Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 What are you doing? - Niklaus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptySøn Feb 28, 2016 4:44 pm

Han smilede over hende da hun sagde, at hun ikke vidste, om hun var helt enig i det han lige havde sagt. "Så du tror altså ikke på mig?" spurgte han, og løftede et øjenbryn, og så lige på hende.

Han hørte hendes skingre stemme, og smilede over hende. Så hun vil gerne vide præcis hvor længe han ville beholde hende? Han løftede dog et øjenbryn da hun sagde et år. "Et år? Det er virkelig lang tid, og så skal du være meget heldig, eller uheldig, alt efter hvordan du vælger at se på det. Et par måneder nok eller et par dage, er ikke helt sikker endnu da jeg jo ikke aner hvordan du er." sagde han, og smilede over det.

Han smilede over hende, da hun sagde at hun plejede at være heldig. "Ja nu for vi jo at se ad, ikke?" sagde han. Han elskede at hun sukkede af både smerte og nydelse, da han nappede hende i halsen. Det gjorde ham endnu mere frisk på det her. Da hun trak sig væk fra ham, så han roligt på hende. "Well det kunne faktisk være praktisk nogle gange at kunne læse folks tanker." sagde han med en rolig stemme. Især fordi han nok vil bruge det imod dem.

Da han bed hende i halsen, kunne han høre hendes støn af smerte, og smilede bare over det. Kunne tydeligt lide hun kom med den lyd. Han mærkede, at hun prøvede at skubbe ham fra sig lige nu, men hun var ikke stærk nok, og han havde heller ikke tænkt sig at stoppe, fordi hun vil skubbe ham fra sig. Han drak en del, og hørte godt det hun sagde, med at han skulle gemme lidt til senere. Han havde skam ikke tænkt sig allerede at tømme hende for blod, da der intet sjovt overhoved var i det.
Da han var færdig, slikkede han hende kort op af halsen, og så på hende med sine normale øjne igen. "Sorry var sulten" sagde han, og grinede skævt til hende. Lige nu legede han blot stille med hende, og var ikke gået i gang endnu med sin rigtige leg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptySøn Feb 28, 2016 5:41 pm

"Nope!" sagde Freja bare, da han spurgte hende om hun ikke troede på ham. "Jeg har lært at det der med at stole på fremmede ikke er en god ide?" tilføjede hun, med et sjovt smil.

Hun grinte lidt over det smil, der kom frem på hans læber da hendes stemme blev lidt skinger. "Bare det med at du næsten, læg mærke til 'næsten! Overvejer at jeg i princippet kan blive her i et år, siger en del?" hun hævede langsomt øjenbrynet. Heldig eller uheldig, hvem gider at være i en fremmeds bolig i et år? "Et par måneder? Det lyder næsten rart, da det betyder fri for skole!" mumlede hun og tænkte tilbage på den sofa. Den kunne virkelig være dejlig at ligge i... Hun smilede for sig selv, og tænkte på hendes søster som aldrig havde kunnet lide den leg Freja havde kørende med folk i byen.

Freja droppede svaret som hang på hendes læber, da han sagde at de ville se om hun var heldig. Dog smilede hun et charmerende smil, og blinkede med det ene øje. Endnu engang lagde hun mærke til den ro han snakkede med, og smilede over det. "Faktisk er jeg glad for at der kun er få i verden som kan læse tanker? Måske kan det bruges godt, men der er noget der siger mig at nogen vil bruge det imod andre?" sagde hun, og kiggede på ham. En bagtanke strejfede hende, om at han måske var en af dem, men den forsvandt dog hurtigt igen.

Hun sukkede irriteret da hun kunne mærke smilet, som formede sig på hans læber da hun stønnede af smerte. "Det var ikke meningen at det skulle være morsomt..." mumlede hun, og prøvede at spille irriteret, dog endte det bare med at et halvkvalt støn af smerte kom ud, da hun åbnede munden.

Efter noget tid, kunne hun mærke en svimlende følelse da han endelig stoppede med at drikke fra hende. Hun sendte ham et irriteret blik, og tog sig til halsen, hvor han havde bidt hende. Da hans øjne fik den normale farve igen, og han begyndte at grine stille, besluttede hun, at hun godt kunne måske advare ham lidt. Hun tog fat i hans arme, og gjorde så han stod ind imod væggen, og hun stod ind imod rummet.

