Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Today at 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Next
ForfatterBesked
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 219

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:27 pm

Og det havde han heller ikke planer om, overhovedet ikke. De skulle sidde sådan her, filmen ud. Med mindre Caleb fik lyst til noget andet. Han var meget egoistisk, på det punkt. Han havde selvfølgelig givet Mark hans egen øl og taget en slurk af hans egen, så han ikke blev så sulten igen, med denne lækre menneske i hans arme lige nu. Han hyggede sig nu meget.

Han lænede hans kæbe op imod Marks hoved og hvilede lidt der imens han trak vejret så langsomt, så det næsten ikke kunne mærkes, overhovedet. Han slappede helt af og der gik pludselig ikke lang tid, før en dyb snorken kom fra ham.

Caleb var faldet i søvn, han havde virkelig været træt og alkoholen, samt Marks varme overvandt ham til sidst, så han lå med hovedet tilbage og sov tungt, imens han stadig havde ved i Mark, dog ikke i jerngrebet mere, men heller ikke løst.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 223

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:38 pm

Mark ende nu alligevel med at slappe af. Det var vel ikke så slemt, han skulle bare lade vær med at tænke over at det var Caleb der sad bag ham. Han mærkede vægten af Calebs kæbe mod sit hoved. Han sagde dog ikke noget til det. Og fulgte bare med i filmen.
Men da filmen var slut og Mark ville sige noget til Caleb hørte han de tunge sove lyde. Han sad lidt stille. Okay… hvad så nu? Han rettede sig op, og kunne lige nå computeren fra hvor han sad. Han satte den på sit sengebord, og så lidt om mod Caleb der halvt lå og sov. Han så lidt hen mod Calebs seng. Skulle han så rygge der over?.

Det kunne kan ikke. For det første, så skulle han ligge uden dyner da Caleb lå med og ovenpå det hele, og for det andet… så havde han stadig fat rundt om Mark. Hvordan kunne en sovende person stadig holde så godt fast?

Han sukkede lidt. Når han måtte jo bare ligge sig her. Dog, i stedet for at ligge rygge op af ham, fik han med besvær vendt sig. Han sov bedst på maven. Han lå stadig mellem Calebs ben, men med hovedet mod det øverste af Calebs mave, og hans mave mod madrassen og Caleb.
Han sukkede lidt. Det var nu faktisk meget rart at ligge sådan. Han lukkede øjnene, viklede sine arme om livet på Caleb, og faldt hurtigt i søvn.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:45 pm

Caleb lå helt stille, som var han virkelig død, hele natten og han sov faktisk ret godt, den nat. Ingen mareridt, ingen drømme, bare en tung drømmefri søvn, som han virkelig havde haft behov for. Han snorken svagt, ikke for højt, men den lyd var den eneste som endelig forklarede at han stadig var i live.

Da klokken så om søndagen blev omkring 10.00 vågnede han langsomt op, han mærkede vægten af en anden person, og stadig sovende, greb han personen, trak den helt op og lagde sig lidt ind over vedkommende imens han svagt nussede hans hoved imod dens bløde mave. Han smaskede lidt og faldt i søvn igen.

Han sov virkelig dejligt denne nat og morgen, så han nød at ligge der, imens den dejlige duft stadig hang i hans næse.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:02 pm

Mark sov for en gang skyld længe! Og han vågnede ikke engang helt da han blev vendt rundt. Han brummede bare lidt over det, og lagde sine hænder mod Calebs hoved dog uden at tænke over det.

Han havde underligt nok sovet meget tungt og meget roligt. Normalt sov han meget uroligt! Eller kartede rundt i sengen, men i nat havde han højest vendt hovedet eller sine ven.

Men nu lå han så på ryggen, og havde inden længe vendt sig med siden til, så Calebs hoved stadig lå mod hans mave men på siden.
Dog var der noget der væggede Mark lidt. Han åbende øjende. Klokken var omkring 11. Han så sig lidt om, og mærkede blidstelig at der lå nogle i sengen. Han løftede dynen lidt, og så Caleb. Først blev han lidt forsrækket, men kom aå i tanke om i går. Og de havde beggd tøj på, så der var ikke sket noget.

