Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 362

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Fre feb 12, 2016 4:43 pm

Da hun sagde at hun ikke var faldet for ham, nikkede han bare med et blik der tydeligt sagde, ”ja så siger vi det”
Han betragtede hende som hun vende sig, og smilede bare lidt over hende. Hun var sku en køn pige. Og han håbede da på at der ville blive et eller andet mellem dem. Men det virkede nu heller ikke som om det ville blive det sværeste. Hun var jo allerede ved at faldet for ham.

Okay han havde måske lige lovlig meget selvtillid, men han havde jo heller ikke grund til andet! Han fik altid det han gerne ville have, på den ene eller anden måde.

Da hun dog fyrede op for en mere flirtende tone smilede han bare skævt. Han vidste at hun flirtede, og han videste at hun allerede var ved at svømme lige ind i hans net. Han lænede sig bare lidt frem mod hende, og så med en ufattelig charmerende, men også badboy agtig stemme ”jeg kan ikke love noget”
Han sende hende et skævt smil, der gjorde det svært at tyde om han mente med træningen eller noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilianna

Humør : I have my ups and downs.
Fag : Kunst, Drama, Biologi, Kemi, Historie, Yoga og Dans.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Fre feb 12, 2016 4:50 pm

Lily lænede sig lidt tilbage og grinte meget imens hun rystede på hovedet og rejste sig op.

”Jeg skal til time, hvad med dig? Måske vil du følge mig ned?”
Sagde hun imens hun greb hendes taske. Der var stadig mange øjne på denne nye rødhårede skønhed. Specielt fra den mandelige del af skolen. Dog virkede det ikke til at Lily bemærkede det ret meget, da hun ikke var den mest selvsikre. Hun vidste godt at hun så godt ud, dog var der stadig mange fejl ved hendes krop, i hendes øjne.

Hun greb hendes tallerken og cola’en, gik over og satte det på en vogn, hvor andet beskidt service stod, derefter gik hun elegant tilbage til Drys og holdte hendes hånd ud med et blik som tydeligt vidste ’tør du?’.

Det var ret tydeligt at Lily udforede ham lige nu, hun testede om han var med på noget, eller bare spillede for sjov.

Dog stod hun der ikke længe, før der pludselig var en kæmpe brød som skubbede til hende, så hun faldt forover. Hun nåede lige at vende sig hurtigt i luften, før hun endte på Drys skød.

Fyren som havde stødt til hende var skolens bøller, en flok varulve som helt klart var ude på at gøre livet surt for alle på deres vej.

”Flyt dig, forbandede Heks..” Gryntede han bare og gik videre. Lily så meget chokeret ud og bemærkede knap nok hvor hun sad lige nu.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 1:52 am

Han hørte hvad hun sagde, og smilede lidt over det. Hmm så hun ville have at han fulgte hende til time? Tja hvorfor ikke? Han så efter hende da hun satte sin bakke hen. Åh gud! En mønster elev. Det der gjorde han aldrig. Det var der jo ansatte til.
Han smilede af hende da hun rakte hånde frem mod hende. Ikke at han havde tænkt sig at tage hendes hånd. At holde i hånd var ikke noget han gjorde.
Han skulle dog til at rejste sig da han bemærkede de store brød der bankede ind i hende. Han nåede næsten ikke at reagere før hun sad i hans støn. Han grab hende med det samme, og så på hende. Han kunne se hvor chorkeret og forskrækket hun var blevet, hvilket fik ham til at knurre.

Han rejste sig med hende i sin favn, og satte hende blidt ned. ”vent her” sagde han roligt. Han vende sig, tog fat i den stol han havde siddet på, og løftede den, han gik med faste og hurtige skridt efter gruppen ”Hej snothjerne!” fyren fra før vende sig og så om mod Drystan, men kun for at blive mødt af en stol der blev svunget lige ind i hovedet på ham, og fik ham til at vælde ned i et af de borde hvor der sad nogle og spiste.

De andre fyre var ikke længe om at springe på Drysten. Han havde ikke tænkt det i gennem. Det gjorde han aldrig. Han handlede ud fra sine lyster og følelser. Ikke ud fra eftertanke. Han fik nogle slag, men det var tydeligt at han også var ved at smadre tænderne ud på nogle af dem. Han var virkelig vred, og det blev kun værre for hvert slag der var nogle der fik ind.
Og selvom det var tydeligt at han var stærk, og ville kunne tage dem alle hvis de stod en og en, så var det også svært at vinde over 6 store brød på en gang.

Det var nok også det der fik Drystan til at vende rundt og løbe tilbage mod Lilianna. Han grab hendes hånd, og trak hende med sig ”løb!” sagde han da han udmærket lagde mærke til at fyrene løb efter dem.
Han kom dog hurtig i tanke om at hun havde høje hæle på. Selv hvis hun KUNNE løbe i dem, så kunne hun stadig risikere at komme til skade. Derfor valgte han også at stoppe lidt op, og løfte hende op i sine arme, hvorefter han løb videre. Hun vejede jo ingen ting. Han ville nemt kunne løbe langt med hende.

