Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 839

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 7:16 pm

Da Drystan puffede til ham, skulede Niklaus til ham. Kæft hvor var Drystan dog begyndt at blive kæk igen, men det skulle Nik skam nok få ud af ham. "Det var ikke et spørgsmål, men en konstatering." sagde han, og så hårdt på Drystan. Håbede på han forstod hentydningen.

Niklaus så på tøsen da hun snakkede, og lod bare Drystan tage sig af hende lige nu, og lod ham samtidig gøre med hende hvad han vil. Så længe de begge adlød Niklaus, så han ingen problem i, at Drystan måtte lege lidt med en også. Det skulle nok blive sjovt, at se om Drystan kunne finde ud af det, at få tøsen til at adlyde ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 408

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 7:29 pm

Drystan så på ham, og bemærkede den hårde tone og det hårde blik. "Undskyld herre... Det var ikke sådan jeg memte det" sagde han roligt.

Han betragtede pigen, hun var lækker nok, men det havde nu kun været et plus hvis hun havde været rødhåret. Han sagde ikke så meget på vej hjem, han gik og overvejede.. For ikke at sige grublede over hvad han skulle gøre ved denne pige..
Han kunne ligge ud med at piske hendd, men det ville jo ligsom være lidt for meget hvis hun ikke gjorde noget forkert.. Hmm måske skulle han ligge ud med at forklare hende det. Forklare hende at hun skulle gøre hvad han sagde, og dllers ville hun clive straffet.

Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 8:01 pm

Han sukkede bare over Drystan kort og fortsatte hjem af. Sagde ikke noget på resten af vejen.
Da de nåde hans hus, låste han roligt døren op, og lod Drystan og tøsen komme ind. Han lukkede døren efter dem, og låste den inden han roligt gik ind i stuen og satte sig i sin sofa. Så over mod Drystan og tøsen og smilede lidt over det her. Det skulle nok blive underholdende at se på Drystan lege med hende, eller det var det han håbede.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 8:20 pm

Drystan hev tøsen med ind da de kom hjem. Han så efter Niklaus da han gik ind i stuen. Han så på tøsen foran sig. Han smilede lidt over hende. "Okay.. Nu skal du høre! Der er nogle regler her i huset, du skal nok få dem alle, men der er tre regler der er virkelig vigtige! 1:tøj er forbudt! 2:altid gør hvad vi siger! 3: og det den vigtigste!... Jeg er din master, og du skal gøre hvad jeg siger... Men ham der inde!" sagde han og pegede på Niklaus "han er din herre! Og han bestemmer..okay?" sagde han med en lidt fast stemme.

Tøsen grinte bare lidt, hun troede vidst at han bare mente det her som en leg, hun nikkede bare kældent. Han så på hende med et løftet øjenbryn "så smid tøjet"
Han så på hende mens hun gjorde det. Han tog fat i hendes skulder og pressede hende ned og sidde på sine knæ. "Dygtig pige!" sagde han og tog fat i hendes kæbe. "Kravl så hen og giv din herre lidt forkælelse med din mund!" sagde han fast til hende.

Tøsen smilede bare igen, hun havde virkelig ikke opfattet noget af det. Han betragtede hende mens hun kravlede ind mod Niklaus og satte sig foran ham. Drystan betragtede hende, og fulgte med der hen.

Da hun satre sig ned foran Niklaus og begynde at give ham et blowjob, gik Drystan om bad ham. "Ville du have noge i mod jeg kneppede hende her foran dig herre?" spurgte han ind mod hans øre..
Han måtte erkende at han tænde på det her.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 8:42 pm

Mens Niklaus sad i sofaen, fulgte han roligt med i det Drystan sagde til tøsen, og smilede lidt over ham. Hørte godt tøsen grine over reglerne, og det var tydeligt selv for Niklaus, at hun vist ikke var med på det her var alvor og ikke blot en simpel leg. Eller for Niklaus var det en leg, men ikke kun en simpel en af slagsen.

Han så på mens hun tog tøjet af, og smilede da Drystan fik hende ned på knæ. Han så da ud til, at han vil kunne blive god til det at tage sig af en som han selv skulle træne. Da pigen kom ind til ham, kravlende på alle fire, betragtede han roligt hendes krop, og smilede over hende. Var tilfreds over hende, da hun begyndte at give ham et blowjob, og nød det bare. Han så roligt op på Drystan kort, inden han så på hende igen. "Slå dig endelig løs. Gør med hende hvad du end lyster." sagde han bare med en rolig stemme, og nød det hun gjorde lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 9:03 pm

Drystan havde aldrig trænet nogle som Niklaus ville havde ham til, men han var født dominerende, og elskede at have magten. Måske var det også derfor han havde svært ved at Niklaus skulle styre.
Han var nu godt tilfreds med at tøsen gjorde som han sagde. Han vidste dog at hun nok ville blive lidt modvillig når det gik op for hende at dette var helt særiøst. Jo det var sjovt, og dem dem var det nok mest en leg.. Men det var ikkd en man kunne droppe ud af når man ikke gad mere.

Drystan smilede lidt for sig selv da Niklaus så ud til at nyde det en del.
Han smilede da han fik afvide at han kunne gøre hvad han ville.
Han stillede sig på knæ bag hende, og betrsgtede hende lidt. Han gav hende et klssk i røven med en god hårdhed. Pigen gispede lidt, men det var vidst okay.
Hmm gad vide hvor hård han egentlig kunne være før det var for meget.

Drystan. Åbnede sine bukser mens han forklarede hende lidt "nu skal du høre! Der er nogle meget simple regler!... Hvis du er lydig, bliver du belønnet... Er du ulydig! Så bliver du straffet!!" sagde han hvorefter han trænkte hårdt op i hende. Der kom et omt støn da tøsen, men hun sagde ikke så meget mere til det.
Han smilede for sig selv, og begynde så at hamre sig op i hende. Noget man kunne høre at tøssen ikke var tilfreds med. Men inden hun nåede at tage sit hoved op fra Niklaus pik, tog Drystan fat i hendes hår og pressede hendes hoved ned så det blev der "jeg gav dig ikke lov til at stoppe!.. Fortsat!.... Og du kan våge på st bide! For så vil du fortryde det..!"
Han vidste jo lidt hvad han snakkede om.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 9:23 pm

Han så på Drystan som stillede sig på knæ bag tøsen. Vidste han vil nyde det her show her, og det vil kun gøre det hele bedre. Lyttede til det som Drystan sagde til pigen, og smilede over ham. Gad vide om Drystan selv var helt underdanig eller om han stadig vil kæmpe imod nogle ting. Det vil ikke undre ham hvis der var.
Han hørte det ømme støn som tøsen kom med, da Drystan trængte op i hende, og han kunne mærke på tøsen lidt efter, at hun prøvede at fjerne sig fra ham. Smilede over at Drystan var så dominant over for hende, og var tilfreds med han ikke prøvede det så meget mere over for ham. Man kunne høre en svag piven fra tøsen da hun gerne ville slippe, og ikke rigtig gad det her da det Drystan gjorde mod hende virkelig gjorde ondt på hende. Nik så bare på Drystan uden at tage sig helt af tøsen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 9:37 pm

Drystan var faktisk pænt ligglad med om tøsen ville mere eller ej! Han havde ikke tænkt sig at spørge hende.. Han holde stadig hendes hoved nede, og begynde så at stod voldsomt op i hende.

Der kom en masse smertefulde lyde fra hende mens hun vred sig for at komme fri. Drystan smilede over hende. Troede hun seriøst at en menneske tøs kunne slippe fra den?
Han bevægede sig hurtigt og hårdt op i hendd mens han begynde at bevæge sin hånd mod hendes hoved, så hun begynde at sutte den ordenligt af på Niklaus. Han pressede hende helt ned så hun tog ham til Roden, hun gagede flere gange og kom med klynkende lyde, og tårene løb ned af hendds kinddt.

Han grinte bare lidt ondskabsfulgt af hende "hvis du blot går som jeg siger, så behøver det slet ikke være nær så ubehaligt" sagde han ig bukkede sig frem mod hende "men bliv endelig ved med at vride dig! Så har jeg en god grund til at straffe dig om lidt. Sagde han hårdt og pressede hende helt ned over Niklaus pik, hvilket fik hende til at blive endnu mefe kvalt.