Han sukkede bare med et smil. Han stalte sig en smule, men orlede ikke at strå op, så han blev liggende og sumpede lidt, haævsov lost, og tog sig selv i at nussede Caleb i håret imens. Hvillet også fik ham til at slappe af, og næsten falde mere i søvn igem
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:11 pm

Caleb vågnede igen omkring kl. 11.30 og gabte højt imens han trak Mark helt ind til sig og nussede hans hoved lidt imod hans mave. Hans hænder gik lidt på jagt og han havde en morgen stådreng.. Selv vampyrer kunne få det, specielt fordi han lå under en dyne lige nu, som var meget varmere end normalt, på grund af Mark. Han gabte mere og smaskede kort imens han kravlede lidt op, så Mark lå med hans hoved ind under hans. Hans hænder bevægede sig op over Marks ryg, nussede ham lidt der. Hvorefter de gik længere ned igen, ind under hans T-shirt og op langs den bløde varme hud.

En dyb knurren kom fra ham og han trak ham helt tæt på, så han nok ville mærke den store stykke hårdt jern der var i hans bukser, imens hans hænder bevægede sig lidt længere ned og greb hans bagdel i et blidt tryk, før han hurtigt tog dem væk igen.

Århhhh, den var lækker! Men det var så det eneste hans ellers gjorde. Caleb nussede ham blot på ryggen derefter, imens han vågnede langsomt op.

”Godmorgen..” brummede hans med en tør stemme imens han langsomt åbnede hans lyseblå øjne, som var lidt blanke af søvn.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:29 pm

Mark vred sig bare stille som Caleb bevægede sig, og lagde lidt automatisk armen om Calebs side da han lagde sig længere op, Han sukkede lidt i søvne da han mærkede Calebs hænder mod sin hud. Og hans bagdel. Han puttede hovedet lidt mere ind mod ham, og slappede af. Dog var der noget andet der ikke slappede lige så meget af. Og det hjalp ikke at de nu lå sådan at deres manddome var lige ud for hinanden på grund af at Mark trods alt var lavere end Caleb.

Han sukkede lidt tungt, da de blev presset en smule mere sammen. Han mærkede godt at han havde/ var ved at få morgen dreng. Han vågnede en smule, og gabte lidt. Årh.. han måtte have drømt noget godt siden den allerede stop op, han lagde dog mærke til at der lå en foran ham. Han hørte Caleb sige godmorgen, og han så forskrækket op på ham. Han blev helt rød i hovedet, og bakkede tilbage, hvilket gjorde at der til sidst ikke var mere seng, og han fald på gulvet med et brak. ”aarv…” brummede han nede fra gulvet af. Han var dog hurtig til at satte sig op og se på Caleb. ”hv… hvorfor lå vi sådan?” mumlede han. Han huskede jo ikke at det var ham selv der havde lagt sig så de lå på side.

Han tog sig lidt til hovedet da han faktisk havde slået det da han faldt. Dog var der noget andet er hurtigtig fik ham på andre tanker. Han blev lidt rød i hovedet. Fuck.. hvad gjorde han nu. Selv hvis han rejste sig for at gå på badeværelset, ville det kunne ses. Han sad lidt. ”puha… her er godt nok koldt hva?” løj han og stjal et af tæpperne, og pakkede om sig.

Han rejste sig, og ville gå mod badeværelset ”når.. jeg vil tage et bad” sagde han selvom han lige havde badet aften inden.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:36 pm

Caleb satte sig lidt op på hans albue. Det rodet hår, hans lidt søvndrukne smil og hans påklædning med morgen drengen, fik ham til at se utrolig sexet ud. Han kiggede lidt op på Mark og knurrede meget utilfreds. Det var allerede ved at være koldt omkring ham igen.. Han greb dog i stedet fat i tæppet som Mark havde rundt om sig, hev ham hårdt tilbage, så han væltede ned i sengen til ham.
Han rullede sig rundt med ham, så Mark lå under ham igen og Caleb lå oven på ham med hans hoved imod hans brystkasse ved hjertet. Han lå imellem hans ben så hans egen Manddom lå imod hans og Caleb kiggede på ham med et blik som sagde ’tag dig nu sammen Mark’.

