid Mark havde været syg havde de ikke talt sammen.
Mark sov stadig tungt, det var sjældent han hørte hvad der foregik i rummet.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 2:02 pm

For hver dag der havde gået, siden lægen havde sagt at Mark ville dø. Havde Caleb slet ikke været sig selv. Bæstet havde taget mere over, siden hans mage var syg.. Og direkte dødende.. Han havde mistet det sidste kulør i hans hud, nægtede at drikke blod og hans øjne var sunket helt ind og blev helt.. Kolde og mørke.. Han havde den aura af et voldsomt bæst.. Et rovdyr som sørgede over hans mage.

Når Mark sov, forlod han aldrig stuen. Han vågede over han som en høg, der ikke ville forlade dens rede. Han havde givet Mark hans tøj på, super varmt og lækkert stort.. Men det var også mere, så Mark ikke blev mere trist over hans eget tøj han ikke kunne passe. Caleb havde efterhånden hevet en stor lænestol over til Marks seng, hvor stakkevis af bøger var rundt omkring ham. Han læste altid for ham, lod ham hele tiden høre lyde omkring ham, blot.. For at give tryghed. Han havde også hevet bordet med det store fjernsyn over til enden af sengen, med et… helvede af film omkring den også. Alt i rummet var mere centralt omkring Marks seng, så han ikke så nær så meget af tomheden omkring ham, så det var mere trygt.

Nu hvor Mark endelig sov lidt mere tungt, havde Caleb faldet ned i sofaen foran vinduet.. Han havde en over brugt striktrøje på, nogle slidte jeans og.. faktisk ikke andet. Han havde bare tær, og hans hår var ikke blevet vasket i mange dage. Sove skygger dominerede under hans øjne og et tomt blik i hans øjne.

Han så ud, men vidste også med det samme hvem der kom ind i rummet.. Han kunne tydeligt lugte det.

”Hvad fanden vil du? Komme og lære mig igen, hvordan det er at være med et menneske? Jeg tror fandme du nogen gange glemmer hvem den ældste er her?” Brummede han.. Og blot for at understrege hans pointe.. Stod han pludselig og tornede over Rosalina.. I en fart, selv hun ville blive forskrækket over..

Caleb gryntede og vendte rundt, før han gik over imod Marks seng igen og satte sig ned i den, for at holde den lille kolde hånd, som var hans mages.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 3:41 pm

Rosalina så over mod sofaen hvor Caleb lå, dog blev hun nået forskrækket over at han pludselig stod foran hende. Hun så på ham og vidste slet ikke hvad hun skulle sige.
Hun så efter ham da han gik over til sengen, og så bekymret på ham.
Han gik ind i rummet, og lukkede døren efter ham. Hun tog en pose med blod frem fra sin taske.
”Din far fortalte hvad der var sket” sagde hun stille og gik over til ham med posen.
”du ser ud til ikke at have spist længe” sagde hun roligt. Hun satte sin taske fra sig på gulvet og så lidt op Mark der lå i sengen.
”Har lægen sagt noget om hvor længe han har tilbage?” spurgte hun stille.
Hun sukkede lidt.
”Caleb… jeg er ked af det sidste gang! Jeg… jeg havde ikke ret til at blande mig” forklarede hun.
Hun bed sig i læben.
”men.. jeg mente hvad jeg sagde! For et menneske er vores liv det vigtigste” sagde hun. Hun lagde forsigtigt en hånd mod Calebs skuder. ”jeg var menneske og elskede mit liv……. Men da mit liv skulle til at ende, gav Reymond mig den bedste gave han kunne” sagde hun stille.
Hun så ned på Mark.
”Han elsker dig Caleb…. og du elsker ham!” Hun satte sig selv på sengekanten men dog mere vendt mod Caleb. Hun sukkede en smule ”Jeg ved at din bror nok ville være imod at jeg foreslog det her men…. Er du virkelig parart til at give slip på din mage?.. for jeg ved det er hvad han er…. Din far har fortalt mig det hele… William ved endnu ikke noget, din far mente ikke han ville kunne tackle det også…” Hun lagde blidt sin hånd mod Calebs, der holde Marks hånd. ”Caleb.. du kan have ham hos dig for evigt… du skal kun gøre en ting” sagde hun forsigtigt. Hun vidste stadig ikke hvordan Caleb ville reagere på alt det her!
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 3:50 pm

Han hørte hvad hun sagde, hvert eneste ord.. Men reagerede ikke længe. Han sad bare og så ned på Mark, længe.. Og i hvad der føltes som år.. Dog, fik han endelig sig selv til at sige noget.

”Det.. vil ikke være en gave for ham.. Vi er monstre.. Jeg vil kun gøre hans liv værre, og det vil være selvisk.. Dette er ikke noget jeg skal vælge.. Mark skal.. Og.. Lægen sagde.. At..”
Han trak vejret tungt, hvis vampyrer kunne græde, ville han tydeligt gøre det lige der.. Eller.. Vampyrer kunne græde, Caleb var bare ikke typen der gjorde det.

”Han.. Har kun dage tilbage nu.. Hvis ikke.. dag tilbage.. Det.. Er så slemt..”
Hviskede han lavt.. Caleb tog posen med blod og rejste sig op. Han gik over til en mini bar og smed den ind til køl.

”Tak Rosa.. Vær sød at gå nu..”
Mumlede han og stod med ryggen til. Han var faldet helt hen.. Det var som om de mange 100 år han havde levet, væltede ind over ham.

Da Rosa endelig forlod igen, gik han over til Mark, satte sig i sengen og vækkede ham lidt op, så han blot ville kunne høre ham, og måske reagere lidt.

”Hør Mark.. Jeg.. Du har et valg min egen.. Det er et svært valg.. Men.. Årh for helvede.. Jeg som fuldblod.. Kan forvandle dig, til.. Min egen race.. Men.. Det vil komme med en stor byrde, som du skal lære at tackle.. Eller.. Du kan forlade denne verden, som naturen vil have det.. klem min hånd en gang, hvis.. Du gerne vil have mig til at forvandle dig nu.. Eller.. to gange hvis nej.. Jeg skal nok blive siddende her i lang tid, så du kan svare.”
Han tog blidt Mark’s hånd i hans egen. Heldigvis kunne han jo mærke ting svagt, så Mark behøvede ikke engang at ligge kræfter i.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 5:48 pm

Rosalina lyttede til l havde han fortalte. Og kunne ikke lade vær med at få så ondt af Caleb. Hun ville gerne tage ham, hjælpe ham hvis hun kunne, men det kunne hun ikke! Caleb var jo sønderknust! Og hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre for at få ham til at få det bedre. Dog virkede det til at Caleb tog hendes forslag til sig. Hvis ikke han gjorde Mark til en vampyr, så ville han mindste sin mage! Og det var det væreste der kunne ske for en vampyr, især en ung vampyr. For man gik kun den ene! Hvis man var heldig nok til at finde sin rette mage, så fandt man kun den ene. Så for en ung mand som Caleb.. ville han være mageløs og knust rasten af hans liv.
Hun nikkede lidt da han bad hende gå. Hun kyssede ham blidt mod panden. "Held og lykke" sagde hun så inden hun gik.
Mark vågnede lidt op da Caleb vækkede ham blidt. Han åbnede øjnene og så mod Caleb. Hans øjne vsr guliege der hvor det skulle have været hvidt. Samt det var blodspringt.
Han så på Caleb, og så undrende på ham. Det han foreslog? Mente han virkelig det?
Han lå lidt. Han kunne blive vampyr, slut med smerterne, slut med frygten, og slut med at dø?
Og så ville han kunne blive hos Caleb. Han ville kunne være sammen med ham! For altid!

Han mærkede Calebs hånd i sin, og mærkes hvordan hans egne kræfter svigtede lidt som han prøvede at klemme hans hånd. Til sidst fik han kræfter nok til at klemme. Og han holde fast. Så længe han overhovedet kunne.
Han nikkede en smule "jeg.... Vil gerne... Være... Sammen.. med dig" sagde han med en næsten uhøflig stemme, hvis man ikke havde haft hørelse som Caleb.
Han fik dannet et smil på sine læber. "Gør det" hviskede han så
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 6:10 pm

Caleb sad længe og så på Mark, efter han hørte hans svar.. Han bed sig lidt i underlæben og holdte lidt øje med ham.

”Mmmh.. Men så gør vi det på min måde.. Det vil gøre ondt at blive forvandlet Mark, så dette bliver på en ret utraditionelt måde..” Mumlede han, imens han gik op i sengen. Han ville være inde i Mark, imens han gjorde det. Blot så Mark ville mærke nydelse, sammen med den smerte han ville komme igennem.

”Først.. skal du have noget for at blive stærkere.” Caleb satte sig op imellem Marks ben, han havde hævet hovedenden af sengen, så Mark sad lidt oppe. Det var aften, så lægen ville sikkert ikke engang være hjemme. Caleb trak hans egen trøje af, og begyndte at hive tøjet af Mark, blidt og kærligt, så han lå helt nøgen. Han vrikkede med hans hånd lidt, så nogle bolde af ild svævede omkring Mark, så han ikke ville fryse. Det var også en meget romantisk belysning i rummet.

Da de begge så var nøgne, bed Caleb sig selv i håndleddet og sugede noget af hans egen blod ind i hans mund. Han bukkede sig frem og kyssede Mark blidt, så blodet ville løbe ind i hans mund. Holdte kysset længe, så han ville synke automatisk. Alt imens hans lidt kølige fingre gled ned og nusset omkring Marks hul. Han var så forsigtig og med øvet hånd, fik han hurtigt nogle fingre ind i Mark. Han rakte over til skabet ved siden af, fandt noget glidecreme og lod det løbe ned, så det gik lidt bedre!

Efter noget tid, fik han virkelig Mark blødet op. Dette var kun noget der ville ske en gang.. Og han ville have Mark ikke havde ondt! Eller.. døde undervejs..

Caleb kyssede ned over Marks krop alt imens, lavede nogle små bid hist og her. Han skulle have hans blod til at løbe rundt i hans krop, hans puls op. Det.. var virkelig vigtigt. Caleb dog… Skulle også holde sig selv i meget snor, da han ikke havde spist i lang tid. Han satte sig op og med hurtigt fart fik han hentet en masse blod poser, han lagde nede i bunden af sengen.. De var ikke for ham selv, men Mark, hvis dette lykkedes!

Hurtigt vendte han dem begge rundt, så Caleb lå på ryggen og Mark oven på. Boldene svævede over dem og han hev dynen over Mark. Han sukkede imod hans hals, legede lidt med Marks eget lem, før han førte sig selv op i ham.
Caleb stønnede nydende imens han langsomt bevægede sig. Han ville ikke sige til Mark hvornår han gjorde det.. Det skulle komme pludseligt!

