Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Well.. Hi? XXX - Lucian
Today at 9:58 pm by Lucian

» Annalyns Instagram
Today at 9:47 pm by Annalyn

» Calling all the monsters - Christian
Today at 9:29 pm by Calla

» After all this time - Livia
Today at 8:53 pm by Livia

» I'm so sorry! ~ Christian
Today at 7:37 pm by Aiden

» First night out - Roy
Today at 7:11 pm by Roy

» Jessalyns instagram
Today at 7:06 pm by Jessalyn

» Aidens Instagram
Today at 6:58 pm by Nathan

» I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Today at 6:10 pm by Dust

Top posting users this month
Fenella

Niklaus

Junas

Calla

Azrael

Lilith

Lucian

Chloe

Annalyn

Roy

Statistics
Der er i alt 166 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Selene

Vores brugere har i alt skrevet 6495 indlæg in 444 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 772

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 10:35 pm

Han smilede da det var tydeligt, at Drys vist ikke kunne lade være med at stønne over det her. Det var temmelig sjovt.
Så snart Dry bed hul, kunne Niklaus lugte blodet. Han smilede da Drys spurgte, om han ikke kunne hjælpe, og han lænede sig ned, og slikkede blodet af hans læbe. Slikkede sig om munden der efter, og så roligt på Drystan. Han kneppede ham stadig, og satte igen farten endnu mere op. Han hørte det Drys sagde og smilede over ham. "Når? Så man er tæt på at komme?" spurgte han, og smilede over det. "Nej du må ikke komme, ikke endnu." sagde han blot, og fortsatte med at kneppe ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 376

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 10:43 pm

Han så på Niklaus da han lænede sig ned og slikkede hans læbe. Han holde blikket på ham imens, og skulle faktisk koncentrere sig for ikke at lade sin egen tunge ramme Niklaus’ bare fordi det virkede så normalt at gøre, men nu var Niklaus jo heller ikke noget i nærheden af at nære normal.

Han mærkede at Niklaus satte farten op, og stønnede højere og mere smertefugt. Han grab lagnet, og ende med at rive det i stykker. Han hørte at Niklaus sagde nej. Men… han havde spurgt.
Han bed ned i lagnet, og kunne mærke at han krop virkelig ikke ville være med til det her. han spænde i hele kroppen. Og hans støn blev langsomt højere og højere.
Han kunne ikke mere. ”Herre.. må jeg ikke nok ko……ååårrhh..” Han nåede ikke at spørge færdig før han ikke kunne mere, og han kom uden tilladelse. Han vidste allerede der at han nok ville blive straffet.

Han var ved at sænke sammen da han var kommet, men han holde sig oppe
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 10:55 pm

Niklaus sukkede da Drystan ødelagde lagnet. Dog sagde han intet, men var ikke helt tilfreds over det. Han hørte igen at Drystand begyndte at spørge, og da det var tydeligt han ikke vil nå det inden han kom, reagerede Niklaus hurtigt, og satte den ene hånd ned foran Drystans pik, og pik det meste af hans sæd. Trak hånden væk efter, og smilede over det. "Du havde ikke fået lov at komme" sagde han og tog hånden ind foran hans mund." Slik den ren, og ikke prøv at bid mig imens." sagde han med en hård tone.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:02 pm

Drystan vidste godt at en fyr som Niklaus ikkke bare ville se i gennem finger med at han kom uden at få lov. Derfor bed han sig også han smule i læben da han hørte Niklaus sige at han ikke havde fået lov. "Undskyld.. Herre" sagde hsn træt. Okay han kom aldrig til at vænne sig til det. At kalde en anden mand for sin herre, var ikke noget der huede ham. Men hvis det var en pigd der sagde det til ham selv, så ville han elske det.

Han så chorkeret på Niklaus hånd, og hørte hvad han sagde! Hvad? Skulle han slikke sit eget sæd af hans finger. Han var ved at kaste oo bare af tanken. Han startede med at vende hocedet, og derfed stritte imod. Men han vidste at han ikke fik fred før han havde gjordt det.