Drystan bevægede sig hurtige og hårdere op i hende. Og øgede kun de to ting. Han så op på Niklaus med det tilfredssmil. "Er der noget de ønsker herre?" sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 9:55 pm

Niklaus tog sig ikke af alle de mange lyde som der kom fra tøsen lige nu. Han morede sig faktisk over det her lige nu, og smilede over det Drystan sagde til hende. Tog sig ikke af, at tøsen nærmest græd lige nu. Det var kun det der var det sjove. Nød virkelig da hele hans pik kom langt ned i halsen på hende, da Drystan pressede hendes hoved ned over den. Hørte Drystans spørgsmål. Om der var noget han ønskede? Hm ikke lige som sådan lige nu. Han rystede på hovedet. "Ikke lige nu." sagde han. "Og du er ikke i tvivl hvis jeg ønsker noget." sagde han. Han så ned på pigen, som havde tåre i øjnene, og aede hende blidt over håret og ned af kinden. "Bare slap helt af i stedet for at kæmpe imod." sagde han, og smilede lidt til hende.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 24, 2016 10:10 pm

Drystan nikkede til det Niklaus sagde med at der ikke var noget han ønskede. Han fortasste med at kneppe den stakkels pige mens han så på Niklaus, og hørte hvsd han sagde til pigen.
Det vsr ikke fordi ddt virkede som om hin gjorde som han sagde. Drysten lænede sig lidt ned mod hende "se! Vi r dig ingenting! Så længe du gør hvad der bliver sagdd" sagde hsn blot roligt.

Da han havde været i gang et godt stukke tid, kunne han mærke at han var ved at komme. "Herre... Må jeg komme?" stønnede han tungt.

Da han fik lov kom han op i hende, han slap dog ikke hendes hoved da Niklaus ikke var kommet endnu. Han begynde at bevæge hendes hoved igen så hun fortsatre blowjobbet. Han så på hende "brug din tunge, og gør det godt så din herre kan få lov at komme" sagde han og blev ved med at bevæge hendes hoved.

Da Niklaus på et tidspunkt kom, rev han hendd tilbage i håret. Han så på hende " dygtig pige.. Dog er jeg nok nød til at straffe sig for at stritte så meget imod"

Pigen græd, og så bange på ham "vær sød og lade mig gå!.. Det der ikke sjovt..... Jeg vil gøre hvad som helst!" græd hun. Drystan smilede bare lidt over hende "du vil gøre hvad som helst?.... Men lukke prinsesse dog" han tog fat om hendes hals så hun hevvlidt efter vejret "det er jo det der jeg vil have" grinte han vare hånligt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 12:11 am

Niklaus så roligt på Drystan, som lænede sig frem og sagde noget til pigen. Dog så tøsen ikke ud til at være overbevist om det der helt blev sagt, og Niklaus kunne nærmest lugte hendes opbyggende frygt. Han morede sig en smule over hende lige nu.
Da Drystan lidt efter spurgte om han måtte komme, så Niklaus roligt på ham. "Ja kom endelig" sagde han roligt. Sad og nød hendes blowjob, selvom det sagtens kunne være meget bedre end det var lige nu. Der gik noget tid inden han kom i munden på pigen, som med det samme slugte det.

Han betragtede det Drystan gjorde mod hende, og så hun var begyndt at græde hvilket ikke rørte Niklaus det mindste. "Vil du straffe hende her oppe, eller vil du ned og gøre det?" spurgte han roligt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 2:21 am

Dystan kunne ikke være mere ligeglad med om tøsen græd eller ikke, så Længe hun gjorde som han havde sagt! Han smilede for sig selv, han var begyndt bedre og bedre at kunne lide det her.

Han så på Niklaus da han spurgte hvor Drysten ville straffe hende. Han så lidt på pigen "hmm.. Selvom jeg nok sagtens kunne gøre det her oppe, så syntes jeg da at vores prinsesse skal se hendes Herre's yndlings rum"

Han rejste sig, og hen hende op på benene og vegynde at gå mod kælderenn med hende. Han havde fat i hendes nakke. Hun vred sig og kæmpede for af komme fri. Drystan sukkede bare. Han vende sig med hende og gav hende en syngene lusing der havde fået hende til at falde hvis ikke han havde fat i hende. Han tog hårdt fat i hendes hår, og så på hende med et hårdt blik "hør tøs!! Det er meget nemt! Enden går du ordenligt og lader vær med af stritte imod!! HVIS IKKE SÅ TRÆKKER JEG DIG I HÅRET HELE VEJEN NED AF TRAPPEN!!så hvad bliver det?" lød det vredt fra ham.

Pigen begynde at græde igen, men gjorde dog hvad der blev sagt. Selvom hun stadig ikke var 100 % samarbejts villig så gik hun slev med.

Da de kom ned i rummet kunne man våde se og lugte frygten i hende. Hun så sig panisk om. Drystan trak hende med over til sengen. Han hen hende ned så hun lå ind over hans knæ. "Lig stille... Og så lige en regl mere.. Du skal tælle hvert slag! Er du med?... Hvis du glemmer så starter jeg forfra og ligger et slag mere på for hvert et du glemmer!"

Han tog fat om hende og begynde så at så hende meget hårdt i røven, så det sang gennem rummet for hvert slag.
Tøsen startede med at tælle, mens hun græd. Ddg sagde hun pludeligt og glemte at tælle "vil i ikke nok stoppe!?... Jeg vil gerne hjem nu!.." græd hun.

Drystan sukkede over hende, han nussede hende lide hen over ryggen og så på hende "men søde lille skat... Du er jo allerede hjemme" sagde han og kyssede hendes kind som var hun et lille barn. Han smilede roligt til hende. "Men du glemte at tælle så jeg er jo nød til at starte forfra" sagde han blot. Pigen vred sig en smule "nej.. Stop.." men Drystan vaægte ikke at høre efter.

Da han havde givet hende 10 slag, og hendes røv var helt røs, og man tydeligt kunne se aftrylkende efter haans hånd. Rejste han hende op, og sig selv med. Han nussede hende lidt på kinden og smilede næsten sødt til hende "se var det så slemt lille skat?" pigen græd stadig, meb hun habde åbenbart regnet ud af man lige så godt kunne føje ham. Hun rystede derfor på hovedet.

Han smilede roligt "godt.. Kom her" sagde han roligt. Han gik hen ig spænde hende til de kæder han selv havde hængt i. Han lod hånden glide ned over hendes baller der var helt uhjevne efter at de var hævet af hans hånd aftryk.

Han så på hende. "Når men hvis nogle klamp i røven ikke var så slemme, så kan vi godt gå vidre med din straf.. Dette var for at prøve på at stoppe det blowjob du gav din herre" Drystan gik over og fandt en pisk. Den var ikke ret lang, men meget tynd og flexibel.

Han så på hende "ti skal bruge kunne gøre det" sagde han blot og afleverede første slag, der ramte hende lige på ballen og efterlod en tynd rød streg. Derefter fordelte han slagene mod hendes ryg og numse. Pigen græd! Meget.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 9:21 pm

Han smilede over det Drystan sagde, og nikkede stille. Han var faktisk nysgerrig på, hvad Drys vil gøre imod hende. "Det lyder som en god ide" sagde han og smilede over det. Niklaus rejste sig op, og begyndte at gå mod kælderen, dog hørte han Drystan gav hende en lussing som vist langt fra var blid, og det fik ham til at smile over det. Godt nok var Drys begyndt at blive meget dominerende, men kun over for tøsen, men hvor længe mon der vil gå, inden han prøvede at være det over for Nik? Men hvis han prøvede på noget, vil han blive straffet for det uden tvivl.

Da de var kommet der ned, stillede Niklaus sig op af vægen for at betragte det som Drystan valgte at gøre imod hende. Se hvilken måde han vil prøve med. Det vil ikke undre ham, hvis Drys ikke var lige så hård ved hende, som han selv vil være. Og han havde skam også helt ret. Drys gav hende kun 10 smæk i røven, plus dem hun havde fået før hun sagde hun gerne ville hjem. Han var rimelig tilfreds med Drystans svar på det hun havde sagt, at hun allerede var hjemme.

Han lod Drystan bruge kæderne og alt han andre ting, som han end lystede lige nu. Nød egentlig det her show her. Han vil sagtens kunne lade Drystan klare hende mere eller mindre selv, men Drystan skulle stadig kende sin plads, og ikke tro han kunne tillade sig mere, fordi han fik lov til at gøre det her mod tøsen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 10:02 pm

Han måtte bestemt indrømme at han bedre og bedre forstod Niklaus. Der var virkelig noget fantastisk over at kunne gøre med en anden person som man ville. Han lagde godt mærke til at Niklaus blot stillede sig og så på.

