Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Regina Close

Chloe

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Nercissa Cinderfort

Joy

Desire

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13711 indlæg in 1100 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 417

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn jun 05, 2016 8:08 am

Da de stod nede i kælderen, så Drystan pp vareulven. På den ene side havde han slet ikke lyst til at drikke fra den der ulv.. Men på den anden side, så var han barr så sultrn at han heller ikke ville kunne lsde værd. Det havde lige strejfet hans hjerne, hvordan han skulle komme til at drikke af den her fyr, da han hørte hvad Niklaus sagde. Han bed sig svagt i læben, hmm det ville nok ikke blive det nemmeste..
Dog nikkede han til Niklaus, og gik hen til burdet "nu åbner jeg buret, så du kan inten opføre dig ordenligt og komme ud af dig selv, eller også, så slæber jeg dig ud med vold!" sagde han blot lidt skabt.

Han åbnede buret, dog valgte ulven selvfølgelig at blive siddende, og det havde Drystan gosdt regnet med! Derfor bukkede han sig ned, og grab fat i fyrens hår, og flåede ham ud der fra. Han fik ham ud af burdet. Men det saulterede kun i at dennd fyr begynde at slå ud efter ham. Han skubbede fyren oo mod en væk, i et meget hårdt brag. Godt nok var denne varulv større end Drystsn, men Drystan var en dæmon, og langt stærkere.
Normalt hvade denne fyr jo hele sin bande med.

Drystan tog hårst fat i hans hår igen "du kan lige så godt lade vær med at stritte imod! Ddt kommer kun til at gøre ddt værre. Han fik fyren med hen til kæderne efter at havde kæmpet lidt med den store fyr. Dog fik han endelig spændt ham fast. Drystsn så over på Niklaus. "Vil de havde mig gil at klæde ham af herre?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 925

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors jun 16, 2016 10:15 pm

Niklaus stod nu og betragtede det Drystan valgte at gøre, og lyttede til det han sagde til varulven. Smilede lidt over det, og noget i ham sagde, at den her varulv sikkert ikke vil komme ud af sig selv når buret blev åbnet på trods af, at han før havde prøvet at komme ud. Det var sjovt at de fleste som egentlig gerne vil ud af buret aldrig kom ud af sig selv når de fik besked på det, og det gjorde denne varulv heller ikke. Da Drystan tog fat i fyrens hår for at trække ham ud, kom der en dyb og truende knurren fra ham af. Det at fyren nu valgte at slå efter Drystan var kun et godt show for Niklaus.

Han var tilfreds da Drystan efter noget tid fik fyren spændt fast. Roligt gik han lidt over mod ham, og så kort på Drystan da han snakkede men tilbage på varulven igen lige med det samme. "Ja hjælp ham af med tøjet." sagde han i en rolig stemme. Fyren prøvede stadig at rive sig løs fra kæden og sparke ud efter Drystan hvis han kom for tæt på.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors jun 16, 2016 10:35 pm

Drystan blev stående hvor han stod, og ventede på hvad Niklaus sagde eller gjorde. Han kunne tydeligt se hvordan fyren vred sig i kæderne. Det havde han selv gjort, så meget at hans hånd var gået af led faktisk. Men intet hjalp.
Da Niklaus kom over mod ham, sank han blikket. Han hørte hvad Niklaus sagde, og nikkede. Han gik over mod Vareulven, der allerede begynde at sparke ud efter Drystan. Han sukkede lidt. Dette ville være meget nemmere hvis denne fyr ikke var så urolig. Dog da han valgte at sparke ud efter Drystan, grab han vareulvens fod, og vred den rundt, ikke så den brækkede eller noget, men så det ville gøre fandens ondt ”Stå stille!... Ellers ender du med en brækket for i stedet!” sagde han lidt hårdt.
Han slap fyrens fod, og stillede sig foran ham. Han tog fat i kraven på fyrens skjorte, og rav den op hele vejen ned. Derefter gik han helt tæt på ham, og knappede hans bukser op mens han stod næsten helt op af ham ”Hvid du opføre dig ordentlig, og gør hvad der bliver sagt.. så sker der ikke noget.. så hold op med at stritte imod!” sagde han bare. Åbnede hans bukser, og hev dem ned sammen med underbukserne. Han hev hans sko af, så bukserne kunne komme helt af. Han flåede rasten af trøjen af, og gik så lidt væk fra ham. Så på Niklaus med et afventende bil. Han vidste ikke hvad tanker Niklaus havde med den her fyr. Slet ikke.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors jun 16, 2016 11:00 pm

Varulven knurrede mere da Drystan nu havde fået fat på hans ene ben. "Slip mig så din skide blodsuger." knurrede han meget truende men man kunne også høre på hans stemme at det gjorde ondt det som Drystan gjorde imod ham. Dog stod han nu stille bange for at han mente det med at brække den. Han vil ikke have en brækket fod. Dog var han langt fra glad for, at Drystan tog tøjet af ham lige nu. "Du kommer til at fortryde det her blodsuger" knurrede han af ham.

Niklaus smilede dog blot af det der skete og da Drystan var færdig med at tage tøjet af fyren og nu så på Niklaus, smilede han over det. Gik mere over mod varulven og om bag ham og strøg ham let over håret inden han vippede fyrens hoved til side. Så kort på Drystan men sagde intet om, at han måtte gøre noget, og bed så selv varulven og drak af ham. Stoppede dog lidt efter og så på Drystan. Hvis Drystan intet havde gjort eller sagt var Niklaus tilfreds med ham. "Du må godt spise nu, bare ikke alt for meget." sagde han, og gik væk der fra. Fyren var slet ikke glad nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors jun 16, 2016 11:16 pm

Drystan vidste at vareulven virkelig var i mod det her! Dog var han ligegald. Han hørte hvad vareulven sagde da han stod og tog tøjet af ham ”vær nu ikke så sikker” sagde han bare stille. Han fik det hele af, og stod nu blot og betragtede Niklaus.
Han så hvordan Niklaus gik mere over mod Vareulven. Han bed sig lidt i læben da Niklaus rev hans hoved til siden. Han var lidt ved at skulle gå der over. Men Da Niklaus selv bed ulven. Bed Drystan sig hårdt i læben. Hans øjne ændrede sig med det sammen. Åh.. lugten af blod! Den dansede rundt i lokalet. Han blev stående hvor han var, men det var svært eftersom sulten kun steg af at lugte til blodet.

Han så hurtigt op, da Niklaus sagde at han gerne måtte spise bare ikke for meget. Han gik med hastige skridt mod vareulven, han nåede ikke engang om bag ham. Han stod i stedet front mod front, og satte hurtigt tænderne i hans nakke. Der kom et dybt støn fra ham af ren nydelse over endeligt at få noget at spise. Han strammede sit grab om ulvens nakke hår, og sidemuskler. Han stod der et godt stykke tid. Og Vareulven ville helt sikkert kunne mærke hvad blodet gjorde ved hans krop ud over at mætte ham.
Han begynde nemlig at få stiv pik. Han trak vejret tungt imens han drak. Og stod der et godt stykke tid. Dog vidste han at han var nød til at stoppe sig selv ellers ville Niklaus blive sur.

Han tvang sig selv væk fra såret. Slikkede det blod op, der var løbet ned af Ulvens bryst. Da han var færdig, trak han sig lidt væk mens han så på Ulven med de sorte øjne der dog hurtigt skiftede tilbage til normalt.
Han stod foran ulven med blod om munden, han vende hovedet mod Nikalus. ”tak for mad herre” sagde han så.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør jul 02, 2016 12:18 am

Ulven kurrede lavt men truende da Drystan sagde han ikke sku være så sikker. Han var temmelig sikker på, at Drystan ville fortryde alt det her, og regnede ikke med at noget kunne lave om på det. Dog kunne han ikke undgå at få sit tøj af, hvilket irriterede ham en hel del.
Da Niklaus havde bidt ulven, var han udmærket godt klar over at Drystan vist lige nu havde svært ved at holde sig tilbage. Det var også derfor Niklaus gjorde det. For at se hvordan Drystan vil reagere på det, og end til vider var han meget tilfreds med hans reaktion. At han så fint holde sig tilbage, selvom det var tydeligt for en hver hvor sulten han var, bare man så hans øjne. De afslørede tydeligt hvor sulten han var, og det var fantastisk han kunne holde sig selv i ave så længe Niklaus selv drak, og endnu ikke havde givet ham lov til at drikke.

Da han havde givet Drystan lov til at få noget at drikke af varulven, stod han og betragtede det imens for at sørger for Drystan ikke drak for meget af ulvens blod, og hvis han gjorde vil Niklaus hurtigt gribe ind og stoppe Drystan og straffe ham for at være ulydig. Han vidste det vil være svært for ham så sulten han vist var, og det var kun bedre, da Niklaus bedre kunne teste nu om han altid vil tvinge sig til at stoppe med at drikke selvom han stadig var sulten. Det var også sjovt for Niklaus at se, at Drystan ikke nåde om bag fyren før han bed ham for at drikke. Han lagde mærke til at det at drikke fyrens blod vist tænde Drystan en smule, hvilket gav Niklaus en god ide. Dog var han sikker på Drystan nok ikke helt vil være med på den nok, men det blev han nødt til. Og varulven vil nok slet ikke gå med til det, men han var bundet, så han havde intet valg overhoved.

Da Drystan endelig trak sig væk fra ulven af, var Niklaus meget tilfreds over ham. Smilede svagt da Drystan sagde tak for mad. "Det var så lidt." sagde han og gik lidt over mod dem igen, "Når tror vist det er på tide at træne ulven en smule, hvad sir du til det Drystan? Du kan stå for træningen, men du skal gøre det på den måde jeg siger. Jeg så hvad blodet gjorde ved dig, og jeg tror du ved hvad jeg vil have dig til at gøre nu, ikke?" sagde han og så på ulven mens han snakkede til Drystan. Ulven begyndte at ryste. "Hey jeg er ikke til fyre hvis det er det du vil have ham til. Så hold ham langt væk fra mig, og det samme med dig selv." knurrede han af dem begge to. Drystan skulle under ingen omstændigheder have lov til at kneppe ham. Det nægtede han at lade dem gøre, men nu var problemet det, at han var spænd fast.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn jul 03, 2016 3:30 am

det havde bestemt ikke været nemt at stoppe sig selv! Særligt ikke fordi han faktisk stadig var sulten, ikke nær så meget, men han kunne nemt drikke mere!
Det var kunn på grund af Niklaus at han var stoppet, ellers havde han sikkert tømt ulven helt. Derfor var det da også lidt en trøst at Niklaus var tilfred... eller i det mindste virkede til at være det! Det havde bestemt været nederen hvis Niklaus var utilfreds, eller ligeglad.

Han betragtede Niklaus da han kom hen mod ham, og han tørrede sig en smule om munden med håndryggen, så noget af blodet forsvandt ned på hans hånd i stedet. Han lyttede til hvad Niklaus sagde, og blev ret overrasket. Han så pp Ulven, det med at hans træning skulle starte var ikke så underligt, men det at Drystan skulle gøre det. Han kom med en mine der bestemt så ud til at, han ikke syntes den tanke var særlig appetitlig. Dog sagde han ikke Niklaus imod. Hvis det var det Niklaus ville have ham til, så gjorde han det. Han nikkede til Niklaus "Bare sig hvad du vil have jeg ellers skal gøre Herre, og så gør jeg det" sagde han roligt.

Han gik om bag ulven, og hørte godt hans brok. Drystans øhme blev smalle, og han grab hårdt fat i ulvens hår, og rev han hoved tilbage, mens han så hårdt på ham. "Og det tror du måske jeg er?... Jeg adlyder min herres ordre! noget du måske skulle begynde på!" sagde han hårdt, og slap ham igen. Han grab i stedet hårdt fat om Ulvens hofter, og så en sidste gang på Niklaus, han ville være sikker på at han virkelig havde forstået Niklaus rigtigt.
Uden varsel eller noget andet, hamrede han sig op i ulven. Der kom et nydende suk fra ham selv. Han tænde helt sikkert ikke på denne ulv.. men tanken! tanken om at få lov at ydmyge ham på denne måde, den tænde ham, pluds og han jo lige så godt kunne nyde følelsen om hans pik når nu han SKULLE gøre det
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man jul 04, 2016 10:27 pm

Det var nemt for Niklaus at se, at Drystan blev overrasket over det som Niklaus bedte ham om. Dog kom den ikke som en overraskelse for Niklaus da han vidste det helt sikkert vil komme bag på Drystan at han skulle stå for træningen, dog på Niklaus' ordre. Og hans mine som han lavede, det var tydeligt at han ikke gad det her vidst. Skulle Niklaus nu til at sige noget til Drystan fordi han vil nægte det? Det håbede han ikke helt. Han havde ikke tid til, at Drystan blev ulydelig igen. Dog var dette ikke tilfældet, og det fandt Niklaus også ud af, da Drystan sagde Niklaus bare skulle sige hvad Drystan skulle gøre, og han vil gøre det. Det var han tilfreds med.

Da ulven havde snerret af dem, smilede Niklaus over Drystan som vist havde fået nok af ulven og prøvede at sætte den en smule på plads, og sige den skulle begynde at adlyde Niklaus også. Det tvivlede Niklaus dog på ulven vil gøre foreløbig. Den knurrede også tilbage til Drystan. "Adlyde ham? Han er hverken min alfa eller min Herre, så det kan i godt droppe med det samme." Det var tydeligt han havde lyst til at spytte på Drystan, og han prøvede da også på det.
Da Drystan nu tog fat om hans hofter, begyndte han at kæmpe utrolig meget imod. Prøvede at sparke bagud og håbede på at han ramte Drystan. En dyb truende og smertefuld knurren slap ham da Drystan kom op i ham. "Slip mig så din stodder" nærmest skreg han. Han kunne ikke lide det her, og vil gerne bare fri og langt væk her fra.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man jul 04, 2016 10:40 pm

Drystan undveg den spytklat som vareulven sende i hans retning. Dette fik ham bare til at komme med en irrateret knurrende lyd. Den forbandede køter var virkelig ved at gå ham på nærverne!
hvorfor kunne han ikke vare gøre hvad der blev sagt? på den anden side! Han havde jo selv kæmpet lige så meget imod som ulven her gjorde.

Da han stod bag ulven, og han begynde at sparke ud efter Drys, undveg han. Han grab hurtigt det bælte som der havde siddet i ulvens bukser, og da han sparkede igen, fik han løkken om hans fod. Den lygge han havde lavet ved blot at stikke bæltes gennem spændet uden at sætte krogen i hullerne. Han hev hans ben tilbage, så ulven nu kun stod på et pen. "Sparker du ud efter mig med det andet, ender du med kun at hænge i dine arme, og tro mig! det er ikke behagligt!" sagde han hårdt. i en turtig bevægelse, fik han rasten af remmen om ulvens lå, og bandt så enden fast mod hans fod. dwtte rasulterede i at hans ben var spænt fast, så det var bukket og han habde sin fod mod sit baglår.

Da Vareulven knurrede op over at Drystan trængte op i ham, grinede Drystan bare for sig selv. "jeg har jo sagt du skal slappe af! ellers bliver det meget værre" sagde han så. Han hamrede sig hårdt og dybt op i ulvens røv, og lænede sig ind mod hans øre "Du kan lige så godt begynde at nyde det!.. for vi to kommer til at hygge os MAAAANGE gange endnu!" hans stemme var klart provolerende, men han vidste også at det var rigtigt. Han tvivlede på at dette var den eneste gang Niklaus ville have Drystan til dette.
Drystan tog fat om ulven, og begynde så at bevæge sig i et hårt og hurtigt tempo oppe i ulven. Han holde dog hele tiden øje med Niklaus. Han ville være sikker på at hans herre var tilfreds
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn jul 10, 2016 10:01 pm

Ulven knurrede irriteret da han ikke ramte Drystan med sin spytklat, men også fordi Drystan selv knurrede af ham. Han kunne ikke lide Drystan knurrede af ham, men han kunne ikke rigtig gøre noget ved det lige nu da han jo var fanget.

Efter han havde sparket ud efter Drystan stod han pludselig på et ben, da det andet var blevet bundet så han ikke kunne stå på det. Det irriterede ham virkelig meget, og han vil ikke sparke bagud med det andet, da han heller ikke vil hænge i armene. Han var ikke i tvivl om, at Drystan mente hvad han sagde, og at han vil gøre det hvis det var. Han prøvede at få sit ben fri, men det lykkedes ham ikke rigtig. Et suk forlod ham og han opgav at prøve at komme fri.

Det var ikke nemt at slappe af som Drystan sagde han skulle, og slet ikke når han grinede over ham. Lige meget hvad vil han nok ikke kunne slappe af, mens han blev kneppet i røven af en eller anden. Det gjorde virkelig ondt, og han vred sig i kæderne så de raslede. Hørte det som Drystan hviskede, og skælvede over det. Mente han virkelig det? Skulle de virkelig gøre det her mere end en gang? Det vil han slet ikke kunne holde til. Han knurrede svagt da Drystan bevægede sig, og det gjorde stadig ufatteligt ondt på ham, og det var tydeligt at se for en hver. Niklaus stod bare og så på, og smilede over det. Gik over og satte sig i sengen som stod her nede, og så bare fortsat på det Drystan lavede.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn jul 10, 2016 10:19 pm

Drystan kunne tydeligt mærke den modviæje som Vareuæven havde, og han kunne ikle bebrejde ham noget, det havde han jo selv haft. Han havde selv kæmpet alt han kunne for at komme fri. Men han vidste også at jo før ulven overgav sig, desfør ville han ikke hade det så meget.. Jo man hadet at en anden mand kneppede en, det ville man altid gøre hvis ikke man var homo, men man lærte at tage imod den nydelse der kom ud af det.

Han mærkede hvordan ulven skældvede, og smilede lidt over det. Han vidste at den tanke skræmte ham helt vildt. Det ville han også selv gøre. Han holde hårdt fat om Vareulven, og hamrede sig hårdt op i ham. Han så hen mod Niklaus, holde øje med at han ikke så ud til at være utilfreds. Efter godt 15 min kunne han godt mærke at han var tæt på at komme. Dog var han ret sikker på at Niklaus ikke bare ville lade ham komme op i ulven uden videre, bare fordi han var ved at kneppe ham. Han så hen mod Niklaus "Herre.. må jeg komme?" stønnede han tungt mens han stadig hamrede sig op i ulven.
Dog fik han en ide. Han smilede for sig selv, og lod sin hånd glide om, og begynde at apille den af op Ulven mens han stadig kneppede ham. "husk! hvis du er ved at komme så gør som mig! spørg om lov.. og hvis du kommer uden at få lov, så blive du strafdet!.. er du med?" sagde han og lænede sig mere op mod ham lod sin tunge glide ind over hans hals. Han havde virkelig lyst til at drikke mere fra ulven, men han måtte jo ikke.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 12:06 pm

Varulven var langt fra tilfreds med, at stå her og blive kneppet af en anden mand. Han hadede det, og håbede det snart var overstået. Det tog alt for lang tid det her. At han blev ved i 15 min. Han hørte det som Drystan sagde og kæmpede igen dog uden alt for mange kræfter, da de næsten var sluppet op. Han vil ikke have nogle kom inde i ham. Dog smilede Niklaus over det, da han havde en ide lige nu. ”Okay du må godt komme.” sagde han roligt. Ulven stønnede af at Drys nu spillede den af på ham, og bed sig i læben over det han hørte. Han ville ikke spørge om lov til noget. Han nægtede. Dog var han selv tæt på at komme, men fortsatte med ikke at sige noget.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 5:57 pm

Drystan morrede sig over ulven. Det var tydeligt at han ikke kunne lide hvad der foregik, men det var vel også de færreste der ville syntes om det!
Da Nicklaus gav ham lov til at komme, holde han dog lidt igen! Han ville vente lidt mens Varulven blev varmet godt op. Han hamrede sig stadig hårdt op i ham, men ikke så hurtigt som før. Han så dog på Vareulven og grinte lidt ”jeg syntes du er begyndt at stønne ulv?” sagde han med en provokerende stemme.
Havde nogle spurgt ham for bare 2 dage siden om han ville tage en fyr, og ikke bare en fyr, en vareulv… så havde han banket livet ud af vedkommende.
Men nu havde Niklaus jo også en vids magt! Han kunne få en til de underligste ting, uden at man gjorde det mindste imod det.

Det var nu lidt morsomt at ulven ikke havde nogle kræfter tilbage i kroppen overhoved. Det var kun rart, så skulle Drystan ikke bruge så mange kræfter på at holde det store brød stille.
Han kunne mærke og høre på ulven at han kom nærmere og nærmere på at komme, men uden at han sagde noget. Han smilede lumsk, og så på Niklaus ”herre.. jeg tror desværre ikke at ulven har tænkt sig at bede om lov” sagde han med et skævt smil. Han vende hovedet lidt mod Ulven.
”er det virkelig så godt? At blive rørt af en anden mand?” spurgte han og tirrede tydeligt ulven
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 6:14 pm

Niklaus betragtede fortsat showet, og lagde mærke til, at Drystan ikke kom selvom han lige havde spurgt om lov. Niklaus smilede lidt over det dog, og sagde intet til det lige nu.
Ulven hørte det som Drys sagde, og knurrede svagt af ham. Kunne ikke lide at Drystan lige nu drillede ham på denne måde her som han gjorde. Helst vil han blot have alt det her til at stoppe med det samme. Kunne hans kobbel ikke bare finde ham i stedet? Han hørte dog det som Drystan sagde til Niklaus. Niklaus smilede bare af det. ”Så stop. Jeg har andre planer med det nemlig, men hvis du har tænkt dig at komme, så kom nu. Ellers har du ikke længere lov til det.” sagde han med en rolig stemme. Ulven hørte det sidste som Drystan sagde, og knurrede nu meget tydeligt af ham. Fandt sig ikke i det her.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 6:56 pm

Det morrede virkelig Drystan at ulven blev så sur over de ting han sagde. Han Fortsatte dog sin behandling både af uvens lem og bagdel. Han hørte dog hvad Niklaus sagde med at Drystan bare skulle stoppe med at spille den af på uven, når nu han ikke ville bede om lov til at komme.
Derfor slap han uvens lem, og grab i stedet hans hofte. Han nikkede over det Niklaus efterfølgende sagde ”ja herre” sagde han roligt, inden han satte farten og hårdheden op på max. Han hamrede sig op i ulven i høj fart, indtil han selv kom oppe i ham.
Han trak sig ud af ulven, og gik om på den anden side. Han stillede sig over ved siden af Niklaus, som om han afventede hvad Niklaus ville have der skulle ske.
Han så på Niklaus ”tak fordi jeg fik lov til at komme herre” sagde han roligt.

Han ville virkelig gøre alt for at være lydig i aften. Det nyttede jo ikke noget at være ulydig, det gjorde kun Nicklaus sur, og det ende altid med en straf for Drystan, og det kunne han ikke mere. Bare tanken om kasse gjorde ham mere og mere panisk for hver gang han havde været der inde.
Han så på Nicklaus ”hvad vil du med ham nu herre?” spurgte han stille.
Han bed sig lidt i læben. Han havde en tanke i hovedet, men vidste ikke om Niklaus ville finde sig i det. Dog satte han sig alligevel på gulvet foran Niklaus ”hvad kunne de tænke dem at jeg gjorde for dem herre?” spurgte han roligt, mens han nussede sin næse ryg, som en hund op af Niklaus bule i bukserne.

Han ville prøve at vise at han godt selv kunne være lydig, og at han godt selv kunne tage intuitiv til at gøre noget for Niklaus
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 7:49 pm

Ulven kunne godt mærke, at Drystan vist lige nu morede sig over ham, men sagde intet til ham. Det her var ikke sjovt. Langt fra. Han ærgrede sg dog en smule over, at Drystan nu stoppede med at spille den af på ham, da han havde været så tæt på at komme. Men han viste ingen tegn overhoved på det. Han vil ikke vise det over for dem. Han bed sig hårdt i læben da han kunne mærke, at Drystan kom oppe i ham kort efter.

Niklaus så bare roligt på det. Smilede over Drystan som nu trak sig ud, og kom over og stod lige ved siden af Niklaus. Han hørte hans tak, og smilede over det. Egentlig var hans plan at Drystan skulle få varulven til at komme, men på en helt bestemt måde. Han hørte Drystans spørgsmål, om hvad han nu skulle, og smilede over det. Dog inden han nåde at få sagt noget, sad Drystan nu på knæ foran Niklaus nu, og nussede sin næse mod hans bukser lige der hans pik var. Han smilede lidt over det, og nussede ham kort i håret. ”Kom med mig, og bliv endelig nede på alle 4.” sagde han roligt, og gik over til ulven. Han så på den meget stille. ”Det er sådan som Drystan opføre sig, man opføre sig her i huset. Altså adlyder mig, og du kommer først fri når du lære det.” sagde han roligt. Dog med fri mente han at kunne gå frit rundt uden for. Roligt løsnede han ulvens kæder og fik ham over på et bord og ligge. Spænde hurtigt hans arme fast, og der efter hans ben, så de var spredte. Han så ned på Drystan som han regnede med stadig fulgte med. Roligt sagde han, hvad han nu vil have Drystan til at gøre. ”Kom op på bordet på alle 4, og få ham til at komme dig i munden. Dog må du ikke sluge hans sæd, ej heller spytte den ud, okay?” sagde han roligt. Ulven var tydelig ikke med på ideen, men Niklaus var ligeglad. Roligt bukkede han sig ned til Drystan da han var kommet op på bordet. Hviskede ham resten han skulle gøre i øret, så ulven ikke vidste det. ”Når den er kommet, så skal du kravle over den til dens mund, og åbne den. Og så aflevær ham al sædet i munden. Okay?” spurgte han roligt, og trak sig lidt væk, så han kunne se lige på Drystan, for at se om han havde forstået opgaven. Og ventede så bare på, at han vil gøre det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 9:54 pm

Drystan blev siddende på gulvet, og da han mærkede hvordan Nicklaus nussede ham i håret, måtte han nok indrømme at han nød det lidt. Det var rart ikke at blive straffet eller sådan, men måske i stedet rost. Hvis det var sådan her Nicklaus var når man opførte sig pænt… så kunne han godt opføre dig pænt.
Han hørte hvad Niklaus sagde, med at han skulle blive nede på alle fire. Han gjorde det, og fulgte Niklaus rundt som han gik. Han betragtede hvordan han løsnede ulven, og bag efter spandt ham fast til et bord. Gad vide hvad Niklaus ville med ham nu.
Han hørte hvad Niklaus sagde, og så temmelig overrasket ud. Lade ulven komme ham i munden?.... så han skulle altså sutte den af på ulven.
Han bed sig i læben. Det havde han bestemt ikke lyst til.. et var at gøre det på Niklaus som var hans herre. Men at gøre det på ulven her?
Dog gjorde han som der blev sagt, og kravlede op på bordet så han stod på alle fire, med hovedet ind over Ulvens lem.
Han så på Niklaus da han kom over til ham, og lyttede til hvad han sagde. Han blev meget overrasket over det. Men kunne næsen ikke lade vær med at smile lidt. Det var virkelig en tavelig plan. Dog var hans egen del heller ikke den nemmeste.

Han så kort ned på ulven, inden han så bukkede hovedet ned, og begynde at sutte den af på ulven.. Han prøvede bare på at lade som om det var Niklaus. Han var heller ikke vild med at gøre det på ham… men hellere ham end en stinkende ulv.
Han blev ved længe og gjorde det så godt han havde lært at Niklaus, brugte sine hænder en smule.
Da han havde været i gang i et stykke tid, og ulven endelig kom, skulle Drystan lige til at skynde sig at synke det. Dog nåede han at stoppe. Ad!! Det var virkelig ikke lækkert det her.
Han kravlede dog op, så han havde et ben på hver side af ulven, og støttede med den ene hånd ved siden af ulvens hoved, og med den anden tog han fat om ulvens kæbe med den ene hånd, og den anden hånd brugte han så til at åbne ulvens mund.
Han smilede til ulven på en lumsk måde, man kunne ikke se at hans mund var fyldt med sæd. Han bukkede hovedet ned da ulvens mund var åben, og lod sæden løbe ud af hans mund og ned i ulvens egen.

Han kunne ikke lade vær med at drillede lidt, derfor bukkede han sig også ned, og lod sin tunge glide ind og ramme ulvens gane og kinder, så han ’tørrede’ rasten af sæden på hans tunge af. Han rettede sig op da ulven havde fået alt sæden i hans mund.
Han så å Nicklaus mens han stadig holde i ulvens mund så den var åben.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 11:28 pm

Ulven smilede lettere selvtilfreds over det. At han fik lov at komme, og så endda i munden på Drystan. Han smilede bredt over det og frydede sig over det. At han fik lov til det her. Dog anede han jo ikke resten af planen og vil nok ikke kunne lide det, hvis han vidste hvad den var. Han så på Drystan som nu kravlede op på bordet hos ham, og han smilede kækt til ham.
Da Drys tog hans pik i munden, sukkede han dybt over det. Nød fornemmelsen da det føltes godt, selvom det var Dys som gjorde det. Dog var hans krop ligeglad med det, og nød det utrolig meget. Han holdt det tilbage lige så længe som han kunne, bare så Drys skulle blive ved længere, inden han slap og kom i hans mund. Smilede selvsikkert over det, og regnede med der ikke var mere. Dog så han på Drys som nu kravlede op til ham? Han så undrende på ham, og mærkede hans hånd mod sin kæbe. Hvad havde han gang i? Dog åbnede han langsomt munden, og lidt efter mærkede han det. Sit sæd som Drys spyttede ind i hans mund. Han prøvede at lukke den, men kunne ikke. Det her brød han sig ikke om. Niklaus smilede bare over det. ”Luk munden på ham og lad ham sluge det.” sagde han og ulven prøvede med det samme at spytte det ud igen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man nov 07, 2016 11:45 pm

Drystan havde godt på fornemmelsen at ulven nød tanken om at Drystan skulle gøre det her ved ham! Og han kunne da også tydeligt mærke hvor meget ulven nød det. Det var ikke fordi at han nød at gøre det her! Og havde han ikke vidst hvad der kom efter, så havde han nok hadet det endnu mere.
Så det var da bestemt en ren nydelse at skuffe ulven. Så da ulven var kommet, og han havde kravlet op til ham, var det ligefrem tilfredsstillende at gøre det her mod ulven.

Han grinte lidt for sig selv da ulven så meget chorkert ud. Han skynde sig at lukke munden på ulven og holde for den, så han ikke kunne spytte ud. Han så på ulven "Slug" sagde han bestemt.
Han så på ulven og lod sin hånd glide ned til hans Lem igen "vi kunne selvfølgelig også bare prøve med en ny Potion! Du nød det jo temmelig meget første gang" sagde han med et skævt og flabet smil.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs nov 08, 2016 12:31 pm

Niklaus vidste udmærket godt, at Drystan lige nu hadede det her som han gjorde, men han var ligeglad med det. Dog var det sjovt at se ulvens reaktion da Drystan fik dens mund åben, og gav alt sæden til den. Den prøvede at spytte det ud, men kunne ikke, da Drystan holdte hans mund lukket. Han nægtede at sluge det, og rystede på hovedet da Drystan sagde han skulle sluge. Dog slugte han med besvær, da Drystan truede med at få ham til at komme igen, og give ham mere sæd. Det var tydeligt hvor tæt han var på at brække sig over det.   Dog havde han slugt det trods besværret.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tirs nov 08, 2016 8:50 pm

Det var tydeligt at ulven pludselig ikke var så vild med hævd der skete alligevel! Og det morrede Drystan!
Han holde ulven for munden lige indtil han havde sunket, og havde sørget for at sæden blev nede og han ikke kastedet det hele op.

Han slap også ulvens Lem, samtidig med at hans hånd blev fjernet fra hans mund. Han så lidt afventende på Niklaus. Han sad stadig over ulven, med et ben på hver side. Han havde selv en ret dårlig smag i munden, men den var jo ikke meget værre end når Niklaus kom ham i munden. Men det var nok bare fordi det var en af de åndssvage ulve. Han så på ulven "Husk At takke din herre!" Sagde han så og så lidt på Niklaus
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)