Han lænede hovedet frem, og lod tungen glide op af Niklaus hånd. Han fik virkelig kvalme og var endda tæt på at kaste op. Dog fortsatte han.
Han tog Niklaus finger i munden for at sutte dem rene, hans tænder der stadig var ude skrabede lidt på, og stak hsm lidt ind i mellem. Men dog uden at der gik hul
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:13 pm

Han tog sig ikke rigtig af, at han sagde undskyld, da det ikke ændrede på, at han skulle straffes af den grund. Han kunne sagtens fornemme, at Drystan ikke var meget for denne straf her, men det betød ikke han vil lade ham slippe. Han holdt insisterende hånden foran ham, lige til han begyndte at slikke den ren. Han smilede over det. "God dreng." sagde han roligt, og lod Drystan fortsætte til han var færdig, inden han trak sin hånd til sig. Han var endnu ikke selv kommet endnu, så han fortsatte som før i et hårdt og hurtigt tempo.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:20 pm

Han knurrede lidt for sig selv da Niklaus kalde ham en god dreng. Han fortsatte til Niklaus hånd var helt ren, og han havde været tæt på at kaste op 4 – 5 gange. Han åndende lette op da Niklaus flyttede hånden. Han mærkede at Niklaus igen kørte videre i den hårde og høje fart.

Han stønnede selv mere og mere af det, og prøvede at ligge stille, men hele hans krop dirrede. Hans krop var virkelig træt og udkørt, samtidig med at han manglede føde.
Han prøvede at blive stående på alle fire, men kunne hun holde hans røv oppe. Han så lidt om mod Niklaus med et træt og brugt blik.
Hvordan kunne han blive ved? Ikke at Drystan ikke kunne den, men så skue han også have noget at spise.

Han stønnede selvom de kom nærmere og nærmere på klynk. Hans krop gjorde mere ondt nu end den havde gjort da Niklaus bare hamrede sig op i ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:29 pm

Han fortsatte i ca 10 min inden han var tæt på at komme. Han smilede bare over det, og kom lidt efter oppe i Drystan. Trak sig lidt efter ud, og rejste sig. Så roligt på Drystan, inden han overvejede om han skulle løsne ham. Dog valgte han ikke at gøre det. Han sukkede lidt, og tog håndleddet foran Drystans mund. "Her, spis." sagde han da han ikke gad finde en anden Drystan kunne drikke fra lige nu.
Han stoppede ham lidt efter, og smilede over ham. "Er man så småt begyndt at være lydig?" spurgte han, og så på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:35 pm

Da Niklaus kom, stønnede han højt. I samme øjeblik Niklaus trak sig ud, faldt han sammen i sengen. Han hev efter vejret, og var virkelig forpustet. Han kunne ligefrem mærke hvordan sæden gled ned af hans ben.

Han så dog overrasket op på Niklaus da han rakte sit håndled frem. Han så på ham lidt, som om han skulle tjekke at det nu også var rigtigt nok at han måtte. Han bukkede sig ned, og lod de 4 tænder bore sig ned i hans håndled. Et støn kom fra ham da han smagte blodet, og drak lige ind til Niklaus stoppede ham.

Han så på ham da han spurgte om man var begyndt at være lydig. Han var nød til at køre med på det her. Han nikkede stille ”ja herre” sagde han og så op på ham. Hans røv gjorde ondt, og hans krop var træt. Han orkede ikke at kæmpe imod selvom han havde fået blod
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:41 pm

Han ventede blot mens Drystan drak af ham lige nu. Frem over vil han finde nogle som Drystan kunne drikke fra, men ikke nu, da Niklaus ikke gad jage allerede igen.
Da han havde stoppet Drystan, smilede han over det han sagde. "Well det får vi vel at se?" sagde han roligt, og løsnede kæderne som holdte Drystan. "Ned på gulvet" sagde han, og vil sætte sig i sengen. Så roligt på Drystan. "Bevis hvor lydig du er, og slik min pik ren efter dig." sagde han med en rolig stemme, men det var tydeligt han ikke skulle sætte sig imod nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 11:52 pm

Drystan så på Niklaus da han løsnede de mange kæder op. Han var stadig ufattelig træt i sin krop. Blodet var stadig ikke gået i hans system.
Han rejste sig træt fra sengen, og satte sig ned på gulvet som han blev bedt om.

Han så dog chorkeret ud da han hørte hvad Niklaus ville have ham til. Skulle han sutte på Niklaus pik efter den havde været oppe i hans røv, og ikke mindst var smurt ind i sæd også. Han kunne mærke at han fik kvalme igen. Men da han kiggede op på Niklaus kunne han tydeligt se at det ikke var nu han skulle gøre modstand.

