Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 362

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:39 pm

Han var ikke vild med at skulle rande rundt sådan her som en anden hund. Men hellere det end boksen. Han så lidt på Niklaus da han kom over til ham, og tog halsbåndet af ham. Han tog sig lidt til halsen, den læderrem var bestemt ikke behagelig at rende rundt med.

Han lod Niklaus skubbe ham ind under brusseren og kom med et gys da vandet tænde og var iskoldt. Han sagde dog ikke noget til det. Han betragtede bare Niklaus ens han sæbede sig ind. Han gjorde ikke noget, han ville ikke ende med at gøre noget forkert. Dog nød han det varme vand.

Han så på Niklaus da han hørte hvad han sagde. Han bed sig lidt i læben, men gjorde nu alligevel som der blev sagt. Han vende sig rundt, og satte hænderne mod muren. Hvad havde Niklaus i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 665

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:46 pm

Han betragtede Drystan lidt og smilede da han gjorde hvad der blev sagt, med at stille sig op af vægen. Niklaus stilede sig roligt bag ved ham, og lod en hånd ligge sig på Drystans ryg, og lade den glide ned over den, og ned til hans balder. Gav den ene et klem, inden han pressede sin pik imod Drystans røv. Hvis han vil prøve at flytte sig, vil Niklaus tage fat i ham med et jerngreb, og få ham til at blive stående. "Bliv stående" sagde han, og pressede sig ind. Kom helt ind i ham, og begyndte at bevæge sig.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 10:04 pm

Drystan mærkede hånden mod sin ryg, og hvordan den gled ned. Hvordan hans balle fik et klem. Han åndede lettet op. Når! Var det ikke andet. Dog forsvandt den tanke da han mærkede hvordan Niklaus pressede sig op i ham. Han ville bevæge sig flytte sig, men mærkede det grab Niklaus kom med. Han hørte da han sagde at han skulle blive stående, og gjorde hvad der blev sagt, selvom det gjorde ondt.
Han kom med et højt smertes udbrud da Niklaus tænkte op i ham. ”stop… det gør virkelig ondt…” sagde han med en smertefuld stemme. Han vidste godt at Nik nok var ligeglad men det var vel forsøget hver.

Der havde gjort ond da han lå i sengen, men det gjorde endnu mere ondt nu. Han mærkede hvordan Niklaus begynde at bevæge sig, og stønnede smertefulgt over det.
Hvordan kunne det stadig gøre så ondt? Han havde jo også gjort det i går. Og der havde Drystan da stønnet over det.

Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 10:13 pm

Han mærkede han prøvede at flytte sig, og han havde med det samme fat i ham. Smilede lidt for sig selv lige nu, og hørte godt det vist gjorde ondt på Drystan. Han hørte Drystan bad ham stoppe, og sukkede over ham. "Har du allerede glemt en af mine regler?" spurgte han, og hentydede til det manglende ord. Han fortsatte dog med at bevæge sig, og vil ikke stoppe med det. Ikke før Drystan lærte at nyde det her, og Niklaus var kommet oppe i ham. Han havde dog ingen planer om at komme foreløbig dog. Han nappede han i halsen lidt, inden han bed igennem, og begyndte at drikke.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 10:22 pm

Drystan hørte godt hvad Niklaus sagde med om han havde gemt hans regler. Han bed sig lidt i læben ”undskyld herre.. men… det gør virkelig ondt.. vil de ikke nok stoppe herre?” sagde han mellem de smertefulde støn.

Han mærkede tydeligt hvordan Niklaus bevægede sig op i ham, og det gjorde virkelig ondt. Dog måtte han erkende at der gik kortere tid denne gang før han bedre kunne mærke nydelsen frem for smerten. Og stønnene begynde at glide mere og mere ind over hans stemme.
Han kunne ikke løbe fra det hans krop tog for meget imod.

