Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Yesterday at 7:03 am by Aira

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man mar 27, 2017 11:13 pm by Drystan

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Aira

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5672 indlæg in 345 subjects

Share | 

I Have Not Done Anything? - Fiona

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Freja

Humør : Let's get this party started!
Fag : Nobody knows..?
Antal indlæg : 42

IndlægEmne: I Have Not Done Anything? - Fiona   Ons feb 17, 2016 2:09 pm

Sted:
Gangene.
Omgivelser:
Få elever der står og snakker i grupper.
Tid:
Ved 12-tiden.
Vejr:
Overskyet og koldt, men det regner dog ikke.
Påklædning:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/89/30/2b/89302be57770d827138d21d2df7c364e.jpg

Freja tog hurtigt de bøger hun havde lånt, og lagde dem ned i hendes taske. Hun gik smilende ud på gangen, hvor hun kiggede ud af de store vinduer. Det blæste en del, og man kunne ikke se andet end grå skyer.

Sukkende valgte hun en vej, og gik. Hun andede ikke hvor hun var på vej hen, men havde egentlig bare lyst til at gå. Hun gik forbi nogle grupper drenge, som piftede efter hende. Hun smilte for sig elv, da hun elskede når folk lagde mærke til hende. Hun kunne godt lide opærksomhed. Det hele gjorde det bare endnu sjovere når det var drenge.

hun fortsatte med at gå ligeud, mens hun stadig smilde stort. Dog forsvandt hendes smil, da en mur af drenge kom gående mod hende, og pressede hende til at vende om. En af drengene smilede til hende, og lavede et nik med hovedet mod den gruppe drenge som havde piftet efter hende.

Da han gjorde det, fik hun en ide. Måske var hun en engel, men det var okay at drille drenge som dem, der gik efter mindre piger.

Freja vendte sig om, og gik over til den lille gruppe drenge, hvor hun smilede flirtende til en af dem. Hun lagde arm om hans skulder, og lod en drillende negl glide ned over hans kind, for så at fortsætte ned over hans brystkasse. Freja havde altid syntes at de var sjovt at lege med drenge på den måde, for man knuste jo ikke deres hjerter, men der kom stadig sjov ud af det.

Drengen hun nærmest hang op af, lagde en arm rundt om hende, mens han hånd lagde sig på hendes balle. Hun smilede til ham, og koncentrerede sig om sin evne. Hun lagde sin negl på hans pande, og legede lidt med møstrene som hun kørte rundt i. Hendes isblå øjne blev helt lyseblå, mens hun stilte sig på tær, for at kunne komme til at kysse ham på kinden. Hendes kys flyttede sig legende op til hans øre. "Du er kedelig.." mumlede hun, og pressede hendes finger mod hans pande. Med det samme blev han lidt slap i det, og forlod kredsen med drengene.

Hun forsatte videre til den næste dreng, som var den pæneste i gruppen. Forsigtigt tog hun fat i hans skjorte, og trak ham ned af gangen, så de var ude af syne. Hun kyssede ham på kinden, og satte sin finger på hans pande. "Sov godt!" sagde hun sødt, og pressede lidt til. Drengen satte sig ned på jorden meget hurtigt, og lukkede øjnene, mens han gyngede frem og tilbage.

Freja syntes altid at drenge så så søde ud når du var blevet beroliget af hende. Det var så sødt den måde de bare lukkede øjnene på. De mindede hende om hippier, hvilket hun elskede...

//Vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle starte den, men nu bliver det altså sådan her Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fiona

Humør : Don’t let my fellings inside fall apart a prison I don’t need Where no one ever hears my heart
Fag : Har ingen
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Ons feb 17, 2016 9:36 pm

Påklædning: http://images6.fanpop.com/image/photos/36900000/Jaime-Murray-jaime-murray-36923906-937-956.jpg og vesten som gemt ved at hendes jakke er lukket

Fiona gik på den lange gang, hun var på arbejde, noget af det bedste hun vidste med hendes gode hørelse kunne høre folk længere fremme pifte af noget, hun gik hen imod lyden, men hun gik ikke så nær, fordi hun var ved at finde ud af hvem der havde startet, hun besluttede sig for at følge efter pigen og drengen der var på vej væk fra de andre, Fiona undrede sig hvad der var sket med drengen som var forsvundet, men det vigtigeste var pigen og drengen. Hun betragtede det hun gjorde og så til sin overraskelse at drengen faldte til jorden. Hun stod og overvejede hvad hun skulle gøre, hun havde sin vest på og den beskyttede hende imod meget magi, men det var for meste vis det var imod hendes krop. Hun skulle lige til sige noget, men valgte at gå frem imod drengen for tjekke at han var okay. Hun  betragtede ham og kunne se at han trak vejret. Hun vendte sig imod pigen med armene over kors ” hvad er det lige du har gang i?” spurgte hun og hævede det ene øjnbryn en smule. Hun vidste stadig ikke hvem hun skulle give skylden for hun havde ikke set hvad der var sket, men hun gik ud fra at hun måtte straffe pigen for det hun havde gjort ved drengen. Fiona vidste ikke hvad skulle gøre, men trak pigen en smule til side så de kunne snakke. Hun var påpaslig med ikke at være for tæt på pigen vis hun prøvede på noget. Hun blev dog forstyrret da nogle af drengene fra før kom for at se hvad der var sket med deres ven. Det irreterede Fiona for med det samme de fik øje på hende begyndte de med at komme med masse undskyldninger om at de ikke havde startet noget, men det plejede de at gøre og som regel var det dem med flest undskyldninger som havde gjort noget, men hun  valgte at fokusere på pigen og det hun havde gjort ved drengen. Heldigvis havde hun god vijlestyrke og kunne holde til mange ting og undskyldninger.
Fiona pegede over på deres ven ” tag ham med op på et af jeres værelser og fortæl jeres lærer om hvad der sket” sagde hun og var nu sikker på at det var pigen som havde gjort noget hvad end dette her var. Hun vendte sig derefter imod pigen ” kom med mig” sagde hun og man skulle ikke prøve hende af for hun kunne godt sætte sig i respekt selvom der skulle meget til at gøre hende vred. Hun ventede på at pigen ville gå for hun skulle ikke tro at hun kunne slippe desuden ville også høre hvad der var sket hvorfor pigen havde gjort som hun havde gjort. Fiona var ikke god til børn, men alligvel følte hun at hun hjalp dem på sin egen måde. Stadig vidste hun ikke om pigen var skyld i det, men hun blve nød til at gøre noget for at denne pige ikke gjorde det igen. Hun burde nok finde en lærer og lade dem afgøre hvor vidt pigen skulle straffes.
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Ons feb 17, 2016 10:13 pm

Freja sukkede opgivende da en eller anden spurgte om hvad hun lavede. Damen lignede en lære, men hun havde aldrig set hende før. "Ikke så meget faktisk, hvad med dig?" svarede hun lidt flabet, og smilede til damen. "Og du er?" forsatte hun, for at finde ud af hvem den mærkelige, men ret seje dame var. Damen havde ret godt stil, ihvertfald hvis man tænkte på det hun havde på. Med personligheden var Freja ikke sikker.

*Vi skal nok blive de bedste perleveninde*, tænkte Freja, og sukkede igen. Drengene fra den lille gruppe drenge luntede hen til deres næsten sovende ven. De sendte Freja et blik der sagde alt for meget. De havde tydeligvis misforstået situationen fuldstændigt.

Freja sukkede igen, hvilket næsten var blevet en vane, da damen sagde at hun skulle komme med. Hvad havde hun nu gjort? "Og hvorfor skulle jeg komme med? Jeg skal faktisk snart til time?" konstaterede hun, da hun slet ikke forstod damen. ar hun mon børnelokker? Det kunne hun måske godt være, selvom hun ikke lignede en.
Vis brugerens profil
Fiona

Humør : Don’t let my fellings inside fall apart a prison I don’t need Where no one ever hears my heart

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Ons feb 17, 2016 10:50 pm

Fiona kneb øjnene sammen og rystede svagt på hovedet “ jeg er Fiona Evermore” sagde hun nævnede ikke at hun var vogter, det skulle pigen tidsnok få at vide. Hun grinede svagt pigen skulle til time det kunne vente Fiona skulle nok forklare hendes lærer hvorfor hun ikke var kommet til time og at det var hendes skyld at pigen havde været forhindret I at komme. Fiona fnøs en smule irriteret“ det kan vente lige nu skal du med mig så du kan forklare hvorfor drengen faldte til jorden” sagde hun og hendes stemme var blevet en smule advarende for pigen skulle ikke tro at hun kunne løbe om hjørner med hende. Hun trak vejret dybt “ jeg skal nok forklare din lærer hvorfor du ikke kom til time” sagde hun og holdte sig stadig på afstand så det der ikke skete hende det samme som med drengen. Hun skulle nok tage sig af drengene bagefter hun havde fanget deres fært og kunne nemt finde dem. Hun fugtede kort sin læber inden hun forsatte imod en af gangene for at se om der kom nogen derefter vente hun sig om imod pigen der hun havde sikkert sig der ingen var “ jeg skal nok klare drengene bagefter for jeg ved de ikke er uskyldige” sagde hun, men hun blev nød finde ud af hvorfor pigen havde gjort som hun havde gjort. Fiona tog en beslutning og greb pigens hånd uden at spørge og trak hende med sig hendes greb var ikke for stramt, men stramt nok til at man skulle vride en smule. Vis pigen prøvede vride sig fri af hendes greb ville hun stramme det en smule mere.
Fiona vidste godt mange af de folk og især drenge havde det med tænke med andet end hovedet og måske pigen var blevet provokeret til gøre noget ved drengen. Hun skulle ikke snakke for højt om sine forhold til mænd. Hun stukket af fra hendes mand og familie fordi hun ikke var som hun havde skullet være. Hun kunne sagtens sammen med dem, men jo længere tid hun var sammen med mænd jo mere ville hendes krop noget andet. Hun var stadig gift med Matthew Evermore, men hun sikker på at han havde opgivet at finde hende. Hendes duft var en smule anderledes nu hvor hun var varulv end da hun havde været menneske og det var til hendes held at det var sådan.
Det hårdest valg hun nogensinde havde truffet var at forlade sine børn, men det var noget hun lavet sammen med en mand som havde holdt hende fanget alle disse år. Hun hadede ham og det var kommet til smitte af på hendes børn. Da hun kom til tænke på sine børn lod hun ubevidst den frie hånd glide op imod sin lomme. Der hvor hun havde tegninger af dem. Hun havde aldrig fortrudt sin forsvinden eller at hun aldrig havde set sig tilbage. Hun var glad for det liv hun havde nu og ville ikke ændrede på det med mindre han fandt hende.
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Ons feb 17, 2016 11:57 pm

Freja fnøs stille da damen præsenterede sig. Navnet lød bekendt, men hvorfra hun havde hørt det vidste hun ikke helt. "Så Fiona Evermore, for det første. Jeg har ikke gjort en skid? Og for det andet, er du ikke en lære, og kan derfor ikke ebstemme at jeg skal følge med dig..." sagde hun bare flabet, mens en streg af forvirring var til, at høre i hendes stemme.

Da Fiona greb fat om hendes håndled prøvede hun at vride sig fri, men damens greb var fast, så hun ikke kunne komme fri. Da Fiona begyndte at hive hende mod læreværelset, blev Freja meget irriteret. "Pas på hvad du gør! Jeg kan måske også bruge min evne på dig!" knurrede hun svagt, og kiggede ind i Fionas øjne.

Da Fiona nævnte at drengene heller ikke var uskyldige, begyndte Freja at grine. "Man kan sgu aldrig kalde drenge som dem uskyldige. Men når jeg ikke har gjort noget har de heller ikke. " grinte hun, og kiggede ned i gulvet. Det her var en af de mest mærkelige situationer Freja nogensinde havde været i..

Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Tors feb 18, 2016 12:32 am

Fiona var ret irreteret over pigen og hendes attiude “ du kunne jo forklare det til en lærer at du fået en dreng til næsten at miste bevidstheden, eller også kan du forklare mig hvorfor han skulle” sagde hun, men stoppede i sin sætning da hun ikke helt vidste hvad for en tilstand han var i. Hun bed sig svagt i læben og tog ikke nottis af at pigen truede hende. Hun gik forbi lærerværlset og ind i et tomt klasselokale som ikke blev brugt lige nu og først da hun havde lukket døren slap hun pigen “ det er rigtigt jeg ikke er en lærer, men jeg er noget meget værre” sagde hun og nævnte stadig ikke at hun var en vogter. Hun vidste den nok snart ville gå op for pigen hvad hun var. Hun gjorde tegn til at pigen kunne sætte sig. Fiona stod stadig ved døren og med mindre hun sparng ud vinduet skulle pigen forbi hende og Fiona havde ikke tænkt sig give sig uden en kamp. Hun havde hørt hendes sidste komentar “ vis ikke de havde gjort noget hvorfor brugte du så din evne” sagde hun lettere koldt, Fiona havde også før hørt forvirringen I pigens stemme. Hun var ikke uretfærdig, men pigen gjorde det svært for hende, fordi hun arbejede imod Fiona og det var som om pigen havde noget skjule. Hun gav pigen ret at drenge nok ikke var de mest udskyldige væsner i verden, men vis ikke drengen havde gjort noget hvorfor gøre sådan han nærmest mistede bevidstheden. Hun rystede svagt på hovedet “ fortæl lige hvorfor en dreng som ikke gjort dig noget skulle ende med at være næsten bevidstløs” sagde hun og forlod ikke døren. Hun kunne snildt sende ned til lærer og så kunne han eller hun tage en beslutning om vidt pigen skulle staffes på nogen måde, men Fiona var opsat på finde den der havde gjort det vis ikke pigen ville hjælpe hende, var beviserne imod hende og pigen ville sikkert ende med skylden, men sådan som pigen opførte sig var det nok bedst sådan. Pigen irreterede hende og det kunne svagt mærkes. Hun måtte dog ikke lade den mere dyriske side af hende komme frem det ville ende galt for dem begge to.
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Tors feb 18, 2016 8:40 am

"Jeg er stadig forvirret?" sagde Freja til Fiona, da hun sagde hun havde fået en dreng til at miste bevidstheden. Fiona førte hende ind i et tomt lokale som ikke blev brugt i øjjeblikket, og lukkede døren efter dem.

Freja fnøs højt da hun sagde hun var værre end en lære. "Vil det sige du er rengøringsdaame?" spurgte hun alvorligt, eftersom det godt kunne være hun var det.

Da Fiona nævnte hendes evne. sukkede Freja højt. Hun ville vise Fiona hvor lidt hun gad det her, og at hun næsten hellere ville til time. "Jeg hjalp dem bare, okay?" sagde hun, og satte kurs mod døren. Problemet var bare at en hvis person sto melem Freja og døren.

"Der er ingen der er blevet bevidstløse på denne skole i dag?! Og hvis der er, er det kke min skyld!" sagde Freja højt, hun satte sig irriteret på et bor, og fandt sin mobil frem. Der var da noget hun kunne lave.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Lør feb 20, 2016 10:05 pm

Fiona kiggede og et irreteret suk undslap hendes læber, lignede hun virkelig en rengøringsdame, men det måtte pigen om. Det eneste hun engentlig havde villet var at hjælpe pigen, men denne pige gik hende virkelig på nerverne. Hun trak vejret tungt og fnøs kort og irreterret hun bed sig svagt i læben “ hør ligner jeg måske rengøringdame?” spurgte hun og da pigen tog hendes telefon frem gik Fiona ireteret imod hende og rakte ud efter pigens telefon “ nej jeg er en vogter og jeg kan give dig problemer” sagde hun og normalt ville hun aldrig være truende, men pigen gjorde det svært for hende at lade være. Hun var ikke en af de langsomme og vis pigen prøvede på at flygte fordi hun havde flyttet sig fra døren, ville hun kunne følge pigens fært, Fiona smilede svagt og måtte måske bruge en anden tilgang til at åben pigen op, for hård og brutal virkede åbenbart ikke. Hun sukkede svagt og stoppede i sin bevægelse i at tage hendes telefon. Hun tænkte en smule bed sig svagt i læben “ hør vis ikke du mener der er noget problem så kan du jo bare forklare din lærer at du kom forsent, fordi du havde travlt med hvad ved jeg det du havde travlt med, men så kan du også gå nu dog vil jeg ikke tage skylden for at du kommer forsent” sagde hun med en stemme som var en smule kold og ligegyldig, men hun blev nød til at slå hårdt imod hårdt og denne pige var en svær nød at knække. Hun måtte indrømme at hun bedre kunne lide piger fra denne tid end hendes egen, de kunne sige fra og blev ikke dømt over deres meninger. Hun sukkede svagt flyttede sig en smule så hun ikke stod så tæt på pigen “ desuden  så  jeg ved at drengene vil blive glade for at du tager skylden” sagde hun prøvede på at snakke fornuft ind i pigen, men hun var ikke sikker på at det vil virke “ for tro mig, jeg ved om nogen hvordan mænd og drenge er” sagde hun og tav. Fiona kendte det alt for godt på hendes egen krop. Hun var fra en tid hvor kvinder kun var en pyntegenstand og mænd troede de kunne gøre med kvinder som de ville.
Fiona havde forladt sin familie fordi hun hadede dem, måske det kun var hendes mand, men hendes børn mindede hende om Matthew og det var noget de havde lavet sammen fordi de skulle være den perfekte familie, men jo mere han pressede hende jo værre var det blevet. Hun sank svagt en klump. Vendte sig med ryggen til for at pigen ikke skulle se hvor utilpas hun lige pludslig blev fordi hun havde tænkt på hendes mand.
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Søn feb 28, 2016 3:14 pm

Freja smilede usynligt da Fiona fnøs over hendes kommentar. Hendes smile blev dog tydeligere da hun spurgte om hun lignede en rengøringsdame. "Altså nu har jeg aldrig set en rengøringsdame i flot tøj." Hun nikkede hen imod Fionas tøj, "men det kunne godt være muligt?" Freja løftede det ene øjenbryn, og smilede skævt.

Dog forsvandt hendes smil da kvinden prøvede at tage hendes mobil fra hende. "Min mobil. Kun min!" mumlede hun stædigt, og fjernede sin hånd, selvom hun var midt i en video.

"Jeg er ret god til problemer, og endnu bedre til at løse dem!" smilede Freja, og ignoredere den lille detalje med at Fiona åbenbart var vogter. Det var det der forklarede hendes gode tøjstil!

Langsomt tog Freja sin mobil tilbage imod hende, da Fiona stoppede sin bevægelse. Hun stoppede videoen, da Fiona nævnte det med at komme forsent. "Det ville faktisk ikke være mega fair over for mig? For jeg forstår ikke hvad problemet er, og da det var dig der slæbte mig med herind, er det dit ansvar at jeg kommer forsent?" Freja sagde det hele i en lang, hurtig, dog forstående talestrøm, og løfted det ene øjenbryn.

"Tage skylden for hvad?!" nærmest råbte Freja fustreret, da hun sagde at drengene ville blive glade for at hun tog skylden.. Hun var forvirret, træt og virkelig fustreret, så hun orkede ikke ting som hun ikke forstod på den måde.

"Du ved ikke en skid!" sagde hun, da hun huskede tilbage på hendes tidligere liv. Dog fortrød hun hurtigt da hun så hvordan Fiona vendte sig om med et dårligt udtryk i ansigtet. Hun gik langsomt hen til hende, og lagde en hånd på hendes skulder. "Undskyld..." mumlede Freja stille, og vendte hende langsomt om med hendes hånd på Fionas skulder.

//Dette er bare et tip, men det kunne være lidt nemmere for mig hvis du deler din tekst op i afsnit, da det hele bliver lidt uoverskueligt når det hele bare er en stor tekst Smile
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Søn feb 28, 2016 10:57 pm

Fiona anede ikke rigtigt hvad hun skulle hun stod stadig med ryggen til idet hun mærkede pigens hånd på hendes skulder, det havde overrasket hende så meget at et gisp undslap hendes læber. Det var ikke en gestus hun var vant til fra elever, det havde ikke slået hende at pigen måske oprigtigt var ked af det hun havde sagt til hende. Hun lod pigen vende hende om så de nu stod ansigt til ansigt. Hun fremtvang svagt et smil ” det er okay, det var ikke din skyld” sagde hun og lød en smule trist. Hun trak sig en smule væk. Hun havde lige vidst nogle følelser, den pige  ikke skulle havde set. Det var ikke pigens skyld at mænd og drenge var sådan nogle spader. Hun sukkede svagt ” jeg kom bare til tænke på noget” sagde hun og ville ikke sige hvad det var, for det var ikke pigens problem.

Fiona rystede svagt på hovedet af hendes næste komentar ” nej du har ret jeg ved ikke en skid, men du vil heller fortælle mig hvad der skete” sagde hun og lød ikke vred eller kold, men mere som en der gerne ville vide hvad der skete. For det var rigtigt at det var hendes ansvar at få pigen tilbage til hendes klasse, men det var også hendes ansvar at man ikke fik skylden med mindre det var ens skyld. Hun begyndte gå hen imod døren. Hun hævede spørgende det ene øjnbryn i det hun vendte sit blik imod pigen.

Hun ville gerne vide hvad denne evne af pigens gik ud på, men det var ikke sikkert at pigen ville fortælle hende det, men hun blev nød at give det et forsøg, måske vis hun selv var venlig, kunne det være at pigen ville åbne op ” jeg undrede mig bare lidt, men vis din evne ikke er farlig kan du så ikke forklare mig hvad den gør?” spurgte hun og smilede mindre falsk en hun havde gjort før. Hun prøvede på at være venlig, men det var ikke så nemt for hende, men det var meget nemmere at være kold og hård for så behøvede man ikke at lukke nogen ind.

Det var nok mere fordi hun ikke turdte at lukke nogen ind, fordi vis hun gjorde og hendes mand fandt hende og fandt ud af at hun havde nogen hun stolede på og kunne snakke med så ville de komme i fare og det ville Fiona slet ikke havde det godt med. Desuden så hjalp det oftes i hendes arbejde at have et kold ydre, faktisk var pigen den første hvor hun blevet nød til at have en anden tilgang til tignene. Hun åbende døren og kiggede på pigen ” vi må vidst heller få dig til time, men vi to er ikke færdige jeg skal nok finde dig efter din time også skal vi to snakke videre” sagde hun og gjorde det klart for pigen at de ikke var færdige.

// jeg skal nok se om jeg kan huske det Smile //
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Man feb 29, 2016 4:36 pm

Freja overvejede stille om hun skulle fjerne sin hånd fra Fionas skulder, da hun gispede forskrækket, men valgte dog at forætte med at vende hende om. Hun lagde mærke til hvordan Fiona tvang et bedrøvet smil frem, og hun følte med det samme skyldfølelse over det hun havde sagt.

Selvom de næste ord Fiona sagde fortalte hende at det ikke var hende der havde gjordt noget, ihvertfald ikke i dette tilfælde, stoppede skyldfølelsen ikke. Dog blev Freja endnu mere utilpas over de næste ting Fiona sagde, da det bare mindede hende om hendes tidligere liv. Hun vendte sig hurtigt om, og havde lyst til at åbne vinduet og flyve langt væk, dog vidste hun at det var meget dumt.

Freja smilede et usynligt smil over Fionas næste kommentar. "Jeg frelste bare den næste pige som gik forbi på den gang. Det var tydeligt at de ledte efter et 'bytte'. Da de omringede mig blev det endnu tydeligere?" hun kiggede ned i jorden, og lagde tryk på 'bytte'. Freja lagde hurtigt mærke til hvordan vreden, og kulden i Fionas stemme forsvandt.

Hendes usynlige smil blev dog lidt synligt, da Fiona kommentrede hendes evne. Freja kunne godt mærke hvordan hendes facade langsomt blødte op for Fiona, og prøvede at finde en grund til hvorfor hun blødte op for lige netop Fiona. Hun rynkede panden, da hun ikke kunne finde nogen logisk grund. "Den kan måske godt være farlig, men så skal jeg også bruge meget energi på det... Min evne virker næsten som en slags bedøvelse. Det kommer meget an på hvor meget kræft jeg bruger?" Hun kiggede op igen, og kiggede rundt i lokalet hun stod i.

Dog løftede Freja sit ene øjenbryn da Fiona nævnte noget om at komme tilbage til timen. "Er du helt sikker på vi ikke kan tage den snak som vi nu ellers skal tage nu?" skyndte hun sig at sige, dog blev hendes stemme lidt skinger. Hvis de skulle snakke efter timen brugte de hendes ene time hvor hun kunne sidde og tegne, og det ville hun abselut ikke gå med til!

//Haha, tak Smile//
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Man feb 29, 2016 8:11 pm

Hun betragtede hende og et svagt smil bredte sig på hendes læber da hun forklarede Fiona hvordan den virkede hun lyttede så pigen ville ikke til time, men det var det hun havde sagt hun ville. Pigen virkede venlig måske var det fordi Fiona selv havde åbent op og var blevet noget mere venlig, faktisk var det en smule rart ikke at skulle være den skræmmende og kolde. Hun kom svagt til at grine ” men jeg troede sådan at du ville til time” sagde hun, men blev alligevel stående i døren. Pigen var måske ikke så slem som hun troede.

Fiona betragtede pigen og så hvor trist hun var blevet, hun bed sig svagt i læben ” det er altså virkelig ikke din skyld øh” sagde hun og havde vidst ikke fået fat i pigens navn. Hun vidste ikke om det var smart at fortælle hvad der virkelig var grund til hvorfor hun var blevet ked af det. Hun lod svagt en hånd glide gemmen håret ” desuden er det heller ikke dit problem” sagde hun prøvede på munter pigen op uden at sige hvad der virkelig lagde under.

Hun lyttede til pigen og hvad hun havde at sige om drenge og faktisk også mænd, hun kunne kun give pigen ret og desuden vidste hun at det ikke havde været hende der var problemet, men drengene. ” jeg vidste det” sagde hun og smilede svagt ” jeg blev vidst ikke klar over hvad du hed” sagde hun og anede ikke om pigen ville gå eller blive herinde. Hun lagde svagt en hånd op på hendes brystlomme, det var der hun havde de tegninger af hendes børn. Hun havde selv tegnet dem og brugte alt sin fritid på knust og malede også sine egne billeder.

Fiona vendte sig om imod pigen så hun kunne se helt på hende ” du er faktisk ikke så slem” sagde hun og man kunne tydelig høre den drillende tone i hendes stemme. Hun flyttede sig lidt fra døren og lod sin hånd falde til siden Pigen kunne bestemme om de skulle blive eller gå ” så din evne er ikke farlig?” spurgte hun lettere forundret, men det gav sig vel sig selv. Hun kiggede svagt på sine negle, hun havde neglelak på, men vis ikke hun havde det på kunne se små sorte pletter på hendes finger negle.

Hendes evne kunne dræbe, men den virkede kun centralt og der hvor man ramte, men ramte hun ens hjerte eller lunger så var man ret så færdig, men det var vel ikke alles evner som var farlige, de var så unikke som mennesker og andre væsner var.
Vis brugerens profil
Freja

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Man feb 29, 2016 8:38 pm

"Hvis du er vogter, må du du vide at så længe der ikke er nogen som er sure, vil en elev gøre alt for ikke at komme til time?" grinede Freja højt, og kiggede ud af vinduet. Hendes tanker om at flyve langt væk, hang stadig i hendes hoved, dog vidste hun stadig at det ikke ville være smart at gøre.

"Freja. Freja Darknie." sagde Freja højt da Fiona tøvede ved hendes navn. "Nej nej. Det er bare nogle problemer jeg altid har haft..." mumlede Freja, da Fiona endnu en gang fastslog at hun ikke havde gjordt noget forkert.

Freja smilte for sig selv da Fiona sagde at hun vidste det. "Haha.. Du ved meget?" sagde hun, og vendte sig om, så hun kunne se Fiona stå i døren. Hun smilede til hende, og satte sig ned på et bord.

"I lige måde!" smilede Freja til Fiona da hun sagde at hun ikke var særlig slem. Hun lagde mærke til hvordan Fiona fumlede med et eller andet i sin lomme, men tænkte at hun nok ikke skulle blande sig i det. Freja rystede på hovedet da Fiona spurgte ind til hendes evne igen.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   Man mar 07, 2016 10:46 pm

Hun smilede svagt, hun var ikke altid lige god til børn og unge, men måske hun havde grebet det forkert an, måske det hjalp at være deres ven og ikke en kold mur af ingenting, hun bed sig svagt i læben. Hun kom kort til at grine da hun nævnte hvor meget hun vidste ” det er fordi jeg er gammel og vis, desuden har jeg nogle erfaringer som siger mig at drenge og mænd bare er nogle undertrykker og kun tænker på en ting” sagde hun og havde faktisk åbent meget mere op end hun egentlig havde villet det, men nu var det forsent at rette op på det. Hun smilede svagt nikkede kort, desuden ville det ikke gøre noget ikke at dukkede op til time så længe hun var her, Fiona kunne jo fortælle dem hvad der lagde under deres samtale.

Hun bed sig svagt i læben og var faktisk kommet til punkt hvor hun ikke rigtig vidste helt hvad hun skulle sige, men måske det ikke var så slemt at åbne op. Fiona havde længe lagt låg på hvem hun var og hendes historie, men måske det var på tide at fortælle det til nogen, få alt den indlukkede vrede ud, men hun kunne riskikere denne piges liv. Vis Matthew fandt ud af det ville det sikkert bringe Freja i fare og hun var stadig ikke sikker på at hun ville kunne lide sig selv vis det skete. Hun havde ikke set noget fra sin mand siden hun forlod landet for så mange år siden.

Hun satte sig en smule tøvende ned ved et bord ved siden af Freja ” det var virkelig ikke din skyld at jeg blev ked af det, for ser du jeg kom til at tænke på nogle mørke minder i min fortid” sagde hun tøvende og igen lod hun sin hånd glide op til hendes brystlomme. Tøvende rakte hun Freja sine tegninger af hendes børn. Pigerne lignede hinanden ret meget og havde hendes mørke hår og øjne og det sidste billed var af en baby dreng. Disse tegninger hun vidste var af det mest dyrebarste hun ejede. Hun vidste ikke hvorfor hun åbende op lige for denne pige, men det virkede så nemt og det var rart at kunne lukke op. Desuden var hun sikker på at hendes mand havde givet op.

Hun kæmpede stadig med sig selv om hvor vidt det var smart at fortælle hende det hele, men hun kunne måske godt fortælle om hendes børn. ” det er mine børn tegnet inden jeg forlod dem” sagde hun og håbede ikke at Freja ville dømme hende for at havde forladt sine børn, men hun havde bare ikke kunnet holde sit liv ud som den perfekte husmor i den perfekte familie. Især fordi hun aldrig rigtigt havde fundet mænd arttaktive. Hun fugtede sine læber det eneste tegn på at  hun var nervøs.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I Have Not Done Anything? - Fiona   

I Have Not Done Anything? - Fiona
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1