Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Annalyns Instagram
Today at 9:47 pm by Annalyn

» Calling all the monsters - Christian
Today at 9:29 pm by Calla

» Well.. Hi? XXX - Lucian
Today at 9:20 pm by Annalyn

» After all this time - Livia
Today at 8:53 pm by Livia

» I'm so sorry! ~ Christian
Today at 7:37 pm by Aiden

» First night out - Roy
Today at 7:11 pm by Roy

» Jessalyns instagram
Today at 7:06 pm by Jessalyn

» Aidens Instagram
Today at 6:58 pm by Nathan

» I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Today at 6:10 pm by Dust

Top posting users this month
Fenella

Niklaus

Junas

Calla

Azrael

Lilith

Lucian

Chloe

Annalyn

Roy

Statistics
Der er i alt 166 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Selene

Vores brugere har i alt skrevet 6494 indlæg in 444 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Next
ForfatterBesked
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 257

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man nov 21, 2016 5:39 pm

Han blev helt klart forskrækket da Caleb valgte at gribe fat i hans ben, og hive ham hen til sig. Og jerngrebet gjorde ham nervøs.
Han så direkte på Caleb mens han bed sig i læben. Han lyttede til hvad han fortalte, og blev mere og mere roligt. Hans blik fjernede sig ikke fra Caleb et eneste sekund. Så det var derfor Caleb havde været så ihærdig? Det var derfor han havde presset sådan på? Fordi han ikke havde andre.. fordi han aldrig ville kunne blive ”lykkelig” sammen med en anden?
Mark havde regnet med at Caleb bare fandt sig en anden den dag de 2 ikke kunne være sammen med.

Han kunne mærke at han blev trist. Ikke på grund af Caleb, men på hans vegne. Det måtte være ulideligt at man skulle se sin far på den måde, efter man selv havde mistet sin mor? Og oven i det, bruge så mange år på at finde sin mage.
Han så lidt på Caleb. Rykkede frem, så han sad med sine ben på hver side af Caleb, men med hans bagdel nede på karets bund. Han lagde sine arme om Calebs nakke, og lod sin pande hvile lidt mod Calebs.
"jeg vidste slet ikke at du havde det på de måde..” sagde han stille. Han så på Caleb.
Han vidste ikke om han var glad eller trist over at Caleb ville gøre det her.
”så glæder jeg mig til at have dig ved min side til den tid” Han rettede sig en smule op, og små grinte lidt ”jeg glæder mig også til at blive en gammel suger daddy med ung lækker fyr ved min side” drillede han lidt med et skævt smil.

Hvis de skulle være sammen til han blev gammel og døde, så ville han jo ende med at se markant ældre ud end Caleb
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 254

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs nov 22, 2016 4:35 pm

Caleb grinte lidt over Marks kommentar med at blive en gammel sugar Daddy. Han krammede Mark mere ind til sig og smilte lidt imens han kyssede hans hoved.

”Så.. Ja, du ved hvor du har mig nu. Og jeg vil være totalt ligeglad med om du var en gammel mand.. Jeg ville nyde at passe på dig.” Smilte han og kyssede ned over Marks kind inden han fandt hans læber, fangede dem med hans og kyssede dem utrolig blidt. Han smilte og slikkede deres Marks læber efter han havde givet slip på dem.

”Føler du dig mere frisk?” Spurgte han blidt imens han krammede Mark in til sig og hev ham mere op på hans skød, så Mark sad overskrævs på ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs nov 22, 2016 5:08 pm

Mark kunne ikke lade vær med at grine lidt. Bare tanken om at han sad der som en gammel nisse med en ung saftig fyr var lidt komisk. Men.. på en måde også rar. Han behøvede aldrig mere være alene.. selv som gammel ville han have Caleb.
Han smilede lidt over kyssende mod han kind, og gengælde det blide kys han fik af Caleb.

Han smilede lidt da Caleb hev ham op og sidde på hans skød, og nikkede til hans spørgsmål ”ja meget” sagde han roligt, og nussede Calebs kind lidt, Han rettede sig op på sine knæ, så han var en lille smule højere end Caleb.
Han nussede ham i håret i hans nakke, og så på ham. ”Jeg håber du kan lide det sted vi skal hen” sagde han roligt.
Han skød dog underlæben lidt frem, og så lidt ned ”jeg er bare ked af at vi hoppede i bad.. på den måde dufter jeg jo ikke af dig mere” drillede han lidt.

Han grinte lidt, og kyssede Caleb en enkelt gang. ”men vi må hellere komme op af badet så vi kan nå at blive klar” sagde han inden han rejste sig, og steg ud af badet. Han grab et håndklæd, og begynde at tørre sig.
”jeg ska jo bruge lidt tid, jeg er jo nød til at gøre mig ekstra lækker, hvis nu der skulle være nogle flotte tøser” grinte han lidt inden han gik over til spejlet og pillede lidt ved hans hår og sådan. Klart mere drillerig, da Mark for det meste var lidt ligeglad med det
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 27, 2016 5:42 pm

Caleb nød blot at Mark var blevet meget mere åben omkring at gøre ting, tilbage til Caleb. Normalt var det jo ham selv som startede med at kysse, kramme og holde om. Men nu sad han jo der og nød at Mark nussede om ham.

”Det håber jeg også..” Brummede han lidt nydende. Han åbnede dog langsomt det ene øje og så på Mark, hvordan han så helt sørgelig ud og det han sagde, fik bare Caleb til at grine højt.

”Det kan du da hurtigt komme til igen.” Smilte han og gengældte hurtigt kysset fra Mark igen. Han fulgte med Mark op og tog selv et håndklæde som han hurtigt tørrede hans egen krop med. Caleb så over på Mark og smilte mere.

”Hmm, kunne være jeg skulle gøre det samme.” Sagde han og rettede sig helt op, inden han kørte en hånd igennem hans eget lidt længere hår. Han havde heller ikke barberet sig selv i lang tid, så der var kommet mere skæg end han normalt havde.

Caleb trak håndklædet omkring hans eget liv, bandt det og gik over til et spejl hvor han kørte en hånd hen over hans kæbe.

”Jeg ligner mere og mere min far.” Grinte han og så over på Mark, inden han blinkede med hans egne øje og gjorde det der lækre smil.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs nov 29, 2016 7:24 pm

Han grinte bare lidt da Caleb sagde at Mark hurtigt kunne komme til at dufte af Caleb igen. Han var ret sikker på at han vidste hvad Caleb mente!
Mens han stod ved spejlet, fik han øje på de mange mærker han faktisk havde på sin krop efter Calebs bid. Det kunne godt se lidt voldsomt ud. Men det var nu faktisk ikke noget der generede ham! Næsten tværtimod!

Mark hoppede op og satte sig på bordet ved håndvasken, mens han begynde at tage deo på og sådan. Han grinte lidt over det Caleb sagde. ”mmmh… så må din far da være en lækker mand?” drillede han lidt. Han hoppede ned fra bordet, og gik over til Caleb. Han nussede ham lidt på kinden og mærkede skægstubbene. ”jeg syntes du er lækker når du ser lidt usoigneret ud” sagde han med en kælen stemme. Han smilede roligt til ham.
”når se så at få noget tøj på bedstefar.. vi skal snart afsted” sagde han med en drillende tone, inden han gik ind i stuen for at finde sit tøj, han jo kun lige var kommet i inden Caleb havde taget det af ham igen.
Han begynde at tage tøjet på, inden han gik ud for at sætte sit hår. Han puttede lidt voks i, og satte det på en lækker måde. Inden han sprøjtede lidt parfume på, og så sig lidt i spejlet. Tjo han så sku meget godt ud!

Han glædet sig virkelig til at vise Caleb dette sted, især fordi han var temmelig sikker på at Caleb ville blive meget overrasket. Men forhåbentlig ville det være noget for ham!
Mark glædet sig i hvert fald til at komme hen og se hvad det var for et sted, og om han selv var til et sted som dette.

Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn feb 19, 2017 9:32 pm

Caleb gryntede bare lidt, da han hørte hvad Mark sagde. Bedstefar og usoigneret. Han kunne da virkelig nogle ord, hans lille elsker. Caleb stod og så lidt på sig selv i spejlet, han sukkede svagt og gik i gang med at tørre hans eget hår, fik børstet tænder og smækket nogle produkter i hans hår, så det blev trukket lidt tilbage på en rodet og meget sexet måde. Derefter gik han også ind i det andet rum, fik hans tøj på igen, bandt slipset og smilte til sig selv i spejlet. Han fik sko på og det hele inden han tilføje noget parfume også. Dog så han lidt på sig selv i spejlet, trak slipset af, åbnede den øverste knap i hans skjorte og nikkede. Det var lidt bedre.

Han lod dog ikke slipset værre. Han rullede den sammen og smed den i hans inderlomme. Han kunne nemt bruge den til lidt sjov, hvis Mark blev uartig!

”Nå, dødelig, er du ved at være færdig?” Grinte Caleb lidt. Han sad i en lænestol inde i stuen, ved ilden, med hans ene ben over det andet, på sådan en business mand, måde.

Caleb havde bevæget sig meget hurtigere end Mark, med vilje.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn feb 19, 2017 10:39 pm

Mark gik selv i gang med at gøre sig klar. sætte håret lidt, og sådan, derefter var det tøjet. dog da han stadig var i gang med at tage tøj på, var Caleb allerede færdig. Han grinte bare lidt over hans kommentar.
"tag den lige med ro vampyrdreng" grinte han lidt. Han fik taget tøj på, og gjordt sig helt færdig da han kom ud i stuen. "skal vi smutte?" spurgte han inden han gik over, og satte hænderne på hver armlæn af den stol Caleb sad i, han lænede sig frem og placerede et kys på hans læber.
"jeg glæder mig til at bruge en hel aften på at vise dig frem.. og ikke mindst nyde alle de misundlige klikke" grinte han lidt.
Han betragtede Caleb lidt, han mente virkelig det han sagde. Hvem ville ikke være misundelig på ham over at have en så lækker kæreste. Et lidt skævt smil bredte sig uden han selv helt lagde mærke til det som han betragtede den lidt åbne skjorte, de makerede krageben, og den dejlige hals, hans tydlige og let stuppede kæber, de bløde og lokkende læber hvor der altid kom noget flabet eller frækt ud af, det hele helt op til hans..... øjne. Det var vidst først da Mark ramte dem at han kom i tanke om at han ikke var helt alene, dette var ikke bare en fantasi. Han rettede sig op, og rømmede sig. "øhm.. når skulle vi smutte?" sagde han inden han begynde at gå mod døren.

