Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Yesterday at 7:03 am by Aira

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man mar 27, 2017 11:13 pm by Drystan

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Aira

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5672 indlæg in 345 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 333

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 2:41 pm

Drysten vrængede næsten lidt da Niklaus sagde at det nok skulle lykkes ham at knække ham. Det vsr hsn nu ikke sikker på! Men det havde han ikke tænkt sig at sige til Niklaus.

Han så på ham da han sagde at det da var en start, men så lidt overrasket og undrende på ham da han sagde at han heller måtte straffe ham for det han havde gjodt. Han så efter ham da han gik over for at hente noget, han spærede øjnene lidt op da han så at Niklaus tog en pisk.

Han begynde at vride lidt i kæderne. Han vidste jo godt det ikke hjalp. Han hørte Niklaus sige at han fik 100 slag. Han så på ham "er du vanvittig?... 100 slag med den der?!! Du er jo bimlende vanvittig!" udbrød han og rev til i kæderne, hvilket blot sagde knæk i hans håndled. Hvilket fik ham til at øme sig i et udbrud. Det var vidst meget godt at han healede, for han havde lige brækket hans eget håndled.

Han fulgte Niklaus med øjnene, han sukkede opgivende "det er forstået!" brummede han og gjorde sig klar til de hunderede slag i helvede. For han var temmelig sikkert på at Niklaus ikke var typen der holde tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 637

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 2:56 pm

Han var meget sikker på at det nok skulle lykkes ham, om han så skulle bruge sin evne til det.
Da han havde hentet pisken så han roligt på Drystan, som vred sig i kæderne. Niklaus sukkede kort over ham. Så han havde ikke indset endnu, at han ikke vil kunne bryde dem? Han hørte hvad Drystan sagde. "Er jeg vandvittig? Så siger vi det." sagde han blot, og betragtede ham, mens han vred sig endnu mere, og hørte godt knækket. Smilede over Drystan ømmede sig. Nød lyden af folk som havde ondt.
Da han sagde at det var forstået, smilede han lidt. Godt nok havde han glemt at sige Herre, men det kunne de skam arbejde med. "Godt nok." sagde han, og gik om bag ham. Svang pisken, og ramte ham lige på ryggen, meget hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 3:11 pm

Han ømmede sig over sin hånd, men den healede heldigvis hurtigt. Så hans hånd var faktisl allerede ved at være på plads igen. Han de 100 slag ville han jo uden tvivl overleve, men han vidste at det ville komme til at gøre sindsygt ondt.

Han brummede lidt da Niklaus sagde "så siger vi det" til st han var sindsyg. Han fulgte ham med blikket og var virkelig Irrateret over den her situation. Han hørte at Niklaus sagde godt nok, og så at han gik om bag ham. Fuck det her kom til at gøre ondt!!

Han prøvede at forberede sig selv på slaget, men fattede hurtigt at det ikke kunne lade sig gøre, man kunne aldrig forberede sig til et piskeslag.. Det var han klar over på grund af egen erfaring!
Da han mætkede slaget spærede han øjnene op, og kom med et ømt brøl, det væreste ved slag var at de altid overraskede en da man ko ikke kunne se hvornår vedkommende slog! Han gispede lidt. Han kom i tanke om Niklaus regl, og selvom han ikke var meget for det, så måtte hsn hellere huske den og følge dem. Derfor tslte han "1..." sukkede han lidt og ventede blot på de næste 99 slag.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:21 pm

Da han havde slået, smilede han over det ømme brøl som Drystan kom med. Nød det allerede utrolig meget, og hørte lidt efter, at Drystan huskede at tælle, hvilket kun var godt. Han slog endnu et slag, og ramte næsten det samme sted som før, og man kunne tydeligt se stregerne efter pisken. Han fortsatte med at slå, lige til han nåde op på 100 slag. Lagde så roligt pisken fra sig, og så lige på Drystan med et roligt blik. Gik så helt over til ham, og åbnede hans bukser for at hive dem af, så Drystan nu var helt nøgen. Niklaus smilede lidt over det, og overvejede hvad han skulle gøre imod ham lige nu. Om han bare skulle tage ham, eller noget andet først?
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:32 pm

Nogle virkelig forpustede og ømme lyde kom for hvert slag Niklaus kom med! Og selvom det var svært at huske hver gang formodet han at tælle for hvert slag. Han healede hurtigt, men kunne godt mærke at han også blev træt af det. Hans krop blev mere og mere træt, og det viste sig ved at den begynde at ryste.
Han kunne også mærke på sig selv at han blev mere og mere vred! Hvad fanden var den fyrs problem! Hans øjen ændrede sig og blev helt sorte over det hele. Hans prustede, og ømmede sig for hvert slag.