Og, ganske vidst. Det gjorde det også. Calebs øjne lyste op i flammende røde øjne. Alt det hvide i hans øjne blev sort, da giften blev frem kaldt i hans tænder, han fløj frem og huggede hans tænder i halsen på Mark, lige ved pulsåren.
Mange ville vælge andre steder.. Da.. i hans familie, når de forvandlede nogen, blev der en tatovering af deres mærke, puttet på dem. Ligesom Rosalina dog havde fået en da Will blev mage med hende.. Så ville Caleb også bruge dette som deres mage ritual. Alt i en, process. Hvorfor ikke? Caleb holdte Matt nede, da dette.. Ville gøre ondt.. Siden.. Caleb faktisk slog ham ihjel, men giften ville vække ham til live igen. Og imens pumpede han også hans Lem op i Mark, for at få hans blod til at løbe rundt og nydelse stadig til at være der.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 7:00 pm

Mark nikkede roligt som Caleb forklarede omkring at det ville gøre ondt. det var jo en chance han måtte tage, det værste der kunne ske var jo at han kunne dø af det.. men det ville han jo under alle omstændigheder, så det var en chance han ville tage.
Han Lod Caleb gøre hvad han så ud til at skulle. Han mærkede blodet der blev spyttet ind i has mund, og hvordan hans tøj blev taget af. Han forstod det ikke helt. Men lod blot Caleb gøre hvad han havde brug for.
De små bid han fik ned af kroppen nev, og gav ham blå mærker temmelig hurtigt. Dog var det ikke noget han brokkede sig over. Han mærkede de kølige hænder ned over sin krop, og mærkede overraskende nok at Caleb begynde at lege med ham. Var det hans plan?
Egentlig gjorde det ham ikke noget! Siden han var blevet syg, havde de overhoved ikke været intime!
Og når man tænkte på 2 mænd der havde sex flere gange dagligt, så var det ikke nemt bare at lægge i en seng uden at de kunne gøre det mindste ved hinanden, enden fordi Mark blev dårlig at næsten alt, og fordi hans krop ikke måtte overbelastes. Han havde været bekymret for Caleb, han havde strot set ikke spist i hele det her forløb, og han havde ikke måtte spise fra Mark, da han havde brug for alt sit blod.
Fingrene der varmede ham op, føltes dejlige, han stønnede hæst imens, det var rart endelig at mærke Caleb igen, og skulle det vise sig at han ikke overlevede! Så var det her virkelig måden han ville dø på.
Da Caleb vende dem begge rundt, prøvede Mark at sætte sine arme i madrassen bag Caleb, men hans arme kunne ikke holde ham oppe så længe.
Caleb ville tydeligt kunne mærke forskel. Mark havde tabt sig uhyggeligt meget, hans knogler stak frem fere steder, blandt andet hans hofter, rygrad og ribben, samt hans kravben..
Han stønnede tungt og med en hæs stemme som Caleb trængte op i ham. Han lagde sig ned mod Caleb, både fordi han ikke havde kræfter til at holde sig oppe, men også fordi ha bare gerne ville være tæt på ham. Det var fantastisk endelig at mærke Caleb igen, også selvom denne omgang gjorde mere ondt end den plejede.
Han mærkede pludselig et bid i halsen, og en voldsom og forfærdelig smerte i sin hals. Og før han vidste af det, lå han selv mod madrassen og Caleb over ham. Han hev efter vejret, både på grund af at Caleb stadig pombede sig op i ham, men også på grund af den næsten kvælende smerte der var i hans hals. Han greb fat i Calebs skulder så godt han kunne, dog faldt hans arm hurtigt ned igen.
Selvom han havde lyst til at skrige, så kunne han ikke, særligt fordi han ingen stemme rigtig havde tilbage.

Der gik ikke længe inden alt hvad der hed kæfter i ham gav op. ”jeg……..elsker… dig” det var meget utydeligt og meget svært at forstå. Men han var nød til at sige det! selvom Caleb sikkert vidste det, så var han nød til at sige det hvis det her var sidste gang han var vågen.
Der gik ikke længe inden hans øjne lukkede sig, og han mistede bevidstheden.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 8:38 pm

Han så på Mark, da bevidstheden forlod ham. Caleb sukkede svagt, han vidste de ville besvime efter det.. så nu skulle han blot vente.. og vente.. Hvis Mark ikke vågnede indenfor 1 uge.. så var han væk for altid.

Caleb stod op, han drak en pose blod, imens han smed resten ind i køleskabet, så det kunne holde sig. Derefter vaskede han sig selv, vaskede Mark og lagde dynen over Marks krop. Han puttede ham varmt, tændte for radioen og satte noget musik på.

Fik selv noget tøj på og derefter satte han sig op i foden af sengen, med hans ben omkring Mark. Der.. blev han og ventede, ventede og bevægede sig knap nok.

Han havde slukket hans mobil, sat et skilt op på døren, at ingen måtte komme ind.. og derefter låst den inde fra, endda skubbet en kommode foran den. Han havde trukket gardiner for og lod radioen spille så højt at ingen ville kunne høre andet derinde..

Caleb ville være alene, imens han ventede. At sidde i en seng og stirre.. var ingen problem for en vampyr i en uge.. Så der sad han.. Han sov ikke, trak ikke vejret eller noget.. Blev blot der.. og ventede.

Han havde løse cowboy bukser på, havde ikke engang knappet dem, en sort åben skjorte som. Fik ham til at se mere syg ud.. og faktisk ikke andet. Han havde ikke engang underbukser på.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 9:03 pm

Egentlig havde mark altid haft den her tanke. Tanken om at de en dag skulle sige farvel til hinanden, fordi Mark var enden blevet syg, eller gammel. Men et eller andet ville lige meget hvad skille dem af! lige meget hvad ville de skulle sige favel. Med mindre… at de gjorde dette! Med mindre at Caleb forvandlede ham. Men han havde ikke turde spørge ham. Han vidste jo at Caleb så meget koldt på det med at være vampyr, så han havde aldrig turde foreslå det.
Men at Caleb selv havde foreslået det, havde gjort det hele meget nemmere! Han havde selv haft tanken om at bede Caleb gøre det.

Dagene gik, og Mark var stadig ikke ved bevidsthed. Han var stadig helt stille og lå uden at røre en muskel.
Efter omkring 6 dage, tidlig på aften, begynde han at vise tegn på liv. Han trak vejret stille.
Hans krop begynde at ændre sig, han fik en mere normal kulør, dog stadig bleg, men langt fra så syg at se på eller med blå mærker. Renderne under øjnene forsvandt, og han fik glansen tilbage i sit hår. Muskulaturen i hans krop begynde at komme tilbage, og den sygeligt tynde krop fik langsomt sin form tilbage
Han begynde at bevæge sig, til at starte med var det blot nogle små bevægelser med fingrende, og træk med musklerne omkring øjnene.
Efter nogle timer, begynde han at røre lidt på sig. Inden han glippede lidt med øjnene. Han åbnede dem roligt, og afslørede et sæt ildrøde øjne der stirrende ud i rummet. Han tog sig lidt til halsen ”Tørstig….” lød det hæst og næsten lydløst. Han havde en enorm tørst i sin hals. Som om han ikke havde fået noget at drikke i et år! Han lod sin tunge glide over sine løber på en tørstende måde.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 9:12 pm

Caleb havde sat stille i al den tid. Han havde hørt folk banke på døren ind til stuen, men han havde på ignoreret dem.. Han ventede og ventede.. Timerne føltes så lange.. som år, men.. da han pludselig så forvandlingen, bevægede han sig lydløst og stille over til køleskabet og greb poserne.. Han kom dem i flasker og puttede nogle store sugerør der i, siden Mark slet ikke ville have kræfter til at drikke normalt..

Derefter puttede ham dem på sengen ved siden af ham og ventede. Han sukkede lettet og bevægede sig op til Matt, så ned på ham med hans egne røre øjne.

Han.. så selv virkelig syg ud lige nu og de havde tydeligt skiftet roller.. Caleb så ud til at være den syge lige nu. Dog løftede han let Mark op, og puttede den første flaske i hænderne på ham.

”Drik..” Hviskede han og lagde sig tilbage imod endegavlen på sengen med Mark imod hans kølige brystkasse.

Det ville kræve meget af Mark for at drikke det og.. Caleb var endelig klar til at Mark ville måske bide ham. Han så på Marks hals, der hvor det endelig big havde været.. og i stedet var der nu.. næsten den samme tatovering som Caleb havde på ryggen. Et kors med to svær igennem. Det var Caleb’s mærke og tydeligt tegn på hvem Mark tilhørte nu. Forevigt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 10:00 pm

Det var en helt ulidelig tørst han havde i halsen. Men han havde da heldigvis ikke sagt meget mere end at han var tørstig før han havde en flaske med et sugerør i hænderne.
Han havde ikke ret mange kræfter, og han var træt. Men han begynde at suge i sugerøret. Dog i det samme at blodet ramte hans læber, spændt alle musklerne i hans krop op. Han stønnede nydende og længselsfulgt for hver skurk han drak. Det her var vidunderligt. Han havde aldrig prøvet noget der smagte så godt.
Der gik ikke længe inden flasken var tom. Han så rundt efter mere, som en der var afhængitig. Dog fandt han alternativet. Han grab Calebs arm, og borede sine tænder ned i den. Mens han drak løs fra ham. Han vred sig i sengen, og lod blodet fylde hans krop. Han slikkede over såret flere gangen. Han slap Calebs arm, men det var kun for i vampyrfart at vende sig rundt i sengen, og i stedet kaste sig over Calebs hals. Han bed sig hårdt ned i hans hals, og drak.

Borede sine negle ind i hans skulder for at holde ham fast. Han stønnede mod hans hals, og drak sultetnt fra ham. Dog stoppede han op da han kunne lugte noget andet. De røde øjne vende sig mod døren da han tydeligt kunne høre en puls der pumlpede ude foran døren.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 10:06 pm

Han vidste det kom, så derfor kom det slet ikke bag på ham, da Mark bed ham i hans arm. Han grinte lidt og tog hurtigt selv en flaske og tømte den, imens Mark sugede løs.. Han fik tømt flaske nummer to, da Mark så valgte at bide ham i halsen. Caleb knurrede vredt over det.. Denne nye vampyr var godt nok flabet.. Flabet nok til at bide hans skaber?

Caleb så ned på ham og greb hurtigt Marks nakke. Han bankede ham ned i sengen og lagde sig ind over hans nøgne mage. Imellem hans ben og holdte hånden på hans hals.. Ikke nok til at kvæle ham, men nok til at holde ham nede. Han pressede hans underliv imod Marks bagdel og bukkede sig ind over ham. Han knurrede som en advarelse og så ind i hans øjne, men hans egne sorte og røde.. Fuldbolds øjne.. Det ville få Marks indre bæst til at makke ret og se hvem der bestemte.

