Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 a loooong night.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: a loooong night.   a loooong night. EmptyFre Maj 03, 2019 10:51 pm

Tid: omkring klokken 02.00 torsdag nat
Sted: Politistationen
Vejr: Mega regnvejr og blæst, truer med storm.
Omgivelser: Kieran og Eric
Beklædning: Sorte militær kampbukser, sorte militær støvler, en sort t-shirt og politibælte på, med våben samt diverse andre der i sådan et bælte.
Tag: @eric

At have byttet sin dagvagt med en for at få en nattevagt, var noget af det bedste Kieran vidste, han havde det ikke særlig godt med dagvagterne, han hadede dem.

Det var også derfor at det var en lykkelig mand som puslede rundt på stationen, der var ikke ret meget at lave denne nat, Kieran var blevet på stationen mens de 2 andre civile som var på vagt denne nat, var ude og køre en runde.

Kieran havde begivet sig ned i køkkenet, for at få lavet en kande kaffe han kunne tage med sig op på kontoret, han havde chancen for at kunne kigge i nogen sager og papir, for at kunne samle nogen oplysninger om nogen specielle personer til mafiaen han arbejdede for. Det var lykkes ham at få 3 journaler fra deres journal sekretær, hun var holdt op med at stille ham spørgsmål som hun skulle stille, når de fik udleveret en journal/sag som de ikke stod som efterforsker på. Hvilket var heldigt for Kieran, at de to havde et godt venskab til hinanden, dog ægte fake fra Kierans side, men sådan var det vidst ikke helt fra sekretærens side af.

Om hjørnet trådte han ind i køkkenet, fik en lille forskrækkelse over at finde en anden kollega derinde, og det han havde gået i sine egne tanker. " Hej Eric, når du har også vagten i nat" konstaterede han som han så det var Eric, en god ven og en mega god kollega. " Er der kaffe?" spurgte han smilende som han tog sit krus fra et skab. Jep Kieran havde sit eget krus med navn på! Det havde været hendes søsters barn der havde malet det til ham og ingen andre end ham skulle bruge det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyLør Maj 04, 2019 3:04 pm

Outfit

Eric kiggede ned på sin mobil og sukkede dybt, han kunne mærke den ubehagelige følelse der fornyligt var begyndt at vokse inden i ham hver gang han så et billede af Yuri eller mærkede den gungrende hovedpine der altid kom når Yuri var i fare. Det var ved at blive for meget for ham, men hver gang han mærkede Yuri var i fare ville han komme løbende så hurtigt han kunne...selvom det næsten ødelagede ham at se på the unge dreng, det var som om hans hjerte blev hevet ud af brystet på ham, det var ikke fair! Eric havde sagt til Yuri de ikke kunne ses mere og at han var på grænsen til at blive suspanderede for nogle uger og det faktum at han stadig så Yuri var ikke med til at få hans chef til at stole på ham...det satte ham sku' ikke i det bedste lys.

Eric kiggede op og gave Kieran et træt smil yup...har ikke overskud til at blive råbt af at min søster når hun næsten altid er på dagvagt...så kommer nok til at tage mange nattevagter her det næste stykke tid...og forhåbentligt vil kærs...ex...kærsten også lade mig være hvis jeg er for træt og ikke har tid til ham mumlede han lidt og tog en tår af den bitter kaffe og skar lidt ansigter der er ikke så meget andet vi må drikke...det smager ikke så godt...men det bedre end det meste vi har her sagde han og prøvede at få sig selv til at smile og ikke ligne den ynkelige mand han var. Hans øjne flakkede rundt i køkkenet og lande på mappen i Kierans hånd ny sag? spurgte hans underne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyLør Maj 04, 2019 3:47 pm

Kieran kunne godt se på Eric at han lignede noget katten havde slæbt ind, det virkede bare lidt underligt. Kieran måtte da indrømme at han godt kunne blive en anelse usikker om at Eric overhovedet havde det godt? Han tog en kop kaffe efter at have fundet kruset frem. ” Ey Eric, vi to kender hinanden, og jeg lægger ikke skjul på noget det ved ud. Men for fanden du ligner en der er træt og bare trænger til at slappe af? Sagde han og så på ham med et lidt bestemt blik. Kieran så godt at Eric prøvede at sende ham et smil, det var lidt sjovt at se hvordan han prøvede at smile.

Dog tog Kieran ikke det så tungt, alle kunne jo have perioder hvor de var mere brugt end andre, og Eric måtte selv komme med tingene, hvis han ville snakke om det. Kieran var ikke interesseret i at blande sig i hans liv, Kieran hadede selv mere end pesten når andre blandede sig i hans liv. ” Hvis det er så irriterende med din søster, så søg om at komme over på den afdeling eller hold jeg er på? Jeg kan godt anbefale dig til chefen? Vi kunne godt bruge dig på holdet? Der er heldigvis ikke kvinder på holdet endnu” Sagde han og smilede stort til Eric. Mappen som Kieran havde i hånden, prøvede han lidt at flytte fokus fra, for det var ikke en af hans egne sager eller en sag der var blevet tilkendt til ham. ” Nej ikke en ny sag, men en gammel, jeg er blevet bedt om at kigge på, der skulle være sammenhæng med den her sag og en anden sag, som jeg skal finde” Sagde han og trak på skulderne og lagde mappen på køkkenbordet blot for at længe sig op af det. Den sidste del han havde sagt, han at skulle finde sammenhængen imellem to sager var løgn. Det var egentligt blot bare for ikke at han skulle blive for nysgerrig, for han skulle bruge de to sager til at give oplysningerne videre til mafiaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyLør Maj 04, 2019 10:56 pm

Eric sukkede bare kom til at gøre noget pisse dumt for et par måneder siden... der var den her dreng ca. 20...han var fuld og skulle sove det af i en celle...og jeg kom til at have sex med ham...og starte et forhold, blive forelsket, men en eller anden fandt ud af det og sent en masse billede og video clip til pressen...drengen var OL skøjteløber...så....jeg blev nød til at slå op med ham...fordi det ikke så godt ud for stationen og alt det pis mumlede han surt og kiggede ned i sin kaffe.

