Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13808 indlæg in 1111 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
ForfatterBesked
Mark

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Kampsport, løb, vampyr fag
Antal indlæg : 281

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 8:53 pm

Mark mærkede hvordan Caleb trak ham op på sit skød, og lod sine hænder hvile mod hans skuldre. Han kunne ikke lade være med at grine da han sagde det med pigerne. ”haha det er der jo ikke så meget grund til mere, må jeg kun kan få den op og stå i nærheden af dig” dog opfattede han hvad han lige havde sagt, og blev lidt rød i hovedet.

Han smilede og krammede Caleb igen. Han lagde hagen mod Calebs skulder, og lagde armene om has nakke. Han sad lidt, men så så på Caleb ”jeg skal lave lektier i morgen senere.. men… har du lyst til at se film og putte ordenligt?... jeg mener… der var ikke vildt meget putten over det i går” grinte han lidt og hentydet til at han havde masseret Caleb det meste af filmen igennem, og rasten havde Caleb sovet.

Han sad lidt og betragtede ham. Han bed sig lidt i læben. ”uhm… vi kunne også imens… jeg mener.. jeg ved godt jeg ikke kan få dig til at komme men.. jeg vil gerne fortsætte hvis du vil have det?” spurgte han genert.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 254

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:02 pm

Caleb smilte stort og lumsk imens han hørte hvad Mark forslog og han nikkede lidt, specielt til det sidste.

”Ohh, det vil jeg meget gerne! Meeeget gerne.” Sagde han og kyssede ned over Marks hals imens han greb hans bagdel lidt og nussede den.

”så vil jeg lige gøre klar, bare bliv siddende.” smilte han og skubbede Mark blidt ned i bjerget af puder og dyne. Han kravlede derefter over og hev bærbaren hen igen, på dens lille bord. Tændte den og kiggede igennem hans film.

”Gyser igen, eller?” spurgte han blot, imens han sad i sengen og kiggede igennem. Han vidste virkelig ikke hvad han selv havde lyst til. Han ville kunne holde til dem alle sammen, hvis Mark virkelig ville prøve at få ham til at komme. Film, eller rettere, gysere rørte ham slet ikke. Alt det som var der i, kunne ikke måle sig med nogle af de ting som havde oplevet igennem hans lange liv.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:09 pm

Han smilede lidt generet da Caleb sagde at det ville han meget gerne. Hvad var det lige der skete for ham? Han var en voksen mand, en flot og trænet mand de fleste piger sukkede efter. Og her sad han som en anden skole pige og rødmede over noget så dumt som et handjob.

Han så på ham da han skubbede ham af, og ventede lidt på han gjorde det hele klar. Han sad lidt og tænkte på at tage en øl. Det var godt nok skole dag i morgen. Men han kunne mærke at han virkelig havde brug for en. Det dumme ved at han havde foreslået det her, var at han jo ikke kunne fine ud af det! Han havde aldrig givet nogle et håndjob før

”ja gyder lyder fint” han sad lidt og så på Caleb ”uhm… hvordan vil du gerne sidde? Jeg mener.. hvis jeg skal kunne nå din… ugm.. og du samtidig skal kunne se film” fuck hvor følte han sig akavet.

Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:21 pm

Caleb satte en gyser på og smed sig ned på sengen, på siden, hvorefter and lagde en arm omkring Marks ryg og trak ham ind til sig, så han lå halvt på siden og Mark lå lidt længere nede og imod ham. Caleb kunne nemt se over Marks hoved på denne måde og stadig følge med i hvad han lavede.

Han kiggede ned på Mark og smilte til ham.

”Bare tag det roligt, gør det samme som når du gør det ved dig selv.” Smilte han blidt og aede hans ryk imens han greb Marks hånd blidt.

Han førte hans hånd ned i hans bukser igen og guidede ham. Lod ham gribe om hans jern og bevægede derefter hans hånd i en rolig og blid bevægelse. Det tog ikke lang tid, inden Caleb langsomt begyndte at trække vejret tungere, hvorefter små dybe støn kom fra ham.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:31 pm

Mark lagde sig ned til Caleb, og så på ham da han sagde at han bare skulle tage det roligt, og gøre det samme ved ham som han gjorde ved sig selv. Han nikkede og mærkede hvordan Caleb grab hans hånd, og førte den ned i hans bukser, da han fik fat om Calebs stive lem, spærrede han øjnene op et kort sekund. Han havde ikke så godt kunne være det før, og havde slet ikke lagt mærke til det. Men Caleb var jo stor!.

Han fulgte Calebs bevægelser, og hørte Calebs støn. Han fortsatte selv, og øgede også tempoet lidt, skiftede lidt mellem at køre hurtigt og langsomt. Han bed sig en smule i læben, men lænede sig længere op mod Caleb. Og kyssede ham lidt mod has hals. Han bevægede sin hånd lidt mere. dog tog han den med ro. Han vidste jo godt at Caleb kunne holde længe, og måske endda slet ikke komme, så han kunne lige så godt lade Caleb nyde det så længe som muligt.

Han fulgte egentlig ikke så meget med i filmen, han havde travlet med at følge med i Calebs reaktioner på det han gjorde, for at se om han gjorde det godt nom
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:43 pm

Caleb lå og nød det virkelig meget, han mærkede hvordan nydelsen skød op igennem hans krop, fra den varme hånd som så blidt og sensuelt legede med ham dernede. Han stønnede svagt det meste af tiden, dog da Mark kyssede hans hals, gispede han højt og stødte hans hofter lidt imod hans hofter i små sensuelle stød.

”Årh.. Ja.. Det.. Er godt..” Stønnede han lidt og kiggede ned på ham imens han svagt begravede hans ansigt i hans hår.

Han kiggede heller ikke så meget med på filmen, da hans opmærksomhed lå på den søde fyr i hans arme lige nu. Hans hænder gik langsomt på jagt, han rørte ham ned af ryggen, ned mod bagdelen, hvor de lå den meste af tiden og gnubbede den blidt og langsomt, åårhhh, hvor var den lækker!!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 9:56 pm

Det var lidt vanvittigt! Han var lige kommet, og han kunne mærke at han allerede var tændt. Han havde ikke stift lem, men han kunne mærke lysten. Han hørte hvad Caleb sagde, og mærkede rykkende han lavede med sine hofter. Han fortsatte med han kysse ham mod halsen. Han bed sig en smule i læben.

Han lagde godt, mærke til at Caleb ikke så ret meget af filmen. Derfor vende han også rundt så han sad på alle fire over Caleb Han kyssede ham lidt ned af kravebenet, og ned mod hans bryst. Han var nysgerrig. Og den eneste måde at finde ud af det på, var vel og prøve sig frem. Han lod sin tunge glide ind over Calebs nippe, kyssede ham hen over brystet, og lod sin frie hånd glide med rundt på hans mave, og sider..

Han fortsatte stadig med at spille den af på Caleb. Mark bed sig lidt i læben. Okay han fandt vel ikke ud af om han kunne eller ikke kunne hvis ikke han prøvede. Han så på Caleb lidt, ” okay…. Du er måske nød til at hjælpe mig.. men.. jeg stopper hvis ikke jeg kan lide det” sagde han bare som om Caleb skulle have en chance for at vide hvad poker Mark talte om.

Han kyssede lidt ned af hans mave, mens han trak hans bukser mere ned. Han bed sig nervøst i læben, og lod så sin tunge glide ind over spidse. OKAY!... det var en virkelig mærke fornemmelse. Men han prøvede at tænke på noget andet, at gøre så hans hjerne ikke hade så meget i mod at det var den dreng.

