Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 665

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 11:01 am

Niklaus vågnede ca da klokken var 19:50. Han gabte kort, inden ha strakte sig, og satte sig op. Sukkede kort for sig selv, og hoppede ud af sengen. Gad ikke tage noget på, så han gik over til Drystans værelse, kun iført underbukser. Han gik lige ind. "Så. Tid til at stå op og komme i bad. I dag slipper du ikke for at komme ud." sagde han, og ventede lidt på, at Drystan fik rejst sig, og gik så ud på badeværelset, hvor han smed sine underbukser, og så over på Drystan. "Smut ind under bruseren." sagde han, og gik selv der over, og tændte vandet. Gik ind under det, og begyndte at vaske sig.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 362

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 11:13 am

Drystan vende sig i sengen og så på Niklaus da han kom ind. Han satte sig op, og tørrede noget søvn ud af øjnene. Han hørte hvad Niklaus sagde med at han ikke slap for at komme ud. Hmm.. Han ville nu helt have haft lov til at blive hjemme. Men han sagde nu ikke noget. Han måtte bare bide det i sig, og gøre hvad der blev sagt!
Han rejste sig fra sengdn, og så på ham. Han strakte sig lidt da han kom op og stå, og fulgte så med Niklaus. Ds de kom udpå badeværelset, så han roligt på Niklaus. Han gik ind under bruseren som han fik besked på, og nød bare vandet. Han sæbede sig selv ind, og vaskede sig. Han stod og overvejde noget. Når de var i bad, ende det altid med at Niklaus ville have sex!
Da han havde vaskdt sæben af sig, vende han sig derfor rundt. Han stillede sig op af væggen på samme måde som Niklaus altid bede ham om, med ryggen til Niklaus, så han ligefrem stod klar.

Han måtte erkende at han ikke selv fattede hvorfor han gjorde dette! Måske for at vise at han godt kunne gøre hvad Niklaus ville have, og at han nok skulle være lydig.
Han ville i hvertfald ikke gå så langt som til at sige at han kunne lide det! Men måske var det også lidt derfor. Måske ikke så meget at det var Niklaus der gjorde det, men mere den følelse det gav ham i kroppden
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 12:10 pm

Efter Niklaus var færdig med at vaske sig, så han roligt på Drystan som helt af sig selv stillede sig op af væggen, hvilket fik Niklaus til at smile over ham. Det var faktisk meget rart at Drystan gjorde det helt af sig selv, og Niklaus derfor ikke behøvede at sige det. Roligt gik han bag ham, og helt op af ham. Lænede sig frem mod ham. "Når? Så man stiller sig ligefrem i den her stilling nu, uden at blive bedt om det først? Vil du da så gerne have at jeg tager dig?" Spurgte han med et skævt smil. Han satte sin pik imod Drystans røv og pressede let, dog uden at presse sig hel ind. Det var kun en lille smule han lod komme ind lige nu, da han vil teste hvad Drystan vil gøre.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 2:25 pm

Drystan vidste jo ikke helt selv hvorfor han valgte at gøre dette. Måske var det bare for at vise Niklaus at han vidste at de plejede at gøre det i badet. Så meget havde han da lært. Han hørte dog hvad Niklaus spurgte om, og bed sig lidt i læben.
Han havde egentlig ikke lyst til at svare på det spørgsmål. Han mærkede at Nikalus pressede sig idt op, og der kom en øm lyd fra ham. Han mærkede dog at Niklaus kun pressede sig halvt ind. ”Ja tak Herre.. ”Sagde han stille, og lænede sig op af væggen, så han strittede mere med røven.
Han kunne lige så godt vise Niklaus at han var samarbejdets villig og ikke ville gøre modsand mere.
og han måtte nok indrømme at han ikke rigtig kunne vente nu hvor Niklaus allerede var halvt oppe i ham.
Normalt ville han nok gøre modstand, eller i det mindste tøve, men noget fik ham til selv at stille sig klar denne gang. Måske fordi han bare gerne ville være på god fod med Niklaus nu!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 8:22 pm