Han mærkede nappet, og sukkede lidt over det. Der kom et gisp da han mærkede hvordan Niklaus bed ham i skulderen og drak. Han vred sig en smule. Han havde virkelig lyst til blod, han havde ikke fået nok af Niklaus i går
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 10:38 pm

Han smilede da han denne gang huskede at kalde ham Herre, men Niklaus havde ikke tænkt sig at stoppe selvom Drystan bedte ham om det. Han fortsatte bare med det. Kunne høre at han meget snart begyndte at stønne nydende af det i stedet, og smilede over det. Han vidste det, at han vil ende med at kunne lide det. "Hvorfor skal jeg stoppe når du tilsyneladende kan lide det?" spurgte han flabet, og fortsatte.

Han smilede over sukket han kom med da han nappede, og det gisp som kom da han bed ordentlig. Han drak ikke alt for meget, og slikkede hal op af halsen da han var færdig med at drikke.
Han fortsatte med at kneppe ham, og satte farten meget mere op. Nød det endnu mere, og var så småt begyndt at komme tættere på at komme. Og når de var færdig med badet her, så havde han flere planer for at se om han vil makke ret 100% eller ikke vil.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 10:49 pm

Han bed sig i læben, det var virkelig forfærdeligt, for jo mere de fortsatte jo bedre blev det. Han ville virkelig gerne hade det. Og det gjorde han jo egentlig også, inde i hans hoved hadet han det. Han hadet Niklaus, og hadet hvad han gjorde. Men han kunne bare ikke overtale sin krop til at tænke det samme!

Hun brummede lidt over det Niklaus sagde. Men han havde jo ret.
det gjorde det også kun værre da Niklaus drak, som om han tænde på det! Som om han tænde på at der var en der drak fra ham.

Han kunne allerede mærke at han var ved at komme. Han stønnede højt, og lænede sig en smule mere ind mod væggen. ”Herre… må jeg komme?” stønnede han mens han vred sig lidt. Han prøvede virkelig på ikke at komme. Han ville helst ikke ende med at skulle sluge sit eget sæd igen
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:02 pm

Han fortsatte, og hørte lidt efter Drystans spørgsmål, om han måtte komme. Han overvejede det lidt, selvom han dog allerede kendte svaret på det. Han vil være sød imod ham for en gang skyld og lade ham komme. "Okay, du må godt komme." sagde han roligt, og smilede over det, at det her vist virkelig tændte Drystan så meget, at det kunne få ham til at komme af det.

Han kunne selv mærke, at han ikke var langt fra selv at komme, og der gik da heller ikke længe inden han kom oppe i Drystan. Trak sig roligt ud af ham, og vaskede sig kort igen. Gav Drystan sæben så han også kunne vaske sig, inden de var færdige, og han slukkede vandet. Gik ud og tørrede sig med et håndklæde. Så lidt på Drystan, inden han smed det samme over til ham. "Hvis du vil tørre dig så her" sagde han, og tog underbukser på og gik ud af badeværelset. Gik ind på sit værelse hvor han fandt noget tøj til sig selv som han tog på. Så roligt på Drystan inden han gik ned og hentede hans bukser som han smed over til ham da han kom op igen. "Her tag dem på." sagde han roligt, inden han så fandt en T-shirt til ham. "Tænkte vi kunne tage en tur i byen, og de samme regler gælder også derude." han så lige på Drystan med et roligt blik.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:13 pm

Drystan blev virkelig lettet da han måtte komme, og der gik ikke længe inden han stønnede højere, og kom. Han hev forpustet efter vejret, men stønnede stadig over at blive kneppet med videre.
Da de var færdige og Niklaus kom, støttede han sig til væggen. Han var virkelig udkørt og det blod han havde fået i går, havde mistet virkning fordi han havde brugt så mange kræfter i boxen. Han vaskede sig, og steg ud samen med Niklaus da de var færdige.
da Niklauds kastede håndklædet, gab han det, og begynde at tørre sig.

Han fulgte med ham ud, men ventede uden for hans værelse. Han vidste jo ikke helt om han måtte gå med ind.
Da Niklaus hentede hans bukser og sagde han måtte tage dem på, var han ikke længe om at smutte i dem.
Han tog imod T-shirten. Han bed sig lidt i læben da han hørte hvad Niklaus sagde. Han trak T-shirten op. ”Herre… må jeg spørge om noget?” sagde han stille.