”Du bader jo hele tiden.. Seriøst Mark, du trak mig selv ind til dig, du lagde dig til at sove oven på mig og gik med til at kysse mig i går.. Du forvirrer mig meget med dine mixede signaler..” Sagde han lige ud og kiggede på ham.

”Jeg vil have svar nu, vil du mig eller skal vi stoppe dette. For jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller må..” Knurrede han lidt imens han rullede rundt, så Mark lå oven på ham, så han ikke ville føle sig fanget ved ham.

Caleb lagde blot hans hænder, på Marks hofter og kiggede ned på ham imens hans manddom pressede på i hans stramme underbukser.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:47 pm

Mark kom med et overrasket udbrud da han blev revet ned i sengene igen. Han mærkede hvordan Caleb lagde sig ind over ham, og hvordan deres stådrenge ramte inden. Årh bare Caleb ikke opdagede noget! hvem prøvede han at narre, han var jo stenhård, og det gjorde et kun værre at de lå sådan her.

Han så dog lidt overrasket på Caleb da han begynde at tale. Han bed sig lidt i læben, ja okay.. han havde været meget forvirrende! Men han var også selv meget forvirret! VIRKELIG forvirret.

Han så på ham ved det næste han sagde, og mærkede hvordan de rullede rundt, og Han løfte de sig lidt fra Caleb så der var lidt luft mellem dem. Han bed sig i læben. ”altså.. jeg har ikke noget imod at vi ligger sådan her.. det er bar… jeg… det hele er meget nyt for mig.. ikke bare det med en fyr, men gennaralt og.. jeg kan ikke helt følge med” forklarede han

jeg… jeg ved det ikke.. altså.. det er meget underligt for mig det her.. og … jeg er ret forvirret over det” Han så lidt panisk rundt. ”men det er ikke derfor jeg ikke vil ligge her men… jeg har.. lidt et problem her” sagde han med en flov stemme, og blev ret rød i hovedet og nikkede ned mod hans ret store bule i de meget tynde bukser.
Det var tydeligt at han var virkelig forvirret og flov over at det var sket.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 3:55 pm

Caleb smilte lidt da han snakkede og kiggede derefter ned imod hans stådreng.

”Årh, jamen det kunne du da bare have sagt, her, lad mig hjælpe.” Sagde Caleb blot og satte sig helt op, rykkede tilbage, så han sad oprejst imod puderne. Mark vendte han rundt, så hans sad på hans skød, med ryggen til ham, som aftenen før, men bare med hans bagdel fast placeret i hans skød. Caleb lagde hans ene arm omkring hans liv, med et jerngreb og den anden gled han ned i Marks bukser, greb hans manddom og holdte blidt omkring den med hans kolde hånd.

”Slap helt af, luk dine øjne og fortab dig ud i det..” Hviskede han, da han langsomt begyndte at bevæge hans hånd i øvede ryk. Med hans store hånd, kunne han nemt holde omkring ham i et godt tage og han bevægede hans hånd pludseligt op og ned i nogle hårde ryk imod Mark imens han sensuelt bed lidt i hans skulder. Nu ville han virkelig give Mark en smagsprøve på det som ville vente ham, hvis han sagde ja til Caleb.

Han knurrede legende og sensuelt imens han kyssede hen over hans skulder, hals, øre og videre rundt på det stykke hud som han kunne til. Han slikkede let hen over hans bare stykke imens hans hånd langsomt strammede lidt mere og bevægede sig meget hurtigere.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 4:12 pm

Mark så både undrende og chokeret på Caleb da han sagde at det kunne han hjælpe med. Hvad mente han med det? Hvad kunne han hjælpe med.

Han mærkede hvordan på tid sad op af Caleb igen som aften før, og igen i det her jerngrab. Fanden tage at han var vampyr, han var jo sygt stærk. Han spærrede dog øjnene op da han mærkede hvor Calebs hånd var på vej hen. Han begynde at vrid sig lidt ”Caleb stop… hva… hvad har du gang i!?” sagde han mens han virkelig prøvede at komme fri fra hans grab.