Han slikkede lidt ind over hovedet, inden han forsigtigt lod hans mund glide lidt ned over. Han så lidt op mod Caleb for at se at det var okay. Han begynde stille at bevæge sit hoved, og han var virkelig dårlig til det. Han vidste jo kun hvordan det føltes fra den lille smule han fik tidligere
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 10:05 pm

Han så meget overrasket op på Mark, da han vendte dem rundt og nu var over ham. Det var løgn, han ville vel ikke? Nej, sikkert ikke.. Caleb nød det dog og stønnede lidt højere, da han bed ham og kyssede ham hen over hans brystkasse. Han stønnede svagt og kiggede overrasket ned på Mark.

”Jeg vil altid være din guide..” Sagde han blot og rettede sig lidt op på hans albuer, så han kunne se hvad han havde gang i. Okay, hans ønske var virkeligt, han ville prøve med at blowjob! Årh, dette måtte være jul! Han stønnede højt, da han mærkede tungen hen over hovedet dernede og greb hurtigt Marks hår imens han stønnede højt og vred sig kort.

Okay, Mark var ikke verdens mester, men nøj han var stadig god!

”Ja.. Brug munden, ja sådan.. Århh.. Prøv at tage mere ind, pas på med tænderne, ja.. Århh! Shit Mark!”
Stønnede han og prøvede hans bedste for at guide ham, men det var så fandens dejligt at Mark, lidt måtte hjælpe sig selv.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 10:15 pm

Han var nu glad for at Caleb ville være hans guide. Han anede jo ikke hvad han lavede!
Han gispede lidt da Caleb grab hans hår, men det var mere fordi han troede at han ville have ham til at stoppe. Men det virkede nu ikke sådan.

Han lyttede til hvad Caleb forklarede, og prøvede at gøre det. Han så lidt op mod Caleb og fornemmede at han kunne lide det. Det virkede i hvert fald sådan på hans støn. Han fortsatte lidt, og tænke på det Caleb havde sagt med at tage mere ind. Han bukkede sig mere ned, og tog den næsten til rode, men inden han nåede at få det sidste i munden, gagede han. Han tog hurtigt hovedet op, og hostede lige frem.

Men nu var Caleb heller ikke lille, overhoved. Han havde næsten fået tåre i øjnene. Han så på Caleb ”undskyld…” sagde han og hostede lidt. Han kløede sig lidt i nakken ”det er vidst ikke noget jeg er ret god til” sagde han og var sku godt selv klar over at dette ikke ligefrem var frækt.

Havde han selv fået blowjob før, kunne han måske vide hvad der føltes godt, men nu, anede han ikke om det han lavede var godt nok
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør feb 27, 2016 5:54 pm

Caleb lod godt mærke til at Mark tog mere ind, han stønnede lystent, dog blev han utrolig overrasket over hvad der så skete! Han kiggede ned på ham med store lystne øjne og bed sig hårdt i hans underlæbe da Mark gaggede. Caleb støn højt og lystent, greb hårdt omkring Marks hånd, da han hostede og snakkede lidt. Han brugte kort Marks hånd og spillede sig selv af med den.

”Årh, shit!” Sagde han højt og kom ud over hans egen mave. Hans krop dirrede kort imens han hev efter vejret og smilede stort og legesygt. Det havde nok ikke været det bedste blowjob han havde fået, men det havde alligevel tændt ham meget og han havde aldrig prøvet at komme så hurtigt før, bare ved at hans partner brugte munden!

Caleb kom sig lidt og kiggede på Mark lidt imens han grinte kort.

”Sikke noget griseri..”
sukkede han og satte sig lidt op på hans egne albuer imens han kiggede lidt afventende på Mark.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Lør feb 27, 2016 7:01 pm

Han blev noget overrasket da Caleb tog fat i hans hånd, og begynde at spille den af på sig selv. Hjalp dog hurtigt til selv, selvom der ikke gik ret længe før Caleb kom ud over sin egen mave.
Mark kunne ikke helt lade vær med at grine, mest fordi det her virkelig bare var så kikset! Han havde givet et sygt dårligt blowjob, gag’et fordi han ikke kunne tage Caleb til roden. Og bagefter havde han kun fået Caleb til at komme fordi han selv havde spilet den af på sig med Marks hånd.

Han grinte bare over det Caleb sagde, og fandt noget Papir. ”for det var jo slet ikke akavet det her” grinte han bare og hentydet til sin egen indsats. Han tørrede Calebs mave ren, og rejste sig for at gå hen og smide papiret ud. ”når… jeg må heller få lavet min opgave” sagde han og fandt sine bøger frem ”du kan bare blive liggende og se film hvis du vil” sagde han roligt og satte sig ved sit skrivebord.

Han gad egentlig ikke lave lektier, men det var meget vigtigt for hans forældre at han fik gode karaktere så han kunne blive til noget. Men det slags betød vel altid noget for ens forældre? I hvert fald så ville han helst ikke skuffe dem, selvom de nok ville støtte ham alligevel. Han var heldigvis en af de få der havde virkelig forstående forældre. Han vende hovedet lidt, og så tilbage på Caleb. Hmm…. Gad vide om det også ville være forstålige overfor det her?
Han vende hovedet igen og bed sig lidt i læben.. hmm hvad skulle han gøre hvis de ikke var?

Det var jo ikke alle der så lige godt på det med 2 mænd sammen… godt nok havde de aldrig talt om den slags, men… hans mor talte altid om når hun skulle have børnebørn.. og det ville der jo ikke rigtig blive noget af!.. et… ingen af dem kunne blive gravide… 2.. Caleb var en vampyr! Oh shit! Endnu en ting han ikke vidste hvordan hans forældre ville reagere på!
WOW!..WOW!.. WOW!.... Hvad var det dog han sad og tænkte på? De var jo ikke kærester eller noget! De var venner! Venner der…. Tilfredsstillede hinanden! Ja….! Intet andet.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 29, 2016 12:55 pm

Caleb nød ret meget at Mark, virkede så forvirret og genert over hans egen indsats. Dog var Caleb ikke skuffet eller noget, han havde virkelig nydt det helt! Han havde haft behov for sådan en tur i lang tid, at han havde været fuldstændig ligeglad med om Mark var god eller dårlig. Han havde nydt det virkelig meget.

”Ja ja, jeg bliver liiiige her.” Grinte han og trak hans egne bukser op igen, lagde sig tilrette, efter han havde fundet en anden film og lagde sig ned.

Han så den i lang tid, imens han var meget opmærksom på at Mark sad deroppe, ikke så langt fra ham. Caleb lå stadig i hans natbukser og bare mave. Dog havde han hevet et tæppe over sig lidt, bare for at slappe lidt mere af og nyde filmen.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 29, 2016 1:16 pm

Mark knoklede med sin opgave. Den skulle være færdig til i morgen, og han manglede stadig et godt stykke. Han sad nu med en blyant i hånden der blev viftet frem og tilbage mens han tænkte. Han havde sine briiller på, og så yderst koncentreret ud.
Han var meget stille i alt den tid, det eneste man hørte fra ham var når han mumlede lidt om opgaven. Efter noget tid rejste han sig og strakte sig lidt. Han vende rundt, og så et kort øjeblik ud til at have glemt at Caleb lå i hans seng. Han gik over til sengen, og fiskede en øl frem. "jeg mangler ikke ret meget så er jeg færdig" fortalte han og satte sig tilbage til bordet. Han skulle faktisk bare skrive den rent! Men det kunne jo også nemt tage sin tid.