Da han var kommet lidt væk, tog han chancen, og løb ind ved trappen, hvor der var et pulterkammer under trappen. Han lukkede døren efter sig, og satte hende ned, mens han satte en finger for sin egen mund som tegn på at hun skulle være stille.
Der var ikke ret meget plads der inde, men de kunne godt være der begge to. Men i dette lille rum, var lugten af blod tydelig. Han havde flækket læben og øjenbrynet, og hans knoer havde det heller ikke så godt. Han havde skrammer i ansigtet, og hans trøje var gået lidt i stykker.

Vareulvende var virkelig dummer, og løb forbi dem. Drystan lænede hovedet tilbage og sukkede lettet.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 9:02 am

Lily sad blot stille imens hun så hvordan det hele foldede sig ud foran hende, hun skreg op da hun så de mange slag som endte på Drystan, hun mærkede hvordan hendes skyldfølelse væltede ind over hende og hun gispede højt da han pludselig løb over til hende.

Hans varme hånd som tog fat i hendes, fik hendes krop til at reagere lidt og hun rødmede svagt, da han valgte at løfte hende op og løbe afsted med hende. Godt at hun fik hendes taske med.

Da de så stod inde i det lille skab, stod hun så langt væk hun kunne fra ham og kiggede væk. Lily lugtede pludselig blodet og hun kiggede op på ham.

”Drystan.. Du bløder jo!” Hviskede hun og tog hurtigt et lille lommetørklæde ud af hendes taske, den var lavet i utrolig bløde bomulds satin. Hun gik helt tæt på ham og duppede blidt blodet væk fra hans læbe, øjenbryn og til sidst hans knoer.

”Jeg har noget salve oppe på mit værelse, hvis du gerne vil have de sår væk hurtigt?” Hviskede hun og kiggede op på ham.

Hun rødmede stadig meget, fordi de stod så tæt på hinanden, at hun nemt kunne mærke hans ånde i hendes nakke. Dette var virkelig svært.. Hun havde mange blandede følelser, på en måde ville hendes krop virkelig gerne i kontakt med ham, men hendes hoved skreg nej, fordi han slet ikke var den type hun burde være sammen med? Han var jo oppe og slås? Men det var jo for hendes skyld? Men han kunne jo bare have ladet det ligge..

Hun var meget forvirret lige nu.

Pludselig var der en som stod ude foran døren. Lilianna hørte hvordan det var en af fyrene, og manden skulle lige til at tage fat i håndtaget til skabet, men Lily var hurtigere. Hun stod meget chokeret oppe imod Drys, helt tæt oppe af ham, dog lyste hendes øjne op i en lys grøn farve, så det var tydeligt inde i mørket. Hun brugte hendes evne og døren låste hurtigt og lydløst. Så da fyren prøvede at åbne den, kunne han ikke, han gryntede og gik hurtigt videre igen.

Lily åndede lettet op og fniste svagt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 9:35 am

Han måtte indrømme at det var en smule nervepirrende at stå så tæt på hende. Normalt ville han ikke have noget imod det, men det ville også være under andre omstændigheder. Han hørte hvad hun hviskede, og mærkede hvordan hun begynde at tørre hans blod væk fra sårene. ”det er okay.. jeg healer” sagde han stille og smilede roligt.

Han smilede lidt af hende da hun spurgte om han ville have noget salve på. Han rystede roligt på hovedet med et smil ”tak.. men det behøver du ikke” sagde han roligt.

Han var helt stille da han hørte nogle stå unden for døren, og tænkte allerede nu, at de var færdige. Dog lagde han mærke til hendes øjne. Og blev utrolig overrasket over det hun gjorde. Men selvfølgelig, hun var jo en heks.
Da fyren var gået, lænede han lettet hovedet tilbage. ”puha… det var tæt på” hviskede han lettet.

Han så ned på hende, og lagde mærke til noget han ikke selv havde opfattet. Da hun var gået helt tæt på ham, og fyren stod udeforan, havde han lagt armene om hende, og holdt hende ind til sig.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 9:43 am

Lily mærkede godt de stærke og varme arme omkring hende og hun følte sig, meget imod hendes vilje, tryg ved ham. Hun mærkede hvordan han nemt ville kunne beskytte hende. Et lille nervøst fnis kom fra hende og hun kiggede op på ham, mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at banke hurtigt.

Det var næsten som om hun ikke kunne styre sig selv, da hun gik lidt mere op på hendes tær, lagde en hånd på hans kind og bevægede sig helt tæt på ham.

