Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Today at 12:37 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5741 indlæg in 345 subjects

Share | 

My new roome - Caleb R. XXX.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Next
ForfatterBesked
Mark Malkovi

Humør : Det afhænger af situationen
Fag : Musik, løb, biologi
Antal indlæg : 230

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:15 am

Mark havde ikke regnet med at Caleb ville komme, og han havde allerede drukket en hel del. Han var rastløs, og derfor slentrede han rundt i hele baren, og snakkede med mennesker han slet ikke kende.

Et bord med 3 piger havde fået ham til at slå sig ned. De ævlede lød, og selvom han lod som om, så hørte han slet ikke efter. Pigerne hang op af ham, og han var virkelig flirtende som han var over for alle de piger han prøvede at score.

Da Caleb kom, sad den ene af drengene og smilede til ham ”Mark snakkede noget om du nok var for træt, men godt at se at du er kommet alligevel” sagde han med et roligt smil..
Han så rundt ”ja jeg ved ikke lige hvor Mark er,.. han er ret fuld og rander rundt” brummede lidt. Det lød bestemt ikke som om det var meningen at Mark skulle have været så fuld.

Mark kom gående sammen med alle tre piger, over mod bordet. Han stoppede ved bordet, og så på drengene ”drenge… jeg har nogle smukke damer der gerne vil have lidt selskab.. og jeg KAN altså ikke klare dem alle 3 på en gang” grinte han med en fuld stemme. Han stod og svajede lidt frem og tilbage. Han fik øje på Caleb ”Caleb! Der var du jo!.... jeg var sku begyndt at tro at du stadig var sur på mig…” mumlede han fuld.

Den ene af pigerne hviskede noget i Marks øre, og han smilede bare fjoget, han så på drengene ”10 minutter drenge så er jeg hos jer igen” sagde han og gik med pigen mens han dansede lidt bag hende.

Mark kammerat sukkede bare og rystede på hovedet ”skal vi sige 2?... med mindre hende der LIGE er den der særlige pige han snakker så meget ham” brummede han og drak noget af sin øl.
Hans så på Caleb ”det er det samme hver gang… han samler en pige op, men så er der altid et eller andet der gør at de ikke laver noget! Han siger det er fordi de ikke siger noget… men han har engang fortalt mig at han ikke engang kan få den op og stå… at der ikke er nogle af tøsserne der kan tænde ham.. og at han derfor ved det allerede inden de overhoved er i gang..” Han trak på skuldrende ”jeg ved ikke hvad de mangler.. de er gude smukke nogle af dem han får fat i… men så er der altid noget andet, som at de ikke har noget i hovedet eller sådan.. men han siger at han nemt får den op og stå når han skal onanere eller sådan”

Hans kammarat tog en tår af sin øl. ”der er ikke noget at sige til at den dreng stadig er Jomfu….”
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Caleb R.

Humør : Try me?
Fag : Kampsport, sportsgrene og løb.
Antal indlæg : 226

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:35 am

Caleb sad blot og lyttede, han mærkede hvordan vreden virkelig dukkede op i hans brystkasse. Han greb hans lommelærke og drak lidt fra den, før han kiggede rundt på dem og lagde den tilbage.

”Måske har han virkelig ikke fundet den rette.. Måske leder han det forkerte sted..” Sagde Caleb og trak blot på hans skuldre.

”Jeg vil lige få mig en drink..” Sagde han blot efter godt 2 minutter hvor han sad og lyttede til dem. Han rejste sig op og smuttede op til baren og bestilte en drink, med lidt ekstra. Han satte sig op på en barstol og ventede lidt imens han hvilede hans albue på bordet og hans kæbe i håndfladen. Han var virkelig indebrændt og tændte hurtigt en smøg i håbet om at den måske ville virke bare lidt.

Mark spillede virkelig med hans følelser lige nu og han havde mest af alt lyst til at finde ham, flå hans bukser af og bare tage ham hårdt, vise ham hvem der bestemmer.

Dog ville han blot få denne drink og skride hjem. Ingen grund til at komme når Mark allerede var på vej i bukserne på 3 tøser endda. Mere salt i såret..

Han fik hans drink og smuttede ned til drengene, han satte sig ned, lænede sig lidt tilbage og smække hans ene fod op på kanten af bordet og nød hans drink lidt. Ahhh.. Endelig noget alkohol som kunne påvirke ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:49 am

Der var ikke gået mere end 3 minutter, så kom alle tre piger trampende ind ude fra, og stormede hen for at tage deres jakke. ”sikken en svans..!” brokkede den ene sig, og det andre gav hende kun rat.

