Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Joy

Lavinia

Lilith

Niklaus

Ylva

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8265 indlæg in 603 subjects

Share | 

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 408

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:18 pm

Drystan blev glædeligt overrasket da hun virkede til at blive mere glad, og at hun lod ham kysse hende. Han mærkede godt hvordan hun selv deltog mere i kysset, og da hun lagde armene om hans nakke, lagde han sine om livet på hende, og trak hende mere ind mod sig. De var nu meget dejligt at han ikke skulle ud i en meget længere undskyldning end dette.
Da hun brød kysset og sagde at undskyldningen var accepteret, så var det med blandede følelser at han smilede. Han var glad for at hun accepterede, men egentlig havde han jo ikke undskyldt. Men hvis han kunne undskylde uden at han behøvede at sige det egentlige ord, så var det HELT fint med ham!

Han fulgte med hende ud af døren, og ventede på hun låste. Han så dog på hende da hun spurgte om dette var en Date. Han lagde en arm om hendes liv, så de gik ved siden af hinanden ”som jeg har sagt før… så dater jeg ikke” sagde han blot som svar. Han nægtede at kalde dette en date, men det ville de fleste vel gøre. Men for ham var Date’s noget for folk der var kærester og forelskede, og så vidt han vidste var de 2 ingen af delene. Selvom han måske kunne lide hende bedre end de andre piger… måske! Så ar det ikke det samme som at han var forelsket, eller at de var kærester. De var stadig bare to mennesker der havde sex, og ellers brugte lidt tid sammen.

Mens de gik forbi værelserne, var der mange der gik forbi dem, især piger! Og der blev gloet meget! Nogle af dem overrasket og chorkeret, nogle enkelte næsten vredt. De fleste så Drystan, men det var klart at noget af vreden også var rettet mod Lilli

Da de kom ned til byen førte han dem over til en hyggelig Cafe hvor han vidste at de havde Brunze. Da de kom ind, så han på hende ”skal jeg bare bestille en stor menu til dig?” spurgte han. Han skulle ikke selv have. På det sidste var han hold op med at spise menneske mad, da han alligevel ikke blev mæt når han spiste menneske mad. Derimod kunne han godt drikke en kop kaffe. Ikke fordi han var trøstig, men han kunne godt bruge nikotinen. Han vidste selvfølgelig ikke hvordan Lilli ville have det med at han sad og drak blod ved bordet, så han ville vente. Måske han var heldig at få lov at få en slurk hos hende når de var færdige her. Hun havde jo ikke haft så meget mod det i går.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilianna

Humør : I have my ups and downs.
Fag : Kunst, Drama, Biologi, Kemi, Historie, Yoga og Dans.
Antal indlæg : 131

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:31 pm

Hun smilte bare lidt til ham da han sagde det ikke var en date. Ja ja, det sagde han nok, men han inviterede hende alligevel ud og spiste. Hun lagde blidt en arm omkring ham også, da de gik og hun ignorerede totalt de folk som stirrede så meget på dem. Det var hun virkelig ligeglad med. Hun nød blot hans selvskab.

Da de så kom ind på Cafeen, kiggede hun lidt rundt og så op på ham.

”Så meget kan jeg slet ikke spise, bare en lille portion og lidt te, så er jeg glad. Skal du ikke selv have noget?” Spurgte hun blot, da hun blidt trak ham med op til stedet hvor de skulle bestille. Hun krammede blidt hans arm og selv her i Cafeen var der mange blikke på dem. De lignede sikkert et par. Men hun vidste godt at det var de slet ikke.

En lille lyd kom fra hende, da der var en fyr som gik forbi hende, ret tæt. Han havde smuttet en hånd op under hendes kjole og rørte hende bagdel.

Hun gemte sig helt ind til Drys og mærkede hvordan rædslen ramte hende kort.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:40 pm

Drystan smilede bare da hun sagde at hun bare skulle have en lille portion. Når ja, han glemte jo at hun havde mætheds fornemmelse med hensyn til menneske mad. Han smilede bare og rystede lidt å hovedet da hun spurgte om han skulle have noget ”jeg bliver ikke mæt af andet end blod, så jeg gider ikke betale for det” sagde han bare roligt. Han så lidt på hende da hun klamrede sig sådan til hans arm. Hmm det var ikke så slemt, selvom det der klæberig ikke var lige ham, men han lod hende dog gøre det.
da de blev deres tur bestilte han. En lille menu til hende, og en kom te, og så en kom kaffe til ham selv.

Han så på hende da hun virkede til at putte sig mere ind til ham. ”hvad er der?” spurgte han så, da han godt kunne se at der var noget galt. Han havde ikke lagt mærke til fyren, men han kunne nemt se at der var noget der plagede hende.

Han fulgte hende ned til bordet for at de kunne sætte sig. Der ville komme nogle med deres ting så snart det var klar.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 9:46 pm

Hun krøb meget tæt på ham imens de gik ned imod bordet og hun mærkede hvordan hendes hjerte lige nu hamrede afsted i hendes brystkasse.

”Der.. Gik bare en mand forbi.. Han ragede på mig..” Hviskede hun svagt imens hun satte sig ned på stolen overfor ham og det var tydeligt at det skræmte hende lidt. Hun kiggede lidt op på ham imens hun bed sig svagt i underlæben.

