Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Regina Close

Chloe

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Nercissa Cinderfort

Joy

Desire

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13711 indlæg in 1100 subjects

Share | 

You'll be mine ~ Drystan (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 925

IndlægEmne: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 1:21 am

S: Baren, Late Night
T: 22:30
V: Udenfor er det køligt med let støvregn.
O: En masse fulde folk og nogle stykker som stadig er ædru.

Det var igen blevet aften, og tid til at legen skulle begynde. Han havde i noget tid kun holdt sig til få slaver, men havde nu besluttet sig. Han havde brug for nye, da de game var begyndt at blive ham en smule kedelige. Der var ingen udfordring i dem mere, men han vil dog stadig beholde dem. Nogle gange var det sjovt nok, på trods af, at de ikke gjord modstand så tit, så han ikke så tit skulle straffe dem. Dog blev han nødt til det en gang i mellem, selvom de ikke havde gjort noget forkert, men det var mere for at minde dem om, hvor deres plads var henne. At det var ham som bestemte og havde magten over dem.

I dag var han taget på bar for at finde et nyt stykke legetøj der, forhåbentlig. Han havde på det seneste ændret en hel del på sine jagtmetoder, da de gamle ikke altid havde virket så godt for ham. Om det vil hjælpe ham i aften, kunne han endnu ikke svare på. Han håbede det inderligt. Han allerede øje på en som han kunne tænke sig som sin nye slave. Dog vidste han ikke nok om denne person endnu, og måtte derfor snakke med ham, og så finde en plan der efter.

Lige nu stod han dog oppe i barn. Han havde bestilt wiskey, som han drak lidt af. Han stod og betragtede folk, og lod roligt blikket glide over dem. Han havde hele tiden øje på hans mål, men stirrede ikke, da han ikke vil fremstå alt for mistænksomt. Lige nu overvejede han dog, hvor vidt han skulle gå over og snakke med sit mål eller ej.

Sidst rettet af Niklaus Tors feb 18, 2016 8:04 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 417

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 3:33 am

Bla bla bla! Gud hvor kunne de fyre fra hans kampsports hold ævle.. Og det var ham der troede at han bare skulle sidde og nyde en øl for sig selv. Det var i hvert fald det der var tanken, og han var da også gået her ned alene.

Men så var de der fæhovedet kommet brassende ind, og de så selvfølgelig at han sad i baren, så de røg hen til ham for at ævle løs. Og trække ham med hen til et bord, hvor han nu skulle sidde og høre på hvilke piger de havde scoret eller ikke scoret. Han sukkede lidt for sig selv. ¨

Stakkels fyre… de havde ikke oplevet det mindste.. mens de sad og blærede sig med at have været sammen 8-9 stykker, kunne han selv bare sidde og tænke på at det var hvad han havde klaret på 1 måned.

Han bundede sin øl, og rejste sig ”Hey Drystan! Hvor skal du hen?”
Han vende blikket mod dem ”jeg skal have en smøg, og så skal jeg have en pause for jeres forbandede sludder” sagde han blot skabt, hvilket fik alle fyrene til at klappe i, og så efter ham.
Han gik ud mod døren, mens han tog en smøg i munden, og tænde den i det han kom ud. Orh! Lortevejer!

Han trak kraven på han jakke op, og skuttede sig lidt. Han brød sig ikke om kulde, men det var nu noget der lå til hans race. Han vred nakken lidt. Han tænkte snart til at slappe af. Han havde haft gang i en del på det sidste.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 3:20 pm

Niklaus blev stående oppe ved baren, og så stadig lidt rundt. Dog havde hans øre indstillet sig på hans ål, for at finde ud af mere om ham. Lyttede til det fyrens venner snakkede om, og rystede lid på hovedet over dem. Sikke ynkelige de dog var. t de kun havde været sammen med 8-9 stykker. Det havde han slået for mange år siden, men tog det ikke som noget stort. Han havde været sammen med mere end 100 gennem hele sit liv, måske også 200. Han anede det ikke, da han ikke havde tal på dem.

Han lagde mærke til, at fyren rejste sig op, og opfangede hurtigt hans navn. Smilede over det, og fulgte ham med blikket, da han gik ud. Han blev dog stående lidt, inden han selv gik ud. Han vil prøve at falde i snak med Drystan. Han vidste han gik på skolen, og at de havde et fag sammen. Noget sagde Niklaus, at Drystan vil blive noget af en mundfuld, men han skulle nok klare det.

Han stillede sig ved siden af Drystan, op af væggen. "Godaften Drystan" sagde han roligt, og så på ham med et roligt blik. Der vil vel ikke være noget underligt i, at han kendte hans navn når de havde kampsport sammen vel?
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 3:45 pm

Han overvejde virkelig om det ikke var tid til at han skulle hjem! Det var ikke ligefrem fordi han orkede de der kvejpander der inde!

Han stod bare og røg sin smøg, og slappede af. Han havde det nu bedst med stilhed. Og det kunne man jo ikke ligefrem sige at der var der inde. Dels var der musik og mennesker, noget han nok nemt kunne overkomme.. Men dels var det også de andre fra hans klasse! Han magtede dem ikke. De var blot små børn! Selvom det nok var fordi han var så gammel som han var... Men han orkede dem virkelig ikke.

Han bemærkede at der var en fyr der stillede sig ved siden af ham. Skønt! Endnu en tosse!!
Han vende dog hovedet da fyrens sagde hans navn! "Burde jeg kende dig...?" sagde han bare koldt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 5:40 pm

Han hørte den kolde tone i Drystans stemme. Han var altså kold, ligesom han også selv var det? Han smilede over det lidt, og sendte Drystan et venligt smil. "Det ved jeg ikke helt om du burde. Altså vi har kampsport sammen." sagde han, og trak lidt på skulderne over det. Lænede sig mere op mod væggen. Overvejede lidt hvad han skulle sige. Hvordan han skulle få Drystan med sig. "Lagde mærke til du var her, så besluttede jeg ville snakke lidt med dig. Måske lære dig at kende lidt? Og bare rolig. Jeg er langt fra som de fyre der inde." sagde han, og så mod døren kort, som for at understrege det han lige havde sagt, inden han igen så på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 6:06 pm

Han lod blikket ramme denne fyr ved siden af sig ud af øjenkrogen mens han snakkede. Han himlede lidt med øjnene , åh gud nej! Endnu en af de der typer der troede at fordi de havde time sammen, så skulle de pludselig være bedste venner.
Han stod blot og røg, og så ud mod gaden, ignorerede ham, og gjorde det tydelligt. Han havde ingen interesse i denne fyr. Han sukkede bare, smed sin smøg ned på jorden, og trådte på den.