Stille bandede hun over hendes højde, men endte dog med at stille sig på tæer. Hun slikkede ham stille op af halsen, og bed lidt hårdt i hans hals. Hun fortsatte videre op til hans øre, nappede til hans øreflip. "Det her er en leg. Det kan jeg mærke, men der er lige noget du skal vide først..." hviskede hun, og nappede igen i hans øreflip. "Ved blot at røre dig, kan jeg gøre så du går ind i en slags dvale, hvor du ikke kan tænke på andet end regnbuer og søde små bamser." tilføjede hviskede hun, med en anelse flirtende toner i hendes stemme. Endnu en gang nappede hun i hans øreflip, denne gang meget hårdere.

"Hvis der er noget jeg ikke går med til, kommer du ind i en lille verden, med regnbuer. Lyder det ikke rart?" hun smilede flirtende, da hun hviskede det sidste ord, og stilte sig rigtigt igen. Hun kunne godt blive overtalt til nogle ting, men der var dog grænser for hvad hun gik med til, da det bare mindede hende om sit tidligere liv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptySøn Feb 28, 2016 8:46 pm

Han så lige på hende, da hun sagde, at det med at stole på fremmede ikke var en god ide. "Og alligevel valgte du at tage med mig hjem? Hm well then" Han smilede til hende. Hun havde så sandelig ret i, at man ikke skulle stole på fremmede, og bestemt ikke når det var Niklaus.
Han så roligt på hende, og lyttede til det hun sagde. Smilede over hende, da hun sagde et par måneder næsten lyder rart. "Heh tja du vil slippe for sole hvis du var her." sagde han roligt, og så på hende. Han lod dog vær med at sige, at det sagtens kunne være være her, end det vil være i skolen.

Da hun igen begyndte at snakke, lyttede han til det, og smilede kort over det. "Ja der er jo altid nogle, som kan bruge alt imod andre jo?" sagde han, og trak let på skulderne. Han vil ikke afsløre over for hende, at han var en af dem som vil bruge det imod andre.

Da han havde drukket af hende, så han på hende da hun fik ham op imod vægen. Så ned på hende, og prøvede at finde ud af, hvad det mon var hun ville lige nu. Han mærkede hendes tunge mod sin hals, og blev blot stående. Han var ikke så glad for det, og var begyndt at have lyst til, at straffe hende. Dog da hun begyndte at snakke, så han lige på hende, og blinkede et par gange med øjnene over det hun sagde. Han var ved at få kvalme over det hun sagde. Han skulle abselut ikke ind i en verden hvor han kun kunne tænke på bamser og regnbuer, så vil han da helt sikkert gå amok.
Da hun så spurgte om det ikke lød rart, at han vil komme ind i den verden, hvis han gjorde noget imod hende, hun ikke kunne lide, vrængede han på næsen over det. "Nej slet ikke. Det lyder som noget af det værste overhoved." knurrede han og så lige på hende. "Og sender du mig ind i den verden, så vil du fortryde det." fortsatte han knurrende af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyMan Feb 29, 2016 4:08 pm

"Ej okay... Det var ikke fair, nu føler jeg mig dum..." sagde Freja, og skubbede sin overlæbe ind, så hun lavede en ked af det mund. Hun ignorerede smilet på hans læber, da det bare gjorde så hun følte sig endnu dummere. Hun satte armene i siden, og kiggede ned i jorden.

Dog kiggede hun op igen da han snakkede igen. "Jaah, desværre er der folk som er dumme nok til at gøre det?" sagde hun, og kiggede ind i hans øjne. "Heldigvis har jeg ike mødt nogen som er sådan" sagde hun med et skævt smil, "Endnu..." tilføjede hun mumlende.

"Naah? Det kan jeg regne ud!" grinte hun sødt, og kiggede ned på henes sorte sko. Hun havde altid elsket farven sort, men der var noget med farven som mindede hende om ting hun ikke ville mindes om. "Derfor ville det stadig være rart at have et par måneders ferie?" Hun smilede stort, og rystede grinende på hovedet. "Men dog tror jeg ikke jeg ville holde en så lang ferie hos en fremmed?" smilede hun, og kiggede op igen.

Freja smilede lidt da han rynkede næsen. "Hvor er du sød..." Hun smilede over hans kommentar med at han ikke ville derhen. "Og desuden... Hvorfor vil jeg fortryde det? Du kan ikke gøre mig noget, Søtte ven." Hun smilede større og lidt flabet til ham, og lod en af hendes lang negle glide ned over hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyMan Feb 29, 2016 8:06 pm

Niklaus kunne ikke lade være med at grine af Freja, da hun sagde at hun nu følte sig dum. "Så du føler dig dum over at tage med mig hjem?" Han morede sig over hende lige nu, og ville drille hende lidt. Han lyttede roligt til det hun sagde, og et skævt smil ramte hans læber, da hun sagde endnu. Hun skulle bare vide, at hun lige nu stod over for en af dem hun ikke troede hun havde mødt.