Niklaus var meget rolig lige nu, og ventede at se, hvad Drystan vil vælge at gøre. Tog sig ikke af, at han egentlig ikke som sådan svarede på spørgsmålet lige nu, selvom Drystan skulle lære, at man skulle svare på alle de spørgsmål man fik, om man så end ville eller ej. Det var dog kun Niklaus' spørgsmål han skulle det med, og alle andre måtte han godt sige fuck af eller hold kæft til, eller hvad han nu end vil.
Da Drystan valgte, at presse røven mere bagud mod Niklaus, smilede Nik af det. Det virkede som om Drystan vil have ham til at gøre det. Han vil gøre Drystan så pikafhængig som det var muligt. Så Drystan vil bede om at få mere af sig selv, hvis det kunne lade sig gøre. Roligt pressede han sig helt op, men blev blot der. "Fortæl mig med ord, hvad det er du vil have lige nu" sagde han roligt. Ventede på hvad hans svar vil være.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 8:55 pm

Han prøvede virkelig på at styre sig, for det ville bare være så nemt at presse sig tilbage mod Niklaus så han gled helt op. For sådan som han stod nu, var næsten værre end at han kneppede ham. For det var ydmigende, fordi man både stod og tænkte at han skulle trække den ud, men samtidig var der også en stemme i hovedet der bare skreg *stik den nu ind!* Og det var ydmygende at ens krop reagerede på den der måde!
Han mærkede dog at Niklaus pressede sig helt ind, og kom med en svag øm lyd ”mmgh ” Det gjorde dog ikke nær så ondt som når han bare hamrede sig op. Han hørte hvad Niklaus spurgte om, og så en smule tilbage mod ham. mente han virkelig at Drystan skulle sige det? Var han ude på at få ham til selv at bede om det?.
Han bed sig en smule i læben ”Jeg… jeg vil gerne have du…. knepper mig herre” sagde han roligt. Dog kunne det lydeligt høres at det det svært for ham at skulle sige sådan noget. lige meget hvor meget han prøvede på at være lydig og gøre hvad der blev sagt, havde han stadig nogle barriere, hvor han lige skulle anstrenge sig lidt mere for at komme over. Men det vigtigste var vel at han kom over, og at han i sidste ende gjorde som Niklaus bad ham om?
Han så en smule tilbage mod Niklaus ”jeg vil gerne have du knepper mig herre” sagde han mere fast og uden tøven
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 9:21 pm

Han smilede lidt over den lyd, som Drystan kom med, da Nik trængte helt op i ham. Han ventede stadig på, at Drystan vil sige hvad han gerne ville have. Han sagde intet imens Drystan vis kæmpede en smule, for at få ordene ud. Der var ingen tvivl om, at det var svært for ham, at side den slags ting højt. Dog lykkedes det ham bedre at gentage det, og Niklaus smilede over det. "Godt. Du skal nok få det du bedte om." sagde han roligt, og begyndte at bevæge sig i et hårdt og hurtigt tempo oppe i Drystan. Han lænede sig ned, og bed med det samme Drystan i halsen, og begyndte at drikke af ham. Stoppede lidt efter, og slikkede ham kort op af halsen for at få alt blodet med.

Han fortsatte med at bevæge sig i det hurtige tempo i omkring 10-15 min, inden han kom oppe i Drystan. Roligt trak han sig ud igen, og vaskede sig endnu en gang. Da Drystan også var blevet færdig, slukkede han vandet, og gik ud for at finde et håndklæde frem, så han kunne tørre sig med det. Han så roligt på Drystan. "Når vi en gang er kommet ud, så er der intet som hedder nej herre eller stop eller noget i den dur, er det forstået?" spurgte han roligt, og kastede håndklædet over til Drystan efter han var færdig. Han ventede på Drystans svar, inden han roligt gik ud af badeværelset, og ind på sit eget værelse, for at finde noget tøj at tage på. Fandt derefter noget til Drystan, som han gav ham roligt, og ventede blot på, at Drystan fik det på, så de kunne gå.

