Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
ForfatterBesked
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 219

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 7:19 pm

Caleb smilte da han så virkningen af hans spyt. Hmm, det var altid sjovt at se. Han bed sig selv lidt i underlæben og stønnede svagt. Shit han gik da til den med hans fingre! Caleb sukkede imod hans nakke og kyssede ham lidt mere, inden han trak hans fingre til sig. De dryppede nærmest!

”Så min skat, skal vi gøre dig klar!” Grinte han med hans dominerede stemme. Han lod hans hænder glide ned bagved Mark og de fandt hurtigt deres mål. Der nussede ham blidt og pirrende inden han lod den første finger glide op i ham. Alt imens hans hånd stadig pumpede derud af foran ham. Caleb legede med ham lidt i noget tid, imens han nappede og kyssede hen over hans ryg og skuldre.

Da han så mærkede at det gik bedre dernede, lod han den næste komme ind og mødes med den anden, inde i den dejlige varme. Han sukkede hæst og stønnede svagt ved følelsen af Marks varme og stramme hul. Shit, han kunne bare aldrig få nok af det her!

Efter godt 10 minutter hvor han bare havde leget og pint ham lidt på denne måde, trak han begge hænder til sig. Han greb fat i Marks hofter og løftede ham lidt op.
Der lod han sit eget lem mødes med hans hul, han lod ham hvile lidt der inden han løftede ham ned over den. Caleb stønnede svagt og gjorde det stille og roligt som altid. Lod Marks egen vægt trykke ham ned over den, inden han kom helt i bund.

”Årh du er så fandens stram.” Knurrede han. Da han var helt nede, krammede han bare Mark lidt, lod ham falde til rå og endelig bare vende sig til det.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 223

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 8:14 pm

Hvad der gik af ham vidste han ikke helt selv. Han havde det lidt underligt, han var virkelig tændt… for ikke at sige liderlig. Selvom han altid var det når han og Caleb lavede noget, så var der her voldsommere end han have prøvet før. normalt ville han da aldrig slikke sådan løs på et par fingre ,Det var jo lige før han også havde lyst til at bide i dem.
Da Caleb trak dem til sig bar de jo helt klistrede ind af hans savl.

Da Caleb valgte at presse sin finger op i Mark, kom der et nydende støn fra ham. Han vred sig en smule, og nød virkelig hvad han gjorde. Han lænede sig en smule tilbage mod Caleb da han pressede nummer 2 finger op. Det var så dejligt, både hans hul og hans lem fik den perfekte behandling.

Da Caleb trak sine fingre og sin hånd til sig, kom der ligefrem et lille klynk fra Mark. Det var så dejligt, så han ville ikke have at det stoppede. Dog forstod han hurtigt at det ville bliver erstattet med noget endnu bedre.
Han mærkede hvordan Caleb tog fat om hans hofter, og da han gled ned over Calebs lem kom han med nogle lidt ømme støn. Orh det gjorde stadig ondt, men det var også virkelig dejligt.
Han stønnede højt da han gled helt i bund, det var sjældent at han kunne komme i bund hos Caleb, det var ikke alle stillinger det tillod det, når Caleb var så stor som han var.

Selvom Caleb blot krammede Mark, og ville lade mark væne sig til følelsen, så var Mark alt for tændt til at han kunne side stille, så han ende med at side og gnubbe sig lidt i Calebs skød, og stønne over det. Hans krop snurrede på en så dejlig måde, og hans eget lem føltes næsten som om det var ved at springe. Han ende med at tage en hånd ned til den, og lod den glide langsomt op og ned af, i takt med at han gnubbede sin bagdel mod Calebs lem.
”J..jeg kan ikke.. side stille” små stønnede han.
Det var faktisk lidt sjovt, for det var som om at efter de have fået talt ud, og sådan, så var sexen også blevet meget bedre!
Selvom de havde haft fantastisk sex inden, så gjorde det altså bare noget at man nu kunne mærke og fornemme den andens følelser. I hvert fald for mark. Han vidste jo ikke hvordan Caleb havde det.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 8:32 pm

Caleb sank en klump lidt og mærkede hvordan Mark virkelig sad sådan og gjorde sig til. Hold nu kæft hvor var han sexet! Han brummede lidt tilbage imod hans øre imens han mærkede hvordan han gnubbede imod ham. Dog fik han hurtigt øje på Mark, som rørte ved sig selv! Heeeyyy.

”Snuske? Hvem har sagt at du kan gøre det?” Hviskede han pirrende ind i Marks øre imens hans hånd gled ned og fjernede den. Han greb marks hænder, hev dem om på hans ryg, hvor han tog sin egen T-shirt og bandt omkring dem, så de var fanget der.

Pludselig skubbede han Mark frem. Så han endte på hans knæ, på sengen. Caleb havde fat i hans arme og holdte ham lidt oppe inden han guidede ham ned og hvile på hans skulder med røven i vejret. Han sukkede helt over synet og slikkede sig op hans læber imens han gnubbede hovedet imod Marks indgang.

”Fortæl mig hvad du gerne vil have..” hviskede han dominerende og kiggede ned på hans elsker. Calebs øjne lyste op i et rødt skær og han smilte. Pirrede ham lidt mere imens han gnubbede hans lem imod hullet. Lidt ind og ud igen. Sådan blev han ved i lang tid, imens han lod Mark bede om det.