Da de 100 slag var overstået, hans hans krop en smule, han ville nok have svært ved at holde sig oppe hvis ikke han var spændt fast. Han hans bare forpustet, og hev efter vejret. Han mærkede at hans sår healede, men det gjorde hans krop ikke. Han var træt og udmattet.

Da Niklaus kom over til ham og begynde at åbne hans bukser, så han lidt op på ham med de sorte men meget træte øje. ”vær sød og lad mig gå” sagde han hæst.
Han sukkede dog da Niklaus tog hans bukser af ham, og han nu hang der helt nøgen. Han fulgte stadig Niklaus med blikket, men hans lidt med hovedet
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:47 pm

Han så roligt på Drystan da han snakkede, og så hans sorte øjne. Smilede over ham. "Lade dig gå? Hvorfor skulle jeg dog lade dig gå? Det er jo ikke sjovt hvis jeg lader dig gå" sagde han med en rolig stemme, og kærtegnede hans kind blidt imens. Vil være fuldstændig ligeglad med, hvad Drystan vil syntes om det, eller sige til det. Han begyndte at få røde øjne, og lod sine tænder vokse ud. Han havde lyst til blod, så han lænede sig frem til ham, og bed ham i halsen. Og gjorde Drys modstand, vil han fortryde det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 5:00 pm

Han så bare lidt opgivende ud da Niklaus sagde at der ikke var noget sjovt ved det. Han vrængede lidt på næsen da han mærkede Niklaus hånd mod sin kind. Han vende hurtigt hovedet væk, så han ikke blev rørt, mens han bestemt ikke så tilfreds ud. Han krop rystede stadig lidt mens han prøvede at holde sig helt oprejst.

Drystan lage godt mærke til hans øjne og tænder, og vidste med det samme hvad der skulle til at ske. Han knurrede lidt da Niklaus lænede sig frem. Han vred sig for at få ham til at stoppe. Han tog sig sammen, og hamrede sit knæ op i maven på Nikalus, og sparkede ham væk. ”Hold dine klamme finger og tænder fra mig din Psykopat!” udbrød han vredt, og healede med det samme hvor Niklaus havde bidt.

Der var ingen der skulle drikke fra ham! Han var en blod dæmon, det var ham der drak fra andre, og ikke omvendt. Og det var da slet ikke en unge som ham der her skulle drikke fra ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 8:04 pm

Niklaus tog et par skridt tilbage da Drystan sparkede ham, og begyndte at grine over ham. "Tror du virkelig jeg ville stoppe bare fordi du sparker mig væk?" sagde han, og gav Drystand en hård lussing. Så lige på ham. "Jeg gør hvad jeg vil, og du gør hvad der bliver sagt uden at gøre modstand." sagde han med en hård tone. Han overvejede om han skulle bruge sin evne, eller vente lidt endnu, og kom frem til, at det vil være sjovere at prøve uden lidt endnu. "Hvis du gør modstand igen, så kommer du først ned i morgen aften tidligst." sagde han med en rolig stemme. Gik om bag ham, og åbnede roligt sine bukser. Stillede sig lige bag Drystan, og pressede sin pik mod hans røv. Gled ind og prøvede ikke en gang på, at være forsigtig på nogle måde. Begyndte med det samme at bevæge sig i et rimelig hurtigt og hårdt tempo.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 8:25 pm

Han knurrede bare af Niklaus og det han sagde. Han vred sig i kæderne, og det var tydeligt at han var rasende, han så vredt på Niklaus ”ja! Drøm du bare videre!...” knurrede han vredt da Niklaus sagde at han bare skulle gøre hvad der blev sagt.
Han havde bestemt ikke tænkt sig at gøre hvad der blev sagt, ikke om han på nogle måde ville lade den her spasser røre ved ham.