Han tog en tår af sin øl og skrev videre. Han var virkelig ikke vild med det at lave lektier. Men det skulle gøres, og talte som en ret stor del af hans karakter.

Da han endeligt var færdig rejste han sig op. Han puffede til Caleb "ryk dig lidt" sagde han med et smil og smed sig i sengen. "jeg hader lektier" grinte han lidt, og puttede sig ned i puderne.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 29, 2016 1:21 pm

Han lå blot og kiggede på filmen imens Mark arbejde. Små grin kom fra ham engang imellem, da folk i filmen kom til skade. Han slappede virkelig i og fyldte i hele sengen, imens Mark arbejde. Caleb lavede aldrig lektier, siden han faktisk ikke havde behov for det, da ikke mange lærer på skolen i de boglige fag, kunne lære ham noget. Han var her kun fordi han skulle finde sig en mage.

Da Mark så endelig var færdig og kom derover til ham igen. Flyttede Caleb sig lidt og gav ham plads. Dog fik Mark ikke meget alene tid, da han lagde sig ned. For Caleb greb ham blot, trak ham ind til sig, så de lå i ske.

”Hader også når du laver lektier.” Sagde han blot og gabte svagt. Han var ret træt, mest fordi han ikke havde lavet ret meget motion, denne dag.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man feb 29, 2016 1:37 pm

Mark spærrede øjnene en smule op da Caleb trak ham ind til sig, og de nu lå i ske. Han bed sig en smule i læben, han vidste godt at de var… ja hvad man nu kaldte det! Men han havde måske lidt fået opfattelsen af at de bare var venner når nu de ikke… ja.. fjollede rundt med hinanden. Men dette?.... det virkede nærmest kæreste artigt! Men det var nu også meget rart! Det var behagelig, hyggeligt, og man slappede af når man lå på den her måde. Ud over at hans tanker med det samme fløj hen på at Calebs manddom var lige ud for Marks numse. Ikke at han var hård, men bare tanken kunne gøre Caleb en smule nervøs.. men helt ærlig! De havde jo lige lavet noget.
Han grinte lidt over det Caleb sagde ”hey.. nu kan vi ikke alle være flere hundrede år gamle… nogle af os har stadig meget at lære” grinte han lidt.

Han sukkede bare en smule tilpas, og så på filmen. Han kunne ikke helt forklare det, for selvom Caleb var kold at ligge op af, så føltes det næsten varmt at ligge sådan her, og Mark blev mere søvnig og puttende af det. Han tog sig selv i at putte sig lidt mere tilbage mod Caleb og slappe af.

Han gabte lidt, der var vidst ingen af dem der havde hverken fået nok søvn i nat, plus de begge havde været utroligt dvaske. Han lå med hovedet nede i puden. ”urhh… jeg burde løbe inden aftensmaden….men jeg orker det virkelig ikke” mumlede han træt ned i puden
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 2:33 pm

Caleb kiggede lidt ned på ham og smilte.

”Hvad med at vi tager en løbetur sammen?” spurgte han imens han kyssede lidt ned over Marks kind og grinte imens han holdte ham tæt ind til sig og nød det faktisk ret meget.

”Plus.. Jeg er ikke bare kun et par hundrede år gammel. Jeg er meget ældre end det. Du ville sikkert ikke kunne forestille dig det.” Grinte han og satte sig hurtigt op i sengen, før han hoppede ud og gik langsomt over til hans eget skab.

Caleb kunne ret godt lide tanken om at skulle lege lidt rundt med et menneske. Han havde jo altid bare set dem som mad? Men faktisk at lære en at kende, det var ret spænende! Han åbnede skabet, fandt nogle løbebukser, sko, T-shirt og en jakke frem. Smed hans natbukser, så han kun stod i de stramme underbukser og tog de lidt tyndere løbebukser på. Derefter hev han den røde trænings trøje over hovedet og kiggede over på Mark med et stort drengerøvs smil.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 3:30 pm

Mark kunne godt mærke at han virkelig skulle vænne sig til det her. Han hørte dog hvad Caleb sagde om at løbe en tur sammen ”hmm… tjo hvorfor ikke?” sagde han roligt, og mærkede kysset mod hans kind, hvilket næsten fik ham til at rødme.

Han så kort efter Caleb da han rejste sig, og gjorde selv det sammen. Han smed sine at bukser og sin T-shirt, og fandt hans løbe bukser frem, samt en trænings T-shirt og en løbe jakke.
Han trak de tæt sidende løbe bukser på, der sad klistret til hans hud, og derfor også indrammede den faste og trænede bagdel. Han hev en stramt trænings T-shirt på der på en eller anden måde fik ham til at se næsten mere trænet ud end han allerede var. Og ud over det hans løbe jakke der var i noget tyndt stof, men som stadig kunne holde ham varm.

Han tænkte lidt over det Caleb havde sagt, at han var mere end nogle 100 år gammel… Gad vide hvor gammel han egentlig var. Han havde godt sagt at han havde været med i mange krige, og sådan. Men der havde jo også være ekstremt mange bare de sidste ja.. 500 år!

Mark fik et par ankel strømper på, og sine løbesko. Han så på Caleb ”skal vi tage banen, eller skal vi løbe i naturen? Nummer 2 er jo klart det hårdeste” grinte han lidt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 3:36 pm

Caleb stod selv lige nu i de tynde bukser, som sad løst omkring hans ben. Han havde ikke sådan nogle stramme nogle, blot nogle i tyndt stof og hang omkring hans ben. Han bukkede sig frem over en stod og bandt hans sko imens han kort overvejede hvordan det ville være at tage den stramme bagdel i nogle hård-..

Han kiggede op da Mark spurgte om hvor de skulle løbe og han smilte inden han hev hans jakke op fra sengen og tog den på. Ikke at han behøvede den, men den var nu rar at have på.

”Skoven, jeg har ikke fået set så meget af den i nu. Plus det er nu meget sjovere at løbe i naturen end på en bane.” Smilte han og tog hans nøgler og puttede dem i hans lomme inden han gik ud af døren og låste efter dem, da Mark også var kommet ud.

Han gik ned igennem gangen imens han trak ærmerne op på hans jakke og hans trænede underarme blev vidst frem, plus de utrolig mange ar på hans perfekte hud.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 3:44 pm

Mark nikkede til det han sagde. Det var faktisk længe side at han havde løbet i skoven, men han måtte give Caleb ret det var meget federe at løbe i naturen.
Han fugte med Mark ud, og gik ellers og så ud til at strække ud i arme og ryg.

Da de var kommet ud på den store plane så han på Caleb ”jamen så er det vel bare at løbe der ud af?” sagde han med løftede sin pege figner mod Caleb som om han ville skælde ham ud ”men ingen vampyr fart! For så kan jeg ikke følge med” grinte han lidt.

Han satte af, og begynde at løbe mod skoven. Han løb i et mere neutralt tempo, hverken for hurtigt eller for langsomt, men et ret godt opstarts tempo. Han havde løbet meget, så han vidste hvordan man skulle trække vejret for ikke at blive for, forpustet.
Han så lidt på Caleb mens de løb ”Hvorfor kom du egentlig til Athena?.. jeg mener, der må være en grund til at du lige valgte DEN skole?” spurgte han mens de løb, og var noget ned i skoven, men heldigvis kunne følge skovstien
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 4:03 pm

Caleb gik med ham ud og kunne ikke helt lade vær med at grine over Marks kommando om hans fart. Han fulgte hurtigt med ham og kunne nemt følge med, da han var i ret god kondi.