Et gisp kom fra ham da han mærkede den store holde hånd om has lem, han bed sig i læben, og skulle virkelig gøre hvad han kunne for ikke at stønne. Han lagde en hånd mod Calebs håndled, og prøvede at hive hans hånd op af sine bukser. ”s…stop..”
Han hørte hvad Caleb sagde. Slappe af? Hvordan skulle han kunne det?

At overrasket støn kom fra ham da Caleb begynde at bevæge sin hånd. Han prøvede virkelig stadig at få ham til at stoppe, og hev i hans hånd. ”Nej..nnnh.. Ca..ah….. Caleb.. stoohhhhh…” han prøvede virkelig at kæmpe imod det, men det var virkelig svært. Han anede ikke at en spiller kunne føles sådan her.
Hans grab om Calebs håndled, blev mere til bare at hans hånd lå det. Han sukkede over de mange kys, og den måde han slikkede hans hud.

Han sank mere tilbage mod Caleb, og ned i hans arme. Men kunne stadig godt se at det her forvirrede ham helt vildt. Det forvirrede ham at det føltes godt, og at han ikke kunne kæmpe imod det.

Han ende med at ligge hovedt tilbage mod Caleb, og komme nogle tunge suk og støn. Han vred sig lidt i hans arme, men ikke for at komme fri.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 4:21 pm

Han smilte stort da han mærkede hvordan Mark slappede mere og mere han, han gav op, hvilket gjorde Caleb meget glad, nu kunne han virkelig fokusere på at gøre det godt for ham. Han sukkede imod hans hals og kyssede ned over den imens han lod hans hånd virkelig rykke til nu, i hurtige ryk imens hans eget lem næsten dunkede under den stramme bagdel. Han havde lyst til at støde imod ham, men gjorde det ikke, da det sikkert ville skræmme livet af Mark.

I stedet sukkede han mere imod hans hals og skulder og spændte lidt mere til, han hamrede hans hånd, stærkt og på en måde også meget blidt hen over hans lem, kørte den op og ned i hurtige ryk imens han selv snuste og kyssede hans hals, endda nappede blidt engang imellem.

”Lad vær med at hold dine støn tilbage.. Det er meget bedre når de kommer ud.” Caleb guidede ham faktisk, han ville vise ham, hvordan dejlige nydelse kunne være, han ville have ham til at svine hen ii paradiset af glæde og nydelse, som Mark jo slet ikke kendte til!
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 4:33 pm

Det var ikke fordi han ikke ville kæmpe imod! Eller.. der var en lille del tilbage af ham som gerne ville. Men rasten var på vej ned i et sort hul. Et sort hul, der opslugte ham med nydelse.
Han forstod slet ikke at det kunne føles sådan her. Han havde da onaneret massere af gange, men det var slet ikke det sammen.. slet ikke

Han lå med hovedet mod Calebs skulder, og mærkede hvordan Caleb fik hele hans krop til at dirre på grund af kyssende og nappende.
Han kunne tydeligt mærke Calebs stive manddom der lige frem dunkede op mod hans bagdel. Han så op smule op mod Caleb da han talte om at han skulle lade hans støn komme ud. Mark var helt rød ind over næsebindet at kinderne.

Han tøvede lidt, men til sidst lod ha dem komme ud. Dybe støn kom fra ham men han hev efter vejret. Han mærkede hvordan an ligefrem begynde at svede. Han vidste ikke helt hvorfor selv, men det hårde og store lem der pressede om mod hans numse, fik ham til at sukke lidt
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 4:39 pm

Caleb smilte da han endelig slap hans lyde ud, årh hvor var det virkelig lækkert at høre på! Hans lem voksede lidt en smule mere af det og den pulserede voldsomt under hans bagdel lige nu. Han stønnede svagt selv og nussede meget langsomt og blidt hans eget lem imod hans bagdel imens hans hånd bevægede sig så hurtigt han kunne i menneskelig fart. Han strammede en smule om grebet på hans manddom og bed lidt hårdere ned i hans skulder i mellem tiden.