Han var faktisk inponeret over at han kunne huske de der skide regler. Og huskede at over holde dem. Hvis han fik lov ville han spørge ham ”ville vi kunne finde noget føde der ude?..” spurgte han roligt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:27 pm

Niklaus smilede over ham, da han ret hurtigt efter kom. Hørte han hev efter vejret, og smilede over det.
Han så roligt på Drystan som tog sine bukser på, og T-shirten. Da Drystan så spurgte om han måtte spørge om noget, så han roligt på ham. "Hvad vil du spørge om?" spurgte han, og lyttede til det han sagde. Smilede lidt over det. "Hm måske er du heldig jeg finder en eller anden til dig du må drikke af." sagde han roligt. Det kom jo igen an på, hvordan han opførte sig der ude. Han kom i tanke om noget, og gik tilbage ud på badeværelset hvor han tog halsbåndet. Gik tilbage til Drystan, og satte det om hans hals. Så roligt på ham. "Når skal vi smutte?" spurgte han, og gik over til døren hvor han dog fandt en hundesnor. "Kom her over." sagde han, og vil klikke snoren i hans halsbånd inden de vil gå.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:42 pm

Han nikkede da Niklaus sagde at han måske ville finde en han kunne drikke fra hvis han var heldig. Så han skulle opføre sig pænt det var det han sagde. Han stod og så efter Niklaus da han gik ud og hentede halsbåndet. Han lod ham give ham det på, og nikkede til det han sagde. Han gik mod hen mod døren, men stoppede dog da han så på snoren. Hvad? Ville han give ham snor på?

Han så ikke videre tilfreds ud, men gik dog over og lod ham klikke på. Han fulgte med ham, og kiggede kun ned. Folk gloede, og selvom det normalt ikke rørte ham, så gjorde det nu. Det her var virkelig pinligt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:47 pm

Han var tilfreds over han uden problemer fik halsbåndet på ham, og at han måtte sætte snoren i. Han gik roligt ud og låste sin dør, inden han begyndte at gå mod en bar. Han tog sig slet ikke af folk stirrede på dem. Noget sagde ham dog, at Drystan ikke var så tilfreds med det, og han smilede over det. Hvis han syntes det her var pinligt, så skulle han bare vente sig.

De nåde en bar lidt efter, og gik der ind. Der var en del folk der inde som gloede, men Niklaus tog sig ikke af det. Gik blot over til en sofa som han satte sig ned i, og så roligt på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:57 pm

Drystan fulgte med, han måtte jo bare bide det i sig at folk kiggede. Da de kom ned på baren så han lidt rundt. Orh folk kiggede virkelig. Han så bare ned, og prøvede virkelig at tænkte på noget andet. Dog var der noget der sagde ham at dette kun var starten. Han fulgte med Niklaus ned til et bord. Han stoppede op da Niklaus satte sig i sofaen.
Han stod lidt, pegede ned på Niklaus med et spørgende blik. Han var næsten sikker på at det var der han skulle sidde.

Det var nok også derfor han valgte at gøre det af sig selv. Han satte sig, og bed sig lidt i læben. Hvorfor havde han på fornemmelsen at dette ville blive forfærdeligt, og at der snart sket noget han ikke ville bryde sig om… elvom han ikke brød sig om noget af det her. Overhoved.

Han sad og så rundt. Der var mange der kiggede på dem. Og normalt rørte ham ikke, men han blev bare nervøs af det. Niklaus havde ikke trukket ham med på en par, i hunde snor blot for at sidde og kigge
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 12:08 am

Han så roligt på Drystan mens han sad i sofaen. Han pegede ned mod gulvet som tegn på, at det var der han skulle sidde. Han smilede over synet lidt, af Drystan som sad for hans føder. Han smilede lidt ondt, og slikkede sig op munden. "Hvis du får mig til at komme, så finder jeg en du må drikke af. Du må selv bestemme hvordan du vil gøre det." sagde han med en meget rolig stemme. Vidste folk vil stirrer på dem, så snart Drystan gjorde det han var blevet bedt om, dog var Niklaus helt ligeglad med det. De måtte stirrer lige så tosset de ville.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 12:16 am

Drystan vende sig og så noget chorkeret ud da han hørte hvad Niklaus. Få ham til at komme?...her?
Han så sig om, der var ret mange. Han ned sig i læben. Hvad ville skabe mindst opmærksomhed? Hvem prøvede han at narre! Ingen ting! Men med et blowjob skulle han ikke også have bukserne af.