Da hun sagde han var sød, knurrede han af hende. Kunne ikke lide at blive kaldt sød. Han sukkede dog kort bagefter. "Hvor længe vil jeg så være i det der land?" spurgte han, og så lige på hende. Han så bare på hende, som hun kørte en finger ned af hans kind. "Og sig mig lige hvor dine grænser går, så jeg kan lade være med at overskride dem?" sagde han, og så fortsat roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyMan Feb 29, 2016 8:22 pm

"Okay... Du gør mig bare forvirret når du gør det!" vrissede Freja, og sendte ham et surt blik. "Og nu mobber du igen...!" tilføjede hun, og løftede hendes ene øjenbryn. Hun satte hænderne i siden, men kunne dog ikke holde et lille smil tilbage.

Da han ikke svarede på hendes kommentar, smilede hun bare tilbage til ham. En tanke strejfede hende, da hun så smilet, men den forsvandt hurtigt da hun synes den var komplet åndsvag.

Hun grinte højt da han knurrede af at hun kaldte ham sød. "Hvis du ikke vil være sød, skal du nok ikke knurre ad mig på den måde!" smilede hun til ham, og og puffede for sjov til hans næse. Da han sukkede af hende, smilede hu roligt til ham, og tænkte på hvor morsomt denne situiation faktisk var.

"Hvor længe? Det er faktisk et godt spørgsmål, men jeg tror det vare omkring 1 time eller 2. Jeg er ikke helt sikker, men jeg bliver nød til at røre personen igen, efter 1 time, for at personen bliver i de periode." hun kiggede på ham, og forstod nu at hun lige havde forklaret sin evne til en hun ikke kendte særlig godt.

Hun smilede over det han sagde. "Det kommer meget and på situationen. Men med det du nok har i tankerne... Jeg tror mine grænser bliver overskredet når folk ignorere at jeg siger 'stop' eller 'nej'?" Hun smilede lift flirtende til ham, og grinede stille. "Er der noget som jeg skal advares om? en kælder eller en evne?" Hendes øjne smilte stadig, dog blev hende mund til at meget alvorligt smil, som måske godt kunne se skræmmende ud, men hun tænkte at han nok ikke tænkte på det på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyMan Feb 29, 2016 9:15 pm

Han smilede over hende. "Forvirret? Well sorry" sagde han, og smilede til hende. Sukkede over hende da hun påstod han igen mobbede. "Jeg mobber ikk" sagde han og så lige på hende.
Han hørte hendes grin da han knurrede af hende, og han var i den grad ikke tilfreds med det. Han skulede let til hende, da hun puffede til ham. Hun skulle lære at være lydig, selv hvis han så skulle bruge en anden teknik denne gang, da han ellers vil havne i hendes fucked up verden, og det ville han ikke nyde noget som helst af.

Da hun begyndte at svare på hans spørgsmål, lyttede han til det. Ville han virkelig være der en hel time? Han vil jo ende med at dø hvis det skete. Han måtte finde en metode, hvor hun ikke vil sende ham der over. "Er det lige meget hvad du røger den anden med, eller skal det fx være med dine hænder eller er det hele kroppen eller hvad?" spurgte han nysgerrigt. Han vil lære mere om hendes evne. Så meget han nu en gang kunne komme til det.

Da hun så svarede på hans næste spørgsmål, med hvor hendes grænser gik, nikkede han stille. "Okay så hvis du siger stop eller nej altså?" sagde han roligt. Han var nok nødt til at tage det langsommere i starten med hende her, da han ikke ville have hun brugte sin evne på ham. Dog vi hun alligevel ikke kunne komme ud af huset, da han havde gemt nøglen, så hun ikke kunne låse døren op.
Da hun spurgte om der var noget hun skulle advares om, så han roligt på hende. "En evne? Nej men jeg har en kælder." sagde han og slikkede sig kort om munden. "Selvfølelig tvinger jeg ikke folk med der ned, det er kun hvis folk selv vil være med" sagde han, og smilede roligt til hende. Det var så meget løgn, at folk selv havde et valg med at komme der ned, men det sagde han ikke, da han ikke ville risikere noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 6:56 pm

Freja fnøs højt da han igen sagde at han ikke mobbede. Hun havde lyst til at sige "Hvor er du sød" igen, men vidste at det ville være en dum ide, da han tydeligvis ikke kunne lide det. Dog smilede hun stille til ham.