Han måtte lige rette lidt på en hvis del af sig selv der også havde lidt for meget med i fantasien der. Han så på Caleb. Han tog hans hånd, da han havde fået jakke på, og tog ham med.

Efter de havde gået lidt, kom de til byens midte og de mande diskoteker. Dog gik Mark forbi dem alle. Der var mange i byen, og ganske som Mark havde regnet med, var der mange der så noget skuffede ud da de lagde mærke til at de 2 fyre holde i hånd. Normalt ville han hade at folk så det, men det gav ham ligefrem en slags selvtilid lige nu.
Han tog Caleb med ned af en side gade hvor der også lå et dikotek. Men der stod dog kun fyre i køren. Og hvis man læste overskriften stod der 'Gay Bar' Mark stoppede lidt før køren "du er ikke sur vel?" spurgte han lidt stille.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn feb 19, 2017 10:46 pm

Caleb grinte tydeligt da han så de blikke han fik fra Mark, da han kiggede på hver detalje af hans krop.  Caleb var slet ikke var til at Mark kiggede så meget på ham. Så han nød det endelig lidt. Caleb nikkede bare og gik med Mark, tog dog ikke jakke på, da han ikke havde behov for det.

Han gik med Mark ned igennem byen, holdte hans hånd i hans egen køligere og sendte diverse døds blikke til de mænd og kvinder som overbegloede hans egen menneske snack. Mark var jo hans, og kun hans? Dog da de kom ned af gyden og ned til hvor baren lod. Kunne han ikke være stille mere. Han gryntede svagt, rakte hans hånd op og dækkede hans mund til da han begyndte og grine.

Tårerne trillede ned over hans kinder og han så på Mark.

”Du overraskede virkelig denne gang! En bøsse bar? Mark, på en bøsse bar?!”
Den havde han ikke set komme.

”Årh hvor er du skøn, min snuskebasse!” Grinte han og hev Mark ind i et kram, hvor han hurtigt dukkede sig ned, begravede hans ansigt i Mark’s hals og kyssede det sted hvor han normalt bed Mark.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn feb 19, 2017 11:18 pm

Mark måtte indrømme at han faktisk var lidt nervøs. Han vidste ikke hvordan Caleb ville reagere på det her. Hvad hvis han ville blive sur over det? Eller syntes det var plat. Dog da Caleb ligefrem begynde at grine og sige ting som 'mark på en bøssebar' kom Marks sure mine frem. KLart fornærmet over at hans kæreste valgte at grine over det. Han samlede armene over kors i en klar utilfres stilling. Og så bestemt ikke tilfreds ud med at Caleb valge tag grine.
Han blev dog overrasket da Caleb trak ham ind i et kram, han glemte helt af være sur, og slog armene om Caleb, og nød kysset der fik et stille suk ud. CAleb duftede fantastisk, og følelsen af ham her var endnu bedre. Åh den mand havde ham jo i sin hule hånd. Nu kunne han ikke engang være fornærmet mere. Han trak sig dog en smule fra Caleb, men uden at fjerne armene fra ham. "Jeg startede med at overveje et normalt sted... fordi..." han bed sig i læben og så ned. "for så var der ikke andre der kunne fange din opmærksomhed..." mumlede han lidt.

Han havde selv sin frygt for at tage ind på det sted. For hvad hvis der var mange andre lækre menneskefyre der inde? Hvad hvis Caleb pludselig fik lyst til en anden.
Han så dog op på Caleb "men jeg ville bare gerne vise dig... at det ikke genere mig... altså.. det med at jeg.. åbenbart er bøsse" sagde han og trak lidt på skuldrende.

Han trak sig helt ud af Calebs arme, og tog i stedet hans hånd. "kom.. lad os smutte ind... jeg har altid gerne ville se hvordan der var sådan et sted" grinte han lidt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 20, 2017 2:01 pm

Caleb grinte lidt og kyssede lidt mere på Marks ansigt, inden han lod ham glide ud af hans greb. Han knurrede dog utilfreds, siden han gerne ville have lidt mere af hans yndlings person. Men de var jo også et offentligt sted, så det ville nok ikke gå. Han greb Marks hånd og nussede hans håndflade med hans tommelfinger, imens han gik med ham derover.

Han betalte for deres begges indgange, knurrede af Mark, hvis han brokkede sig og trak ham med ind. Lod Mark komme ud af hans jakke i garderoben og tilbød også at holde hans mobil, pung eller whatever, siden Caleb havde mange lommer og meget nemmere ville kunne mærke det, hvis nogen prøvede at stjæle det.