Marks kammarat så på Caleb ”hvad sagde jeg….” de 3 piger havde været utrolig lækre, og en hver fyr der var til ville ha haft stå dreng på bare ved at få øjenkontakt med dem.

Mark lå på en bænk ude bag baren. Han sukkede bare og lukkede øjnene. Hvorfor skulle det være sådan her hver gang! Det gik aldrig, lige meget hvor meget han prøvede at køre sig selv op til det. Så var det det samme hver gang.

Han lå der ude en halvtimes tid, han kom til at tænke på at Caleb sad der inde! Orh han ville sikkert bare grine af ham! hmm.. Caleb.. han så nu godt ud i den skjorte.
Mark spærrede øjnene op. WHAT!!! Hvad var det han lige havde tænkt. Han tog sig til skridtet og blev virkelig forvirret.

Han satte sig brat op, og stak hånden i sine bukser… ej! Den var bare en smule hårde, men det var ikke en stå dreng! Det kunne han havde fået selv af at han var fuld så det var ikke på grund af det andet… eller var det?

Han sad lidt, og mærkede hvordan kulden fik alkoholen til at slå endnu mere ind, og det var nok også det der gik ham til at gøre det han nu gjorde. Han gik ind i en hurtig fart. Han gik over til bordet. Han kammerat grinte lidt ”Nårh Mark… hvordan gik det?” Mark viftede bare lidt med hånde ”ikke nu Robert” sagde han bare. Han grab Calebs håndled, og trak ham op ”kom lige med mig et øjeblik” sagde han og trk ham med ud.

Da de kom om bag ved, skubbede han ham op af væggen, og så på ham. Han så yderst nervøs ud, og trippede lidt. ”okay… der er lige noget jeg er nød til at prøve” sagde han og trippede stadig. Fuck… et var at han var ved at gøre det, noget andet var at han virkelig frygtede svaret.

Pludselig trådte han frem mod Caleb, grab hans læderjakke, og strakte sig op mod ham. Han placerede sine læber mod Calebs. Ikke noget andet, blot det, men det var næsten som om at hans læber ikke var helt tilfreds. Han bevægede sine læber lidt, i et kys, ganske roligt og meget stille. Han ville vide om det han havde mistanke for var rigtigt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:57 am

Caleb sad og drak af hans nu.. 4 drink. Han havde været oppe flere gange og fik mere og mere ind. Han var lidt beruset, da Mark kom ind til dem igen. Han havde pænt ignoreret pigerne, men tydeligt hørt hvad de havde sagt. Hmm.. Kællinger..

Han blev dog noget overrasket da Mark pludselig kom ind til dem igen, han sad med hans drink i munden, da han pludselig blev hevet op af Mark, han nåede lige at sætte den på bordet, inden den meget ivrige menneske dreng hev ham med. Han sukkede svagt da han endte ude bagved og lænede sig blot op af væggen med hans hænder i lommerne.

”Hva s-..” Mere nåede han ikke at sige, før Mark sludrede løs som normalt og han mærkede pludselig de varme læber på hans egne.

Caleb’s øjne blev meget store og der gik ikke lang tid, inden han vred dem rundt og pressede Mark op imod væggen med hele hans egen krop presset imod hans og hans ene hånd i håret på ham, samt den anden på hans lænd. Han holdte ham der og kyssede ham tilbage inden han brød kysset og kiggede sultent ned på ham.

”Såå.. Har du fået dit svar..”
Mumlede han blot og gav slip på ham. Han bakkede lidt tilbage og kiggede på ham imens hans øjne lyste op i mørket i et varmt rødt skær.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:06 am

Han måtte bestemt indrømme at han ikke havde regnet med at Caleb ville gøre som han gjorde, og det var som om han hoved slet ikke nåede at reagere, han lagde sine hænder mod Calebs nakke, og mærkede hvordan kysset blev til en del mere end det han havde stået og lavet. Hans puls steg allerede, og hans vejrtrækning var mere tung.