Hun grinede stort da han sendte hende et irriteret blik. "Du kan ryge ind i den verden, ved at jeg blot rør dig med min tunge, så ja. Det er ligemeget." Hun smilede flabet til ham, da hun sagde det med hendes tunge. Hun kendte mange drenges tanker, så mon ikke han også havde de tanker en gang imellem.

Hun nikkede rolig, for at fastslå hendes grænser. Han lød meget rolig omkring det hele, dog var hun ikke sikker på om han var en af de der drenge der gemte deres ivrighed bag en rolig facade, eller om det faktisk var hans nomale væremåde.

Endnu en gang fik hun et roligt blik fra ham. Hurtigt løftede Freja sit ene øjenbryn, da han sagde at der ikke var folk der kom ned i kælderen med tvang. "En kælder? Det lyder som om du har en mørk klam kælder du sover i, i din kiste?" hun smilede stille, og tænkte på alle de historier man havde hørt om vampyrer. "Hvis du da overhovedet sover..." tilføjede hun mumlende, og vidste ikke om han overhovedet kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 7:25 pm

Han lyttede til det hun sagde, at hun kunne sende ham ind i den verden, bare hun rørte ham med tungen. Han sukkede let over det. Det her vil blive en udfordring for hans vedkommende. Han kunne ikke gøre det han plejede. Dog skulle han nok finde ud af, om hun kunne lide at blive domineret.

Da hun kommenterede hans kælder, grinte han let over hende. "Jeg har ikke nogle kiste der nede som jeg sover i. Slet ikke." sagde han, og smilede til hende. "Men jeg har meget andet der nede." Sagde han. Han hørte det hun mumlede, og smilede af hende. "Jeg sover skam, bare ikke om natten." Han betragtede hende let, men spurgte så. "Jeg er lige nødt til at vide, hvor godt kan du lide hvis man dominere dig?" Han så lige på hende, og ventede roligt på hendes svar. Hun kunne nok godt regne ud, at han vil elske at dominere hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 8:00 pm

Hun smilede lettet over at han ikke sov i en kiste nede i kælderen, da det ville være pænt klamt og uhyggeligt. Hun gøs lidt ved tanken, men smilede så. Hun kiggede undrende på ham da han sagde at han havde andet dernede. "Blomster eller sex legetøj?" spurgte hun lige ud, og smilede. Hun havde nok allerede svaret på spørgsmålet, dog kunne det også være en helt anden ting.

Hun trak langsomt på skuldrende. "Det kommer an på meget?" smilede hun, da han spurgte om hun godt lide hvis han dominerede hende. "Er det da det du plejer at gøre?" spurgte hun, med et let løftet øjenbryn, og kiggede roligt på ham. Man kunne tydeligt se på ham, at han ville nyde det lidt for meget hvis hun have sagt ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 8:38 pm

Han smilede lidt af hende, da hun valgte at spørge hvad han så havde der nede. Blomster eller sexlegetøj. "Jeg tror godt du ved det." sagde han roligt, og så på hende med et skævt smil. Han vil dog elske at tage hende med der ned, og bruge det meste af det på hende.

Han sukkede tungt over hendes svar på hans spørgsmål. Det var ikke et godt nok svar. "Til tider hvis folk er med på det." sagde han, og smilede til hende. Han hadede hendes evne, og vil virkelig ønske, at hun ikke havde den. For så havde hun set hans sande jeg. Han gik stille tættere på hende. "Lyst til at lege med?" spurgte han roligt, og med en let forførende stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 8:47 pm

"Ja, det gør jeg nok." sagde Freja med et lille grin, kiggede på ham. Man kunne se i hans øjne at han åbenbart gerne ville have hende med derned.

"Vil det sige at du vil have mig til at være med på det?" spurgte hun flabet, da han besvarede hendes spørgsmål. Hun kunne godt se at han ikke var tilfreds med hendes svar, dog ignorerede hun det bare.

Hun grinte flirtende, da han spurgte om hun ville lege med. "Altid," sagde hun med en meget flirtende stemme. Hun havde altid haft en god evne til at sno drenge om sin lillefinger, fordi hun ofte spillede sine kort godt, og var en god flirter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyTirs Mar 01, 2016 9:07 pm

Han smilede da hun spurgte, om det så betød han ville have hende til at være med på det. "Ja det er faktisk lige netop det jeg gerne vil have." sagde han, og så på hende. Smilede til hende, og håbede hun ville være med, da det ikke vil blive nemt at tvinge hende, med den evne som hun havde.