Uden at sige noget, hamrede han sig hårdt op i Mark, hvor han ikke gav så meget efter for at være sød. Han greb Marks hofter, rettede lidt på hvordan han selv stod inden han pludselig gik i gang med at hamre sig op i Mark i et tempo og hårdhed han aldrig havde gjort før. Selvfølgelig ikke alt for hårdt, men stadig så Mark fik noget nydelse ud af det. Han holdte godt fast i ham og knurrede lystent imens han gled helt ud og inden for igen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 8:57 pm

Mark sad midt i en fantastisk runs, og nydelse da han hørte hvad Caleb sagde. Ikke fået lov til hva? Han blev overrasket da Caleb fjernede Marks hånd. Hvad i? Hvorfor nu det?
”men…” var det eneste han nåede at sige før Caleb bandt hans arme på ryggen. Hvad gik der af ham? Hvorfor skulle han bindes ”Caleb hvad laver…” han nåede ikke at sige mere før han blev skubbet fremad og han gispede han landede på sine skuldre hans arme jo var placeret på hans ryg. Han forstod ikke rigtigt det her? hvad gik der af Caleb. Men endnu værre!... hvad var grunden til at han ikke stoppede det her selv? Hvorfor pirrede det ham sådan? tænde ham.

Han hørte hvad Caleb sagde, og normalt ville han nok gå i panik over sådan et spørgsmål. Men denne gang, blev han kun lidt rosa ind over sinde kinder inden han stønnede ”tag mig!..” stønnede han mens han mærkede den virkelig dejlige men pirrende fornemmelse af Caleb der gnubbede sit lem mod hans hul. Det var virkelig dejligt. Han stønnede og klynkede lidt over den behandling, dog ende han med at vride lidt i sine hofter så han selv gnubbede sig mod Caleb. Åh! Det var så dejligt.

Men før han vidste af det mærkede han en enorm smerte men også nydelse der blev hamret ind i ham. Han stønnede højt og lystigt. Da Caleb begynde at bevæge sig oppe i ham. Han vred lidt i sine arme, men de kunne ikke komme fri, og det tænde ham på en underlig måde.
Den måde Caleb tog ham på lige nu, fik ham til at stønne højt og lystigt, mens han pressede sin bagdel mod Caleb.
”årh!!... Caleb..” han kunne slet ikke stå stille. Han vred sig mens han stønnende hev efter vejret.

For hvert stød kom der et højt og ophidset støn ”ÅRH!!!... Du må ikke stoppe!” stønnede han højt og vende hovedet lidt så han kunne se om mod Caleb en smule. Han var knald rød over kinderne og næsen, og havde klart et tændt blik. Han bed sig i underlæben bare for at prøve på at holde nogle af sine meget høje og lystige støn tilbage.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 9:06 pm

Caleb var virkelig vild med den reaktion han fik, da han kiggede ned på Mark. Selvfølgelig var hans elskede her vild med dette, det var da Caleb som gjorde det og havde trænet hans krop lidt. Han hamrede frem og tilbage i lang tid og ca. 16 minutter senere gispede han svagt og satte kort farten op, før han hamrede så hårdt han kunne ind og kom langt og dybt inde i Mark.

Han faldt tilbage helt forpustet og hev hans elskede med sig, imens han løsnede for hans arme.

”S-sorry.. Jeg ved ikke lige hvad der skete med mig..” grinte han lidt mere forpustet. Han kyssede blidt Mark på hovedet og klappede hans bagdel lidt kærligt imens han grinte og snuste til hans hår.

”Tror du fik effekten af mit spyt.. lidt for meget! Du var godt nok fræk!” Grinte han og kiggede ned på ham imens han holdte kærligt om ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 9:34 pm

Mark skreg nærmest sine støn ud, og han priste sig et kort øjeblik lykkelig for at de kun havde en nabo, og vedkommende ikke var hjemme.
Det hele snurrede i hans krop, og han nød det her. For ikke at sige at han elskede det. Det hele var så frækt, og hans krop var i et stort hav af nydelse. Han stønnede højere og hurtigere som han kunne mærke at han snart kom.
”åh… Jeg… jeg kommer” stønnede han klynkende mens ha vred sig under Caleb. Og der fik heller ikke længe inden den hvide væske ramte lagnet under ham. Hans ben rystede og han var rundtosset.

Et højt støn forlod hans læber da Caleb hamrede sig op, og fylde hans hul ud. Han hev efter vejret, og prøvede at samle dig lidt. Da Caleb hev ham op til sig, og løsnede han arme lå han bare slapt mod Caleb, hev efter vejret og var meget rundttosset. Han hørte dog hvad Caleb sagde og så træt og undrende på ham ”dit spyt?” sukkede han lidt træt.
Dog var han ret sikker på at han vidste hvad det spyt havde gjort. Det var det der havde skylden for han enorme liderlighed.
”nogle gange…. Så hader jeg dig” brummede han bare træt, dog uden at mene det. Han kunne ikke hade Caleb! Han elskede den man…. Men…. det havde han aldrig sagt. Og han var ikke sikker på at han nogle sinde kom til det.
Dog hjælp det en del da Caleb mente at Mark var fræk. Det var det eneste som betød noget for ham! virkelig!.
Han lukkede øjnene lidt og lå med hovedet mod Calebs bryst, ”jeg er træt” sukkede han. Alt hans energi var lige blevet tappet, der var heldigvis stadig noget tid til de skulle afsted.
Han åbnede øjnene lidt, og så på Caleb ”jeg glæder mig til at bruge hele dagen sammen med dig… uden alle kigger med” sagde han så.

De brugte jo faktisk allerede hele dagen sammen, næsten hver dag. Men det blev dejligt endelig at kunne gøre det uden for værelset.. være rigtige kærester uden at Mark skulle være nervøs over at nogle så dem.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn okt 30, 2016 9:43 pm

Caleb kunne slet ikke beskrive med ord, om hvordan det var at ligge der med Mark. Selvom deres bukser og underbukser stadig hang lidt nede. Hans gryntede lidt og smilte, kvalte det lave grin over synet. Caleb hev hurtigt Marks underbukser op igen, de havde bare været omkring hans lår. Det samme med Calebs bukser. Han sad bare der dem, lynet lidt op og hans lem hængende ude. Han fik lige pakket det hele sammen inden han satte sig bedre med Mark imod sig og puderne bagved hans ryg.

Han kunne ikke skjule hans egen gaben, da den sneg sig ind på ham og han klappede Mark igen på bagdelen.