Han hørte hvad Niklaus sagde med at hvis han gjorde modstand igen, ville han først komme ned i morgen. Han fulgte ham bare med et vredt blik, og lagde mærke til at Niklaus gik om bag ham. Han undrede sig over hvad han havde gang i, men regnede det ud, da han hørte at Niklaus åbnede sine bukser. Han vende hovedet lidt og prøvede at vende hovedet om mod ham.

Han kom med et overrasket, vredt og smerte fuldt støn da han mærkede at Niklaus begynde at trænge op i ham. Han vred sig i kæderne, og knurrede arrigt af Niklaus ”STOP DET!!” han prøvede at vride sig for at Niklaus ikke kunne fortsætte.
Han kom med nogle smertefulde udbrud da Niklaus begynde at bevæge sig. ”DROP DET DER!!”
Han sukkede lidt, okay.. han kom til at hænge her til i morgen. Han åbnede sine hænder, satte kort af fra jorden, og grab fat om selve kæden, og i en hurtig og kraftfuld bevægelse løftede han sig op, så hans ven svang op, hvilket ville gøre at Niklaus ged ud. Derefter lod han sig svinge tilbage.
Han ville ramme Niklaus med hele sin vægt hvis han ikke nåede at flytte sig.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 4:55 pm

Han smilede lidt over Drystan. Han skulle nok lære hvem af de to som bestemte. Om Niklaus så skulle bruge sin evne imod ham. Han vil elske det.
Da han trængte op i ham, tog han sig ikke rigtig af ham, at han sagde drop det. Blev blot ved. Dog da Drystan hoppede op, måtte han stoppe. Var ikke tilfreds over det og sukkede over det, inden han flyttede sig, så han ikke vil få Drystan i hovedet. Han lukkede sine bukser igen, og gik om foran ham, og gav ham en lussing, og tog fat om hans kæbe. "Jeg kan også spænde dig mere fast." knurrede han, og brugte sin evne, da det vist var på tide at finde ud af, hvad Drystan frygtede. Han vil helt klart finde en måde at bruge Drystans frygt imod ham på.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 5:09 pm

Drystan ærgrede sig over at han ikke ramte Niklaus.
Han ømmede sig, men knurrede vredt da han mærkede lussingen mod sin kind. Han mærkede hvordan Niklaus tog fat i hans kæbe, og hørte hvad han sagde. Hans øjne var stadig sorte, og han knurrede vredt af Niklaus som en hun der var klar til at bide ham. ”tror du selv det ville hjælpe!” vrissede han arrigt af ham.

Da Niklaus kiggede ind og så Drystans frygt var det faktisk meget enkelt. En mørk og meget lille kasse, som man ikke kunne komme ud fra. Hans største frygt var små og lukkede rum.
Hvis han blev lukket ned i et sådan sted, så ville han gå i panik for fuld drøn. Og det var jo forskelligt hvordan folk ville reagere

Drystan prøvede at vride sig lidt, men han måtte indrømme at Niklaus var virkelig stærk.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 5:45 pm

Han tog sig slet ikke af Drystan som knurrede af ham lige nu. Han smilede dog over det Drystan spurgte om. "Det vil hjælpe på, at du ikke kan gøre lige så meget modstand." sagde han blot med et bredt smil. Han skulle ikke tro, at han kunne slippe så let her.
Da han fandt ud af hvad Drystans frygt var, var han tæt på at grine over det. Seriøst? Men tja hvorfor ikke? Det skulle han nok sørger for skete. Dog ikke endnu.
Han tog fat om hans hals med den ene hånd, et meget hårdt greb, inden han fjernede kæderne om hans hænder. Smed ham ned mod sengen. Fik ham vendt så han lå på maven, og spændte hurtigt hans arme fast til den, og derefter hans ben så de var spredt så han ikke kunne samle dem. Smilede lidt over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:03 pm

Drystan knurrede bare over det Niklaus sagde. Han var ligeglad hvor meget Niklaus spænde ham fast, kunne han gøre modstand ville han gøre det.
han havde ikke tænkt sig at bøje sig for Niklaus! Aldrig!