”Hey.. Mark, slap af.. Få kontrol.. Dette er nyt og anderledes.. Tørsten vil altid være der, men du har drukket mere end rigeligt lige nu.. Mærk ind i dig selv.. og slap af..” Sagde han med hans klare og varme stemme.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 10:21 pm

Blodet flød ned gennem hans hals, og han nød det. Hver eneste slurk gav ham mere og mere kræft. Og han kunne mærke hvordan hans krop den vågnede. Da han skulle til at løbe mod døren, mærkede han i stedet hvordan han blev slået ned i sengen, og mærkdede hånden om hans hals der fik ham til at hvæse.
Han vred sig for at komme fri, dog mærkede han de røde øjne der stirrede indgånede på ham.
Han blottede sine tænker lidt.
Dog da han hørte Calebs stemme, var det som om han blev mere sig selv. Øjnene ændrede sig langsomt og blev de grønne øjne igen.
Han så på ham med et næsten forskrækket blik.
"Caleb?.." gispede han lidt. Han lå og så lidt rundt. Han ved sig i læben "jeg er virkelig tørdig.. og sulten" klynkede han som han så sig om for at finde noget der mindede om blod. Men det eneste han kunne finde frem til var Caleb, men det var noget han ikke måtte røre ved, og det havde hans krop allerede opfattet.

Dog begynde han at slappe mere af da han gjorde som Caleb sagde med at han skulle mækre efter. Han begynde langtsomt at slappe af. Han så lidt op på ham, da han kom til at tænke på alt det der havde været sket. Han så på Caleb mere afslappet, og kunne ikke undgå at smile. De havde klaret det! Det var sket, Mark var en vampyr, og de kunne være sammen. Dog så han lidt bekymret på Caleb "du er virkelig træt ud" konstaterede han.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 10:27 pm

Caleb gav roligt slip på Mark og faldt tilbage i sengen, hvor han sad op imod puderne og endegavlen. Han sukkede tungt og tog sig lidt til hovedet, imens hans krop healede sårene væk. Han var træt.. utrolig træt..

”Det.. er jeg også. Jeg har ikke sovet, i.. Faktisk slet ikke efter du blev virkelig syg. Jeg turde ikke.. og specielt ikke efter jeg gav dig giften..” Han så på hans mage, som endelig lignede mere sig selv. Den super lækre nøgne krop, som lå foran ham. Dog.. Var den stille og mere kold. Det skulle han nok vende sig til.. At der ikke var noget bankende hjerte på Mark mere.

”Velkommen til min verden, min elskede..” Mumlede Caleb lidt. Han havde fået styr på Marks bæst, givet den en klar besked om ikke at angribe andre..

Calebs hoved faldt bagover og han blev stille.. Han lå helt.. bom stille.. og pludselig kom der en dyb snorke lyd fra ham. Hans skjorte var blevet flået op, på armen, ellers var den helt krøllet omkring hans krop og stadig åben i fronten. Sammen med hans åbne bukser som vidste en smule af hans lem, siden han havde måtte bevæge sig. Han havde ikke været i bad i lang tid og lignede virkelig en udsligt udgave af ham selv.

Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn jul 30, 2017 11:00 pm

Mark bed sig lidt i læben da Caleb forklarede at han ikke havde sovet siden at Mark var blevet syg. Han så på ham som han sad og lænede sig tilbage i sengen. Han så virkelig ikke rask ud. Men hvis han heller ikke havde sovet i mere end en måned, så var det jo klart. Han smilede dog da Calob sagde velkommen. Han lagde sig ned til ham, og lagde hodet mod hans bryst. Han var stadig sulten, og det var helt sikkert noget han skulle vænne sig til. Han lå og betragtede Caleb og bed sig lidt i læben. Uff han havde lyst til ham. Men han tænkte han hellere måtte lade Caleb sove lidt.
Han lå lidt, inden han rejste sig. Han gik ud på badeværelset og blev næsten forskærkket over at se sig selv. Han havde jo været vandt til at se sig selv blive mere og mere syg. Nu.. nu lignede han sig selv, dog lidt blegere. Han stod lidt, og blinkede et par gange. Hans øjne ændrede sig og blev røde. Waw...
Han lagde mærke til tattoon på hans hals. Og han kunne ikke undgå at smile. Han førte fingeren lidt ind over den. Det måtte være noget med det at han var blevet vampyr. Og det havde noget med Caleb at gøre, det vidste han, for han havde en magen til. Hmm.. gad vide om der var sket mere med hans rose nu?
Han så lidt mod badekaret. Hmm måske skulle han få Caleb i bad. Dog ville han lade ham sove lidt. Han gik ind på værelset igen, og satte sig i sengen. hmm måske skulle han sove lidt.
Han lagde sig ned ved siden af Caleb og lagde sig ind til ham.

Efter noget tid, og efter at Mark selv havde sovet lidt, vågnede han ved noget særligt. Luften af blod. Han bed sig i læben. Han snussede rundt, og måtte konstatere at Blodet var uden for deres dør. Hans øjne blev røde, og hans tænder var vokset ud.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 2:53 pm

Caleb vågnede mere op, da Mark begyndte at bevæge sig.. Han knurrede lavt og advarende, som hans skaber.. Marks indre bæst ville hurtigt reagere på at Caleb gjorde det. Da bæstet altid havde en kæmpe respekt for skaberen. Han satte sig op og gryntede lavt selv.. Gnubbede hans øjne og så på Mark lidt imens. Hold nu kæft han var glad for Mark var sig selv.. Dog.. var han også rimelig træt af den løsning som skulle til.

”Få styr på dig selv Mark..” Mumlede han imens han pludselig greb hans mage og trykkede ham ned i sengen igen.

”Eller.. Skulle jeg måske mere kneppe det ind i dig? Nu efterlod du jo mig midt i noget dejligt.. Og jeg var nød til at stoppe.. Heldigvis er du ikke så skrøbelig mere, så jeg behøver ikke holde igen nu..”
Han greb Mark og holdte ham nede i sengen inden han roligt flåede skjorten af ham selv. Mark var jo stadig nøgen, så Calebs job var nu rimelig nem. Han knurrede på den der frække måde og flåede hans mage rundt i sengen, så Mark var på maven.

Caleb kyssede ned over hans ryg, imens hans lange fingre fandt vej ned til Marks numse og hurtigt hans hul, hvor de pressede sig op og begyndte at lege lidt. Udvide ham.. Hvilket han ikke gjorde længe.. Caleb fik glidecremen hurtigt i hans hånd, smurte sig selv ind og bankede sig selv op i Marks hul. Han stønnede svagt og begyndte at bevæge sig, ikke længe før han satte farten op.. Den fart som han normalt ville holde da Mark var menneske.. Og han ville ikke have ture gøre det hurtigere eller hårde.. Nu ville Mark virkelig opleve hvordan vampyrer gjorde dette!
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 5:23 pm

Det var en ukendt knurrende lyd Caleb kom med. En knurren han aldrig havde brugt før. Og samtidig var det en knurren som Mark bare ikke kunne modsige.. som om der var en underlig magt over den. En magt der gjorde at Caleb havde en snor i mark, der bremsede han når han skulle til at løbe væk.
Han bed sig i læben og lagde hovedet ned igen "jeg prøver..." Mumlede han. Men tørsten i hans hals brænde, og han havde det som om han snart var nød til at krasse halsen op bare for at slippe for den tørst.
Han så lidt forskrækket op å Caleb da han pludselig tog fat i ham og trykkede ham ned i sengen.
Han hørte hvad han sagde, og trods han mest bare havde lyst til at sige ja, tippede hans hoved en andelse på skrå. "Duede du ikke hvile sig i stedet?" Spurgte han roligt og ville have taget hånden op for at nusse Calebs kind. Intet af det nåede han dog, før Caleb rev sin egen skjorte af, og på inden tid havde fået vendt ham om på mavnn. Caleb kunne lide det hårdt, det var han gjordt klar over efter den tid de havde været sammen. Men der var noget andet over Caleb! Havde han virkelig holdt så meget igen? Havde han virkelig være 'blid' sammen med Mark mens han var et menneske?
Han mærkede Calebs finger der gled ned mellem hans baller, og op i ham. Han stønnede nydende og krummede hænderne om lagnet, dog havde han ikke husket på at han nu havde langt flere kræfter! Han så op mod sine hænder da han lyd af stof der blev revet i stykker ramte ham. Han bed sig i læben ..UPS!..
Dog gik der ikke længe inden han fik noget nyt at tænke på. Og den følelse han fik var ubeskrivelig! Det var noget helt andet end normalt! Smerten der ofte fulgte med før, var nu blot en prikken. Og alle hans sanser sugede det her til sig på en helt ny måde. Han hev efter vejret mellem stønnede der blev smidt ud over tjans læber. Han havde aldrig vidst at sex kunne være sådan her! Han havde fået fantastisk sex før, sammen med Caleb! Selvfølgelig! Caleb var fantastisk i sengen, stor og virkelig god til det hele. Men Marks krop, havde på det tidspunkt ikke opfanget i samme ting som den gjorde nu.
Han slog hovedet tilbage som Caleb satte farten op. "Fuck!" Stønnede han mens han virkelig prøvede på at samle sig hoved, noget der lige nu virkede umuligt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 5:35 pm

Caleb knurrede nydende igen, da han fik sat farten mere op og hamrede voldsomt op I Mark. Tydeligt at han lige nu ikke holdte igen mere, da sengen knirkede faretruende. Han stønnede svagt og slikkede over Marks nakke imens han bevægede hans hofter. Shit.. Dette var lige hvad han havde brug for. Han kunne næsten hyle op af lykke, da han pludselig rykkede Mark rundt og trykkede sig selv i bund igen. Så deres fronte var imod hinanden nu. Han bukkede sig ned over Mark og knurrede mere imens han snuste til hans hals.

Dette var deres første gang som mager, så derfor var Caleb’s bæst, som var rimelig dominerende, lige nu i gang med at få Marks bæst, til at fatte hvem der bestemte og hvem der var alfa. Han hev Mark op, så han var oppe og stå hvor han hurtigt fik dem begge over i sofaen og hans bukser faldt på gulvet i progessen. Han satte sig ned i sofaen med Mark på hans skød hvor han legende bevægede sig op i ham.

”Mmmhm.. Tag for dig, men ikke for meget.. Og imens så lad lige de der nye hofter arbejde godt.” Han blottede hans egen hals, siden han vidste at sulten for en ny vampyr var slet ikke til at slukke..
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 6:58 pm

Der var ingen tvivl om at Caleb havde holdt sig tilbage før hen. Og tænk engang hvad Mark gik glip af der? Tænk hvad hans krop slet ikke kunne opfange!
De havde ikke haft sex længe... Som i MEGET længe for sådan nogle som Caleb og Mark! To fyre.der havde sex minimum 1 gang om dagen! Gerne flere hvis de kunne slippe af med det! Men de havde ikke haft sex siden Mark fik konstateret kræften. Og nu! Nu var der ikke bare deres første gang i måneder, men også første gang mens Mark var Vampyr! Og første gang som mager.
Det var dog noget sært ved det! Hver gang Mark bare overvejede at være lidt trodsig, kom denne dybe knurren fra Caleb. En knurren der med det samme satte ham på plads. Det var så underligt! Han havde atid vidst at Sean var den dominerende, at han var den stærke. Men med de nye kræfter, kom lysten tilnst være trodsig også!
Og som Caleb rev Mark rundt i sengen, vende ham og bankede sig op i ham, kom en knurren også hurtigt. En halv trodsig en af slagsen. Dog kom der mindst lige så mange støn. Hvis ikke rummende var lydtætte, ville lægen sikkert hurtigt finde ud af at Mark havde det bedre!