Han sad lidt, men vende sig så rundt, gik op på knæ. Han så på ham ”javel herre” sagde han stille. Han trak en smule op i Niklaus bluse så han kunne komme til at åbne hans bukser. Der var allerede en del der kiggede for at finde ud af hvad de lavede.

Drystan åbnede hans bukser helt, fandt hans pik frem, og begynde at sutte den af på ham. Han prøvede på ikke at koncentrere sig om dem der var omkring dem. Han arbejdede i et ivrigt tempo. Om det var fordi han var sulten eller fordi folk kiggede vidste han ikke, men det motiverede ham i hvert fald meget.

Han tænkte at selvom de var her kunne han lige så godt gøre alt hvad han kunne. Han sank helt ned over hans lem, og tog så meget ind han kunne
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 12:37 am

Han sad roligt og ventede, mens Drystan vidst prøvede at finde ud af hvad der var bedst at gøre. Dog vil alt få folk til at kigge. Han smilede da Drys lænede sig ned for at bruge munden til det. Han mærkede tydeligt ivrigheden i det her blowjob, og smilede lidt over det. Han nød det, og flere og flere folk begyndte at blive nysgerrige, og se på. Nogle begyndte at hviske sammen om det, dog højt nok til, at Niklaus let kunne høre det, og sikkert også Drys. Han nød det, og det var faktisk bedre end sidst, selvom der havde han jo også bidt ham.

Niklaus blev hurtigt hård, og lod Drystan fortsætte det han havde gang i. Var allerede begyndt at komme tæt på at komme. Han vil ikke holde sig tilbage, da Drys lige nu virkede som om, han fortjente blod, så efter endnu 10 minutter, kom han i munden på ham. "Slug det." sagde han, og så på Drystan. Overvejede at lade ham sidde her, mens han fandt en, eller vil han stikke af? Dog hvis han gjorde det, så vil det blive værst for ham selv. "Bliv her, og så finder jeg en til dig. Dog hvis du vælger at flygte, så det en tur i buret når jeg få fat i dig igen." sagde han roligt, inden han rejste sig op, så på ham en enkelt gang, inden han gik ud for at finde en han kunne lade Drystan drikke af. Og det tog heller ikke længe at finde en temmelig flot tøs, som egentlig var med på den, og han gik tilbage samen med hende.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 12:51 am

Drystan hørte godt at folk talte. Men han var mere sulte end han var forfængelig. Han fortsatte længe, helt indtil Niklaus kom. Igen fik han det i munden. Han hørte hvad Niklaus sagde, og så lidt op på ham mens han sank. Føj! Han vænnede sig aldrig til det.
Han så på Niklaus da han rejste sig og ville finde noget til ham. Årh han var også så sulten. Dog sad han og overvejede om det var nu han skulle stikke af. Han burde. Men Niklaus havde sagt han ville komme i boxen hvis han gjorde det. Men hvis han ikke fangede ham kunne han jo heller ikke.

Og så igen.. han ville ikke nå langt nå han var så sulten. Derfor valgte han modstridigt at blive siddende. Han så lidt op på Niklaus da han kom tilbage med en virkelig smuk pige. Han slikkede sig lidt om munden og hans tænder var allerede ude. Årh… hun måtte smage fantastisk. Da de kom over ved ham, så han på Niklaus med et spørgende blik. ”må jeg begynde?” spurgte han. Han havde skubbet pigen ned i sofaen.
Da han fik lod, skubbede han op i pigens nederdel, og bed hende i underlåret hvor der sad en stor blodåre. Han stønnede tilfreds da han smagte det dejlige blod. Årh hvor smagte hun godt. Efter at have drukket lidt, så han op på pigen der lå og gjorde sig til. Han smilede roligt ”Hej skatte pige!... sørger du lige for min herre også!” sagde han med et legende smil. Han drak videre mens pigen rette de sig mere op mod Niklaus, og fjernede håret så han kunne komme til ved hendes nakke.