Han åbnede sine øjne og hev næsten efter vejret da Caleb trak sig væk. Han stod lidt, men kom til sig selv ved Calebs spørgsmål. Han behøvede egentlig ikke at mærke efter, men gjorde det alligevel uden på bukserne. Hård som sten. Han tog sig til hoved, mens den anden hånd stadig var mod hans skrid. Han havde lige stået med 3 dejlige damer, der havde vist ham sine bryster, kysset ham både her og der og raget ved ham.. og med Caleb skulle han bare have et kys så var han sten hård.

Han begynde at gå lidt frem og tilbage ”fuck.. fuck.. fuck… fuck… fuck…” gik han rundt. Han bed sig i læben. Årh smagen af ham var der stadig, det hjalp jo ikke. Han satte sig over på bænken ”den… den er helt hård” erkende han. Han så bestemt forvirret ud.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:17 am

Caleb stod lidt og så på ham med et lidt tilfreds smil.

”Som jeg sagde til dine venner.. Du har ikke prøvet at søge det rigtige sted endnu.. Jeg sagde selv til dig, at du ikke kan sige at du ikke er til fyre, før du har prøvet..” Knurrede han lidt. Caleb rettede sig lidt op og gabte svagt.

”Jeg ved ikke med dig, men jeg vil smutte tilbage nu.. Du ved hvor du kan finde mig, plus.. Hvis du vil have mere, så ved du også hvor du kan finde mig.” Tilføjede han før, han gik tilbage til de andre drenge. Han ville give Mark lidt tid til sig selv, han skulle vist tænkte igennem det.

”Nå, ses gutter.” Sagde han blot og tog hans drink, som han drak ud, før han smuttede ud af baren. Da han så kom udenfor, tændte han blot en smøg og gik tilbage imod skolen imens han smilte tilfreds.

Hans fangst var nu på vej imod ham, han kunne mærke det nu.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:28 am

Han lyttede til det Caleb sagde, og bed sig i læben. Han havde sagt han ikke var til fyre, men det havde han da heller aldrig troet at han var. Der var slet ikke noget ved ham der fandt Caleb lækker eller tiltrækkende i går. Men… måske lidt i dag. Han havde rødmet og fået hjerte banken da Caleb havde nappet ham i øret.

Han så på ham da han gik, og sad lidt.. hvad skulle han gøre? Han havde ikke lyst til mere… og så alligevel. Han ville gerne vide om dette var den ene gang.
Han rystede på hovedet, og gik ind til drengene efter lidt tid. Caleb var allerede gået. Mark tog en stor slurk af en shorts flaske, tog sin jakke, og gik hjem.

Han vidste ikke selv hvorfor han havde så travlt med at komme hjem. Han var bare nød til at tale med Caleb om det her.

Han kom tilbage til skolen, og stoppede foran deres værelse. Han bed sig lidt i læben, og gik roligt ind. Han holde blikket ned mens han gik ind. Han stod lidt, hvad skulle han sige eller gøre. Han så hen mod sin seng, og gik der over. Han tog 2 øl frem, og åbnede dem, og gik over til Caleb med den ene. Han så lidt på ham og så ned igen. Heldigvis havde shortsne virket på hjemturen.

”okay… måske… måske er jeg lidt til fyre alligevel..” mumlede han. Han og en slurk af sin øl for at skulle halsen. Han havde det som om han blev kvalt. ”jeg.. jeg var ikke ude på at såre dig tidligere.. tvært imod.. jeg… jeg ville bare ikke miste dig som ven, og.. derfor ville jeg sige det som det var inden der blev for meget forvirring” sagde han og kløede sig i nakken.

”men den kom så bare her til aften” mumlede han. Han så på ham ”undskyld…. Jeg skulle ikke bare have afslået dig uden at have overvejet det”
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:36 am

Caleb sad på hans seng og kiggede op på Mark da han kom ind og bevarede hans kølige udtryk. Han rejste sig lidt op og kiggede på ham, da han tog de to øl. Et lille smil lå på hans læber da Mark begyndte at snakke lidt.

Han grinte svagt imens han kiggede lidt ned. Han kørte en hånd igennem hans hår imens han gik over og satte sig på en stol.

”Vil også være lidt ærlig.. Normalt ville jeg have skrottet dig helt, efter den bemærkning i morges.. Men ved ikke hvad der fik mig til at komme i aften.. Jeg ville normalt være pænt kold i røven og nok banket dig eller sådan noget..” Mumlede han lidt for sig selv og tømte øllen, før han satte den på bordet.