Da de kom over til døren, fandt han en snor frem, og klikkede den i Drystans halsbånd. Han havde planer om, at de skulle tage til en fest som der var her i byen, og det var meget sandsynligt, at dem fra skolen også havde hørt om den, og det var trods alt weekend i morgen, så sandsynligheden for at nogle af dem kom, den var ret stor faktisk.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 9:43 pm

Drystan hørte hvad Niklaus sagde, og før han vidste af det begynde Niklaus at bevægede sig oppe i ham. Han stønnede ømt over det. Det gjorde stadig ondt, og han var næsten sikker på at det ville blive ved med at gøre ondt. Han bed sig hårdt i læben da han mærkede hvordan Niklaus bed ham ned i nakken, og begynde at drikke.
Lige så længe som de stod på, stod Drystan stabilt op af væggen, stønnede og blev blot mere og mere forpustet. Og da Niklaus kom, lænede han sig mere op af væggen mens han trak sig ud. Han fik vejret, og vaskede sig færdig.

Da de steg ud af badet, så han på Niklaus mens han talte og grab håndklædet. ”det forstået” sagde han til hans spørgsmål. Han tørrede sig, og gik så roligt ud fra badeværelset, og tog imod det tøj Niklaus fandt til ham. Han begynde at tage det på, og undrede sig over hvad de skulle. Han håbede ikke de skulle det samme sted som sidst. Han havde ikke lyst til at møde Diana igen. Af flere oversager. Han fulgte med ham ud til døren, og lod ham klikke snoren på uden at sige noget til det, og fugte efter ham ud.
Han spurgte ikke hvor de skulle hen, men fulgte blot med. Uden at gøre eller sige noget
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 10:12 pm

Han smilede, da Drystan sagde, at det var forstået. Så måtte vi se, om han vil huske det, men lige meget hvad, så havde Nik ikke tænkt sig at stoppe det han havde planer med, lige meget hvad.
Han trak roligt Drystan med sig til det sted der var fest. Der var allerede en hel del mennesker da de kom, og Nik gik roligt lige ind. Trak Drystan med op til baren, og så kort på ham dog uden at sige noget til ham, og så igen på bartenderen. "En øl og Jack D tak" sagde han roligt. Bartenderen stirrede lige nu bare på Drystan som jo stod der med halsbånd og en snor, men sagde intet til det. Nikkede blot kor, og gav dem kort efter det Nik havde bestil. Nik skubbede øllen over til Drystan. "Det er den eneste du vil få, så nyd den." sagde han roligt, og tog selv sit glas, og gik så bare over mod nogle sofaer. Der sad allerede andre der, men Niklaus tog sig ikke rigtig af dem, og satte sig bare ned. Så roligt på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 10:23 pm

Drystan fulgte med ind til festen, og lagde godt mærke til at her var mange mennesker. Det var temmelig pinligt, for dette lignede ikke et sted som sidst, dette lignede mere en normal fest, og der var mange der kiggede på dem. Han prøvede virkelig at lade vær med at tænke over det, selvom det var svært.
Han stoppede da de kom op i baren, og ventede på Niklaus bestilte. Han tog imod øllen da den kom ”tak” sagde han roligt. Og tog den med sig.
Da de kom over til sofaen, så folk meget mærkeligt på ham. Da Niklaus satte sig, satte Drystan sig på gulvet fora ham. Han håbede virkelig ikke at der kom nogle han kende! Det ville være ufattelig pinligt.