Der var en hel gæste der blev meget bange over det her. Mange havde ikke noget imod vampyre, men der var ikke mange der ville være i nærheden af en vampyr der spiste, eller en blod dæmon for den sags skyld.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 3:42 pm

Da han kom tilbage, var han tilfreds med, at Drystan havde valgt at blive siddende. Han hørte det som Drystan spurgte om, og nikkede kort. "Ja du må begynde." lød det roligt fra ham. Han betragtede dem roligt mens Drystan drak af hende. Niklaus havde sat sig ned i sofaen imens, og hørte det Drystan sagde, og smilede over det. Da han så pigen fjerne sit hår fra nakken af, slikkede han sig kort om munden, inden han bed ned i hendes nakke, og begyndte at drikke af hende. Han nød smagen af hendes blod, men sørgede for at lytte efter hun ikke var ved at dø fordi de tog for meget. Dog holdte han samtidig øje med Drystan ikke flygtede.
Han stoppede med at drikke lidt efter, og slikkede hende op af halsen. Rettede sig op og så på Drystan roligt. Overvejede lidt hvad han skulle bede ham om, og skulle han lade tøsen blive eller lade hende smutte? Han overvejede det lidt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 4:21 pm

Drystan smilede bare roligt da Niklaus begynde at drikke. Der var noget underligt over det, noget ved det at de drak fra den samme. Det var nok bare ham, men det var næsten som om han kunne mærke det.

Da han lagde mærke til at hendes puls sænkede sig lidt, stoppede han. Han så at Niklaus allerede var stoppet. Han slikkede ind over såret på hendes inderlår, hbolket fik pigen til at sukke lidt.

Drystan slikkede sig om munden for at få noget blod med. Han så op på pigen "tak frøken" sagde hsn roligt. Han så derefter på Niklaus "og tak for mad Herre" han tørrede lidt af det blod væk som hsn havde i mundvigen.

Hans øjne bliv hurtigt sig selv igen, og hans tænder forsvamdt. Han kunne allerede mærke at han havde mere enagi
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 4:33 pm

Han betragtede roligt Drystan drikke færdig, og smilede over ham. Det var ikke tit han valgte nogle som spiste det samme som han selv gjorde. Der var jo også kun 2 racer som spiste det, så chancen var ikke så stor for det skete. Så nu skulle han sørge for at finde føde.

Da Drystan endelig var færdig med at drikke, så Niklaus på tøsen, men vendte opmærksomheden mod Drystan da han sagde tak for mad. Niklaus smilede roligt til ham. "Så lidt." han vendte igen opmærksomheden mod tøsen. Han kunne altid finde en anden hvis det var han vil lege med flere. "Du kan gå nu" sagde han roligt, men tøsen blev bare siddende og så stille på dem. Tydeligt hun vil have mere endnu end det her. Niklaus sukkede over hende.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 4:42 pm

Drystan så på Niklaus da han sagde til pigen at hun kunne gå. Men lagde godt mærke til at hun blev siddende. Drystan smilede bare lidt. Han vende sig lidt, og lagde sine arme over kors på hendes lår, og så på Niklaus med et afventrnde smil. Han kunne udemærket fornemme at det irraterede Niklaus at hun ikke gik. Drystean lod en hånd glide op af pigens lår, og så lidt på hende og derefter over på Niklaus "hmm.. Skal vi hjem herre.. Vi kunne jo altid tage rasterne med og spise dem senere" sagde han med en lidt legende stemme.