”Kom herover og kys mig..” Knurrede han kommanderende og med en meget dominerende stemme. Han stirrede på Mark med et blik som brændte at begær og noget andet. Noget varmt og hedt, som næsten brændte i hans kolde øjne.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:46 am

Han så overrasket på ham da han sagde at han normalt havde skrottet ham helt efter i morges. Og at han sikkert havde banket ham. han sank en klump, ja det var han glad for ikke skete.
Han stod og drak sin øl, og betragtede Caleb. Hvordan kunne han være så rolig? Mark havde det som om han havde lyst til at springe ud af vinduet fra 9 sal.

Han skulle til at tage en tår da han hørte hvad Caleb sagde. Hørte han virkelig rigtig. Ville han have ham til at gå over og kysse ham. ”uhm…. Det.. det andet var nu mest for at afprøve det.. men mener.. jeg er stadig ikke helt med på om det er noget for mig og sådan”
Mumlede han der ud af.

Han bed sig i læben, og fumlede lidt med hans øl. Han så ned, men gik så hen til Caleb. Han sank en klump, og bukkede sig ned mod ham. det var tydeligt på ham at det her var VIRKELIG grænseoverskridende. Han lukkede øjnene, for så skulle han da i det mindste ikke se ham i øjnene imens.

Han lod stille sine læber røre Calebs. Han havde det som om han kunne besvime hvornår det skulle være.
Han kyssede ham blidt og stille. Han havde kysset massere af piger før, men han havde det som om han ikke anede hvad han skulle stille op med Calebs læber.

Som om det OVERHOVED ikke var det samme.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 11:28 am

Caleb sad og kiggede på ham, han smilte blot lidt og rystede kort på hans hoved, da Mark begyndte at snakke som et vandfald igen. Han sukkede dybt, men smilte lidt da den smukke menneske dreng begyndte at gå over til ham. Vent.. smukke? Sådan snakkede han aldrig.. Men Mark var smuk, ikke kun utrolig lækker, men virkelig smuk i hans øjne.

Han lagde langsomt hans arme om fyren foran ham, holdte ham ved hofterne og sukkede da han endelig kyssede ham med hans varme læber. Caleb trak ham helt ind til sig, så Mark stod imellem hans ben og han lagde hans hoved tilbage så kysset kunne blive endnu dybere og mere intenst.
Caleb holdte kysset længe og pressede hans hænder imod hans ryg, før han brød det langsomt og slikkede hans læber glad imens hans øjne glødede i den røde varme farve.

”Var det så slemt?” Spurgte han bar og kiggede på Mark imens han holdte sig selv utrolig meget i snor. Han var ret glad for hans egen selvkontrol, ellers ville han nok have gjort nogle.. Meget brutale ting ved Mark.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 11:46 am

Mark gispede lavt da Caleb trak ham længere ind til sig, og han mærkede hans hænder mod sin krop. Dette var virkelig underligt! Det var en utrolig mærkelig følelse, og han var slet ikke fuld nok til at det var helt fint.
Han mærkede hvordan Caleb gjorde kysset dybere, men alligevel foregik det så stille, og blidt. Næsten så bildt så han ikke engang var sikker på det var et kys.

Dog reagerede hans krop og hans hoved forskelligt. Hans hoved sagde at dette var en dårlig ide, og at han skulle stoppe nu mens legen var god. Det kunne have været et sær tilfælde at han lige fik stivt lem der. Det behøvede ikke at have noget med Caleb at gøre! Og selv hvis det havde, hvad så? Der ville ikke komme til at ske andet en de 2 kys de nu havde haft.

Dog sagde hans krop noget HELT andet. Og det forklarede hans bule i bukserne. Den var ikke så hård som den kunne have været, men den var der. Og det pinnede Mark… Hvorfor lige Caleb.

Han så lidt og så væk da Caleb spurgte om det var så slemt. Han trak lidt tavs på skuldrende. ”det…. Det var det vel ikke” mumlede han og drak mere af sin øl, som han ellers stod og fumlede med.
Han rømmede sig en gang. ”uhm… når… jeg …. Jeg tror jeg vil smutte i bad” stammede han, og løsnede sig fra Calebs grab.
Han gik over til sit skab og fandt et håndklæde og et par underbukser.