Det ville være en stor hjælp...så længe jeg ikke skal høre på hende jappe i mit øre hele dagen hvordan jeg fucked op...hvem fanden kunne sige nej til den dreng han rystede på hoved og lod sit blik falde til mappen. Han tog den op fra bordet og lyttede til hvad Kieran fortalt imens han læste, han kunne ikke se nogen sammenhæng, men det var heller ikke hans sag. Han så op på Kieran og gav ham et smørret smil, vil du have hjælp et par nye øjne er altid godt og jeg har ikke så meget at lave lige nu hen lænede sig op ad bordet og drak sin kaffe, det var en relativ stille nat og Eric ville hellere side sammen med Kieran og studse over en sag end bare at side og dreje rundt i sin stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyLør Maj 04, 2019 11:23 pm

Sukket der kom fra Eric, fik blot Kieran til at virke mere nysgerrig og spændt på hvad der ville komme ud af Eric. Som han begyndte at fortælle, hvad der var sket, kunne han ikke helt skjule et stort smil og et lille grin. Ja skam om han havde hørt om det, det var der ingen tvivl om, det havde været sjovt. Men den måde de andre havde reagerede på havde været en tand i over kanten, hvem fanden kunne ikke finde på at springe på en lækker biksen? Så længe det altså var en kvinde, særligt for Kierans vedkommen, han var ikke selv til mænd, men havde samtidig ikke på nogen som helst måde noget imod andre mænd var til mænd. ” åhh Jep, det har jeg godt hørt, håber han var lækker” sagde han og blinkede til Eric med et stort smil. ” Du ikke den første der har gjort sådanne ting, jep jeg har selv været der, dog ikke i en celle, men i et forhørs lokale på en forbryder, altså en kvinde. Det var sku dejligt” Sagde han grinende og tænkte tilbage på det. ” jeg tror der mange der har hver deres hemmelighed her” sagde han med et tænkende blik lige ud. Åhh jaaah, Eric skulle bare vide hvad Kieran brugte sin tid på, når han ikke var på arbejde.

Der kom et lille grin fra Kieran, ” jeg kan sagens følge dig, altså med ikke at skulle høre på hende jappe, jeg er ikke selv til mænd så kan ikke sætte mig ind i det” Sagde ham medet smil og tog den sidste tår af sin kaffe inden han hældte den ud, ” Dårlig kaffe, godt vi har cola i køleskabet oppe hos os” Sagde han med et lille grin. Kieran blev kort nervøs som Eric tog mappen op fra bordet, han ville helst ikke have han skulle stille spørgsmål. ” Jeg skal nok sørge for at du bliver rykket” Sagde han og sendte ham et stort smil, i håb om han ville lægge mappen igen. ” Du skal være velkommen til at gå med og underholde mig, der sker ikke en skid i nat… Heldigvis for det, så der ikke lige så meget over arbejde” grinte han lidt inden han satte sit krus i maskinen og tog mappen. ” skal vi?” Spurgte han smilende og nikkede mod døren. Han måtte se om han ikke kunne få et forspring og nå at fjerne nogen af de andre sagsmapper der lå på hans bord, det var alle sager om kriminelle i en bestemt mafia gruppe. Samt en enkelt hemmeligtstemt sag som Kieran på ingen måde havde tilladelse til at have i hånden.

Da de nåede op på etagen, hvor Kierans hold, holdte til. Han vendte sig mod ham, ” Trækker du ikke lige 2 colaer i automaten, ” Spurgte han og stak Eric nogen små penge, det ville give ham lidt tid til at få skjult sagsmapperne. Han valgte at skynde sig ind på sit kontor han normalt ville dele med en anden, men Kieran havde søgt om at have kontoret for sig selv. Han tog de forskellige mapper og puttede dem ind på en reol og prøvede at lukke skabslågen sådan at man ikke kunne se det lå der inde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyMan Maj 06, 2019 12:32 pm

Eric rystede på hoved det er han...han...jeg har aldrig oplevet noget lignede sagde han og smilede lidt for sig selv, hvorfor undre det mig ikke Kieran..men ja alle har sine hemmeligheder, det er det som får alt til at køre sagde han med et smørret smil og kiggede kort på Kieran. Det lille grin som kom fra den anden fyr fik Eric til at grin selv hun er bare for meget! det en ting at hun ikke er fan af at han var 20 år yngre, men det faktum at jeg var hans skyts engel...det kan hun slet ikke! den kvinder kan bare ikke have det sjovt..ejjj hun er for meget sagde han frustration og kneb sin øjne sammen, han kunne dog ikke helt stoppe med at grine og kigge på Kieran ved ikke meget om kvinder...men fuck man...han var...den bedste jeg har været med...fuck....jeg elskede ham....gør jeg stadig sagde han tog drak sin kaffe og skar lidt ansigter. Han smilede og nikkede til Kieran, han hævede lidt sit ene øjenbryn af Kierans opførelse, man han rystede bare på hoved og lod det ligge. Glæder mig til at arbejde med dig...først giver du mig et job, nu cola, du ved hvordan man motivere en man grinede han og gik med Kieran.