”Hmm.. Jeg kom hertil, mest fordi William, min lille bror går her. Vores far ville gerne have at vi går på samme skole, så han har os samlet. Jeg kommer fra nord delen af England her. Plus, hele grunden til at jeg skal på skole igen, er.. Private familie problemer.” Smilte han lidt og løb afsted med Mark.

Caleb så ikke udpræget glad ud, da han snakkede. Han var ikke god til det her med skole og følte sig allerede låst meget fast. Han var jo en person som rejste meget og blev ikke ret længe et sted. Han kunne nemt finde på bare at pakke en taske og så gå afsted. Bare gå rundt og nyde hans evige liv.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 4:21 pm

Mark lyttede til hvad han sagde, og lyste lidt op da Caleb nævnte William. ”gud ja!... William hedder også Rosario! Sjovt jeg ikke har tænkt over det! William og jeg har musik sammen, han er virkelig talentfuld” sagde han med et bredt smil.
Han så lidt på Caleb. Det var faktisk lidt sjovt at han ikke havde lagt mærke til det noget før. Men igen.. der var sket ret meget på de her dage! RIGTIG meget!.

Han hørte efter hvad Caleb ellers fortalte, og han lagde mærke til at Caleb ikke så videre glad ud. Han bed sig en smule i læben. ”jeg er i hvert fald glad for at du kom til skolen” sagde han med en roligt stemme mens han holde øje med hvad han løb. Han ville ikke kunne sige den slags mens han kiggede på Caleb. Han løb videre, vidste ikke helt hvad han skulle sige.

På et tidspunkt løb de på toppen af en skråning. Stien var ikke ret bred, og skåningen var temmelig stejl. Mark løb i den samme fart, men pludselig skred jorden under ham, og han gled ned af skætningen, og trillede ned af den det første stykke inden han ramte ind i et krat. Han røg gennem det, og tog sig til armen. Han fik sat sine hæle i, så han stoppede halvvejs nede ved enden. Han holde sig til armen! En af grenene var gået lige ind i hans overarm, var knækket af, og sad nu i hans overarm på undersiden. Han kom med nogle smertefulde lyde, og prøvede virkelig at holde hovedet koldt, men det gjorde virkelig ufattelig ondt.

Hans ærme og hånd var smurt ind i blod, og han skreg af smerte. Han kunne ikke beskrive smerten den var forfærdelig "AAARHG!!!"
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 4:29 pm

Han løb med ham og grinte blot over det Mark sagde. Caleb var også blevet ret glad for at være her. Det var nu meget nemt for Caleb at følge med op, dog blevet han virkelig chokeret da han så hvordan Mark faldt ned.

”MAR-!!” mere nåede han ikke at sige, før den metalliske duft af Marks lækre blod ramte ham. Caleb tog sig til hovedet og stønnede svagt, da sulten sprang op og hans øjne forandrede sig. Han løb hurtigt ned til Mark, stoppede med at trække vejret, så han ikke kunne dufte det så meget. Calebs øjne var blevet helt sorte og røde, de mørke blodårer skød frem omkring hans øjne og hans tænder var vokset ud. Dog spændte han voldsomt i kæben for at holde sig selv i snor.

Han gled ned af skrænten, bremsede hårdt op ved Mark og hev hans egen jakke af. Caleb arbejde hurtigt, han hev pinden ud af Marks arm, imens han flåede hans egen jakke i stykker. Med vampyr fart, fik han stoppet noget af jakken i såret og bundet resten rundt omkring såret.

”Hold fast.” Sagde han blot, med en kølig stemme. Det var tydeligt hvordan Caleb virkelig kæmpede med sig selv, med bæstet som bare ville drikke alt blodet.

Dog greb han Mark, løftede ham op i hans arme, så han lå som nogen anden prinsesse og den sårede arm, nemt kunne slappe af imod ham.

Caleb holdte hans vejr hele tiden og løb hurtigt afsted imod skolen, så hurtigt han kunne.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 4:38 pm

Mark måtte indrømme at han ikke tænkte på ret meget andet end smerten lige nu! Han havde nok gjort hvis det bare havde været en lille flænge, og han derefter havde set hvordan Caleb så ud. Men det var slet ikke noget han registrerede lige nu.

Han udbrød et højt og smerte fuldt skrig da Caleb trak grenen ud af hans arm. Han kom med nogle virkelig smerte fulde råb, lyde og skrig alt imens Caleb rodet ved hans arm. Han stønnede smertefuld over at blive løftet op, og der kom også nogle ubehagelige lyde fra ham mens Caleb løb afsted med ham. Dog blødte hans sår stadig, ikke nær så meget efter det Caleb havde gjort, men inden nogle af dem vidste af det, var de begge smurt ind i blod.

Mark mærkede også tydeligt hvordan han blev mere og mere træt. Men måske var det mest fordi han havde brug mange kræfter. Og fordi chokket var ved at fortage sig. Han hvilede hovedet mod Calebs skulder.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 4:44 pm

Caleb mærkede hvordan panikken spredte sig lidt inden i ham, han løb så hurtigt han kunne og tæskede igennem skolen, råbte af dem som stod i vejen og kom endelig frem til hospitalsfløjen hvor han hurtigt fik fat i skole sygeplejersken, fik lagt Mark ned på en seng og stod stiv som et bræt imens hun arbejde på Marks arm. Caleb kiggede ned på Mark, mærkede hvordan sulten stadig brændte i hans hals imens han roligt gik rundt om sengen, i den modsatte side af hans såret arm og der hvor sygeplejersken lige nu arbejdede.

”Mark.. Det skal nok gå.. Jeg er her..” Hviskede han lavt imens han greb Marks hånd med hans egne blodige hænder. Han kiggede ned på ham, stadig med meget af hans virkelig udseende fremme. Dog var det ikke kølige øjne. De var meget bekymret og så virkelig ud til at han holde igen.

Sygeplejeren bedøvede Marks sår og gik hurtigt i gang med at rense og sy det imens Caleb blot sad ved siden af og nussede blidt Marks pande, hans hånd og holdte hans opmærksomhed.

”Du må godt hvile.. Jeg bliver..” Hviskede han lavt, så kun Mark kunne høre det.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs mar 01, 2016 5:00 pm

Mark var allerede så rundtosset, og så meget i chork over det der var sket, at han slet ikke lagde mærke til at de kom tilbage til skolen, og at han nu lå hos sygeplejersken. Han lå bare helt søvnig agtig, og prøvede på at finde ud af hvor han skulle fokusere.
Han mærkede at Caleb tog hans hånd, og så over på ham. Han smilede lidt over det han sagde. ”ja hvad skulle jeg stille op uden dig” mumlede han lidt, mens hans blik fladt på deres hænder, hvilke begge var helt indsmurt i blod.

Han tænkte ikke klart, så tanken om at det var hans, plus det faktum at Caleb var her fik ham ikke engang til at flippe ud.
Han om med en lille øm lys da sygeplejersken stak ham, men derefter slappede han mare af. Han hørte hvad Caleb sagde. ”nej det er okay…. Du behøver ikke blive” sagde han roligt, og gav hans hånd et klem.

Han nød virkelig Calebs behandling. Og egentlig ville han jo nok helst have Caleb har, men på den anden side, så ville han ikke have han sad her, hvis han ikke havde lyst
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:00 pm

Caleb var virkelig bekymret for Mark, kan kiggede kort op på sygeplejersken, som kiggede på ham med et blik, som kun betød at hun var bekymret for om Caleb kunne holde til det, med alt det blod. Han nikkede kort til hende og smilte tilbage til Mark, hvorefter han blidt aede den stakkels dreng hen over hovedet.