Han sank en klump, og bukkede sig lidt ned over den. Han lod sin tunge glide ind over den, og han var så tæt på at kaste op. Han slikkede mere på den, og begynde så at suppe på den. Han havde aldrig gjort det før, men han prøvede at huske hvad han selv kunne lide
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:22 am

Det at Drystan satte sig ned på gulvet, var han meget tilfreds med. Han sad nu i sengen, og ventede på om Drystan vil gøre det her, eller vælge at sætte sig imod ham, hvilket han lidt håbede på, da det vil være sjovt at straffe ham for det. Dog var Drystan vist klog nok til ikke at gøre, og valgte at sutte den. Niklaus smilede over ham, og lod ham gøre det. Lagde roligt en hånd på hans hoved, og nød det her en smule lige nu. Det var tydeligt at han vist ikke var vant til at gøre det her, men han skulle skam nok lære det. Lære at blive god til det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 11:33 am

Drystan måtte indrømme at Niklaus havde en smule stil! På sin egen psykopat agtige måde! Men han vidste da hvad der skule til før at et væsen ville makke nogle lunde ret for ikke at komme galt afsted. F.eks. i aften… i aften var der allerede sket 3 ting som Drystan ALDRIG havde troet skulle ske for ham! 1:Han var blev et kneppet i røven!!! 2:Han havde slikket sit eget sæd op!!!... 3:Og nu sad han med en anden mands pik i munden!
Det var bare lidt som om denne aften ikke kunne blive ret meget værre.

Dog mærkede han hvordan blodet begynde at virke, og han følte sig stærkere og mere tilpas. Han var ikke så stærk som han normalt var, men han skulle vel nok kunne klare denne unge.
Hmm… han sad jo faktisk med et af de ømmeste punkter på en mand, lige op og ned af hans enormt brutale tænder.

derfor valgte han pludselig at lade sine tænder vokse ud. Han dykkede helt ned over Niklaus pik, og var lige ved at få den galt i halsen. Inden han hård bed sammen med sine tænder om den.
Han trak hurtigt hovedet op, og bankede hovedet ind i Niklaus.
Han kom op fra gulvet og løb hen mod døren, og ville åbne den. FUCK!! Den lille lort havde låst den!

Han rev og parkede på døren for at få den op. Hvad fanden var den dr lavet af? Nårmalt ville han kunne sparke den ud af karmene på et split sekundt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 4:22 pm

Det ville ikke undre Niklaus den mindste smule, hvis Drystan lige pludselig prøvede på noget, men han var ikke nervøs for, at han vil slippe væk, da han altid låste døren til kælderen når han legede med de nyeste. Dem som han endnu ikke havde gjort underdanige. Han kendte nemlig lidt deres tankegang. Spil med, så han vil tro de var knækkede, og så stikke af når han mindst ventede det. Sådan var det næsten altid, og det endte også altid med, at han knækkede dem i sidste ende.

Da Drystan bed ham hårdt i pikken, stønnede han over smerten kort, og mærkede skallen han fik. Han sukkede, og kunne sagtens holde smerten ud. Dog blev han nødt til at vente nogle få sekunder, og blive helt okay før han rejste sig op. Hans øjne lyste nærmest rødt, og han gik truende over til Drystan, som han gav en hård lussing. "Hvad tror du lige du har gang i?" knurrede han af ham, og tog hårdt fat om hans hals, og pressede ham op mod væggen. "Du vil ikke bryde dig om din straf." knurrede han af ham. Han overvejede lidt om han skulle give ham den nu, selvom der stadig var en del af natten tilbage. Han lænede sig frem mod ham, hen til hans øre og hviskede stille i hans øre. "Dog får du den først senere." han nappede ham i øret. Skulle han prøve at få ham til det igen eller bare droppe det? Han kunne ende med at blive bidt igen, men Drystan kunne jo stadig ikke slippe ud. Han tvang ham ned på knæ. "Gør dit arbejde færdigt, uden at bide denne gang." sagde han, og stod lige foran Drystan, og så afventende på ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 4:40 pm

Drystan knurrede højt da Niklaus kom over til ham, og afleverede endnu en hård og syngende lussing. Han så bare vredt på ham, og mærkede hvordan han tog fat i hans hals, og pressede ham med væggen.
Han knurrede bare da han hørte om straffen, go at han ville få den senere. Han havde ikke tænkt sig at være her senere. Han nægtede at gøre dom denne uge beordrede ham til.