Da de nåede op på etagen, hvor Kierans hold, holdte til. Nikkede Eric bare på hoved og tog imod pengene og ventede på de to cola'er faldt ned, han tog dem op og gik over til Kierans kontor, han så lidt forbavset rundt hvordan kan du holde de så rent? mit bord ligner ikke andet end en stak papirer han grinede lidt og så på den yngre fyr med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyLør Maj 11, 2019 8:27 pm

Hvordan en mand nogensinde skulle ende med at blive til andre mænd det havde Kieran aldrig nogensinde kunne forstå, men det var nok også fordi han ikke selv var til det, han afsky det ikke som sådan, han havde bare ikke behovet for at skulle glo på det og så måtte folk jo ellers gøre hvad de selv ville, han var heller ikke typen der magtede at stå og glo på et heteroseksuelt kæreste par med hver deres tunge nede i halsen på hinanden der var bare ikke noget mere afskyeligt end sådan noget. ” Der er ikke noget bedre end når man mind fucker de anholdte kvinder at de kan slippe for straf for en dejlig omgang hurtig sex men at man egentligt blot har taget røven på dem… Se det dejligt” Sagde han med et grin og rystede på hovedet. ” Jeg havde nok aldrig søgt et job her, hvis min søster eller bror havde arbejdet her, det kan jeg slet ikke magte.. Kan sagens følge dig, men jeg ved at din søster ikke er en del af den afdeling jeg er i, og hun vil ikke kunne komme ind på afdelingen her, da hun skal bruge sit adgangskort og hendes virker ikke her til” Sagde ham med et smil inden han forsatte. ” Okay så du er faktisk hans skytsengel? Uff den må være svær” Sagde han og puffede blidt til Eric med et smil.

Kieran valgte blot ikke at svare ham på han udtale om at han ikke vidste meget om kvinder og at han var forelsket, han anede ikke hvad han skulle sige. ” I lige måde, normalt ville jeg fortrække at have mit kontor for mig selv, men måske du kan få en plads inde hos mig” Sagde han og smilede. Han vidste at det ville gøre det sværere for Kieran at fuldføre det andet arbejde han havde ved siden af jobbet som betjent. Men måske det at dele kontoret med Eric ville mindste risikoen for at nogen ville få mistanke om at han havde gang i ting og sager som han ikke burde have gang i. Det lykkes Kieran at få fjernet det meste fra hans skrivebord, ” Jeg hader rod, jeg hader ikke at vide hvor fanden jeg har mine ting og det der med at få blandet papir fra forskellige sager sammen er noget af det værste jeg nogensinde kunne komme til at gøre, det kan jeg slet ikke magte” Sagde han og grinte lidt over det og tog imod colaen. ” Kender du det, når to sager bliver taget op igen, fordi man mener de har noget til fælles? Og så mener de lige at jeg skal ordne det, ikke at jeg gider” Sagde han med et grin som han smid sig i sin kontorstol. De to sager han havde haft i hænderne da Eric og ham mødtes ved kaffemaskinen, lagde han på bordet. Der var intet til fælles i disse to sager andet end at det var to personer som han skulle skaffe oplysninger på for Mafiaen. De to personer han havde del i nogle kriminelle ting som ville risikere at ramme mafiaen hvis ikke mafiaen havde fået fat på dem før politiet gjorde, faktisk var de ikke helt afsluttet endnu, for politiet havde ikke fået fat på personerne med det behøvede Eric ikke at vide lige nu. Kieran vidste at de to betjente der havde sagerne ikke var til at snakke med, de holde altid helt kæft når man ville snakke en sag med dem, som man ikke var en del af. ” Hvor længe er det egentligt du har været i politiet?” Spurgte han og så på Eric med et smil, inden der blev taget en tår af colaen. ” smid dig bare i lænestolen, hvis du vil, bruger den selv om natten, hvis jeg lige skal slappe lidt af” Sagde han og pegede mod en ret lækker lænestol i hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyTirs Maj 14, 2019 10:22 am

Eric rystede på hoved det var ikke derfor han var sammen med Yuri, det vare mere som om han mistede kontrol. For mig var det mere at jeg havde ventede 140 år på ham så jeg kunne begynde på mit 'job' og så sad han der i cellen og jeg fik bare nok af alt det engle pis... mumlede han og grinede lidt da han hørte på Kieran, hun kom efter jeg var startede, føler hun bare gerne ville holde øje med mig...fuck jeg lyder paranoid, men hun...hun er min søster så jeg elsker hende, men nogle gange er hun for meget...så jeg ville gerne være der nede hos dig hvis jeg kan få lidt fred. Han kunne ikke helt stoppe med at grine af Kieran, for ja han var skytsengel for Yuri og Eric havde været den første mand drengen var sammen med, meget...i starten var det svært fordi jeg gerne ville gøre mit job, men på sammen tid ville jeg også gerne have ham i senge under mig...og han er et menneske og de er så skøblige... sagde han og puffede igen, det var rat at kunne slappe af og tale med en som ikke ville se på som om det han havde gjort var så 'slemt' og utilgiveligt.

Eric grinden lidt da Kieran ikke svarede ham, så han lod det ligge. jah, så fedt som der er at arbejde alene og sidde på et kontor fyldt med 'donut' politimænd...så tror jeg det her lidt mere som noget for mig.Sagde han og smilede. Eric havde kendt Kieran i et godt stykke tid, og han var god til sit job, selvom han måske ikke altid var den største fan a reglerne. Eric kunne godt selv mærke at efter han var faldet og ikke længer havde sin hvide vinger at han også selv var blevet mere lige glad når det kom til regler. Jeg tror sku bare ikke at orden og renlighed har været den højeste ting på min liste sagde han og drak lidt af sin cola. Han nikkede stille til Kierans ord yup...efter alle de år jeg har været her så ved jeg godt hvor dovne og irriterende ens medarbejder kan være. Eric grinede stille af den anden fyr som han smed sig kontorstol.