”Skal jeg tage det?” Spurgte han blidt. Han ville så ligge det i lommerne, hvis Mark sagde ja og selvfølgelig altid give ham det, hvis han ville have hans ting.

Caleb lod en arm glide omkring Marks hofter da de gik ind og lukkede kort hans øjne lidt, i svag smerte. Calebs sanser var jo 10 gange så kraftigere end menneskernes og derfor var dette musik, lugten og de mange lys, lige noget han virkelig skulle vende sig til. Han stønnede lidt, gnubbede hans pande, ingen han trak Mark med op, smilte til ham, da han blev mere van til det og holdte mere om ham, da de kom op til baren.

”Hvad vil du have?” Sagde han ind i Marks ører, siden han kun ville kunne høre det sådan.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 20, 2017 2:17 pm

Mark kunne godt mærke at han var nervøs da de begynde at gå mod stedets indgang. Da Caleb ville betale skulle Mark til at protestere, men den truende knurren fik ham til at tie stille med et smil. Han så dig ivtigt om. Han havde jo aldrig været et sted som dette. Og det var noget HELT andet end et almindligt diskotek... og så alligevel ikke.
Det eneste anderledes var at nogle af fyrene måske var klædt lidt specielt. Og så var der kun mænd, nogle af dem klædt som kvinder. Men det var en fed stemning.

Han lagde godt mærke til Cakebs brummen, og bed sig lidt i læben, gad vide om han overhoved kunne holde ud at være der. Men Caleb trak da selv Mark med, og han fulgte med op i baren. Han smilede da Caleb spurgte hvad han ville have, og af ren vane var han ved at sige en øl. Det drak han jo altid.

Men hans blik gled lidt rundt på de mange farverige drikke. Og et næsten barnligt smil kom frem hos ham, som om han havde fået en forbudt ide.
Et par fyre gik forbi med noget der så virkelig godt ud, og Mark vende sig mod dem med et høfligt smil. "undskyld... hvad er det i drikker?" spurgte han så.
Fyrene smilede bare igen og svarede næsten i kor "strawberry daiquiri " og smuttede videre.

Mark vende sig mod Caleb med et kæmpe smil, der bestemt hentydet til at han fandt det her VILDT fedt. Som et barn der havde fået lov at vælge slik, og lige hvade fundet ud af at han ikke havde fået afvide hvilken slags, og derfor KLART skulle have noget han normalt ikke måtte.
Han strakte sig op mod Calebs øre "en strawberry daiquiri" lød det alt for overgiret, og han lagde en hånd mod Calebs skulder "jeg har også tjekket det!... de har drinks med blod, du kan bede om menukortet hvis det er" sagde han med et blidt smil.
Han havde skam gennemtænkt denne aften.

Han stod selv og så ud mod dansegulvet og det var ærligtalt svært at stå stille. Når alle dansede og der var god musik. Han stod og rokkede lidt i takt til musikken.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 20, 2017 2:26 pm

Caleb kunne virkelig ikke holde masken, da han så hvordan Mark endelig følte sig helt hjemme her? Han nød virkelig synet at hans dejlig kæreste som ligefrem små dansede lidt, som han aldrig havde set før. Caleb holdte dog hans hånd hele tiden, eller havde en finger i Marks lomme, noget som han bare kunne holde ved i, så Mark ikke forsvandt, som nogen anden lille hundehvalp.

”Hey, jeg vil gerne bestille en strawberry daiquiri, til ham den blonde her og giv mig lige et menu kort.” Blinkede han til bartenderen, lod hans øjne lyse op rødt. Bartenderen nikkede forstående, hans øjne lyste også kort og Caleb grinte blot. Godt nok.

Han blev noget overrasket på kortet, der var alle former for drinks og cocktails som var røde og mange typer blod.

”Hmm… tror jeg vil prøve den røde mojito med en type O.” Han nikkede, lod bartenderen tage kortet og gik ellers i gang. Caleb vendte sig derved om og stod med ryggen imod baren. Han hev Mark over og kyssede ham lidt på kæben.

”Har du det fedt?”
Grinte han og bed ham lidt i øreflippen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 20, 2017 3:01 pm

Mark havde aldrig vist det, eller indrømmet det overfor nogle, men han var faktisk lidt af en dansemus. Lige nu stod han faktisk ret stille i forhold til hvad hans krop havde lyst til.
Han lagde godt mærke til hvordan Caleb holde fast i ham på den ene eller anden måde. Han kunne ikke lade vær med at smile over det. det var lidt sødt. Men han kunne nu lide det.

Han så på Caleb da han havde bestilt, og smilede bare da han blev trykket hen til ham, og smilede over kysset mod hans kæbe. Han lagde armene om hans nakke. Han så på ham med et små skævt smil, og et varmt blik. Han nikkede, og lænede sig frem mod ham "jeg hygger mig virkelig meget.. men kun fordi det er sammen med dig" sagde han med et smil til ham. Han hoved og skulder begynde at bevæge sig lidt med til musikken.

Efter noget tod og deres drinks var færdig tog Mark imod dem, og gav Caleb den ene. Han så på ham, og rakte glasset fram "skål... for ikke at være en hemmelighed mere" sagde han med en dybt alvorligt stemme og et overraskende roligt blik.
Han mente det. De skulle ikke være en hemmelighed mere. Drengene vidste det, og han skulle finde en måde at fortælle sine forældre det på.

Han tog en tår efter deres skål, en stor en da det jo smagte fantastisk. Hvad han dog ikke havde regnet med var at den var IS kold. Han tog sit til tæningen med en brummen "hjernefrys" brummede han.
Han rettede sig dog op igen og så pludselig på Caleb med et blik der sagde han havde fået en ide. "lån mig lige din mobil" sagde han. Han kunne jo ikke så nemt bede om sin egen når den lå og var smadret hjemme i hytten efter turen ind i væggen.

Da han fik CAleb mobil fandt han camararet. Han lænede sig ind mod Caleb, og tog et billede af dem begge. Han så på Caleb med et smil. "jeg vil have beviser.. den her aften skal huskes" sagde han med et blidt smil.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons feb 22, 2017 12:58 pm

Han smilte blot virkelig varmt til Mark og holdte ham tæt ind til sig imens han stod sådan. Han gav blidt slip da de fik deres drink og tog Marks til ham, hvorefter han blidt skålede med ham.

”Skål for at du endelig acceptere dit rigtige jeg.” Smilte han og tog en tår fra hans egen drink. Wow, det smagte godt, han smilte og slikkede hans læber lidt. Grinte og nussede blidt Marks pande da han fik det frys.

Caleb så lidt undrende på ham, men gav ham sin ret dyre smartphone, hvorefter han grinte højt, da han hørte hvad Mark ville. Han lagde hans arme omkring Marks liv og hans kæbe ned på hans skuldre hvorefter han smilte til kameraet og lod ham tage billederne.

”Mmh, jeg lærer aldrig at forstå jer nymoderne mennesker, men det er sødt.” mumlede han ind i Marks øre og kyssede ned af hans hals. Han tog blidt fat i Marks frie hånd, vendte ham om og kyssede hans fingre, en efter en, med de kølige læber.

”Hvad så dansemus, skal vi tage en svingom?” Grinte han og tog Marks drink, bad bartenderen om at holde øje med dem, inden han trak Mark med ud til dansegulvet, hvor han holdte hans hænder. Caleb dansede aldrig, men ville gøre det for Mark.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons feb 22, 2017 2:27 pm

Mark kunne ikke lade vær med at grine lidt da Caleb sagde at han ikke helt kunne forstå alt det der moderne noget, men at det var meget sødt.. tja, mange ville syntes det var patetisk. Men for Mark handlede den her dag om at gøre ting sammen! Om at de skulle gøre som alle andre par gjorde.

Mark nød virkelig sin drink den var god, og han kunne få lov til at drikke den, uden at der kom nogle kommentere fra andre. Han kunne ikke undgå at smile da Caleb begynde at kysse Marks finger. Han smilede til ham, og nød virkelig den her kontakt. Og det var bare som om at ikke et eneste øjeblik fokuserede han på om der mon var nogle der så dem, om de blev opdaget, om folk syntes det var mærkeligt eller noget i den stil.

Han blev dog noget overrasket da Caleb pludselig spurgte om de skulle tage en svingom. Han så meget målløs ud da Caleb tog hans drink og trak ham med ud på dansegulvet ”men…. Caleb.. jeg kan ikke danse” stammede han og så sig om på de mange mennesker der dansede om dem. Okay det var heller ikke alle dem der kunne danse. Og han kunne vel bare danse sammen med Caleb, så kunne der jo ikke ske så meget.

han begynde at danse en smule til musikken, det var jo ret vild musik, og han havde lidt svært ved hvordan man lige skulle danse til det. Men lidt efter lidt gik det dog bedre, og det føltes ikke så underligt mere.

Pludselig kom DJ’s stemme dog i højtalere. ”nåårh!! Har vi nogle forelskede par mellem gæsterne i dag?!” råbte han, og Mark kunne ikke helt lade vær med at skæve med Caleb med et lille smil. Mange af de andre fyre råbte, piftede og hujede, men Der var Mark ikke helt udadvendt nok til den slags.
DJ’en fortsatte med at tale ”til jer forelskede par, her kommer der en lidt mere lækker sag” sagde han så, og satte en sang på der var betydeligt langsommere end det de ellers havde danset til.
Mark kunne ikke helt lade vær med at tække på smilebåndet. Han kende godt sangen. Han så på Caleb med et roligt smil, og gik helt over til ham, og lagde sine arme om hans nakke, og hovedet på hans skulder og krammede ham. ”tak fordi du drak mig fuld og lavede bodytequila med mig den aften” grinte han lidt, og hentydet til, at hvis ikke Caleb havde gjort det den aften, så var vi nok ikke nået her til nu. Han havde sine arme tæt omkring Calebs nakke, og stod nu bare og vuggede til musikken.
Calebs duft var fantastisk, Følelsen af hans stærke arme der holde om ham, og sørgede for at han følte sig tryk. Hans finger nussede lidt ind over det dyre stof hans blazer var lavet af. Han knugede sine arme omkring Mark med et behagligt suk. ”Denne aften kan ikke andet end blive perfekt” sukkede han ind mod Calebs hals, og efterlod et par kys mod den bløde hud
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 02, 2017 3:44 pm