Han så koldt og total ligeglad på ham. ”hør! Jeg ved ikke hvad du havde regnet med knægt,… men jeg er ikke interesseret.. jeg er ikke i dem der inde, og heller ikke i dig.. så gør mig en tjeneste at lad mig være i fred!” sagde han bare, og gik forbi ham.

Han gad ikke være her mere, han gik tilbage mod skolen, med hænderne i lommerne. Lorte vejr!
Han sukkede bare. Hvorfor skulle alle være så pisse irriterende. Han var ikke typen der var interesseret i en ven! Overhoved!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 6:25 pm

Det var tydeligt han ikke var interesseret i ham på nogle måde. Han sukkede lidt over det. Så måtte han vel bruge sin gamle metode igen. At tvinge vedkommende med sig på en eller anden måde. Han gad ikke være med til den tjeneste, at lade ham være i fred. Han fulgte blot roligt efter ham. Han tog sig ikke selv af vejret på nogle måde. Han prøvede at finde på noget, men kunne ikke komme på andet, end at overfalde ham, og drikke hans blod til fyren blev bevidstløs, og så tage ham med til sit eget hjem, spænde ham fast, og vente på, at han vågnede.
Lidt efter slog han til. Skubbede ham ind i en gyde, og bed sig fast i hans hals og drak. Hans øjne var blevet røde af det, og han fortsatte. Lyttede til fyrens hjerte, og vil ikke dræbe ham eller noget i den stil. Blev ved til han besvimede af det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 03, 2016 7:11 pm

Han vred nakken lidt, gik og slappede lidt af i sit eget tempo. Han gik blot med hænderne i lommerne. Han mærkede pludselig hvordan der var en der tog fat i ham, og skubbede ham ind i en gyde.
Han vred sig, og mærkede hvordan der blev bidt ned i hans skulde. Han kom en øm lys, og knurrede vredt.

Han tog armene op, og tog fat i kraven på fyren bag ham, og lagde enorm kræft i, og svang ham ind over hans skulder så han fløj nogle meter frem. Han knurrede højt, og hans øjne blev helt sorte. ”Sig mig en gang! Hvad fanden har du gang i” brøllede han af ham.

Han brød sig bestemt ikke om at der pludselig var nogle der overfalde ham, og drak hans blod. Han trampede hen mod ham, tog fat i hans øjne, og bankede ham op mod væggen ”måske du har brug for at prøve det selv!” sagde han blot koldt, og bed ham hårdt i halsen og drak fra ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 04, 2016 10:34 am

Niklaus hørte Drystan knurrede vredt over det han gjorde, men egentlig tog han sig ikke rigtig af det. Han fortsatte kun med at drikke. Han måtte dog stoppe da han blev hevet over Drystans skulder, og han landede nogle meter der fra. Han så at hans øjne blev helt sorte, og Niklaus smilede en smule over det. Dog svarede han ikke på spørgsmålet Drystan kom med. Det var tydeligt han var sur over det her, men det rørte ikke rigtig Niklaus.

Han så roligt på ham, da han blev banket op mod vægen, og selv blev bidt. Han smilede bare lidt over det, da han havde en anden ide. Han slog ham, og ramte et bestemt punkt, som vil gøre så Drystan vil besvime af det. Han smilede lidt da Drystan besvimede, og så sig kort om. Nu skulle han bare få ham med sig hjem. Han løftede ham op, og begyndte at gå hjem med ham.

Da han var kommet hjem, uden at nogle opdagede ham, gik han direkte ned i kælderen, hvor han spændte Drystan fast til nogle kæder i loftet. De vil nemt kunne holde til en dæmons styrke. Og nu var det bare at vente på, at Drystan vågnede igen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 04, 2016 12:49 pm

Det var længe siden han havde smagt campyrblod, og det var bestemt en sær en af slagsen! Vampyres blod smagte altid som en underlig kombu af en masse forskelligt. Og det var det jo typisk også. Med mindre en vampyr holde sig til en slags føde. Og det var de færeste der gjorde det.

Han drak et stykke tid indtil han mærkkede et hårdt slag mod hovedet. Han fornemmede hvordan det hele blev sort, og han faldt om på jorden.

Han annede ikke hvor lang tid der var gået, hvor længe han havde været væk. Men han vidste at det gjorde ondt i hans hoved da han vågnede. Han glippede lidt med øjnene, og prøvede at tage sine ame ned da det var temmelig ubehaligt at havde dem der over hovedet.. Han mærkede hvordan hans hænder var spændt fast, og ham kunne høre den raslende lyd fra kæder. Han spærrede øjnene op, og begynde at vride og trække i sine hænder, men de her kæder var stærkere eend normale kæder, dem ville han kunne knække med det samme!

Han så rundt for at finde ud af hvor fanden han var. Og det var bestemt ikke et syn han brød sig om. Hvad fanden var det her for noget? En totur kælder? Eller.... Det lignede nærmere en sextotur kælder!...
Årh fedt!!! Han var randt ind i en vampyr med syge lyster! Hvorfor lige ham? Det her var bare ikke hvad han orkede at bruge sin aften på!.....
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 04, 2016 11:52 pm

Niklaus hørte med det samme da Drystan var vågnet. Hørte han prøvede at bryde fri af kæderne, men han tog sig ikke af det, da han vidste, at han ikke kunne komme fri. Niklaus blev roligt stående over i hjørnet lidt tid, inden han gik over mod ham. "Når, er vi endelig vågnet op?" spurgte han med en rolig stemme. Stillede sig lige foran ham, og så på ham med let røde sultne øjne. Han var ikke kun sulten efter blod, men også at prøve at knække denne fyr her. Lege med ham. Det skulle nok blive sjovt, og måske også en udfordring.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 04, 2016 11:59 pm

Drystan var bestemt ikke tilfreds med at hænge her, og hvem ville også være det? Han så over mod hjørnet da han bemærkede at fyren fra før kom hen mod ham, og hørte hvad han sagde. Han knurede bare over det, og vred sig lidt. "hvad har du egentlig gang i? Burde du ikke hellere finde dig en eller anden lille forsvarsløs tøs du kan lege med?" Sagde han spydigt.