”Jeg bliver, bare rolig..” Hviskede han og kyssede blidt Marks hånd, dog et sted hvor der ikke var blod, før han kiggede op på ham igen med hans bekymrede blå øjne.

Caleb havde aldrig været så bekymret før, for et menneske. Hvorfor var han ikke ligeglad? Han vidste det virkelig ikke og forstod slet ikke hans eget hoved lige nu.. Kunne han ikke bare være ligeglad?!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:10 pm

Mark sukkede en sule over Caleb, men var nu alligevel glad for at han blev, og han kunne ikke helt undgå at smile da Caleb sagde han blev der. Han vende blikket lidt mod sygeplejersken da Caleb kyssede hans hånd. Han vidste jo godt at hun havde tavshedspligt men.. alligevel! Han var slet ikke klar til at det kom ud på skolen det der lavede.

Hans øjne sank lidt i, han havde fået noget beroligende, og det gjorde ham virkelig træt. Han så på Caleb med et beroligende smil. ”rolig nu, det er bare en skramme..” sagde han som om det slet ikke var noget. Selvom det var meget mere end en skramme! Grenen var gået lige gennem hans muskel. Han daskede lidt træt til Caleb med hans raske hånd ”jeg er på benene igen før du ved af det..” han vende hovedet og så på sygeplejersken ”ikke sandt?”
Hun rystede bare lidt på hovedet af ham med et opgivende smil ”ja med din stadighed skal det skam ikke undre mig!.. men jeg er nød til at syg det sammen” sagde hun og begynde at tage nål og tråd frem.

Mark spærrede øjnene lidt op, og vende hovedet mod Caleb. Han så ikke just begejstret ud. Der var kun 2 ting han ikke brød sig om. Vand, hvilket han disideret var bage for! Og 2 var nåle som han fik det lidt skidt over. Han tog Calebs hånd, og smilede roligt ”Hvis dit hjerte slog… så ville det galopere ud af brystet på dig, så nervøs ser du ud” drillede han lidt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:31 pm

Han smilte lidt til Mark og kiggede kort op på sygeplejersken. Tjekkede med et blik til hende at hun skulle være stille med dette. Hun nikkede blot med et varmt smil, før Caleb rykkede tættere på Mark.

”Jeg har aldrig prøvet dette.. Så jeg er ret nervøs..” Hviskede han og bukkede sig ned foran Mark, han greb blidt hans kæbe med den ene hånd og kyssede hans læber kærligt og blidt. Han kyssede Mark blidt og længe, fjernede deres fokus fra nålen. Hans læber dansede blidt over Marks og greb hans hånd kærligt imens han stadig holdte hans hånd i et stærkt greb.

Efter lidt tid stoppede han kysset og det passede præcis med at hun var færdig med at sy hans arm.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:42 pm

Mark smilede bare lidt af ham. ”det er okay! Det er heller ikke så tit jeg prøver det her” pjattede han lidt.
Han havde da prøvet at brække noget som barn, men han havde aldrig prøvet noget som det her.
Han så dog lidt spørgende på Caleb da han grab hans kæbe, og spærrede øjnene lidt chorkeret op da Caleb kom tættere på. ”Caleb hva lav…” Han spærrede øjnene op da han mærkede Calebs løber mod sine. Normalt ville han nok havde skubbet om væk i frygt for at nogle så dem. Og fordi det var flovt når sygeplejersken var der. Men både på grund af det beroligende, og så nok bare fordi det var rart, lod han være. Han kyssede derimod igen.

Han mærkede hvordan Caleb holde hans hånd tæt, og strammede selv grebet om hans hånd. Om det var det beroligende eller hvad det var vidste han ikke. Men han lagde slet ikke mærke til at han blev syet. Han lagde kun mærke til Calebs læber, og duften af ham der ramte ham i næsen.

Da Caleb stoppede kysset, åbnede han øjnene og så på ham. Hans øjne var trætte, og det var tydeligt at det beroligende var ved at slå helt ind ”jeg troede vi havde en aftale omkring det der?” spurgte han med en rolig stemme, og stadig et smil.

Der gik ikke ret længe før han faldt i søvn. Han holde stadig i Calebs hånd. Sygeplejeren så på Caleb ”Han skal nok klare den! Han har på mirakuløs vis ikke brækket noget, så han skal bare hvile sig” sagde hun beroligende
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:49 pm

Caleb smilte til sygeplejersken, da hun rejste sig og smuttede ud, for at lade dem være. Hun trak et gardin for, bare for at give dem lidt privatliv. Han greb blidt fat i Marks hånd og kiggede på ham.

Efter noget tid, faldt han selv mere til ro og trætheden ramte ham, selvom sulten virkelig stadig brændte i ham som et kæmpe bål. Han lod hans øjne falde i og endte med at læne sig mere tilbage i stolen og faldt i søvn, stadig med et godt grab i Marks hånd.

Han sov i lang tid og hans stadig, øjne og det hele var stadig fremme, på grund af hans tørst, men han holde sig stadig meget i skindet og ville passe på Mark, for enhver pris.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 8:55 pm

Mark sov en del timer, og det var faktisk først hen på aften han vågnede. Han glippede lidt med øjnene. Han skulle til at løfte sin arm, men mærkede smerten i den. Når ja! Han var faldet, og havde fået den der gran i armen. Han så ned mod armen der var forbundet og lagt i en slynge. Han sukkede lidt. Så skulle han ikke ud og løbe de næste par dage.
Han vende blikket, og kunne ikke lade vær med at smile over at se Caleb sidde og sove i stolen. Han så ikke for godt ud. Det havde sikkert ikke været nemt for ham at være i nærheden af alt det blod.

Mark satte sig op i sengen, og nussede sin tommelfinger lidt mod Calebs hånd ”Caleb…” sagde han roligt for ikke at skræmme livet af ham ved at vække ham brat. Han vende sig rundt mod Caleb, og stag ud af senge. Han så på sin hånd. Calebs grab var så fast at han ikke engang kunne vride sin hånd fri. Han bukkede sig lidt ned mod Caleb, og lagde hans anden hånd mod hans skulder ”Caleb?.. vågn op!” sagde han roligt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 9:01 pm

Caleb sad blidt helt faldet sammen, det var ikke en rar måde at sove på, men han sov tungt. Så han vågnede først da Mark skubbede mere til ham og han knurrede lavt. Med en hurtig bevægelse, hev han Mark ned i hans skød, han passe selvfølgelig på hans sårede arm, men han holdte ham tæt ind til sig.

”Undskyld.. Mit.. Sande ansigt er fremme..” Mumlede han lavt imens han gemte hans ansigt ind imod Marks brystkasse og hev kort efter hans vejr.

”Jeg.. Kan ikke vise mig sådan her..” Hviskede han lavt med en hæs stemme og det var tydeligt hvordan han lige nu kæmpede med sig selv. Han var sulten, meget sulten..

Enhver anden vampyr var fløjet lige i kødet på Mark, men Caleb var rimelig stærk med sig selv, han kunne holde sig. Han havde styr på sig selv!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 9:15 pm

Mark kom med et forskrækket gisp da han blev hevet ned i Calebs skød. Han så på ham da han krammede ham, og gemte hans ansigt. Han hørte hvad Caleb sagde. Hans sande ansigt? Så det var det, det var? Caleb strøg bare en hånd over hans hoved, og gennem hans hår. ”det er okay.. du behøver ikke skjule dig” sagde han roligt.
Han lagde sin hånd under Calebs kæbe, og vippede ham op med sig. Han så på ham, og måtte indrømme at han langt bedre kunne lide Calebs normale udsende. Men hvis det her var hans sande ansigt, ville han se det det.