”Jeg.. Er ikke så van til at komme ud, så havde ikke forestillet mig at fremmede kunne finde på det.” Mumlede hun svagt.

Kvinden med deres drikkevare kom hurtigt ned og satte teen og kaffen på bordet foran dem. Lily smilede og nikkede til hende som tak, før hun hurtigt tog hendes te. Hun tog en god stor tår og sukkede glad da varmen spredte sig i hendes slanke krop, fra den varme drik.

”Nå.. Ja..” Mumlede hun lidt og vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 10:09 pm

Drystan undrede sig meget over den måde hun klamrede sig til ham på. Hvad mon der var galt? Da de satte sig ned, hørte han hvad hun så og så meget horkeret op på hende. ”hvad?” sagde han og så bestemt ikke glad ud. Han spænde i kæben, og så bestemt vred ud. ”hvem var det?” spurgte han blot.
Han kunne tydeligt mærke at han blev sur over det her. Et var at det var Lilli der var en der ragede på! Men bare det at der rande en fyr rundt og ragede på unge piger var ikke okay. Ikke engang han kunne finde på den slags

Da kvinden med deres drikkelse kom ned, så han på hende og tog imod sin kaffe. Han sukkede lidt for sig selv, og da tjeneren var gået, rejste han sig op, og satte stolen hen ved siden af hende, så han sad på den side af bordet ved siden af hende. Han tog hendes hånd. ”Sig hvem der var og ejg skal nok give ham en lærestreg.. for NEJ… det er ikke sådan noget folk bare gør… kun svin” Han grinte lidt ”ikke engang jeg er så stort et svin” påpegede han, og hjalp en tot hår om bag hendes øre.

Han ville nok ikke gøre noget her, det havde han dog for mange manere til, men han ville helt klar holde øje med den nar! Og måske senere sørge for at han lærte ikke at gøre den slags ved piger.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons apr 06, 2016 10:14 pm

Hun kiggede overrasket på ham da han flyttede om ved siden af hende. Et genert smil dukkede op på hendes læber og hun drejede rundt op stolen og svang hendes ben over hans ene og lænede sig lidt op af hans arm, krammede den tæt ind til sig imens hun kort rystede lidt.

”Tak Drys..” Hviskede hun blidt og puttede sig lidt ind til ham. Hun var lidt bange for at støde på ham igen, mest fordi hun ikke ville have at Drystan fik problemer på grund af hende. Hun skulle måske ikke have sagt noget? Han skulle ikke komme op og slås på grund af hende.. Det ville hun ikke have!
Efter lidt tid kom hendes mad ned. Hun smilte igen til tjeneren og nikkede tak til hende før hun smuttede igen.

På bakken var der nogle rør æg, lidt bacon, små pandekager, noget frugt og et blødkogt æg, samt en blåbær muffin. Lily smilte lidt sultent.

”Sikker på at du ikke bar vil smage? Jeg kan ikke spise alt dette.” grinte hun lidt og tog noget frugt op på en gaffel og spiste det, før hun tog noget bacon op på den og rakte det over til Drys med et drillende smil på hendes læber.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 2:38 am

Han betragtede hende lidt da hun lænede sig op af ham, og så en smule bekymret på hende. Det var tydeligt at hun ikke havde kunne lide dette, og at det gik hende på. Det gik nu også ham på at hun ikke fortalte hvem vedkommende var. Han habde ikke tænkt sig at komme i slås kamp men han ville nok heller ikke lafe fyren slippe så let.

Da mafen kom, slap han lidt hendes hånd, så hun kumne spise. Han smilede bare roligt da hun spurgte om han ikke villd have noget, og lidt efter rakte ham et stykke bacon på sin gaffel. Han smilede bare roligt, og tog gaflen i mumden, og tog baconen. "Du er godt klar over at det hele smager ens for mig ikke?" grinte han bare, men spiste det, og slugte. Han lænede sig en smule tilbage, og tog sin kaffe
Han så roligt på hende. "Jeg håber forrasten ikke jeg skræmte dig igår da jeg drak fra dig?" sagde han roligt. Det var ikke noget han ellers gjorde uden at spørge om æov først, da der var en del piger der ville dø af skræk.

Han drak lidt af sin kaffe mens han betragtede hende. "Når du er færdig, så kan vi gå ned i byen og finde nogle bukser og sådan til dig" sagde han roligt
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 9:34 am

Hun kiggede meget nysgerrigt på ham, da han spiste, men fortalte at alt smagte ens for ham. Okay? Det havde hun ikke forventet, men igen, han var jo ikke menneske.

”Ohh? Næh, jeg syntes faktisk det føltes dejligt.” Rødmede hun svagt og kiggede ned imens hun spiste mere, stadig med hendes ben over hans ene. Hun nød kontakten med ham, hun havde altid elsket kropslig kontakt. Hun følte sig meget mere tryg når hun var i kontakt på den måde.

”Det lyder som en god idé.” Smilte hun blidt og spiste hurtigt færdigt. Da hun næsten havde spist op, kiggede hun på ham og drak mere af hendes te. Hun var mæt og kunne tydeligt ikke spise helt op.
Dog var der noget som opfangede hendes blik, fyren som havde gramset på hende, kom ind i cafeen igen. Hun frøs kort i hendes bevægelser og fulgte ham lidt med øjnene.