”Lad mig høre hvor godt det er..” Hviskede han sensuelt ind i Marks øre imens han lod hans hånd omkring hans mave, glide under hans T-shirt. Han holdte stadig fast i ham, men hans hånd gled op til hans brystkasse, hvor han fandt en nibble og klemte blidt omkring den med hans fingre, hvor han langsomt begyndte at nusse den imellem hans pegefinger og tommel.

Dette var virkelig helt fantastisk, han havde aldrig drømt om at gøre sådan noget her ved en anden person, men lige nu kunne han virkelig ikke stoppe!
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 4:56 pm

Mark kunne mærke at han ligefrem blev rundtosset. Selvom det kun var Caleb, var det næste som at have 100 omkring sig. Calebs hånd i hans bukser, og med et fast og hurtigt tag i hans lem. Hans læber, tunge og tænder med Marks hals, skuder og øre, og så hans lem der dunkede løs under ham, og som Caleb lige nu pressede mod hans numse, og for det ikke skulle være løgn, begynde han også at lege med hans nippel nu.

Han havde slet ikke overskud til at svare på det Caleb spurgte om, selvom der sikkert kom svar noget da han begynde at stønne mere og lysere. Han ende med at gribe fat i Calebs bukser, og krumme sine hænder om. Han stønnede mere og mere, og han kunne mærke hvordan hans kom blev mere ivrig, og hvordan det begynde at stramme mere og mere i hans lem. ”j…jeg….aaah,,, J..jeg..k..kk.. koo…kommer.. sn..snart.. hv…vis ikke.. d..du ååh.. sætter… f..farten..n..ned” fik han frem stammet mellem de mange støn.
Han lage sin hånd med Calebs håndled med den hånd han havde i Marks bukser, og klemte lidt om den. Han havde ikke lyst til at komme endnu. Det var ufatteligt egoistisk og grådigt, men han ville have mere. Han ville gerne mærke mere, og ikke komme allerede.

Han lænede hovedet tilbage mod Calebs skulder. Han var helt rød ind over sine kinder, og han havde svært ved at holde sine øjne åbne, fordi han lukkede dem i hvor næsten hver støn
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 5:07 pm

Caleb hørte hans ord og smilte stort til ham.

”Nurh.. Vil du ikke komme? Hmm.. Jeg kan prøve noget, som du sikkert vil elske..” Hviskede han sensuelt. Han bevægede sig hurtigt igen, så Mark lå imod puder og Caleb lå pludselig nede imellem hans ben, dog havde hans hånd knap nok slippet hans lem. Han bukkede sig op og holdte den ene hånd imod hans brystkasse stadig, hvor den legede videre med hans nipple og den anden spillede den stadig af på ham, dog var hans bukser trukket mere ned.

Han bukkede sig helt op og tog pludselig hovedet af hans lem i munden på sig selv. Et dybt støn kom fra ham og han begyndte at mixe et blowjob ind i deres lille leg.

Han gjorde det nu lidt langsommere, så stakkels Mark ville kunne nyde det lidt mere og slappe meget mere af. Caleb sukkede nydende og sutte hårdt ned over hovedet på hans manddom.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 5:22 pm

Mark ville normalt nok brokke sig over den kommentar Caleb kom med, men det kunne hans hoved slet ikke koncentrere sig om ligenu. Han kom med et overrasket gisp da Caleb pludselig lå foran ham i stedet. Han kunne ikke gøre for det, men han savnede ham næsten bag sig.

Han så ned på ham, og undrede sig over hvad han lavede. Et dybt støn kom fra ham da han mærkede Calebs mund over hans mandoms hoved. Han lænede hovedet tilbage, og stønnede over det.
Han lå sådan et godt stykke tid, men der var dog noget der blev ved med at irritere ham. Han bed sig lid i læben. Han tog lidt fat i Calebs hage, og trak ham op af, indtil deres ansigter var ud for hinden. Han bed sit lidt i læben, og så helt klar nervøs ud

Han strakte sig en smule op, og placerede sine læber mod Calebs. Kyssede ham roligt. Han var stadig ikke helt med på hvor dan man gjorde alt det her, og var dumt nok i tvivl om der var forskel på hvordan man kyssede som 2 drenge eller e dreng og en pige.

Mens han holde kysset, og stønnede lidt i mellem deres læber over det Caleb stadig gjorde, lagde han sin hånd mod hans brystkasse. Han lod den langsomt og en smule tøvende ned over hans mave. Inden han nåede kanten på hans bukser. Hun så lidt på Caleb, og lod så sin hånd glide ned i hans bukser, for at gribe blidt fat om hans manddom. Okay han virkede virkelig stor!. Han anede slet ikke om han gjorde det hverken godt eller ordenligt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 5:32 pm

Caleb lå længe dernede og nød hvordan han kunne virkelig forkæle ham. Dog blev han virkelig overrasket over det næsten. Han lod Mark trække ham op og han bevægede hans hånd lidt langsommere, da han blidt kyssede Mark igen og han skulle virkelig kontrollere sig selv, da han mærkede de varmen hænder ned over hans brystkasse. Og.. Ned i hans bukser?!

Han brød kysset kort og stønnede blidt imod hans læber, før han forsatte med at kysse hans læber. Hans frie hånd, lå imod puder bag mark og han støttede sig til den imens han mærkede hvordan den varme hånd spillede ham langsomt af. Årrhh det var godt! Selvom han stadig var usikker, så bare kontakten fik Caleb til at stønne og hans øjne lyste op i en tændt rød glød, dog stadig blid.

”Årh.. Mark, lad mig..” Hviskede han og trak hans egne bukser lidt ned, guidede Marks hånd rundt, så han holdte om begge deres lem, med begge hans hænder, hvorefter han langsomt hjalp ham med den ene hånd til at spille dem begge af i et let hurtigt tempo.

Efter lidt tid, gav han slip og lod Mark selv styre det imens han støttede sig selv på hans albuer, som var på hver side af Marks hoved. Han stønnede og kyssede blidt Marks kinder, pande og læber imellem tiden.

”Shit du er god..”
Hviskede han blidt imellem hans støn.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 6:29 pm

Egentlig overraskede det ham at Caleb stønnede over det her, for efter hans egen bedømmelse var det virkelig ikke et særlig godt handjob. Men han var selv overrasket over at han overhoved havde gjort det. Han ød deres kys, også selvom det forblev roligt. Han blev dog overrasket da Caleb pludselig sagde at Mark skulle lade ham, han var ikke sikker på hvad han mente. Men blev det så.

Han gjorde som Caleb viste ham, og lod begge sine hænder glide omkring deres begges lem. Han stønnede selv over det, og fulgte det tempo Caleb havde sat. Han mærkede de mange kys mod hans ansigt, og hørte tydeligt hvordan Caleb også stønnede. Det var ret svært at forklare men det var virkelig ophidsende at høre på.

Han kunne tydeligt mærke hvordan svedperlerne formede sig på hans pande og overlæbe. Han lagde selv hovedet tilbage og stønnede, hørte hvad Caleb sagde, og bed sig lidt i læben over det.
Hvem skulle tro at han ville lige her med en mand. Ikke bare at han ville ligge her, og få den spillet af, men sammen med en anden.
Han så lidt op på Caleb med et lidt mere anstrengt ansigts udtryk ”jeg… jeg k..kommer.. s..snart” stønnede han mens hans hænder stadig bevægede sig om deres lem. Han så lidt på Calen ”m..min trøje” sukkede han og hentydet til at hvis bare e af dem kom nu ville de ende med at smøre hans trøje ind i deres væsker
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 7:10 pm

Caleb kiggede ned på ham og nød hans støn, han stønnede selv højt og kyssede ned af hans kæbe og ned til hans hals, hvor han krummede sig lidt sammen og begyndte at støde med hans hofter og ind imod hans hænder, så det blev mere voldsomt og sensuelt.

Han stønnede højt og trak op i Marks T-shirt, så han ikke kom på den. Caleb kunne altid holde i lang tid, så han var slet ikke ved at komme endnu, et handjob kunne ikke tilfredsstille ham.