Han sad og så lidt ned, den bedste måde at ignorere folks blikke var ved ikke at kigge på dem heller. På den måde kunne man nemmere lade vær med at se folks blikke. Han drak lidt af sin øl, uden at sige noget som helt. Han vidste at dette morrede Niklaus, og han vidste jo også at han ikke havde tilladelse til at sige fra her. Det havde Niklaus allerede gjort klart for ham hjemme fra. Så han måtte hellere bare holde mund og adlyde
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 10:40 pm

Det var tydeligt for Niklaus, hvor ubehageligt det her vist var for Drystan lige nu. Dog skulle han ikke slippe med bare folks blikke på sig hvor han blot havde snor på. Nik havde planer om, at gøre ting som vil blive langt mere pinlige for Drystan.
Da de var kommet over til sofaen, og Drystan sad på gulvet, så en pige som sad i sofaen undrende på ham. Der var da stadig massere af plads i sofaen? "Vil du ikke hellere sidde her oppe i stedet? Det er ikke lige så hårdt?" sagde hun, og der var en let flirtende tone i hendes stemme. Hun ignorere fuldstændig at Niklaus var der. Niklaus sagde dog intet, da han vil se hvad Drystan vil gøre.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 07, 2016 10:57 pm

Drystan sad lidt i sin egen verden da han pludselig hørte en pige tale til ham. Han så op i sofaen hvor der stadig var massere af plads. Men Niklaus havde jo ikke givet ham lov til at sidde i sofaen, så han måtte hellere lade vær, og han måtte også hellere lade vær med at flirte med denne pige, det ville Niklaus nok heler ikke være vanvittigt begejstret for.
Han smilede bare roligt til pigen ”ellers tak.. jeg sidder fint her” sagde han blot roligt, og så lidt væk. Han skulle nødig ende ud som sidst med pigen fra bare. Hvilket mindede ham om at han var ved at være sulten. Men han valgte nu ikke at sige noget om. Det var nok bedste at lade vær!
Han drak lidt af sin øl, og sukkede lidt for sig selv, dette var nok det sidste sted han orkede at være lige nu, nervøsitet, stress og små sulten var en dårlig kombi.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons apr 13, 2016 11:19 pm

Pigen så bare meget undrende på Drystan, da han sagde, at han sad fint på gulvet. Hun rejste sig op, blot for at sætte sig ned på gulvet foran ham. Så bare roligt på Drystan, og lænede sig helt op af ham. "sikker?" hviskede hun forførende i hans øre. Det var næsten meget, at hun slet ikke tog sig af snoren i hans halsbånd overhoved lige nu. Hun var nærmest helt tydelig tryllebundet af Drystan lige nu, på en eller anden måde. Roligt tog hun hans øl ud af hans hånd, og tog en tår af den, og gav den så tilbage til ham igen. Det var tydeligt hun vil have hans opmærksomhed lige nu.

Niklaus sad blot og så på hende, og løftede et øjenbryn over hende. Hvad havde hun gang i? Dog sagde Niklaus ikke noget til hende, da han vil se hvad Drystan vil vælge at gøre egentlig. Dog overvejede han det lidt, og lænede sig ned til Drystan. "Just eat" sagde han stille til ham. Tøsen vil nok ikk kunne høre det, og Niklaus havde ingen planer om, at beholde hende her, men blot lade hende gå igen bagefter. Og han havde planer til efter Drystan havde spist.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 14, 2016 5:44 am

Drystan så på pigen da hun rejste sig fra sofaen, og satte sog ned foran hende. hvad havde hyn egentlig gang i? og havde. hun slet ikke set hverken halsbåndet eller snoren? det ville nok få de fleste til at trække sig. men åbenbart ikke hende her.Han blev helt overraskey over hvordan hun satte sig helt tæt på ham. han nikkede roligt da hun spurgte om han var sikker. Da hun tog hans øæ, skævede han en smule op mod Nik. det var jo Niklaus der havde givet ham den. Hvad skulle han stille op med dennr pige? normalt vilæe ham bare lade dey ske, flirte der ud af og bare gøre noget ved det. men det var han næsten 100% sikker på at Niklaus ikke ville finde sig i.