Han smile roligt til ham da deres blikke mødtes. Han så lidt overvejende ud. ”du er nød til at få noget at spise” sagde han roligt. Mark rejste sig fra ham og satte sig på sengen. ”der kommer ikke nogle her ind før i morgen..” Han åbnede sine løber Jakke, og tak den af. Han så på Caleb og sank lidt ”du kan drikke fra mig… hvis du lover at styre dig!” sagde han og så på ham med et bestemt blik.

Han vidste ikke selv hvorfor han foreslog det her! Han kunne bare ikke lide at se Caleb sådan der, og jagt var nok udelukket når han havde det sådan der, og forføre nogle kom han ikke til med det der udsende., selvom Mark måtte indrømme at han egentlig ikke kunne lade vær med at syntes det så lidt godt ud på den rå måde, men han fortrak helt klart at se Caleb som han plejede at se ud
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 9:20 pm

Caleb kiggede op på Mark, da han hørte hvad han sagde. Han hev kort efter vejret og rejste sig op med en lav knurren, før han greb Mark, lagde en hånd på hans kæbe.

”Okay.. Men.. Du skal bare vide.. Det gør ondt først, men mit spyt, vil gøre at.. Det bliver en utrolig sensuel og meget.. pirrende følelse.” Hviskede Caleb imens han kiggede på ham med de utrolig varme, røde og sorte øjne. Han sukkede dybt og gik ind imellem Marks ben, lagde hans ene arm omkring Marks liv og den anden på hans nakke.

Han lagde blidt Marks hoved til den ene side, så hans hals blev blottet. Der var dog en ting som Caleb vidste.. Mennesker blev hurtigt afhængige af den sensuelle følelse en vampyrs spyt havde. Han var bare så sulten lige nu at han ikke tænkte videre over det. Han bukkede sig mere ned, slikkede hans hals ren, før han fandt et lækkert sted og bed blidt ned i hans hals.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 9:32 pm

Mark så på ham mens han rejste sig, og lænede sig en smule tilbage da han kom over til ham. Han mærkede grebet om hans kæbe, og så på ham. Han bed sig lidt i læben og sank en klump da han hørte hvad Caleb sagde. Han nikkede lidt. Hvad pokker, de havde allerede lavet noget, det kunne vel ikke være så pinligt hvis det skulle ophidse ham.

Han lod Caleb komme tættere på, og lod sin raske arm, glide lidt om ham. Han lagde hovedet på skrå som Caleb gjorde lidt tegn til. Han tog en dyb indånding, og sank en klump. Han var faktisk ret nervøs, han havde aldrig prøvet at der var nogle eller nogt der drak fra ham.

Der kom et kort suk fra ham da Caleb slikkede op af hans hals.. okay det der med at blive opstemt.. det behøvede han slet ikke Calebs spyt til.. det klarede han fint ved at slikke ham op af halsen. Han kom med et ømt gisp da Caleb så bed ham. Han krummede sine hænder om Calebs jakke i et fast grab. Det gjorde faktisk rart ondt lige da han bed. Men det blev heldigvis bedre og gjorde slet ikke når så ondt da han først begynde at drikke.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 9:43 pm

Han sukkede dybt og meget glad, da det varme og utrolig søde blod sprøjtede ind i hans mund. Han greb hårdere omkring Mark og lod hans underliv presse ind imod Marks. Han slikkede ned i såret, bed lidt igen og begyndte at drikke. Normalt ville Caleb sikkert være mere hård og brutal omkring hans bid, men lige nu var han virkelig øm og blid. Han drak langsomt, slikkede og suttede blodet i sig imens han virkelig sørgede for at han spyt ville glide ned i såret, så Mark ville mærke dens virkning.

”Så.. lækker..” Hviskede han ømt imens han lod hans hånd glide op i Marks hår. Han snakkede både om blodet, men mest om Mark.

Denne menneske dreng havde virkelig en sær virkning på ham.. Caleb var virkelig ikke van til dette!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 10:15 pm

Mark bed sig lidt i læben da Caleb kom med det der støn. Han mærkede hvordan han fik en underligt følelse i kroppen. Han mærkede hvordan hans allerede stramme bukser begynde at sidde endnu mere stramt. Han mærkede hvordan Caleb slikkede mere mod hans hals, bed mere og suttede mod såret. Han bed sig lidt i læben, og vred sig en smule. Han mærkede hvordan Caleb pressede sit underliv mod Marks ”C..Caleb,.. ik.. ikke presse sådan” gispede han lidt, og gjorde virkelig hvad han kunne for ikke at komme med lyde.

Han strammede sit grab lidt om Calebs trøje ”Ca…Caleb… du.. du er nød til.. at stoppe snart” sukkede han lidt. Mens han vred sig, og prøvede på at komme længere ind på sengen så Caleb ikke kunne presse sig mod ham. Han kun virkelig mærke at det Caleb havde sagt var sandt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 10:18 pm

Caleb stønnede imod såret og rev sig lidt væk. Han sukkede dybt og tørrede sig lidt om munden imens han ansigt langsomt forvandlede sig tilbage til det normale, dog var hans øjne stadig forandrede og glødede lidt efter hans måltid.

”U-undskyld.. D-det.. smagte.. Bare så godt..” Hviskede han imens han gik kort tilbage til ham, slikkede såret langsomt og fik det til at heale væk imens han kiggede tilbage på Mark, med bekymrede øjne.

”Lad mig få dig tilbage.. Vi trænger vist begge til et bad..” Mumlede han svagt imens han greb Marks arm, hjalp ham ned af sengen og holdte ved ham, dels fordi den stakkels menneske dreng jo havde mistet rimelig meget blod nu.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Fre mar 04, 2016 10:34 pm

Mark sukkede lidt da Caleb trak sig. Han samlede sine ben, og så lidt ned i gulvet. Okay det var pinligt det her! Han havde ikke prøvet noget lignende. Han så på Caleb da han hørte hvad han sagde, og nikkede lidt ”de.. det er okay” sagde han stille og prøvede virkelig at virke helt normal og cool omkring det her.

Han bed sig dog lidt i læben da Caleb igen kom hen til ham og slikkede ham op af halsen. Et lavt suk undslap hans læber og han så lidt væk.

Han nikkede til det næste Caleb sagde, og rejste sig. Han tog hurtigt sin trøje og bandt om livet, så man ikke kunne se hvor stramt hans træningsbukser sad et bestemt sted lige nu.

Han stødte sig lidt til Caleb ”wow…. Jeg føler mig lidt svimmel” sagde han og tog sig en smule til hovedet. Han fulgte med Caleb ned til værelset, og gik over og satte sig i sin seng ”du kan bare gå i bad først.” sagde han og begynde at tage slyngen af, og også hans trøje.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 8:17 pm

Han kiggede bekymret på Mark, da han så hvordan han så meget pinlig berørt ud, det ville han nok også selv efter sådan en omgang. Han rømmede sig lidt og nikkede, måske skulle han give Mark lidt tid for sig selv.

Caleb smed hurtigt det meste af hans tøj, inden han gik imod badeværelset, kun i underbukser, hvor det var tydeligt på hans manddom at han selv var blevet ret opstemt over dette.

”Skal nok tage mig god tid, så du kan slappe lidt af.” Smilte han kort inden han gik derud og lukkede kun døren på klem. Han smed underbukserne hurtigt og steg ind i bruseren hvor han tændte for vandet og sukkede dybt da det faldt ned over ham og hans kølige hud. Årh, det var dejligt at mærke den afslappende følelse som altid fulgte med et bad. Han havde været igennem så meget allerede og Mark havde virkelig påvirket ham for vildt.

Han kiggede ned på hans manddom som virkelig stod stolt lige nu, han brummede lavt og vaskede hans hår grundigt, sammen med hans krop og et hvis sted.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 8:40 pm

Mark nikkede til det Caleb sagde. Han så efter ham da han gik ud i badet, og sukkede bare lidt for sig selv. Han lagde sig i sin seng, og så op i loftet. Sikke en dag! Det han troede skulle være en gangske almindlig dag, havde udviklet sig til et blodbad uden lige, med at Caleb havde drukket af ham, og at han nu lå i sin seng med en kæmpe stådreng på!
Han så lidt hen mod døren til bade værelset, den var godt nok på klem!.. Caleb ville vel ikke høre hvis Mark lige prøvede at gøre noget ved den.

Han rodet lidt ved sine bukser, hvilket var besværligt da det jo var hans højre arm der var skadet, så han var nød til at bruge venstre. Han trak dynen over sig for hvis Caleb kom ud, så kunne han i det mindste skule det. Dog var det virkelig besværligt bare det at få sine bukser ned med venstre hånd. Han tog fat om sin manddom, og begynde at spille den af på sig selv, selvom det slet ikke var det samme med venstre. Hmm han kunne vel prøve med højre, han behøvede jo ikke at gøre det voldsomt. Dog gjorde det alt for ondt, og han nåede at komme med en øm lyd. De gjorde virkelig ondt.
Han valgte at fortsætte med venstre. Hans vejrtrækning blev tungere, selvom han prøvede på virkelig at være stille. Caleb skulle jo nødig høre ham. Det ville måske være lige pinligt nok.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 8:47 pm

Caleb sukkede svagt og kiggede ned på hans egen stådreng lige nu, fandens.. Hvorfor skulle han lige få sådan en. Han ville dog ikke gøre noget ved den, det ligger sig nok ned. Han slukkede kort for vandet, gik ud og greb et håndklæde, hvor han brat stoppede. Marks hjerte bankede hurtigere og da han lyttede efter kunne han nemt høre den tunge vejrtrækning. Et grumt smil dukkede op på hans læber da han tørrede sig og bandt håndklædet omkring hans hofter så den han lavt.

Der gik ikke mange sekunder før Caleb gik ud af badeværelset og sukkede svagt imens han gik over imod skabet. Hans egen manddom stod stadig stift under håndklædet, han kunne slet ikke få den ned lige nu, når han vidste at lille søde Mark lå med hånden på hans egen manddom, der over under dynen.

”Hey, kan du ikke os lige gøre noget ved min, nu hvor du selv er i gang?” spurgte Caleb helt nonchalant, da han hev et par underbukser ud af hans eget skab og lod håndklædet falde til jorden, så han stod helt nøgen med siden til.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 9:03 pm

Mark lå virkelig og prøvede på at få det her gjort, men det var virkelig svært med venstrehånd, 1 det føltes slet ikke lige så godt, og så var det bare som om venstre hånd slet ikke kunne bevæge sig på samme måde som højre. Han koncentrerede sig så meget om at få det til at funke, at han slet ikke hørte at Caleb slukkede for vandet. Han stoppede dog da Caleb kom ud. Han vende hovedet lidt, og lå som om han bare lå og slappede af. Han håbede virkelig ikke at Caleb havde opdaget noget, eller at han kunne regne ud hvad han lavede.

Han lå lidt, og så roligt over mod ham som han gik over til skabe. Han hørte hvad han sagde, og før han kunne svare havde Caleb smidt sine bukser. Han vende blikket væk. Hvordan kunne han være så afslappet med sådan noget? ”uhm…. Jeg ved ikke hvad du taler om?...” mumlede han bare. Han kunne da ikke indrømme at han havde ligget og spillet den af mens Caleb havde været i bad.
Han bed sig lidt i læben, men sukkede så lidt. Okay Caleb havde opdage ham. Han tog dog hånden op af bukserne ”jeg har svært nok ved at klare det selv, så nej jeg kan ikke klare din” brummede han irriteret over sig selv.
Han satte sig op i sengen ”undskyld.. det var ikke meningen du skulle opdage det.” sagde han bare og så på Caleb. Han var stadig ikke helt så god til alt det her
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 9:18 pm

Caleb grinte lidt og tog hans underbukser på inden han gik over til Mark og satte sig ned i hans seng.

”Som tak for blodet, kan jeg i det mindste hjælpe dig lidt.” sagde han og skubbede blidt Mark ned.

”Luk dine øjne som før og slap af.” Sagde han blidt inden han holdte ham hårdt nede med den ene hånd. Han bukkede sig ned imod hans lem, inden Mark overhovedet kunne få lov at forsvare sig. Caleb greb den varme lem med hans frie hånd, sukkede let og tog den i munden. Han suttede blidt på hovedet imens han kørte hans hånd op og ned af det stive skæft. Gav ham det bedste blowjob som han overhovedet kunne. Hans læber lå stramt omkring hovedet, hvor hans tunge legede afsted omkring den, imens hans kølige og store hånd var stramt omkring bunden og hamrede op og ned i et hurtigt tempo.

Dette skulle gøres hurtigt, han ville lære Mark at to mænd nemt kunne have det lækkert sammen, at de nemt kunne have god sex og nyde hinanden, selvom de var at samme køn. At det virkelig var helt okay!
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 9:31 pm

Mark så på ham da han snakkede noget om at som tak for blodet ville han hjælpe Mark. Han så undrende på ham, og skulle til at spørge hvad han mente da Caleb skubbede ham ned i sengen. Han så noget uforstående ud, men fattede se hvad Caleb havde tænkt sig da han bad ham om at lukket øjnene
”Nej.. Caleb det er virkelig ikke nødven…ååårh” Mere nåede han ikke at sige før han mærkede Calebs læber om hans lem.
Han sukkede tungt over det, og ende med at lukke øjnene. Han krummede lagnet under sig med den ene hånd.

Han ville helst ikke indrømme det, men han kunne ikke undgå at nyde det. Caleb vidste virkelig hvad han lavede. Det føltes virkelig godt. Det var lidt som om at når han lukkede øjnene og lod vær med at tænke på at det var en mand han havde mellem benene, så føltes det virkelig så godt. Dog blev hans hoved helt rundtosset når han tænkte på at de var Caleb.
Han fik åbne øjnene, og set Hvad Caleb egentlig lavede, hvilke fik ham til at gå en smule i panik.
”Caleb…. Stop.. det.. det går slet ikke”

stammede han mens han prøvede at stoppe Caleb. Hans hjerne havde stadig ikke vænnet sig til det her! Det havde været fulde begge gange at der var sket noget. Så han kunne ikke bare ligge her og se til mens Caleb gav ham et blowjob.
Han havde ikke noget imod mænd der var sammen med mænd, men han var ikke en af dem…. Eller.. var han.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 9:38 pm

Caleb lod slet ikke Marks snak påvirke ham, han kunne tydeligt dufte og høre på Marks krop at han nød det. Det var bare hans heteroseksuelle hoved som legede med den stakkels lille menneske dreng. Dog vidste han at Mark kunne lide det. Han havde jo fortalt ham det da han var hammer lam sidste gang, så Caleb stoppede ikke.

Han lod dog hans hånd stoppe med dens leg og i stedet lod hans sin mund bevægede sig helt ned til roden, tog den helt ned i hans hals, før han bevægede sig op igen og gentog det flere gange, utrolig langsomt og intimt. Hans nu frie hånd bevægede sig op under Marks trøje, fandt hans nippel og nussede hans pegefinger hen over den, før han tog den imellem hans pegefinger og tommelfinger, nussede den og legede meget med den.