Da Mark endelig kom, smilte han blot til ham og satte sig lidt op, for at finde en serviet. Han kravlede ud til kanten af sengen, trak hans egne bukser op selvom hans lem stadig var hårdt som jern og fandt en serviet i hans sengebords skuffe.

”Var det dejligt?” spurgte han imens han kravlede op igen og tørrede blidt hans sæd af hans mave.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 7:19 pm

Han stønnede højere og højere han kom på at komme. Og det hjalp ikke at Caleb bagynde at bevæge sine hofter, og gøre det her langt mere seksuelt. Alene den måde han lå på, og at han nu begynde at bevæge sig sådan virkede næsten som hvis de havde sex. Og vidste han godt at følelsen slet ikke var det samme! Det ville komme til at gøre ondt, og det gjorde det her bestemt ikke.

Han krummede sine hænder lidt da han kom, og faldt lidt sammen. Han lagde mærke til at Caleb satte sig op selvom han slet ikke var kommet. Han lå bare og hev efter vejret, mens han så at Caleb trak sine bukser på igen.

Han nød Caleb tørre hans mave, og så på ham da han hørte hvad han sagde. han var helt rød i hovedet, både af flovhed, en også anstrengelse. Han nikkede roligt men så, så ned. ”undskyld.. jeg er ikke vandt til den slags… altså… sex overhoved.. og slet ikke.. med en fyr” sagde han og skævede en smule op mod Caleb.

Han så lidt ned mod hans bukser ”men… hvad med dig?.. du kom jo ikke” mumlede han stille
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 7:46 pm

Caleb kiggede ned på ham og grinte lidt imens han rystede lidt på hans hoved.

”Jeg skal godt klare det hvis det her. Med mindre du vil ordne den for mig. Men jeg kræver mere end blot dette. Så vil gemme det til en anden gang, med mindre du vil prøve med din mund.” Grinte han. Caleb mente det seriøst, men han ville også tage imod det, hvis Mark ikke havde lyst. Så ville Caleb nok bare tage et bad senere og ordne den selv.

Caleb lænede sig derefter ned og blidt kyssede Mark på kinden imens han roligt nussede hans mave. Hvorefter han rejste sig og smed servietten ud. Han gik roligt tilbage til sengen og smed sig ned ved siden af ham på siden. Han lagde blidt hans arm omkring hans mave.

”Men du var nu rimelig god til det.. Puhh du tændte mig.” Grinte han fjoget.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 8:11 pm

Han så på Caleb, da han sagde at han nok skulle klare den med mindre Mark gerne ville hjælpe. Han skulle til at sige at han gerne ville da Caleb sagde at det ville kræve mere end det her. og at han ville vente med det til en anden gang. En anden gang? Han bed sig dog lidt i læben da Caleb nævnte at han kunne bruge sin mund. Han så på ham, men sank så blikket med noget der lignede skyldfølelse.
For bare det at Caleb sagde det, så gøs det ned af ryggen på Mark.

Han så lidt ned da Caleb kyssede ham på kinden. Selvom han virkelig havde nydt det her, og det var sindssyg godt, så vidste han altså ikke om dette var noget for ham! Han kunne stadig ikke se sig selv sammen med en anden mand.
Og han kunne ikke forstille sig at gøre alt det der.. sex halløj.

Han mærkede at Caleb lagde sin ned ved siden af ham. Han å lidt op på ham, og bed sig lidt i læben. Han sukkede lidt ”Caleb… jeg.. jeg vil ikke have at du bliver sur på mig.. men… jeg ved altså ikke rigtig med det her..” Han så op på ham og en rødfarve dannede sig over hans kinder ”det var virkelig dejligt… VIRKELIG dejligt men.. hvad vil du egentlig?.. har du tænkt dig at fjolle rundt med mig.. bare have sex og så er det, det, eller regner du med alt mulig med forhold og sådan? Jeg mener… vi kender slet ikke hinanden og…” han så ned af dem ”og vi ligger nærmest allerede i ske” Han ville gerne vide hvad det her var, og hvad han skulle tænke om det
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 8:23 pm

Caleb kiggede lidt ned og satte sig derefter op i sengen imens han tog sig til hovedet. Han var virkelig dårlig til disse snakke.