I Gaia 10 år...inden det hmm...blev politimand i 1950'erne...efter krigen var der ikke mange job muligheder især ikke for en japaner...de var ikke så glade for mig over i USA...men ja ca. der omkring mumlede han og drak det sidse af sin cola, han nikkede og smed sig i lænestolen, hvad med dig hvorfor ville du arbejde her? Gaia af alle steder ha' sker ikke en skid...hvis man tager Sinclair familien og zombierne ud af billedet. Sagde han sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyTirs Maj 14, 2019 2:18 pm

Kieran kunne ikke helt lade være med at grine af ham. Normalt var Kieran ikke særlig glad for Engle men Eric var noget andet.” Det lyder lidt som om, at du har været trængende i 140 år og så bare kunne få lettet trykket” Sagde han og kunne ike lade være med at grine af det. ” Kan sku godt forstå dig, havde jeg ventet i 140 år, ville jeg nok være eksploderet for længst, jeg er ved at blive sindssyg bare der går en uge” Sagde han med et grin og kunne egentligt ikke helt selv huske, hvornår han sidst havde fået noget. Han havde ikke en fast partner, faktisk havde han ikke haft en fast partner eller kæreste i lang tid. Ikke at han ikke gad, for det ville han gjort på et tidspunkt men det skulle være med den rette. Når den rette endnu ikke var dukket op ja så kunne han lige så godt tage det han kunne få når der var en der var villig. Han voldtog sku ikke kvinder, det var sku for farligt i forhold til hans job i politiet, det ville blive opdaget meget hurtigere end noget andet han lavede der var ulovligt. ” Argh, ja okay så det ikke så nemt at vælge stedet fra… Men kan du ikke bare sige det til hende? Havde jeg nok gjort” Sagde han mumlende og stille.. Det havde nok ikke været helt sandt, det han havde gjort det, men det behøvede Eric ikke at vide. ” Jeg sørger for at få det sagt videre til den overordnede, det er egentligt ham der i sidste ende tager valget, men jeg skal nok sørge for han siger ja” Sagde han og grinte lidt af forestillingen om at han ville tvinge ham til at tage Eric ind på holdet. ” Kunne lige forstille mig at stå og vride armen rundt på ham ind til han ville sige ja… hahaha ej tror sku ikke han siger nej, du er jo en af de bedste, så det skulle ikke blive et problem” Sagde han og smilte stort. Kieran valgte med samme at åbne mail programmet for at sende hans overordnede en mail. ” skriver sku lige til ham og sætter dig på som modtager også” Sagde han og begyndte at skrive mailen med det samme.

” menneske er skrøbeligt og ikke mindst kedelige, eller det kan diskuteres.. Men ja aner ikke hvordan det er at være sammen med en mand, flere siger at det finder man kun ud af hvad at prøve en mand… Men der er jeg sku nok lidt af en kylling.. Nej kvinder så ved man hvad man har” Sagde han og stirrede stift ind i skærmen… Han havde da tænkt at, ville prøve en mand, men han turde sku ikke.. Han var nemlig heeelt overbevist om at han kun var til kvinder og ikke noget andet. ” haha, det synd for dig lille stakkel” Sagde han drillende og blinkede til ham. Der var ikke noget i det, det var kun dril! Det var helt sikkert, han forsøgte ikke at ligge op til noget, blev han helt enig med sig selv om. ” haha Jeg hadede det også, heldigvis blev jeg rykket herover, inden jeg groede fast på det kontor. ” Sagde han med et grin og tog endnu en tår af colaen som stod på hans bord.

Normalt var Kierans motto ”regler er til for at blive brudt” og det holde han da også nogenlunde fast i når han var på arbejde, dog i noget mere begrænset omfang.. Han havde aldrig været godt til det med at skulle følge en helveds masse regler hele tiden.. Men han foretrak ikke at bryde reglerne alt for meget i andre nærvær. ” Det siger jeg dig, du får straffe armbøjninger hvis du roder på kontoret her, det kan jeg godt sige dig” Sagde han med et grin. Kieran havde i startet været den som havde gået og ryddet op efter de andre på afdelingen her, men det var han holdt op med, han havde blot taget deres rod fra gangene og de andre rum og lagt ind på den tilhørendes betjents kontorbord.. De fleste hadede det og derfor var holdt op med at rode alt for meget på andre steder end deres kontorborde og skabe..

Kieran lyttede til hvad Eric fortalte om hvordan han startede i politiet og hvor længe han havde været her. Det var nu alligevel spændende og også lidt underligt, særligt fordi Eric jo var japaner og det var ikke lige frem nogen der var særlig populære efter krigen i USA. ” Kunne godt forstille mig, at det var svært efter krigen ” Sagde han og satte sig til at kigge i en af sagsmapperne, som han havde haft liggende på sit skrivebord som skulle bruges med den anden sagsmappe han havde haft i hånden som de havde mødt hinanden i køkkenet. ” Det kan jeg ikke rigtigt svare dig på, sådan vildt meget. Jeg er oprindeligt fra tyskland, vi flyttede hertil fordi min far i sin tid fik et job i en speciel enhed i det engelske politi. Så hoppede på politiskolen da jeg var 25 og da jeg blev færdig, kunne jeg få plads her. Tæt på mit hjem og min familie” Sagde han som var det helt normalt. Han trak lige på skulderne, at han så også lige var lejemorder ved siden af jobbet som betjent, behøvede Eric at vide på nogen måde. ” Der sker ikke så meget her, hvilket nogen gange er at foretrække.. Mens ellers kunne jeg godt bruge nogen ordentlige ture med udfordringer og ikke bare unge mennesker der synes de skulle prøve at være seje overfor deres kammerater” Sagde han og så på ham med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptySøn Maj 19, 2019 12:08 am