Hendes vejrtrækning var tung, hun lukkede hendes øjne og pludselig kyssede hun hans læber. Hun kyssede dem utrolig blidt og ret ømt, som om hun ikke kendte andre metoder. Lily stod der i lidt tid, dog kom hun pludselig til sig selv. Opdagede hvad hun havde gang i og hun trak sig hurtigt tilbage.

”U-u-u-undskyld.. Je-.. De-..” Hun vred sig tilbage, hendes øjne lyste op igen og døren sprang op med et brag, hun greb hendes taske og løb ud af det lille kammer, hurtigere end nogen kunne i højhælede sko.

Lily løb ikke engang til time, hun sprang ud af skolen, ud i skoven og løb så langt hun kunne. Dog stoppede hun ved en sø, hvor der var en lille bænk. Hun hev efter vejret og satte sig ned på bænken med hendes taske ved siden af hende.

”Hvad laver du Lilianna?” Spurgte hun sig selv og gemte hendes ansigt væk i hendes hænder.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 10:01 am

Han så ned på hende mens de stod der. Og af en eller anden grund fjernede han ikke sinde hænder.
Dog blev han lidt overrasket da hun gik helt op af ham, og gik på tær.
Han spærrede øjnene op da han mærkede hendes bløde og fyldige læber mod hans regne.
Dog lænede han sig bare lidt mere frem mod hende, og deltog i kysset. Trak hende mere ind til sig.

Han åbnede dog øjnene da hun pludselig skubbede sig fra ham. Han så tydelig hendes forvirring og hvor chorkeret hun var, hvilket overraskede ham lidt. Han så efter hende da hun fik låst døren op, og løb ud.
Han slog hovedet lidt tilbage mod væggen og sukkede. SÅ tæt på! Og så fortrød hun?

Han stod lidt, og blev enig med sig selv om at det nok var bedst at han lod hende værre. Han gik ud af skabet, og ned mod biblioteket. Der var ikke ret mange på det her tidspunkt.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 10:32 am

Lilianna sad dernede i lang tid, hun sad og tænkte på hvad i al verden hun skulle gøre med hendes smukke problem. Hun sad dernede i utrolig mange timer og pludselig åbnede himlen sig og det begyndte at regne.

”Årh det er løgn…” Hviskede hun svagt og kiggede op imens hun hurtigt mærkede at hun blev helt gennemblødt. Hun rejste sig, tog hendes taske og gik hurtigt tilbage imod skolen. Hun havde nok sat derude længe og alle timerne var ovre, selv aftensmaden var serveret for lang tid siden og folk var på vej tilbage på deres værelser. Hun spekulerede på hvad hun mon skulle gøre?

Lily gik op imod enden af skolen hvor værelserne var, der gik hun hurtigt ind og mærkede godt at hun var helt gennemblødt, helt ind til kroppen og hun frøs utrolig meget, dog dukkede der en frygtelig vrede op inde i hende.

Hun gik lige op til kontoret, fandt bogen med adresserne på alle eleverne, der fandt hun Drystans og hun gik direkte imod Gaia, hvor der stod at han boede.

Vreden blussede igennem hendes krop, som et kæmpe bål. Hun bemærkede slet ikke hvor kold hun var mere, hun måtte se ham, finde ud af hvorfor han deltog i kysset?!

Da hun endelig kom til stedet hvor han boede, gik hun direkte op til døren og hamrede på den.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 10:44 am

da dagen var ved at være overstået valgte han at gå hjem. Han havde jo ikke haft timer et stykke tid. Han fik spist og sad nu og slappede af. Han kunne ikke lade vær med at tænke lidt på hvad der var sket i dag. Han kunne ikke helt lade vær med at grine for sig selv. Det var hende der havde kysset ham, og han havde ikke engang gjort noget for det.

Han sad i sin stol med ryggen mod armlænet og benene over det andet, mens han læste. Han hørte det bankede på. Hvem fanden kunne det være? Han ventede ikke gæster, og der var ikke ret mange der vidst hvor han boede, og venner havde han ingen af.
Han rejste sig op, og gik ud og åbnede døren. Han så noget overrasket ud da han så hvem det var. ”hvad laver du her?” spurgte han bare, og lagde mærke til hvor våd hun var. Hun havde ikke bare gået her ned, hun havde været ude i det vejr længe. Han sukkede lidt opgivende ”kom ind og bliv tør” sagde han blot, og gik ind imod stuen og regnede med hun selv kom ind, og lukkede døren.

Han gik over til et skab, og fandt et håndklæde, han kastede det over til hende ”her… tår dit hår inden du ender med at blive syg” sagde han og tog tæppet fra sofaen, og gik over, og lagde det om hende. ”vil du låne en trøje? Jeg kan hænge dit tøj til tørre hvis du vil have det?” spurgte han og så på hende.
Han virkede slet ikke til at føle en akavet steming mellem dem eller noget.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 11:09 am

Hun fulgte roligt ind med et ord og mærkede tæppet omkring sig imens hun holdte håndklædet.