Han så på ham da han stillede sig foran ham, og smilede kort for sig selv. I en hurtig bevægelse, svang han bene om ham i et utrolig hårdt greb, og tak ham hen mod sig, og nikkede hovedet frem, og nikkede ham en skalle.

Han slap ham ikke med benene, men så bare på ham "slip mig fri, eller jeg knuser hver knogle i din lille ubbetydelige krop!" knurrede han vredt, og strammede grabet. Det var tydeligt at han have ufatlig mange muskler i sine ben, og at han vidste hvorden han skulle bruge dem.

Han lænede sit hoved lidt frem mod Niklaus "det er den forkerte dæmon du har taget med hjem knækt!"
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 15, 2016 9:13 pm

Det var tydeligt at Drystan ikke kunne lide den situation han var i, og det morede blot Niklaus. Han tog sig slet ikke af hans knurren, og hørte godt det han spurgte om, og sukkede over det. "En forsvarsløs tøs? Heh de et da ikke så sjove at lege med." sagde han blot med en rolig stemme, og så lige på Drys.

Da han stod foran Drys så han roligt på ham, var dog ikke forberedt på det, som der nu skete. At Drystan svang benene om ham. Smilede dog bare over det. Ømmede sig lidt da han fik en skalle, men sagde ikke en lyd til det. Så bare lige på Drystan med et roligt blik, og smilede over det han sagde. Lo da han stammede grebet mere. "Gør det endelig, du kommer ikke ned af den grund. Du kommer kun ned ved at opføre dig ordentligt." sagde han. "Og dræber du mig, så kommer du heller aldrig ned, da de kæder der let kan holde til en dæmons styrke." sagde han let flabet, og sig ikke det Drystan sagde, med at det var den forkerte dæmon han havde taget med hjem.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 15, 2016 9:23 pm

Han så på ham da han sagde at en forsvarsløs pige ikke var nær så sjov. Han var da ligeglad, bare han ikke skulle hænge der og dingle

Drystan knurrede bare over Niklaus, da han så at hverken skallen eller det enormt stramme grab virkede på ham, rynkede han brynene. Han hørte hvad Niklaus sagde med et den eneste måde han kom ned på, var ved at opføre sig ordenligt.
Han holde sine ben sådan lidt, men slap ham så, og kom ned og stå på gulvet igen. Han så bare vredt på ham. Han var bestemt ikke tilfreds med at være havnet i denne situation. Og han havde mildest talt lyst til at smadre Niklaus hoved ind i væggen til han ikke kunne gå mere.

Han så på ham ”hvad har du egentlig tænkt dig?.” spurgte han bare vredt. Han havde virkelig lyst til at kvæle den lort!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 15, 2016 9:41 pm

Han tog sig slet ikke af, at Drystan knurrede over ham. Eller han havde virkelig lyst til at give ham en lussing for det, hvilket han også gjorde. "Ikke knur af mig" knurrede han af ham. Da han var blevet sluppet fri, tog han et skridt bagud, og så roligt på Drystan.
Han hørte Drystans spørgsmål, og smilede lidt over det. "Hvad jeg har tænkt mig? At gøre dig til min" sagde han med en rolig stemme, og så lige på Drystan. Vil være fuldstændig ligeglad, om han vil syntes om det, eller ej.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 15, 2016 10:00 pm

Han havde bestemt ikke tænkt sig at deltage frivilligt i det her. Den knækt skulle ikke tro at han bare kunne gøre med Drystan hvad han ville.
Han mærkede lysingen, hvilket fik ham til at vride i armene så kæderne raslede. Orh hvis han bare kunne få fingrende i hans dumme fjæs!

Han fnøs over det Niklaus sagde med at han ville gøre ham til hans. Som om det kunne lade sig gøre!
Han brummede blot og så på ham ”og hvordan havde du så lige tænkt dig at gøre det?” spurgte han blot. Han var ikke interesseret i at være en del af det overhoved, men han ville gerne vide hvad denne fyr havde i tankerne.
”det var Niklaus ikke sandt?..... Nik.. hvis du har tænkt dig at beholde mig her, så må du hellere finde på en rigtig god undskyldning, for der vil blive ledt efter mig… og bloddæmoner efterlader remmelig tydelige dufte ud” sagde han blot og så på ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 10:33 pm

Han hørte tydeligt Drys fnys, og smilede over det. Det var tydeligt Drys vist ikke troede på ham, at han kunne gøre ham til hans. Men det skulle nok lykkes for ham.
Da Drystan spurgte hvordan han havde tænkt sig at gøre det, smilede han bare lusket over det. "Jeg har mine metoder, og en af dem skal nok lykkes mig." sagde han roligt.
Da Drystan begyndte at snakke, lyttede Niklaus til ham ganske roligt. "Lad dem endelig komme. Jeg er ikke bange for dem" sagde han med en flabet stemme.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 10:46 pm

Okay han måtte indrømme at denne fyr ikke sådan lod sig skræmme!. Men hvad kunne så få ham til at løsne de her lænker. Han så på ham "okay... du sagde jeg ville komme fri fra de her hvis jeg gjorde hvad der belv sagt... og HVAD er det helt præcist?" spurgte han.
Han havde nok ikke tænkt sig at gøre det, men det var da forsøget hver! Han kunne jo altid finde ud af hvad det var.