Han gispede lidt over det hårde grab Niklaus nu havde om hans hals. Men da han blev løsnet op, kæmpede han med det samme imod. Også da han blev smidt på sengen. Han ville rejste sig og flygte fra sengen, men inde han nåede så langt, var hans hænder allerede spændt fast, og kort efter hans ben.

Han vred sig, og løs bestemt ikke glad. Han brølede vredt og prøvede at trække armene til sig. ORH! Hvor havde han bare lyst til at tage hovedet på den lille lort og smadre det ned i gulvet.

Han vred sig og var virkelig hidsig. ”ORH!!! Lad mig så gå!!” brølede han vredt. Han var bestemt ikke vild med at ligge i den her stilling.. Slet ikke
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:20 pm

Niklaus var forberedt på det faktum at Drystan vil prøve at kæmpe imod. Han lod ham dog ikke få lov til at gøre noget. Han smilede da han havde fået ham spændt fast. Nu vil han kunne gøre det, uden Drystan kæmpede så meget imod. Han hørte det han brølede, og grinede over ham. "Lade dig gå? Hvorfor skulle jeg det?" han lod en hånd køre ned af Drystans krop en enkelt gang. Han kom hurtigt op i sengen. "Når skal vi prøve igen, og denne gang ordentlig?" sagde han med en kølig stemme. knappede sine bukser op og lynede dem ned, inden han igen fandt sin pik frem. Lagde sig oven på Drystan, og pressede sig ind i ham. Nød følelsen af det, og begyndte igen at bevæge sig inde i ham. Vil ikke stoppe før han kom på et tidspunkt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:34 pm

Han var snart ved at være godt træt af den snortunge! Da han bare spurgte hvorfor han dog skulle det knurrede Drystan bare. Han mærkede godt at Niklaus kom op i sengen, og vreds sig. Han vidste jo egentlig godt at det var nyttesløst. Men det var stadig forsøget hver.

Han mærkede hvordan Niklaus lagde sig ned over ham. Og et højt, smertefuldt og dybt udbrud kom fra ham da han mærkede at Niklaus trængte op i ham. ”stop!... AHR!” Fuck hvor gjorde det ond! Han havde det som om han revnede over det hele. Hvor stor en pik havde den unge lige?. Der havde jo aldrig været andre der oppe, å han var stram.. som de fleste mennesker burde være. Han Knyttede sine hænder om lagnet.

Da Niklaus begynde at bevæge sig, knurrede han smertefulgt, vred sig så meget han nu havde mulighed for, når han både var spændt fast, men også havde Niklaus ind over sig. FUCK!.. Han havde prøvet meget, men intet som det der. Der var som om det var hele kroppen det gjorde ondt i.
Hans brystkatte var presset ned mod lagnet, og han lagde hovedet ned mod, han måtte bide i lagnet for at kunne holde smerten ud.

”FUCK!... ARH!... Stop!.. jeg har Ah! Jeg har fattet det!” det var virkelig svært at tale ordenligt når hver gang Niklaus så meget som rykkede på sig, fik det til at brande i hans røv som om den var ved at gå i stykker.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:34 pm

Han tog sig stadig ikke af, at Drystan knurrede af ham, eller at han vred sig for at komme fri her fra. Han smilede da han trængte op i Drystan denne gang, og hørte hans udbryd, hvilket han elskede. Det gjorde det kun bedre faktisk. Han fortsatte med at bevæge sig, og nød virkelig følelsen af det lige nu. Han tog hårdt fat om nakken på ham. "Lig stille" knurrede han med en truende stemme. Han fortsatte, og hørte det som Drystan sagde. "Så du har fattet det? Hvad har du fattet?" spurgte han. Stoppede ikke med at bevæge sig.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:42 pm

Han kunne ikke sige at han nød det her! slet ikke! Og han kom heller aldrig til det. Han kom med en øm lyd da Niklaus tog fat i hans nakke. Han hørte hvad han sagde, og skulle lige til at sige noget til ham. Men gjorde han det, så risikerede han nok bare at det her blev meget værre. Derfor gjorde han hvad der blev sagt, selvom det var svært når det gjorde så ondt. ”det ville være en del nemmere at ligge stille hvis ikke du var i gang med at ødelægge min røv!” vrissede han.