Eric var ikke helt sikker på hvorfor, men han følte lidt at han bare kunne lukke sine øjne og slappe af, der var en form for ro inde i Kierans kontor som han savnede, han kunne godt mærke at efter alt det der var sket med Yuri her på det sidste, så en stille aften med Kieran lige det han havde brug for. Det lyder dumt, men jeg ved jo godt han ikke er min mage, er jo ikke en heks, men den eneste grund til jeg er på denne her planet er for at beskytte ham…så jo det føles lidt sådan…og så siger de til os at vi ikke skal have sex eller blive forelsket i dem! Altså helt ærligt sagde han og rystede på hoved. Han så over på Kieran og rystede på hoved hun er den mest stædige kvinde jeg længe har mødt, hun er ikke let at sige nej til mumlede han og kiggede ned på sine sko, han smilede bare og lod sig selv slappe af i stolen. Han grinede stille af Kieran da han fortalte om hvordan han ville hjælpe Eric med at flytte over på hans hold, han så Kieran skrive mailen og lukkede sine øjne, han prøvede at glemme det Laura havde sagt om Kieran og hele Yuri situationen…det kom ikke hende ved…ikke før hun i det mindste stoppede med at skælde ham ud.


Sandere ord er ikke blevet sagt…mennesker er så små og skrøbelige…det nok derfor han ikke er et menneske mere…men han er stadig så lille og ung…han jo næsten et barn han stirrede ned i jorden som om han kunne brænde et hul stort nok til at opsluge ham og helle politistationen med ham. Han kunne dog ikke helt stoppe med at grine af Kierans ord du ved det jo ikke før du prøver, men hvis du tror du er for meget af en kylling så må du nok holde dig væk sagde han med et tandfyldt smil.
Grin du bare mumlede han tilbage, men kunne ikke helt stoppe med at smile. Interessant motto for en politimad Kieran han smilde og grinede det føles rat, at grine rigtigt efter så lang tid hvor han bare lå i sin seng og fucking græd. så skal jeg da nok prøve, vi kan jo ikke have du opdager at jeg kan tage flere end dig sagde han med en smule konkurrence i sin tone



Eric havde set en del i sine kun 140 år, men ja USA var nok der sted der sad mest fast, så mange ting skete i den tid han var der. de skøre de amerikaner sagde han bare og vente sit blik imod sagsmapperne og Kieran. Lyder da som en interessant historie…så du er her på grund af din far? Eller også fordi du selv syntes det sjovt? han var ikke sikker på hvorfor han følte han skulle vide så meget om Kieran så mugeligt…men han blev nød til at vide mere om ham…bare så kunne se for sig selv om fyren var til at stole på. Vi kunne altid tage en lille tur til London hvis det blev for kedeligt her sagde han og så på ham med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyTirs Jun 04, 2019 7:20 pm

At Eric valgte at forsætte med at fortælle med denne unge Yuri, begyndte at blive lidt træls ikke fordi han ikke ville snakke om det og alligevel lidt, han havde bare skide svært ved at forholde sig at han skulle beskytte Yuri med sit liv og så han valgte at have sex med ham. Dog var det stadigvæk en fed detalje at han lige havde taget ham i densentationen, Eric var helt bestemt ikke den første der havde gjort det! Kieran havde jo selv gjort det, dog i et afhøringsrum men det var sku bare en mindre detalje. Dog valgte Kieran ikke at svare på yderligere på det, mest fordi han ikke vidste hvad han skulle svare til det.

At have en søster der er noget af det mest stædige, ville han havde svaret på at han kendte det, men nej det gjorde han ikke som sådan.. Stædige kollegaer jep det kendte han alt til. Kieran kunne godt fornemme at han havde det virkelig svært med ham der Yuri, men hvad skulle han gøre? Han var ikke selv engel og foretræk at forblive dæmon! Det der med at være noget af det gode og aldrig kunne gøre ulovlige og andre ikke så gode ting havde aldrig været hans stærke side. Nope det var måske også derfor han var dæmon? Han havde det virkelig stramt med at skulle overholde loven, hvilket han på ingen måde heller gjorde! Hvis bare folk vidste hvad han rendte rundt og lavede udover at spille en flink politimand der fulgte loven til punkt og prikke. Men det var nu også meget godt at der ikke var nogen der vidste det! Eller i hver fald dem der gjorde ikke anede han var i politiet lige pånær mafiaen han arbejdede for. ” Tja kylling og kylling? Måske, egentligt vil jeg bare gerne beholde at mit hul har en vej og det ud! Så du holder dig på afstand” Sagde han og pegede bestemt på ham, dog kunne han ikke helt lade være med at grine lidt over det. Igen havde han bevidst valgt ikke at kommentere på det Eric havde udtrykt om denne unge mand.