Han kiggede lidt rundt i rummet og var desværre allerede ret sikker på at han kende svaret. Dette var jo som at være med i en eller anden syg pornefilm.. ud over at de ikke havde sex... Han så lidt chorkeret ud, da det lidt gik op for ham hvad det her gik ud på. ÅRh klamt!! skulle han nu være bøsse for en nat? Og han regnede ikke ligefrem at han fik lov til at være øverst denne gang.
Han sukkede lidt opgivende. Det her var virkelig trættende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:04 pm

Han så lidt på ham da han havde snakket. "Ikke kun hvad der bliver sagt, men også opføre dig ordentlig, og vælger at følge mine regler. Og har jeg ret i, at du gerne vil vide hvilke regler jeg har?" spurgte hen, men inden Drystan kunne nå at svare, nævnte han dem alle.
" 1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig
4: du må aldrig samle dine ben helt.
5: intet undertøj er tilladt.
6: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
7: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
8: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
9: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag. "

Da han havde sagt dem, så han på Drystan med et roligt blik. Han så godt hans chokerede blik, da det så ud til, at det gik op for Drystan hvad det her gik ud på, hvilket fik Niklaus til at smile roligt over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:15 pm

Drystan så på ham mens han talte. Han nåede slet ikke at sige noget før han hørte at Niklaus begynde at remse op. Han løftede et øjenbryn da han hørte alle reglerne.
Denne fyr var jo bims! Regnede han virkelig med at Dryastan ville gå med til de der ting? Men på den anden side.. han kom ikke ned før han makkede ret.
Men han var ikke intrasseret i at magge rat her! Det var SIMPELTHEN for underligt.

Han så på ham da han var færdig.. "okay de der regler er 100 % mod min natur.. ud over lige den der med udertøj.. den slags bruger jeg ikke i forvejen" jokede han lidt.
"men helt ærlig? aldrig røre ved mig selv uden din tilladelse... jeg laver ikke andet? med mindre jeg selvfølgelig knepper damer, hvilket også er er næsten hele tiden" det var tydeligt at høre at ha ikke lige frem var ydmyg.

Han så lidt opgivende på ham "og hvor længe har du så regnet med at jeg skal deltage i det her?... Jeg skal til time i morgen og bliver smidt ud hvis jeg ikke kommer, så det ville være super fedt hvis du havde leget færdigt til den tid" sagde han blot.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:29 pm

Han kunne tydeligt se, at Drystan langt fra var med på hans regler, hvilket vel så betød, at han måtte blive hængende endnu længere tid. Hørte det han sagde. "Når, så det er imod din natur? Så må du jo lære at gå imod din natur, ellers vil du aldrig komme ned der fra." sagde han roligt, og så på ham. Var ligeglad med alt det som han sagde. Dog svarede han roligt på hans sidste spørgsmål. "Du får lov til at blive her, til jeg er træt af at lege med dig. Og tror du virkelig ikke, at jeg er ligeglad med om du skal til time i morgen for ikke at blive smidt ud?" spurgte han, og så lige på ham. "Og jeg tvivler også på, at du har lært at være lydig inden da." sagde han roligt. "og husk nu, hvis du prøver på noget, kommer du ikke ned der fra" sagde han, og gik roligt over til ham igen. Rev hans trøje af ham så Drystan nu hang i bar overkrop. "Se det var en smule bedre." sagde han med en rolig stemme.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:43 pm

Drystan vrængede lidt på sin næse da han sagde at han var nød til at arbejde mod sin natur. ”Det er lidt svært når jeg hænger her” mumlede han bare.
Han var bestemt ikke særlig tilfreds med at han skulle være her indtil Niklaus blev træt af ham. Han håbede bare at det ville komme til at gå stærkt.

Han smilede lidt skævt da Niklaus sagde at han tvivlede på at Drystan havde lært at være lydig indtil da. ”de fleste kan nu bedst lidt mig når jeg er ulydig”
Han rynkede sine bryn lidt da Niklaus kom hen til ham, og knurrede lidt over at Niklaus rev hans trøje af.
”årh kan du ikke bare få det overstået?” sagde han lidt irriteret
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:53 pm

"Så må du jo lære at gøre det selvom det er svært?" sagde han blot. Han var godt klar over, at Drystan håbede han hurtigt vil blive træt af ham. Sådan var de fleste. Lige til han knækkede dem ordentligt.

Da Drystan valgte at sige de fleste bedst kunne lide ham ulydig, smilede Niklaus lidt over det. "Men nu er det sådan, at jeg langt fra er de fleste" Han hørte hans knurren, og sukkede over det, og mere over det han sagde. "Få det overstået? Få hvad overstået? At knække dig eller hvad?" sagde han og så lige på Drystan.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Ons feb 17, 2016 11:59 pm

Han brummede lidt over det Niklaus sagde med at han ikke var som de fleste. Nej det kunne svagt antydes! Han var SLET ikke som andre, han var jo gag!. Han så dog overrasket på ham da han sagde det med at knække ham. ”knække mig?..” mumlede han lidt. Han så lidt rundt. Noget sagde ham at dette ikke ville blive en engangs fornøjelse.

Han sukkede. Han kunne vel lige så godt vær med på den her ”leg” det kunne vel ikke skade ham! Han var jo nød til at komme ned på en eller anden måde. ”okay… jeg gør som du siger?... er du så tilfreds…Herre?” sagde han roligt. Men det var tydeligt at det ikke føltes naturligt eller behagligt for ham overhoved at holde nogle herre.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 2:16 pm

Han betragtede roligt Drystan, og smilede over ham, da han gentog det han lige havde sagt. "Ja knække dig. Det skal skam nok lykkes mig på et eller andet tidspunkt." sagde han med en rolig stemme og så lige på Drystan.  Han smilede lidt over det som han sagde. Det lød mest af alt som om han var irriteret på trods af, at han sagde det med en rolig stemme. "Hm det er da en start." sagde han. "Men egentlig burde jeg straffe dig for det du gjorde i starten." sagde han, og hentydede til, at han havde svunget benene om ham og truet ham. Niklaus gik roligt over og tog en pisk, som var en stor og tung tyrepisk, som vil kunne gøre temmelig ondt. Han valgte næsten altid den, da det var hans yndlings. Han foldede den ud, og så roligt på Drystan. "Du vil få 100 slag fordi du gjorde det, og du skal tælle hvert et slag, ellers vil du få 200 slag i stedet, er det forstået?" sagde han, og så lige på ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 2:41 pm

Drysten vrængede næsten lidt da Niklaus sagde at det nok skulle lykkes ham at knække ham. Det vsr hsn nu ikke sikker på! Men det havde han ikke tænkt sig at sige til Niklaus.