Han gik mod badeværelset. Da han kom der ud, lukkede han døren bag sig og læste den. Hans hjerte galoperede der ud af. Og han havde det næsten som om han havde løbet en martorn. Han stod med ryggen op af døren. Og kunne næsten mærke at han var forpustet. Tankerne kørte rundt inde i hans hoved, og han prøvede at få di krop til at falde lidt ned
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 11:53 am

Caleb sad lidt og kiggede over imod døren til badeværelset. Mark benægtede stadigvæk og det kunne han virkelig ikke bruge til noget.. Han sukkede dybt, rejste sig og smed hans tøj. I stedet tog han nogle løse natbukser på i sort stof som hang om hans hofter. Han tog en god bog og smed sig i hans egen seng.

Han lå længe og bare kiggede på en side, han var allerede halvvejs med bogen, han havde læst i den derhjemme, men nu kunne han virkelig ikke fokuserede om at læse. Hans tanker var hele tiden på den menneske fyr som lige nu var ude på badeværelset, garanteret nøgen og på vej i bad..

Der gik ikke længe inden han endelig faldt lidt til ro i hans tanker og han fik læst den første side, og læste derefter videre.

Men hvad fanden skulle han stille op med Mark? Skulle han begynde at flirte lidt igen? Skulle han kommandere mere rundt med ham? Han vidste det VIRKELIG ikke.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:08 pm

Der gik faktisk et godt stykke tid inden Mark rent faktisk gik i bad. Han brugte ikke så lang tid på badet, men mere det der med at tage sig sammen til ag komme ud igen. Han tog sine underbukser på, og fadt endelig til ro.

Han åbnede døren, og kom ud, han skævede hen mod Caleb. Orh come on?! Hvorfor skulle han så lige ligge der kun i natbukser, så man bare kunne se hans flotte, trænede overkrop… han så virkelig godt ud… Vent!? HVAD?
Hvornår var han begyndt at tænke sådan om en fyr? Indtil for nogle timer siden havde han ikke engang lagt mærke til hvor mange muskler den mand havde.

Han gik over til sit skab, og trak et par natbukser på i noget blødt stof, og så en tætsiddende T-shirt.
Han stod lidt. Det her var virkelig akavet! Måske de bare skulle prøve at være venner? Altså de var jo begyndt at snakke sammen igen. Han stod og pillede lidt ved sin skabs låge, og så, så hen mod Caleb ”uhm…. Jeg tænkte om vi skulle se den der film?” spurgte han og gav sig selv et mentalt slag i hovedet! Hvorfor kunne han ikke bare sige som han havde det?

Ja nok fordi han ikke anede hvordan han havde det.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:28 pm

Caleb kiggede lidt op på ham da han kom ind, men kiggede dog tilbage i hans bog igen. Han var lige kommet til et godt sted. Dog da Mark snakkede om en film, kiggede han lidt op igen og satte sig op.

”Jo, det kunne vi godt. Ligge i samme seng eller?”
Spurgte han imens han satte sig helt op og lukkede bogen, efter at have sat bogmærket i. Caleb strakte sig lidt og stønnede svagt i hans lidt trætte krop. Det var nogen gang lidt hårdt at bruge hans evner, hans krop blev altid meget træt noget tid efter, så han kunne nemt mærke det lige nu.

”Hvilken film skal vi se? Jeg har ikke så mange med, kun gysere og action.” Sagde han blot og gik over til en af hans hylder, hvor nogle film stod på.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:38 pm

Mark kunne mærk at hans mave snørede sig sammen da Caleb spurgte om de skulle ligge i samme seng. Det ville jo være nemmest! Da de var nød til at se filmen på en computer ville de jo ikke kunne se en skid hvis de lå i hver deres.

Han lagde dog mærke til hvordan Caleb vred sig, og så ud til at være øm. Han smilede lidt roligt ”vi kan ligge i en seng, og hvis du vil have det, så er jeg altså ret god til at massere sådan noget der ud?” grinte han lidt. Man kunne jo ligefrem se hvordan Calebs musikler var spænde.

Mark tænkte lidt da han nævnte film. ”det er længe siden jeg har set en god gyser” grinte han lidt. Han så på Caleb da han tog en hættetrøje og trak den på. ”Jeg vil lige smutte ned i kiosken og købe nogle snaks.. skal du have noget med?” Han tog sin pung i lommen, og så på Caleb. ”jeg mener de har noget der hedder vampyr slik.. der er lavet på hesteblod eller sådan noget..” grinte han lidt. Det var de sjoveste ting de fandt på.

Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:44 pm

Caleb kiggede lidt over på ham og smilte lidt.