Han bed sig hårdt i læben ”jeg har årh.. jeg har fattet at.. mmh.. at det er dig der bestemmer… okay ah?.. så vær sød… mmh at stoppe”
Han erkende at han egentlig ikke regnede med at Niklaus stoppede men det var forsøget hver.

Han mærkede hvordan smerten lagde sig en smule, ikke ret meget men en smule, men det dårlige ved det, var at han nu kunne mærke at Niklaus pik ramte det der punkt han ganske udmærket var klar over sad der! Han kneppede selv pige i røven så snart han kunne komme til det. Men det var noget andet end det her.

Men det der punkt gjorde bare at der var den der irriterede nydelse som gjorde at hans smertefulde udbrud kom mere og mere hen mod et støn. Pis! Så hellere smerten!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:54 pm

Han hørte tydeligt hvad Drys sagde. "Ødelægge din røv? Hvis det er det du vil kalde det, så lad os da sige det." sagde han flabet. "Men det ændre ikke på, at du stadig skal ligge stille."

Han smilede da Drys prøvede at sige hvad han havde fattet, og han var vist begyndt at stønne over det her? Det fik Niklaus til at smile over det. "Hvorfor er jeg ikke overbevist om det du lige siger? Hm, når ja du mangler noget." sagde han bare, uden at sige hvad han manglede. Det skulle han selv finde ud af. Han lænede sig ned, og nappede ham i halsen. Var stadig sulten, og vil have blod, så han bed ham i halsen hvor han begyndte at drikke.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:04 pm

Drystan knurrede lidt over det Niklaus sagde. Han prøvede virkelig at ligge stille, selvom det var VIRKELIG svært. Han prøvede virkelig også på ikke at stønne, men lige meget hvad han gjorde, blev hans lyde mere til smertefulde støn. Og hans krop begynde også at modtage det her på en helt anden måde. Den blev langt mere sensitiv.
Og det var også det der fik hans egen pik til at blive hård, selvom han ville ønske at det ikke var tilfældet.

Han hørte hvad Niklaus sagde. Han manglede noget? hvad manglede han? Dog poppede det op i hans hoved. Oh nej! Det fik han ham fanme ikke til at sige. Han mærkede at Niklaus lænede sig frem, og mærkede hvordan han nappede ham i halsen, og et suk undslap hans læber mod hans vilje.
Han mærke bidet, og knurrede over det. Okay han var nød til at sige det. Han blev sindssyg hvis han skulle fortsætte det her. ”Jeg har forstået at de årh…. at de bestemmer…. Ah….. Herre…”
Det værste ved det her, var at han kunne lugte sit eget blod, men det var lige meget om det var hans eget. Han var sulten, og havde ikke fået noget længe.

Hans tænder voksede ud igen, og han blottede dem mens han stønnede. Forskellen på vampyre og blod dæmoner var, at blod dæmoner havde 4 skabe tænder i over munden i stedet for 2
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:40 pm

Han smilede da det så ud til, at Drystan begyndte at nyde det her mere end han vist lige vil indrømme det over for nogle. Han hørte endda hans suk som kom, som han nappede ham i halsen. Han hørte det Drystan nu sagde, og smilede over det. Var dog ikke færdig med ham endnu. Langt fra. Slikkede ham op af halsen da han havde drukket, og brummede let tilfreds. "Hmm hvem bestemmer?" spurgte han igen, og vil understrege det faktum at det var HAM som bestemte, og ikke Drystan. Hvis Drystan sige at Niklaus bestemte, vil han smile over det. "Mmm nemlig, JEG bestemmer, så hvis jeg hellere vil fortsætte, så fortsætter jeg. Og jeg har tænkt mig at blive ved til jeg kommer." sagde han bestemt. Han tog sig ikke af hans spidse tænder lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:50 pm

Han knurrede en smule da Niklaus igen spurgte ham hvem der bestemte. ”det gør du Herre” sukkede han opgivende. Han kunne jo lige så godt erkende at så længe han lå her spændt fast, så bestemte han ikke en skid. Og det beviste Niklaus da også da han fortalte at han ikke havde tænkt sig at stoppe, men der imod fortsætte til han kom.