Da Han tvang ham ned på knæ igen, og sagde at han skulle gøre det færdigt, vende han hovedet væk med en kurren. ”hvad tror du selv din psykopat!” sagde han vredt, og slog Niklaus hånd væk fra ham. Han pøvede at rejste sig igen. Denne når skulle ikke tro t han kunne hunse rundt med Drystan
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 5:27 pm

Han så roligt på Drystan som tydeligt kæmpede imod lige nu. Niklaus sukkede over ham. "Well, så kunne jeg lige så godt give dig din straf nu, og tro mig, du vil ende med at fortryde det, at du ikke gjorde hvad der blev sagt." sagde han, og smed ham tilbage på sengen, og spændte hans håndled fast. Dog kun så han ikke skulle prøve at stikke af. Roligt gik Niklaus over til en skuffe, hvor han fandt et halsbånd. Gik roligt tilbage til Drystan, og satte det om hans hals, ligeglad med om han ville gøre modstand.

Da han havde fået det på, smilede han lidt over det, og spændte hans hænder fri. Tog fat i halsbåndet, og trak Drystan over til et bur som han åbnede. Pressede Drystan ned på alle 4, og fik ham skubbet ind, hvorefter han lukkede og låste buret. Der var kun et tæppe der inde, ellers intet. "Når du får lov til at sove der, og kommer først ud når jeg en gang syntes." sagde han med en rolig stemme.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 6:37 pm

Han knurrede bare af det Niklaus sagde. Kæmpede imod da han blev smidt hen til sengen, og spædt fat igen. Han vred sig i sengen, det var jo kun hans hænder der var spændt fast, så han kunne komme op på sine knæ, og hive mere, men det hjalp ikke. Da Niklaus kom tilbage og ville give ham halsbånd på vred hans sig meget ”få det lort af mig!” sagde han vred.
Han mærkede hvordan han blev spændt op, og at der i stedet blev taget fat i det noget stramme halsbånd. Der næsten kvalte ham da der blev hold i det.

Han så mod buret som Niklaus ville have ham ind i, og strittede imod, han skulle fanme ikke der ind!, og slet ikke da han fandt ud af at han ikke ville kunne se ud. Ha strittede virkelig meget imod ”stop!... stop.. ikke der ind!” sagde han lidt vredt. Da han kom der ind, begynde panikken allerede at sprede sig hos ham. Han begynde at slå og sparke på de. ”Luk mig ud!!.” brølede han stresset.

Han kunne mærke at han gik i panik, hvorfor havde Niklaus lukket ham her ind? Det var næsten som om han vidste et.
Drystan gjorde alt for at komme ud, råbte og skreg af Niklaus. Men til sidst blev det bare nærmere nogle rædselsslagende skrig, der næsten lød som om han var ved at blive torturet til døde.
Selvom han ikke ville have det, så ændrede det ikke på at tørrende løb ud af de store øjne.

Hans puls galoperede på det højeste, og det var virkelig tydeligt at han var panisk angst lige nu.
Sådan blev han ved i godt 3 timer, indtil der til sidst blev stille. Han lå bare inde i buret og rystede. Der var altså for mørkt, og han kunne ikke få luft på grud af det angst anfaldt der havde overtaget ham efter hans kræfter ar sluppet op.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 7:15 pm

Han sukkede lidt over Drystan, som kæmpede imod da han fik halsbåndet på, og vil have det af igen. Det vil han ikke få. Det var et bevis på, at Drystan nu tilhørte Nik. Han tog sig heller ikke af, at Drys kæmpede imod med at komme ind i buret. Niklaus smilede lusket over det. Vidste godt, at det var det Drystan frygtede mest, og det var også derfor han gjorde det imod ham. Han skulle vist lære det på den hårde måde hvem der bestemte.
Han sukkede over han prøvede at komme ud ved at sparke til burdet. Han ignorerede Drystans brølen, og gik over til døren. Låste den op, og smuttede ud, inden han gik ud der fra, og låste døren efter sig.

Han gik roligt ovenpå, og ud på badeværelset for at tænde for vandet. Han havde været klog nok til, at gøre sin kælder lydtæt, ellers vil han nemt kunne høre Drystan lige nu. Han hoppede roligt ind under vandet, og vaskede sig. Blev der inde i ca 30 min inden han slukkede vandet, tørrede sig, og gik så ind på sit værelse. Det var alligevel snart morgen, så han kunne lige så godt ligge sig til at sove nu. Han lagde sig ned, og faldt i søvn.

Han vågnede ca kl 19 næste dag. Han gabte lidt, inden han satte sig op. Tog bukser på, og gad ikke tage en trøje på. Han rejste sig op, og gik roligt over til døren ned til kælderen, som han gik ned i. Han åbnede buret, men stod i vejen hvis Drystan vil prøve at komme ud. "Når, har man lært hvem som bestemmer nu?" spurgte han roligt. "Eller skal jeg lade dig blive her lidt endnu?" han var næsten sikker på, at han kendte det svar.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 7:31 pm

Drystan havde set ikke sovet. Han havde ligget og rystet, og værst af alt, så havde han grædt. Noget han ikke havde gjort siden sidst han havde været i et så lille og lukket sted.
Han lå sammenkrøllet i det alt for lille bur, og rystede. Han hørte at døren gik op, og han krøb mere sammen. Dette var hans mest sårbare tidspunkt, så hvis Niklaus gjorde noget ved ham, så ville han ikke kunne gøre modstand.

Da der blev åbnet for hans låge tog hans sig til øjnene da der var lyst uden for boxen. Boxen lugtede af blod, og Drystans knoer var slået til blods. 3 timer i en alt for lille box, med konstant banken mod alt hvad der var værd at banke på, var ikke en god ting.

Han så op på Niklaus da han spurgte hvem der bestemte. Han lå med hovedet mod lågen. Drystan lænede sig lidt ud, og kyssede Niklaus fod mens han rystede, og man kunne stadig se på ham at han var virkelig i panik. ”det gør de Herre” sagde han og så op på ham. Han rystede panisk på hovedet da han spurgte om han skulle lade Drystan blive der lidt endnu. ”nej Herre.. jeg keder dem lad mig komme ud… jeg lover at adlyde” gispede han redselsslagen.
Ikke boxen igen! Han ville gøre ALT for ikke at havne der igen
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 7:43 pm

Da han havde åbnet buret, så han roligt ned på Drystan, og smilede over synet af, at han valgte at kysse hans føder lige nu. Smilede da Drystan sagde at Niklaus bestemte, og at han kaldte ham Herre uden så meget som at tøve. "God dreng." sagde han roligt, og hørte Drystan bede rædselsslagent om at komme ud. "Hm fint så kom da ud." sagde han, og flyttede sig. Gik over og satte sig på sengen, og så over på Drystan med et roligt blik. "Kom her over og tilfredsstil din Herre" lød det roligt fra ham, og han ventede blot på, at Drystan vil gøre det nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 7:55 pm

Han så op på Nik da han gav ham lov til at komme. Og han mærkede næsten en taknemlig, selvom det jo var Niklaus det havde anbragt ham der til at starte med. Han stillede sig op på alle fire så han kunne komme ud. Hans krop gjorde ondt fordi han havde ligget sammenkrøllet hele dagen.

Han prøvede først at rejste sig, men hans ben var syret så meget til, at han ikke kunne komme op. Han så over mod Niklaus da han hørte hvad han sagde. Det falde ham slet ikke ind at stritte imod. Det var han alt for svag til.
Han begynde derfor at kravle over mod Niklaus selvom det også gjorde ondt, og selvom det var SÅ ydmygende.

Da han kom over til Niklaus så han lidt op på ham, han var ret sikker på at han vidste hvad Niklaus mente. Hans øjne var stadig sorte, og han lod dem glide ned, og se på hans bukser. Han åbnede Niklaus bukser, og fandt hans pik frem. Han bukkede sig ned, og begynde at slikke op af den, og derefter tage den i munden og begynde at give ham et blowjob uden så meget som en brokkende lys fra ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 8:45 pm

Han fulgte stille alle Drystans bevægelser med øjnene. Så ham komme ud af buret, og at han prøvede at komme op at stå, men vist ikke kunne. Han smilede lidt over det, da det var sjovt at se på. Han smilede lidt da Drystan valgte at kravle over til ham nu. Han skulle jo her over på en eller anden måde, og han var tilfreds med, at det var lige på den måde han gjorde det.

Da han så uden at brokke sig den mindste smule over det, åbnede Niklaus' bukser for at finde hans pik frem, og begynde at sutte på den, smilede Niklaus bare over det, og nød det faktisk lige nu. Han lod Drystan styre det hele, og vil ikke stoppe ham før han var kommet, med mindre der gik alt for lang tid inden det skete.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:02 pm

Drystan syntes bestemt ikke det var rart at have Niklaus pik i munden, og han var ikke sikker på om det kunne mærkes. Men han gjorde stadig hvad han kunne for at gøre det godt. Bruge de ting han selv kunne lide, og håbede bare at Niklaus var til det samme. Han prøvede på at tage Niklaus til roden., men hans opkast refleks var alt for stor til at han kunne få noget i den størrelse i halsen. Eller også var det noget psykisk.

Han fortsatte et godt stykke tid, denne knægt kunne jo holde længe. Da Niklaus endelig kom, og Drystan fik det i munden, var han ved at kaste op. Han sad bare med det i munden og kunne virkelig ikke få sig selv til at sluge det. Han sad bare og ledte efter et sted han kunne spytte det ud
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:13 pm

Han havde på fornemmelsen, at Drystan ikke brød sig meget om det her, men Niklaus var sådan set ret lige glad med det. Han vil ikke få lov at stoppe af den grund. Han smilede da han tydeligt prøvede at tage den til roden, men ikke kunne. Han havde lyst til at tvinge den helt ned i halsen på Drystan, men havde bestemt sig for, at lade Drystan styre selv lige nu, bare så han kunne finde ud af, hvor god han egentlig var til det.

Han nød det, og begyndte så småt at komme tættere på at komme. Der gik ca 10 min inden han kom i hans mund, og kunne se Drystan ledte efter et sted at spytte det ud. Smilede dog lusket over det. "Slug det." sagde han roligt, og ventede på han gjorde det, inden han rejste sig op. "Kom med. Tid til et bad" sagde han roligt, og gik over til trappen og op af den. Ventede i stuen på Drystan, og gik så ud på badeværelset.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:20 pm

Drystan så op på ham da han sagde at han skulle sluge det, og bed sig en smule i læben. Men kunne se at han kæmpede for at sluge det, og da han endelig gjorde det, var han lige ved at kaste op. Han holde det dog i sig, og tørrede sig om munden. Han så op på Niklaus da han rejste sig.
Han hørte ham sige at han skulle komme med, og at det var tid til et bad. Han rejste sig besværret. Hans ben gjorde virkelig ondt.

Han fulgte med Niklaus, og sagde ikke noget, gik bare stille med op til Niklaus, og fulgte med ham ud på badeværelset. Han så på ham, og kløede sig lidt i nakken. Han lagde hånden mod halsbåndet ”skal dette af herre? Elle?” spurgte han, og stoppede midt i rummet. Han vidste ikke helt hvad Niklaus ville have ham til
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs feb 23, 2016 9:30 pm

Han kunne godt se, hvor meget Drystan kæmpede med det her, men han var ret ligeglad. Han skulle lære det. Smilede da Drystan fulgte med ham, hvilket han også havde regnet med han ville, da han uden tvivl nok ikke vil ind i buret igen. Det havde været tydeligt hvor skrækslagen han var for det, og Niklaus vidste, at det var hans værste frygt.

Da de var kommet ud å badeværelset, så han lige på Drystan, som spurgte om han skulle tage halsbåndet af. Han overvejede det lidt, og gik så over til ham. Tog det af, og lage det ved vasken. Han tog roligt sit eget tøj af, og skubbede Drystan ind i brusekabinen, og tændte for vandet. Det kolde vand vil ramme Drystan, men det vil hurtigt blive varmt. Niklaus så roligt på ham, og var selv gået ind under vandet. Stod lidt og bare nød vandet, inden han begyndte at sæbe sig selv ind. Han vaskede det ud, og sukkede lidt. Så roligt på Drystan. Ville stadig teste hvor lydig han var. "Stil dig mod væggen, med hænderne på den." sagde han med en rolig stemme, og så på Drystan.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)