Han lagde selv hans egne arme omkring Mark’s hofter, smilte ned til ham og kunne slet ikke holde det legesyge blik tilbage. Da han så hørte hvad Mark sagde, grinte han lidt og lagde en hånd på Marks hoved, knugede ham mere ind til ham og lod ham endelig blot begrave sig ind i hans brystkasse.

”Det var så lidt.. Nød nu endelig at se dig så forvirret.” grinte han med en legesyg stemme. Han hørte det næste og mærkede hvordan det helt vrede sig i hans brystkasse. Han lovede sig selv i det øjeblik at han aldrig ville såre eller lade nogen gøre skade på hans lille sag her. Han kyssede blot Marks hoved og lod hans ansigt begrave sig i hans hår.

”Bare rolig, det var planen.”
Grinte han og svang Mark lidt rundt, lod hans fødder forlade gulvet og trak ham rundt med et grin.

Da sangen var færdig, hev han Mark med op til bare igen, fik deres drink og fandt et lille hjørne. Han satte deres drinks på bordet, satte sig selv ned på den lille bænk med ryggen imod vægge, hev Mark ned og halv ligge imellem hans ben med hans ryg imod Caleb’s brystkasse. Der kunne de nemt sidde, høre musikken, drikke og se alle folk der var derinde.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 02, 2017 5:14 pm

Det var dejligt det her, dejligt at være sammen med Caleb på denne måde. Uden at skulle tænkte på noget andet end de 2.
Men han havde nu også besluttet sig for at han ikke ville tænkte på det når de kom hjem. Han ville være Caleb kæreste. Med alt hvad det indebar. Med ALT hvad det indebar! Ikke noget med at liste uden om og stadig holde det hemmeligt! Det fortjente Caleb ikke.
Han kunne ikke undgå at grine da Caleb svang ham lidt rundt. Han fulgte med op i baren for at hente deres drinks, og derefter op til bordet. Han smilede som de satte sig der. Han hvilede sig lidt op af Caleb. Han tog ind i mellem en tår af sin drink, inden han så på Caleb.
”Caleb” sagde han og rettede sig en smule op.
Han rømmede sig lidt "jeg.. jeg tænkte om.. om du måske ville møde mine forældre?” spurgte han og bed sig lidt i læben.
”men jeg må hellere advare dig først… de.. de er ikke meget for mørkevæsner, som.. de mener vampyre høre ind under… og… uhm.. jeg ved ikke rigtig hvordan de vil reagere på at du.. er en mand” sagde han og kunne godt selv se at der nok ikke var så står sansynlighed for at han ville møde sådan nogle mennesker.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 02, 2017 5:23 pm

Caleb lagde hovedet lidt på skrå og smilte lidt. Mark ville have han skulle møde hans forældre? Hold nu op, den havde han ikke regnet med, så tidligt.

”Jo.. Det vil jeg gerne. Men elskede? Måske skulle vi holde min race lidt hemmeligt for dem, til at starte med.. Hvis de ved en bøsse vampyr skal ind i deres hjem, som også er deres lille drengs kæreste? Tror aldrig de lade mig komme ind.” Grinte han lidt og drak mere af hans egen drink.
Han hev hurtigt Mark ned til ham igen og kyssede hans pande.

”Men selvfølgelig vil jeg gerne møde de mennesker som har skabt sådan en lille dejlig sag.” Grinte han og blev ved med at kysse hele Marks ansigt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 02, 2017 7:09 pm

Mark smilede og nikkede lidt da Caleb sagde de nok burde holde hans race hemmelig.
"Jeg har ikke tænkt mig at sige noget før vinder der" sagde han så.
Han smilede lidt."vi har en årlig sammenkomst til min mors og fars bryllups dag.. jeg tænke vikunne tage der hen der.. de er om 2 måneder, så vi har noget tid til at finde ud af hvordan vi skal gøre det" små grinte han lidt.

Han grinte lidt som Caleb trak han ind til dig. "Caleb.. stop" grinte han lidt da Caleb blev ved med at kysse ham igen og igen.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 8:41 pm

Han grinte lidt og nikkede over det Mark sagde, det var dejligt at han var ret forstående over for Caleb’s lille tilfælde. At sige til sine nye svigerforældre at man var over 2000 år gammel og spiste deres søns blod til middag, var nok ikke lige det han skulle sige.

Mmh, 2 måneder til at finde ud af det. Masser af tid! Godt at Caleb havde hans ring, så han kunne gå rundt i dagslys, ellers havde det nok været lidt svært.

