Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Anybody Here!?
Yesterday at 2:12 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

Top posting users this month
Dylan

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5640 indlæg in 345 subjects

Share | 

Don´t test my patience XXX(Eli)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Fiona

Humør : Don’t let my fellings inside fall apart a prison I don’t need Where no one ever hears my heart
Fag : Har ingen
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 12:23 am

Tid: 9:30
Sted: en gang på skolen
Vejr: udenfor er der koldt sneen har lagt et hvidt tæppe
omgivelser: lige nu er der kun hende fordi alle er til time

Påklædning: og et par mørke Jeans og lange støvler inde under sit tøj bære hun den brune læder vest som beskytter hende imod næsten alt magi

Fiona var som altid på arbejde hun tog det meget seriøs og alligevel var der noget hun ikke kunne få ud af hovedet, hun havde ikke mødt denne Eli i egen person, men hun havde læst nogle papirer på  ham. Hun var ikke nem at påvirke især ikke vis man var en mand, men han virkede så anderledes end det hun var vant til. Hun kunne ikke sige hvorfor hun følte sådan, men det gjorde hun. Hun skulle faktisk til at have pause da  hun stoppede nogle få børn var begyndt at slås. Hun himlede svagt med øjnene. Det blev det samme hele tiden med de drenge og mænd. Hun sukkede irreteret over dem og gik imod dem for skille dem af ” gider i godt at stoppe” sagde hun hendes stemme var hverken hård eller kold, men bar stadig en snert af advarelse i hendes stemme. Hun betragtede dem for at se hvem det var der havde startet. Hun fik øje på en ældre dreng hun delte samme race med ham og hun følte sig dårligt over at de ikke havde mere selvrespekt. Hun kunne se på de andre drenge at de ikke vidste hvad de skulle og beyndte starks at komme med undskyldninger og de pegede alle sammen på varulven ” har i ikke bedre ting at tage jer til end  at slås” sagde hun stadig hverken hårdt eller koldt. Hun kunne sagtens sætte sig i respekt vis det blev nødvendig. Hun så varulven slynge en knytte næve imod hende. Det skulle han ikke have gjort. Hun greb hans hånd og klemte en smule til ” i andre kan gå til time” sagde hun og først nu var hendes stemme kold og bar en smule vrede over sig at denne varulv troede at han var bedre end hende og ikke respkterede sine ældre gjorde hende en smule vred. Hun ville tage ham med hen til en lærer og så snart det var gjort kunne hun holde pause.
Hun traskede ned imod et kontor hun vidste ikke vis det var det havde hun ikke nærstuderet og behøvede det ikke hun var en dem som vidste meget om alle andre pågrund af sit arbejde. Hun havde måtte lytte til at hun var en falsk varulv og uværdig til gaven. Hvilket bare havde gjort hendes dag endnu mere dårlig end den havde været. Da hun havde afleveret drengen traskede hun ned af en gang. Hun havde intet mål med sin vandren. Hun skulle ikke noget og havde pause. Hun drejede ned af en gang. Hun var alene hun åndede lettet ud og trak vejret dybt. Hun måtte for alt i verden ikke miste besindelsen og blive vred. Hun trak vejret dybt et par gange og åndede lettet ud ” det var godt Fiona” sagde hun til sig selv og blev stående. Normalt ville hun nok være gået ned i det hemmelige kontor som den gyldne nøgle låste op for, men hun orkede ikke at gå den lange vej og blev stående i gangen ved siden af et rum hvor viceværten havde sine ting eller det troede hun.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 12:45 am

Elijah gik i sine egne tanker mens han kiggede gennem billeder i sin mobil, mange af dem var billeder af forskellige biler han havde i sin samling da det var blevet en ny hobby for ham, en anden stor del var af søde piger i meget lidt tøj men dem så han nu ikke på nu siden han trods alt var på en skole. han nød at have lidt fritid, og det var det som denne skole kunne give ham, det var alt for let at hjælpe de her små unger med at lave gode beslutninger i livet, men normalt var han også lidt mere normal over for dem så de kunne snakke åbent med ham.

Han stoppede op foran sit skilt i fine gyldne kursiv bugstaver "Eli A. Mars, studie vejleder" han pudsede det kort før han åbnede døren og gik ind på sit kontor med ro i sit sind, dette var hans bedste frirum, han satte sig i sin kontor stol og tog en cola ud af køleskabet han havde fået installeret.
Vis brugerens profil
Fiona

Humør : Don’t let my fellings inside fall apart a prison I don’t need Where no one ever hears my heart