Han mærkede hvordan Caleb løftede ham op, og tog den over i sofaen, så Mark sad på hans skød. Han skulle ikke engang have en opfordring før han allerede var begyndt at bevæge sine hosfter. Knurrede halvt da han så Caleb lægge hovedet til siden, og sige han kunne ikke, men ikke for meget.
Øjnene blev røde, og hans tænder voksede ud, inden han hurtigt klyngrede sig til Calebs hals, mens han holde fast i Calebs skuldre. Ham bevægede hofterne lovligt. Han lod sine tænder blive boret ned mod Calebs skulder. Da blodet ramte hans tunge, stønnede han endnu mere nydende. Hans negle blev boret ned i Calebs skulder, mens hans bevægelse blev voldsomme. Han stønnede mod såret, både på grund af Calebs store Lem der var oppe i ham, men også af blodet.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 8:31 pm

Da Mark så valgte at bide ned i hans skulder, imens han bevægede sig.. Stønnede Caleb meget og holdte om hans søde nye lille vampyr. Han pressede sig op imod ham, så Mark kom i bund mange gange og faktisk.. Hele tiden. Han hamrede sig op og lod ham drikke så meget han nu ville.. Indtil Caleb pludselig ikke kunne mere. Han var stadig udkørt og trængte selv til ro. Så normalt ville han nok have holdt i meget længere tid.

Caleb holdte pludselig Mark i et jerngreb og kom oppe i ham, efter.. Hvad der for ham, ville være kort tid. Han pustede træt og knurrede svagt til Mark om at det var nok nu, med at drikke. Han faldt tilbage og tog sig lidt til panden, hvor han var lidt bleg.

”Mmmh.. Jeg er ikke helt ung! Så nu er det nok.” grinte han lidt og nussede Mark på maven, før han sad godt tilbage i sofaen med Mark på skødet.

”Jeg trænger til et bad..” mumlede han lidt og så hen over sofaen, imod toilettet.. Med trætte øjne.. Der var lang vej, i hans hoved, helt derud.. langt..
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 9:55 pm

Blodet var så fantastisk! Og det fik alt i ham til at rotere! Alt i ham sitrede og hans krop fik blot flere kræfter end allerede før! Hans hofter bevægede sig vildt over Matt, og han var ikke engang tæt på at komme da han mærkede de voldsomme ryk op i sig, og hvordan Caleb holde stramt om ham,g kom oppe i ham. Han stønnede højt mod såret på Calebs hals, hvilket gjorde at han ikke kunne nå at få alt blodet med.
Han var slet ikke klar til at stoppede med at drikke da han hørte Calebs knurren, der uden tvivl betød at Mark skulle stoppe. Han knurrede lidt mod såret, han fjernede sig dog modvilligt fra såret. Han rettede sig op, og afslørede blodet der løb ned over hans Hage og hals. Han så på Matt med de røde øjne og et sultent blik. Han ville nemt kunne spise mere. Han hørte hvad Caleb sagde, og sukkede en smule "du har først og fremmest brug for søvn Caleb.. du har ikke hviler i lang tid" sagde han roligt og lænede sig frem. Han placerede et blidt kys mod hans læber. "Kom.. så bliver vi vasket, g lad os så komme ud her fra! Her stinker af sygdom" sagde han med et lavt grin, inden han steg af Caleb, og trak ham med sig ud til badet.
Han tænde for det varme vand, og gik selv ind under, og trak Caleb med. Han så op på ham med et mildt smil, øjnene var atter blevet sig selv. Han lagde sine hænder om Calebs nakke.
"Du aner ikke hvor glad jeg er for at være mig selv igen!.. alt den tid! Du var vidunderlig!....tak" sagde han roligt inden han kyssede ham ømt.
Han stod lidt "jeg lagde mærke til den her?" Sagde han og blottede sin hals der hvor mærket sad.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre aug 04, 2017 10:01 pm

Han smuttede med Mark derud og stod lidt imod væggen inde i bruseren og holdte om Mark. Kiggede ned på tatoveringen og nikkede kort.

”Yup.. Jeg lavede også mage ritualet, da jeg forvandlede dig. Det var grunden til det skulle være under sex.. Men også for det ikke gjorde for ondt, og det var specielt. Det der viser at du er min og ingen anden må røre ved dig.. Men også at du er en Rosario nu.” Caleb vendte sig rundt og hans tatovering på ryggen havde ændret sig. Rosen som før var lille og.. Meget kedelig. Var pludselig blod rød og helt blomstret ud, majestætisk og smuk.

”Og min viser at jeg også har en mage nu.” Han greb sæben imens han stod der og lod Mark studere det.. Siden han vidste at Mark elskede hans ryg. Ikke kun på grund af korset, rosen osv. Men også sværdene og de mange, mange ar, som dækkede hele hans krop jo.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør aug 05, 2017 1:58 am

Det var rart at stå under bruseren. Det varme vand føltes helt anderledes mod han nu kolde krop. Det var en helt underlig fornemmelse at når han førte ved Caleb, så havde de samme temperatur! Han var vant til at han jo var varmere end Caleb, han var vant til at mærke disse kølige hænder mod sine, og nu.. nu var de begge kolde. Men hellere det end at være syg!
Han smilede over Calebs forklaring! "Så du ejer mig?" Grinte han lidt. Han smilede da Caleb vende sig så han kunne få lov til at se ham Tattoo. Han trøste lidt tættere på Caleb, og lod sine finger glide ned over hans ryg, over tattoveringen. Og lod fingrene følge nogle af de mange år. Han stod lidt, lod fingerne glide over rosen, og kunne ikke lade vær med at smile lidt. "Caleb" sagde han stille.
Inden hans hænder gled om siderne på Caleb, og han kteammede sig lidt ind mod ham.
"Jeg elsker dig!" Sagde han med en seriøs stemme.
Han havde sagt det før! Men tage gang havde været i et udbrud, anden gang under sex. Men denne gang! Caleb havde ret fantastisk i den tid Mark havde været syg. Han kunne havde droppet ham! Fundet en anden mand. Men i stedet! I stedet havde han givet Mark valget om at om at få lov til at leve evigt sammen med ham! Han var taknemlig for det hele! Men at Caleb havde ville forvandle ham.... Det måtte være den ultimative kærlighedserklæring!
Han vidste af han aldrig selv havde været god til at vise sine følelser! Men nu!... De var mager! Kærester og mere til!
Han kyssede Calebs ryg. Og holde om ham. Han sukkede dog, og vende Caleb mod sig.
"Men jeg er ked af du skulle gå i gennem alt det her" sagde han og lagde sine hænder mod hans kæber.
"Hvad med at vi bliver færdige her? Kommer hjem, så du kan få sovet?" Spurgte han roligt med et blidt smil. Han kunne stadig se en smule barbarisk ud, da der stadig sad noget blod om hans hage, det meste af det var dog begynde at komme af her under bruseren.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør aug 05, 2017 9:33 am

Caleb smilte til Mark og så på ham, imens han lod hans lille menns-.. Ikke menneske mere! Men vampyr.. Hans lille unge. Han trak Mark ind til sig og holdte ham imod hans bryst.

”Mmmh.. Jeg elsker også dig Mark.. Og jo, lad os komme hjem.. Jeg har fået nogle folk til at tømme vores værelse på skolen, det gjorde de nogle unger siden.. Så alle dine ting er i mit hus.. Ja, jeg købte det af min far, så nu er det vores! Nok også en god idé.. Da der ikke kommer mennesker i nærheden derude.” Grinte han imens han kyssede Marks hoved.

Han greb sæben og begyndte at vaske Mark, med et smil som spillede på hans læber. Dette var nyt.. At faktisk have Mark her og.. Ikke være bange for at han skulle dø mere, at han ikke skulle holde tilbage og være bange for at dræbe ham..
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn aug 06, 2017 5:19 pm

Han så lidt overrasket ud da Caleb talte om hus. At Caleb havde købt huset af hans far, og at de nu skulle bo der sammen. Han kunne ikke undgå at smile. Han bed sig dog lidt i læben. "Hva.....hvad tror du sin far og bror vil sige?" Spurgte han så. Han bed sig lidt hårde i læben denne gang. "Og Rosalina....hun virkede bestemt ikke til at være fan af vores forhold... Og at du nu har forvandlet mig?" Spurgte han så.
Han nød at blive slebet ind af Caleb! Genaralt nød at lige så snart Calebs hænder var mod hans hud. Før var det disse genkendelige kolde hænder, den kolde hud, og kolde fornemmelse når han kyssede ham! Men nu, nu var deres kroppe stortset samme temperatur! Og nu føltes en enkelt berøring helt anderledes! Hans krop reagerede langt mere sensitivitet! Ikke at de ikke var hårdføre. Men ens sanser sitrede bare 100 gange mere end de gjorde da han var menneske!

Han havde selv taget sæbe i sine hænder og var begynde at sæbe Caleb ind. Hans blik gled med rundt på Calebs krop. Tænk! For kort tid siden, havde Mark slet ikke vidst at han var til mænd... Men..han var jo heller ikke rigtig til mænd, for der var ikke nogle andre mænd der tænde ham! Slet ikke! Han havde prøvet...men nej, det var det samme som med pigerne.. han kunne ikke få den op og stå.
Med Caleb, der slappede hans krop nærmest aldrig af!
Caleb skulle jo kun kaste et blik på Mark før han allerede var bluser op selv.
Han lod sige hænder glide op om Calebs nakke, og trak ham med i et dybt kys, fingerne blev begravet i hans nakkehår, og han trykkede sig mod sin mand! Sin mage! Sin elsker!
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn aug 06, 2017 6:12 pm

Han stod lidt og så på Mark, imens vandet stadig væltede ned over dem begge. Et smil dukkede op på hans læber imens han hørte Mark snakke.

”De vil alle forstå, ingen grund til panik.. Rosa kom faktisk forbi og.. Hun gav forslaget, selvom jeg faktisk næsten dræbte hende for det..” Han trak lidt på hans egne skuldre, inden han bukkede sig med ned og kyssede Marks læber sultent. Han sukkede imod ham og holdte ham helt tæt ind på sig. Den her dreng ville nu være hans forevig.