”Jamen lad os så lige få en lur inden vi pakker og kommer afsted.” Brummede han og lukkede hans øjne. Der gik ikke mange minutter inden hans hoved faldt lidt ned til siden og en svag snorken kom fra ham. Han var godt nok vampyr. Men han kunne falde meget hurtigt i søvn! Det havde aldrig været hans problem.

Efter godt 1 time, vågnede Caleb op igen. Han sneg sig hurtigt ud, fra under Mark og gled ud på badeværelset. Han havde brug for et bad. Så det fik han ordnet hurtigt. Derefter gik han ind på værelset igen, kun med et mindre håndklæde omkring hans hofter og en hen over hovedet for at fanget vandet fra hans hår. Han gnubbede den ind i håret imens han fandt en stor sportstaske. Han fik pakket lidt tøj til både ham og Mark. Imens han fandt tøj frem til Mark som han kunne tage på. Så da han endelig var helt færdig med at pakke, nussede han blidt Mark på numsen for at vække ham inden han gik over og selv kom i tøjet.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man okt 31, 2016 12:20 am

Mark var helt ødelagt, han var træt, og også lidt øm. Men han brokkede sig ikke! Det havde været fantastisk! Virkelig fantastisk!
Han lå op af Caleb og halv som allerede da Caleb nævnte at de kunne tage en lur. Han sov altid bedst sådan her! duften af Caleb, og generelt bare følelse af at være tryk fik ham til at slappe fuldkommen af. Han sov så tungt at han ikke engang mærkede at Caleb steg ud af sengen.

det var mærkeligt for han ville ellers have svoret på at han aldrig ville vænne sig til at sove sammen med nogle, og nogle af de nætter hvor Caleb var blevet i Marks seng eller omvendt, så havde han ikke sovet ret godt.. men det var måske mere fordi han var bange for at ligge for meget i det.
Nu lagde han ALT i det, og nu var det, det bedste i verden. Han kunne ikke forstille sig en hverdag uden Caleb. Hans liv var allerede blevet bygget så meget op omkring den Vampyr at han ikke kunne forstille sig at han ikke var der.

Da han mærkede en dejlig nussen på hans numse, brummede han lidt. Han åbnede øjnene lidt, og betragtede den dejlige mand der var i gang med at tage tøj på. Fuck hvor var han lækker! Et lille smil bredte sig hos ham, som han lå der og overbeglorede sin lækre elsker. Hmm elsker. Det var nu et lidt mere afslappet ord end kæreste… dog.. fik det ham til at tænke på folk der havde en affære.. de havde elskere og elskerinder. Og det var jo ikke det forhold han og Caleb havde!

Kærester.. Det lød igen så barnligt. Partnere?.. tja.. måske var det sådan han skulle præssentere Caleb.. men igen.. det sagde bare ikke tydeligt nok hvad Caleb var. Hvorfor lå han overhoved og tænkte på den slags. Han skulle jo ikke fortælle det til nogle.
Han kom endelig ud af sengen, og grinte lidt over at Caleb havde lagt tøj frem til ham. Han hoppede i det, og gik over til Caleb ”fortrækker du selv at køre? Eller skal vi tage en taxa?” spurgte han roligt.
Han gik over til ham, og stillede sig bag hans ryg og lagde armene om ham. Han duftede til ham, og kunne tydeligt dufte sæben, han grinte lidt og kyssede ham i nakken ”hm.. nu har du jo vasket duften af mig væk” grinte han lidt. Han duftede vidste stadig selv af Caleb selvom han havde taget deo på. Han så på Caleb ”skal vi komme afsted?” grinte han lidt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 4:41 pm

Caleb smilte blot til ham og lod ham ligge hans arme om sig. Han kiggede om på ham og nussede hans hænder lidt, inden han lukkede tasken med alle deres ting i, som de skulle bruge. Han løftede den op og mærkede lidt på vægten. Tjekkede at Mark godt ville kunne have den på ryggen.

”Jeg regner da med at jeg kører?”
Sagde han og kiggede om på ham med et stort drengerøvs smil. Han elskede at køre på hans motorcykel, det var en lækker fri følelse! Han bukkede sig ned og kyssede Mark blidt på hans læber.

”Du skal da bare røre nok ved mig, så dufter jeg af dig igen min egen. Dog nyder jeg nu mest at jeg har mærket dig på denne måde.” Mumlede han og lod hans hoved begrave sig imod Marks hals.

”Mark, du må dog love mig noget.. Der er mange vampyrer rundt omkring, mange som man jo ikke kan se det på.. Ligesom du ikke vidste det om mig.. Så lov mig at du konstant er ved mig hele tiden. Det hjælper at du dufter af mig, men det er der nogen som er lidt ligeglad med.. Så bliv ved mig hele tiden.”
Hviskede han bekymret inden han rettede sig op og kiggede på Mark.

”Men nok om det, lad os komme afsted!” Smilte Caleb og greb tasken, inden han blidt puffede Mark ud, låste deres dør og hev ham med ned imod garagen, hvor hans store sorte motorcykel stod.

Da de kom derned, gav han Mark tasken, så han kunne have den på ryggen. Det var en stor sportstaske, som man nemt kunne have på, som en normal rygsæk. Han gav ham derefter hjelmen og tog siden egen på. Han havde skaffet Mark en hjelm, siden han vidste at de ville komme til at køre meget på den. Caleb trak den ud på grusset og satte sig op, startede den og lod derefter Mark klatrer op, hvorefter han blidt trillede ned af vejen og satte farten op da de kom ud på hovedvejen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 6:31 pm

Mark kunne ikke lade vær med at grine lidt over Calebs smil. Han var virkelig noget af en drenge røv! Og han var det i STOR stil. Men det var nu også meget frækt. Han grinte lidt af ham ”selvfølgelig vil du selv køre” drillede han lidt.
Han gengælde Calebs kys da han vende sig. Han grinte lidt af det han sagde med at Mark bare skulle røre mere ved ham så han duftede mere af Mark, og lod drillende sine hænder glide op under Calebs trøje ”hmm det kan vi godt lave en aftale om”  sagde han med et drillende smil.
Han håbede måske at denne dag ville hjælpe med det!
Han vidste godt at han jo ikke var god til det. Han var ikke god til at tage initiativet selv, det var altid Caleb der gjorde det! Det var ikke fordi Mark ikke havde lyst… det var nok bare fordi han stadig ikke var tryk ved at hele skolen kende til deres forhold. Han var godt klar over at det var hvad Caleb håbede på ville ske, og det gjorde det nok også på et tidspunkt… men lige nu.. det var det noget der virkelig skræmte ham.