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 1:00 am

Fiona havde brugt tid på lave vejrtrækningers øvlser forsatte hun, hun følte sig så godt til pas at alt det dårlige i hendes liv var småt når hun arbejde, men hun vidste at det alt kunne tages væk fra hende. Hun var stadig gift  på sin vis, havde børn og anede ikke om hendes såkaldte mand stadig ledte efter hende. Hun vandrede i stykke tid før færten af noget ramte hendes næse. Hun trak vejret tungt imens fuldte lugten som var af en vampyr hun kunne ikke gætte om det var fuldblodsvampyr eller en skabt en for duftene for hende var ret så meget ens. Hun stod udenfor en dør kiggede på hans skilt. Hun anede ikke om skulle banke på eller bare gå. Hun så på skilte igen og læste det. Et svagt overrasket gisp undslap hendes læber. Hun vidste at han var der inde for hun kunne lugte det, men noget ikke mange mænd kunne få frem i hende var gernerthed. Den ramte så hårdt og lige pludsligt at hun mærkede hvordan hendes kinder blev varme. Hun trak vejret dybt og bankede på. Hun anede ikke hvad skulle sige, men måske hun kunne bruge drengen fra før. Hun stod ventede på svar. Utålmodig og havde svært ved at vente.hun måtte se hvem det var bag papirerne. Manden som tiltalte hende og som hun faktisk godt ville havde noge seksuelt med, men det kunne hun ikke sige til ham og hun rystede svagt på hovedet af tanken.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 10:37 am

i dag havde været kedelig, han havde været på kontoret her i 3 timer nu uden noget der var sket, han havde kun gået en tur fordi han følte det ville sætte lidt gang i hans energi. Det og så havde han fået en sulten efter blod. Det var det gode ved at være på en skole som denne var at man kunne få blod hvor som helst man var. Eli sad på sit kontor som sædvanlig med fødderne oppe på sit bord, meget afslappet som altid. Han hørte en banken på sin dør og han så på den med lidt af en overraskelse "kom endelig ind" han samlede to karma kugler og legede med dem i den ene hånd da han så op og så det var en lærer, eller var hun vogter? hvad end hun var var hun en lille lækkerbisken. Han så på hende bag sine solbriller "ah ikke en elev" han fjernede hans solbriller der viste hans krystal klare blå øjne "hvad kan jeg hjælpe dig med smukke?" han smilede roligt før han tog sine ben ned fra bordet og stillede karma kuglerne fra sig "jeg går ud fra at du ikke bare kom for at stirre på mig med et sultent blik" han blinkede drillende før han rettede sig lidt op i sin stol.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 11:26 am

Da hun fik lov til at gå ind åbende hun døren, hun kiggede ganske kort på hans kontor og fortryd med det samme at hun var gået her ind. For hun havde ikke rigtigt nogen undskyldning for at være her , hun fugtede kort sine læber da hendes blik faldte på ham. Hun vidste ikke at hun var nervøs hendes  ansigt forblev i det samme forlder og det eneste tegn på at hun var nervøs var hendes tunge som kørte henover hendes læber. Det næsten han sagde fik hende dog til rødme ret kræftigt. Var det virkelig så tydeligt ” jo ser du jeg ville bare præsentere mig, jeg er Fiona Evermore vogter af skolen næsten lige startet” sagde hun og lukkede døren inden hun trådte frem imod ham med en hånd rakt ud imod ham. Hun kunne vel lige så bruge denne undskyldning selvom hendes kinder vidst ret meget havde afsløret hende. Hun lod igen sin  tunge køre henover sine læber. Hvad var der med ham, hun følte sig slet ikke som hun plejede og som hun stod der og han roste hendes udsende blev hun mere lysten. Hendes vejr trækning blev dyb hun kunne styrrer det. Igen viste hendes ansigt ingen ting. Hun smilede ganske kort. Hun ville give hans hånd en forsigtig klem vis han tog den. Imens gav hun sig til kiggede på det af hans krop hun kunne se. Hans krop var meget yngre end hendes, men hun vidste at det skulle man ikke lade sig nare af. Hun var selv ret så gammel i varulve standart og det vidste hun. Hun lagde hovedet en anelse på skrå. Inden hun vendte sit blik ud i rummet. Hun følte sig meget varm og det var næsten ikke til at holde ud.

Normalt opførte hun sig slet ikke sådan overfor mænd, men han var meget mere tiltrækkende i egen person end på på papierne hun havde læst. Hun kiggede rundt for ikke at være så Indlysende om hvorfor hun kommet hun kom i tanke om eleven havde hun da bare taget ham med her ned så havde hun haft en undskyldning for at kigge. Hun følte sig så åndsvag lige nu ” jeg tænkte at jeg havde pause så kunne jeg vel lige så godt lærer dem jeg arbejder med at kende” sagde hun håbende ikke  at hendes krop ville afsløre at det var en løgn ” desuden kom jeg forbi dit kontor og tænke at jeg lige så godt kunne starte med dig” sagde hun hendes kinder var famlede lidt og de lignede ikke tomater mere. De havde stadig en svag rosa farve.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 6:08 pm