Da hun sagde altid til at lege med, smilede han over hende. "Godt nok, men vi leger så efter mine regler." sagde han, og smilede over hende. Hun skulle ikke tro, at hun kunne få ham til at lege efter andres regler end sine egne. Han håbede hun var med på dem. "Og min vigtigste regel er, at man skal gøre hvad jeg siger." sagde han roligt, og så på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyLør Mar 05, 2016 5:15 pm

Hun smilede til ham. "Vi for se..." sagde hun, og kiggede på ham. Hun havde det allerede sjovt over den måde han reagerede på hendes evne.

"Og dine regler er helt præcis...?" sukkede hun. Hun var begyndt at blive lidt utålmodig, da de efterhånden havde stået der i noget tid. Hun rynkede panden da han nævnte sin vigtigste regel. Hun stilte sig på tæer, og lænede sig hen imod ham. "Bare husk, at et stop er et stop," hviskede alvorligt til ham, og droppede den flirtende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptySøn Mar 27, 2016 1:23 pm

Han så på hende, og nikkede bare stille til hende. "Skal nok huske at et stop er et stop" sagde han roligt. Det vil dog nok blive svært for ham at skulle overholde det, da han slet ikke var vant til at overholde noget som helst. Han tog fat i hende, og hev hende med over til sofaen som han selv satte sig i, og så roligt på hende. "Smid tøjet min tøs" sagde han roligt, og smilede til hende. Ville se om hun vil gøre det, eller allerede nu nægte det. Det vil være kedeligt hvis hun nægtede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyOns Mar 30, 2016 7:19 pm

Hun nikkede stille. "God dreng," hviskede hun, og smilede stille. Det ville blive spændende og se om han kunne overholde den ene simple regel. Da han tog fat i hende og rev hende over til sofaen, smilede hun. Dog sendte hun ham et usynligt misundeligt blik, da han satte sig ned i den, men placerede hende foran sig.

Da hun hørte hans ord grinede hun stille. "Sjov regel du har dig," sagde hun med et sødt smil på læben. - Dog begyndte hun alligevel, med elegante bevægelser, at smide hendes tøj, så hun tilsidst kun stod i hendes sexede blodrøde blonde sæt matchende undertøj. Stille dansede hun lidt op af ham, og kiggede flirtende på ham, mens hun ventede på næste kommando.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 EmptyOns Apr 06, 2016 12:33 pm

Niklaus havde virkelig meget lyst til, at slå Freja, da hun sagde god dreng. Igen skulle kalde ham for en god dreng. Det var kun ham som måtte kalde andre for god dreng/pige, og de skulle under ingen omstændigheder kalde ham for det. Det var nemlig ham som var den dominerende her, og ikke dem. I stedet for at slå hende for det, valgte han at knurrer truende af hende. "Det der kan du godt stoppe med at kalde mig for, med det samme, er det forstået?" spurgte han med en stadig meget knurrende stemme. "Fra nu af, mens du er her, så er jeg din Here, okay? Du skal kalde mig for Herre" fortalte han roligt mens han så på hende. Han håbede at hun var med på den, at han var hendes Herre fra nu af. Han var ikke sikker på, om han egentlig vil lade hende gå, men blev han måske nødt til, med mindre han kunne gøre noget, så hun valgte at blive her for altid.

Da de var ved sofaen, så han godt hendes let misundelige blik, og smilede bare over hende. Dog løftede han et øjenbryn over hende, da hun begyndte at grine over ham, og sige det var en sjov regel han havde. Så hun syntes altså, at hans regler var sjove? Hm well, det var egentlig ikke hans problem. Han vil ikke ændre på nogle af sine regler, fordi hun syntes de var mærkelige.
Da hun dog alligevel begyndte at smide tøjet, smilede han over hende, og betragtede hende roligt imens. Lod sin tunge løbe over sine læber kort, men han sukkede da hun stoppede ved sit undertøj. "Det hele skal af, så smid også resten af det." sagde han roligt, og så på hende. Ventede på, at hun vil gøre det, eller om hun nok nægtede at gøre det i stedet for. Det håbede han dog ikke hun vil. Det vil jo ikke være sjovt på nogle måde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What are you doing? - Niklaus   What are you doing? - Niklaus - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
What are you doing? - Niklaus
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Who do you you think you are? (XXX)-Niklaus
» Give me something new! - Niklaus (XXX)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
» You're doing it all wrong - Niklaus
» • Let me tell you about this one time.. oh (Niklaus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Baren, Late Night-
Gå til: