Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

A new step. - Eli.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lilianna

Humør : I have my ups and downs.
Fag : Kunst, Drama, Biologi, Kemi, Historie, Yoga og Dans.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: A new step. - Eli.    Man feb 15, 2016 12:53 pm

Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1e/4e/6f/1e4e6f11d15b4e165da614069ce3f596.jpg

Sted: Den mindste danselokale.

Tid:
Kl. 15.00. Fredag.

Omgivelser: Et tomt danse lokale, hvor der er masser af gulvplads og hele den ene væg er kun et spejl, et enkelt bord i det ene hjørne med et musikanlæg og stole.

Vejr:
kedeligt gråt vejr, koldt og regn.

Lilianna stod som den eneste inde i hendes helt eget trænings lokale. Ingen på skolen brugte dette ene lokale, da det var mest egnet til ballet og hun var stort set den eneste som dansede det. Hun skulle mødes med en vejleder omkring hendes specielle træning, dels fordi hun var den eneste og hun havde øvet i mange år derhjemme i hendes coven.

Lily havde endelig fået hendes sko på, de var dejligt stive og brutale imod hendes slanke fødder. Hun satte hendes vandflaske og et lille håndklæde på bordet, derefter fandt hun en CD fra hendes taske, satte den på og lokalet blev fyldt med en smuk omgang musik.

Den unge heks gik derefter midt ud på gulvet, strakte lidt ud i noget tid og varmede alle hendes muskler op før hun begyndte at øve nogle trin.

Hun skulle mødes med vejlederen her kl. 15.30 og han skulle se lidt af hendes dans, for bedre at vide hvad de skulle med hende.

Så hun kunne vel lige så godt starte ud med at øve. Hun gik op på hendes tær, satte i gang og snurrede elegant rundt. Hendes lange røde hår, var samlet i en knold, som hurtigt blev løst, på grund af hendes fart. Hun sprang, landede smukt og lod hendes arme glide rundt i smukke bevægelser.

Hele tiden, havde hun et blidt smil på hendes læber, hun elskede dette! Mærke hvordan hun pressede hendes krop ud i bevægelser som burde være så smertefulde. Mærke hvordan hendes fødder blev behandlet så dårligt i de sko. Hun følte sig i live, hun elskede at se hendes egne fremskridt, så hun kiggede flere gange op i spejlet.

Mange ville synes at Lily var en smuk skabning, derfor fik hun også meget opmærksomhed på skolen, dels fordi hun også var meget ny. Dog synes hun det ikke selv, i hendes verden kunne hun nemt rette op på mange fejl, hun blev aldrig tilfreds.

Hun snurrede hurtigt rundt igen, sprang op i luften, strakte hendes ben og landede elegant igen, hvor hun langsomt gled ned på gulvet, strakte sig ud og sprang hurtigt op igen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: A new step. - Eli.    Man feb 15, 2016 10:48 pm

Elijah Mars, studie vejleder. Eller det var hvad de fleste så ham som på skolen, men uden for skolen var han Elijah Mars Ceo. Der var mange ting han elskede ved sit arbejde her, mange var ikke klar over hvem han var siden han ikke nød at være i rampelyset hele tiden, de billeder der blev taget af ham var arrengerede og selv dem var der ikke mange af siden han kun gjorde det hvis han absolut skulle, han var meget mere tilfreds med bare at styre firmaet når det havde brug for det i stedet for hele tiden at stå foran et kamera og smile. Han tog sit clipboard som han havde klipset sin nuværende opgave på, han skulle snakke med en ny elev om noget med ballet. Han var ikke den man skulle spørge om ballet, han var ikke meget til den slags, han var mere en man skulle spørge om MMA eller noget i den retning, siden det interesserede ham mere. Han fandt hende i det lokale hun havde oplyst og han så roligt ind gennem vinduet som der var i døren. hun var utrolig smuk, han havde været med en masse kvinder men hende her var så utroligt meget mere end det. Han smilede over hendes dans før han åbnede døren roligt og gik ind i lokalet, da hun blev færdig med at danse klappede han roligt af hende.
Vis brugerens profil
Lilianna

Humør : I have my ups and downs.
Fag : Kunst, Drama, Biologi, Kemi, Historie, Yoga og Dans.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: Re: A new step. - Eli.    Man feb 15, 2016 10:53 pm

Lilianna kiggede op, da hun hørte døren åbne og smilte da manden som kom ind klappede af hende. Hun bukkede elegant for ham og grinte lidt.

”Tak." smilte hun og gik hurtigt over til bordet, hvor der stod to stole ved. Hun tog håndklædet og tørrede noget af sveden af imens hun kiggede op.

”Du må være Hr. Mars? Mig en ære at møde Dem.” Smilte hun og rakte hendes slanke og varme hånd ud til ham. Han var ret smuk, hvilket overraskede hende meget, men hans kølige ydre og blege hud vidste at han ikke var menneske, så meget kendte hun til hendes viden om dem på skolen.

Hendes egen tatovering, på huden imellem hendes skulder og hals, vidste selv hendes race. Dog navnet der på det sorte hud, var ikke klart endnu, siden hun ikke have fundet personen endnu, eller udviklet følelserne.
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: A new step. - Eli.    Tirs feb 23, 2016 10:35 pm

et smil gled over hans ansigt som han tog hendes hånd og kyssede den i et buk, som en 1800 tallets gentleman "æren er skam helt på min side min kære" han smilede til hende og så hendes tatovering "men ja mit navn er Elijah Mars, jeg er studie vejlederen på deltid så det er meget rart at møde nogen der har lidt talent inden for danse kunsten, selv om jeg ikke er den største tilhænger af ballet er det godt at se elever med potentiale" han smilede roligt så hans hugtænder kunne skimtes kort før han satte sig ned ved et bord "jeg hørte de ville snakke med mig om noget fra rektor" han smilede roligt mens han holdt øje med hendes bevægelser.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A new step. - Eli.    

A new step. - Eli.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1