Han sank hovedet, og prøvede på ikke at stønne. Men det var svært. En af hans egne svagheder var jo netop smerte. Ikke smerte som at få pisk, eller at Niklaus valgte at hamre sig op i ham. Men som det var nu… så var der langt mere nydelse i det end smerte, og der var desværre også for meget nydelse ind der var modstandskraft. Han stønnede mere over det, og krummede lagnet under sig.

Han mærkede hvor træt hans krop snart var på grund af at han ikke havde fået blod. Bloddæmoner skulle drikke meget mere end vampyre. ”jeg… jeg er nød til… snart at drikke.. jeg… mangler føde!” stønnede han.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:01 pm

Da Drystan valgte at sige, at Niklaus bestemte, og at han kaldte ham Herre, smilede han over det, og var tilfreds med ham. Han fortsatte, og hørte de støn som Drystan prøvede at skjule uden held. "Hm kan man nu lide det jeg gør mod dig?" sagde han med en flabet stemme til ham, og satte farten på sine stød op. Nød det endnu mere.

Niklaus hørte godt hvad han sagde, men spurgte ham dog alligevel. "Undskyld hvad sagde du? Tror ikke jeg hørte hvad du sagde?" sagde han, og nappede ham drillende i halsen som han skulle gentage det han lige havde sagt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:09 pm

Drystan prøvede virkelig at lade vær med at stønne, og det at Niklaus kommenterede det irraterede ham virkelig! Han svarede ikke rigtig på det, han kom blot med en brummen. Han ville ikke sige han nød det personligt, men hans krop var vidst ikke enig med ham.

Han knurrede en smule da Niklaus spurgte hvad han havde sagt. Det havde han jo udmærket hørt. Han stønnede over Niklaus bevægelser, og prøvede at styre det. ”jeg har brug for føde…. Herre” det var tydeligt at høre hans irritation over at Niklaus ville have ham til at gentage det.

Han grab lagnet hårdt og kom med nogle højere støn da han mærkede at han snart ville komme. Han bed sig i læben ”jeg har virkelig brug for noget herre” stønnede han mens han kæmpede mod at komme.
Hans krop var begyndt at skælve lidt, for ikke at tale om at sveden piblede af ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:19 pm

Han grinede lidt over ham. At han blot brummede over det. Det var faktisk på en måde sjovt. Han tog sig ikke af hans knurren, og hørte han gentog det, og samtidig stønnede. "Så du har brug for mad? Har du gjort dig fortjent til noget?" spurgte han med en rolig stemme. Han fortsatte, og hørte godt, at han igen bad om noget. Dog var han ikke sikker på, om han skulle give ham noget. Sukkede dog lidt over ham, og overvejede det, men valgte at vente. "Du kan få når vi er færdige." sagde han med en rolig stemme, og fortsatte bare hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:27 pm

Han bed sig i læben da Niklaus spurgte om han havde gjort sig fortjent, det ville måske være lidt for meget at sige. Han havde først været lydig nu. Han kunne ikke undgå at stønne over det her, og han kunne mærke at han var tæt på at komme. Selvom han allerede hadet sig selv over at være ved at komme på grund af at få den i røven..
Han sank hovedet da Niklaus sagde at han måtte vente til efter det var færdig. Han bed sig i læben, men da hans tænder var ude, ende han med at bide hul på dem. Han prøvede at slikke blodet væk der begynde at læbe ned over dem, fordi han var kommet til at bide for hårdt. Han vende hovedet. ”herre… kan du ikke hjælpe mig her” spurte han mens han selv prøvede at få det til at stoppe, men det var svært når han ikke kunne tørre det væk. Det var ulempen ved at være bloddæmon. Man healede hurtigt, men ikke så hurtigt.

Han mærkede hvordan han var virkelig tæt på at komme, og kom pludselig i tanke om Niklaus åndsvage regel. Han skulle bede om lov. Han brummede for sig selv over det. ”Herre… jeg er tæt på… kan jeg komme?” spurgte han mellem sine støn der kun blev mere og mere intense jo tættere han kom på at komme
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 16Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)