Han så på ham da han sagde at det da var en start, men så lidt overrasket og undrende på ham da han sagde at han heller måtte straffe ham for det han havde gjodt. Han så efter ham da han gik over for at hente noget, han spærede øjnene lidt op da han så at Niklaus tog en pisk.

Han begynde at vride lidt i kæderne. Han vidste jo godt det ikke hjalp. Han hørte Niklaus sige at han fik 100 slag. Han så på ham "er du vanvittig?... 100 slag med den der?!! Du er jo bimlende vanvittig!" udbrød han og rev til i kæderne, hvilket blot sagde knæk i hans håndled. Hvilket fik ham til at øme sig i et udbrud. Det var vidst meget godt at han healede, for han havde lige brækket hans eget håndled.

Han fulgte Niklaus med øjnene, han sukkede opgivende "det er forstået!" brummede han og gjorde sig klar til de hunderede slag i helvede. For han var temmelig sikkert på at Niklaus ikke var typen der holde tilbage.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 2:56 pm

Han var meget sikker på at det nok skulle lykkes ham, om han så skulle bruge sin evne til det.
Da han havde hentet pisken så han roligt på Drystan, som vred sig i kæderne. Niklaus sukkede kort over ham. Så han havde ikke indset endnu, at han ikke vil kunne bryde dem? Han hørte hvad Drystan sagde. "Er jeg vandvittig? Så siger vi det." sagde han blot, og betragtede ham, mens han vred sig endnu mere, og hørte godt knækket. Smilede over Drystan ømmede sig. Nød lyden af folk som havde ondt.
Da han sagde at det var forstået, smilede han lidt. Godt nok havde han glemt at sige Herre, men det kunne de skam arbejde med. "Godt nok." sagde han, og gik om bag ham. Svang pisken, og ramte ham lige på ryggen, meget hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 3:11 pm

Han ømmede sig over sin hånd, men den healede heldigvis hurtigt. Så hans hånd var faktisl allerede ved at være på plads igen. Han de 100 slag ville han jo uden tvivl overleve, men han vidste at det ville komme til at gøre sindsygt ondt.

Han brummede lidt da Niklaus sagde "så siger vi det" til st han var sindsyg. Han fulgte ham med blikket og var virkelig Irrateret over den her situation. Han hørte at Niklaus sagde godt nok, og så at han gik om bag ham. Fuck det her kom til at gøre ondt!!

Han prøvede at forberede sig selv på slaget, men fattede hurtigt at det ikke kunne lade sig gøre, man kunne aldrig forberede sig til et piskeslag.. Det var han klar over på grund af egen erfaring!
Da han mætkede slaget spærede han øjnene op, og kom med et ømt brøl, det væreste ved slag var at de altid overraskede en da man ko ikke kunne se hvornår vedkommende slog! Han gispede lidt. Han kom i tanke om Niklaus regl, og selvom han ikke var meget for det, så måtte hsn hellere huske den og følge dem. Derfor tslte han "1..." sukkede han lidt og ventede blot på de næste 99 slag.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:21 pm

Da han havde slået, smilede han over det ømme brøl som Drystan kom med. Nød det allerede utrolig meget, og hørte lidt efter, at Drystan huskede at tælle, hvilket kun var godt. Han slog endnu et slag, og ramte næsten det samme sted som før, og man kunne tydeligt se stregerne efter pisken. Han fortsatte med at slå, lige til han nåde op på 100 slag. Lagde så roligt pisken fra sig, og så lige på Drystan med et roligt blik. Gik så helt over til ham, og åbnede hans bukser for at hive dem af, så Drystan nu var helt nøgen. Niklaus smilede lidt over det, og overvejede hvad han skulle gøre imod ham lige nu. Om han bare skulle tage ham, eller noget andet først?
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:32 pm

Nogle virkelig forpustede og ømme lyde kom for hvert slag Niklaus kom med! Og selvom det var svært at huske hver gang formodet han at tælle for hvert slag. Han healede hurtigt, men kunne godt mærke at han også blev træt af det. Hans krop blev mere og mere træt, og det viste sig ved at den begynde at ryste.
Han kunne også mærke på sig selv at han blev mere og mere vred! Hvad fanden var den fyrs problem! Hans øjen ændrede sig og blev helt sorte over det hele. Hans prustede, og ømmede sig for hvert slag.

Da de 100 slag var overstået, hans hans krop en smule, han ville nok have svært ved at holde sig oppe hvis ikke han var spændt fast. Han hans bare forpustet, og hev efter vejret. Han mærkede at hans sår healede, men det gjorde hans krop ikke. Han var træt og udmattet.

Da Niklaus kom over til ham og begynde at åbne hans bukser, så han lidt op på ham med de sorte men meget træte øje. ”vær sød og lad mig gå” sagde han hæst.
Han sukkede dog da Niklaus tog hans bukser af ham, og han nu hang der helt nøgen. Han fulgte stadig Niklaus med blikket, men hans lidt med hovedet
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 4:47 pm

Han så roligt på Drystan da han snakkede, og så hans sorte øjne. Smilede over ham. "Lade dig gå? Hvorfor skulle jeg dog lade dig gå? Det er jo ikke sjovt hvis jeg lader dig gå" sagde han med en rolig stemme, og kærtegnede hans kind blidt imens. Vil være fuldstændig ligeglad med, hvad Drystan vil syntes om det, eller sige til det. Han begyndte at få røde øjne, og lod sine tænder vokse ud. Han havde lyst til blod, så han lænede sig frem til ham, og bed ham i halsen. Og gjorde Drys modstand, vil han fortryde det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 5:00 pm

Han så bare lidt opgivende ud da Niklaus sagde at der ikke var noget sjovt ved det. Han vrængede lidt på næsen da han mærkede Niklaus hånd mod sin kind. Han vende hurtigt hovedet væk, så han ikke blev rørt, mens han bestemt ikke så tilfreds ud. Han krop rystede stadig lidt mens han prøvede at holde sig helt oprejst.