”Kunne være lækkert, så gør jeg klar imens.” Sagde han blot, men hans stemme var begyndt at blive lidt varmere igen. Måske ville Mark komme til ham, helt af sig selv? Det kunne nu være dejligt ikke at skulle kæmpe for noget hele tiden. Han ville nu nyde det, hvis det for engang skyld selv ville komme til ham, uden det mindste kamp.

Da Mark så var smuttet ud af døren, tog Caleb blot alle deres puder og smed dem i Marks seng, dynerne og tæpperne det samme, så det virkelig var et blødt bjerg de skulle ligge i. Derefter tændte han sin bærbar op, som havde en pænt stor skærm og fandt den gyser han ville se sammen med ham. Han fandt et lille bord, han havde med, som kunne stå på sengen uden på problemer med bærbaren derpå.

Caleb så sig lidt om tilfreds og nikkede, før han satte sig op i sengen og fandt frem til de rigtige indstillinger på bærbaren, imens han ventede på Mark.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 12:56 pm

Mark nikkede til det Caleb sagde. Han gik ned til kiosken, og købte nogle snaks til de, samt e ramme øl. Han vidste slet ikke at man rent faktisk kunne få øl hvor der var blandet blod i.
Han tog det hele med tilbage til værelset. Han havde snaksne i en pose, og øllene i den anden hånd. Han kom ind, lukkede døre med foden, og grinte lidt over det bjerg af dyner og puder der havde formet sig i hans seng. Han gik over til sin seng, og rakte Caleb øllene ”jeg vidste ikke man kunne få øl med blod i… men her” sagde han og gav ham dem.

Han fandt slikket frem til Caleb og det til sig selv. Derefter smed han sin hættetrøje, så han kun havde T-shirt på. Han åbnede en øl og tog en tår inden han satte den på natbordet. Han fandt noget Creme frem, noget der var godt for ømme muskler, og som varmede dom op. Han så på Caleb ”lig dig på maven, så skal jeg nok få dig til at slappe af!” sagde han, og hørte selv lige hvordan det egentlig lød når det kom ud til en anden dreng.

Han rystede tanken fra sig.
Da Caleb havde lagt sig, satte Caleb sig ind over ham, med et ben på hver side, men så han sad over hans lår. Han masserede først cremen ind i sine hænder, inden han så begynde at massere Caleb. Han var god til det, og havde faktisk taget kursus i det. Men hold da kæft hvor var Caleb anspændt. ”du er jo hård som sten i sine skuldre” grinte han og trykkede lidt mere, hvilket måske godt kunne nive en del
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:06 pm

Caleb kiggede op på ham, da han kom ind igen og små grinte lidt.

”Ja, de har lavet mange gode ting til os.” smilte han og tog en øl. Han fik den åbnet og tog en god slurk med et blidt suk.

Da Mark, så bad ham om at ligge sig ned, fik han rykket bærbaren helt ned i bunden af sengen og lagde sig ned på hans mave. Han mærkede derefter vægten fra Mark og smilte lidt til sig selv, da de varme hænder begyndte at massere ind i hans muskler.

”Ja.. De er ret stive, mest fordi de er kolde. Så når jeg endelig bruger min evne, bliver jeg meget øm.” Forklarede han imens han satte filmen på.

Det var en gammel gyser, men en han ofte nød, fordi han kunne huske, da han selv var inde og se den. Han sukkede lidt mere og nød virkelig den dejlige behandling hans ryg fik lige nu. Han forstod godt hvorfor der var så mange som godt kunne lide at få massage, den luksus fik han ikke selv ret tit.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:19 pm

Mark grinte lidt over det Caleb sagde med øllen.

Det gav nu meget god mening det Caleb forklarede, med at det var fordi han var kold.. Han kom i tanke om cremen, den gik jo ind og varmede musklerne op. Men det var jo noget med blodet. Han løftede sine hænder fra hans ryg. ”kan du mærke varme i dine muskler hvis jeg ikke rør ved dem? Eller er det så kun varmen fra mine hænder du kan mærke?” Spurgte han. Han vidste at vampyrer eksisterede, men han vidste ikke så meget om dem.

Ha fortsatte massagen, til Calebs ryg var løsnet næsten helt op. Selvom det tog lang tid. egentlig ville han også have taget hans arme, men han var helt øm i sine hænder nu. Han grinte lidt. ”jeg har næsten vabler på mine hænder på grund af dine stive muskler” grinte han og rystede dem lidt for at få liv i dem.