dog hørte han pludselig hvad Niklaus sagde da han lænede sig ned mod ham. han vende kort hovedet og så på ham. mon han havde planer om at beholde. hende her også? det håbede Drystan virkelig ikke, dog var han virkelig sulten, og måske var dette de eneste der blev tilbudt. han vende blikket mod pigen igen med et roligt smil. "faktisk... så er der en ganske særlig ting du kan gøre for mig.." sagde han roligt. han lænede sig frem mod hende, lagde en hånd mod hende nakke, og trak hende lidt hen til sig. han lænede sig helt frem mod hende, og bukkede så hovedet ned mod hendes hals, hvor han slikkede op af den, til han fandt det helt rigtige sted. Derefter lod han rænderne synke i, og kom med et nydende suk da blodet sprøjtede ind i munden på ham. årh!! det var så godt, han havde ikke fået noget føde i lang tid, og han vsr virkelig sulten, så suæten at han ville spise fra hvem som helst lige nu, selv det der klamme blod fra skålen hos Diana.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons apr 20, 2016 11:59 pm

Hun så bare på ham, da han nikkede som svar, og bed sig svagt i læben. Hun vil på en eller anden måde få ham, det var hendes mål, lige meget om han var optaget på nogle måde eller ej. Det ragede hende ikke det mindste lige nu. Hun vil blot have fat i Drystan for en stund.
Mens tøsen tog en tå af Drystans øl, sad Niklaus blot hel rolig og betragtede det der skete. At det var så tydeligt at tøsen her vil ha Drystan, selvom han ikke var fri. Dog var Niklaus tilfreds med, at Drystan ikke på nogle måde prøvede at flirte tilbage igen, for ellers var det gået ud over Drystan.

Da Drystan snakkede så pigen på ham, og smilede bredt, da hun hørte at der var noget hun kunne gøre for ham. Uden at sige noget, lod hun ham trække hende over til ham, stadig med et flirtende smil. Et svagt suk kom fra hende, da Drystan slikkede hende op af halsen, og hun lukkede øjnene imens. Dog åbnede hun dem ret hurtigt igen bag efter, med et gisp. Hun var en smule chokeret over det i starten, men lod dog Drystan spise af hende. Imens så Niklaus bare roligt på uden at sige noget til det lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn apr 24, 2016 8:05 pm

Han var nu meget overrasket over at tøsen ikke gjorde modstand eller noget. Dog var han da tilfreds med det! Så kunne han nemmere komme til at spise uden at skulle bruge kræfter på at holde hende fast. Da han var færdig med at drikke, trak han sig lidt væk. Slikkede det sidste blod væk der løb ned over hendes skulder. Han rettede sig op, og så roligt på pigen.
Han var godt klar over at han måtte gøre et eller andet for at slippe af med den her tøs! Hun var virkelig for meget, og hun forstod vidst ikke en hentydning!.

Han lænede sig tilbage mod sofaen igen, og så kort op mod Niklaus. Gad vide om han var ved at miste tålmodigheden. Drysten smilede roligt for sig selv. Måske kunne han hyle den her tøs ud af den. Drysten tippede derfor hovedet lidt, og lod det hvile mod Niklaus ben, og nussede sig op af hans ben, som en hund der ville kæles, eller som bare nussede sig op af sin ejer. Han var ikke selv vild med at skulle sidde og være så kælen op af Niklaus, men på den anden side! Hellere det end at Niklaus var vred!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn apr 24, 2016 8:42 pm

Tøsen sad bare helt stille mens Drystan drak. Hun håbede lidt på, at hun vil på et eller andet for det bagefter Drystan havde drukket. Det var kun derfor hun lige nu var så stille. Dog begyndte hun hurtigt at kunne lide det, og hendes åndedræt blev derfor mere tungt i det end det var før. Hun var helt afslappet i hans arme lige nu og havde lagt hovedet en smule til side.
Da han var færdig med at drikke havde hun virkelig lyst til at blive i hans arme længere endnu, men satte sig op og så på ham. Bed sig i læben og så på Drystan.