Han vidste godt at han ikke var lige så hård, som Niklaus var. Men denne pige var et menneske, og han havde ikke tænkt sig at ødelægge hende helt… ikke endnu i hvert fald.
Men han var dog heller ikke helt færdig endnu. Da han havde givet hende de 10 lag med pisken, byttede han den ud med en pisk der tydeligt kunne slå langt hårdere. Han gik om foran pigen og så på hende, tårende trilede stadig ned af hendes kinder. Han satte pisken mod hendes hage, og løftede hendes hoved op. ”helt ærlig!... det der tuderrig er altså ved at gå mig på nerverne!” sagde han hårdt.

Pigen pev lidt, men prøvede på at stoppe. Han så på hende ”næste gang du begynder at tude vil du blive straffet for det!” sagde han blot.. Han så lidt på pisken. ”måske det ville være for meget at give dig flere slag i røven!.... du skal jo bruge den om lidt!” sagde han blot med et ondt smil. Han gik lidt væk, men dog stadig foran hende. Han så lidt på hende med et roligt smil.
Han svang pisken, og lod den ramme ind over hendes mave. Hvilket fik hende til at skrige højt. Drystan så lidt på hende som om han ventede på noget. ”du glemmer vidst noget!” Pigen så undrende på ham.

Han sukkede lidt ”du vil blive pisket indtil du husker det!... så du må hellere begynde at tænke!” sagde han blot og fortsatte med at piske hende ind over maven og brystet.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 10:24 pm

Niklaus så roligt på, og havde ikke tænkt sig at stoppe Drystan, med mindre han var ved at dræbe tøsen helt. Han ville ikke have tøsen døde, eller ikke endnu i hvert falde. Måske senere, men først skulle de havde noget sjov ud af hende. Han smilede over Drys som sagde, han var ved at blive træt over tøsens tuderrig. Det var han også selv ved at blive. Han kunne ikke holde dem ud som græd hele tiden.

Han lod Drystan piske hende færdig uden at sige noget, og det her tændte ham. At se en anden i smerte. Han smilede over det, og over pigen som vist allerede havde glemt, at hun skulle tælle slagene hun fik. Han prøvede på, ikke at blande sig lige nu, og bare lade Drystan selv lege lige nu. Så kunne han altid få ham til noget senere.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 10:44 pm

Drystan nåede at slå tøsen mange gange før det vidt gik op for hende hvad det var hun havde glemt. ”jeg skal tælle!” udbrød hun og var ved at tude igen. Drystan smilede bare tilfreds ”Godt!... Rigtig godt!... så nu… tæller du!” Han så på hende med et roligt smil ”hmm tror 30 slag må kunne gøre det” Han smilede ondskabs fulgt ”du skal jo også have en straf for at glemme at du skulle tælle med” sagde han blot som om det var helt fair. Men man kunne tydeligt se på hende at hun ikke var enig.

Drystan smilede bare over hende. Han svang pisken igen, mod hendes side. Og denne gang huskede hun at tælle, han gik rundt om hende mens han slog. Så hun fik slag over alt på kroppen, både på maven, brystet, lårene, armene, ryggen og ballerne. Da han var færdig med at slå hende, og hun blot hang i kæderne helt af træthed.

Han smilede over synet. Han gik om bag hende. ”bare rolig prinsesse.. nu skal du nok få lov at slappe lidt op… for hvis du bare gør det, så behøver det her slet ikke at gøre ondt” sagde han med et lumsk smil.
Han gik om bag hende og åbnede sine bukser. Han spredte hendes baller og trængte hårdt op i hendes røv. Pigen skreg op, og vred sig.
Drystan ignorerede hendes vriden, og begynde bare at støde hårdt op i hende. Hun vred sig lidt, men det var tydeligt at hun var for træt til at kæmpe ret meget imod.

Drystan kneppede hende hårdt, og så hen over hendes skulder, og så over på Niklaus med et tændt smil. Han så på ham med et indbydende blik. ”Har du ikke lyst til at Joine Herre?” sagde han med et skævt smil
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 11:08 pm

Han betragtede hele Drystans show, og smilede over ham, og over pigen da det gik op for hende, at hun skulle tælle. Ventede bare på han var helt færdig, og så så, at han valgte at kneppe hende i røven. Han betragtede dem lidt, og hørte det Drystan spurgte om. Smilede lidt over det, da det var fristende. Han kunne jo vælge det på to måder. At bruge hendes fisse, eller at tage Drystan, selvom det nok ikke var det han mente, eller det regnede han ikke med. Han smilede bare over tanken at han kunne kneppe Drystan mens han kneppede en eller anden tøs, som de stadig ikke anede hvad egentlig hed. Han var egentlig også ret ligeglad med hendes navn.

Han begyndte at gå over imod dem. "Hm jo hvorfor ikke?" sagde han roligt, og valgte at stille sig foran tøsen, og så roligt på hende med et lidt ondt smil. Åbnede roligt sine bukser, og trængte op i hendes fisse, så hun nu var mere end fyldt ud. Hun skreg endnu mere af smerte over det, men Nik nød blot hendes smertensskrig, og begyndte at bevæge sig hårdt og hurtigt i hende. Vil bagefter lege lidt med Drystan. Smilede over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 11:20 pm

Han måtte indrømme at han aldrig havde prøvet det her før. Trekant var kun noget han plejede når han havde 2 piger.. Men ikke på den her måde. Men det var nu ret frækt. Og han kunne ikke lade vær med at smile over den måde hun skreg op på da begge hendes huller var fyldt ud!

Han fortsatte med at kneppe hende hårdt, han begynde at stønne over det da det var stramt i hendes røv, og lige så meget fordi Niklaus nu var oppe i hende. Det var tydeligt at det gjorde ondt på pigen, men også at hun snart var så udmattet at hun ikke kunne mere. Hun kom stadig med skrig og smertefulde udbrud, men hun hang nærmest bare i kæderne, og blev kun holdt oppe af dem der kneppede hende, og så kæderne.

Drystan tog fat i hendes hår, og trak hendes hoved tilbage ”Du er vel ikke allerede træt lille skat?” sagde han med et grin. Hun hev bare efter vejret og så ufattelig træt og udmattet ud. Drystan smilede over hende. Han fik set ned mod hendes hals. Og slikkede sig lidt om munden. Hans øjne ændrede sig, og hans tænder var kommer ud. Han havde virkelig lyst til bare at tømme hende mens de kneppede hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 25, 2016 11:33 pm

Han fortsatte, og mærkede at tøsen var yderst udmattet over det her. Det at hun blot hang i kæderne lige nu. De burde nok snart stoppe, og lade hende hvile sig. det havde hun brug for, hvis de skulle have mere sjov ud af hende senere. Han hørte tydeligt det Drystan spurgte pigen om, og smilede lidt over det. Niklaus lagde med det samme mærke til, at Drystan så på hendes hals, og at hans øjne ændrede sig, og hans tænder kom ud. Han så stængt på Drystan. "Jeg ved godt hvad du tænker lige nu, men drop det, du får ikke lov at tømme hende." sagde han roligt og smilede over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 12:01 am

Det var nok sandt at pigen snart skulle have et hvil. Drystan stod faktisk over overejede hvornår hun ville besvime. Han hørte hvad Niklaus sagde og knurrede en smule over det. Han trak dog sine tænder tilbage, og hans øjne blev sig selv igen.
Han to i stedet mere fat i tøssen, og begynde at hamre sig hurtigere op i hende.
Efter noget tid kunne han mærke at han var tæt på at komme. Han bed sig lidt i læben for at prøve at holde sig lidt mere. Han så på Niklaus, og var faktisk i tvivl om han skulle spørge om lov til at komme.

Han valgte nu at gøre det for ikke at ende med at blive straffet selv. ”Herre… kan jeg komme?” spurgte han mens han stadig bevægede sig hårdt i hende. Han ville dog gerne ha drukket fra hende. Men på den anden side! Hun var nok kollapset helt hvis han havde gjort det.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 12:08 am

Han fortsatte selv med at bevæge sig, og kom tættere og tættere på at komme. Han smilede over det, og så på Drystan som valgte at gøre hvad der blev sagt, ikke at drikke fra hende. Han var tilfreds over, at han trak sine tænder ind igen.