Han grinte lidt da Caleb begravede sit ansigt i hans hals, og lagde bare armene lidt om ham. Dog da han hørte hvad Caleb bad om, blev han lidt overrasket. Dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt.
Han så på ham med et smil ”Caleb jeg har levet i 23 år… jeg har ikke haft problemer med Vampyre før, hvorfor skulle jeg få det nu?” spurgte han med et grin.
Dog nikkede han blot. ”jeg skal nok blive i nærheden af dig” sagde han så, og flettede sine finger ind  Calebs ”det var der også planen med i dag” grinte han lidt.
Han tog imod tasken og gik med ud til motorcyklen. Han trak hjælmen på, og satte sig op sammen med Caleb på motorcyklen. Turen ville tage en lidt over en time.. men i Calebs tilfælde ville det nok være mellem 40-50 minutter! Han kørte jo ikke ligefrem hvad han måtte.

Mark guidede Caleb undervejs med hvor de skulle hen, han ledte ham ned af en længere vej, der ikke ligefrem lignede vejen til et hotel. Og da han bad Caleb om at stoppe, var det da også ved et lille hus i udkanten af byen. Mark hoppede af og så på Caleb ”ja undskyld at det ikke blev et hotel værelse.. men jeg tænkte at der var mere…. fred.. her” sagde han og gik mod døren. Nøglen til huset lå under en sten som han havde fået af vide. Det var et hus han havde fået lov til at leje for i nat, og så længe de ville bruge det i morgen.

Han åbnede døren, og gik ind. Det var et meget hyggeligt hus. Og tros at det ikke var så stort, så var det meget flot inden i, nyrenoveret og pænt. Han satte tasken på den sofa der stod i rummet, og så sig om. Han så på Caleb ”jeg håber det er okay?.. jeg orkede ikke et hotel, alting skal være så fornemt sådan et sted, og… det har jeg lidt brug for en pause fra” sagde han roligt. Marks familie var jo velhavende, og normalt boede han på et gus, og det havde været med vilje at han var taget til Athene så han kunne være mere sig selv.
”der er Ca 10 minutter op til byen på gåben.. så det ligger meget godt” sagde han roligt.

Han gik selv rundt og undersøgte huset. Det var lækkert, det meste her inde var af træ, og var faktisk ret maskulint. Men det var lige sådan han kunne lide det.
”jeg har altid ønsket mig at have mit eget.. noget i den her stil” sagde han roligt, mens han kiggede rundt.

stuen
soveværelse
køkkenbadeværelse
(der er også badekar i badeværelset)
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 8:55 pm

Han havde nydt hele vejen derover. Hvordan Mark havde sat limet imod hans ryg og hans stemme i hans øre. Han kunne nemt høre ham, selvom de kørte og de begge havde hjelm på. Han havde også kørt for hurtigt, med vilje, blot for at Mark sad tættere på ham. Han nød jo hvordan de dejlige arme lå så stramt omkring ham.

Caleb blev dog overrasket da de kom op til det lille hyggelige hus. Han havde parkeret og slukket det kæmpe store metal dyr under dem, og hoppet af. Derefter trak han den op, så den kunne stå i lå og tørt imens de var der. Han fulgte med Mark inden for og kiggede rundt.

”Hmm, måske skal vi skaffe os sådan et hus her på et tidspunkt.”
Mumlede han lidt og så rundt. Han vidste godt at det nok ville skræmme Mark, det var meningen. At han snakkede, som om de skulle flytte sammen på et tidspunkt. Det ville os ske, hvis Caleb kunne få lov til at stikke af med ham, i fred for hans familie.

Han kiggede ind på soveværelset, smilte lidt og havde grebet tasken på vejen. Derefter greb han blidt fat i Mark og hev ham med ind og kyssede blidt hans pande imens han lagde hans arme omkring ham.

”Tro mig.. Hvis det hele kommer til at gå, som jeg gerne vil have det.. Så får jeg lavet sådan et hus her til os, hvor vi kan være i fred og ro.. Lige der hvor du ønsker det..” Han kiggede ned på ham med de blideste øjne og kyssede derefter blidt hans næse.

”Plus.. så skal vi ikke bekymre os om naboer som kan høre dig.” Grinte han og blinkede med det ene øje. Han greb derefter de få ting de skulle bruge og tog Marks hånd, inden han hev ham med udenfor, låste døren og tog nøglen i hans lomme, inden han hev ham med, imod byen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 9:34 pm

Mark gik roligt rundt i huset og kiggede han skulle lige have lidt blod til sine arme, da de havde været helt stramt klynget om Caleb. Noget sagde ham faktisk at Caleb havde kørt så stærk med vilje.. For at få Mark til at holde mere fat i ham.
Han nød huset, det var lige noget for ham. Dog var der noget der gjorde at hans hjerte lige hoppede et slag over.
Hvad var det lige Caleb havde sagt? ”måske skal vi skaffe os sådan et hus her på et tidspunkt.”?
VI!?.... var det den slags Caleb tænkte på? Det var faktisk lidt underligt, for selvom Caleb havde en uendelig fremtid foran sig… så var det ham der havde mest travlt.. hvorimod Mark der kun havde dette ene og korte liv, gerne ville tage den med ro.
Det var næsten som den omvende verden.