Niklaus sad bare helt roligt imens, og så på Drystan som nu så op på ham. Smilede skævt over det her lige nu. Den her tøs var ikke en af de typer som bare gav op når de ikke fik det de vil. Hun vil blive ved til hun fik det hun var ude efter. Dog blev hun usikker da Drystan kælede sig imod Niklaus. Niklaus derimod smilede bare lidt over det, og valgt at ligge en hånd på Drystans hoved og nusse ham. Var ligeglad med hvad Drystan vil syntes om det. Tøsen overvejede om hun skulle blive ved, eller om hun blot skulle smutte igen. Dog vil hun virkelig gerne have fat i Drystan da hun kunne lide hans udseende. Dog smuttede hun kort efter, og lod dem være for nu. Niklaus smilede blot, og så ned på Drystan. "Man blev pludselig kælen?" sagde han med et grin i stemmen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn apr 24, 2016 8:55 pm

Drystan var udmærket godt klar over at denne pige regnede med, og håbede på at der ville ske mere mellem dem. Men det kom der ikke til. Normalt ville han nok have lagt an på hende, men ikke med Niklaus i nærheden. Han vidste udmærket godt at det ville ikke gøre Niklaus glad, trods han jo aldrig havde sagt han ikke måtte.
Men hellere lade vær end at få ballade.

Han så lidt på pigen da hun bed sig i læben og så usikker ud over at Drystan nussede sig op af Niklaus. Han mærkede Niklaus hånd, og blev faktisk en smule overrasket over det. Han havde regnet med at Niklaus bare ville sidde som han gjorde, og være ligeglad. Han kunne ikke helt beskrive det. Det var meget svært at forklare, men på en måde var det rart! Rart bare at Niklaus ikke var hård ved ham når han lavede en berøring. Han så pigen der smuttede, og sukkede lettet. Han havde virkelig ikke vidst hvad han skulle gøre hvis dette ikke fik hende til at gå.
Drystan hørte hvad Niklaus sagde, og skævede lidt op mod ham, men så ned i gulvet. Han bed sig lidt i læben. Burde han sætte sig op igen..
Dog lod han sig hoved hvile mod Niklaus ben. Det kunne vel aldrig skade at gøre det af sig selv? Det måtte vel være den perfekte slave?
Dianas slaver opførte sig som hunde! Og de kælede sig hele tiden op af hende, og Diana elskede det. Han bed sig lidt i læben ”herre? Er det i orden at jeg spøger dig om noget?” spurgte han så stille, og var selv imponeret over at han kunne huske en regel
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn apr 24, 2016 9:14 pm

Niklaus blev ved med at nusse Drystan på hovedet, og smilede skævt over det. Han så roligt ned på Drystan og så godt han skævede op til ham, og smilede bare over det. Han sagde intet til Drystan lige nu sad som han gjorde. Lod ham blot gøre det. Da Drystan spurgte om han måtte spørge om noget, smilede Niklaus over det. Tilfreds med at Drystan huskede at spørge først. Det vil ikke havde undret ham hvis han ikke havde husket det, og blot spurgt i stedet. "Hvad vil du spørge om?" spurgte han roligt, og så ned på Drystan, og ventede på hans spørgsmål kom.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn apr 24, 2016 9:26 pm

Drystan var overrasket over at Niklaus blev ved med at nusse ham. Men på en måde havde han ikke så meget imod det! Tænk at ha skulle ende med at bryde sig om at nogle nussede ham? Men hellere det end at han slog ham!. Han hørte at Niklaus spurgte hvad han ville spørge om. Han bed sig en smule i læben.
”Diana så jo gerne sine slaver som hunde…. Hvad med dem?.. Hvordan vil du gerne have en slave er?” spurgte han og vende hovedet og så på ham. Han vidste godt han selvfølgelig godt at han skulle følge reglerne, men var der en måde han gerne ville have at en slave skulle være?.