Drystan lage godt mærke til hans øjne og tænder, og vidste med det samme hvad der skulle til at ske. Han knurrede lidt da Niklaus lænede sig frem. Han vred sig for at få ham til at stoppe. Han tog sig sammen, og hamrede sit knæ op i maven på Nikalus, og sparkede ham væk. ”Hold dine klamme finger og tænder fra mig din Psykopat!” udbrød han vredt, og healede med det samme hvor Niklaus havde bidt.

Der var ingen der skulle drikke fra ham! Han var en blod dæmon, det var ham der drak fra andre, og ikke omvendt. Og det var da slet ikke en unge som ham der her skulle drikke fra ham
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 8:04 pm

Niklaus tog et par skridt tilbage da Drystan sparkede ham, og begyndte at grine over ham. "Tror du virkelig jeg ville stoppe bare fordi du sparker mig væk?" sagde han, og gav Drystand en hård lussing. Så lige på ham. "Jeg gør hvad jeg vil, og du gør hvad der bliver sagt uden at gøre modstand." sagde han med en hård tone. Han overvejede om han skulle bruge sin evne, eller vente lidt endnu, og kom frem til, at det vil være sjovere at prøve uden lidt endnu. "Hvis du gør modstand igen, så kommer du først ned i morgen aften tidligst." sagde han med en rolig stemme. Gik om bag ham, og åbnede roligt sine bukser. Stillede sig lige bag Drystan, og pressede sin pik mod hans røv. Gled ind og prøvede ikke en gang på, at være forsigtig på nogle måde. Begyndte med det samme at bevæge sig i et rimelig hurtigt og hårdt tempo.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Tors feb 18, 2016 8:25 pm

Han knurrede bare af Niklaus og det han sagde. Han vred sig i kæderne, og det var tydeligt at han var rasende, han så vredt på Niklaus ”ja! Drøm du bare videre!...” knurrede han vredt da Niklaus sagde at han bare skulle gøre hvad der blev sagt.
Han havde bestemt ikke tænkt sig at gøre hvad der blev sagt, ikke om han på nogle måde ville lade den her spasser røre ved ham.

Han hørte hvad Niklaus sagde med at hvis han gjorde modstand igen, ville han først komme ned i morgen. Han fulgte ham bare med et vredt blik, og lagde mærke til at Niklaus gik om bag ham. Han undrede sig over hvad han havde gang i, men regnede det ud, da han hørte at Niklaus åbnede sine bukser. Han vende hovedet lidt og prøvede at vende hovedet om mod ham.

Han kom med et overrasket, vredt og smerte fuldt støn da han mærkede at Niklaus begynde at trænge op i ham. Han vred sig i kæderne, og knurrede arrigt af Niklaus ”STOP DET!!” han prøvede at vride sig for at Niklaus ikke kunne fortsætte.
Han kom med nogle smertefulde udbrud da Niklaus begynde at bevæge sig. ”DROP DET DER!!”
Han sukkede lidt, okay.. han kom til at hænge her til i morgen. Han åbnede sine hænder, satte kort af fra jorden, og grab fat om selve kæden, og i en hurtig og kraftfuld bevægelse løftede han sig op, så hans ven svang op, hvilket ville gøre at Niklaus ged ud. Derefter lod han sig svinge tilbage.
Han ville ramme Niklaus med hele sin vægt hvis han ikke nåede at flytte sig.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 4:55 pm

Han smilede lidt over Drystan. Han skulle nok lære hvem af de to som bestemte. Om Niklaus så skulle bruge sin evne imod ham. Han vil elske det.
Da han trængte op i ham, tog han sig ikke rigtig af ham, at han sagde drop det. Blev blot ved. Dog da Drystan hoppede op, måtte han stoppe. Var ikke tilfreds over det og sukkede over det, inden han flyttede sig, så han ikke vil få Drystan i hovedet. Han lukkede sine bukser igen, og gik om foran ham, og gav ham en lussing, og tog fat om hans kæbe. "Jeg kan også spænde dig mere fast." knurrede han, og brugte sin evne, da det vist var på tide at finde ud af, hvad Drystan frygtede. Han vil helt klart finde en måde at bruge Drystans frygt imod ham på.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 5:09 pm

Drystan ærgrede sig over at han ikke ramte Niklaus.
Han ømmede sig, men knurrede vredt da han mærkede lussingen mod sin kind. Han mærkede hvordan Niklaus tog fat i hans kæbe, og hørte hvad han sagde. Hans øjne var stadig sorte, og han knurrede vredt af Niklaus som en hun der var klar til at bide ham. ”tror du selv det ville hjælpe!” vrissede han arrigt af ham.

Da Niklaus kiggede ind og så Drystans frygt var det faktisk meget enkelt. En mørk og meget lille kasse, som man ikke kunne komme ud fra. Hans største frygt var små og lukkede rum.
Hvis han blev lukket ned i et sådan sted, så ville han gå i panik for fuld drøn. Og det var jo forskelligt hvordan folk ville reagere

Drystan prøvede at vride sig lidt, men han måtte indrømme at Niklaus var virkelig stærk.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 5:45 pm

Han tog sig slet ikke af Drystan som knurrede af ham lige nu. Han smilede dog over det Drystan spurgte om. "Det vil hjælpe på, at du ikke kan gøre lige så meget modstand." sagde han blot med et bredt smil. Han skulle ikke tro, at han kunne slippe så let her.
Da han fandt ud af hvad Drystans frygt var, var han tæt på at grine over det. Seriøst? Men tja hvorfor ikke? Det skulle han nok sørger for skete. Dog ikke endnu.
Han tog fat om hans hals med den ene hånd, et meget hårdt greb, inden han fjernede kæderne om hans hænder. Smed ham ned mod sengen. Fik ham vendt så han lå på maven, og spændte hurtigt hans arme fast til den, og derefter hans ben så de var spredt så han ikke kunne samle dem. Smilede lidt over det.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:03 pm

Drystan knurrede bare over det Niklaus sagde. Han var ligeglad hvor meget Niklaus spænde ham fast, kunne han gøre modstand ville han gøre det.
han havde ikke tænkt sig at bøje sig for Niklaus! Aldrig!