Han fulgte med Caleb da han blev hevet med ind i soveværelset. Han nød kysset der blev placeret mod hans pande. Det var en virkelig rar fornemmelse. Han smilede da Caleb lagde sine arme om ham, og gjorde selv det samme.
Han så op på ham da han begynde at tale. Hans hjerte stoppede et kort øjeblik, og hans krop blev lidt stiv i det. Han var helt paf, og lidt væk.
Mente han virkelig det? Så…… det her var ikke bare et forhold for Caleb? Det var virkelig seriøst? Mark havde måske lidt haft en ide om at Caleb bare var sammen med ham til han ikke gad mere, eller til at mark var ved at være lidt for gammel.
Han mærkede kysset mod hans næse og det var vidst det der fik ham til at vågne lidt. Han glippede et par gange, og så på Caleb. Han nåede ikke at sige noget før han hørte hvad Caleb sagde.

Han fik rystet de andre tanker væk ”uhm.. ja… Ja det var også derfor jeg ikke orkede hotel” sætningen startede ud med at være lidt forvirret. Men sluttede med et lidt kækt smil.
Han fulgte med Caleb ud af huset, og mod byen. Han gik lidt og kiggede på deres hænder, og så sig om. Hvorfor var han nervøs? hvem skulle de møde som ikke måtte vide det.
Han lod stille og meget forsigtigt sin hånd glide ind i Calebs, en klump i halsen blev sunket, af nervøsitet for hvad folk ville sige, eller for hvad Caleb ville sige til det.

Han prøvede dog at skyde tankerne væk. Da de kom op mod byen, så han på Caleb ”nårh? Hvad har du lyst til at kigge på`?” spurgte han. Der var stadig nogle timer til at de skulle spise, så de ville shoppe lidt inden da.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 9:43 pm

Caleb tog imod hans hånd og lod blidt hans kølige fingre flette sig ind i Marks imens de gik. Han nød det virkelig meget og knugede blidt hans hånd tæt ind i hans, dog håbede han virkelig at hans solring ikke ville gøre ondt imod Marks fingre. Caleb kunne jo ikke ligefrem bare tage den af. Det ville slå ham ihjel med det samme.

”Jeg har jo nok ødelagt lidt af dit tøj, så regner med at vi skal finde noget nyt til dig!” Grinte han, imens han kiggede ned på Mark og kunne virkelig ikke holde det flabede smil af hans læber. Han var virkelig ligeglad med hvad folk ville sige om dem, han havde for lang tid siden affundet sig med at hans var til mænd og var virkelig pisse ligeglad med hvad folk sagde til det.

Dog kunne han godt forstå hvis Mark ikke brød sig om det, han ville ikke sige noget til det, hvis han hev hånden til sig. Imens de gik, kiggede han rundt, nød de mange nye indtryk af denne nye by.

”Her er hyggeligt.” Smilte han og tog Mark med over imod en tøjbutik, en som lignede en af de mere dyrere slags. Dog var det jo ikke fordi Caleb manglede penge, tværtimod.

Caleb trak ham med ind i butikken, gik lidt rundt og hev nogle bøjler med forskellige tøj.

”En af disse, en af disse, uhhh, også den! Og den her..” Han tog en frygtelig masse i hans favn, inden han puffede Mark ind i et omklædningsrum, smed det i en stak og trak gardinet for.

”Prøv det og kom ud.” Smilte han og satte sig ned i en lænestol, foran omklædningsrummet. Der kom en sælger hen, men Caleb gav ham et strengt blik og vedkommende løb hurtigt væk igen.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Ons nov 02, 2016 10:10 pm

Mark grinte lidt da Caleb påtalte det med at han havde ødelagt en del af Marks tøj ”når det syntes du alligevel?” grinte han lidt. Han havde stort set ikke flere t-shirts tilbage efter at Caleb ofte bare flåede dem af.
Det var faktisk virkelig rart at gå rundt med Caleb på den her måde. Det var bare som om ders finger passede i hinanden. Og selvom han stadig kunne have en følelse af at nogle kiggede på dem, hvilket nogle også gjorde, så var det slet ikke så skræmmende som på Athena. Her ville alle stirre og sige noget til det.
Han nikkede da Caleb sagde at her var hyggeligt. Han fulgte med ham hen til butikken, og kiggede selv på en masse tøj.

Dog var det ikke ligefrem fordi han selv nåede at kigge på ret meget. Hans vampyr kæreste derimod havde hurtigt samlet en kæmpe bunke af alle mulige ting! Og før han selv vidste af det var han blevet skubbet ind i omklædnings rummet. Han brummede lidt. Puha det ville tage rasten af dagen der her!.
Han gik god i gang med at prøve. Han startede med at komme ud i et sæt der var lige ham. sæt1
Han smilede stort som han kom ud ”det her er fedt!” sagde han glad. Mark havde altid gået i meget pænt tøj, inden det eller træningstøj.
Han så sig lidt mere i spejlet, og hoppede så ind igen for at prøve mere. Han smede det han gerne ville have, og lagde det lige uden for prøverummet så det ikke fylde der inde mere. Han kom ud et par gange bare i et par jeans eller en t-shirt der var fed.

Dog da han skule have et sæt mere på, var han mere skeptisk. ”uhm… det her er nok ikke rigtig mig” mumlede han lidt inden fra prøverummet.
Han kom stille ud, og så lidt usikkert på Caleb. Det var slet ikke sådan noget tøj han normalt gik i. Og på trods af at bukserne sad persekt, sammen med den hvide T-shirt. Så var han ikke helt sikker på at han følte sig helt hjemme i det her tøj. sæt2
”hvad syntes du?” spurgte han lidt tøvende
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tors nov 03, 2016 8:43 am

Caleb sad blot og kiggede lidt imens han ventede på at Mark kom ud i det første sæt. Da han så kom ud i det, smilte Caleb og nikkede imens han så meget tilfreds ud.