At Eric kommenterede på hans motto, fik han blot til at blive en anelse usikker og nervøs, han havde ikke lige helt tænkt over at det kunne starte en masse spørgsmål op. ” Tja man kan vel ikke altid føle alle regler til punkt og prikke” kommenterede han blot på og prøvede lidt at redde den sådan! Det hele skulle ikke opdages! På nogen som helst måde! Eric skulle ikke begynde at få nogen gode ideer til noget som helst. ”Tja du en engel, engle er ikke så stærke” Sagde han bare drillende og kunne ikke lade være med at grine lidt til Eric, stod det til Kieran var engle svage og ikke duede til ret meget! Men Eric var nok lidt af en udspringer fra hvad Kieran ville beskrive som en engel.
Om Kieran var startet i politiet fordi hans far havde været det eller om han selv havde synes det var sjovt. Det var faktisk lidt af et svært spørgsmål, for det handlede faktisk om begge ting og så var det praktisk med hans hemmelige erhverv at være politimand, ikke at Eric skulle vide det. ” tja jeg tror det lidt af begge dele, du ved som dreng ser man sin far som en helt fordi han arbejder i politiet og passer på folket. Tror det hang ved hos mig at jeg skulle gøre det samme” Sagde han og trak blot på skulderne.

Kieran mobil bippede men det var ikke hans arbejds mobil men hans private som han havde 2 af, han genkendte beskedlyden! *fuck* tænkte han for sig selv! Han havde glemt at lade den hemmelige erhvervsmobil ligge derhjemme! Han havde aldrig mobilen med sig på arbejde, det var lidt som at grave sin egen grav. Dog tog han den op og læste kort beskeden men proppede den tilbage i jakkelommen på lydløs! Det havde været en ældre model og ikke en af de der smartphone, for den var nemmere at spore og finde frem til end de gamle var. Heldigvis var smser ikke noget der blev gemt på mobilen! De blev altid slettet så snart de var besvaret.. Beskeden han havde fået havde der blot stået ” har du styr på det?” Så det kunne ikke sammenkædes til noget andet i mobilen for der var ikke andre sms samtaler, selv opkalds listen blev altid slettet. ”En tur til london, kunne være lækkert, så slipper jeg for at sidde her og glo på de her sager, Jeg henter lige en nøgle til en bil og radioer så kan vi mødes nede ved bilerne?” Sagde han og så på ham med et smil, Eric begyndte at komme lidt for tæt på ham og det var ikke lige frem det han synes var det bedste. Han havde efterladt sin jakke og havde blot taget sit skilt som havde ligget på bordet, ” 5 min så køre vi” Sagde han og gik ud af kontoret for at gå lidt ned af gangen, den afdeling Kieran var i havde deres egne civil biler han nægtede at køre i en af de normale politibiler, der blev også taget to radioer, inden han vendte næsen ned på p pladsen hvor bilerne altid holde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyTors Jun 20, 2019 8:43 am

Eric kunne ikke stoppe det høje lytte grin der efterlod hans læber bare rolig, du sku ikke min type...for gammel og du ligner ikke typen der vil bindes til en seng sagde han med et tandfyldt smil. Han smilede stille til sig selv regler er regler, men ærligtalt...tror ikke en eneste person der arbejde her ikke bryder dem når det passer dem...nogle er bare beder til at gemme det ind andre sagde han og kiggede sin ven i øjnene, inden han rejste sig op for at strække sig lidt.

Han var ikke helt klar til at stole eller tro på hvad hans søster sagde om Kieran...ikke lige pt...hvorfor skulle han gøre på hende når hun ikke gad høre på ham...hun skældte ham ud for at være sammen med Yuri, og godt nok var hun okay med han var til mænd...bare ikke mænd der var 20 år yngre...og hele det her falden engle pis der skete for et par måneder siden hjalp ikke på hans sag. Han kiggede derfor lidt forbløffet på Kieran når han kaldte ham en engel, ikke en engel....ikke mere...ville tro en som dig kunne se eller mærke det mumlede han stille for sig selv. Eric nikkede bare til det Kieran sagde og grinede stille ved tanken om at hans "far" var en helt, han så på Kieran og smilde stort, Eric havde nu ment det som noget de kunne gøre ude i fremtiden, men hvorfor ikke han havde ikke noget beder at lave her i aften. Han rejste sig op og gik up på P-pladsen og ventede på Kieran ville komme...måske kunne han få et par svar på det Laura sagde om Kieran...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyFre Jun 21, 2019 5:04 pm

Kieran så på ham og havde ret store øjne, der var meget han kunne lide at vide om folk, men hvordan de forholde sig til deres sex og deres lyster havde han slet ikke et behov for at vide noget om ” Tak, for meget info” Sagde han og så på ham med et blik der tydeligt fortalte at han ikke behøvede at vide det. ” Hvad så vis jeg er? ” Kom det alligevel lidt kækt fra ham med et grin, dog ikke at han var til det! Det var helt sikkert!

Måden som Eric valgte at kommenter på at ikke en eneste person der arbejdede på stationen ikke bryd reglerne når det passede og at andre var bedre til at skjule det end andre. ” det kan der være noget om.” Sagde han og så på Eric med et bestemt blik, den måde Erik sagde det, fik det til at virke suspekt. Som Kieran helt sikkert gerne ville undgå at snakke mere om.
” Eric jeg ved godt du en fallen engel, jeg kan både se det og mærke det men det betyder ikke noget for mig, du høre stadigvæk under kategorien engle, ikke så kend din plads” sagde han kækt og blinkede til ham. Kieran var hurtigt til at hente en nøgle til de civile biler, han kørte aldrig i de andre, medmindre han blev tvunget til det samt 2 radioer. Han mødtes med Eric ved bilen og kastede den ene radio over til ham som han gik til bilen. En stor lækker WV det var nemlig Kierans yndlingsbil og var altid den hurtigste til at tage den bil, ellers var de andre bare begyndt at lade ham tage den, det var ikke til at vide. ” Var lige forbi vagten som stoppede mig og spurgte om vi ikke lige kunne køre en tur ned i byen, der skulle efter sigende være 2 unge fyre som holder til der nede lige nu og skaber lidt ballade, så lovede vi tog den” Sagde han og satte sig ind bag rattet. Eric kunne lige så godt vende sig til det, det var Kieran der kørte bilen og sådan var det altid..