”Jeg ved ikke hvad dette er, jeg ved ikke hvad vi bliver og ja.. Jeg ved bare at.. Jeg har det anderledes med dig lige nu, end hvordan jeg har haft det med.. Andre partenere. Jeg.. Føler en stor trang til at beskytte dig, til at få dig til at have det godt og nyde dig selv.. Det er virkelig underligt..” Mumlede han lidt imens han kravlede ned og satte sig i fodenden af sengen.

”Seriøst Mark, hvis jeg havde været mig selv, og haft det med dig, som med de andre. Så havde jeg været pænt ligeglad og bare hamret mig op i dig og taget dig. Ligeglad med om andre ville høre det.. Men det har jeg slet ikke lyst til, jeg vil ikke gøre dig ondt eller såre dig.” Sagde han blot.

Nøj hvor han snakkede selv nu, men der var vidst behov for det. Caleb tog sig lidt til brystkassen, hvor hans stille hjerte var. Hvad sad han lige og snakkede om? Hvorfor ævlede han løs sådan her? Han forstod det virkelig ikke og det var utrolig tydeligt på ham lige nu at han var mindst lige så forvirret som Mark selv var.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 8:35 pm

Mark så på ham da han satte sig op, og sukkede lidt over det. Han ville ikke have at Caleb blev sur. Dog virkede han ikke sur. Han så overrasket på ham da han talte om at han havde lyst til at passe på ham. Han tænkte over det. Hvordan skulle han vide hvad de var hvis ikke engang Caleb vidste det. Han bed sig lidt i læben da han talte videre.

Da Caleb satte sig ned i den anden ende satte Mark sig op. Han så på ham, og det han sagde, fik ham til at trække lidt ned i sin T-shirt og trække sine ben lidt op. Det håbede han virkelig ikke at Caleb nogle sine fik lyst til bage at gøre, uden at Mark var med på den.
Han hørte dog det sidste han sagde med at han ikke ville såre ham.
Mark sad lidt, men kravlede så frem mod ham.

Han satte sig foran ham, og lagde sine ben over Calebs. Han kyssede ham blidt, og lod sine hænder hvile mod hans hals.
Han trak sig lidt og så på ham ”okay… hvad med at vi siger sådan her.” Han lod sine hænder glide ned og hvile mod Calebs bryst kasse. ”vi fortsætte som det er nu.. altså.. at vi er venner… der kan gøre… ja det der” sagde han nikkede om mod sengen for at antyde til det lige før. ”og så er det det?... så kan vi altid finde ud af senere hvad det er, eller hvad vi gerne vil have det til at være?”

Han bed sig lidt i læben ”jeg… har dog 1 regel….. Indtil i går vidste jeg ikke engang selv at jeg kunne tænde på en fyr… og egentlig tror jeg heller ikke jeg ville gøre det med andre… så… jeg vil gerne have at vi holder alt det her.. på værelset.. Jeg vil ikke have alle for det afvide hvis det så kun er dig jeg har det sådan med, og slet ikke hvis vi bliver trætte af det her” sagde han og så på ham ”jeg håber det er okay… bare til jeg føler mig mere tryk”
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 8:43 pm

Caleb sad lidt og kiggede på ham, han lagde hans arme omkring livet på ham og trak ham lidt ind til sig. Da Mark så var færdig med hans talestrøm, smilte han bare lidt. Han trak ham helt op på sit skød og det var tydeligt på Calebs manddom at han stadig var meget tændt, end rigtigt meget..

”Deal.. Men jeg ved ikke hvad jeg gør ved mig selv, hvis du laver samme nummer som i går, med de piger..” Knurrede han blot som en advarsel. Caleb havde store ejerfornemmelser, og han havde et kæmpe problem med at blive jaloux, meget jaloux endda.

Han trak vejret tungt lidt og lagde hans hoved ned imod Marks brystkasse, imens han blidt kyssede hans hals kort og trak ham helt ind i et kram, noget han normalt ikke gik så meget op i.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 18Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.