”Øhm.. Jeg er færdig nu, lad os smutte.”
Sagde hun nervøst og med en kølig klang i stemme. Lily rejste sig op, samlede hendes ting på brættet og tog den hurtigt med op hvor de skulle betale.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 9:52 am

Han betragtede hendd lidt hun spiste, han måtte indrømme st det overraslede ham da hun sagde at hun faktidsk syntes det føltes dejligt når han drak fra hende!. Det var da bestemt de færeste der havde det sådan!
Han smilede bare æidt over det, og lagde en hånd mod hendes lå der lå over hans ben, og nussede det kærligt. "du er nu norget for dig selv" små grinte han bare.

Mens hun spistr, fik han drukket sin kaffe ud, og kunne godt mærke kofeinen, men ellers habde det ikke rigtig nogle virkning. Han betragtede hende lidt, men lagde oludselig mærke til hvordan hun stivnede. Han fulgte hendes blik, og fik øje på en stor fyr. Hmm.. Så det var ham der havde raget på hende? Han så på hende da hun rejste sig. Han rejste sig selv, og trak en penge seddel op af pungen "her.. Kan jeg logge dig til at betsle jeg skal lige pp torilettet inden vi smutter" sagde han roligt.

Da hun gik op for at bdtale, gik han hen til fyren, og bad ham komme med udenfor. Fyren gjorde det da han ikke regnede mdd at det handlede ham det, det gjorde.
Da de kom ud, slog Drystan ham i gulvet med et enkelt slag. Mennesker kunne være vanvittigt svage i forhold til dæmoner. Lige.efter gik han ind til Lilli. "Skal vi gå?" spurgte han da hun var klar. Han tig hendes hånd, og trak hende med. Da dd gik ud af cafeen, kunne men se fyren ligge helt bevistløs på jorden mens folk prøvede at vægge ham. Drystan smilede bare lidt for sig selv men uden at sige noget.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:16 am

Hun kiggede lidt forvirret efter ham, da han smuttede afsted. Dog trak hun svagt på hendes skuldre og gik op for at betale, som han bad om. Hun smilte til tjeneren og lod ikke mærke til at Drys trak fyren med ud.

Da Drys kom over til hende igen, rødmede hun kort over at han tog hendes hånd, hun smilte bare og flettede hendes fingre ind i hans. Lily så forskrækket på fyren som lå bevidstløs ude foran, da de kom udenfor.

”Drys! Har du gjort dette?” Hviskede hun forvirret og krammede hans arm, for at trække ham lidt ned, så hun kunne hviske til ham.

”Hvorfor?” Hviskede hun lidt og så sig omkring imens hun stod helt tæt på ham og kiggede op på ham med store øjne.

Dette var underligt, hun vidste ikke helt om hun havde det godt med det eller om hun var vred. Dog på en måde, så kunne hun ikke lade vær med at blive glad ved det, på den måde var det som om han virkelig beskyttede hende!
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:36 am

Drystan smilede bare lidt for sig selv, også da hun spurgte om det var ham. Han smilede lidt skævt til hende "ville du blive sur hvis det var?" spurgte han blot, og gav hendes hånd et lille klem. "jeg sagde jo til dig at jeg ville give ham en lære streg ikke" sagde han bare roligt da hun spurgte hvorfor. Drystan havde ingen planer om at holde det hemmeligt at han havde slået det fæ ud. Han var da en klaphat og en gris.
Han trak lidt på skuldrende "hvis der ikke er nogle der giver sådan en som ham en lærestreg, så vil han bare gøre det igen, også mod andre piger!... Så det var for din og de andre pigers skyld... Selvfølgelig mest for din skyld" sagde han med en drillende stemme!
Han vidste godt han havde ejerfornemmelser over Lilli, det havde han ovdrfor de fleste piger han var sammen med. Men de var bare lidt stærkere med Lilli.

Da de kom ned i byen, gik han hen mod en butik med dametøj, der havde ret dyrt tøj. Han tog hende med ind, og slap hendes hånd. "find hbad du vil have" sagde han bare roligt, og satte sig hen i en stol som stod til samme formål. Han tog sin mobil op, og begynde at kigge på de værse sider mens han ventede.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:43 am

Hun rødmede lidt, da han fortalte at det mest var fordi det var hende. Han vidste bare hvad han skulle sige engang imellem, den dejlige tumpe. Da de så endelig kom ned i butikken, så hun sig om med store penge. Hold nu op! Sådan en butik havde hun ikke forventet. Dog tog hun lidt forskelligt tøj, smilte over det. Der var både kjoler, bukser og trøjer. Hun ville bare prøve det, men endte nok kun med et par bukser, da hun ikke selv havde råd til det herinde, og hun kun ville have råd til et par.

Lily ville ikke lade ham betale for dem, hun havde jo givet ham lov til at flå dem af. Med et lille fnis og smil til Drys, gik hun imod et prøverum, som var tæt på hans stol. Hun smuttede hurtigt derind og skiftede. Det første hun prøvede var en sort og meget stram kjole med blonde ærmer.

”Se!” Smilte hun lidt da hun kom ud til ham og drejede rundt i den. Den havde en lav udskæring i halsen, så hendes bryster og bagdel blev virkelig fremhævet i denne kjole.

Hun grinte igen og smuttede ind i prøverummet igen, skiftede til et par sorte og højtaljede bukser samt en kort top, som var hvid og med blonder. Den var ret kort, så der var en lille smule af hendes mave som blev vist. Hun smuttede ud igen og vidste ham det.

”Hm, jeg kan ret godt lide de her bukser, hvad siger du?”
Spurgte hun nysgerrigt og kiggede i et spejl, så hun stod med ryggen til ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 10:59 am

Drystan vidste da godt at tage en pige med her inde, ville tage mere end bare 5 min. Så det kom ikke bag på ham at hun skulle prøve en masse. Han sad lidt med sin telefon da hun kom ud af prøverummet i en kjole. Han så op, og et skævt smil voksede på hans læber. Den sad godt på hende, og hun blev kun ekstra lækker. Hmm den kjole kunne han godt tænke sig at tage hende i.
Han smilede roligt til hende "den sidder perfekt på dig" sagde han roligt, og nød udsigten af at hendes dejlige fyldige røv, og de flotte, store bryster blev spændt op så de næsten kalde på ham. Uh det var virkelig et mærkeligt sted at sidde og blive liderlig! Han smilede bare lidt da hun smuttede ind igen!
Tak gud for det! Han var da sprunget på hende hvis han skulle se på den et minut mere.

Da hun kom ud i et par bukser og en top, smilede han roligt. Så det var et par bukser hun kunne lide? De sad også godt. "de sidder godt, dem syntes jeg du skal tage" sagde han roligt. Han betragtede hende lidt som hun stod der og drejede rundt, og priste sig lykkelig for at han han havde strammd boxere på!
Da hun smuttede ind igen, gik Drystan op til ekspedient for at betale.
Han ventede på at hun kom ud. Han gik over til hende og tog alt det tøj hun habde prøvet og lagde det oo til ekspedienten så hun kunne ligge det sammen.
"hvad vil du så nu?.. Vil du hjem? Eller skal vi gå mere rundt?" spurgte han roligt. Da tøjet vsr lagt sammen, fik Drystan det i en pose, han tog Lillys hånd, og begynde at gå ud af butikken
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 11:08 am

Hun fniste glad da hun smuttede ind i prøverummet igen, tog hendes tøj på igen og sikrede at de lårhøje strømper sad ordenligt før hun smuttede ud, kiggede efter Drys og nåede ikke at protestere før han havde smidt de 3 stykker tøj på disken og betalte.

”jamen.. Det var kun bukserne du ville give mig.” Mumlede hun lidt og kiggede på ham lidt surmulende. Hun var slet ikke van til at fok gav hende gaver på den måde der. Hun sukkede lidt og smilte da han tog hendes hånd igen og de smuttede ud af butikken.

”Hmm.. Vi kunne gå en tur i parken. Jeg vil altså gerne lære de mere at kende, vide hvem der tager mig så hårdt engang imellem.” Grinte hun og rødmede lidt imens hun blev ledte ham ned imod parken.

”Hvor kommer du fra? Hvorfor er du her på skolen? Familie og hvad du godt kan lide at lave?” Smilte hun og krammede kærligt hans arm imens de gik imellem de mange træer.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 11:28 am

Han smilede bare da hun sagde at han kun skulle betale bukserne. "men nu er kjolen også mest købt for min skyld" sagde han og sende hende et flabet og skævt smil. Den kjole kunne han da ikke leve uden. Han havde fået stiv pik bare af at kigge på hende i den!
Han så på hende som de begynde at gå, og hørte hvad hun sagde omkring at de kunne gå i parken, og at. Hun gerne ville lære ham bedre at kende "jeg ved nu ikke hvor meget der er at lære" sagde han bare roligt.

Da de kom ned i parten, hørte han godt hendes spørgsmål. Puha det var nogle meget personlige spørgsmål! "det lyder nu mere og mere som en Date det her..." mumlede han lidt. Han sukkede sungt, han kunne vel lige så godt fortælle hende om det. Det kunne der vel ikke ske ret mehet hvad. "hmm jeg er fra rusland oprigtigt... Men jeg har boet i england i mange år.. Jeg er på skolen fordi jeg kedet mig, fordi det var en nem måde at skaffe føde på, og fordi jeg på denne måde kunne finde andre af min slags.... Familie.. Den har jeg ingen af! Jeg har aldrig mødt dem! Jeg blev efterladt på et børnehjem samme time som jeg vlev født..... Hmm jeg kan lide at træne, jeg kan lide ro.....når ja!.. Så er jeg ret glad for damer og sex.. Men det lære du nok" sagde han og sende hende et blnk med øjet
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 11:38 am

Hun grinte over hans meget kølige tone med at det var mere og mere som en date. Lily smilte da hun hørte hvad han snakkede om og nød at vide mere om ham.

”Hmm? Rusland, på en måde kommer det ikke bagpå mig. Kan de lide ro?” Grinte hun lidt og ledte ham over til en bænk, hvor hun puffede ham ned og side. Derefter grinte hun og hoppede på hans skød, hvor hun blidt lagde hendes arme omkring nakken på ham.

”Gætter på at du gerne vil vide noget om mig også?” sagde hun og kiggede ned på ham imens hun rodet ham lidt i håret.

Hendes øjne blev lidt mørkere ad hun startede med at fortælle.

”Jeg er født og opvokset her i England, dog i den lidt nordlige del. Jeg kommer fra et Coven, hvor alle i min familie er, dog kun kvinder. Dog de fleste i min familie er mere inde i den mørke del af magi, jeg brød mig ikke om det, da de holdte mig fanget dernede i lang tid. De lod mig aldrig komme ud og ville endelig bare bruge mig til at charmere mænd ind, så de kunne få dem og udnytte dem. Jeg stak af til sidst og ende her ved skolen, hvor jeg så er nu.” Smilte hun lidt og kiggede på ham imens hun bed sig svagt i underlæben.

”Alle Hekse for kun 1 mage i deres liv, de kan ikke leve uden den person og kan kun få børn med den. Alle af dem i min familie holder deres mager fanget dernede, de er ikke så søde. Den måde hvor vi kan finde magen på, er via vores tatovering.” Fortalte hun og vidste den vin røde tatovering hun havde hvor der var et navn, noget utrolig utydeligt, så navnet kunne ikke læses.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 3:04 pm

Han smilede bare lidt da hun sagde at det ikke kom bag på hende. Hmm måske var det meget logisk! Ja der var nok stadig lidt russer over ham. Dog var det mange år siden han havde været der. Han så på hende da hun spurgte om han kunne lide ro, som om det overraskede hende ”Kommer det virkelig så meget af på dig? At jeg kan lide ro?” spurgte han og smilede lidt som hun satte sig hos ham. Han holde armene om hende. ”Jeg elsker ro, så snart jeg ikke er i nærheden af mennesker, så elsker jeg at der er ro omkring mig”

Han så på hende da hun talte spurgte om han ville vide mere om hende. Han nikkede roligt. Han lyttede til hvad hun fortalte, og måtte indrømme at det ikke var det han havde regnet med da hun fortalte om sin fortid. Hun var utrolig sød, og virkede ikke som en der ville ende med at være sådan her når hun havde været i gennem den slags.

Han så så hendes tatovering ”jeg havde godt lagt mærke til den, men ville ikke spørge da jeg troede du havde fået en dårlig tattoo” grinte han lidt
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 3:46 pm

Lily smilte glad da hun så hvordan han tog det rimelig pænt med hendes fortid, dog kunne hun ikke lade vær med at grine over hans kommentar med hendes tatovering.
”Ja, sådan en har alle hekse.” smilte hun og kunne ikke lade vær med at kysse hans pande kort, før hun kiggede ud over søen som var foran dem.

”Hvad er du endelig? Dæmon? Hvilken type?” Spurgte hun blidt da hun kiggede på ham, imens hun fiksede hendes kjole lidt som var trukket lidt op og vidste meget af hendes lår. Hun følte sig utrolig godt tilpas omkring Drystan. Hun havde slet ikke fortalt om hendes fortid til andre her på skolen, end ham. Han var så dejlig at være omkring, så hun kunne bare slet ikke lade vær. Hun følte sig virkelig tryg og det var nok også mest grunden til at hun havde ladet ham gøre så meget.

Dog blev hun bekymret, hvad nu hvis hun fandt sin mage? Ville Drystan blive vred? Hvordan ville hun have det med Drystan efter det? Eller.. Hvad nu hvis det var Drystan? Han brød sig jo om det med kærlighed og sådan..
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 07, 2016 6:04 pm

Han smilede over den måde hun sad på. Hun vejede jo intet, så at hun sad der gjorde ham intet. Han smilede over det hun sagde med tatoveringen, at alle havde den. Han så på hende da hun begynde at spørge lidt ind til hvad han var. Han løftede en smule øjenbrynet, og grinte lidt ”du går altså ud fra jeg er dæmon…. Kan du så slet ikke tænke dig til hvilken form for dæmon?..... Jeg mener.. med min form for føde er det vel ikke så svært.. når nu du ikke gættede på jeg var en vampyr” sagde han roligt.
Han smilede bare lidt, og lænede sig lidt tilbage på bænken ”Men jo.. du har ret jeg er en dæmon… og or at besvare dit andet spørgsmål, så er jeg en bloddæmon….. vi er lidt ligesom vampyre.. vores føde er blod, og vi dør uden… vi har også for ryg at være de mest brutale af alle dæmoner” sagde han roligt som om det var en helt normal ting.

Efter noget tid klappede han hende blidt på låret ”når… lad os komme videre” sagde han roligt. Lige så meget som han elskede ro, lige så rastløs kunne han også være. Og især når han var sammen med hende. Han rejse sig efter hun var hoppet ned, og lagde en arm om hende, han lod dog sin hånd glide ned på hendes balle, og klemte den lidt ”jeg kan jo ikke have dig siddende på mit skød hele tiden… for det ved vi jo begge hvad der komme ud af” sagde han bare med en charmerende stemme, mens han lod sin hånd glide op under hendes kjole, så han havde hånden direkte på hendes balle. Mmm den dejlige og bløde røv.

Han så på hende ”jeg har en ide… du smutter hjem og får sovet så du er frisk til senere, og så tager jeg dig i byen i aften, hvor du kan bære den der lille frække sag jeg lige købte til dig?... hvad siger du til det?” spurge han og lagde atter hånden mod hendes læn ude på trøjen mens de gik
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn apr 10, 2016 11:08 am

Lily lyttede meget til hvad han fortalte og kunne nu godt se hvor meget det hele gav mening. Hmm, hun havde fanget en bloddæmon? Det var både meget nyt og spænende for hende. Hmm, en lækker bloddæmon helt sikkert. Da han så forslog at hun lige kunne smutte hjem og sove lidt, og at han så ville slæbe hende med en i byen, kunne hun ikke lade vær med at fnise lidt, specielt efter den dejlige greb han lige havde haft i hendes bagdel.

Da de kom til den vej, hvor hun skulle forsætte op imod skolen og han skulle dreje af imod hans hus, stoppede hun.

”Jo, det kan vi godt sige, smut nu også selv hjem og få lidt søvn, så kan vi lige skrives ved om hvor og hvornår vi mødes.” Smilte hun, hvorefter hun blidt kyssede hans læber, utrolig let og sensuelt. Hun greb posen, brød kysset og grinte let, hvorefter hun drejede op på hendes hæl og gik med lange skridt imod skolen igen.

Da Lily kom ind på hendes værelse, fik hun hængt det nye tøj op, smed alt det hun havde på og lagde sig ned for at sove lidt.

Hun vågnede igen op, ved en 18.00 tiden og vendte sig rundt i hendes seng, gabte højt og strakte sig lidt imens hun lå søvnen slippe sit greb i hendes sind. Hun greb hendes mobil og skrev en hurtig besked til Drystan.

”Hey Babe, hvornår henter du mig og hvor? <3”
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 14, 2016 11:01 pm

Han smilede lidt til hende da de kom over til den vej hvor de skulle skildes. Han smilede over det hun sagde, og nikkede. Kyssede igen da hun kyssede ham. Han lod hende tage poserne, og fulgte hende lidt med blikket og et smil da hun gik tilbage mod skolen.

Han tog selv hjem, og Smed sig i sengen. Han tog tøjet af, og sov noget tid. Han havde heller ikke sovet voldsomt godt i nat.
Han sov lige til han vågnede af en SmS. Han læste den, og smilede lidt for sig selv.

Jeg henter dig kl. 20
Svarede han tilbage. Han stod op, hoppede i bad, og brugte lidt tid på at gøre sig klar. Han fik tøj på, og sat hår.

Da klokken var 20 stod han uden for Lillys dør. Han bankede på og ventede på hun åbnede. Da hun åbnede så han på hende med et sultent blik. ”Nårh?... er du klar?” spurgte han med et smil
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Fre apr 15, 2016 1:10 pm

Lily var hurtigt stået op efter hun havde skrevet og kiggede kort på mobilen da hun fik et svar. Hun glædet mig meget og skulle skynde sig lidt. Da hun havde fået et langt og lækkert bad, fik hun smurt hele hendes krop i en dejlig creme, så hendes hud blev ekstra blød. Hun havde givet hendes hår en tur med hår kur i badet, så nu var det også ekstra blødt og glansfuldt.

Hun tøffede rundt, fandt hendes tøj og undertøj til festen. Hendes undertøj bestod af hendes mest sexede lingeri og sort og fyldt med blonder. Hun tog nogle matchende hofteholdere på og satte nogle nylonstrømper fast i stropperne fra dem. De var næsten gennemsigtige og med den stor bred kant med blonder. Derefter fandt hun kjolen og nogle sko, dog ventede hun med at tage det på, til hun var færdig med hendes make-up og hår.

Hun fik tørret håret og krøllede det lidt, så hendes naturlige krøller hang i mere fine og bløde krøller ned af hendes ryg. Hun puffede lidt mere op i det og lagde noget lækkert make-up som virkelig fremhævede hendes naturlige skønheder.

Da hun var tilfreds med det, løb hun ind og hoppede i den stramme kjole som lige gik ned og dækkede de brede kanter fra hendes strømper. Hun smilte, fordi hver gang hun bevægede sig kunne man lige se en begynde blonde. Dette skulle nok få Drys til at blive helt varm. Hun hoppede i nogle højhælede sorte sko og tilføjede nogle øreringe, armbånd, ringe og halskæde.

Da Drys så bankede på hendes dør, var hun lige ved at ligge de sidste ting ned i en lille skuldertaske og greb hendes jakke.

”Hey.” smilte hun med hendes blodrøde læber og kiggede på ham. Hun grinte lidt og gik ud til ham, låste hendes dør og tog den halvlange jakke på.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn apr 17, 2016 3:22 pm

Drystan måtte indrømme at hsn havde glæddt sig hele eftermiddagen til at se Lilliy i den lækre kjole han havde købt til hende. Det var sku lige får ham fik stå dreng på bare af at tæble på det! puda det blev vidst en lang aften, heldigvis sad hans bukser ikke stramt om hans underliv, for aå ville det sku være lidt for tydeligt.

han stod blot lænedt op af hendes dørkarm da hun åbende døren. ham gav hende et sultent elevatorvlik da hun kom tiæ syne i døren "mmhh.. jeg bliver jo næsten hdlt sulten" sagde han med et skævt smil og slikkede sig lidt om munden.

Da hun kom ud til ham, og lukkede døren efter sig, betragtede Han hendes bagdel, orh den sad jo perfekt i den kjole! da hun vende sig mod ham stillede han sig lige foran hende, han lod blidt sin tommelfinger glide ind over hendes underlæbe "nu er det vel ikke sådan en der smitter af vel?" sagde hsn og så på sin finger, da han havde konstateredet at den blev siddende og ikle.smittede af, lænede han sig ned og fangede hurtigt hendes læber, pressede sin tunge ind mellem dem, og trak hende heæt ind til sig, så hun nemt ville kunne mærke hvor hårs han allerede var.

han lod hænderne glide ned på hendes bagdel, og klemte den lidt.

da han brød kysset, rog han hendes hånd, og trak hende med "vi tager en Taxa ned til byen, du skal ikke gå så langt i de der sko" grinte hsn lidt
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn apr 17, 2016 6:55 pm

Lily mærkede hurtigt hvordan han hev hende ind til sig og hun rødmede blidt imod hans berøring og specielt de blikke han sendte hende. De sultne øjne som nemt kunne spise hende rå lidt nu, hvilket fik hende til at vride sig i ren nydelse.

Hun smilte til ham da hun mærkede hans finger på hende læbe for at teste om den røde læbestift smittede af. En lille latter kom fra hende og hun lagde hurtigt hendes arme omkring hans hals og kyssede ham grådigt. En ting som hun havde hurtigt lært, når Drys kyssede hende, skulle hun hurtigt tage det hun ville have, da hun aldrig vidste hvor længe det kys varede.

En lille utilfreds lyd kom fra hende da han brød det og hun fniste da hun mærkede hans hænder imod hendes bagdel. En masse andre elever kiggede på dem med underlige øjne, specielt pigerne kiggede på Lily med øjne som nemt ville kunne slå ihjel for at få hendes plads.

”Hmm, passer mig meget fint, masser af tid til at lege med mit lille udyr her.” Grinte hun og greb hurtigt hans hånd, trak i hans arm som den lagde sig rundt om hendes hofte i stedet, så hun gik tættere på ham og grinte over de piger som tydeligt tabte kæber over hende.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn apr 17, 2016 7:24 pm

Han smilede over hende da hun sagde at hun så havde mere tid til at lege. Han så på hende da hun trak hans arm rundt om hende. Han smilede bare skævt over det. Og holde hende nu tæt ind til sig. Normal ville hans blik være alle mulige steder, på andre piger også. Også selvom han gik med en pige i sin arm, men Lilly havde en evne til at tryllebinde ham! Hans blik fokuserede kun på hende, hendes former og det lange røde hår.

Han havde allerede ringet efter en taxa der holde og ventede på dem. Han åbnede døren for hende og lod hende stige ind først. Derefter satte han sig ind ved siden af hende. Han fortalte chaufføren hvor de skulle hen, og taxaen begynde at køre.
Drystan lænede sig tilbage i sædet, og så lidt på hende. Han lagde sin hånd over på hendes lår, og lod den høre ned mellem endes lår, så han holde hende på inderlåret. Nussede hende med en tommelfinger.

”jeg regner med vi bare sover hos mig?... det er ikke så langt der fra” sagde han bare roligt, mens han så lidt ud af vinduet.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn apr 17, 2016 7:29 pm

Hun grinte blidt til ham da han så sødt åbnede døren til hende og hun hoppede nemt ind i de døds høje stylter hun gik på. Lily så op på ham da han også kom ind og lænede sig hurtigt over til ham.

”Det var betænksomt.” smilte hun og kyssede ham en enkel gang på kinden, før hun satte sig tilbage i hendes eget sæde, smækkede hendes ben over det andet, så kjolen gled lidt længere op og hans hånd lå øverst på hendes ben. Hun greb blidt den varme hånd med hendes eget og lod hendes sorte farvede negle glide over den, før hun flettede hendes fingre ind i hans hånd.

”Hvor skal vi endelig hen? Jeg har ikke prøvet at være i byen, her i denne by.” Spurgte hun imens hun hurtigt kiggede over på ham. Lily ville ikke være alt for klistrende på ham i aften, hun ville selvfølgelig være sammen med ham og røre ham. Men hun var ikke typen som hang op af en persons arm hele tiden, nej hun elskede at være fri, danse og hygge sig. Selvom hun kom med en anden, så kunne hun også godt lide at bevæge sig lidt ud og se sig om.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 28, 2016 6:37 pm

Han betragtede hende lidt som hun smed det ene ben over det andet, og smilede bare over synet! Da hun lagde sin hånd ovenpå hans, så han roligt på deres hænder, og kunne ikke undgå at smile da hun flettede sine finger ind i hans. Det var egentlig ret underligt! Normalt ville han aldrig lade en pige holde ham i hånden på den måde, men han havde faktisk ikke så meget imod det!