Eli kunne høre hendes dybe vejrtrækninger og se blodet løbe hende til kinderne, oh han havde sådan lyst til at drille hende. Han kunne nærmest mærke hvordan hendes indre varulv kæmpede for at komme ud. Så vidt Eli vidste var varulve kvinder meget mere underdagnige, det kunne være sjovt. Han rejste sig langsomt fra sin stol og drak det sidste af sin cola "du ved godt at jeg har en rimelig god hørelse ikke? jeg kan høre dine tunge åndedræt, dine kinder er røde som ild" han gik om foran hende og lod sit blik glide ned over hendes krop "lad mig gætte, du er her ikke bare for at sige hej" han smilede roligt og krydsede sine arme foran sig før han gik hen til sit køleskab og bukkede sig ned for at tage en cola mere og for at drille hende lidt og rejste sig op igen og åbnede den foran hende "ville du have en?" han smilede og tog en tår før han rakte den til hende.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 6:40 pm

Fiona hadede sin krop så meget for at havde afsløret hende og det var tydeligt for hende at han vidste hvorfor hun var herinde. I starten havde det været af nysrrighed, men nu kæmpede hun med sig selv om vidt hun skulle bevare roen. Hun fugtede igen sine læber ved at lagde tungen glide henover dem. Hun skulle lige til hive ham nærmere, men så gik han, hun flugte ham med øjnene, hun fandt ham meget irriterende og fnøs kort og irriteret over at han bare gik, især vis han vidste hvad hun ville hvorfor så ikke give hende det. Hun kneb øjnene samme for gemmenskue ham. Hun rystede svagt på hovedet hun drak ikke den slags kun vand. Hun spændte en smule i kroppen og hævede spørgende det ene øjenbryn.  " jeg kan også gå igen vis du heller vil spilde tiden med at drikke det sukkerstads"" sagde hun og gav igen hun havde fundet ud af at det for at drille og efter hun sagt det drejede hun om så stod med ryggen til. Hun gik meget langsomt hen imod døren i håb om at han ville stoppe hende. Hendes tanker nærmest skreg til ham om stoppe hende. Vis ikke han gjorde måtte hun finde et sted hvor  kunne få styr på sig selv. Han havde ikke bare vækket ulven , men lysten til ham. Hendes krop ville have ham og det ville hendes tanker også. Hun kunne ikke få ham ud af hovedet især ikke nu hvor hun set ham med sine egne øjne.
Det irriterede hende så meget at han havde hende lige der hvor han ville have hende, hun gættede på at han var god spiller til det spil de spillede. Hun var næsten henne ved døren, men stoppede et svagt smil ramte hendes læber. Hun vendte sig om og tog chance. Hun åbende døren og det var hans sidste chance for gøre noget. Hun kunne også spille hans spil. Hun blev der stående og over ikke tænkt sig hun glip af at se ham vride sig en smule.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 01, 2016 11:10 pm

et suk kom fra Eli da hun var ved at gå ud af hans kontor "så let slipper du ikke væk fra mig lille frøken varulv, du kan ikke bare lokke med dine goder og så bare smutte igen" han smilede drillende og holdt sin hånd på døren så hun ikke kunne åbne den, han var få centimeter fra hendes ansigt og han kunne mærke hendes tunge varme ånde mod hans hage da han så ned på hende, hun var ikke så høj som ham men hun virkede til at have en ældre krop end ham men han var sikker på han trumfede hende i levetid "lad mig gætte, du har fanget min lugt og den er langsomt ved at drive dig til vanvid som jeg kommer tættere på dig" han smilede som han lagde en arm om ryggen på hende og hev hende ind til sig "bare sig til hvis jeg for noget forkert fra alt det her" han smilede frækt mens han nærmede sig ind til et kys.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 02, 2016 6:02 am

Som han kom tættere på jo mere varm følte hun sig hun havde droppet de dybe Vejrtrækninger for de hjalp ikke meget. Faktisk så var det Fru Varulv, men hun rettede ham ikke for hvorfor skulle hun for hun var jo ikke sammen med hendes mand  faktisk havde hun ikke været sammen med en mand i lange tider. Hun var lidt en feminist og kunne normalt bedre lige kvinders intime selskab end mænd, men det kunne hænde en gang imellem vis hun fandt nogen interrsant og attraktiv at hun godt kunne. Hun smilede svagt ” jeg troede ikke du ville have mine goder” sagde hun drillende, men alligevel var der en lidt flirtende tone over hendes stemme. Hun betragtede ham igen nu hvor hun kunne se det hele af ham og der ingen der ikke vidste hvad der forgik og hvad de ville. Hun havde svært ved at fokusere nu hvor han var så tæt på. Det hele kørte rundt i hovedet på hende. Hun kunne slet ikke vente. Han snakkede for meget i hendes hoved gjorde for lidt ved det. Hun trak hans hoved tættere på og et lidt skævt smil ramte hendes læber ” skal du snakke så meget” sagde hun og kyssede ham hendes kys var grådige, hun havde ikke ladet ham svare for så skulle hun bare vente endnu længere. Hun svarede heller på hans spørgsmål. Hun kunne bare ikke vente mere.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 02, 2016 8:45 am

han smilede som hun trak ham ind til hende og kyssede ham, han tog notat af hendes lugt og lagde sine hænder om på hendes røv og klemte rolig på den som han blev ved med at kysse hende. han kunne bare ikke lade være med at grine som han trak sig lidt tilbage og holdt stadig et fast greb om hendes baller "lad os så få set på den kløe du har fået her" han knappede hendes bukser op så han kunne komme ned i hendes trusser hvor han først blidt masserede hende på ydersiden af hendes trusser før han sneg den ind i hendes trusser. han smilede til hende som han tog fat om hendes røv med den anden "jamen dog sikke du er blevet våd" Han smilede til hende frækt før han lod sine fingre lege med hendes underliv han nød at hun var så liderlig af bare at være i nærheden af ham.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 02, 2016 9:49 am

Hun mærkede hvordan hans behandling af  hende gjorde hende liderlig, hun havde ladet den mere dyriske side af hende komme frem og det var ikke mange hun ladet set den side af sig selv, for hun prøvede virkelig at holde den tilbage. Da han slap kysset skulle hun lige til at sukke irreteret og så mærkede hun hvor hans finger var på vej hen.  Følelsen af at han var mand gjorde ikke noget hun sukkede for første gang var hun engentlig ligeglad med hvilket køn det var hun havde sex med. Hun sukkede blidt da begyndte lege med hendes nedre dele. Hun kunne næsten ikke være i hendes krop en følelse hun ikke fik tit om så man var en kvinde eller en mand. Hun bed sig svagt i læben og var klar over at så snart vesten og alt hendes andet tøj røg af var hun sårbar over for magi og evner, men hun stolede mærkelig nok på at han ikke ville bruge sin evne imod hende hvad end den så var. Hun rystede svagt på hovedet. Hun grinede svagt. Hun var ikke i starten kommet for at få sex, men nu ville hun ikke andet end at have ham oppe i sig mærke følelse af blive rørt igen. Det var lang siden hun blevet rørt på den måde. Hun gik så meget op i sin træning og kunst at hun ikke havde haft tid til andet end det. At det så var en mand som fik lov til røre hende efter denne lange tid var ikke sådan hun planlagt det, men nu hvor hun var i det var følelse af hendes dyriske side og hendes blandet sammen faktisk rar og det var rart kunne slippe sig selv løs. Uden nogen konsekevns. Hun var ikke sikker på at de ikke ville se hinanden efter og derfor ville hun have noget ud af det.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 02, 2016 11:20 pm

han smilede og trak bukserne helt af hende med sin frie hånd mens den anden stadig legede med hendes underliv "jeg har lyst til at kneppe dig så hårdt lige nu, så du kommer til at hyle mit navn" han smilede til hende roligt før han knappede hendes skjorte og vest op og vendte hende om mod hans bord, han trak sin pik frem fra underbukserne og den var allerede hård af lugten fra safterne som varulven havde afgevet "sikke våd du er blevet" han holdt hende mod bordet hvor han hamrede alle 18 cm op i hendes underliv uden at tænke over noget andet lige nu, han ville bare gøre den her lille varulv klar over hvem der var hendes nye alfa han. Han smilede mens han blev ved med at banke den op i hende i en god rytme.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Ons feb 03, 2016 12:03 am

Fiona gispede overrasket over hvad der skete der næst. Alt hendes tøj af og væk det gjorde at hendes ar blev synligt, men hun nåede ikke tænke videre over det før hun mærkede ham i hende. Hun nød hans hårde stød. Hendes vejrtrækning var erstattet med lystne støn. Hun greb bordet så hårdt hun kunnne og hendes knoer blev hvide. Hun havde glemt alt om arbejde og pause, det eneste der var i hendes tanker var ham . Hun kunne dog svagt mærke hvor meget hun var ude af træning. Det var lang tid siden hun havde kønslig omgang med nogen. Hun bed sig svagt i læben. Igen kom hun i tanke om hendes ar. Det ikke var fordi hun kunne skjule det, men folk spurgte som oftes ind til det og hun kunne ikke svare på hvorfor hun havde det. Det eneste hun kunne huske var hun vågnede et sted og de havde gjort noget ved det dem hun vågnede ved. Hun var sikker på der var en form for magi i det som gjorde at det stadig var og lige så synligt som den gang det var helet. Aret var  lige imellem hendes skulderblade og et sted hvor alle kunne se det.
Nu hvor hendes tøj var kommet af var det også nemt at se hvor meget hun trænede hendes krop var lettere muskuløs, men ikke sådan hun lignede en bodybuilder, men mere at musklerne var tonet. Hun kunne mærke at det han gjorde var rigtigt, men hun ville ikke give sig og lade ham få det helt som han ville. Hun håbede at kunne holde sig selv en smule tilbage.

hendes ar : http://40.media.tumblr.com/f4438d6cde4f6c10d07f5df7fa9017de/tumblr_nitntzWXKV1u0zcxyo3_1280.jpg
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Søn feb 07, 2016 9:32 pm

han så hendes ar, ikke noget der gjorde ham noget, hun var skam udemærket selv om det "sikke et smukt ar du har dig her" han smilede og lænede sig mere ind over hendes krop så han kunne slikke på arret med hans lange tunge, han blev ved med at støde hårdt i hende og smilte roligt mens han rejste sig op igen og tog fat i hendes hår for at holde hende i position, han ændrede retningen han stødte i en gang i mellem så han ramte nye steder i hendes underliv "jeg kan mærke på dig du ikke har fået noget pik i lang tid" han smilede til hende og holdt hende på plads mens han blev ved med at kneppe hende hårdt, han ville indsætte sin dominans over hende, det var ikke første gang han prøvede dette med en varulv, det var så rart at vide at hver gang hun ville se ham frem over ville det give hende lyst til ham på stedet, eller det var det han bedst kunne lide ved husstandstrænede varulve.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Søn feb 07, 2016 10:01 pm

Fiona var ikke som de andre varulve, hun var måske ikke så underdanig som varulve burde, men hele hendes mennske tid  havde hun været undertrykt af mænd og det var kun få mænd som Eli der havde kunnet vække ulven så meget i hende at hun ikke tænkte over det. Hun mærkede hvordan hendes krop let sitrede af hans stød og hans tunge på hendes ar. Hun tænkte kort og hævede sit ene øjnbryn en smule der var ikke noget pænt over det ar. Det mindede hende om noget hun burde huske, men som hun ikke kunne. Hun bed sig svagt i læben, det var som nogen havde tegnet et stort kryds for at kunne genkende hende. Dog vidste hun ikke hvem. Hun  bed sig hårdt i læben for ikke at komme til at stønne alt for højt, for de var på skolen og hun var engentlig på arbejde, men det var han vel også desuden var der også noget spændende ved at gøre det på skolen, chancen for at det ville blive opdaget var større her end andre steder ” der ikke noget pænt ved det ar” sagde hun stønnede og halvt sukkende. Hun klemte hårde om bordet jo tættere hun var på at komme, men hun ville ikke give ham den nydelse af  at se at hun kom så hurtigt, men det var svært. Hun  kunne eller ikke lade ham vinde ved at komme så hurtigt.
Fiona vidste at hun var ude af træning, men det var fordi hun gik op i andre ting, desuden var de fleste andre kvinder hun kendte enten langt væk, eller så var de så unge at de gik på skolen. Hun hørte tydeligt hvad han sagde og hun kom svagt til grine. Han troede virkelig at hun var til den slags, men det var hun vel også stadigvæk vis hun fandt dem spændende, men jo mere hun var sammen med mænd var det som hendes krop hungrede efter kvindelig selskab. Det var derfor at hun havde stukket af, ingen mænd skulle bestemme over hende og hvad hun gjorde og måske derfor var hun ikke som varulve var flest ” hmm” sagde hun og svarede ham ikke på hvorfor hun så meget ude af træning, desuden så han da ud til at kunne lide hendes selskab. Fiona kunne faktisk også lide hans, men hun var stadig af den overbevisning at de aldrig  skulle ses mere efter dette her, men alligevel var chancen at de kunne ses på skolen. Hun havde svært ved at holde sig tilbage og ville nok inden længe komme, men det var vel det der skete når man var ude af træning.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Søn feb 07, 2016 10:59 pm

hans øjne skiftede fra en klar blå farve til at blive blodrøde som han kunne mærke at der var noget der tog over i ham, han satte farten endnu mere op, hun var dryppende våd og han kunne selv mærke hvor tæt hun var på at komme, han greb fat om hendes ene bryst og legede med det mens han havde den utroligt høje fart på, hun havde brug for at blive kneppet hårde nu og han holdt hende på plads som han gav hende alt hvad han havde, mange normale væsner ville ikke kunne holde dette ud, men nu var det en varulv vi talte om, han kunne mærke at hun kom men han fortsatte ubekymret før han til sidst 2 minutter efter fyldte hende med hans sæd og han slappede mere af, han trak sig roligt ud af hende og lod hende falde ned på gulvet "hvad med du gør den rent så vi kan komme vidre med vores dag, jeg har nogle ansøgninger jeg skal have kigget i gennem" han så på hende roligt og ventede på en reaktion.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Søn feb 07, 2016 11:24 pm

Hun mærkede hvordan han kom i hende imens sirtede hendes krop  endnu mere der hun kom i et højlydt støn hun var ikke vant til at blive komandret rundt og måtte bide det i sig. Hun hadede den egenskab ved mænd, det var altid dem som troede de bestemte og kunne gøre med dem som de ville. Selv efter så lang tid var det stadig en engenskab de havde, de vidste ingen gang kvinder var så meget mere end nogle man bare brugte når man havde lyst. Hun trak vejret tungt blev siddende lidt ” kommer vi til se hinanden igen?” spurgte hun. Selvom hun ikke regnede med at de ikke ville. Hendes ulve side ville gerne lege mere, men hun vidste at de begge havde et job de skulle passe. Hendes pause var for længst færdig. Hun vidste at det med at hun spurgte måtte være en sejr for ham, for det betød selvfølgelig at hun ville komme efter mere. Hun trodsede ham lidt ved blive siddende. Han kunne bede hende pænt, men det var ikke noget hun nævnte over for ham og faktisk måtte hun også indrømme at hun ikke helt vidste hvad skulle gøre rent, hun ret sikker på at det ikke var hendes tøj han mente, men rejste sig alligevel op smilede en smule triumferende inden hun rakte ned efter sit tøj ” dit kontor dit ansvar” sagde hun drillende og den flirtende tone var stadig at finde i hendes stemme. Nu hun tænkte over det så var hun ret sikker på hvad han mente, men han havde drillet hende før så nu var det hendes tur.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 09, 2016 12:17 am

han så på hende roligt mens hun bukkede sig ned for at tage hendes tøj " hvem siger vi er færdige endnu" han smilede lidt til hende og vendte hende om "jeg vil gerne se de fine læber vikle sig om min pik for jeg tror du ville være god til det" han smilede til hende roligt og aede hendes kind lidt "og tro ikke vi er færdige efter den her gang, jeg giver ikke slip på sådan en fint tonet røv som din" han smilede til hende roligt og holdt hendes balle i sin ene hånd "du har vel ikke noget i mod det antager jeg" han gav hende et lille smil før han aede hendes kind lidt med sin frie hånd og så hende i øjnene.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 09, 2016 1:42 am

Fiona knugede hendes tøj ind til sig og så smilede hun flirtende idet han vendte hende om imod ham, hun lænede hovedet imod hans hånd idet han aede hendes kind, men det næsten han sagde gjorde hende en smule dårlig. Hun brød sig  ikke om tanken om at hendes læber viklede sig om hans pik, men hun havde startet og måtte vel også slutte det hun havde begyndt. Hun sank svagt en klump ” disse læber skulle på arbejde for et stykke tid siden, fordi disse læbers pause er færdig” sagde hun og vidste at folk nok ville undrede sig over hvor hun var, men igen gjorde hans nærvær det svært at tænke. Hun sukkede svagt og rødmede svagt, hendes krop var veltrænet og det havde han bemærket. Hun havde i lang tid undertrykket sin dyriske side, men han vækkede den med hans nærvær. Hun satte sig til sidst ned på knæ og betragtede den tøvende. Hun kunne faktisk godt lide tanken om at de skulle mødes igen. Hun stod overvejede, men hun ville heller ikke vise svaghed ved at vise ham at hun ikke brød sig om det og igen lod hun tungen glide hen over hendes læber det eneste som vidste at hun var ude af hendes tryghedszone. Hun slap sit tøj selv om tanken faktisk havde strejfet hende at tage det på og gå ud og gøre dagens arbejde færdig, men hendes krop skreg også på mere. Hun anede ikke hvad der ville ske vis de blev opdaget for hun ville ikke miste sit job, det betød meget for hende
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 15, 2016 3:14 am

hans øjne var fastlåst på hende som hun sad der og svejede frem og tilbage fortryllet af hendes dyriske instinkter "du har ret min kære, tag dit tøj på og kom tilbage på vagt, vi kan ikke have nogle elever kommer til skade " han gav hende et lille smil "vi kan fortsætte hvor vi slap i et rum i kælderen" han smilede til hende og fandt hurtigt hendes telefon og skrev sit nummer ind "ring til mig når du er færdig på vagt " han lynede sine bukser som han gemte sin pik væk og vendte sig roligt om og gik hen til døren "jeg har et møde jeg skal til så du må selv sørge for at komme godt afsted" han smilede som han hurtigt gik ud af døren og rettede på sit hår. Han gik ned på lærer værelset for at deltage i et møde omkring valgfag og fordeling af samme.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Man feb 15, 2016 8:57 am

Hun ånede lettet op idet han sagde at de for nu var færdige og hun kunne tage på vagt. Det næste han sagde  overraskede  hende, men hun stoppede ham ikke og lod ham skrive hans nummer ind i hendes telefon. hun skyndte sig at tage sit tøj på og smilede svagt ” som du ønsker” sagde hun og begyndte at gå ud af døren.  Hendes hjerne havde stadig svært ved at fungere, han havde sat sit præg på hende og hun kunne ikke finde ud af om det var godt eller skidt. Fiona følte sig forvirret. Hun gik ned af en tom gang og trak vejret dybt nogle gange inden hun forsatte. Hun undrede sig over hvordan det lykkedes ham vække den dyriske side af hende. Det var en side af sig selv som hun ikke var stolt af. Fiona havde vokset op i en tid hvor dannelse handlede om  at være stille og nærmest gemme sin krop væk, men det var svært når dyret i hende voksede bare ville følge dens instinkter. Hun følte sig blottet når det skete, men det var ikke mange som kunne vække den sovende ulv som Eli havde gjort. Hun valgte gå udenfor, lidt luft kunne ikke skade. Hun mærkede hvordan den kolde luft trak dybt ned i hendes lunger og hun kiggede på sneen. Hun kunne ikke forstå det. Hun lod ingen se den side af hende og hun var alttid påpaslig med ikke at lade den side af hende tage overhånd. Hun forsatte sin vandren. Det skete ikke noget og der var stille timerne skred alt for langsomt frem og det irrerteret hende en smule. Hun havde først fri klokken fire. Hun anede ikke om hun ville ringe til ham eller om bare skulle tage hjem, men han ville nok finde hende alligevel. Hun sukkede svagt. Det hele virkede til at være noget rod for hende. Hun fortrød ikke, men hvad gjorde hun vis hendes mand  på et tidspunkt dukkede op. Tanken hadede hun, men hun havde ikke set skyggen af ham siden hun var kommet tilbage. Hun forsatte ind på gangen og ned af imod vogterns kælderrum, det rum som de kun havde nøglen til.
Hun var endelig færdig med dagens opgaver og hun havde ikke oplevet meget i de sidste mange timer, det havde været stille. Hun havde en sportstaske med og hun puttede altid vesten der ned i når hun var færdig. Hun tog sin jakke og tog den på. Hun havde taget telefonen op af lommen, men vidste stadig ikke om  hun skulle ringe, men på den anden side kunne hun heller ikke få sig selv til at lade være. Hun gik ud af rummet og låste døren med nøglen. Hun bed sig svagt i læben inden hun forsatte imod trappen hun fandt hurtigt hans nummer og ringede. Hun vidste ikke hvad hun ville sige når tog den, men på den anden side vidste hun at han nok skulle finde hende. Ulempen ved vampyrer var at de lige som varulve havde god lugtesans og han ville sikkert bruge den til at finde hende vis hun gik og hun havde aldrig haft nogen med hjemme i hendes lejlighed, for ingen skulle se hendes hemmelighed hun havde et kæmpe protræt maleri af hendes børn og mand og det var ting omkring hende selv som ingen skulle have at vide for det en del af hendes liv som ikke ville mindes om. Eller også ville han spørge sig rundt efter hvor hun boede, men der ikke mange der vidste det måske nogle af de andre vogter.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 23, 2016 11:18 pm

Eli var allerede færdig for dagen da hun ringede til ham, han var meget kort da han tog telefonen "kælderen, rum 222, ingen omveje, oh og lad dit undertøj ligge i vogternes omklædning" han lagde på som han var på vej tilbage til skolen. Rum 222 var et han havde der personligt, han havde skaffet sig et sted han kunne sove normalt men i løbet af tiden han havde været der havde det ikke været brugt meget, han havde brugt det et par gange som et sted han var helt isoleret fra andre, og nu ville den bruges til at bryde den her kvinde til lydighed, han smilede lidt over tanken som han roligt gik ned i kælderen, selv om han nok kom senere end hende ville han stadig være punktlig. Han tog sin telefon og trykkede på hendes nummer "tag dit tøj af inden jeg kommer, hvis du da ikke vil have det ødelagt" han smilede før han lagde på igen, han sagde det uden at svare hvem det var, hun vidste det nok allerede at det var ham så han gad ikke bekymre sig om detaljerne.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Tirs feb 23, 2016 11:56 pm

Fiona havde gjort hvad der blev sagt, men i stedet for lade det blive i hendes skab i omklædnings rummet havde hun lagt det ned i hendes sportstaske. Hun havde set nummeret på det rum han havde nævnt og det var en af de få rum som hun ikke anede noget om. Hun vidste dog hvor det  befandt sig henne, han havde også bedt hende om at tage sit tøj af når hun kom ind i det ukendte rum. Hun fugtede kort sine læber og hun havde lagt mærke til hvor isoleret det var fra resten af rummene, en svag mistanke om noget ville ende galt for hende strejfede hendes tanker, men den mere dyriske side af hende kastede den til side. Hun åbende døren stod lidt inden hun med få tøvende skridt gik ind og lukkede døren som han havde bedt hende om begyndte hun klæde sig af. Hun foldede sit tøj sammen og lagde det i hendes taske. Hun fik hele tiden følelsen af at noget ville ende galt. Hun var blevet sig selv igen, imens hun arbejde havde hun formået få dyret i ro, men tanken om Eli og at han snart ville dukke op fik alligevel noget til røre på sig. Hun var blevet en smule nervøs for at hun faldet i med begge ben. Han havde set hende   rørt hende imens hun var i en form for ublance med sig selv.
Hun følte sig spændt, men hun afskyede også sig selv over at hun havde gjort det så nemt for ham, hun befandt sig i et afskrået rum uden viden om hvad han kunne finde på faktisk kendte hun kun det hun havde læst og hun var sikker på at det gav en masse viden, men hun havde stadig følesen af at han brugte hende lige som alle andre mænd i hendes liv havde. Hun begyndte gå lidt rundt og endte med at stå med ryggen til døren. Hvad end han havde gjort vidste hun at det var til hans fordel. Hun vidste at han havde fordelen ved være i dette isoleret rum i en kælder hvor der ikke kom ret mange og hun var sikker på at ingen ville komme her hen og ind dette rum.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Ons feb 24, 2016 12:25 am

Eli havde ingen planer ud over at dominere kvinden, ikke mod hendes egen vilje men mere at hun selv overgav det sidste af sin frie vilje over til ham i bytte for sex og beskyttelse som dyre verdenen, han havde samlet noget mad op på vejen, mad havde ingen smag for ham mere men han vidste hun nok ville være sulten. dette var dog ikke den standard menu man kunne få på en hver restaurant. Dette var en Kobe bøf lavet af hans personlige kok, kobe bøf var kendt for deres utrolig møre tekstur efter som kørne var madet med øl og masseret til højeste luksus så kødet blev utrolig godt. Han var sikker på at hun ville kunne lugte maden når han kom tæt på.
han åbnede døren til rummet og så den nøgne kvinde, han så på hende roligt og gik over til sin læne stol "godt at se du kan følge ordre, jeg har lidt mad med til dig" han satte sig i stolen og lod posen med utrolige aroma stå på bordet "men der er en betingelse for at du får den utrolige bøf jeg har fået lavet til dig, jeg vil have at du får mig til at komme med din mund, jeg tror det var der vi slap sidste gang" han smilede roligt til hende "når du har gjort det kan du skylle ned med bøffen her og så kan vi se på dine egne behov bag efter min søde varulve pige" han smilede før han klappede sig på låret og ventede på hendes respons.
Vis brugerens profil
Fiona

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Ons feb 24, 2016 8:13 am

Fionas mave knurrede med det samme hun fik færten af mad som blev stærkere og stærkere jo tættere han kom på døren. Hun havde egentlig ikke tænkt over hvor sulten hun var blevet, men nu hvor han kom med mad mærkede hun det og kunne ikke skjule det. Hun brugte normalt sin pause på at spise, bare ikke lige i dag. Hun skulle lige til gå hen til maden, men stoppede i sin bevægelse idet han sagde at hun skulle tilfredsstille ham med hendes mund selvfølgelig havde han ikke glemt det. Hun trak vejret en smule tungt inden hun lod sin tunge glide henover hendes læber hun fik det en smule dårligt kiggede igen over på maden som  nu virkede så uopnåelig, hun vidste at det kød som lagde i på bordet var noget fint kød, som hun aldrig ville få chancen for at få igen. Fiona anede ikke om hun kunne skubbe sig selv udover kanten og bare gøre det, hun sank svagt en klump og vidste tydeligt hvor  nervøs det gjorde hende det var ikke fordi hun ikke kunne finde ud af det, men hun fandt det bare ulækkert når nogen kom i hendes mund, den varme sæd gjorde det ulækker og gav hende en kvalmende fornemmelse og sulten hjalp ikke ret meget. Hun bed sig igen i læben og overvejede om hun overhovedet skulle lade sig købe med mad det var vel en form for bestikkelse det var hun næsten sikker på. Hun anede ikke hvor længe hun havde tænkt imens hun tænkte havde hun stået meget stille som naglet til jorden. Hun gik hen imod ham og hun kunne vel lige så godt gøre det men så var det som hun kom til fornuft ” tror du at du kan købe mig med mad ” sagde hun og hævede svagt det ene øjenbryn så desperat var hun alligevel ikke og han kunne bare fjerne det smide det ud for hun var ligeglad og det at han kaldte hende for varulve pige fik hende til at fnøse kort.
Æreligtalt irriteret det hende at han troede han kunne købe hende med mad, hun bed  sig svagt i læben og fortrød ikke det hun havde sagt. Derefter blev hun stående og kiggede på ham som om ved at gøre det kunne gemmen skue ham, men det lykkedes ikke. Hun havde en fornemmelse af at han prøvede på noget, men hvad kunne hun ikke finde ud af.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Don´t test my patience XXX(Eli)   Today at 11:59 pm

Don´t test my patience XXX(Eli)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next