Da Drystan så spurgte om han måtte komme lidt efter, smilede Niklaus over ham. "Hmm så lad gå da." sagde han. Efter Drystan var kommet, gik der kun nogle få minutter inden Niklaus selv kom oppe i hende. Han trak sig ud af hende, og så på Drystan. "Tror du må finde et sted hun kan hvile sig en smule. Der er et bur der over du kan bruge." sagde han roligt, og gik over og satte sig i sengen. "Og derefter, kommer du lige her over, og gør din Herres pik ren efter hende." sagde han, og smilede ondt over det, da han vidste, at Drystan ikke vil bryde sig om det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 12:26 am

Da Drystan fik tilladelse til at komme, gik der ikke længe før han kom op i hende. Han trak sig, og hev lidt forpustet efter vejret. Da Niklaus så kom op i hende, smilede han bare lidt. Han nikkede til det Niklaus sagde med et bur.

Han løste pigen op, der faldt om i hans favn da hun blev løsnet op, Drystan løftede hende lidt op, og bar hende hen mod buret. Dog stoppede han op da han hørte hvad Niklaus sagde. Han så bestemt ikke glad ud. Var de ikke kommet over det her!?
Han sukkede bare irriteret over det, og bar tøsen hen til buret.

Hun så udmattet op på ham, og kunne næsten ikke holde øjnene åbne ”vil i……ikk nok… la mig gå.?” gispede hun hæst. Drystan smilede bare lidt over hende, nussede hende på kinden da han havde lagt hende ind i buret. ”lille skat dog… det ved du jo godt vi ikke kan..” sagde han blot, og lukkede buret. Han rejste sig, og gik over mod Niklaus. Han stoppede dog et par meter fra ham og lagde armene over kors ”og forklar mig lige igen hvorfor jeg skulle gør det?” knurrede han.

Han smilede dog skævt, og i en hurtig bevægelse kom han hen til sengen, tog fat om Niklaus hals og skubbede ham ned i sengen. Han holde ham fast i halsen og ned mod madrassen. ”forklar mig lige hvorfor jeg ikke bare skulle gøre det samme ved DIG, som jeg gjorde mod den pige!?” sagde han med et ondt smil.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 8:08 am

Mens Drystan satte pigen ind i buret, ventede Niklaus tålmodigt på det. Hørte godt det tøsen sagde, og det som Drystan svarede til hende. Da Drystan havde lukket buret, og kom over mod Nik, så Nik bare roligt på ham, og hørte tydeligt hans spørgsmål og smilede lidt over det. Han havde skam regnet med, at Drystan vil blive ulydig igen på et eller andet tidspunkt. Det her betød bare, at han nu kunne straffe ham igen, hvilket han vil elske.

Da han pludselig lå ned i sengen med Drystans hånd om sin hals, smilede han bredt over det. "Har du allerede glemt, hvad jeg gør imod dem som er ulydige over for mig? Eller vil du blot gerne have, at jeg straffer dig for det her. Jeg kan tydelig huske hvordan du var sidst jeg havde straffet dig." sagde han, og smilede ondt. Tog sig ikke af hånden om sin hals, da han alligevel ikke kunne dø af luftmangel da han jo på en måde allerede var død i forvejen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 9:54 am

Drystan sad i nd over Niklaus, og holde ham stadig om halsen. Hvorfor skulle gøre hvad der blev sagt? Han havde fået blod, og var ikke udmattet på nogle måder.

Han rynkede sine bryn lidt da Niklaus spurgte om han allerede hanvde glemt hvad Niklaus gjorde når man var ulydig. Han bed sig Kort i læben af Niklaus spurgte om Drystan gerne ville straffes. Han så over mod den box han havde ligget i. Han så bestemmt ikke glad ud. Han sukkede lidt, og slap Niklaus hals.
Han steg ned, og satte sig på gulvet foran ham "undskyld herre" sagde han lidt opgivende
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 10:30 am

Niklaus så roligt op på Drystan, og ventede blot på, at han skulle slippe ham. Han så at det vist påvirkede Drystan en smule, da Niklaus nævnte straf, hvilket han smilede over. Han satte sig op igen, da Drystan fjernede sig, for at sætte sig på gulvet. Hørte hans undskyldning, og smilede over ham. "Se det var straks bedre." sagde han roligt. "Og så gør du som jeg bedte dig om før, og gør min pik ren, er det forstået?" spurgte han en smule hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 2:03 pm

Han havde virkelig lyst til bare at gå amok, at gøre det samme mod Niklaus, som han gjorde ved Drystan. Og han havde virkelig meget lyst til at knurre af ham. Men igen. Han nægtede at tilbringe dagen i boxen. Han så blot op på Niklaus da han sagde at det straks var bedre at Drystan undskylde.

Han brummede for sig selv da Niklaus bad ham gøre det han havde fået besked på.
Han rettede sig lidt op, og bukkede sig så ned over hans pik. Begynde at sutte den ren. Heldigvis havde Niklaus været i det "rigtige" hul. Så det smagte ikke så forfærkeligt som det kunne havde gjordt.
Men det var stadig en pik! Noget han ikke havde lyst til at have i norle af sine huller!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 8:55 pm

Niklaus smilede over Drystan, da han endelig begyndte at sutte hans pik ren som han havde fået besked på. Han havde dog stadig planer med Drystan inden de skulle sove. Men lige nu sad han bare og nød det som Drystan gjorde imod ham. Der gik heller ikke ret længe, inden han begyndte at blive hård igen. Han lod Drystan fortsætte i noget tid, inden han stoppede ham. "God dreng. Kom så kan du få et bad inden du skal sove." sagde han, og rejste sig roligt op. Gik op af trapperne, og ud på badeværelset. Regnede med han fulgte med, og var godt klar over, at de havde fået et i morges, men de trængte vist til et.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 9:03 pm

Dystan fortsatre så længe Niklaus ville havde det, og han mærkede da også udemærket at Niklaus voksede i munddn på ham. Han var næsten helt øm i kæben da Niklaus stoppede ham. Han så op på ham da han sagde at Drystan kunne komme i bad. Det var han nu meget tilfreds med. Han stank af en blanning mellem vershus og sex.

Han rejste sig og fulgte med Niklaus, skævede mod pigen Der lå i buret helt udmattet og sov yderst tungt. Hun var så langt væk, at hun ikke var vågnet om så Niklaus havde besluttet sig for at kneppe Drystan.

Da de kom op til badeværlset, stillede Drystan sig lidt oo af væggen. Han vidste ikke om Niklaus havde nogle bestemte planer, og om det kun var Drystan der skulle i bad, men han tvivlede på det.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 9:10 pm

Da de var nået op på badeværelset, tog Niklaus roligt sit tøj af, og ventede på Drystan også havde gjort det, inden han skubbede Drystan ind under brugseren, og tændte for det varme vand, og gik så selv ind under det. Sukkede lidt over det, og så på Drystan med et roligt blik. "Stil dig op af muren på samme måde som i morges." sagde han, og da Drystan havde gjort det, vil Niklaus uden videre trænge op i ham, og begynde at kneppe ham hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Fre feb 26, 2016 9:20 pm

Drystan begynde at tage sit tøj af, mens han så lidt på Niklaus. Okay så de skulle bade sammen... Igen... Årh han håbede bare ikke det var for at lave det samme som i morges. Men hvad pokker, det kunne de da ikke være! De havde LIGE ordnet hende tøssen. På den anden side.. Niklaus var allerede hård igen.

Han stillede sig under brusseren, og nød vandet da det bæev tændt. Han lukkede øjnene lidt og lod Vandet løbe ned over hans hoved. Han så dog på Niklaus med et næsten måbende udtryk da han hørte ham "hvad?!.. Mener du det?.. Du har LIGE knallet tøsen der nede?!"
Han sukkede dog og gjorde som der blev sagt. "Helt ærlig du burde blive kaldt kaniiaaaah..!" han nåede slet ikke at tale færdig før han mærkede hvordan han trængte hårdt op i ham, og hvordan han allerede begynde at kneppe ham kort. Han kom med nogle smertefulde støn.

Det var bare som om det gjorde lige ondt hver gang. Han stønnede i tagt med at Niklaus bevægede ham. Der gik dog ikke nær så lang tid føf det var mere nydende end smertefulgt, men man kunne stadig mærke smerten
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør feb 27, 2016 10:21 pm

Niklaus smilede over Drystan, da han hørte det han sagde, at han lige havde knaldet tøsen nede under. Ja det var rigtigt nok, men han havde et meget højt libido, så han havde intet problem med, at gøre det igen næsten lige efter. Han var langt fra en af de kedelige typer som ikke kunne klare mere end kun en omgang. "Ja jeg ved godt jeg lige har knaldet hende, og hvad så?" spurgte han, og så lige på Drystan og ventede på, at han vil stille sig mod muren, som han havde fået besked på før.
Da Drystan endelig havde gjort det, hørte han godt det som Drystan var ved at sige, men som han blev afbrudt midt i, fordig Niklaus nu trængte op i ham. "Hvad burde jeg blive kaldt?" spurgte han. Han vil gerne vide det, selvom han måske havde det lidt på fornemmelsen hvad han var ved at sige, men han vil være helt sikker på det dog, og derfor vil han høre det fra Drystan af.