”Men jeg kan ikke spise noget der.. så det skal du lige have i dine tanker.” Mumlede han ind i Marks hår.

Han nød at høre Mark pive på den måde, over det Caleb gjorde. Men han kunne ikke lade vær. Han snuste ned i hans hår, fandt et lille punkt bag Marks øre, hvor han nappede med hans spidse tænder, så en lille dråbe blod dukkede op, derefter slikkede han lidenskabeligt det vær en knurrede legesygt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 9:13 pm

Deres tur sammen havde været fantastisk, de havde fået talt, og de var blevet enige om at fra nu af var de rigtige kærester! Og det havde de været. De havde kunne gå arm i arm, eller hånd i hånd på skolen. Og underligt nok havde Mark ikke tænkt så meget over det! han havde virkelig nydt det.
Han elskede Caleb, og nægtede at gemme det for verden mere!

Efter de kom hjem, havde Mark dog mærket at han var begyndt at skrænde lidt. Han var meget forkølet, og havde det ofte skidt. Han havde dog forsikret Caleb at det bare var en forkølelse! Det var det nok også. En af dem der, der ikke ville give slip med det samme, og som samtidig havde været længe om at starte op.
Han følte sig meget træt, og måtte droppe løbe timerne de fleste gange, fordi han var dårlig eller træt. Men det gik nok snart over. Det var han sikker på.

Denne morgen var dog anderledes. Han lå i armene på Caleb og sov. Dog vågnede han af en pludselig kvalme. Han fik rejst sig op, men han var virkelig svimmel. Det var næsten umuligt at komme ud til torilettet, det føltes i hvertfald sådan.
Han kom dog der ud, og faldt på knæ foran torilettet. Han kastede op. Meget. Som en der havde været ude og drikke hele natten. Men det havde Mark ikke. Han blev ved med at kaste op. En styk lugt af opkast ville brede sig. Men noget de blandede sig i den lugt, var lugten af blod. Marks næse begynde at bløde kraftigt imens han kastede op.
Han var helt bleg, og så virkelig ikke frisk ud. Han jamrede lidt mellem at han kastede om, da hans mave gjorde virkelig ondt.
Tårende løb også ned af hans kinder, ikke fordi han var ked af det, men det skete sommetider når man kastede op, at ens øjne løb i vand.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 9:24 pm

Caleb havde lugtet det og følt på Mark undervejs, hvad der var på vej. Mark var helt forandret, han var træt hele tiden og Caleb var konstant bekymret. Han havde nægtet at drikke fra Mark og de havde sjældent sex mere, fordi han var så bekymret for ham. Caleb ville ikke sige det, men han vidste at Mark løg, da han sagde det kun var en forkølelse.

Han vågnede op, til den forfærdelige lyd og lugt. Caleb satte sig op og så ud imod toilettet. Med en voldsom fart var han derude og holdte blidt om Mark, imens han kastede op, han fandt et håndklæde, som han holdte for Marks næse imens den stakkels fyr fik tømt hans mave helt. Caleb nussede hans kølige hånd imod Marks ryg, da det ville være rart for ham. Han havde ofte holdt mere om Mark, imens han havde haft lidt feber. Det fik feberen ned, så der var han glad for hans døde hænder.

”Mark.. Hvad fanden sker der?..”
Hviskede han lidt, dog ikke helt direkte til Mark, men mere til ham selv. Caleb kendte meget til sygdomme, specielt fordi han havde set dem blive skabt og levet i diverse udfald af dem. Men dette.. Han vidste virkelig ikke hvad det var. Han var så bange for at det var en af de der nye.. Uhyggelige sygdomme.

”Vi skal have dig til læge og jeg er helt ligeglad med hvad du siger..” Caleb, løftede blidt Mark op på hans ene arm, lod ham hvile der imens han tog en spand og håndklædet med sig. Han gik ind på værelset igen, lod Mark ned og ligge på siden, med hovedet imod kanten og spanden lige ved hans hoved, på gulvet. Derefter gav han, ham håndklædet til næsen og satte sig ned ved siden af ham. Han lod blidt hans kølige hånd ligge på hans pande, så han kunne falde ned. Calebs øjne var blodrøde, siden han kunne lugte blodet og det lugtede ikke godt..

Han fandt hans mobil, ringede op til hans far og fik hans far til hurtigt at kontakte en privat læge i byen, den dyreste, som havde en simpel klinik i vedkommen eget hjem, så Mark ville kunne være der i fred og ro. Derefter ringede han til deres private taxa firma og fik dem til at komme indenfor en time.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 9:41 pm

Mark havde ikke engang kræfter til at sige Caleb imod da han talte om at han skulle se en læge. Og det burde han nok også. Det her var ikke normalt. Han havde aldrig blodnæse, og slet ikke bare af at kaste op. men på det sidste havde han haft blodnæse ret ofte. Selvom han havde været god til at skjule det for Caleb. Han ostede lidt da Caleb løftede ham op. Han holde selv for håndklædet for sin næse.
Han lod Caleb lægge ham i sengen. Han så op på ham da han havde ringet til en masse ”Caleb.. det er okay.. det er bare lidt feber” mumlede han træt. Selvom han efterhånden ikke engang selv troede på den historie.
Han havde haft feber mange gange, men aldrig på den her måde.