//Time spring

Efter at have kørt lidt rundt for at finde de her to unge fyre, fik Kieran øje på to der prøvede at antaste to piger. ” Jep der er de” Sagde han og parkerede bilen lidt der fra og hoppede ud, roligt gik han ned ad gaden i håbet om de ikke ville opdage dem lige med det samme. Hvilket de heller ikke gjorde, og derfor lykkes det dem at komme tæt nok på dem. ” heey drenge, hvad laver i her til aften?” Spurgte Kieran og tog let fat i ærmet på en af fyrene for at markere at han ikke magtede problemer eller mere ballade. ” Vi høre i går og laver lidt ballade og prøver på at få fat på nogen tøser?” Sagde han som han foldede sit politiskilt ud som hang om hans hals. ” Hvis du tager ham, så tager jeg ham her” Sagde Kieran og begyndte at slæbe fyren hen mod deres bil. ” HEEEY Slip mig! Jeg har ikke gjort noget, vi stod bare og snakkede er det nu ulovligt at stå og snakke” udbryd fyren som Kieran havde et godt tag i. ” Jep helt sikkert, vi har andre der fortæller os noget andet” Sagde han og så om efter Eric, ikke at Kieran ikke kunne klare det.

” Du rør mig ikke, jeg flækker dig hvis du så meget som rør mig” Kom det fra den anden fyr som prøvede at spille op overfor Eric selvom Erics krops bygning var større end denne fyr. ” Jeg kender din kollega, hvis du lader mig gå fortæller jeg dig ting jeg ved om ham, som ikke er så smarte at lave når man er i politiet”Sagde han og så afventende på Eric. Kieran havde fået fyren med hen til bilen og skubbede ham op ad bilen. ” har du noget på dig som du ikke må ha?” Spurgte han afventende på et inden han ville visitere ham. Kieran havde det med at være anelse for hård, men han mente at man skulle afmærke sig med det samme i stedet for at lade dem overvinde en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyFre Jul 05, 2019 4:19 pm

Eric sendte ham et smørret smil og kunne ikke helt stoppe med at grine lavmeldt hvis du er så....stadig ikke min type, men du er blevt 100 gange mere interessant sagde han med et kæmpe smil og rystede lidt på hoved. Han kunne ikke helt stoppe med at grine over Kieras kommentar og fyren oven i købet skulle være lidt ad en flab kunne Eric ikke stoppe den lave brummede der efterlod hans læber. Lille ting ingen fortæller mig at jeg skal kende min plads, så bare fordi jeg stadig er en engel så betyder det ikke at du er over mig i nogen forstand sagde han med et hårdt blik inden han rystede på hoved og grinede. Eric smilede til Kieran da han så ham parkere bilen og fortælle Eric at de skulle ud og well...lave noget der lød mere sjovt end at sidde på sin røv hele natten.

//Time spring

Efter at have kørt lidt rundt for at finde de her to unge fyre, fik Eric øje på to der prøvede at antaste to piger. Han rystede bare på hoved åh gud...hvorfor er det at næsten alle unge fyre er komplet klaphatte efter de får lidt at drikke sagde han og hoppede ud af bilen, han gik ned ad gaden i håbet om de ikke ville opdage dem lige med det samme....eller bare tro at Eric og Kieran selv var ude i byen som dem. Eric tænde sin cigaret og hævede det ene øjenbryn af Kieran da han tog let fat i ærmet på en af fyrene for at markere at han ikke magtede problemer eller mere ballade. Den ældre engel nikkede bare på hoved og gik over til den anden fyr hør her du kan løbe hvis du vil, men vi ved begge jeg ender med at fange dig, så tie stille og gør hvad jeg siger okay?. Han havde ikke energi til det her pis, hold nu kæft hvor kunne unge fyre være anstrengende.

Eric kunne ikke lade hver med at stoppe op og kigge på fyren hvad fuck taler du om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyMan Jul 08, 2019 6:26 pm

Kieran så på ham og sagde ” du holder dig fra mig” sagde han og så på ham med et lille grin og stillede sig kort helt op ad Eric ” du kan jo heller ikke noget når det kommer til stykket vel, det jo derfor du vil have de unge” sagde kieran drillende i Eric øre og forsatte med at gå der ud ad for at de kunne komme videre og ud i bilen. ” det siger du jo, engel” sagde han drillende selvom han nok godt vidste at Eric ikke helt tog det så sjovt som Kieran gjorde det lyd i hvert fald ikke sådan.

At høre Eric kommentar om unge fyre, fik bare Kieran til at ryste på hovedet og grine lidt af det, men Eric havde ret. Fyren som Kieran havde fat i var ikke særlig samarbejdes villig på nogen måde og Kieran blev derved lidt voldsommere og hårdere måske lidt for meget, men han orkede ikke at kæmpe for meget med fyren, og hurtigt var fyren i et par håndjern før, fyren svarede at han ikke havde noget han ikke måtte have. Dog fandt Kieran en pose med små piller og en kniv ” du havde ingen ting? Var det, det du sagde, piller og en kniv? Hvad har du i tankerne din snothvalp” udtrykte Kieran sig vredt og surt.