Han bevægede sig hurtigt og hårdt, og smilede over Drystans støn. Det var tydeligt at det gjorde ondt på ham ud fra de støn som han kom med, men også at han rent faktisk hurtigt begyndte at nyde det her. Han smilede for sig selv over det, og lænede sig frem og nappede ham i øret. "Hmm man kan lide det jeg gør ved dig lige nu hva?" sagde han med en legende stemme, og nappede ham temmelig hårdt i nakken. Overvejede at bide og tage noget blod imen, mest fordi det nok var en vane for ham, at han gjorde det, og ikke så meget fordi han var sulten eller noget. Han valgte hurtigt at bide ham i halsen, og drikke en smule.

Han overvejede lidt, hvor han skulle lade ham sove. Han var jo begyndt at blive temmelig flabet over for ham efterhånden. Så vil det være bedst, at lade ham sove i buret igen, bare for at lære ham, at han altid skulle opføre sig ordentlig, eller hvad skulle han? Han var næsten sikker på, at buret vil være den bedste måde, hvor på han kunne lære Drystan at opføre sig ordentlig på.

Han stoppede lidt efter med at drikke fra ham, og slikkede ham op af halsen, for intet af hans blod skulle gå til spilde hvis noget var begyndt at rande ned af hans hals iimens Niklaus havde drukket af ham. Han satte farten og styrken i sine ryk mere op, og fortsatte lige end til han kom, ca 15 min senere. Han trak sig roligt ud, og vaskede sig så for at blive helt ren igen. Da han var færdig, så han roligt på Drystan, og ventede blot på han også var færdig med at vaske sig, inden han slukkede vandet og gik ud af badet. Tørrede sig, og smed derefter håndklædet over Til Drystan så han også kunne tøre sig, hvis det var det han vil. Vente sig så roligt om mod ham, og så lige på ham. "Når, hvordan syntes du selv du har opført dig i dag?" spurgte han med en rolig stemme, og ventede roligt på Drystans svar på det her spørgsmål.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør feb 27, 2016 10:48 pm

Drystan bed sig lidt i læben da Niklaus gerne ville høre hvad han burde blive kaldt. For hvis han blev fornærmet og sur over det, så gik det jo ud over Drystan. Men han vidste også at han ikke kunne lade vær med at sige det, for så ville han nok bare blive straffet endnu mere. ”du burde… ah… blive kaldt… kaninen” brummede han.

Han havde virkelig svært ved at skjule at det føltes godt! Og da Niklaus valgte at kommentere det, knurrede han en smule over det. Han brød sig bestemt ikke om at Niklaus påpegede det.
Han mærkede hvordan Niklaus nappede i hans hals, og kom med et gisp da han bed ham i halsen og begynde at drikke. Han hadet det stadig når han gjorde det! Ingen skulle drikke fra ham! Men han var nu for nervøs for at få en straf, hvis han strittede imod!.

Han stønnede endnu højere da Niklaus satte farten op. Han krummede sine finger mod væggen. Hans støn blev mere smertefulde, men også nydende. Han var jo desværre en af de personder der tænde på smerte, at give den… men åbenbart også at få den!.
Han kunne mærke at hans ben begynde at ryste lidt.

Da Niklaus endelig kom, stønnede han højt, og lænede sig mere mod muren. Han sukkede lidt da Niklaus trak sig ud. Han hev forpustet efter vejret. Han begynde at vaske sig efter noget tid, og blev færdig lidt efter Niklaus. Han gik med ham ud fra badet, og ventede til Niklaus kastede et håndklæde. Han begynde at tørre sig, og så lidt op på Niklaus imens, da han hørte hans spørgsmål.
Han tørrede sig videre, mens han så lidt ned. ”her… til aften har jeg nok ikke været så lydig” erkende han. Han sukkede lidt ”Undskyld.. magen løb af med mig…” erkende han.

Han havde faktisk været lydig i dag.. han havde ikke trodset Niklaus… før for lidt siden. Og det var det dummeste han kunne have gjort! Han havde allerede da Niklaus sagde staf kunne føle frygten ved at skulle ind i det forbandede bur.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør feb 27, 2016 11:05 pm

Han fortsasatte, og ventede på, at Drystan valgte at sige det, som han var ved at kalde Niklaus for før, og Niklaus havde haft ret i sin mistanke om, hvad det havde været, og smilede lidt over ham. "Når så jeg burde blive kaldt for kaninen hva? Fordi jeg kan klare mere end de fleste hvad det her angår eller hvad?" spurgte han med en yderst rolig stemme. Han var ikke så meget for, at blive kaldt navne, andet end sit eget og meget hellere for Herre end noget som helst andet. Det var det eneste som han ville kaldes. Herre og/eller Niklaus/Nik.

Da han havde kommentederet på, at Drystan tydeligt kunne lide det, smilede han over Drystans knurren over det. "Knurrer man af mig?" spurgte han, og der var en let skarp tone i hans stemme lige nu. "Man knurrer ikke af sin Herre" porinterede han.
Han smilede da han hørte det gisp, som Drystan kom med, da Niklaus bed ham i halsen. Han var ligeglad med, om Drystan egentlig havde noget imod det eller ej, da han ikke bestemte noget.

Da de begge var færdige og kommet ud a badet, og havde tøret sig, ventede Niklaus roligt på Drystans svar på, om han selv synte han havde opført sig ordentlig. Han smilede over det han sagde, og nikkede af det. "Nej det er helt rigtigt. Du har ikke været så lydig her til aften." Han så ldt tænksom ud mens han så lige på Drystan. "Man burde nok lære dig det på den hårde måde? At lade dig sove i burdet, med mindre du kan overbevise mig om, at du har lært det, og at du er helt lydig?" sagde han med en kølig stemme. Anede ikke selv helt hvad han forventede af ham, for han var overbevist om det, at Drystan var helt lydig.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Lør feb 27, 2016 11:17 pm

Heldigvis lød det ikke til at Niklaus blev sur over det han havde kaldt ham. Han havde lidt svært ved at svare på det næste spørgsmål han kom med, da det gjorde lidt ondt det Niklaus havde gang i, og Drystan derfor stønnede. Men ja det var bestemt derfor han skulle kaldes kaninen.

Da Niklaus spurgte om han knurrede af ham, og pointerede at det gjorde man ikke overfor sin herre, bed han sig lidt i læben ”årh… Und…nnh skyld.. Herre” fik han fremstammet mellem stønnene. Han havde fået for vane at komme med din lyd når der var noget han var utilfreds med, så det var virkelig svært når han var utilfreds med stort set alt Niklaus udsatte ham for.

Da Han stod og tørrede sig, og han hørte Niklaus sige at det var rigtig at han ikke havde opført sig ordenligt her til aften, bed han sig i læben.
Hans ansigt blev fyldt med frygt da Niklaus nævnte at man burde lære ham det på den hårde måde, og lade ham sove i buret igen. Han gjorde nu noget han aldrig havde gjort for nogle. Han smed sig på knæ foran Niklaus ”Herre jeg beder dig.. ikke det!.. Jeg beder dig!.. jeg vil gøre hvad som helst!” udbrød han, mens han allerede kunne mærke hvordan han var ved at gå i panik. Ikke det! Alt andet end det.

Han så op på Niklaus ”lad mig hænge på et kors med strøm til kroppen hele dagen, eller lad mig hænge i kæderne… det er lige meget.. Bare ikke det!” Han mærkede hvordan hans krop allerede rystede og hvordan han næsten fik svært ved at trække vejret. ”Jeg gør det aldrig igen! ALDRIG!..”
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:00 am

Da Drystan valgte at undskylde over for ham, at han havde knurret af ham, smilede Niklaus over det. Elskede virkelig at høre Drystan undskylde eller prøve på det, mens han stønnede så meget som han gjorde, og der ingen tvivl var overhovedet, at han vist virkelig kunne lide at blive kneppet i røven på denne her måde her. Han vil ikke kunne løbe fra det faktum at han kunne lide det, da alle og en hver nok ville kunne se det eller høre det meget tydeligt på ham lige nu. Han var også ligeglad med, at Drystans knurren var blevet en vane, en lyd som han kom med når han var utilfreds. Det kunne han godt stoppe med, med det samme.