Han ville elske tanken af at se den her tøs i alle de kæder Niklaus habde i sin kælder
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 4:58 pm

Niklaus så roligt på Drystan, og så tydeligt hans smil over det her. Han overvejede lidt hvad han skulle gøre, da det var tydeligt han allerede var ved at være mere kæk igen. Da han hørte hvad Drystan sagde, at de kunne tage hende med hjem, og spise resten af hende senere, dukkede der en ide op i Niklaus' hoved, som fik ham til at smile en smule. "Well okay da du må godt beholde hende" sagde han, og lænede sig frem mod Drystan, for at hviske ham i øret. "Du står for at holde styr på hende, og laver hun ballade, så vil jeg straffe dig for det. Du skal blot lære hende at adlyde." han rettede sig op igen og så på dem. "Når skal vi smutte?" spurgte han. Tøsen så på dem begge, og var vist ikke helt sikker, men nikkede så til sidst, og så på Drystan med et skævt smil.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 5:09 pm

Drystan så lidt på Niklaus, og grinede lidt for sig selv da han hørte Niklaus sige at han kunne beholde hende. Det var nu ikke fordi det var det han havde tænkt sig.

Dog forsvandt hans smil da Niklaus bukkede sig ned, og Drystsn hørtr hvad han sagde. Hvad? Han så uforståent op på ham, men ville jo ikke afsløre hans plan allerede nu.
Han så på Niklaus da han spurgte om de skulle smutte. Han så godt at tøsen så lidt forvirret ud. Men da hun sænde ham det skave smil, rejste han sig blot og hjalp hende op.

Han fulgte med Nikalus mens tøsen hang i hans arm. Bvader!! Han hadet den slags. Han gik op på siden af Niklaus "herre... Jeg.. Jeg tror altså ikke det her er så god en ide.. Jeg mener.. Jeg har altså aldrig trænet en som du gør?" han så lidt på hende mens hun klamrede sig til ham, kælede sig op af hans arm og skulder som om de helt sikkert skulle noget. Han så på Niklaus "jeg ved jo ikke engang hvad jeg må og ikke må!.. Det var altså ikke det her jeg mente med at tage maden med hjem" brummede han lidt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 5:28 pm

Da Drystan rejste sig op, gjorde Niklaus det også. Han begyndte roligt at gå ud her fra, og satte kursen hjem af. Da Drystan kom op på siden af ham med tøsen i armene, så han roligt på dem, og lyttede til det der blev sagt. Han smilede lidt over det han sagde, med han aldrig havde trænet nogle på samme måde som Nik gjorde det. "Det ved jeg godt du ikke har. Men jeg forventer stadig du gør hende lydig, om du så skal bruge min kælder til det." sagde han. "Men hvis du skal, vil jeg følge med i det du gør imod hende." Han smilede et sadistisk smil. "Jeg ved godt det ikke var det her du mente, men nu er hun din opgave, og jeg ser helst du ikke tømmer hende da jeg ikke vil have det." sagde han roligt. Måske gav han ham lov senere, men ikke nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 6:37 pm

Drystan lyttede til hvad han sagde, og bed sig en smuæe i læben. Han var godt nok vild med at være dominerende, men han var nu ikke sikker på at det var den her måde. På den anden side.. Det kunne måske blive sjovt. Han plegede jo ikkke at være for hård ved dem, fordi han ikke ville risikere at der var nogle af dem der sladrede, men det virkede på Niklaus som om han ville have hun blev.

Han kunne ikke undgå at smile da Niklaus sagde at han ville have lov til at følge med i hvad han gjorde ved hende! Han puffede blidt til Niklaus "sig mig.. Vil du gerne have lov til at kigge på " grine han lidt.

Pigen ved hans arm så lidt spørgende på dem "er der noget galt?" spurgte hun en smule usikkert. Drystan vende hovedet og så på hende. "Nej slet ikke.... Vi går bare og snakker om hvad vi skal når vi kommer hjem" sagde han roligt, og trak hende hen mod sig. Han fjernede noget af håret fra hendes øre "vi ved bare ikke hvad for en leg vi helst vil lege med dig" hviskede han og slikkede hende op af halsen.

Orh den nakke når så dejlig, det ville være så nemt at sætte tænderne i den! Hvor ville han dog elske det!
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)