Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Yesterday at 2:27 pm by Mark Malkovi

» Nyt bekendskab! - Dylan
Yesterday at 1:06 am by Milla

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5665 indlæg in 345 subjects

Share | 

Don´t test my patience XXX(Eli)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Søn feb 28, 2016 11:54 pm

han så på hende med et roligt blik. Han havde ikke noget at skjule med denne bøf "slet ikke.. jeg tænkte bare du gerne ville have noget at spise siden jeg brugte din tid på at stille... andre sulte du havde" han smilede til hende og rejste sig op, han gik tættere på hende hvor hans finger gled langs hendes hofte og op af siden på hende "og jeg ville også gerne ønske et blowjob fra disse kønne læber, men hvis du hellere bare vil have normal sex og så spise den fine Kobe bøf som min kok har lavet bag efter vil det også være fint " han så på hende med et fast blik "valget er dit, jeg vil ikke tvinge dig til noget, men jeg ville fortrak at du blev" han aede hendes arm roligt og betrykkende så hun kunne mærke hans nærhed.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fiona

Humør : Don’t let my fellings inside fall apart a prison I don’t need Where no one ever hears my heart
Fag : Har ingen
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 29, 2016 8:18 pm

Fiona sukkede svagt som han kom tættere på, men flyttede sig ikke hun anede ikke hvad der skete med hende, men hun lod ham komme tættere og hun sukkede svagt idet hun mærkede hans hænders vandring. Måske var det ikke alle mænd som var tarvlige. Hun mærkede hans beroligende berøring af hendes arm. Det virkede hun følte sig starks mere rolige, hun vendte sig så hun kiggede på ham og et svagt smil bredte over hendes læber, han ville gerne at hun blev. Faktisk så havde hun ikke tænkt sig at gå. Hun gik tættere på og greb ham svagt skubbede ham tættere på sig så hun kunne kysse ham. Måske var det ikke alle mænd som havde en bagtanke, men det hun havde oplevet havde bare gjort hende mærkelig oveni. Hun var taknemlig for at han ikke ville tvinge hende og det havde alligevel fået hende til at smide paraderne en smule. Hun fugtede svagt sine læber inden hun lod dem mødes hans, hendes kys var blide og lidenskablige. Hun stoppede kysset efter et stykke tid og smilede ” jeg går ingen steder så længe jeg ikke skal” sagde hun og gjorde ikke sætningen færdig, fordi hun blev lidt flov og rødmede svagt, men hun kunne ikke få sig selv til det så derefter trak hun ham så tæt ind til hende og det flirtende smil var klistert på hendes læber ” sex før maden lyder ret godt” sagde hun flirtende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Don´t test my patience XXX(Eli)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2