”Ja, det er super flot!” Grinte han og lod Mark smutte ind igen. Og da han kom ud i det andet, med bukser og T-shirts. Han nød faktisk det her. Han nød at sidde og kunne forkæle ham lidt imens, de virkelig kunne bruge noget tid sammen. Han nød at kunne få lov til at give ham ting og faktisk bruge nogle penge lidt.

Da han så kom ud og så meget nervøs ud. Faldt Calebs kæbe ned på hans brystkasse. Nøj han så godt ud!

”Øm.. Det der skal du have! Du ser skide godt ud!” smilte han og rejste sig op. Han gik over og greb Mark, hvorefter han blidt plantede et kys på hans læber.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre nov 04, 2016 6:08 am

Det var faktisk virkelig hyggeligt det her! Det var rart endelig at lave noget sammen med Caleb... Ud over sex.
Det havde de Desværre ikke været så gode til.
Han smilede da det viste sig at Caleb kunne lide det første sæt! Han var selv ret vild med det! Det havde Caleb nu valgt meget godt!
Han var jo mest til sådan noget tøj, lidt mere pænt.
Det andet sæt tøj var han dog meget i tvivl om! Det var slet ikke hvad han var vant til at gå i! Og han var slet ikke sikker på at det klæde ham.

Dog da Caleb forsikrede ham om at det klæde ham, og at han skulle have det. Kunne han ikke undgå at Smile. Han smilede til Caleb da han kom over til ham, og gengælde hans kys. Han så op på ham "skal du slet ikke have noget?" Spurgte han roligt.
Han så sig lidt i spejlet igen for at forsikre sig selv om at han faktisk SÅ godt ud. Og det ikke bare være noget Caleb sagde.

Han skynde sig ind og fik klædt om til sit eget tøj, inden han kom ud med en hel stak. "Jeg ved nu ikke om jeg skal have set hele" mumlede han lidt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør nov 05, 2016 2:24 pm

Caleb lod ham gå ind, og tog imod den store stak. Han gik hurtigt op til kassen og kiggede lidt rundt.

”Jamen du kan da gøre det samme for mig, find noget og så prøver jeg det.” Sagde han med et stort og lidt drillende smil på hans læber, som om han udfordrede Mark lidt. Han gad godt se hvad han endelig kunne finde på at finde til ham. Nu havde Caleb jo fundet noget tøj til Mark, som han selv godt kunne lide og ikke så meget den stil som Mark gik i. Caleb gik jo altid med læderjakke, grove skjorte, slidte band T-Shirts og hullede bukser. Bare det han havde på i dag var en hård og rå stil. Han havde hullede bukser på, som hang omkring hans hofter med et bælte. En rød, sort og hvid ternet tyk skjorte og en læderjakke udover. Plus hans tunge støvler som var slidte og ikke helt lukkede ordentligt. Mange ville ikke turde komme imod ham, hvor Mark dog jo var mere blid og lys i hans stil.

Caleb fik lagt alt tøjet på bordet ved sælgeren, som hurtigt gik i gang med at slå det ind på kassen. Han vendte sig rundt og kiggede rundt efter Mark imens han stod lidt i hans egne tanker. Han nød denne her tid med hans egen Mark. Bare kunne slappe af og ikke tænke på noget. Han kunne også mærke en tydelig forandring på Mark, at han slappede meget mere af og ikke kiggede rundt hele tiden efter folk som han kunne genkende.

Dette var faktisk en rigtig god idé og det glædet ham meget at det var Mark som havde fundet på det! Han ville nok ikke selv turde spørge om det, i skræk for om han ville skræmme Mark lidt væk. Det unge menneske var tydeligt som et lille dådyr, man skulle lade ham komme til sig og lade ham tage de mange skridt. Hvis Caleb gjorde det, som det vilddyr han var, så ville Mark nok bare løbe væk hurtigt.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør nov 05, 2016 3:22 pm

Mark smilede lidt da Caleb sagde at Mark da bare kunne finde noget til ham. Det kunne han da slet ikke finde ud af. En lumsk ide poppede dog op i hans hoved. Så da han havde skiftet til sit ejet tøj, som bestod af et par noglelunde tætsiddende cowboy bukser, og en lysegrå sweater, samt et par brune bootz, smuttede han ud i butikken og fandt noget tøj! Han havde altid gerne ville se Caleb i noget andet end den der hårde type. Selvfølgelig var det hvad han kunne lide, men han ville også gere se ham i noget andet. Han fandt noget tøj, og kom over til Caleb og grab hans hånd ”her!.. prøv det her!” sagde han og skubbede Caleb ind i prøve rummet med tøjet.

Han stod selv spændt uden for at ventede på at Caleb kom ud.
Han var selv virkelig glad for at han havde turde spørger Caleb om at tage af sted. Det var virkelig rart at de ikke skulle tænke på skole, venner, lektier og alt mulig andet! han vidste jo godt at det var ham selv og ikke Caleb der bekymrede sig. Men det var nok også fordi Caleb var så afklaret omkring hans seksualitet. Og det var Mark slet ikke endnu..

Måske skulle de gøre det her til en fast ting? At de en gang om måneden tog væk sammen, bare var dem, og ikke skulle tænke på at støde ind i nogle de kende? Selvom.. Mark nok bare burde lære at være sådan her der hjemme! Det fortjente Caleb..  måske endda fortælle det til drengene? Så ville han også slippe for at de hele tiden skrev til ham at de havde en sød dame til ham…. han havde ikke vist Caeb de beskeder! De ville bare gøre ham vred eller ked af det, og det havde Mark ikke lyst til skulle ske. Dog ville han startede med bare at være sig selv her! Prøve at gøre hvad han følte for, uden at tænke på hvad andre tænkte.

Han blev lidt utålmodig ”skynd dig nu lidt” grinte han mens han ventede på at Caleb kom ud i tøjet.

tøjet
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør nov 05, 2016 3:42 pm

Caleb grinte lidt da han kom tilbage med de mange poser med tøj i til Mark. Han kiggede lidt på ham, imens han satte poserne ned og tog imod tøjet.

”Hvad er du nu ude på?” Grinte han og gik ind i omklædningsrummet. Han grinte højt da han så tøjet. Okay, det kom faktisk ikke bag på ham. Selvfølgelig ville Mark gerne se sådan noget tøj på Caleb, det overraskede ham slet ikke. Dog tog det han lidt ekstra tid, siden det var lang tid siden sidst, han havde haft sådan noget på.
Caleb fik taget hans skod af, tog de nye på. På med bukserne og proppede skjorten ned i dem. Derefter fik han med øvet hånd, bundet slipset og tog jakken på.

”Ja ja, en mand tager sig god tid om at binde et slip, så det sidder perfekt.” Brummede han lidt og rettede på det hele.

Derefter sukkede han svagt. Det var sådan noget her, hans far ønskede at han gik i hele tiden! Caleb sukkede lidt mere, inden han vendte sig om og gik ud til Mark.

Han havde den ene hånd i lommen og kiggede lidt lumsk på Mark. Da han kom mere ud til ham, rettede han sig mere op og kiggede ned på hans elskede med det der varme blik som altid kunne få Mark til at ryste i nydelse.

”Nå, hvad synes du?” Brummede han med hans sensuelle stemme og gik mere imod ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør nov 05, 2016 3:57 pm

Mark stod og små trippede uden for prøverummet. Han havde aldrig set Caleb i den slags tøj, og det morrede ham lidt at han faktisk havde fået Caleb til at prøve det. Da Caleb sagde at det tog tid at binde et slips grinte han lidt. Ja det vidste han. Han var ikke meget mere end 10 år da han selv lærte at binde et slips. Hans mor gik meget op i at hendes barn præsenterede sig godt så de kunne ligne dette perfekte glansbillede. Det var de bare overhoved ikke..
Mark havde selv spurgt om ikke han måtte komme på Athena, for at komme væk! Alt det der perfekte og snoppede var slet ikke ham.

Det var jo ikke fordi han havde regnet med at Caleb ville være grim i et jakkesæt. Men måske regnede han bare med at se en mand der slet ikke var tilpas i det han havde på. Så da Caleb kom ud, var Mark ved at tabe kæben. Han så meget overrasket ud. ”wouw” sagde han lavt for sig selv.
Hvordan kunne Caleb se SÅ godt ud i så forskelligt tøj? Han stod næste helt paf, og kun det der flabede og lumske smil fik ham til at holde op med at stirre på den dumme måde. Et skævt smil bredte sig op hans læber, og han gik over til Caleb da han havde spurgt hvad Mark syntes.

”hmmm…” han knappede knappen i blazeren op, og lod sine hænder glide om hans sider, og om på hans ryg, under blazeren, han stillede sig helt op af ham ”jeg syntes du skal have det der på i aften når vi skal ud og spise!” sagde han med et skævt smil. Han tøvede en smule, men uden at vise det, inden han strakte sig mere op, og placerede et kys mod Calebs læber. Et blidt et, og måske en smule prøvende for lige at finde ud af hvordan Caleb havde det med at blive kysset offentligt.

Han så roligt på ham ”du ser rigtig godt ud i det” sagde han og fangede hans slips lidt, og lod sine finger glide over det.
Caleb så forbandet godt ud i det tøj! Faktisk så godt at Mark næsten havde lyst til at hive ham med tilbage til huet, og hjælpe ham med at få det af igen. Dog var det ikke lige hvad de havde tid til nu! Eller jo men.. han ville gerne se mere af byen. Og han ville gerne være mere ude sammen med Caleb, i stedet for bare at gemme sig hjemme hele dagen.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 06, 2016 6:50 pm

Caleb kiggede på Mark og smilte meget, han holdte blidt om ham også, alt imens han lyttede til hans stemme. Han kunne virkelig ikke lade vær med at smile og kiggede bare på Mark imens han vred sig lidt i hans arme. Hmm, han fik en god idé. Caleb kyssede ham blidt på næsten, ingen han gik op til kassen, snakkede med sælgeren. Han nikkede og fik sælgeren til at tage alle mærkerne af, slog det ind på kassen og Caleb betalte. Han fik derefter aftalt med sælgeren, at sælgeren fik transporteret deres nye ting og Calebs gamle tøj op til huset. Han gik derefter over til Mark med et stort smil på hans læber.

”Skal vi gå videre?” Grinte han og tog Marks hånd, ledte den op på Calebs arm, hvorefter han gik med ham. Han holdte hans hånd, ligesom et par gjorde i gamle dage, hvor Caleb var manden og Mark var kvinden.

”Hvor skal vi nu hen min egen?” Spurgte han med det charmerende smil. Han ville virkelig pirre Mark hele denne aften, indtil han næsten ville springe i luften.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 06, 2016 7:21 pm

Det var virkelig rart det her! Bare at kunne være sig selv, kunne holde om hinanden uden at skulle bekymre sig om, om folk gloede, om man blev opdaget eller noget.
Han smilede som Caleb kyssede ham på næsen. Han så roligt efter ham da han gik op til ekspedienten.

Da Caleb com tilbage smilede han og tog hans arm med et let grin. Det var måske ikke sådan han ville gå normalt! Men det var nu meget hyggeligt.
Han smilede da Caleb spurgte hvor de så skulle hen, og ligefrem sagde min egen.
Han tænkte sig lidt om. "Jeg kunne godt bruge nogle nye løbesko" sagde han så.

Han gik og så sig om i byen her var virkelig hyggeligt. Og det var faktisk underligt, men selvom der var nogle der kiggede på dem, så rørte det ham pludselig ikke. Hvorfor skulle han lade det påvirke ham? Han gik med en fantastisk sød og lækker mand i sin arm, hvorfor skulle han bekymre sig om hvad folk tænkte?