Da de begge var færdige med badet, slukkede han for vandet og gik ud igen, med Mark. Fik ham tørt af og sig selv, så de begge kunne komme i tøjet og kom ud i den virkelig verden igen.

Caleb så på ham, da de begge var på vej udenfor. Han holdte fast i Marks hånd, inden han trak ham ud i natten.

”For resten Mark.. Vi har ikke lige nogen ring til dig endnu.. Så lad lige vær med at løbe ud i sollys, okay?” Grinte Caleb og trak ham med ned af vejen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn aug 06, 2017 11:55 pm

Mark så overrasket ud. "Forslog Rosalina det!?" Han forstod ikke rigtigt at det var hende der havde forslået det. Han regnede ikke med at hun var særlig stor fan af Mark og Calebs forhold.. men det var da rart at hun havde ændret mening.
Da de havde været i bad, nød han at Caleb tørrede ham med håndklædet. Det var dejligt.

Da de fik pakket Marks og Calebs ting sammen og endelig kom ud der fra, tog Mark en dyb indånding! Det var rart endelig at få frisk luft! Han havde ikke dufter til natteæuften siden han var blevet indlagt. Han nød det virkelig.

Han lyttede til hans Caleb forklarede med ringen "oh... Okay" sagde han med et roligt smil. Det ville vel ikke gøre så meget lige nu.
"Forrasten... Hvad med skolen? Ved de hvorfor jeg ikke har været kommet?" Spurgte han roligt. Han var jo nød til at vide om han kunne komme tilbage til skolen på et tidspunkt.
"Jeg formoder at jeg også er nød til at vente med at tage i skole igen til jeg har fået min ring" grinte han lidt.
Han gik og nød den milde duft af natten, da noget andet ramte hans næse. Han stoppede op, og så i en bestemt retning mens øjnene begynde at lyse røde.
Der var en duft af blod i luften. Frisk blod, hvilket ville sige at der var en der var kommet tildkade.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn aug 20, 2017 2:05 pm

”Jeg forklarede skolen at du var blevet syg og indlagt på et privat hospital.” Nikkede Caleb imens han holdte ved Mark. Han stolede ikke helt på at hans yndling helt havde styr på den nuværende situation lige nu, så derfor holdte han ved ham i et jerngreb.

”Ja, det skal du.. Og også indtil du har styr på dig selv” Smilte han lidt til Mark.

Mark stoppede og Caleb så over på ham. Han havde selv lagt mærke til det og han sukkede tungt.

”Vi kan se på det.. Men kun hvis du styrer dig, og få så slukket de øjne.”
sagde han lidt hårdt og lagde en arm omkring Marks hofter, holdte ham der og begyndte at gå derned.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør aug 26, 2017 1:14 pm

Det var altid noget at Caleb havde husket at sige noget til skolen, og at se ikke begge bare var blevet væk. Det kunne man pænt meget blive smidt ud på! Og det var han ikke intrasseret i.
Han sukkede lidt da Caleb sagde at Mark var nød til at blive inden døre indtil han havde fået sin ring, og indtil han havde lært at styre sig. Det var nemmere sagt en gjordt. Alle hans sanser var fordoblet med 10! Alle lyde var højere og tidligere, alle lugte ramte næsten med flere kilometers afstand... Ikke kun de gode skulle det lige siges..
Han så meget bedre, og hans krop reagerede anderledes på både kulde og varme!
Så det med at styre sig var nemmere sagt end gjordt. Især med den sult, og kradsende fornemmelse der befandt sig i hans gane konstant!

Han så på Caleb da han sagde de kunne tjekke luften ud, og han var nærmest allerede på vej væk da han mærkede Calebs grab om ham, og ordren med hans øjne, fik den hurtigt til at slukke og blive sig selv igen.
Han så mod den retning lugten kom fra, og hvis ikke det var fordi Caleb havde fat i ham, så var han allerede henne ved lugten.

Da de nåede frem befandt de sig i parken. En ung pige sad på en af bænkene, tydeligt en der havde været ude og løbe. Hun sad og tog sig lidt til dit knæ, der havde en stor hud afskrabning der blødte. Mark ved sig hårdt i læben, alting dirrede på ham, og man kunne tydeligt se sulten på ham. Hans tænder voksede ud, og øjnene var atter fremme. Havde hans hjerte kunne banke havde det sikker galoperet i brystet på ham.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 10:53 am

Caleb så lidt på ham imens de fandt kilden til duften.. Han sukkede tungt og stirrede mere på Mark.

”Styr det.. Du kan jo godt.. Og du må for guds skyld ikke lade hende se det.” Mumlede han og trak hætten op på Mark, så skyggen kom ned over hans ansigt mere.. Han gik over til pigen og smilte varmt til hende. Hev et lommetørklæde ud, og gav hende det.

”Hey, dup dit knæ og kom væk herfra.. Nu..” smilte han varmt til hende.. Hun nikkede og kom hurtigt op, bandt tørklædet omkring hende knæ og kom væk derfor.

Han gik hurtigt hen til Mark igen, greb hans arm og så på ham.

”Du skal virkelig lære, at styre det.. Hvis du ikke kan klare dette. Ender du med at blive væk fra mig skat.” smilte han varmt og holdte ved Mark, imens han så på ham.

Dette ville blive svært for Mark, meget svært.. Han sukkede tungt og bukkede sig ned for at kysse Mark. Han bed sig selv i underlæben, så det dyrebare blod flød ud i munden på hans elskede. Han kyssede ham dybere og holdte om ham imens, trykkede ham ind til sig og lod ham opfange det hele.. Alt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 11:38 am

Det var bestemt nemmere sagt end gjordt det med at skulle styre sig! Han kunne ligefrem mærke hvordan alt på ham SKTEG efter blodet, efter smagen, og efter at dræbe den pige for den sidste saftige drupe! Det eneste der stod i vejen var Caleb! Som lige nu ikke bare var hans elsker! Men nu også mage, og ikke mindst skaber! Han vidste ikke havde det betød.at have en skaber, ikke før nu. Invirkeligheden, ville Caleb kunne bestemme hvornår Mark måtte trække vejret, og Mark var nød til at adlyde!
Han mærkede hætten der blev trukket over hans hoved, og den gjorde at han kunne få lov til at have de lysende øjne mens han stadig prøvede at styre dem.

Han så længselsfuldt efter pigen da hun begynde at løbe væk fra ham. Alt sitrede i ham for at løbe efter! Som et rovdyr der blev trikcet af at deres bytte prøvede at stikke af. Han så dog på Caleb da han kom der over. Han hørte hvad han sagde, og vidste ikke hvad han skulle sige. Han smilede dog roligt og mærkede kysset da Caleb placerede sine læber mod Marks. Han lagde blidt sine hænder om nakken på ham.
Dog da han pludselig mærkede noget i sin mundm en metallisk men vidunderlig smag. Han stønnede mod Calebs læber og på et split sekund, borede Marks negle sig ned i Calebs nakke, og hans grab om vampyren blev utrolig stramt, som i at han glemte hvor stærk han var.

Han kyssede ham ivrigt tilbage, sugede fra såret og stønnede over det. Han mærkede hvordan Caleb tyrkkede mark ind til ham. Og det skulle ikke mere til for at Mark selv pressede sig op af Caleb. Han stønnede mod såret men også af rasten. Han gned sig næsten længselsfuldet op af Calebs krop. Samtidig drak han ivrigt, han pressede situationer underliv mod Caleb, og lod bilerne i deres bukser blive gnubber mod hinanden. Alting dirrede næstrn på Mark, men det var tydeligt på grund af blodet.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 3:48 pm

Han mærkede pludselig, hvordan Mark tydeligt reagerede imod hans blod og kys.. Hvordan han pressede imod hans krop og det hele. Caleb knurrede svagt og stønnede mere tilbage imod ham. Imens han grab Marks mås og kneb den lidt. Greb begge hans ben og hev ham op, i hans arme, med hans ben omkring hans egne hofter. Så Caleb’s, kæmpe bule stødte op imod Marks bagdel.

”Mmmh.. Din røver.. Ikke her.. For fanden..” fik han mumlet i kysset og begyndte at gå med ham.. Dog kom vilddyret mere op i Caleb også og bed tilbage i Marks underlæbe, så der var.. Meget mere blod i kysset.

Med høj fart og held, fik han hurtigt dem tilbage til huset. Pressede Mark op af døren, fik lidt klodset låst døren op, hvor han gik ind og sparkede den i efter sig. Han gik op af trappen og ind til soveværelset, hvor han smed Mark ned i sengen.

”Hold kæft jeg elsker dig..”
Knurrede han og sparkede hans egne sko af, flåede Marks trøje af og alt hans andet tøj.. Helt ligeglad med hvad der skete med det og overfaldte helt Marks krop. Han kyssede ned af hans brystkasse, bed i huden så der kom sår.. Slikkede det op og fik den lukket hurtigt efter sig igen.. Sådan fortsatte han, ingen han kom ned til Marks lem.

Han dog den i munden og suttede hurtigt, slikkede ned over længden, inden han vred dem begge rundt. Trak Mark op og satte sig selv imod endegavlen på sengen, og Mark overskrævs på hans skød.

”Kom så lille bæst, gør hvad du vil.. Du har intet at skamme dig over mere.. Og du kender mig så godt.. Slå dig løs.” Smilte han, selv med lysende og helt sorte øjne.. Caleb var jo fuldblod, så derfor så hans noget anderledes ud end Mark. Hvor Mark’s blå øjne, kun blev røde og så hugtænder.. Så Caleb noget anderledes ud.. De brune øjne blev røde, det hvide i hans øjne helt sort. Blodårer sprang ud på hans hals og omkring hans øjne og hans hugtænder blev noget længere.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 4:26 pm

I den tid Mark havde kendt Caleb, havde han været en hel del blufærdig, han havde aldrig været god til det med at andre så dem sammen, det havde kun været den sidste tid op til at han var blevet syg. Og selv der havde der været en hel del ting han ikke havde ville gøre i offentligheden!
Men nu…. Hvad skulle der ske ved at nogle så dem? Ville de ikke have der var nogle der så dem, kunne de jo bare klare det?
Han mærkede hvordan Caleb løftede ham op, og hørte hvad han sagde, og grinte lidt over det. Tænk at det var Caleb der blev blufærdig nu!?
Han mærkede dog hvordan der blev bidt ned i hans læbe, og før han vidste af det, var der en hel del mere blod indblandet, og det var lige før det var svært at holde det i munden. Han stønnede, og pressede sig ned mod den store bule hos Caleb, som han vidste hvad gemte.

Før han vidste af det, var Caleb på vej hjem til huset i høj fart, han mærkede døren mod sig, og stønnede lidt da han blev presset op mod den. Han elskede disse nye kræfter, og ikke mindst disse nye lyster han havde fået. Han kunne pludselig godt forså hvorfor Caleb altid var liderlig! Der skulle jo ingenting til mere! Bare et blik på Calebs lækre krop, og Marks bukser begynde at stramme.

Før han vidste af det, var de i soveværelset, og han var blevet smidt i sengen. Han smilede over det Caleb sagde, "hvordan kunne du andet?" spurgte han drilsk da Caleb sagde han elskede ham.
Han smilede skævt og bed sig en smule i læben da Caleb begynde at rive tøjet af ham. Han mærkede læberne mod sin krop, og ikke mindst tænderne, han lagde hovedet tilbage i nogle støn. Det var fantastisk, hans krop sitrede på en helt ny måde! Og det hele roterede i hans hoved. Fuck! Det var en følelse han aldrig havde prøvet, og aldrig ville have prøvet hvis ikke Caleb havde forvandlet ham! Han stønnede højt, og grab Calebs har lidt da han begynde at give Mark et blowjob.
Han så dog noget forvirret op, da han pludselig mærkede at Caleb stoppede og vende dem rundt. Og før han vidste af det, sad han på skødet af Caleb. Han hørte hvad han sagde, og så først lidt overrasket på ham, men et skævt smil bredte sig pludselig på hans læber. Han fangede Calebs læber igen, og kyssede ham grådigt.
Han betragtede ham lidt, det var ikke fordi Calebs sande udsende noglesinde havde skræmt ham, men han havde selvfølgelig et nyt syn på hvordan Caleb så ud, for nu forstod han hvorfor. Det var utroligt at det kunne gøre så stor forskel på hvordan Mark opfattede Caleb nu. For nu var de mager, og Caleb var også hans skaber nu!

Han trak Calebs trøje af, og kyssede ned over hans krop. Han kom ned til Calebs bukser, som han åbnede og trak af. Han smilede lidt for sig selv da Calebs store lem kom frem, og han var hurtig til at lade tungen glide op af det. Inden han tog den i munden og begynde at give Caleb et ivrigt blowjob. Han havde dog trukket sine tænder ind, ellers ville han måske ende med at skrabe dem op af Calebs lem.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 4:53 pm

Han smilte lidt til Mark, sådan som han gik til den igen. Lod ham kysse hans arrede hud og stønnede meget mere, nu hvor hans læber var på det ret store lem, som blev fri fra hans bukser. Han kunne ikke lade vær med at se på Mark. Hans tanker kørte over i en helt anden bane, end det de havde gang i.. Han mærkede hvordan hele hans krop stivnede. Han blev bleg og trak vejret lidt hurtigere.

Caleb greb pludselig Mark, hev ham op på hans skød i stedet, trak ham ind og krammede ham stramt.. Lidt hårdt.. Men i et jerngreb, hvor hans ansigt var begravet i Marks hals.. Han hev tungt efter vejret.. Hans skuldre var helt spændt op og der kom nogle små lyde fra ham..

Vampyrer kunne ikke græde, den menneskelige del virkede ikke ved dem.. Eller.. De kunne, men der kom kun nogle få dråber blod ud.. Ikke meget.. Salte tårer kunne jo ikke laves i deres døde kroppe.
Men.. Det var tydeligt at Caleb grad.. Han kunne slet ikke samle sig selv over.. At Mark var i live, at han var lige der.. eller.. Ikke i live, han var død.. Men han var der stadig.

”Jeg.. Havde næsten mistet dig.. Undskyld.. undskyld at.. jeg intet kunne gøre.. Jeg.. blev nød til at.. Gøre dette.. Undskyld..”
Hviskede han svagt og hev mere tungt efter vejret..

Caleb hadet sig selv, at han gjorde det imod Mark. Forvandlede ham.. Og han ville sikkert altid hade sig selv for det. Caleb så det jo som en forbandelse, de var mørke væsner, der dræbte deres levende fætre for at overleve. Og Mark havde været et menneske.. Det havde Caleb taget fra ham, siden han var egoistisk og ikke ville miste hans elskede.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man aug 28, 2017 6:11 pm

Mark var ellers godt i gang med at give Caleb et blevjob da han pludselig blev afbrudt, og hevet op til Caleb. Han havde godt lagt mærke til at Caleb havde været lidt underligt efter Mark var begyndt. Normalt ville han være helt fyrig og ivrig, men nu, havde han knapt nok stønnet.
Han mærkede kramme og det stramme grab. Hvad foregik der.
De lyde som Caleb kom med, var dog tydelige, og Mark vidste med det samme hvad der skete. Han forstod bare ikke hvorfor.
Han hørte dog Caleb der forklarede.
Han blev overrasket over at høre hvad Caleb sagde. Han undskylde for at have redet Marks liv? Hvorfor? Var det fordi han havde været nød til at forvandle ham? Var det, det?

Han fik trukket sig e smule væk, så han i det mindste kunne se på Caleb. Han lagde sine hænder mod Calebs kæber.
”Caleb… hvad snakker du om!? Du redet mit liv!” sagde han med en forsikrende stemme. Hans øjne skiftede tilbage til de grønblå øjne som Caleb kende så godt. Han så på ham. ”ingen kunne gøre noget! når først et menneske har så dødelig en sygdom er der normalt kun EN vej… men du gav mig en chance for at leve videre! Det er ikke noget du skal undskylde for!” sagde han og lod singe hænder glide lidt ned og hvile mod Calebs nakke i stedet.
”du havde været nød til at gøre det… sygdom eller ej!... jeg havde endt med at bede dig om det! det ved du godt!” forklarede han. Han bed sig lidt i læben.
”Jeg elsker dig Caleb… højere end noget andet… men… jeg vidste også at vi en dag ville være der hvor vores forhold ikke ville kunne fortsætte, af den ene eller anden grund.. jeg ville ende med at blive en gammel mand… og du ville umuligt have kunnet se på mig på samme måde som du gjorde” Han nussede Caleb lidt over kæben.
”jeg ville ikke være et menneske mere Caleb! Jeg ville ikke have du så på mig som noget du skulle beskytte og passe på! En skrøbelig genstand som du var bange for at ødelægge.. jeg vil have du ser på mig som du gjorde lige får! Med samme lyst og vildskab…. Hvad mere kan jeg bede om hvis du vil komme til at se sådan på mig rasten af vores liv?” forklarede han.
Han smilede lidt, og satte sig mere op på Calebs skød, med et ben på hver side. Han kyssede Caleb mod halsen ”hvad mere…. kan jeg bede om… end at kunne…. Elske… med min mage… hverdag.. i flere 100 år?” hviskede han mod Calebs hals og skulder.

Han gled lidt længere op, så han sad ind over Calebs store lem, han pressede sig lidt mod hans lem, gnubede sig lidt. ”Såh… må jeg ikke nok få lov til at have sex med manden jeg elsker?” spurgte han inden ham lænede sig frem og forsigtigt kyssede Calebs læber.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs aug 29, 2017 1:36 pm

Han hørte hvad Mark sagde og så på ham imens.. Mærkede de nu kolde hænder på hans kæbe, eller.. Kolde, de var jo samme temperatur lige nu. Dog ville Mark kunne mærke en forskel. Caleb ville føltes lidt varmere for ham, siden han var lidt varmere end normale vampyrer. Grundet hans evne med ilden. Hvor Will, hans bror, var koldere end normale vampyr, med hans evne for is og sne. Han sukkede tungt og lagde hans arme lidt mere tæt omkring Marks liv, stønnede svagt over hans bevægelse imod hans lem.

”Din lille fanden..”
Brummede han og kyssede Mark igen. Med ny energi.. Han var stadig trist, så det at Mark nu gjorde alt det her.. Det distraherede ham lidt. Heldigvis.

Caleb lod hans hånd glide lidt ned imod Marks bagdel, lod en finger glide op i ham og begyndte at bevæge den der. Han krummede den lidt, for at gnubbe spidsen imod Marks yndlings punkt.

Efter lidt tid. Løftede han Mark, og pressede sit eget lem op i ham. Lænede sig tilbage og så på ham med et lille smil.

”Hvis du så gerne vil have sex med ham manden.. Så kom i gang, arbejd for det.” Grinte han lidt og lod hans hænder hvile på Marks lår i stedet.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs aug 29, 2017 2:51 pm

Han vidste godt at han jo ikke bare fjernede tristheden hos Caleb. Men han kunne måske hjælpe ham med ikke at tænke så meget over det.
Han mærkede Calebs hånd der gled over. Mod hans baller, og fingeren der blev presset op som fik Mark til at stønne mod Calebs læber. Særligt da Caleb valgte at massage det helt rigtige punkt oppe i Mark. Han stønnede lidt længselsfuldt. Og begynde at bevæge sig lidt mere over Calebs lem.
Han mærkede dog hvordan Caleb trak sin fisse her til sig, og inden længe havde løftet Mark lidt op, og si stedet sat ham ned over hans lem. Han stønnede nydende, og med en snert af smerte.
Forskellen fra da Mark var menneske og nu, var at det ikke gjorde ondt på samme måde. Han kunne stadig mærke at det nev når Caleb trængte op, men det var en langt mere behagelig følelse. Også selvom han nu aldrig havde hadet det når Caleb trængte op i ham. Han havde smidt hovedet tilbage i stønnet. Og da han kiggede på Caleb igen, var de røde øjne attsr fremme, og tænderne var vokset ud.
Han hørte Calebs 'ordre' og smilede skævt.
Han lænede sig frem mod ham, kyssede ham sultens, inden han bed sine tænder i hans underlæbe. Han stønnede over.blodet der skød ind i hans mund, suttede og smilede over hans læber imellem kysset.

Hans hofter begynde at bevæge sig i nogle bølgende og faste bevægelser. Der gik ikke længe inden han begynde at glide op og ned over Calebs lem, i et fast tempo.
Han brød kysset for at kunne få plads til de mange støn. Hans hænder blev placeret mod Calebs skuldre. Marks bevægelser og ikke mindst vildskab steg. Han stønnede selv højt og vildt i stagt med de vilde bevægelser!
Han havde redet Caleb før, men ikke på den her måde! De røde øjne så sultent på Caleb imens.
Han havde stadig raster af Calebs blod siddende i mundvigen.
"Fuck!.." knurrede han som han var i fuld gang med at udsætte sig selv og Caleb for det voldsommeste tur de nok havde prøvet.

Efter han havde redet Caleb vildt i et godt stykke tid, lænede han sig frem "tag mig skat!!! Åårhh!! Tag mig hårdt!!" Bønfalde han. Han red som stadig, næsten som om han slet ikke kunne stoppe uden. Han stønnede voldsomt i taget med tempoet.
Han bed sig lidt i læben, og ende med at sætte neglende i Calebs skulder og trække den ned over hans bryst.

Han lænede sig frem mod der hvor han havde kradset. Hmm havde rævet lidt hul, så Mark begynde at slikke ind over såret. "Knep mig!" Han rettede sig op, og så på Caleb "om du aldrig har gjordt det før!" Det var tydeligt at høre at det var tikkerrig.