Han betragtede meget roligt og opmærksomt Drystan, efter han havde sagt, at han ikke havde opført sig helt eksemplarisk her til aften. Så at Drystan bed sig i læben over det, da han vist var nervøs, eller virkede sådan. Det havde han skam også rigeligt grund til at være lige nu, da Niklaus ikke var sikker på, om hvad han skulle stille op med ham.
Dog det som Drystan valgte at gøre nu, det havde Niklaus faktisk ikke helt regnet med, men han smilede over det. Elskede virkelig hans reaktion på det. Så ned på ham, som han nu sad der nede på knæ på gulvet, og tiggede ham om ikke at gøre det. Han elskede når de tiggede om et eller andet, lige meget hvad det var de tiggede om.

Han smilede bare mere over det han forslog. At han hellere ville hænge på et kors med strøm til kroppen hele dagen. Well det var virkelig interessant det her. "Er du sikker på, at du aldrig gør det igen? Og at du gør ALT hvad jeg siger og mere til, uden at brokke dig eller gøre modstand eller noget i den dur?" Han så roligt på Drystan, og ventede på, hvad han vil sige til det, og smilede lidt for sig selv lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:10 am

Han brød sig bestemt ikke om at sidde her nede på sine knæ og tigge om ikke at blive smidt i buret. Men han ville virkelig ikke tilbage i det bur. Han var ikke engang sikker på at han ville klare en hel dag i det bur.

Han så op på Niklaus da han spurgte om han var sikker på han aldrig gjorde det igen, og om han ville gøre hvad der blev sagt og mere til, uden at gøre modstand. Han bed sig lidt i læben. Fuck! Det kunne han jo ikke. Hans hjerne sagde jo 2 forskellige ting til ham! den ene var at han skulle gøre hvad Niklaus sagde og på den måde undgå at blive straffet, den anden fortalte ham at han skulle flygte! Så snart han kunne!.

Derfor ende det med at han tøvede. Men han så op på Nikluas ”Det lover jeg!” sagde han og bed sig i læben, hvis bare Niklaus ville lade ham være uden for buret så ville han gøre hvad som helst. ”Jeg skal nok være lydig… bare du ikke smider mig i buret igen” sagde han og så bønfaldende på ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:24 am

Niklaus så roligt på ham, og ventede på hans svar. Havde på fornemmelsen, at han vist lige nu havde en indre kamp med sig selv, om hvor vidt han skulle adlyde ham helt uden noget, eller ikke skulle, og det var slet ikke et godt tegn vidste han, for selvom de så lovede at adlyde og det, så vil de til sidst ende med, at trodse ham på en eller anden måde, men så måtte han jo bare vise Drystan på det tidspunkt, hvem som der bestemte her. At det var Niklaus, og ikke ham.
Da Drystan lidt efter svarede på spørgsmålet, at han lovede det, smilede Niklaus over det. "God dreng. Måske får du på et tidspunkt lov til, selv at komme ud her fra uden jeg er med dig, dog først når jeg ved jeg kan stole helt 100 på dig dog." Sagde han roligt.

Han begyndte roligt at gå ud her fra, og så om på Drystan. "Kom, og bliv nede" sagde han, og gik ud af badeværelset, og ned i kælderen. Standsede, og så roligt på Drystan. "rejs dig, og ræk mig dine hænder." sagde han roligt. Han tog fat om hans ene håndled, som han rakte ham dem, og spændte dem fast til kæden. "Du får dit ønske opfyldt, og får lov til at hænge her til jeg syntes. Du slipper med en mild straf for det." sagde han. Smilede til ham. "Når men sov godt, vil smutte i seng." sagde han, og vente sig om, og gik over til trappen. Slukkede lyset, inden han gik op, og låste døren efter sig. Gik roligt ind på sit værelse, og lagde sig derefter til at sove.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 12:43 am

Drystan kunne mærke hvordan han ligefrem rystede, han var virkelig i tvivl om Niklaus ville lukke ham ind i buret. Han så dog op på ham da han sagde god dreng. Han så lidt overrasket på ham da han sagde at han måske ville komme ud der fra en dag, uden Niklaus.
Det ville bestemt være fedt, at komme væk her fra!.

Da Niklaus sagde han skulle kom var han ved at rejste sig, da han hørte ham sige at han skulle blive nede, han vrængede lidt på næsen. Skulle han kravle?! Hvad fanden troede han at Drystan var? En hund?!.... når ja… det var jo netop det han mente! Drystan fulgte med på alle fire, endda ned af trapperne. Orh hvor var han træt af det her pjat. Han havde virkelig lyst til at tage den fyrs hoved og banke det lige ind i væggen. Dog var det ikke noget han viste, han var nød til at prøve på at opføre sig ordenligt så han måske kunne komme ud, og ikke behøvede være her mere!

Da de kom der ned, og han fik besked på at rejse sig, gjorde han hvad der blev sagt. Han rakte sine hænder frem, og så på kæderne. Puha! Så slap han for buret. Han nikkede til det Niklaus sagde ”tak herre” sagde han roligt. Og egentlig mente han det. Selvom han bestemt ikke var tilfreds med at blive straffet over hoved, så ville han langt hellere stå /hænge her. Han så lidt efter Niklaus da han gik mod døren. Han åndede lettet op, da det ikke virkede til at han ville få en værre straf end dette. Dog mærkede han hvordan hans hjerte stoppede lidt da lyset blev slukket.

Der var BÆL mørkt, han kunne ikke se en hånd frem for sig. Okay dette var ikke lige så slemt som at være i buret, men det var bestemt heller ikke noget han havde det fint med, og han mærkede tydeligt hvordan hans puls steg, og hvordan hans hjerne begynde at gå lidt i panik. Han vred sig lidt i kæderne og prøvede på at komme ned, noget han jo godt vidste ikke ville lade sig gøre.

Han prøvede at slappe af men det var virkelig svart.
De første mange timer gik med at han prøvede at komme fri, og med at han var stresset og panisk. Men efter nogle timer blev han for udmattet. Han faldt lidt sammen og hang i kæderne. Hans håndled var helt røde og blå, og de blødte efter at han hang sådan i dem, og fordi han havde hevet i dem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:07 am

Han så godt Drystans overraskede blik, da Niklaus havde sagt, at Drys måske en dag selv måtte komme ud af huset, uden Nik var med. Dog hvis Drystan ikke selv kom tilbage igen, skulle Niklaus nok finde ham, og bringe ham tilbage igen, og så vil der gå meget længe, inden det skete igen.
Da han havde bedt Drystan om at følge med, og på alle fire, fornemmede han godt, at Drystan langt fra var tilfreds med det her. Niklaus var dog ligeglad med det, om Drystan syntes om det eller ej.
Da han havde spændt Drystan fast, hørte han hans tak, og smilede over det, inden han gik op for at sove.

Da Drystan prøvede at komme ned, vågnede pigen halvt over i buret. Vrængede søvnigt af Drystan. "Så vær dog stille så man kan sove." hun var kun vågnet halvt, så hun var ikke helt obs på hvor hun selv befandt sig lige nu. Hun faldt dog hurtigt i søvn igen, da Drystan var blevet stile.

Niklaus vågnede først rimelig sent næste aften. Den var allerede 19:30. Han gabte og strakte sig, inden han rejste sig op, og tog nogle bukser på og en trøje. Gik roligt ned i kælderen, og tændte lyset. Tøsen i buret vågnede af det, og missede med øjnene. Så sig omkring, og fik øje på Drystan som hang i kæderne, og spærrede øjnene op over det. Det var tydeligt hun ikke var med på, hvad der foregik lige nu. Niklaus smilede bare over hende. Overvejede om han skulle lukke tøsen ud først, eller lade Drystan komme ned. Dog gik han over og åbnede buret så pigen kunne komme ud der fra. Hun så op på ham, og krøb mere sammen bagerst i buret. Niklaus sukkede bare over hende, inden han gik over og løsnede Drystan ned fra kæderne af. "Få din tøs til at komme ud af buret." sagde han, inden han blot gik over og satte sig på sengen og ventede roligt på det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:17 am

Drystan knurrede bare af tøsen der begynde at kommentere på at han skulle være stille. Hun anede garanteret slet ikke hvor hun var. Drystan orkede dog ikke at diskutere med hende.

Han sov da Niklaus kom ned, og bemærkede faktisk ikke lyset, han vågnede først da han hørte at Pigens bur blev åbnet. Han glippede lidt med øjnene da lyset skar i dem. Han så på Niklaus da han kom over og ville tage ham ned. ”Jeg kan ikke mærke mine arme…” erkende han. Og var lige ved at snuble da Niklaus løsnet dem. Han tog sig til sine håndled der var helt sort blå. Han var virkelig øm overalt. Han glædet sig til at det gik over.

Han så på Niklaus da han sagde at Drystan skulle gå over og få hans tøs ud. Han så over mod buret, og sukkede lidt. Han gik over til buret, og skuede sig lidt for at se ordenligt på hende. ”kom så” sagde han blot. Pigen blev siddende og havde vidst ingen ide om at komme ud der fra.

Drystan knækkede sin nakke der var vildt om lidt. ”hør her!.. jeg er virkelig ikke i humør til det her lige nu!... så enden kommer du ud selv… eller også så flår jeg dig ud derfra!” han så på hende ”hvad bliver det så?” sagde han blot og var virkelig alt for smadret til det her!
Hans krop var træt og om, og det ville kræve noget af ham at heale det uden mad.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:31 am

Niklaus tog sig slet ikke af Drystans brok med, at han ikke kunne mærke sine arme. Han havde jo selv været ude om det, da han jo havde været ulydig dagen før. Tog sig heller ikke af, at han var ved at snuble da han kom ned der fra, da det ikke var hans problem, men Drystans.

Niklaus sad roligt og betragtede Drystan, som prøvede at få tøsen ud af buret. Dog så det ud til, at hun ikke gad ud, d hun krøb endnu mere sammen, så langt tilbage i buret hun kunne. Hun så bange på Drystan, men valgte at blive siddende på trods af hans trussel, og valgte at holde fast i tremmerne for at gøre det svære for ham, at få hende ud der fra.
Det her fik Niklaus til at smile. Hun var men modig pige på trods af, hun blot var et menneske.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:41 am

Dyrstan havde egentlig heller ikke regnet med at Niklaus ville tage sig af at han brokkede sig lidt. Og egentlig var det nok mest for at fortælle si krop at han godt var klar over det.

Drystan betragtede tøsen der bestemt ikke så ud til at ville komme ud. Han sukkede over hende da hun blev siddende trods hans trusler. Han så godt at hun holde fast i tremmerne, men smilede bare over det. Det var faktisk lidt sødt at hun troede at hun kunne holde sig fast på den måde.

Han bukkede sig mere ned ”jamen når du ikke vi frivilligt, så må jeg jo bare tvinge dig” sagde han, og rakte armen ind i buret. Han tog fat i hendes hår, og trak hård i hende så hun blev revet ud af buret. Han rev hende helt ud, og holde stadig fast i hendes hår, vippede hende ansigt op mod sig, og gav hende en syngende lussing. ”Når jeg siger du skal komme ud! Så gør du det!... forstået?!” sagde han hårdt til hende. Han lukkede lågen, og slap hendes hår ”og nu kravler du over til din herre!.. Og hvis du nægter eller laver ballede så lover jeg dig at jeg ikke nøjes med en lussing!”

Han sparkede lid til hendes bagdel og ventede på at hun gjorde hvad der blev sagt.
Han kunne godt mærke på sig selv at han bestemt ikke var i humør til det her i dag. Han tog sig lidt til hovedet. Han havde i virkeligheden bare lyst til at sætte tænderne i den uduelige tøs og få det overstået.
Han skar lidt ansigt, hans tænder var allerede ude. Og han prøvede virkelig på at trække dem til sig. Men vrede, sult, smerte og træthed var virkelig ikke en god kompi for et bloddrikkende væsen. Og slet ikke en der havde et temperament som en bloddæmon
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 1:57 am

Da Drystan trak tøsen ud via håret, skreg hun op i smerte. Hun begyndte at græde over det, dog uden lyd på. Hun prøvede at rive sig ud af hans greb, da hun mærkede lussingen hun fik af ham. Tog sig til kinden, og så chokeret på ham. Hun nikkede skræmt da han spurgte om det var forstået, og kravlede over til Niklaus. Dog overvejede hun at prøve at flygte.

Da hun kom over til Niklaus, smilede han roligt til hende, og hev hende op, så hun stod på knæ mellem hans ben. Han lænede sig ned, og bed hende i halsen, og drak en smule af hende, men stoppede lidt efter. Slikkede hende op af halsen, og hørte et suk undslippe hende. Smilede over det, og slikkede sig om munden, inden han så over mod Drystan med et skævt smil. Drystan skulle først gøre sig fortjent til det, inden han måtte drikke. "Sulten?" spurgte han roligt, og så på ham. Smilede over ham, og fortsatte hvis Drystan sagde ja til, at han var sulten. "Hvad vil du gøre for at fortjene at få noget at drikke?" Han så roligt på Drystan, og ventede på svaret.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 2:05 am

Han var nu tilfreds med at tøsen gjorde hvad der blev sagt, og kravlede over til Niklaus. Han blev selv stående, og det var vidst meget godt, for da Niklaus bed hende i halsen var det lige før han ikke kunne kontrollere dig selv. Hans øjne blev sorte, og han måtte bide sig i læben for at tænke på noget andet. Men det var svært, lugten af blod bredte sig i hele lokalet.

Han så over mod Niklaus med de sorte øjne og hans tænder fremme da han spurgte om Drystan var sulten. Han nikkede blot lidt. Han var VIRKELIG sulten, og han havde det virkelig svært ved at den der tøs blod sad der. Hvis ikke Niklaus havde været her, havde han sikkert tømt hende for længst. Han måtte tage håndryggen op mod næsten for at prøve på ikke at lugte for meget til blodet.

Han hørte dog hvad Niklaus sagde, og så på ham ”jeg vil gøre hvad end de vil have mig til” sagde han og måtte se væk fra pigen. Okay han var ikke bare sulten… han var ufattelig sulten. Han havde virkelig svært ved at styre sig, på trods af hans høje alder. Men Niklaus forstod virkelig at sætte måde hans sind og krop ud på en spids hvor han ikke rigtig kunne gøre noget.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 2:17 am

Niklaus smilede over Drystan som tydelig var sulten lige nu. Dog skulle han først gøre sig fortjent til det, før han måtte få noget at spise. Han så ned på tøsen, og smilede lidt på sig selv. "Du må få noget at spise, hvis du kan få tøsen her til at komme. Dog må du kun bruge hendes røv til det, og kun med munden og fingrende, forstået?" Tøsen så noget forarget ud over det der var blevet sagt, og så over på Drystan med et nervøst blik. Ikke sikker på, hvad hun syntes om det. Dog tog Niklaus sig ikke af hende, og så blot afventende på Drystan lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 2:30 am

Drystan stod og brugte ret meget energi på at holde sig i skindet. Han hørte hvad Niklaus sagde med at han kunne få blod hvis han fik tøsen til at komme. HA det var da noget af det nemmeste. Han spærrede dog øjnene op da han hørte hvad Niklaus sagde der efter. Han så over mod Niklaus. HVAD! Var han gal?!

Han så på pigen, og lagde godt mærke til hendes udtryk. Han sukkede lidt. ”jeg er allerede tæt på at slå hende i små stykker, og nu vil du have mig til at være lige bag hende?” Han sukkede lidt og man kunne se at han virkelig skulle tage sig sammen, ikke bare for det han skulle, men også til overhoved at komme i nærheden af hende.

Han kom dog der over, og så på pigen ”læg dig op i sengen på alle fire…” sagde han blot til hende og afventede om hun gjorde.
Gjorde hun det ikke af sig selv, ville han tvinge hende op i sengen, og spænde hendes arme fast.

Dog hvis hun gjorde det af sig selv, ville han roligt spænde hendes arme sammen uden at være hård på nogle måde.

Han satte sig op i sengen bag hende, og skulle virkelig tage sig sammen for det her, men bukkede hovedet ned, og lod sin tunge glide ind over hendes hul. Han holde en hånd på hver balle for at sprede dem. Han skulle virkelig tage sig sammen, en når først han bare smed tanken ud med hvor det var, og at det var klamt, begynde han blot at arbejde som var det hendes fisse.

Han fugtede 2 af sine finger, og pressede dem op i hendes røv uden videre. Hun måtte uden tvivl være øm fra i hår. Men det var nu ikke noget han tog sig ret meget af. Han lod sine finger bevæge sig inden i hende, så de ramte det der helt særlige punkt.

Han skiftedes mellem at slikke hende og bruge fingrene, men han kunne også mærke at det blev mere og mere svært for ham at holde kontrollen, og hans øjne var sorte hele tiden, og hans tænder var også ude, det var ikke noget han længere kunne styre
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 10:03 am

Han så roligt på Drystan, og så godt hans blik, at han ikke syntes om det vist, og ddet fik blot BNiklaus til at smile. Det var jo alligevel ham som bestemte her, og ikke Drystan, så Drystan skulle bare gøre det som han blev bedt om, om så han kunne lide det eller ej. Hvad han så end tænkte om Niklaus lige nu, det var Niklaus helt ligeglad med. Han kunne tænke hvad han vil, så længe det ikke blev for tydeligt han tænkte et eller andet om ham, eller han gjorde andet end blot at tænke det.

Da Drystan så på pigen, så hun nervøst tilbage på ham. Skulle han virkelig gøre det imod hende? Hun så op på Niklaus som roligt så lidt ned på hende med et skævt smil om læberne, og tøsen var ikke sikker på, hvad hun syntes om det her. Hvad nu hvis Drystan var for hård imod hende, og ødelage hende endnu mere af det her? Han vil sikkert være ligeglad, men det vil hun langt fra selv være. Hun hørte det som Drystan sagde, og skælvede over det. Håbede ikke han vil ende med, at miste kontrolen, og dræbe hende eller noget i den stil.

Niklaus sad bare roligt og betragtede Drystan lig nu, som han talte. "Hvis du drækker fra hende, eller dræber hende eller noget andet som du ikke har fået lov til, så venter der dig en straf. Jeg er dog ikke helt sikker på endnu hvilken straf dog." sagde han med en rolig stemme til Drystan, og forventede at han ikke ville miste kontrolen over sig selv. Han måtte ikke gøre noget imod tøsen. Niklaus sad bare tålmodigt og ventede på, at Drystan ville tage sig sammen til, at komme her over nu. Han smilede da Drystan valgte at komme der over.

Tøsen så nervøst på ham, som han kom der over, og havde virkelig lyst til blot at tage chancen og flygte langt væk, men var næsten sikker på, at det ikke vil hjælpe hende specielt meget, da de nok alligevel hurtigt vil få fat på hende igen. Da Drystan nu var nået helt over til dem, så hun bange op på ham, og bed sig i læben da hun hørte det han bad om. Overvejede om hun selv skulle gøre det, da det nok vil være bedre nok, end at hun kæmpede imod, da hun var begyndt at tvivle på, at hun overhoved var stærk nok til at kæmpe imod dem.
Hun sukkede kort efter, og kravlede op i sengen. Lod ham spænde hende fast, så hun nu ikke kunne komme væk der fra. Hun følte sig nu endnu mere fanget end før, og var langt fra glad for det her. Det kunne tydeligt ses og mærkes på hende lige nu. Hun kunne mærke at han nu satte sig i sengen bag hende, og stønnede svagt, da hun mærkede hans tunge imod sin røv. Hun havde aldrig prøvet det på denne måde her før, og var ikke sikker på, hvad hun helt syntes om det dog.

Niklaus fjernede sig fra sengen af, og så bare roligt på det som Drystan gjorde imod hende lige nu, og smilede lidt over det. Han elskede virkelig det her, at have magten til at bestemme hvad folk skal gøre. Han betragtede bare det her lige nu, at Drystan begyndte at slikke hendes røv, og kunne se at Drystan egentlig var nmeget øvet i, at slikke en anden, men det var nok mere fissen end røven han plejede at gøre det ved nok.

Da han pressede 2 fingre op i hendes røv, kom tøsen med en lyd som var en blanding mellem et støn og en klynken. Hun var ikke meget for det her der skete lige nu imod hende. Hun vil meget hældere bare væk, og tårene var begyndt at trille ned af hendes kinder, men man kunne ikke høre hun græd, da hun var bange for hvad Drystan ville gøre imod hende, hvis hun begyndte at tude. Han havde jo allerede sagt til hende, at hun ikke skulle tude igen, men det vær svært ikke at græde når det her var noget hun virkelig ikke gad, og meget hellere vil meget langt væk her fra. Dog kom der nogle støn fra hende af og til, som hun ikke kunne holde inde selvom hun gerne ville.

Niklaus kunne vagt tyde på Drystan at han havde svære og svære ved ikke at bide, og Niklaus sukkede over ham. "Husk nu, du må ikke bide hende eller noget. Ellers vil du blive straffet for der." sagde han med en yderst rolig stemme lige nu. Noget i ham håbede lidt at Drystan mistede kontrollen, så Niklaus kunne få lov til at straffe ham for det. Han vil elske det, men det vil Drystan nok ikke.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 10:56 am

Drystan nikkede til det Niklau sagde med at hvis han drak fra hende eller andet han ikke fik lov til, så ville han blive straffet. Han vidste det godt, og han ville gøre alt for at undgå lige det.

Da han havde bedst pigen om at gå op i sengen, var han nu godt tilfreds med at hun selv gjorde det, også selvom det var tydeligt at hun ikke brød sig om ideen. Og det var der vel ingen der kunne bebrejde hende! Han kunne jo ikke selv lige det! Og hun havde ikke en at være bange for, men 2.
Dog smilede han roligt over hendes støn da han begynde at slikke hende. Da han stak de 2 finger op i hende, hørte han udmærket hendes støn. Det var tydeligt at hun var øm fra i går, og at dette ikke var der hun holde aller mest af at være.

Han fortsatte med hvad han havde gang i, men kunne bestemt også mærke at han fik det svære og svære med at styre sig. Dog var det bare som om det var endnu svære for ham at lade vær når Niklaus hele tiden nævnte det. Men han holde nu ud.
Han rettede hovedet en smule op, og så ned mod pigen ”strit lidt mere med din røv” sagde han roligt. Overraskende roligt faktisk, Men han gjorde alt for blot at fokusere på det her frem for at fokusere på sulten.

Dog gik der ikke længe inden han begynde at ryste. Årh lugten af hendes hus stak i næsen, for ikke at tale om den øredøvende lyd af hendes puls. Han var ved at blive vanvittig. Han rettede sig op, og skubbede pigen ned i sengen så hun lå fladt på maven. Han tog sig til hovedet, og vende sig den anden vej, med fødderne ud over sengen ”jeg kan ikke!...” Han tog sig til ørene som var der en ALT for høj lyd der dunkede i hans hoved. Og det var der også, tøsens puls der kun blev højere af at hun kom nærmere på at skulle komme.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 11:10 am

Niklaus holdte roligt øje med det som drystan gjorde imod pigen lige nu, og smilede over det. Pigen vred sig en smule mens Drystan slikkede hende, og var begyndt at nyde det her en hel del, selvom hun ikke havde troet det var muligt for hende på nogle måde. Dog gjorde han det så godt, at hun så småt begyndte at ville have mere og mere. Hendes støn blev en smule højere over det, og det var tyedeligt hun vist nød det lige nu. Da Drystan bed hende stritte mere med røven, gjorde hun det næsten med det samme, og nød bare det her lige nu.

Niklaus smilede da han så at Drystan var begyndt at ryste over det her. Det var tyedeligt han vist fik svære ved at holde sig i skindet lige nu, og det morede ham faktisk lige nu. Han så han skubbede tøsen helt ned i sengen, og hørte det han sagde. Sukkede over ham. "Hm well, så er der vist ikke noget blod til dig, hvis du ingen gang kan få hende til at komme." sagde han med en rolig stemme, og så bare lige på Drystan som sad og holdte sig for ørene lige nu. Han smilede lidt over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Søn feb 28, 2016 11:28 am

Drystan lignede mest af alt en der havde ekstrem hovedpine, og ikke kunne holde til nogle lyde overhoved. Dog var det kun denne ene bestemte lyd der gik lige i hovedet på ham.
Han så over på Niklaus da Han hørte hvad han sagde, og bed sig i læben. Hans krop rystede, og han kunne virkelig mærke at hans monster snart kom frem.

Han så tilbage mod pigen, han ville sagtens kunne få hende til at komme! Men problemet var hvad han ville ende med at gøre når hun kom, for på det tidspunkt ville hendes puls stile helt vildt.
Han bed sig i læben, tøvede, men vende sig rundt i sengen. Han var nød til det. Han ville jo ikke få noget blod hvis han ikke gjorde.

Han satte sig bag hende igen, og trak hende lidt op. Det var meget tydeligt, også for hende at han rystede voldsomt.
Han startede op igen, dog hurtigere og lidt mere end tidligere. Han gjorde det ikke så det ville ende med at gøre ondt på hende, men stadig så det ikke var helt langsomt.

Han gjorde virkelig alt for at fokusere på alt andet end hendes puls. Han håbede bare på at hun snart ville komme! Ellers ville han end med at flå struben ud på hende jo! Og det ville han helst ikke
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)