Drystan sad og så lidt på Niklaus mens han hørte hvad Niklaus svarede, dog hørte han pludselig noget der fik ham til at vende hovedet den anden vej. En flok fyre kom over og stod nogle meter fra sofaen, nogle store brød.. vareulve! Nogle gutter som Drystan ofte var oppe at toppes med. Den ene af dem grinte højt! ”HA! Så er det altså rigtigt!... Vores lille Drystan har fået snor på!” Sagde han. Drystan brummede vredt. Men gjorde ikke noget.

”Sig mig var fyren der ikke klov nok til også at give dig mundkurv på?” Grinte han højt. Drystan rykkede lidt på sig, og lod sine tænder vokse ud samt hans øjne blev sorte ”ti stille køter!” knurrede han.
Fyrene grinte bare. ”Sig mig?.. går han kun tur med dig? Klør han dig over på maven?” grinte de højt. Drystan knurrede vredt, og det var tydeligt at han virkelig prøvede at beherske sig selv.

Fyren satte sig på hug selvom der var mange meter mellem dem, for at komme øjehøje med ham ”Hvem skulle tro at Drystan ville ende som en bøssekal i en snor” sagde han blot hånligt.
Drystan fik nok, han ville springe lige på dem og fjerne de der gemme grin fra deres klamme ansigter. Dog da han prøvede at rykke frem, skrammede halsbåndet om hans hals, da Nik jo havde fat i snoren. Han knurrede over det, men ikke af Nik bare det faktum at han ikke kunne komme nogle vegne
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man apr 25, 2016 10:07 am

Niklaus sad roligt og ventede på at høre hvad det var som Drystan vil spørge ham om. Han lyttede til det, og smilede lidt over det. "Diana er mere til petplay og den slags, og det er derfor hun helst ser sine slaver som hunde. Jeg er ikke lige så meget til den slags som hun er. Det kan da være rimelig sjovt af og til at lade ens slave være en hund, men ikke hele tiden. Jeg ser mere bare mine slaver som slaver." svarede han, og så ned på Drystan.

Da der pludselig kom nogle over, så Niklaus roligt på dem, og hørte godt det de sagde, men sagde intet til dem. Han kunne tydeligt lugte, at de var varulve. Nogle tanker begyndte at røre på sig i hans hoved, og han smilede lidt over det for sig selv. De her fyre virkede da til at være temmelig flabede, og det var det som var sjovt at lege med. Han hørte det de sagde, og blev ikke specielt glad for det de sagde. De fornærmede jo på sin vis Niklaus lige nu. Sagde han var dum da han ikke havde givet Drystan mundkurv på. Han fik dog nogle tanker, og smilede ondt ved dem.

Da Drystan sprang frem af, trak Niklaus ham hurtigt tilbage via snoren. "Rolig." sagde han og så på fyren foran. Det vil blive sjovt hvis han kunne få lov til at lege med den fyr også, specielt nu da hans lille kobbel havde ødelagt hans planer lidt. Der var altid nogle som kom i vejen for hans planner. Han vil ha fingre i den varulv som provokerede Drystan lige nu, og lære den hund at opføre sig ordentligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons apr 27, 2016 12:10 pm

Drystan lyttede til hvad Niklaus sagde.. hmm så han skulle altså ikke være som en hund.. hele tiden i hvert fald. Han skulle bare være som en slave.. ja det var jo nemmere sagt end gjordt! Han vidste jo ikke hvordan en slave var! hmm men han måtte vel bare følge de regler der nu engang var hos Niklaus, og så håbe på det bedste.

Drystan var rasende over de her fyre! Og han vidste bestemt ikke hvorfor, men han blev blot mere. tosset over at de fornemede Niklaus. Der var en dell der var gået lidt fra stedet da de så at Drystans øjne var sorte, og hand tænder var ude.
han havde virkelig lyst til at springe i ansigtet på dem. men da han prøvede, mærkede han det ryg Niklaus lavede, og hørte ham sige rolig. Han knurrede blot lidt over disse fyre.

"nåårh! må den lille hundehvalp ikke lege?" bom det fra en af fyrene mens de alle stod og grinede. Drystan var virkelig så tæt på at klikke sig fri, og bare banke æivet ud af dem, og derefter drikke alt blod i dem. dog gjorde han også alt hvad han kunne for at behærske sig. han skævede en smule. mod Niklaus. hvorfor sad han bare der og fandt sig i det?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons apr 27, 2016 2:42 pm

Det var tydeligt at mærke hvor irriteret Drystan vist var på de her fyre her lige nu, og det morede Niklaus en del. Han kunne dog godt forstå Drystan lige nu. De her fyre var da rimelig irriterende, og det var en af grundene til at Niklaus vil have fat i en af dem, og lære ham at være ordentlig. Det skulle nok blive sjovt, men han vidste ikke hvordan Drystan vil reagere på det, hvis Niklaus vil gøre en af dem til en slave også. Dog var Niklaus pisse ligeglad med Drystans mening da han ikke bestemte en skid.

Han hørte det fyren sagde, og smilede over det. "Tror du ikke snare det er dig som er hvalpen her? for du opføre dig mere som en hvalp end Drystan gør det." sagde han roligt, men det var stadig en smule flabet. "Og hvis du mener jeg ikke har ret i det, så har jeg en udfordring til dig, som en hvalp ikke vil kunne klare specielt godt." sagde han, og havde et skævt smil på læberne. Hans plan var at få ham med sig hjem, dog uden at resten af hans kobbel fulgte med dem. De skulle ikke finde ud af hvor det var henne.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 4:00 pm

Drystan så lidt op mod Niklaus da han begynde at tale. Niklaus virkede ikke som en type der gad åbne munden og tale til sådan nogle uden at der var en rigtig god grund til det! Så enden var Niklaus virkelig blevet fornærmet, eller også så havde han noget andet i tankerne, og det gjorde Drystan lidt nervøs. Dog sagde han intet.

Det store brød brummede bare utilfredst! ”Hvorfor skulle jeg tage imod en udfordring fra dig?... Jeg er ikke med på den slags lege” sagde han blot.
Han så på Drystan ”Desuden så kom vi blot for at nyde synet af den der skiderrik, som endelig var blevet sat på plads” klukkede han blot.
Drystan smilede bare flabet til dem. ”ja og tænk at der skulle en vampyr til det og ikke en ’stor styk vareulv’ ”Kom der flabet og provokerende fra Drystan der helt klart lavede baby stemme da han sagde det sidste.
Fyrene knurrede vredt af ham, og Drystan gengælde det bare.

Den største af fyrene brummede bare, og rettede sig mere op. ”Hmf!.. forbandede blotsugere!” brummede han, og hentydet til dem begge. ”Kom vi skrider! Jeg får myrekryb af de øjne!” mumlede han bare til de andre, der vende rundt og begynde at gå.
Drystan brummede bare for sig selv. Hvor havde han dog lyst til at løbe efter dem og give dem en ordentlig omgang.
Han vende dog derimod blikket mod Niklaus ”undskyld jeg trak i snoren!... De fyre går mig bare på nakken” brummede han lidt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors apr 28, 2016 4:22 pm

Det som fyren sagde, fik Niklaus til at smile lidt. "Nurrr er hvalpen bange for ikke at klare min udfordring?" Spurgte han med en stemme som man brugte mod børn eller hunde. Han smilede flabet til fyren, og håbede han vil tage udfordringen op.
Han hørte det næse han sagde, og smilede lidt over det. Og smilede mere over Drystans kommentar. Den morede ham faktisk. Også det at varulven bare valgte de vil gå. Dog var Niklaus ikke færdig med dem endnu.

Da de var smuttet, så Niklaus roligt på Drystan og hørte hans undskyld. Han lænede sig ned og klikkede snoren op, og så roligt på Drystan. "Du kan få lov at gøre imod dem hvad du vil, blot kom hjem når du er færdig. Ellers ved du jo hvad der sker." Sagde han roligt, og så på Drystan.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 13 af 16Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)