Sidst rettet af Mark Malkovi Ons aug 30, 2017 10:13 pm, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs aug 29, 2017 3:49 pm

Okay, dette var anderledes, og på en måde som Caleb godt kunne lide. Han stønnede selv tungt, imens han så hvordan Mark blev helt vild og virkelig gjorde sig til. Han knurrede mere og mere..
Specielt da Mark råbte sådan op om mere og mere.. Han væltede Mark fremad, pludselig. Så knægten faldt ned i sengen, på ryggen. Han trykkede Marks ben ned over ham, så hans numse skød op i vejret. Imens han virkelig trængte helt op, helt i bund. Han kunne virkelig komme til det, på denne måde. Han brugte derefter en hånd til at holde Marks ben og den anden under hans bagdel.

”Som De befaler, lille prins.” Knurrede han, før han hamrede helt i bund, trak sig helt ud og i bund igen. Det gjorde han virkelig hårdt, så han kom helt i bund hver gang og ret hårdt. Han ville virkelig give Mark en tur, så hans lille vilddyr måske kunne slappe af, efter.

Så derfor satte han farten op.. Ret hurtigt. Indtil det ville være så hurtigt at Mark slet ikke ville kunne følge med og næsten tro Caleb ville brække hans hofte knogle. Han stønnede selv ret hårdt og begyndte at svede lidt.. Dog gik der slet ikke længe.. Heller ikke for caleb, før han kom. Og han kom helt i bund da det skete.. Han stoppede brat og hev efter vejret imens han stod lidt der på knæ..

Efter lidt tid faldt Caleb tilbage i sengen, ned på hans ryg og ned i puderne. Han hev efter vejret og kørte en hånd igennem hans hår.

”Holy shit..” mumlede han lidt imens han prøvede at samle sig selv.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs aug 29, 2017 6:16 pm

Han havde ikke bedt ret længe om at få mere, før han blev vældet ned i sengen med et bumb, og et overrasket støn. Han så sultent op mod den lækre mand han var nu af kunne kalde både sin skaber og sin mage!
Han nåede dog ikke at tænke ret mange tanker før han mærkede det store Lem der blev banket ned i hans underliv med et brutalt stød. Han stønnede højt og knurrede over smerten, der dog kun var med til at gøre det bedre!
Han så op mod Caleb med de røde og sultne øjne da han valgte at sætte farten op. Hans hænder befnadt sig stadig mod Calebs bryst, hvor det krassede ned over hans bryst og mave. Han skreg sine støn ud, og lige i det tilfælde var han glad for de ikke længere var på skolen, selvom han dog nok havde været ligeglad!
Han havde stønnedet så voldsomt før, dog ikke i denne kaliber.
Følelsen var ubeskrivelig! Og det skulle da heller ikke andet til end denne voldsomme behandling af hans røv til før han ende med af komme, ned over sin egen mave.

Da Caleb kom skreg Mark næsten.. i det samme som Caleb flyttede sig, faldt Mark sammen, han hev efter vejret, mens de røde øjne langsomt falmede og blev grønblå igen.. tænderne gled ind, og pludselig lignede han helt den gamle Menneskelige Mark.
Han gispede efter vejret, og lukkede øjnene lidt mens han prøvede at slappe af.  
Da han orkede at løfte armen bare lidt, tog han hånden op til sin hals, der hvor hans mærke sad. Han lå lidt, stirrede mod loftet.
"Jeg elsker dig Caleb..." Sagde han lidt hæst, Inden han anstrengte sine mave muskler nok til at kunne sætte sig op. Han så op på Caleb, med sine almindelige øjne, og et tydeligt træt udtryk. Han fik kæmpet sig op og lægge ved siden af Caleb, og sukkede træt ud. "det bliver underligt at skulle vende rundt på Nat og dag" sagde han så roligt. Han så lidt op i loftet, med bed sig i læben.
"men...." han holde en pause, tænkte over om det han skulle til at sige ville lyde forkert for Caleb.
"men jeg har aldrig takket dig ordenligt..." han vende hovedet og så på Caleb.
"Det du gjorde!.. jeg kan ikke takke dig nok... du blev sammen med mig på trods af min sygdom... og nu.. nu har du givet mig endnu en chance for at leve" sagde han så.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tors aug 31, 2017 8:21 am

Han lagde en arm om Mark og smilte til ham lidt. Han nikkede og så ned på Mark. Hans ansigt så meget normal ud igen, dog hans øjne var stadig de sorte og røde.

”Mmmh.. Hvis du siger det, min elskede.. Og det med din døgnrytme. Det skal nok blive normal igen. Jeg har allerede en ring til dig.” Han satte sig op, kyssede Mark på panden og gik derefter over til en kommode i selve soveværelset. Han rodet lidt rundt i en skuffe, før han fandt en lille sort æske. Han gik tilbage til Mark og satte sig ned på sengen foran ham.

”Dette var min mors ring, så her. Den kan du få.” smilte han til ham og åbnede æsken. Der lå en fin og meget enkel sølvring. Med en lige så rød sten i, som Caleb’s øjne blev. Han gav Mark æsken og smilte til ham.

”Og ja, jeg vil gerne have at du beholder denne.. Rosa har fået Will’s søsters ring tror jeg.. Eller.. Det ved jeg ikke. Will fik hans søsters ring.. jeg fik min mors.. Og derfor vil jeg gerne du får den.” Smilte han til Mark og derefter kravlede han under dynen, til Mark og smilte til ham.

Han trak Mark ind til sig, så han lå hen over hans egen brystkasse og kunne kigge på ringen der.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tors aug 31, 2017 11:41 am

Han lå lidt og lyttede til Caleb. Så han havde allerede en ring til Mark? Han rettede sig op, og størrede på albuerne da Caleb gik over mod komoden. Han fik dog hurtigt sat sig op da Caleb omtalte at denne ring havde været hans mors.
Han så noget overrasket ud over at han skulle have netop denne ring.
Han så på ham og derefter på ringen.
"din mors?" gentog han som han tog imod ringen. Den var selvfølgelig lidt for lille til at han kunne have den på sin ringefinger, men den passede perfeskt på hans lillefinger.
Han smilede og kyssede Caleb en enkelt gang "tak Caleb.. den er meget smuk"

Han lod Caleb hive ham med ned og lægge, og hans hoved lå på hans bryst. Han lå og kiggede lidt på ringen. Den var smuk. Det var nok fordi det var Calebs mor der tidligere havde båret den, men han følte en hvis ære over at få lov til at gå med den. Som hvis han vare blevet ringens nye beskytter, der skulle passe på den.
Han vidste godt at det i virkeligheden var den anden vej rundt. At ringen ville komme til at beskytte ham!

Han lagde dog endelig hånden ned, for at lade den hvile mod Calebs bryst. Han nussede ham mod nogle af de mange ar. Lod ringeren følge nogle af dem. Det gjorde han ofte når de lå sådan. Og Caleb virkede heldigvis til ikke at have noget imod det.
Han bed sig lidt i læben.
"uhm.... hvad.. hvad med din far?" spurgte han så pludseligt.
Han vende hovedet lidt så han kunne se på Caleb "ved han at jeg er blevet din mage?.. og en vampyr for den sags skyld?" spurgte han så.

Caleb havde endnu ikke mødt Marks forældre, de havde ikke nået det inden Mark var blevet syg. Og måske var det i virkeligheden bedst at de ikke vidste noget om det her vampyr halløj. Han talte sjællendt med dem, så det var nok bedst at vente til han havde lært at styre det.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tors aug 31, 2017 2:07 pm

Han holdte stramt om Mark imens de lå der og lyttede til hans ord.

”Nej, min far ved det ikke.. Men det skal han nok finde ud af.” Smilte han lidt og kyssede Marks pande. Hans far ville sikkert blive glad. Caleb havde jo aldrig haft en mage, specielt ikke en som havde været menneske.. Og han havde heller aldrig forvandlet en før. Alt dette var helt nyt for Caleb.

”Lad os slappe lidt af.. Måske sove lidt, tage et bad og så finde ud af hvad vi gør med din sult.”
smilte han lidt. Han lukkede lidt hans øjne og slappede mere af. Han nød ret meget når Mark rørte ved de mange ar.. Han havde specielt en grum og dyb en på hans skuldre.. Noget der lignede at en stor hund havde bidt sig fast der.

Men hvad skulle han gøre ved Marks sult.. Den var jo så vild, så.. Han skulle måske have fat i en af hans magiske ejendele, og få ham til at have den på sig. Den ville måske hjælpe.. Lidt, men ikke meget. Ellers var det øvelse for Mark. Han gjorde det allerede godt! Så det var Caleb meget stolt over.
Han rullede om på siden og krammede Mark ind til sig, trak dynen godt op over hans skuldre og lod den kramme ham godt. Han holdte stramt om ham og trykkede ham ind til hans brystkasse.

Calebs ring var meget større, den var også i sølv og udstyret med en sten som lignede ild indvendigt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 12:25 pm

Faktisk var han nervøs for at skulle møde Calebs far. Han var nervøs for hvad hans far ville sige. Et var at Caleb var sammen med en mand, men der var vel ingen af dem der vidste at Caleb havde forvandlet Mark. Hvordan var det lige man forklarede folk det?
Mark nød hvordan de lå, og puttede sig ind til Caleb som han altid gjorde, og som han elskede. Calebs arme, det var det eneste sted han følte sig tryk! Selv nu, hvor han var en vampyr, og var stærk.. så følte han sig bare altid trykkere her i Calebs arme.
Han gambte en smule ved Calebs ord, og nikkede.
"det lyder som en god plan" mumlede han ind mod Calebs bryst, som han havde puttet sig ind mod. dynen var dejlig varm, mod han nu kølige krop.
Hvordan mon det var for Caleb at lægge op af ham nu? Før hen gjorde Caleb alt for at suge alt hvad der hed varme ud af Marks krop når de sov, men nu... nu hvad de begge lige kolde?
"jeg håber ikke det er ubehageligt at ligge sammen med mig nu" sagde han stille.
Han lagde sig ordenligt til rette, og ikke længe efter, var han faldet i søvn.

Næste morgen vågnede Mark af at der blev både ringet og banket på døren. Han brummede lidt, og rettede hovedet op. Okay... det der lød ikke som en typisk nabo der ville byde velkommen. Det var en konstant skiften mellem at der blev ringet på, og banket på. Og også samtidig en gang i mellem.
Mark, rustede lidt blidt i Caleb.
"Caleb.. vågn op.. der er nogle ved døren?" sagde han selv lidt forvirret. Han ville ikke selv åbne. Var det et nødtilfælde og der var nogle der var kommet til skade, var han ikke sikker på hvad han ville gøre!
Han satte sig op i sengen. Hvem mon det kunne være.
Uden for døren stod der et ægtepar og så bestemt ikke tilfedse ud. En flot velklædt herre, der bestemt så ud til at vide at han havde penge. En rigtig HR. Han stod i et flot jakkesæt, og med håret der sad helt rigtigt. Man kunne se han var ca i slut 40ne.
Sammen med ham stod en utrolig smuk kvinde, med smugt lyst hår, der var sat op på en meget elegant måde. Grønblå øjne og et utroligt smukt ansigt. I et dyrt sæt tøj, med en nederdel og en jakke der passede til. Tydeligt nogle med mange penge, og som var "dannede"
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 12:41 pm

Caleb var meget dårlig om morgenen.. Det var en fakta, som alle vidste, omkring Rosario brødene. Han brummede vredt, da han allerede med det samme, hørte det første banken.. Caleb satte sig op med et sæt, så i mod den dør, som ledte til trappen ned.

”Få noget tøj på i en fart, se ordentlig ud, og tag den halskæde på som ligger på kommoden derovre..” Sagde Caleb i en fart.. Han stod pludselig ved trappen, klædt om, sat håret og det hele.. Hans bukser var lidt pænere, han havde en skjorte på, som var i den. Et bælte, et fint ur og fin parfume. Alt omkring ham skreg status, penge og fin baggrund. Hvilket endelig også var det han havde. Rosario familien var meget kendt oppe i klasserne, som en familie med lang baggrund og det hele.. Man respekterede dem, og sådan var det.

Heldigvis var huset allerede fint indrettet og det hele. En butler var der endda og tjenestefolk i køkkenet. Mark havde bare ikke opdaget dem for det meste. Siden de var også omdannede vampyrer og holdte sig stille. Siden det altid var det Caleb ønskede af dem. Han hadet allerede konceptet af at have dem. Men hans far ønskede det af ham. Så derfor boede tjeneste folkene altid i et hus lidt væk og kom kun når der var behov for det.

Caleb gik ned til døren, hvor butleren allerede havde åbnet den og fået parret ind. Han så over på dem, rynkede hans bryn lidt og gik de sidste trin ned af trappen.

”Jamen godmorgen.. Sikke dog i har travlt, hvad kan jeg hjælpe med? Årh, ja.. Undskyld mig, Caleb Rosario, den ældste søn og sværdet af Rosario familien.” Smilte han til dem, bukkede sig og ventede derefter på deres svar..

Selve huset:
Bum bum
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 1:00 pm

Mark nikkede til hvad Caleb sagde, og kom hurtigt ud af sengen. Det eneste der var Marks udfordring for tiden var at styre hans vampyr fart. Det gik somme tider FOR stærkt.
så han tog det i hurtigt menneske fart. Han fik hevet et par pæne bukser på, en skjorte og en swearter ud over. Han tvivlede på at Hans elskede jeans og en T-shirt var godset i disse kredsae. Det var det jo heller ikke hjemme hos hans forældre, så han var jo vant til det.
Han tog halskæden på som Caleb havde bedt ham om. Han fik taget noget perfume, og sit ur på.
Han så ned på ringen på hans lillefinger, og kunne ikke undgå at smile. Det var den eneste grund til at han var oppe lige nu. Ellers havde han sikkert ligget i kælderen eller sådan noget nu.
-----------
Parret der var kommet ind, så ikke glade ud. Og da Caleb kom ned af træppen, trådte kvinden frem. "Så de er hr. Rosario!... Så sig mig! hvor er han!! Hvor har de gjordt af ham!?" skælde hun allerede ud. Hendes mand prøvede at berolige hende, men det hjalp ikke.
Hun slog ud med hånden, og pegede på Caleb i en vred mine "Hvad har du gjordt med min søn!" råbte hun næsten.
---------
Mark var på vej ned af trappen da han hørte den kvindelige stemme, som han med det samme genkende. Det var da løgn. Han skynde sig mere ned af trappen.
"mor?.. far?.. hvad laver i her?" spurgte han chorkeret men nåede ikke at få svar før hans mor kastede sig i armene på ham.
"ååh!.. min lille dreng! jeg troede det værste!" hulkede hun næsten mod hans skulder.
Mark forstod ingenting. Han så mod sin far. "hvad sker der? hvorfor er i her?!" spurgte han forvirret.
Marks far så selv forvirret ud. "skolen sende bud efter os! de fortalte du var syg!... men da vi kom frem til lægen, fortalte lægen at du pludselig var forsvundet her i nat" Han studerede Mark. Og så næsten forskrækket ud.
"han... han sagde du kun ville have få dage at leve i men..... du... du ser jo stærkere ud end før" hans far var tydeligt forvirret. Han så ud til overhoved ikke at kunne forstå hvad der foregik.
Mark vende blikket lidt mod Caleb og vidste slet ikke hvad han skulle forklare dem. Han kunne ikke så nemt fortælle sine forældre at han var blevet vampyr. De var jo imod dem.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 1:10 pm

Heldigvis var Caleb meget gammel.. Virkelig gammel, så han kunne hurtigt læse situationer og udtænke løsninger.. Dog var han meget vred over denne kvindes opførsel og han tog en dyb indåning, før han sagde noget.

”Lad os sætte os ned, mit personale har allerede te og kager klar inde i spisesalen.” Han begyndte at gå, dog stoppede han og så på Marks mor.

”Og, jeg råder dig til, at opføre dig noget bedre Fru.. Du er i en anden mands hus og derfor taler man ikke til Herren på den måde. Er det forstået?” Sagde han med en stemme, som selv ville få Mark til at ryste i bukserne og lige tænke over tingene en gang før.

Caleb gik forbi Mark og.. For hans forældre ville det lige som om han sukkede.. Men Mark derimod ville høre ham hviske, så lavt og så hurtigt at ingen menneske ville kunne opfange det.

”Vampyr tingen, vil blive fortalt en anden dag. Nu er det os, der skal fortælles.. En kamp af gangen.”
derefter gik han videre ind i spisesalen. Der var allerede dækket op, med varm te på kanden, små fade med kager, sukker, mælk og det hele.

Caleb gik ned og satte sig på stolen for enden af bordet. Mark havde aldrig set denne side af ham, det var også noget han hadet at gøre.. Men der var behov for det lige nu.. Hans status og det hele. På hans højre side, var der dækket op til Mark og venstre to opdækninger mere til forældrene.

”Det er rigtigt at Mark var syg, faktisk meget syg. Men min familie har en måde, meget dyr og koster os meget.. Men en god måde hvorpå at.. Slette den sygdom. Jeg valgte derfor selv at tage denne måde på mig og redde Mark.. Ellers ville Mark havde været død i morgen. Grunden til Mark forsvandt, var dog at han havde det bedre.. Han havde været lukket inde i et rum i mange uger og trængte derfor til at komme ud. For så at skåne hans krop, gjorde vi det om natten, hvor vi så tog hertil. Oh, og vi blev også gift.” Sagde Caleb og hældte te op til ham selv, 2 sukker og lidt mælk. Alt blev sagt meget køligt og roligt.

”Så Mark er hermed Mark Rosario. Og det er min mors ring han har på fingeren, tegn på vores ægteskab.” Nikkede Caleb helt roligt og smilede varmt til Mark.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre sep 01, 2017 1:41 pm

Marks mor så bestmet ikke begejstret ud da Caleb valgte at tale til hende på den måde. Slet ikke. Men hun gjorde ingen indvendinger, og fulgte blot med.
Mark hørte hvad Caleb sagde og bed sig i læben. Det her ville ikke blive nemt.. et var at skulle fortælle sine forældre at han var til mænd. Noget andet er at skulle fortælle dem at NÅR JA! JEG ER DA LIGE BLEVET GIFT OGSÅ! Hvordan skulle han forklare dem det!?
De fulgte alle med ind i spisesalen. Mark måtte erkende at han aldrig havde set denne side af Caleb. Caleb var normalt en drengerøv! En rigtig badboy, en der var fræk i munden og i sengen. Men ham her.. pludselig mindede Caleb ham meget om hans far. En mand der kunne holde hovedet koldt, selv i situationer hvor man havede lyst til at løbe skrigende bort.
Han sad bare der, helt rolig og fast.
Han kunne ikke undgå at betragte ham, og hvis det overhoved var muligt, faldt han pludselig lige en anelse mere for ham.

Han bed sig dog i læben og så ned mens Caleb forklarede. Okay.. han havde en god forklaring på hvordan Mark PLUDSELIG var blevet rask uden at fortælle om vampyr tingen. Han åndede lettet op da han fortalte det, og sad selv og tænkte over hvordan han skulle forklare sine forældre at Caleb var hans kære..... øh mand! Fuck..... hvordan forklarede man sine forældre at man var til mænd, OG at det ikke lige var blevet indviterret til brylluppet?
Han stivnede dog, og så chorkeret hen på Caleb, da han valgte at fortælle at de var blevet gift. Havde hans hjerte banket, så var det da i hvertflad hold op med det der!

Han så ckorkeret og virkelig nervøst på Caleb, da han hørte lige den stemme han ikke ønskede at høre, og med lige de ord.
"Hvad skal det betyde!" kom det skængert fra Marks mor.
Hun så skiftevis mellem drtengene, men stoppede dog hos Mark.
"Jeg håber det her er en spøg Mark!.. for den er ikke særlig sjov!" vrissede hun.
Mark hank en klump, hans blik lå på bordet. "det.... det er rigtig nok mor..." erkende han.
Hans far så lige så chorkeret ud. "men.... Mark.. du er jo forlovet?" sagde han, med en overraskende rolig stemme.

Mark bed sig i læben, og pludselig var det ikke bare hans forælre men også Caleb han ikke turde se på. Han havde aldrig fortalt Caleb at han var forlovet. Han havde aldrig fortalt ham, at allerede da han var barn var han lovet væk til en anden.
Marks mor så på ham "jeg går ikke med til det her!.. du er en Malkovi! og du skal føre det navn videre!... Hvad tæner du på dreng! du har jo igen fremtid sammen med denne mand!.. Hvordan vil du kunne stifte familie på denne måde!.... det er ikke naturligt" Det var tydeligt at høre at Marks mor især kæmpede mod homoseksuelles retighedder. Det var også hende der kæmpede mod overnaturlige væsners retighedder.

Mark sad med bøjet hoved. "mor.. far...." han sukkede.
"jeg elsker ham... det her er ikke bare en eller anden ungdoms ting.. jeg elsker ham virkelig" endelig fik han rejst hovedet. Og det første blik han mødte var hans mors, der dog hurtigt blev fjernet fra ham i en fornærmet mine. Hans far derimod så på ham. "men... hvorfor har du aldrig sagt noget?.. jeg mener.. du er.. til mænd. OG du er blevet gift.. hvorfor har du ikke fortalt os noget" spurgte han.

Mark sukkede "for at undgå det her... jeg vidste i aldrig ville gå med til det.. og jeg vidste i ville mene det hele var Calebs skyld.. men det er det ikke" prøvede han at forklare.
Marks mor havde lukket sig. Hun hverkan sagde noget til Mark eller så på ham for den sags skyld. Og det var tydeligt at hun ikke kunne være meget mere skuffet over sin søn.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 10 af 11Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.