Tempoet med hans mund, steg langsomt imens hans hænder var på hans brystkasse, den ene holdte ham stadig nede og den anden legede rundt med hans bryst.

Dette gjorde dog kun at hans eget lem blev helt 100% stiv og lidt sæd gled endda ud og lavede et lille vådt område nede ved hans eget køn.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Søn apr 10, 2016 10:27 pm

Mark gik en smule i panik da Caleb ikke lod sig mærke med at han protesterede. Han mærkede hvordan Caleb stoppede med at bruge sin hånd, og han blev mere lettet da han troede Caleb så ville stoppe, men det var åbenbart ikke det Caleb havde i tankerne. Et højt støn undslap ham da han mærkede hvordan Caleb tog ham til roden!
I ren rafleks lod han begge sine hænder gribe fat i Calebs hår, hvilket fik ham til at øme sig en del over sin arm. men det blev hurtigt overskygget af nydelsen der brusede rundt i hans krop, og som startede nede i hans alt for stive mamddom.

han mærkede hvordan Calebs hånd gled op under hans trøje, og begynde at lege med hans nippel. han kom med en lyd der virkede lidt klynkende mellem hans støn. det føltes virkelig underligt! han vred sig under Caleb og bed sig i læben, selvom det var svært når nu der kom så mange støn!
"c..caleb!... væ..vær sød og..stop" stammede han mellem de mange støn. og egentlig var det svært for ham at få det til at lyde virkelig seriøst. det var svært at få noget til at lyde seriøst når man samtidig stønnede og vred sig af nydelse.

det var så forvirrende! Lige nu kæmpede hans hoved og hans krop imod hinanden! den ene sagde at han skulle stoppe det her lige nu! få Caleb til at stoppe det! Og hans krop steg på mere, og nød det! den trylede om at Caleb fortsatre, gjorde mere og bare blev ved. han blev nærmest rundtosset af det
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Man apr 11, 2016 10:02 pm

Caleb ignorerer totalt hvad Mark sagde, selvom han godt vidste at han nok ville få ballade bagefter, men hva fanden, han kunne både, smage, lugte og høre på Mark at han nød det virkelig meget, selvom den stakkels menneske dreng bad ham om at stoppe.

Han fjernede dog hånden fra Marks bryst og bevægede den ned over hans mave, ned omkring hans lem kort og ned til den bløde pose under hans lem. Han nussede den bløde pose blidt og længe, før han hurtigt suttede kort på hans finger, fik den fugtet godt af og gik tilbage til hans lem med munden hurtigt igen. Han gjorde det i vampyr fart, så Mark ville slet ikke opdage det. Nu skulle han lige hurtigt prøve noget, bare tjekke om Mark ville være åben for det, selvom han tvivlede meget..

Caleb trak bukserne længere ned gjorde plads og lod hans frie hånd glide længere ned, helt ned imellem hans baller og hen til hans hul hvor han legede nussede den lidt, pressede ikke hans finger ind eller noget som helst, han pirrede den bare og legede lige nu.

Hans mund tværtimod satte farten op. Han strammede hans læber hårdere omkring hans lem og lod hans tunge glide op langs ryggen for hver gang han bevægede sig op igen. Ned til roden og op, ned til roden og op, sådan forsatte han pirrede og hurtigt. Hele tiden med en fast hånd på hans brystkasse.
Vis brugerens profil
Mark

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs apr 12, 2016 5:57 am

det var virkelig svært det her! hans krop og hoved skreg af ham, og de skreg hver isæt noget forskelligt! dog desværre car det gans krop der råbte højest. Han kunne slet ikke skjule sine støn, skønt han gjorde et ihærdigt forsøg. også for at han ikke skulle blive hørt. hvordan kunne Caleb gøre dette så godt? og hvorfor nød Mark det så meget?
han vred sig under ham, og ind i mellem prøvede han også at kæmpe en smule mod ham, men det var slet ikke hel hjertet. han kom med et tungere suk da han mærkede Calebs håbd med sin pung.Han bed sig i læben, og ænde bærmere at nusse Caleb i håret frem for at rive i det for at få ham til at stoppe.

han var nætmest forsvundet helt ind i sin egen verden af nydelse, hans kampr var stoppe lidt, da han mærkede at Caleb trak mere ned i hans bukser. Han så undrende ned på ham da, og mærkede pludselig hans finger. han spærrede øjnene oo, og vred sig en smule mere "hva... hvad laver du?" stammede han helt disorienteret. hvad lavede han med den finger. Han skar lidt en krimasse. Dette føltes virkelig underligt! hvadfor rørte han ved hans røv? han prøvede på at lukke benene sammen, men Calebs hånd var i vejen.

samtidig mærkede han at Caleb satte farten meget mere op. Han smed hovedet tilbage i nærgle tunge og høje støn. han måtte tage hånden op og bide i den for ikke at komme til at stønne alt for højt. dette var virkelig godt, dog skælde hans hoved ham ud over at kunne lide det.
efter lidt kunne han godt mætke at han var ved at komme. "Caleb.... jeg.. jeg kommer.." stønnede han, og puffede til Caleb som tegn på at han skulle rykke sig. der gik kun ganske kort tid inden han kom. hvis ikke Xsleb havde flyttet sig, ville han ende med at komme ham i munden.

han sank sammen i sengen, forpustet og næsten helt udmattet. han lå lidt og fik vejret, og vende så blikket med Caleb. "jeg syntes jeg bad dig stoppe flere gange"vrissede han lidy forpustet
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs apr 12, 2016 1:34 pm

Caleb havde ignoreret hans stemme i noget tid nu og lod derfor slet ikke mærke til at Mark endelig advarede ham om at han kom. Dog var han endelig pænt ligeglad, sæd havde aldrig skadet ham før, så han tog det hele i munden og slugte det hurtigt før Mark kunne nå at gøre mere. Da han fik slikket hans lem rendt, satte den store vampyr sig op igen med et rendyrket drengerøvs smil på hans læber, som han kort slikkede rene.

”Mmmh, sådan.” Grinte han højt og rejste sig fra sengen, stadig med hans egen store lem, hængende stift i underbukserne, som strammede pænt meget omkring den. Han gik over til skabet igen, hvor han greb nogle bukser og gabte kort lidt.

”Nå, måske skal jeg gøre noget ved min egen. Du behøver ikke at vente oppe.” Brummede han blot og spændte bæltet i hans bukser. Han vidste godt at Mark slet ikke var parat til mere, den stakkels dreng ture jo ikke, med mindre han havde alkohol i blodet. Så Caleb ville blot tage ned i byen, finde en trunte som var nok drenget og bare få hende til at sutte den af på ham. Dog ville det nok tage lang tid, da han var homo nu, og der var ikke mange homoseksuelle i byen her.

Caleb fik sokker og støvler på, før han greb en skjorte og kiggede over på Mark.

”Jeg forlanger ikke at du gør det samme for mig, da jeg godt kan fornemme at du måske ikke er klar til dette, du tør jo intet med mindre du har en masse alkohol i blodet og det kan jeg slet ikke arbejde med Mark. Så hvis du vil noget igen, så tag dig sammen og tage initiativet, uden alkohol i blodet. Det der med fulde teenager mennesker, som ikke helt kan finde ud af hvad de vil.. Det er jeg lidt for gammel til.” Knurrede han blot, imens han knappede skjorten, greb hans læderjakke og nøgler, pung og mobil.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 11Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.