Han gispede lidt over det hårde grab Niklaus nu havde om hans hals. Men da han blev løsnet op, kæmpede han med det samme imod. Også da han blev smidt på sengen. Han ville rejste sig og flygte fra sengen, men inde han nåede så langt, var hans hænder allerede spændt fast, og kort efter hans ben.

Han vred sig, og løs bestemt ikke glad. Han brølede vredt og prøvede at trække armene til sig. ORH! Hvor havde han bare lyst til at tage hovedet på den lille lort og smadre det ned i gulvet.

Han vred sig og var virkelig hidsig. ”ORH!!! Lad mig så gå!!” brølede han vredt. Han var bestemt ikke vild med at ligge i den her stilling.. Slet ikke
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:20 pm

Niklaus var forberedt på det faktum at Drystan vil prøve at kæmpe imod. Han lod ham dog ikke få lov til at gøre noget. Han smilede da han havde fået ham spændt fast. Nu vil han kunne gøre det, uden Drystan kæmpede så meget imod. Han hørte det han brølede, og grinede over ham. "Lade dig gå? Hvorfor skulle jeg det?" han lod en hånd køre ned af Drystans krop en enkelt gang. Han kom hurtigt op i sengen. "Når skal vi prøve igen, og denne gang ordentlig?" sagde han med en kølig stemme. knappede sine bukser op og lynede dem ned, inden han igen fandt sin pik frem. Lagde sig oven på Drystan, og pressede sig ind i ham. Nød følelsen af det, og begyndte igen at bevæge sig inde i ham. Vil ikke stoppe før han kom på et tidspunkt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 6:34 pm

Han var snart ved at være godt træt af den snortunge! Da han bare spurgte hvorfor han dog skulle det knurrede Drystan bare. Han mærkede godt at Niklaus kom op i sengen, og vreds sig. Han vidste jo egentlig godt at det var nyttesløst. Men det var stadig forsøget hver.

Han mærkede hvordan Niklaus lagde sig ned over ham. Og et højt, smertefuldt og dybt udbrud kom fra ham da han mærkede at Niklaus trængte op i ham. ”stop!... AHR!” Fuck hvor gjorde det ond! Han havde det som om han revnede over det hele. Hvor stor en pik havde den unge lige?. Der havde jo aldrig været andre der oppe, å han var stram.. som de fleste mennesker burde være. Han Knyttede sine hænder om lagnet.

Da Niklaus begynde at bevæge sig, knurrede han smertefulgt, vred sig så meget han nu havde mulighed for, når han både var spændt fast, men også havde Niklaus ind over sig. FUCK!.. Han havde prøvet meget, men intet som det der. Der var som om det var hele kroppen det gjorde ondt i.
Hans brystkatte var presset ned mod lagnet, og han lagde hovedet ned mod, han måtte bide i lagnet for at kunne holde smerten ud.

”FUCK!... ARH!... Stop!.. jeg har Ah! Jeg har fattet det!” det var virkelig svært at tale ordenligt når hver gang Niklaus så meget som rykkede på sig, fik det til at brande i hans røv som om den var ved at gå i stykker.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:34 pm

Han tog sig stadig ikke af, at Drystan knurrede af ham, eller at han vred sig for at komme fri her fra. Han smilede da han trængte op i Drystan denne gang, og hørte hans udbryd, hvilket han elskede. Det gjorde det kun bedre faktisk. Han fortsatte med at bevæge sig, og nød virkelig følelsen af det lige nu. Han tog hårdt fat om nakken på ham. "Lig stille" knurrede han med en truende stemme. Han fortsatte, og hørte det som Drystan sagde. "Så du har fattet det? Hvad har du fattet?" spurgte han. Stoppede ikke med at bevæge sig.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:42 pm

Han kunne ikke sige at han nød det her! slet ikke! Og han kom heller aldrig til det. Han kom med en øm lyd da Niklaus tog fat i hans nakke. Han hørte hvad han sagde, og skulle lige til at sige noget til ham. Men gjorde han det, så risikerede han nok bare at det her blev meget værre. Derfor gjorde han hvad der blev sagt, selvom det var svært når det gjorde så ondt. ”det ville være en del nemmere at ligge stille hvis ikke du var i gang med at ødelægge min røv!” vrissede han.

Han bed sig hårdt i læben ”jeg har årh.. jeg har fattet at.. mmh.. at det er dig der bestemmer… okay ah?.. så vær sød… mmh at stoppe”
Han erkende at han egentlig ikke regnede med at Niklaus stoppede men det var forsøget hver.

Han mærkede hvordan smerten lagde sig en smule, ikke ret meget men en smule, men det dårlige ved det, var at han nu kunne mærke at Niklaus pik ramte det der punkt han ganske udmærket var klar over sad der! Han kneppede selv pige i røven så snart han kunne komme til det. Men det var noget andet end det her.

Men det der punkt gjorde bare at der var den der irriterede nydelse som gjorde at hans smertefulde udbrud kom mere og mere hen mod et støn. Pis! Så hellere smerten!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 7:54 pm

Han hørte tydeligt hvad Drys sagde. "Ødelægge din røv? Hvis det er det du vil kalde det, så lad os da sige det." sagde han flabet. "Men det ændre ikke på, at du stadig skal ligge stille."

Han smilede da Drys prøvede at sige hvad han havde fattet, og han var vist begyndt at stønne over det her? Det fik Niklaus til at smile over det. "Hvorfor er jeg ikke overbevist om det du lige siger? Hm, når ja du mangler noget." sagde han bare, uden at sige hvad han manglede. Det skulle han selv finde ud af. Han lænede sig ned, og nappede ham i halsen. Var stadig sulten, og vil have blod, så han bed ham i halsen hvor han begyndte at drikke.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:04 pm

Drystan knurrede lidt over det Niklaus sagde. Han prøvede virkelig at ligge stille, selvom det var VIRKELIG svært. Han prøvede virkelig også på ikke at stønne, men lige meget hvad han gjorde, blev hans lyde mere til smertefulde støn. Og hans krop begynde også at modtage det her på en helt anden måde. Den blev langt mere sensitiv.
Og det var også det der fik hans egen pik til at blive hård, selvom han ville ønske at det ikke var tilfældet.