Han sukkede lidt ”det ser vidst ud til vi er nød til at gøre det her en gang i mellem… ellers ende der bare med at du rander rundt som et stort stift muskel monster” drillede han lidt.
Han ville nu ikke have noget imod at gøre det igen. Han kunne jo allerede mærke at Calebs skulder og ryg var langt mere blod og afslappet.

Han sad lidt, og skulle til at stige ned. Dog var der noget der havde plaget ham alt i mens han havde givet Caleb Massage. Det var den bulede og rug overflade på hans hud.
uden at tænke over hvorfor, lod han en finger glide ned over et langt og temmelig bredt et der gled fra Calebs ryg, og ned mod hans buksekant. ”hvad er der egentlig sket med dig?..” spurgte han stille spurgte han og så på de enormt mange ar der var over alt på hans krop.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:26 pm

Mark ville også nemt kunne mærke kanten på den kæmpe store tatovering som fyldte hele hans ryg og de mangle udsmykninger. Caleb sukkede svagt og mærkede den varme finger hen over arret.

”Jeg har været i kamp, mange gange. Krig, mange gange og været tæt på døden, endnu flere gange.” Sagde han blot og kiggede op på filmen. Det var underligt, det var virkelig ikke ret mange som spurgte ind til hans ar, det var nok mest fordi det skræmte dem. For vampyrer fik normalt aldrig ar, på grund af deres healings evne. Men Caleb var blevet ramt af magiske våben, så mange gange og de efterlod altid ar på ham og gjorde fandens ondt..

Han lå med hans arme under hans hage imens han så på filmen.

”Jeg har levet i over 1600 år Mark, jeg er min families kriger og har derfor været den som skulle ud og dræbe nogle folk.. Jeg har taget livet fra mange.. Mange farlige personer. Dog har jeg aldrig dræbt et menneske.. I mine øjne, vil i aldrig blive en ret stor trussel. Dog dæmoner, varulve, onde feer, hekse og andet skidt, endda andre vampyrer, har jeg dræbt, dem som har været en for stor trussel mod omverdenen eller min familie. Jeg har aldrig dræbt uden en god grund.” Forklarede han imens hans muskler spændte lidt op igen. Det var tydeligt at det var et emne som plagede ham lidt, men han ville gerne at Mark ikke var bange for ham.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:39 pm

Han så lidt overrasket ned på Calebs ryg da Caleb forklarede at han havde været i krig mange gange, og havde været tæt på at dø mange gange. Var det virkelig hvad det her var? Kris mærker? Sår fra kampe op gennem tiden?.
Han bed sig lidt i læben. Selvom de så forfærdelige ud, så passede det på en eller anden måde bare til ham. Og for ham så det slet ikke så skræmmende ud. Han syntes nærmere historien bag var slem. Han kørte sine hænder op af hans ryg, men slet ikke så hårdt som hvis han masserede ham. Men fordi han mærkede de mange ar. Mærkede hvordan de rillede under hans hænder.
”så… det er altså helte mærker?” sagde han pludseligt. Selvom han kunne høre på Caleb at dette bestemt ikke var noget han var stolt af, så var det jo det, det var! Mærke på en kris helt.

Han rynkede dog brynene fornærmet da han hørte Caleb sige at mennesker ikke var nogle trussel. Han gav Caleb et smølfespark på toppen af øret. ”hvem kalder du ingen trussel” brummede han fornærmet.
Han vidste udmærket godt at mennesker ikke havde en chance med de mange overnaturlige væsner der gik rundt i verden, så det var ku for sjov at han blev fornærmet på Caleb.

Han kunne nu ikke helt lade vær med at smile. Selvom det var en frygtelig historie, så var han glad for at Caleb havde delt den med ham.
Da der pludselig skete noget spændende i filmen, fulgte Mark med. Han glemte dog alt om at stige ned fa Caleb, så han sad stadig på hans lår, og med hænderne hvilende mod hans læn.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:44 pm

Caleb smilte lidt. Der var faktisk aldrig nogen der havde kaldt dem helte mærker, sådan havde han aldrig rigtigt tænkte på dem. For ham, var det tegn på svaghed, at han havde ladet nogen komme ind og røre ham. Han tog det som at han skulle blive bedre og hurtigere. Dog lod han det ligge for nu og grinte i stedet over at som Mark gjorde ved hans øre. Sjovt, hvordan mennesker engang var. De var så svage og kunne ikke meget, men deres stolthed var der altid og Caleb beundrede dem for det.