”Hvorfor kyssede du igen?”
Spurgte hun med en lav og hæs stemme. Hele hendes krop var utrolig kold og hun mærkede hvordan vreden smertede i hendes mave. Hun tog et skridt tilbage imens hun begyndte at ryste, fordi hendes krop gik lidt i chok over varmen der pludselig var omkring hende.

”Jeg ved ikke hvorfor jeg kyssede dig! Jeg aner slet ikke hvorfor jeg er kommet herover, det ligner mig slet ikke! HVORFOR kan jeg ikke få dig ud af mit hoved?!” Skreg hun og smed hendes taske og tæppet fra sig.

Hendes trøje sad tæt omkring hendes krop og hendes røde blonde bh kunne nemt ses igennem den. Hendes make-up var løbet lidt og hendes hår var helt ødelagt og hang i lange våde totter ned omkring hendes krop.

Hun gik frem og tilbage i hans stuen imens han greb hendes hår og kiggede op på ham.

”Du har ødelagt mig!” Skreg hun imens hun tog hendes sko af og kastede den vredt efter ham. Hun hvæsede og det var tydeligt på hende at hun slet ikke kunne kontrollere de følelser hun havde lige nu.

”Jeg har utrolig meget lyst til at gå væk fra dig, jeg vil ikke være her! Men alligevel vil jeg dog gerne blive og kaste mig ind i dine arme!”
Råbte hun op, hvorefter hun tog den anden sko og kastede den efter ham igen.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Lør feb 13, 2016 11:44 am

Da hun spurgte hvorfor han havde kysset igen, trak han på skuldrende ”hvorfor skulle jeg ikke det? Du er lækker og smuk.. og du kyssede mig.. så hvorfor skulle jeg skubbe dig væk?” sagde han blot. Han tænkte det var ret logisk! Ville alle fyre ikke kysse igen?

Han kunne godt se at hun frøs, men han havde også på fornemmelsen at han nok skulle holde en smule afstand til hende. Hun så ud til at være rimelig meget oppe og køre. Han betragtede hende bare som hun gik frem og tilbage og så ud til at blive mere og mere hidsig.

Da hun sagde at han havde ødelagt hende, løftede han det ene øjenbryn. Havde HAN ødelagt HENDE? ”så vidt jeg husker så kyssede du mig?..” sagde han blot helt roligt. Han dukkede sig hurtigt da hun valgte at kaste en sko efter ham, han grinte lidt af det. Han kunne ikke helt lade vær med at syntes at det var komisk at hun gik sådan amok.

Han hørte hvad hun sagde, og så på hende. Han undgik også den anden sko, men gik helt hen til hende. ”så gør det!” sagde han bort, og gik helt op af hende, og skubbede hende blidt op mod væggen, og stod helt tæt op af hende. ”så gør det” gentog han og så på hende. Han lod sin ene hånd glide op, og fjerne et par af de våde tåter hår der hang ned foran hendes ansigt.
Han så lidt ned af hende, mærkede tydeligt hvor kold hun var, og våd. ”Er du sikker på du ikke vil have en trøje? Du er virkelig kold” sagde han mere omsorgsfuldt.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 10:18 am

Hun gispede svagt da han pludselig gik tæt hen imod hende. Lily pressede sig helt op af væggen og drejede hendes hoved væk imens han snakkede. Hun hev efter vejret og kiggede langsomt op på ham med hendes grønne øjne.

”Jamen..” Hviskede hun svagt og kiggede forvirret på ham med hendes blide øjne. Hans omsorg ramte hende som en knytnæve, det havde hun ikke forventet og hun kiggede overrasket på ham.

”Det.. Kunne være dejligt..”
Hviskede hun blidt imens hun hurtigt trak sig væk fra ham. Hun gik over til hans sofa, imens hun ventede på at han skulle komme tilbage.

Lige nu var hun ret ligeglad med om han ville kunne se hende halvnøgen, men hun knappede hendes trøje op, lagde den ned, hvorefter hun åbnede hendes nederdel og hev hendes leggings med af. Hun stod kun i det mørkerøde lingeri undertøj da han så kom ind igen, heldigvis havde hun ryggen til, så han kunne kun se hendes velformede bagdel.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 5:19 pm

Han mærkede tydeligt hendes nervøsitet, og hvordan hun næsten undgik hans blik. Da hun atter vende blikket mod ham, stod han og så lidt fast på hende, ikke hårdt. Men mere med et blik der sagde at han mente hvad han havde sagt.
Han stod lidt da hun havde sagt at hun gere ville have en trøje. Han nikkede roligt, og fjernede sig fra væggen, og gik ind mod sit soveværelse.

Han fandt en sweater, ikke det mest frække outfit, men det var det bedste han havde. Han tog et par af sine træningsbukser med der sad stramt på ham. De ville helt sikkert sidde løst på hende, men sådan var det jo.

Han gik ud til hende, og blev mødt at et blik han ikke havde regnet med. Han bed sig en smule i læben mens han betragtede hende. Hun var virkelig smuk, en utrolig elegant og velsignet skabning.
Han gik over til hende, og stod næsten helt op af hende ”du er ikke fair..” sagde han stille, men rakte tøjet til ende. ”Det er nok lidt for stort, men det er det bedste jeg har” sagde han roligt.

Han stod og så på hende, den fine, og helt sikkert silkebløde hud, der var en smule bleg, men på den helt perfekte måde. Han havde virkelig lyst til bare at røre ved hendes krop, ikke så meget de vulgære steder. Selvom det HELT sikkert også var noget han gerne ville. Men måske mere bare det at mærke hendes hud.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 5:28 pm

Hun kiggede op på ham da hun hørte at han kom ind igen, rødmede svagt og greb hans tøj hurtigt. Hun tog bukserne på først, som hang lavt omkring hendes hofter, selvom hun havde strammet dem helt ind, så langt de kunne. Derefter tog hun trøjen på, som nemt kunne være en kjole for hende. Hun fandt en elastik i hendes taske, hvor hun hurtigt vred det mest vand ud i hendes hår, som hun lod dryppe ned på hendes tøj. Hun fik vredet hendes hår rundt og samlede det i en løs knold oven på hendes hoved.

Hun hev hendes tøj op og lod det hænge lidt på ryggen af en spisebords stol imens hun smugkiggede over på ham. Han var virkelig lækker og hun frøs meget lige nu, så hun havde mest af alt lyst til bare at putte sig ind i hans favn og tage noget af hans varme.

”Øhm.. Tak for tøjet.” Smilte hun lidt imens hun tog hendes sko og satte det ved siden af stolen hvor hendes tøj hang.

Lily gik langsomt over, tog tæppet som han havde lånt hende og gik over til hans sofa, hvor hun satte sig ned i hjørnet, trak hendes ben op og pakkede sig selv lidt ind i tæppet. Det var tydeligt hvor meget hun frøs lige nu, mest fordi hun rystede meget og hendes læber var lidt blå. Alt hendes make-up havde hun taget af med en lommetørklæde fra hendes taske, så lige nu var hendes naturlige skønhed foran ham.

Hun havde et let drys af fregner hen over hendes kinder og næse, hendes læber var stadig meget fyldige og hendes øjne stod mere ud end før, den grønne farve var utrolig frisk. Fregnerne var overalt på hendes krop. Men det som var nemmeste at se lige nu, var hendes tatovering, som heks. Den sad der hvor halsen og skulderen mødtes og var meget mørk. Et navn stod der, men det var slet ikke tydeligt nok til at se hvilket navn. Nok fordi hun ikke havde opdaget personen endnu.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 6:02 pm

Han lod hende tage tøjet, og sagde ikke noget. Han betragtede hende bare da hun tog det på. Han gik over og tænde op i sin pejs. Her var egentlig meget tempereret, men det ville hjælpe at han tænde op, både på varmen og hyggen. Selvom der lagt fra var noget hyggeligt over det her besøg.

Han betragtede hende mens hun hængte sit tøj op, og derefter satte sig over i sofaen. Han så lidt på hende, men satte sig så hen ved siden af hende ”jeg skal nok lade vær med en hel masse, men lade mig varm dig” sagde han roligt, og lagde armen om hende, og lod begge sine hænder glide op og ned af hendes skuldre for at få varmen tilbage i hendes krop.
Han så på hende.

Hvorfor var hun overhoved kommet? Han betragtede lidt hendes utrolige naturlige skønhed. Hvor var hun dog smuk! Det var længe siden han havde mødt en der overhoved kunne måle sig med det. Han så lidt på hende ”kom du kun her i aften fordi du ville kaste dine sko efter mig… eller var der en bedre grund?” spurgte han så
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 6:07 pm

Hun mærkede hans varme hænder, før hun endelig opfattede hvad han sagde. Lily kiggede op på ham med hendes grønne øjne og bed sig lidt i underlæben.

”Det var en masse blandede følelser som bragte mig herover.. Jeg var vred på dig, fordi du kom så tæt på mig og kyssede mig igen. D-Dog ville jeg også gerne have me-mere..” Hun var meget nervøs og kiggede ned på hendes hænder imens hun rødmede svagt.

”Jeg kan godt lide den opmærksomhed som du giver mig.. Dog er du bare ikke typen jeg normalt ville gå ud med..” Hviskede hun lavt og kiggede væk.

”Jeg kan godt lide at være tæt på dig, som nu.. Men et sted i mit sind, skriger at jeg skal holde mig væk..”
Nogle tørre og løse hår faldt lidt ned fra hendes knold imens hun langsomt kiggede op på ham. Det var utrolig rart det her, hans varme, ilden og tæppet og hans tøj omkring hendes slanke krop.

Hun havde aldrig troet at hun ville sidde her ved siden af ham lige nu, aldrig!
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 6:26 pm

Han sad der med armene om hende, da han hørte hvad hun sagde. Han skulle lige til at protestere. Alt hvad der skete i dag var jo på grund af hende. Det var på grund af hende at han var gået til angreb på de der fyre der så løb efter dem.
Okay skabet var hans ide! Men det var ikke ham der kyssede hende! Det var omvendt! At han deltog i det var vel ikke så forbandet underligt. Det ville en hvert single fyr vel gøre?

Han blev dog yderst overrasket over det næste hun sagde. Hun ville have mere? Han sad utrolig overrasket og lyttede til hvad hun sagde. Hun kunne lide den opmærksom han gav hende? Men han havde jo næsten kun været et røvhul overfor hende? Eller nej det havde han jo ikke, men han havde bestemt heller ikke være så sød som mange andre fyre ville være.

Han så på hende da hun talte om at hun kunne lide at være i nærheden af ham, men at der var noget er skreg at hun skulle holde sig væk.
Han lagde en hånd mod hendes kind, og drejede hendes hoved mod ham. ”så lad vær med at høre efter” sagde han med en kølig men på en måde opstemt stemme. Han lænede sig frem, og placerede sine læber mod hendes. Stjal hendes kys, og rykkede tættere på hende.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 9:45 pm

Hun kiggede op på ham, da hun mærkede den varme hånd imod hendes kind.

”Drys-..” Mere nåede hun ikke før de bløde og varme læber var imod hendes fyldige læber, hun sad lidt i chok til at starte med, hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre og stirrede på hans ansigt i lidt tid. Dog blødte hun op og lukkede hendes grønne øjne.

Hendes kolde og slanke hænder fandt deres vej op i hans hår, greb fat og lod sig selv falde ind imod hans krop og deltog i kysset. Et svagt suk kom fra hende og hun trak ham ned i sofaen, så hun lå med hovedet imod armlænet og hev ham lidt hårdt tilbage og ned imod sig, så han lå oven på hendes lille slanke krop.

Lily sukkede mere og lagde hendes hoved til siden så kysset blev dybere og hun vred hendes krop, så hendes ben endte rundt om hans hofter og holdte ham der. Hun brød kort kysset og kiggede op på ham med hendes varme og blide øjne.

”Drys.. Dette er en meget dårlig idé..” Hviskede hun, men på en måde så lød det til at hun på en måde ikke mente det, og hun ville ikke have at det skulle stoppe. Hun ville virkelig gerne have mere.

Dog kiggede hun på ham med lidt bestemte øjne.

”Der er bare noget du skal vide.. Jeg.. Øhm..” Hun kiggede lidt ned og det så ud til at hun skulle til sige noget meget vigtigt.

”Du skal måske være ret blid.. For jeg.. Øhm.. Har aldrig..” Hun bed sig i underlæben og rødmede meget.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 10:07 pm

Han mærkede godt hvordan hun stivnede, men smilede for sig selv da hun kyssede igen. Han mærkede hvordan hun trak ham ned, og smilede bare over det. Hun var vidst ikke så sukker sød som hun gav udtryk for!
Det kunne godt være at det var ham der havde startet den her gang, men det var hende der kørte den videre.

Han lagde sig på fire over hende, og kyssede hende lidt mere sultent. Hun var virkelig dejlig! Hvordan hun rodet ham i håret, lagde sine ben om ham, og den måde hun gjorde kysset dybere. Han lod langsomt sine hænder som der hvilede mod hendes hofter, glide op af hendes side, og ind under den alt for store trøje. Han lod dem blod kærtegne hendes sider, og han bemærkede virkelig hvor tynd hun var. Det var jo lige før han kunne nå hele vejen rundt om hende.

Men han havde haft ret! Hendes hud var utrolig blod, og glat.
Han stoppede kysset, og så på hende da han hørte hvad hun sagde. Han smilede bare skævt, og rystede på hovedet af hende ”og igen siger du ting du ikke mener” sagde han blot og ville kysse hende igen, da hun begynde at tale igen.
Hvad var det han skulle vide? Hvad kunne være så vigtigt at sige netop nu. Han hørte hvad hun sagde, og lå lidt.
Han så undrende på hende ”er du jomfru?” okay! Det havde han ikke lige regnet med.

Han sukkede og satte sig lidt op ”du er godt klar over, det at sige til en dæmon at han skal være blid, er en kæmpe fejlt… ihvert fald hvis du tror på jeg kan være det!” Han lagde den ene arm op på ryglænet af sofaen, og så på hende ”at bede mig om at være blid ved dig, og stole på jeg kan holde det, ville være det samme som at lukke en ulv ind til en flok får…” sagde han og tog sig lidt til hovedet.

Han var ikke sikker på dette var en god ide alligevel! Han ville umuligt kunne være så blid som hun måske håbede på
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 10:19 pm

Lily satte sig lidt op og hendes knold var blevet ret løs, hun trak hendes elastik ud og lod hendes lidt våde hår falde ned omkring hendes lille krop, hun gik op på hendes knæ og greb hans ansigt i hendes hænder, aede blidt hendes tommelfinger på hans ene kind.

”Jeg ved godt at du ikke kan være helt blid, det beder jeg heller ikke om.. Dog vil jeg bare ikke at.. Når du.. Første gang.. Ikke gør det.. For hårdt.. Har hørt at det gør ondt..” Mumlede hun lavt og rødmede utrolig meget.

Det gik pludselig op for hende hvor meget større han ende var. Nu hun stod der på hendes knæ, var hun kun lidt højere end ham, selv når han sad ned.

”Jeg er ikke stolt over det okay? Men jeg er helt sikker på at jeg gerne vil have dig til at tage den væk. Havde dog aldrig troet at jeg ville gøre det med en dæmon.. Har hørt hvor blide i endelig er.” Sagde hun. Det sidste hun sagde var dog tydeligt at hun ville drille ham, meget.

Lily kunne godt lide hvor direkte han endelig var, hvor han på en måde fik hende til at føle sig tryg, men han fik hende virkelig også til at føle sig meget uartig. Lily vidste at hendes mor, hende som styrede hendes Coven, IKKE ville blive glad for det. Hendes mor havde jo holdt på hende i alt denne tid, for at hun ikke skulle miste hendes mødom.

Men Lily var sikker nu, hun kunne ret godt lide Drys og ville derfor lade ham tage den. Hun ville give sig hen for hendes lyster, selvom hun lige nu mest af alt havde lyst til at løbe væk fra ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 10:49 pm

Han så på hende da hun satte sig op på knæ, og mærkede hendes stadig kolde finger mod hans hud. Han lyttede til det hun sagde. Og forstod det egentlig godt. Men det var stadig noget af en opgave at sætte ham på.
Han så på hende ”så det du siger er, at du vil have mig til at ”elske” med dig.. og ikke kneppe dig” sagde han blot som om det sidste ord var helt normalt at omtale i nærhede af en der ikke havde haft sex før.

Han sukkede en smule over det her. Han havde regnet med at han bare skulle tage hende hårdt, uden så meget. Men dette var jo noget helt andet. Han så lidt på hende ”okay… men så bliver det i sengen… sofaen er simpelthen umulig at ligge på hvis det skal foregå ordenligt” sagde han blot, som om han vidste alt om det.

Han rejste sig fra sofaen, tog hendes hånd, og trak hende med sig ind mod hans soveværelse. Han stoppede foran sengen, og så på hende. Hvad pokker! Det kunne vel være meget god træning til at gøre det stille. Og det var en udfordring, og dem løb han aldrig fra. Han stillede sig helt op af hende, og lagde en finger under hendes hage, og kyssede hende blidt.. Han kyssede lidt ned af hendes hage, kæbe og hals.

Han lod hænderne glide om hendes hofter, og trak hende ind mod sig. Han kørte hænderne op af hendes side, og løftede lidt op i trøjen. Han så kort på hende, ingen han trak den op over hovedet på hende og af. Han betragtede hende lidt, og lod et par finger glide ind over hendes bryst over BH kanten.
Han så på hende ”og du er sikker?” sagde han så.
Han havde ikke tænkt sig at gøre det her hvis hun ikke ville. Han skulle ikke ende med at blive beskyldt for noget
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 10:57 pm

Hun blev meget overrasket over det sidste han sagde. Lily kiggede op på ham, da han pludselig greb hendes hånd og trak hende ind i hans soveværelse. Hun kyssede ham blidt tilbage igen, lod hendes hænder glide op i hans hår igen.

Lily smeltede ind imod hans krop imens hun mærkede hans varme hænder imod hendes hofter, hans læber imens hendes sensitive hud og hun sukkede blidt imod ham. Hun lod ham tage den store trøje af, så hun stod i den røde blonde bh, hans løse bukser, som virkelig hang løst omkring hendes hofter og kanten af hendes blonde trusser kunne ses.

”Ja, helt sikker..” Hviskede hun, inden hun sprang frem imod ham, lysten var tydelig i hendes kys, hun nu gav ham, dog virkede det meget til at hun ikke ville have det helt blidt. Nok en god blanding.
Hun lod hendes ene hånd glide ned, greb kanten af hans trøje og hev den af ham, inden hun sukkede, lod hendes hænder glide hen over hans smukke og bløde overkrop.

Lilianna lagde hendes arme omkring hans nakke og med lethed, sprang hun op og lagde hendes ben omkring hans hofter igen og holdte sig selv der med lethed.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 11:24 pm

Han så på hende, og nikkede da hun sagde at hun var helt sikker. Han mærlede hendes kys, og gengælde det. Han lod hende trække hans trøje af, hvilket afslørede den meget trænede overkrop, og has six-park.
Han så på hende med de grønlige øjne. Da hun sprang op og slog benene om hende, grab han hende med lethed. Han kyssede hende igen. Og bar hende lidt hen mod sengen. Han lagde hende ned i den, men så hun havde sine ben mod gulvet, og rasten af kroppen i sengen. Han brød kysset lidt, og så på hende.

Kyssede hende ned han halsen, ned over hendes kavalergang, og langs BH-ens kant. Han fortsatte ned over hendes smukke flade mave. Han rettede sig op et kort øjeblik, og sine hænder glide ind over hendes mave, det øverste af hendes bryst, mens han betragtede hende. Hun var virkelig en smuk og perfekt skabning, med den dejligste krop han havde set.
Han bukkede sig ned og fortsatte kyssende. Ned over hendes mave. Og ned mod kanten på hendes trusser.

Han tog roligt fat i de løse bukser og hev dem med lethed af hende. Han smilede lidt for sig selv. Næsten triumferende! Det var nu meget godt klaret at han havde fået en skønhed som hende med ind i sin seng! Han så på hende ”okay.. bare slap af.. og” Han Satte sig ned på sine knæ foran hende og sengen, men så stadig på hende ”bare.. lad de lyde der nu presser sig på komme ud!... det lyder altid bedre hvis man bare lader dem komme ud” sagde han med et lidt drillende smil.

Han tog fat om kanten på hendes trusser, og trak dem af. Han trak hende mere hen mod kanten i en hurtig bevægelse, og lod hende ligge sine ben over hans skuldre. Han kyssede blidt mod hendes inderlår. Han lod kyssende køre længere og længere ned mod hendes køn, indtil han til sidst ramte hendes særlige punkt. Han satte nogle stille og blide kys, og lod så stille sin tunge lege stille med.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn feb 14, 2016 11:30 pm

Hun fniste lidt da han bar hende hen til sengen, og kyssede ham igen. Lily havde aldrig i sit liv troet at dette ville være sådan hendes mødom blev taget, dog ville hun heller ikke have det anderledes.

Da han lagde hende ned på kanten af sengen, spændte hun lidt i hendes slanke krop og kiggede ned af ham. Hendes vejrtrækning blev tung og hun lukkede hendes øjne lidt imens hun lod hendes arme glide op og lå på sengen over hendes hoved. Hun mærkede hvordan han trak bukserne af hende og nikkede til hans ord.

Lily gispede svagt imens hun lod hendes ben hvile på hans skuldre, da hun mærkede kyssende glide op af hendes inderlår, rødmede hun meget og greb fat i hans hår med begge hendes hænder.

Et højt støn kom fra hende da hun mærkede hans læber imod hendes køn og den bløde tunge. Hun mærkede hvordan nydelsen skød op igennem hendes krop og hun kiggede lidt ned imod ham.

”Årh.. Årh! Drystan.. Det… Årh.. Det er rart!” Stønnede hun svagt og mærkede hvor sensitiv hun endelig virkelig var dernede.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Man feb 15, 2016 12:04 am

Han elskede hvordan hendes krop næsten vibrerede under hans berøringer. Han lod sin tunge glide fra hendes indgang, og op til hendes klit, ganske langsomt, og med det meste af hans tunge. Han lod spidsen af hans tunge lege med hedes klit inden han lod sine læber glide om den, og suge lidt mens hans tunge stadig legede med den.

Han kunne ikke undgå at smilede over hendes støn.
Han mærkede tydelidt hvordan hun spænde i hele kroppen, og det var nok også svært at lade vær. Han så en smule op på hende ”prøv om du kan slappe mere af.. det vil give dig langt mere ydelse” sagde han roligt. Og fortsatte med at lade sin tunge lege med hendes underliv.
Han lod sin tunge glide ned til hendes indgang, og lod den glide ind og ud et par gange.
Han måtte indrømme at hun smagte fantastisk! Egentlig var det her ikke noget han gjorde. Han plegede at være meget… egoistisk, og at det var vigtigt at han nød det. Han lod en finger gide op, først og lege med hendes klit, inden han lod den glide ned, og op i hende ganske stille. Han bevægede den roligt og blidt.

Det var vidst beget godt at hun prøvede det inden han selv trængte op i hende. Han så på hende ”husk at sige til hvis der er noget du ikke bryder dig om” sagde han og lod sin finger glide længere op i hende. Han kyssede hendes køn samtidig, og bare meget roligt i sine bevægelser. Han skulle jo nødig ende med at skramme hende inden de over hoved var kommet i gang
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)