Han hørte hvad Niklaus sagde. Han manglede noget? hvad manglede han? Dog poppede det op i hans hoved. Oh nej! Det fik han ham fanme ikke til at sige. Han mærkede at Niklaus lænede sig frem, og mærkede hvordan han nappede ham i halsen, og et suk undslap hans læber mod hans vilje.
Han mærke bidet, og knurrede over det. Okay han var nød til at sige det. Han blev sindssyg hvis han skulle fortsætte det her. ”Jeg har forstået at de årh…. at de bestemmer…. Ah….. Herre…”
Det værste ved det her, var at han kunne lugte sit eget blod, men det var lige meget om det var hans eget. Han var sulten, og havde ikke fået noget længe.

Hans tænder voksede ud igen, og han blottede dem mens han stønnede. Forskellen på vampyre og blod dæmoner var, at blod dæmoner havde 4 skabe tænder i over munden i stedet for 2
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:40 pm

Han smilede da det så ud til, at Drystan begyndte at nyde det her mere end han vist lige vil indrømme det over for nogle. Han hørte endda hans suk som kom, som han nappede ham i halsen. Han hørte det Drystan nu sagde, og smilede over det. Var dog ikke færdig med ham endnu. Langt fra. Slikkede ham op af halsen da han havde drukket, og brummede let tilfreds. "Hmm hvem bestemmer?" spurgte han igen, og vil understrege det faktum at det var HAM som bestemte, og ikke Drystan. Hvis Drystan sige at Niklaus bestemte, vil han smile over det. "Mmm nemlig, JEG bestemmer, så hvis jeg hellere vil fortsætte, så fortsætter jeg. Og jeg har tænkt mig at blive ved til jeg kommer." sagde han bestemt. Han tog sig ikke af hans spidse tænder lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 8:50 pm

Han knurrede en smule da Niklaus igen spurgte ham hvem der bestemte. ”det gør du Herre” sukkede han opgivende. Han kunne jo lige så godt erkende at så længe han lå her spændt fast, så bestemte han ikke en skid. Og det beviste Niklaus da også da han fortalte at han ikke havde tænkt sig at stoppe, men der imod fortsætte til han kom.

Han sank hovedet, og prøvede på ikke at stønne. Men det var svært. En af hans egne svagheder var jo netop smerte. Ikke smerte som at få pisk, eller at Niklaus valgte at hamre sig op i ham. Men som det var nu… så var der langt mere nydelse i det end smerte, og der var desværre også for meget nydelse ind der var modstandskraft. Han stønnede mere over det, og krummede lagnet under sig.

Han mærkede hvor træt hans krop snart var på grund af at han ikke havde fået blod. Bloddæmoner skulle drikke meget mere end vampyre. ”jeg… jeg er nød til… snart at drikke.. jeg… mangler føde!” stønnede han.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:01 pm

Da Drystan valgte at sige, at Niklaus bestemte, og at han kaldte ham Herre, smilede han over det, og var tilfreds med ham. Han fortsatte, og hørte de støn som Drystan prøvede at skjule uden held. "Hm kan man nu lide det jeg gør mod dig?" sagde han med en flabet stemme til ham, og satte farten på sine stød op. Nød det endnu mere.

Niklaus hørte godt hvad han sagde, men spurgte ham dog alligevel. "Undskyld hvad sagde du? Tror ikke jeg hørte hvad du sagde?" sagde han, og nappede ham drillende i halsen som han skulle gentage det han lige havde sagt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:09 pm

Drystan prøvede virkelig at lade vær med at stønne, og det at Niklaus kommenterede det irraterede ham virkelig! Han svarede ikke rigtig på det, han kom blot med en brummen. Han ville ikke sige han nød det personligt, men hans krop var vidst ikke enig med ham.

Han knurrede en smule da Niklaus spurgte hvad han havde sagt. Det havde han jo udmærket hørt. Han stønnede over Niklaus bevægelser, og prøvede at styre det. ”jeg har brug for føde…. Herre” det var tydeligt at høre hans irritation over at Niklaus ville have ham til at gentage det.

Han grab lagnet hårdt og kom med nogle højere støn da han mærkede at han snart ville komme. Han bed sig i læben ”jeg har virkelig brug for noget herre” stønnede han mens han kæmpede mod at komme.
Hans krop var begyndt at skælve lidt, for ikke at tale om at sveden piblede af ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:19 pm

Han grinede lidt over ham. At han blot brummede over det. Det var faktisk på en måde sjovt. Han tog sig ikke af hans knurren, og hørte han gentog det, og samtidig stønnede. "Så du har brug for mad? Har du gjort dig fortjent til noget?" spurgte han med en rolig stemme. Han fortsatte, og hørte godt, at han igen bad om noget. Dog var han ikke sikker på, om han skulle give ham noget. Sukkede dog lidt over ham, og overvejede det, men valgte at vente. "Du kan få når vi er færdige." sagde han med en rolig stemme, og fortsatte bare hårdt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   Man feb 22, 2016 9:27 pm

Han bed sig i læben da Niklaus spurgte om han havde gjort sig fortjent, det ville måske være lidt for meget at sige. Han havde først været lydig nu. Han kunne ikke undgå at stønne over det her, og han kunne mærke at han var tæt på at komme. Selvom han allerede hadet sig selv over at være ved at komme på grund af at få den i røven..
Han sank hovedet da Niklaus sagde at han måtte vente til efter det var færdig. Han bed sig i læben, men da hans tænder var ude, ende han med at bide hul på dem. Han prøvede at slikke blodet væk der begynde at læbe ned over dem, fordi han var kommet til at bide for hårdt. Han vende hovedet. ”herre… kan du ikke hjælpe mig her” spurte han mens han selv prøvede at få det til at stoppe, men det var svært når han ikke kunne tørre det væk. Det var ulempen ved at være bloddæmon. Man healede hurtigt, men ikke så hurtigt.

Han mærkede hvordan han var virkelig tæt på at komme, og kom pludselig i tanke om Niklaus åndsvage regel. Han skulle bede om lov. Han brummede for sig selv over det. ”Herre… jeg er tæt på… kan jeg komme?” spurgte han mellem sine støn der kun blev mere og mere intense jo tættere han kom på at komme
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: You'll be mine ~ Drystan (xxx)   

You'll be mine ~ Drystan (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)