En ide poppede op i hans hoved, og han smilede en smule lusket inden han slap Calebs arm, og gik om bag ham. Han sætte af, og hoppede op på ryggen af Caleb, med et ben på hver side og hans arme om Calebs hals.
Han smilede lidt, og kyssede Caleb på kinden "hvis du siger jeg er tung får du slag!" Grinte han lidt. Han vidste jo godt at for Caleb var Mark alt andet end tung.

Han puttede sig helt ned mod Caleb "jeg ville ønske det kunne være sådan her på Athena" mumlede han ned i Calebs nye blazer
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 06, 2016 7:47 pm

Han nød det virkelig også at gå med hans dejlige kæreste på denne måde. Han sukkede blidt og trak ham godt ind til sig imens han så sig om efter en sportsbutik, hvor de kunne finde nogle løbesko til Mark. Han havde endnu ikke set en. Men det kom vel nok?

Da han så mærkede Mark, hoppe op på hans ryg. Grinte Caleb højt og greb godt fat i hans lår, så han bedre kunne holde ham oppe.

”Puhhhh, du er alt for tung!” Grinte han og gik som om Mark vejede et ton. Dog vejede han ingenting for Caleb. Caleb ville jo nemt kunne vende en bil på hovedet, uden problemer endda.

Han mærkede dog hvordan han blev helt blød om hjertet, da han hørte Marks ord, han smilte og gik roligt frem ad imens.

”Det kan det nemt blive min egen. Du skal blot vende dit lille hoved om til, at gå her, er ligesom at gå rundt på Athena.” Sagde Caleb kærligt og nussede Mark på hans lår med hans tommelfingre.

Caleb fat hurtigt en bænk, løftede Mark rundt og satte sig ned med ham på hans skød. Han trak ham ind til sig og lod Mark putte sig lidt til hans egen let kølige krop.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 06, 2016 8:12 pm

Mark grinte bare lidt da Caleb gik som om han var tung. Han slog ham lidt mod brystkassen dog vidste han at det ikke ville gøre ondt på ham ”Det er bare dig der er en slapsvans” drillede han så.

Det var dejligt at hænge her på Calebs ryg. Han kunne mærke hver en muskel der bevægede sig i den dejlige krop under sig, dufte Caleb ekstra godt, og så bare den fantastiske følelse af bare at være tæt på hinanden.
Han hørte hvad Caleb sagde, og så lidt ned. ”den store forskel er bare… at her er der ingen til at sladre om os..” mumlede han.
Han vidste godt at det var hans og ikke Calebs skyld at det var på den måde!

Da Caleb satte sig ned på en bænk med Mark på hans skød, lagde Mark automatisk hovedet mod hans skulder og ’gemte’ sig mod hans skulder og hals.
Han sukkede stille ”jeg er ked af det Caleb… jeg ved godt at alt det der hjemme.. frygten for at blive opdaget og alt det der.. jeg ved godt at det er mig der gør det til et problem” sagde han og rettede sig op og så på Caleb
”men… jeg vil virkelig gerne have at du ved… at det ikke er fordi jeg er flov over os!.. jeg… jeg har bare altid haft svært ved at tackle den negative opmærksomhed” sagde han så og så lidt ned i jorden.
En knude samlede sig i has mave. Det han skulle til at fortælle Caleb nu, var der ingen andre end hans gamle skolekammerater og sådan hjemmefra der vidste.
Han sukkede lidt. ”Jeg… har ikke altid set sådan her ud” mumlede han stille.

”Da jeg var barn, led jeg meget af overvægt… Jeg var meget større end de andre børn, og jeg blev dagligt mobbet.. helt fra børnehaven til jeg startede i High school.. Det var først da jeg kom i High school at jeg begynde at gøre noget ved det.. jeg trænede som en sindssyg, gjorde alt for at tabe mig, jeg gik fra at være skolens tykke dreng til at være ham alle ville have” han sukkede lidt.
”det er nok også grunden til at jeg ikke bare har kunne gå i seng med hvem som helst… fordi jeg vidst at de jo aldrig ville have gået i seng med mig hvis jeg havde set anderledes ud” han vende blikket lidt mod Caleb ”Men du…. Du havde lyst til det selvom jeg var en mand..” mumlede han så.

Måske havde det været Caleb ubrydelige selvtillid der havde fanget ham til at starte med. Mark lod et par finger glide over Calebs hals hvor der sad et ar.
”måske….. følte jeg også bare.. at du vidste hvordan det var ikke at ligne alle andre” sagde han roligt og så ind i det smukke mørke øjne af Calebs, med sine egne grøn/blå øjne.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn nov 06, 2016 8:26 pm

Caleb sad blot stille og lyttede til hvad Mark fortalte og mærkede hvordan han langsomt blev mere og mere forstående for hvordan Mark han havde det. Caleb havde jo set de mange gange før. Han havde studeret mennesker i mange år og vidste lige præcist hvad han mente. Hvordan det føltes at skille sig ud fra mængden. Caleb var jo vampyr, noget som var et kæmpe tabu. Han sank en klump lidt og strammede hans greb omkring Mark.

”Jeg ved præcist hvad du mener.. Selvom jeg har levet i så mange år, så kan jeg stadig føle mig svag. Føle mig såret og meget blottet. Jeg har mange ar.. Så mange som ville have slået mig ihjel hvis jeg var menneske. Hvert ar bærer en historie, og ikke alle for lov til at se dem. Du min egen, er en af de få. Mine tidligere forhold, smed jeg ikke tøjet i. Såå.. Jeg forstår dig godt. Hvilket også er derfor jeg ikke presser dig. Jeg burde nok presse mere på.. Men jeg vil endelig bare gerne tage det hele i dit tempo.” Sagde han blidt og kyssede Mark på panden.

Hans greb omkring Mark blev mere stramt og han krammede ham tæt ind til sig.

”Jeg er virkelig glad for at du fortalte mig det, min egen.” Smilte han blidt og kyssede ham mere på hans kinder imens han lod den ene hånd glide op på Marks ryg, nussede ham blidt og grinte lidt mere imens han begravede hans ansigt ind i Marks hals.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 15 af 18Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.