Der gik ikke længe inden denne taxa var der. Og han kom på benene. Heldigvis var opkasten stoppet. Og det samme var næsebloden. Men han havde dog spanden med sig. Han ville helst ikke kaste op i en taxe.
Men på vej hen til lægen, nåede han alligevel at kaste op en 3 – 4 gange. Han svedte voldsomt, men det var koldsved, så han skælvede også over at fryse.
Han måtte støtte sig til Caleb alt i mens de gik. Han følte slet ikke at han havde nogle muskler. Han havde nærmest haft tøj på konstant på det sidste. Særligt fordi han ikke ville vise Caleb hvordan hans krop så ud. Men da lægen bad ham tage trøjen af, så han undskyldende på Caleb.
”undskyld” mumlede han lidt, inden han tog fat i trøjen og meget langsomt og klart udmattet fik smidt den. Han havde tabt sig meget, og hans musikler var slet ikke så tydelige som ellers. Plus,… han havde blå mærker over alt. Nogle af dem var fra Calebs hænder. Også selvom han ikke havde taget videre fat i Mark, så efterlod han ofte blå mærker. Men det var Marks hud der reagerede sådan, ikke fordi Caleb gjorde Mark ondt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 9:50 pm

Caleb havde hurtigt pakket en taske, endelig bare med noget af Calebs tøj, som var varmt og stort. Det ville Mark nemt kunne passe, plus Calebs duft hang i det, så Mark kunne føle sig tryg. Han havde lagt mærke til at Mark ofte stjal hans T-shirts eller trøjer når de skulle sove, men han sagde intet. Han nød det endelig. Han var over Mark konstant, havde endda taget Marks yndlings tæppe med, som han havde omkring sig. Caleb var inde og smide tasken i det rum som Mark sikkert skulle sove i. Der var en hospitalsseng, sengebord, men ellers lignede det en normal stue. En lækker sofa var der, sofabord, en lænestol ved siden af sengen, som faktisk var større end en normal seng, så Caleb ville nemt kunne ligge der sammen med Mark.

Da han kom ind igen og så hvor tynd Mark var. Forsvandt alt den farve, som normal var i Calebs ansigt. Hans blod kogte og han så alt andet end tilfreds ud. Mørke skygger dukkede up under hans øjne, hans øjne blev kolde og helt sorte.

”Vi tager den senere..” Mumlede han blot og satte sig i en stol. Lægen tjekkede Mark fra top til tå. Alt hvad han kunne tjekke og tage prøver fra, gjorde han.
Siden Caleb havde kastet nok penge efter ham og hans familie havde truet hele hans clan til at gøre noget. Lægen var selv vampyr, men lidt yngre end Caleb og ven af hans far. Så han gjorde hvad han kunne. Til sidst bad han dem om at gå ind i stuen, som Mark nu blev beordret til at blive inde. Der var mange vinduer, masser af bøger derinde, et stort tv og endda masser af film og netflix.
Caleb anbragte Mark i sengen, efter han havde skiftet tøj på ham. Gav ham nogen af Calebs sweatpants på, en T-shirt og uldstrik trøje. Han fik ham derefter op i sengen, dynen over sig, pude under hovedet og spanden ved hans side. Han satte sig ned i sengen og sukkede svagt, var stille. Helt stille.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 24, 2017 10:06 pm

Mark lod lægen undersøge ham. Han sagde ikke ret meget. Han havde set hvordan Caleb havde kigget på ham. Han hadet sig selv for at ikke at havde sagt noget. Men han havde først bare troet at det var en eller anden immunforsvars ting. Ofte når ens immunforsvar var nede, så fik man lettere blå mærker. Men efterhånden vidste han jo godt at det ikke var tilfældet.
Han sad stille på sengen, og lod blot lægen tage alt han skulle bruge. Og det var nærmest også alt. Blodprøver, spytprøve, hans puls og hjertelyd.

Da Caleb hjalp ham ind i værelset var hans stille. Han så lidt på Caleb mens han hjalp ham alt tøjet på. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle sige. Han ville jo ikke gøre Caleb vred, men det var vidst for sent.
Men da han lå i sengen, så han dog op på ham. ”undskyld Caleb… jeg.. jeg var ikke klar over at det var så alvorligt i starten, og.. senere vidste jeg ikke hvordan jeg skulle sige det” sagde han så. Han så på ham. Han rakte sin hånd frem, og lagde den mod Calebs ”det er sikkert ikke noget.. jeg har det meget bedre så snart jeg får noget medicin.. bare rolig.. mennesker bliver syge hele tiden” prøvede han at berolige ham med.
Det var jo sandt. Mennesker blev ofte syge, og mange overlevede det. Men der var jo også dem… der ikke gjorde. Nogle der fejlede noget de ikke kunne kureres for. Noget de ikke kunne overleve.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 18 af 21Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.