Han mærkede hvordan hans krop virkelig sugede varmen til sig, fra Mark’s hænder og det fik ham virkelig til at slappe mere af på en underlig måde. Dog kunne han ikke dy sig, så han vippede pludselig med hans ben og fik Mark til at vælte ned oven på sig, så han lå på maven, på Caleb’s brede ryg.

”Undskyld, de sov lidt.” Løj han og grinte lidt legende imens han kiggede videre på filmen og nød varmen som gled igennem hans ryg, fra Mark’s krop og den dejlige rytme af hans hjerte som bankede imod hans ryg.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 1:56 pm

Mark sad bare og var faldet i staver over filmen, da han pludselig mærkede hvordan Caleb bevægede sine ben, og han faldt lidt forover, og hans mave ramte ned mod Calebs kolde ryg. Waw! Han havde ikke lagt mærke til hvor kold han egentlig var. Det var næsten så han fik gåsehus. ”undskyld.. jeg ramte sig ikke vel?” spurgte han, og hentydet til med sine hænder eller noget, der nu var omkring Calebs skulder, mellem hans nakke og skulder.

Han havde næsten lyt til at blive liggende i håbet om at Caleb fik varmen. Som når man var tæt på nogle der frøs. Forskellen var bare at Caleb jo ikke frøs, han var altid så kold. Mark grinte lidt ”ulempen ved at ligge 2 i en enmandsseng er at der ikke er ret meget plads” grinte an, og satte sine hænder mod maddrassen for at rejste sig.

Han ville nok ende med at sætte sig på en stol eller sådan, der var meget trængt i den her seng.
Han løftede sin krop fra Caleb, ved at strække sine arme ud, og rejse sig på knæene ”når.. nu skal jeg nok rejse mig” grinte han lidt.
Vis brugerens profil
Caleb R.

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:04 pm

Caleb kom lidt med et lusket smil, da Mark rejste sig lidt. Med vampyrfart, bevægede hans sig rundt, så han sad med ryggen imod puderne og hans ben spredt, derefter greb hans Mark og hev ham tilbage, så hans sad imellem hans ben og med ryggen imod hans brystkasse. Caleb hev en dyne hen over ham, så han ikke begyndte at fryse, på grund af Caleb’s kulde.

”Sådan, meget bedre..” Mumlede han lavt og plantede blidt et kys, på den sarte hud imellem hans øre og hals. Caleb kendte mange punkter, hvor folk ofte var frygtelig sensitive, og dette punkt var det altid 9/10 gange. Han sukkede og kiggede lidt videre på filmen imens han holdte Mark i et jerngreb, så han ikke ville slippe så nemt ud af hans favn.

”Vil lige hilse og sige, at jeg ikke har puttet med en, siden jeg gjorde det sidst med min lillesøster..” Gryntede han bare. Hvilket.. Var meget lang.. Tid siden.
Vis brugerens profil
Mark Malkovi

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   Tirs feb 23, 2016 2:18 pm

Mark fik et chok da Caleb pludselig forsvandt under ham, og før han vidste af det sad an med ryggen op af Caleb. Han stivnede helt da han mærkede hans arme om dig og grinte bare nervøst over det. Han prøvede at rykke sig, men det virkede til at Caleb ikke havde tænkt sig at slippe ham. Han hørte hvad han sagde, og mærkede kysset med hans nakke/øre, hvilket fik en rislende fornemmelse til at løbe ned over hans ryg.

Han gik lidt i panik, og prøvede at rejste sig ”Haha ja.. meget morsomt…”grinte lidt af det med et akavet grin. Men inden i skreg han skrækslagent som en lille pige. Hvad var det lige Caleb havde gang i. Han bed sig lidt i læben. Det her gjorde ham altså nervøs.

Dog hørte han hvad Caleb sagde. Han sad lidt, okay… det var vel ikke så slemt? De sad jo bare op af hinanden. Han så på Caleb ”kan du så i det mindste ikke række mig min øl” spurgte han lidt.
Da han havde fået den, tog han en tår. Han lænede sig en smule mere tilbage så han sad ordenligt. Det virkede jo ikke som om Caleb havde tænkt sig at slippe ham foreløbig
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: My new roome - Caleb R. XXX.   

My new roome - Caleb R. XXX.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 5 af 19Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Next
 Similar topics
-
» My new roome - Caleb R. XXX.