Fyren som Eric havde fat i var bestemt ikke samarbejdes villlig. ” du ved det ikke? Kieran er kriminel mere end du nok har lyst til at vide, men jeg fortæller dig ikke mere, så længe du anholder mig eller opretter en sigtelse” sagde fyren velvidende at han havde nøjagtig det samme i lommerne som den anden fyr havde som Kieran havde fat i. Kieran havde stadigvæk ikke styr på hvem det var Eric havde og at han ret faktisk kendte ham, ikke på nogen positiv måde. ”Eric kan du kalde en vågn mere, vi skal bruge en ” sagde Kieran anstrengt som han begyndte at tumle med den anden gut og Kieran endte med at ligge ham ned på jorden og sidde med et knæ i ryggen. Det var her Kieran opdagede hvem den anden fyr var, man kunne se frygten male sig i hans ansigt. ” Kan vi bytte Eric?” spurgte han med et anelse frygt i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyMan Jul 22, 2019 12:10 pm

Eric grinede og rystede på hoved skal jeg nok...men jeg må inrømme jeg er lidt interessered i hvad du så er til Kieran sagde han og så på ham med et lille grin og stillede sig kort helt op ad Kieran. Hmm har aldrig set på det sådan...mere bare at når de er unge og helt uskyldige er de bare sjovere og der er noget ved en jomfru som man ikke finder andre steder sagde han imod Kierans hals inden han grinede og forsatte med at gå der ud for at de kunne komme videre og ud i bilen. ” Vi for at se dæmon” sagde han drillende.

Eric så ikke hvad Kieran laved da han var lidt for optage af hvad fyren sagde, kunne der virkelig være noget med Kieran...men Laura...hun kunne da umugelit vide noget...men der var måske noget...hvis en person påstod noget var det vrøl, men nus var der to...så måske var der noget i det. Han kiggede over på Kieran og tilbage til drengen, han tog hårdt fat i hans hår og hev ham tæt på sådan leger vi ikke...du siger hvad du hved og sp bestemmer jeg om det er nok til at lade dig gå sagde han. Eric så væk fra drengen og over på Kirean han nikkede kort og tog sin radio frem så han kunne få lidt backup. Han så over på Kieran og tilbage til drengen det okay jeg har ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyTirs Jul 23, 2019 7:45 pm

At Erik var interesserede i hvad Kieran så var til, var ikke noget han havde nogle planer om at Erik skulle vide noget om det var en ting der var helt sikkert! Men han måtte nok indrømme tanke om at prøve en fyr? Den var ikke helt dårlig men en ting, ville han slå fast og det var at det ikke var hans røv det skulle gå ud over og sådan ville det bare være..

Fyren som Erik havde et godt tag i, og at han blev taget hårdt i håret, hørte han godt Eriks ord, han smilte blot og skar alligevel en lille grimasse da det gjorde ondt i hans hår. ” Tja måske du bare skal prøve at undersøge hans garage? Måske du skal spørge ham, hvorfor han roder med sags journaler han intet har med at gøre? Hvorfor tror du at folk i det sager han roder i gennem altid forsvinder? Det må være nok viden til dig, resten må du selv finde ud af” Sagde han Erik tilbage, inden han så op og så Kieran, hvis man kiggede godt efter, var Kieran blik mod den unge fyr bestemt men også med frygt. ” Hvis du giver mig ham, kan du tage den anden, jeg ved hvem ham her og hvordan han skal tages” Sagde han og så på Eric, han ville helst ikke have Eric til at være for meget i nærheden af fyren, han vidste for meget og det skulle Kieran nok få sat en stopper for, han vidste heldigvis hvor fyren boede og opholdte sig, så det galt for ham om at få ham fjernet af vejen hurtigst muligt. Han sad stadigvæk med et knæ i ryggen på fyren han havde fat i, det var ikke ligefrem fordi personen valgte at ligge stille de skulle altid prøve at gøre modstand de unge knægte, det var næsten ynkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. EmptyOns Jul 31, 2019 11:07 am

Eric så på ham med et hævet øjenbryn, og mærkede kold sved løbe ned ad ryggen på ham…han løj ik? Kieran var ikke kriminel…det her var fandeme for meget! Han havde ikke overskud til det her piss! Han var allerede ved at blive sindssyg af Yuri! Han kunne ikke også undersøge om en af de få kollegaer han faktiske godt kunne lide og så som en ven…i virkeligheden var en eller anden gangster! nej…det…fuck hvæsede han og sparkede lidt til jorden, han tog sin ene hånd til hoved og lod som om han kunne mærke Yuri gøre noget dumt….lille lort! Åh gud giv mig en fucking aften hvor jeg ikke skal mærke ham inden i mit hoved...

Eric så over på Kieran og sukkede det helt fint Kieran, ham her er sku let nok og med Yuri der skriger inden i mit hoved gider jeg ikke tag en som faktisk gør modstand sagde han med et lille smil. Han så ned på drengen og sukkede, han lænede sig lidt ind så det ikke så for mistænksomt ud du har fucking bare at tale sandt…og hvis du gør så ville nok tro at du skulle flytte langt væk før nogen kommer efter dig… hviskede han og langsomt løsnede sit greb på drengen du får en chance så hvis han skydder dig er det din egen skyld…slå mig og løb
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a loooong night. Empty
IndlægEmne: Sv: a loooong night.   a loooong night. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
a loooong night.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You and me, just for one night
» In the night
» A fun night
» Help me through the night
» Fun in the Night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Grounds of Lily :: Det nordlige Grounds of Lily :: Stationen-
Gå til: