Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 358

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 5:55 pm

Fyrene knurrede bare lidt af Niklaus og hans kommentar. Dog gik de uden at svare Niklaus på det. De skubbede sig gennem menneske mængden.

Drystan så blot efter dem, idioter!
Mens han så på Niklaus, blev hans øjne og tænder normale igen. Dog blev han meget overrasket over hvad Niklaus sagde, og at han klikkede snoren af ham. Han så overrasket på ham. Han lod ham gå? Godt nok kun for en kort tid, men han lod ham være alene?
Plus han fik lov til at tage sig af de der kødhoveder?

Han nikkede kort, inden han hurtigt rejste sig og smuttede efter dem. Dog var de allerede på vej videre. Men det gjorde nu ikke at Drystan ikke fulgte efter dem.
Da Han indhentede dem, var han ikke ligefrem blid. Dog var de 5 mod en så han fik selv en del tæsk. Dog var Drystan en hel del stærkere end dem! Så han slog de fleste af dem ud. Og når nu han var i gang, valgte han også at drikke fra dem. Dette svækkede dem jo også. Han havde slået dem alle mere eller mindre ud da han begynde at drikke fra den fyr der havde fornærmet ham og Nikluas. ”s…slip mig din igle” knurrede fyren helt omtumlet da han havde fået en del tæsk. Det var virkelig kommet Drystan til nytte at han var den bedste i kampsports klassen.

Han ignorerede hvad denne fyr sagde, og da han besvimede af blodmangel, slap Drystan ham. Dog stoppede han ikke med kun ham. Han drak fra dem alle.
Dog havde så meget blod på en gang en helt uventet virkning på ham. Det var som at være fuld! Alt for meget blod på en gang, kunne nemt gøre en bloddæmon rundtosset.

Da han var færdig, begav han sig tilbage mod Niklaus.. dog tøvede han en gang i mellem. Han havde allerede været væk i 2 timer, så det ville ikke undre ham hvis Niklaus var begyndt at blive lidt mistroisk for om Drystan var stukket af igen.
Dog kom han til døren. Han bankede lidt udmattet på den, mens han stod og hang på af dørkarmen. Han havde fået en del tæsk, så han så ikke så godt ud. Hans øjenbryn var flækket, samt hans læber var det samme flere steder. Og samtidig var hans tj indsmurt i blod, både sit eget, men især også fra at han havde drukket fra varulvene. Hans øjne var sorte, og hans tænder var stadig ude!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 662

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 8:04 pm

Niklaus smilede over dem, at de bare valgte at gå uden at svare på det han havde sagt. De virkede virkelig som kyllinger lige nu, at bare gå. Hvis de havde turde tage udfordringen op, så havde Nik let kunne få mere nyt legetøj.

Niklaus kunne godt se på Drystan lige nu, at han var overrasket over det, men smilede blot til ham. Han havde planer hvad angik det her. Han så roligt på Drystan, da han smuttede efter dem, og smuttede også selv efter dem. Han var ikke langt bagude, men sørgede for ingen lagde mærke til ham. Han blev oppe på tagene, og holdte øje med det hele. Han vil dog stoppe Drystan hvis han vil dræbe dem helt, men det så ikke sådan ud, selvom han slog dem bevidstløse. Han ventede roligt til Drystan var færdig og smuttede, inden han hoppede ned på jorden. Så roligt ned på dem, og sukkede kort. Drystan var i den grad ikke sød imod dem, og det havde Niklaus heller ikke regnet med. Han fandt ham som havde været den provokerende af dem, og løftede ham let op i sine arme. Han så sig kort om, og sprang op på taget, mere så hans venner ikke vil ku få færden og følge den. Han bar ham med hjem, og gjorde det i et rimelig hurtigt tempo.

Han var hjemme før Drystan kom og fik låst døren op og kom ind. Slæbte varulven med ind, og smed ham bare på gulvet lige inden Drystan selv kom. Han åbnede døren og så roligt på ham. "Det var du længe om." sagde han bare. "Men håber du fik dine agrationer ud, da du nu skal bo sammen med den ene af dem." Sagde han roligt, og så på Drystan for at se hvordan han vil reagere på det.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 8:29 pm

Drystan stod bare og hang op af dørkarmen. Da Niklaus åbnede, brummede han bare lidt. Han lavede lidt en grimasse da Niklaus sagde at det havde han været længe om. Han trak bare på skudrende. Dog var der noget andet der fik ham til at spærre øjnene op. Havde Niklaus taget en af dem der med hjem?.
”Du…. Du fulgte efter mig?” spurgte han lidt overrasket. Dog ændrede hans overraskede udtryk sig hurtigt til et ufattelig vredt og væmmende udtryk.
”jeg kommer ikke ind!... jeg nægter at være i nærheden af sådan et kryb!” hvæste han, og vende om. Han begynde at gå ”jeg havde virkelig tænkt mig at opføre mig ordenligt, men det her er for meget… glem det!.. leg med din hundehvalp der inde” brølede han med hans begynde at gå. Det var tydeligt at han var hidsig. Og at skulle bo sammen med sådan en som ham ville han aldrig!

Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 8:56 pm

Niklaus stod roligt og så på Drystan, og kunne nemt se, at Drystan i den grad ikke blev begejstret over det her, hvilket blot fik Niklaus til at smile over det. "Ja jeg fulgte efter dig. Og?" sagde han køligt. Han sukkede tungt over Drystan som nu sagde, at han ikke kom ind. "Jeg bestemmer hvem du skal være i nærheden af." sagde han blot hårdt. Var godt klar over, at Drystan ikke brød sig om det her.

Da Drystan begyndte at gå, gik der ikke længe før Niklaus stod foran ham, og gav ham en syngende lussing. "Allerede glemt hvem som bestemmer her?" spurgte han, og så på Drystan med et hårdt blik. "Vil du da så gerne tilbage i buret eller hvad?" spurgte han og så truende på Drystan for at vise det var ham som bestemte. Sådan vil det altid være. Det vil altid være Niklaus som bestemte her, og derfor kunne Drystan ikke gå.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 9:29 pm

Drystan var allerede på vej væk med faste skridt da Niklaus pludselig stod foran ham. Han mærkede lussingen, og han vende hurtigt blikket tilbage mod Niklaus og knurrede mens han viste tænder. Han hørte hvad han sagde, men så ikke videre ud som om han blev skræmt, nærmere bare vred.
Alt den bod havde gjort ham meget mere vred og aggasiv. Plus han at han nærmere virkede fuld, så sådan noget som frygt var ikke noget der sad i hans hoved lige nu.

Det var nok også derfor han valgte at smadre en knytnæve mod Niklaus Kæbe. Han grab fat i Niklaus krave, og slog ham igen med den anden hånd. ”Jeg har gjort alt for at være din LILLE SLAVE siden jeg kom tilbage!... men ikke mere!..... Jeg er træt af dit pis, jeg er træt af dine lege og jeg er træt af at du tror du kan tillade dig hvad du vil”
sagde han og kastede Niklaus i jorde. Dog undgik han hele tiden at se Niklaus direkte i øjnene, han vidste ikke hvordan Niklaus havde fremkaldt de der billeder i hans hoved, men han vidste at det hele havde startet med at Niklaus havde kigget ham i øjnene
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 9:45 pm

Niklaus så roligt på ham efter han havde givet ham lussingen, og kunne tydeligt se hvor vred Drystan vist var ved at blive. Dog morede det blot Niklaus. Han kunne også godt se, at hans trussel ikke virkede. Han sukkede kort over det.

Han mærkede pludseligt det hårde slag fra Drystans knytnæve af, og man kunne nærmest høre hvordan han brækkede kæben på Niklaus, så med et fik røde øjne. Han brækkede sin kæbe tilbage på plads igen, og den voksede sammen igen. Hørte godt det som Drystan sagde, og smilede bare ondt over det. "Lige meget om du er træt af mit pis eller ej, så er du stadig min." sagde han, og så lige på Drystan. Dog havnede han hurtigt på jorden, og kom med en kort lyd. Han kom dog på benene igen, og greb fat om Drystans hals og klemte til. "Du stopper nu." sagde han med en hård stemme, og bed hurtigt fast i Drystan og drak af ham. Vil gøre ham bare en smule mere medgørlig, eller også slå ham bevidstløs og hive ham ned i buret til han var sig selv igen. Han skulle dog nå det inden varulven kom til sig selv igen og kunne adlyde ordre.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 10:11 pm

Drystan så på ham med et vredt blik ”Jeg tilhøre ingen!.. FAT DET!” Udbrød han vredt. Han hørte dog den lyd det gav da Niklaus kæbe brækkede, og smilede over det.
Dog da Niklaus kom op fra jorden, og tog fat om drystans hals knurrede han af ham. Han tog fat om hans hånd, og prøvede at komme fri.

Han knurrede vredt da Niklaus valgte at bide ham. Han skubbede Niklaus væk fra sig. ”Hold fingerne fra mig dit svin!” udbrød han vredt. Han var bestemt ikke tilfreds med at Niklaus gjorde dette. Han ville bare hjem. ”Bare lad mig være i fred!... skrid ind til den klamme nar du har der inde!” sagde han vredt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 10:27 pm

Han hørte tydeligt det Drystan sagde, og sukkede tungt over ham. Han havde ikke ret i han ingen tilhørte. Han tilhørte Niklaus om han kunne lide det eller ej. Han tog sig ikke af, at Drystan prøvede at komme fri lige nu. Da Drystan valgte at skubbe ham væk, så han på ham med et koldt blik. "Du ber selv om det her." sagde han hårdt, og i en hurtig bevægelse slog han Drystan bevidstløs. Samlede ham op og bar ham ind, hvor han låste døren efter sig, så ingen vil kunne komme ud. Bar stille Drystan ned i buret, og låste det. Derefter hentede han den anden, og smed ham ind i et bur også. Sukkede stille, og håbede på, at Drystan vil opføre sig mere ordentligt når han vågnede igen. Ellers måtte de jo træne ham igen.
Roligt gik han ud igen, og op og ind på sit værelse for at sove.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 10:48 pm

drystan var bestemt vred han ville ikke det her mere! han ville hjem og væk fra Niklaus! dog før han nåede at gøre mere, mærkede han slaget, og derefter gik han ud som et lys.
han mærkede indet. han var væk længe, faktisk det meste af natten og dagen. dog vågnede han ved en 14 tiden. og han gik yderst meget i panik da han opdagede hvor han var hennd!
det værste var nok at ddt tog ham noget tid at huske hvorfor hN overhoved var havnet her!

han forstod godt hvorfor, men det havde bestemt ikke været hans mening! han tog sig til hovedet, og prøvede virkelig på at holde angsgen ude, selv om det ikke nyttede noget. han gik i panik, rystede virkelig meget. endda skete der noget som han ellers aldrig gjorde. tårene begynde at løbe ned af hans kinder! han kunne ikke mere! han kunne inne holde til det her. mere! Han lå i buret, rysted og vat tydeligt angst
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre apr 29, 2016 11:43 pm

Kl var ca 15 da varulven vågnede op. Han var næsten kommet sig over at have mistet så eget blod. Han så rundt og fandt hurtigt ud af, at han var i et bur. Hvad fanden lavede han lige i et bur som en anden hund? Han knurrede dybt over det, inden han prøvede at få buret op, som dog var låst. Han begyndte i stedet at prøve at få det op ved at sparke imod lågen. Dog var buret så solidt at han ikke kunne få det op. Dog opgav han ikke. Han fortsatte med at prøve at komme ud helt til den var 16:30. Han sukkede opgivende og blev i stedet blot liggende da han intet andet kunne.

Da kl var 19 vågnede Niklaus roligt. Han tog nogle løse bukser på, og gik ned i kælderen. Så snart han kom der ned, prøvede varulven igen at komme ud, og Niklaus så roligt over på ham. Sukkede kort over ham, men ignorerede ham ellers. Gik over til det bur Drystan var i, og låste op, og åbnede. Stod lige foran det, og så ned på ham. "Hvornår lære du dog ikke at kæmpe imod?" sukkede han stille, og så bare på Drystan. Sukkede kort over ham. "Vil man gerne ud igen, eller skal jeg bare lade dig ligge?" spurgte han roligt. Var ret sikker på, at han kendte svaret på det spørgsmål allerede.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:52 am

Drystan havde slet ikke sovet hele dagen! Og set gjorde det besgemt ikke nemmere at han kunne høre vareulven sparke mod sit bur. Han kunne dog ikke se det, da der var plader for hans bur. Han lå blot og rystede. han havde det virkelig dårligt. som om han havde tømmermænd! Og det havde han jo egentlig også. Han kunne kun svagt huske hvad der var sket i går.
Han var kommet hjem, efter en slåskamp! høj på adrenalin, og blod, samen han havde fået en masse slag. så han havde langt fra været sig selv! selvom det ikke var nogls undskyldning. Han havde tæskket Niklaus, og det var han ikke sluppet ustraffet fra
Han var vågnet op i det her bur, og hans krop var i Chok.

Men ddt var lidt som om at da Vareulven begynde at sparke sparke på sit bur, så gik Drystan i panik. Han begynde på det samme trods han vidste det intet hjalp!.
Tårene løb ned af hans kinder. han skammede sig over at vær så bange, men de var intet han kunne gøre ved det.

Han stoppede kort efter Vareuæven, og lå nu bare panisk og prøvede på at finde en måde at komr ud. Dog vamdt trætheden. Han faldt ikke i søvn, men lå nu bare i buret helt udmattet.

Da Niklaus kom ned i kælderen, hørte Drystan det, han sagde eller gjorde dog ikke noget. Han krøb en smule sammen da Niklaus åbnede vuret, og rystede stadig. Da Niklaus begynde at tale, lyttede han Roligt. Han så op på Niklaus "Undskyld herre!...jeg..jeg ved ikke hvad der gik af mig!" stammede han nervøst.
Han vende sig lidt om i buret så han lå på maven. han grab blidt Niklaus ben, og nussede sin kind oo af ddt, som en hun der havde dårlig samvittighed.
"undskyld herre!.. jeg gør.det ikke igen! det lover jeg" sagde han med en bedenede stemme
Han nikkede da Niklaus spurgte om han gerne ville ud "ja tak herre!.. meget gerne"
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 12:59 pm

Varulven hørte da Drystan også begyndte at sparke på sit bur, og så over mod der lyden kom fra, dog uden at kunne se hvem det var. Han anede ikke hvor han var henne lige nu, og lod den ogs ligge da han hellere selv bare vil ud her fra. Dog endte han med at give op, da buret åbenbart var for solidt til at kunne smadres.

Da Niklaus var kommet der ned, og åbnet ind til Drystan, hørte han roligt på ham. Det var tydeligt at Drystan vist fortrød lige nu. "Det kommer forhåbentlig ikke til at ske igen, vel?" Spurgte han med en hård stemme. Smilede lidt over Drystan som vendte sig om i buret, og nu nussede sig op af Niks ben. "Det håber jeg så sandelig du har ret i, ellers bliver det ikke sjovt for dig." sagde han roligt. Han flyttede sig og lod Drystan komme ud igen. Varulven sad og så på, og begyndte at knurre truende. "Kommer jeg ikke også ud?" spurgte han, og Niklaus så roligt over på ham. "Lige nu tror jeg ærligtalt blot du vil prøve på at stikke af. Har jeg ret?" spurgte han og varulven brummede bare utilfreds over det. Nik vendte igen blikket mod Drystan. "Syntes du skulle vise ham hvordan man opføre sig her i huset. Smid dit tøj" sagde han roligt henvendt til Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 1:55 pm

Drystan Rystede på hovedet da Niklaus sagde at det forhåbentlig ikke kom til at ske igen. ”Aldrig Herre” sagde han med en undskyldende stemme.
Da Nikalus sagde at han ikke håbede at det skete igen, så Drystan lidt op på ham. Han nikkede forstående da Niklaus sagde at det ville blive værst for ham selv hvis det skete igen.

Da Niklaus flyttede sig, kravlede Drystan ud af buret, men blev siddende på gulvet. Hans blik gled let over på vareulven der ikke lød tilfreds med at sidde i det bur, og ikke blive lukket ud som Drystan gjorde. Han brød sig bestemt ikke om at han var der, men han sagde intet. Han havde lært at han ikke skulle betvivle Niklaus valg, og han skule bestemt ikke sætte sig imod dem!.
Niklaus havde tydeligt ret i at Denne vareulv ville prøve at flygte hvis han kom ud nu. Drystan kende ham og han var ikke ligefrem et af guds bedste børn. Men igen… det var han jo heller ikke selv.

Han vende blikket op mod Niklaus da han sagde at Drystan hellere måtte vise vareulven hvordan man opførte sig. Han nikkede til det, og da Niklaus sagde han skulle smide øjet, rejste han sig, og tog alt tøjet af så han stod nøgen foran Niklaus.
Det var ikke fedt at gøre dette foran vareulven, men han tænkte ikke på det lige nu, han tænkte KUN på at gøre hvad Niklaus sagde, og være lydig.
Det bur var forfærdeligt. Og han kunne ikke klare at bruge mere tid der inde. Ikke igen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:10 pm

Varulven sad og stirrede direkte på dem lige nu, og var ikke glad for at være spæret inde. Dog så han at Drystan uden videre smed alt tøjet, og det morede fyren en smule. Niklaus smilede bare over det. "God dreng." sagde han roligt, og gik derefter over til buret varulven sad i. "Du smider ogs tøjet, og så er du tættere på at få lov til at komme ud, hvis du gør det uden at gøre indvendinger." sagde han roligt. Varulven fnyste blot af det uden at smide tøjet. "Og hvorfor skulle jeg gøre det?" spurgte han med en knurrende stemme. Niklaus smilede bare over ham. "Fordi du vil blive straffet hvis du ikke gør hvad der bliver sagt." sagde han roligt. Varulven blev stadig siddende og så bare på Niklaus, som kom med et tungt suk. "Fint du får lov at blive i buret så." sagde han roligt, og vendte sig mod Drystan igen. "Stil dig op af vægen der over" sagde han blidt til Drystan, og pegede på vægen som var næsten lige ved siden af varulven. Havde lige nu planer.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:21 pm

Drystan blev blot stående mens Niklaus gik over mod Vareulvens bur. Han havde ikke tænkt sig at gøre nogle form for modstand! Det var han blevet for klog til. Han så lidt hen mod vareulven der bestemt ikke så ud til at have lyst til at samarbejde. Drystan fandt det faktisk ikke engang morsomt!. Normalt ville han grine sin røv i laser over at den dumpap sad i det bur, og ikke blev lukket ud. Men nu, var det eneste han tænkte på, om Niklaus på nogle måde ville lade det gå ud over Drystan. Det håbede han virkelig ikke.

Den vareulv var ikke rigtig klog, men igen. Drystan havde selv været der, så sent som i går var han gået imod Niklaus. Det dummeste man kunne gøre. Men nu var det slut! Han nægtede at være ulydig overfor ham fra nu af.
Da Niklaus igen vende sin opmærksomhed mod Drystan så han op på ham med et hurtigt blik. Da Niklaus bad ham om at gå over at stille sig op af væggen, havde han en rimelig god ide om hvad der skulle til at ske. Han nikkede, og gik over til væggen.

Han stillede sig op af den, med hænderne mod væggen, og lidt mellemrum mellem sine ben, så de ikke var samlet. Hans blik gled en smule ned på vareulven, og der var intet i hans blik der så ud til at dette var for sjov. Dog fjernede han blikket igen, og så bare ned i gulvet, mens han ventede på hvad Niklaus ville gøre
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:36 pm

Da Drystan gik over til væggen, og stillede sig op af den, smilede Niklaus over det. Tilfreds med Drystan lige nu. Varulven så bare på det, og smilede for sig selv over det. Så godt Drystans blik, og smilede mere over det. Han syntes det her var sjovt lige nu. Niklaus gik bare roligt over bag ved Drystan og smilede over ham. "God dreng." sagde han og åbnede sine bukser. Han fandt sin pik frem, og uden videre pressede han den imod Drystans røv, og trængte op. Begyndte med det samme at kneppe Drystan i et meget hårdt tempo. Fyren i buret blev en smule forfærdet over det, og så væk. Han havde ikke lige regnet med at skulle se på nogle kneppe lige foran ham. Dog kunne han ikke løbe fra det fakt, at det her faktisk gjorde ham liderlig af at se på. Bare en smule, og det overraskede fyren.
Niklaus fortsatte bare med at kneppe Drystan hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:44 pm

Drystan stod blot og ventede, og han så udmærket godt det smil der var på vareulvens læber, dog tænkte han kun at han blev klogere end at morre sig over det her. Da Niklaus kom hen til ham og han sagde god dreng, bed han sig i læben. Han vidste hvad der ville komme til at ske. Og han havde da også ret, og hørte godt Niklaus åbne sine bukser.
Et smerte fuldt støn kom fra ham da Niklaus trængte hårdt op i ham. Han krummede sine finger, og bed sig hårdt i underlæben.

Det gjorde virkelig ondt, og det var også kun som om Niklaus var værre i dag end ellers, men det var jo nok for at demonstrere overfor ulven hvad det her gik ud på. Drystan stønnede men Niklaus kneppede ham. Det var en blanding af smerte og nydelse der gik gennem de støn. Han var jo desværre havnet i den situation at dette føltes godt, når altså først han havde vænnet sig til smerten.

Hans blik gled en smule ned på vareulven, og det var tydeligt at se på ham at dette faktisk gjorde ondt. Men heldigvis var det ikke nær så smertefulgt som i starten. Drystan selv havde også stiv pik, det skete automatisk nu, hvorfor vidste han ikke helt. Men sådan reagerede hans krop nu en gang bare.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 2:58 pm

Niklaus smilede bredt over det smertefulde støn som Drystan kom med. Han elskede altid at høre år folk var i smerte eller nydelse over det Nik udsatte folk for. Han fortsatte i højt tempo, og ulven sad stadig og så let ned i gulvet. Ulven ville helst ikke ende på samme måde, og dog. han blev tændt lige nu af bare at se på, selvom han prøvede ikke at kigge. Han kunne dog se at Drystan vist nød det her, siden han havde fået stiv pik.

Niklaus fortsatte med det temmelig længe, og det var først da der var gået ca 20 min at han kom oppe i Drystan. Roligt trak han sig ud. "Og så gør du lige rent efter dig. Og hvis noget af mit sæd ogs er røget på gulvet, så fjerner du også det ved at slikke det op. Forstået?" spurgte han, henvendt til Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 3:06 pm

Drystan havde svært ved at forklare om han nød dette, eller ej! Hans krop gjorde, men hans hoved gjorde bestemt ikke.
Så det var en meget blandet følelse det her. Han stønnede for hvert ryk Niklaus lavede, og kunne virkelig mærke hvor øm han allerede var. Så det var ikke det fedeste at Niklaus kunne blive ved i 20 min, men han sagde intet.
Da Niklaus kom, bed Drystan sig hårdt i læben, og kom med et halvkvalt støn. Og da han trak sig ud, kunne han ligefrem mærke hvordan sæden løb ned af hans balle og lår.

Han hørte hvad Niklaus sagde, og så tilbage på ham mens han nikkede. Han vende sig rundt, og satte sig på knæ foran ham, og begynde derefter at slikke og sutte Niklaus pik ren. Det det var gjort, bukkede han sig ned og slikkede det op der var endt på gulvet. Det var bestemt ikke fedt! Slet ikke. Men han adlød Niklaus fra nu af! Lige meget hvad.
Da han var færdig, vende han blikket mod Niklaus igen. ”tak herre” sagde han roligt, og blev siddende på gulvet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 4:18 pm

Niklaus så roligt på Drystan da han var færdig, Han lod Drystan vende sig om, for at komme ned og sidde på sine knæ. Han sukkede stille og nydende da Drystan begyndte at sutte hans pik ren og lod ham fortsætte lidt tid. Kun for at vise både Drystan og ulven helt, hvem som der bestemte, selvom Drystan jo nok godt vidste det.
Han smilede da Drystan bagefter slikkede det sæd op, som var havnet på gulvet. Han elskede virkelig at have den her magt som han havde lige nu. Da han var færdig, så Niklaus roligt ned på ham, og hørte hans tak Herre. "Du har været en god dreng. Du fortjener at få et bad nu." sagde han stille, og vente sig mod varulven. "Og du kommer nok først ud i morgen. Så er du måske begyndt at blive samarbejdsvillig." sagde Niklaus med en hård stemme til ham, inden han igen vendte opmærksomheden imod Drystan. "Kom med." Han begyndte at gå op af trappen, og ud på badeværelset, og forventede at Drystan fulgte med.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 4:31 pm

Drystan var udmærket klar over hvem der bestemte her! og det var ikke ham selv. Han håbede bare for vareulven at han også hurtigt lærte det. Selvom han nu gerne så Niklaus piske ham søn og sammen.
Men det var ikke noget han fokuserede på nu. Ha fokuserede kun på at gøre Niklaus tilfreds.
Han så op på ham da han sagde at Drystan havde været dygtig, og at han fortjente et bad. Han blev siddende indtil Niklaus gik. Inden han kom op og stå, så han over mod vareulven. Måske forstod han snart at Drystan ikke var blevet blød, men blot prøvede at overleve uden tæsk og straffe.

Han rejste sig da han fik besked på det, og fulgte efter Niklaus. Han gik og så ned i gulvet uden at sige noget. Dog så han lidt op på Niklaus mens de gik, og han gik bag ham. ”Herre… må jeg spørge om noget?” spurgte han roligt, mens han fulgte efter ham op til badeværelset.
Han glædet sig virkelig til at komme i bad. Han følte sig klam og svedig, og det var han også efter en hel dag i det bur, og hans krop der havde været i panik
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 5:00 pm

Varulven så lige på Drystan. Han vil gerne ud af det her bur her, men det var muligt så længe han ikke blev lukket ud. Han anede ikke hvordan han ellers skulle komme ud. Han gad ikke være i et bur. Det var ikke der han hørte til.

Niklaus gik roligt mens Drystan fulgte med. Dog hørte han at Drystan spurgte, om han måtte spørge om noget. Uden at se tilbage på Drystan svarede han stille. "Hvad vil man spørge om?" Han standsede først op da de var nået ud på badeværelset, og lyttede roligt til Drystans spørgsmål, og efter han havde svaret på det, gik han over og tændte for vandet, og skubbede Drystan ind under det og gik også selv ind under det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 5:34 pm

Drystan så lidt på Niklaus da han spurgte hvad Drystan ville spørge om. ”uhm.. jeg ved godt det ikke kommer mig ved med…. Hvad har de tænkt dem at gøre ved ham?” spurgte han roligt. Han ville gerne vide hvad han skulle regne med, når nu de havde den tosse her hjemme.

Da de kom ind på badeværelset, betragtede han lidt Niklaus der tænde vandet. Han gyste lidt da han kom ind under vandet, det var ikke nået at blive helt varmt endnu, men han sagde ikke noget. Han nød derimod vandet, og vende ansigtet op mod bruseren så han fik vand lige i hovedet. Det var virkelig rart! Som at få vasket det hele væk.

Han bemærkede at Niklaus gik med i bad. Han bed sig en smule i læben. De havde ikke været i bad sammen uden at have sex. Så han blev en smule overrasket. Ville han allerede igen? Han bed sig lidt i læben, og vende hovedet lidt mod Niklaus ”uhm… Herre… vil du have mig… til at stille mig op?” spurgte han så og pegede mod væggen.

Han var faktisk i tvivl lige nu, om de blot skulle bade, eller om Niklaus ville have sex igen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 8:07 pm

Da han hørte spørgsmålet, sukkede han stille. "Min eneste tanke var blot at gøre ham lydig og nær så flabet." sagde han bare roligt. Han havde ikke de store planer med varulven endnu.

Da de var i badet, så Niklaus roligt på Drystan. Hørte det han spurgte om, og smilede over ham. Kunne godt høre at han var en smule forvirret lige nu. "Nej det behøver du ikke. Trængte selv til et bad, så i stedet for at vente til senere med det." sagde han roligt. Dog var der også en anden grund til han gik med i bad. Han tog fat i Drystan, og hev ham over til sig, og bed ham i halsen for at drikke. Han tog en del inden han standsede med at drikke, og slikkede derefter resten af blodet væk fra Drystans hals.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør apr 30, 2016 8:43 pm

Drystan nikkede. lidt til det Niklaus sagde. Det var sku ikke den værste plan. Han var bare i tvivl om det ville nytte noget.

han så lidt på Niklaus sagde st Drystan ikke behøvede at stille sig op af væggen, men at det bare var fordi Niklaus trængte til et bad. "okay.." sagde hsn roligt. Han begynde at svaske sig lidt, men kom med en lidt overrasket lyd da Niklaus pludselig trak ham ind til sig, og han så lidt overrasket på ham, men fandt hurtigt ud ag hvad Niklaus ville. et lille gisp kom fra ham da Niklaus ved ham. Han lod Niklaus drikke uden at sige eller gøre noget. Han var ikke selv sulten tværtimod. han havde fådt rigligt i går.

Da Niklaus havde drukket, og slikkede ham op af halsen, bed han sig lidt i læben for ikke at sukke over det.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 14 af 16Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)