Da hun spurgte hvor de skulle han smilede han bare. ”Det får du at se” sagde han blot med et roligt smil. Han var ret sikker på at Lilly aldrig havde været på dette sted før! Det var ret dyrt, men også vild fedt.
Da de var kommet ned i byen, stoppede taxaen foran noget der bare lignede en lille cocktail bar. Drystan steg ud, og hjalp Lilly ud af taxaen. Han smilede til hende. ”skal vi gå ind?” spurgte han med en mild stemme.
Og tog hendes arm i sin mens de gik ind.
Da de kom ind, var det faktisk bare en hyggeligt bar. Drystan gik god hen til bartenderen ”vi skal om bag ved” sagde han og betale for dem begge. De fik hver et UV stempel på hånden, og en dør bag baren blev åbnet så man kunne gå ind.

Det de først kom ind til var en smal mørk gang, hvor man meget utydeligt kunne høre noget musik, Forenden af gangen var der en dør, og da Drystan åbnede den kom de ind til et stort lokale der var lavet om til et fancyt diskotek. Der var en del mennesker der inde, og der var god musik. Drystan smilede roligt ”Hvad har du lyst til at drikke?” spurgte han og trak hende med op mod baren.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 28, 2016 7:19 pm

Hun kiggede sig lidt omkring, da taxaen stoppede og et lille smil dukkede op på hendes læber. Hun regnede ikke med at han ville ind på en cocktail bar? Men igen, man vidste aldrig med Drystan, hun regnede nemlig heller ikke med at han kunne lide ro, da han jo virkede som en fyr med kriller i kroppen for at lave ting hele tiden. Lily gik tæt på ham hele vejen ind og så sig omkring igen, da de kom inden for.

”Hvor er v-..” Skulle hun til at spørge, da Drystan ledte hende op til baren, hun hørte hvad han sagde og et legende smil dukkede op på hendes læber. Selvfølgelig var det ikke her de skulle være. Hun gik med ham med lethed og snurrede sig med ham ned af gangen og ind i det utrolig seje diskotek. Lily kiggede sig omkring og grinte imens hun gik med ham op imod baren.

Mange så sig om efter dem og specielt efter Lily, da hun næsten passede perfekt i dette lokale med hendes mørke dystre tøj, men meget levende og næsten flammende rødt hår som lyste op i lyset der inde.

”Hmm.. Det ved jeg ikke helt..” Sagde hun imens hun holdte hans hånd tæt hele vejen derop. Da de kom op til baren, hoppede hun op på en stol og svingede hendes ben over det andet, imens hun kiggede på det lille kort over drinks.

”Tror jeg vil have en ’Sex on the beach’ ” Smilte hun til Drystan og vrikkede med hendes øjenbryn, før hun grinte og kiggede væk med en lille glød over hendes kinder.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 28, 2016 7:46 pm

Drystan kunne tydeligt se på Lilly at hun kunne lide stedet, og da de gik gennem rummet, lagde han godt mærke til de mange blikke. De fleste hvilede dog på Lilly, hvilket nok var grunden til at han ende med at flette sine finger ind i hendes mens de holde i hånd. Han havde ikke noget imod at folk kiggede, han elskede når folk ville have hvad han havde, men han lagde heller aldrig skul på at det var hans, og at de ikke kunne få det, og lige nu var det altså Lilly!

Da de kom op i baren, stillede han sig halvt bag hende med den ene hånd om hende, og den anden mod baren. Han hørte hvad hun ville have at drikke, og kunne ikke undgå at smile skævt. Han lænede sig ind mod hende ”er det ikke lige koldt nok at tage på stranden lige nu?” hviskede han bare lidt flirtede ind i hendes øre, mens han lod sin hånd der ellers lå mod hendes læn, glide længere ned.

Dog smilede han bare til hende, og da Bartenden kom er over, så han på ham ”En Sex on the beach og en øl” sagde han roligt. Og kort efter fik de det. Han tog sin øl, og så på hende ”skål… for en dejlig aften” sagde han med et skævt smil
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors apr 28, 2016 7:54 pm

Hun smilte stort over hans tydelige ejerfornemmelser for hende, et lille smil ville bare ikke forlade hendes læber imens de var derinde, specielt ikke hvordan han lænede sig ind over hende og tydeligt lod hans alfa han udstråling slippe løs.

”Man ved aldrig.” Grinte hun og kyssede hans kind blidt, før hun tog imod hendes drink og skålede med ham. Dog kunne hun ikke lade vær med at smile, da der kom en sang på som hun kendte. Lily greb begge deres glas, bad bartenderen om at holde øje med det imens hun hev Drystan ud på dansegulvet.

”Nu tvinger jeg dig til at danse med mig.”
Grinte hun. Hun havde aldrig kommet til det med Drys, men nu hvor han havde hevet hende med herned, kunne han ikke slippe væk fra det. Hun trak hendes egen jakke af, plus hans og smed den på stolen ved deres drinks imens hun greb hans hånd og hev ham ud.

Lily havde det største smil på hendes læber, som en lille kat med en ond plan. Hun mimede kort teksten til sangen og hev ham helt ind på midten dansegulvet. Lily snurrede sig rundt, lod musikken fylde hende op før hun begyndte at danse imod ham.

Det var tydeligt at elegancen fra hendes ballet var i hendes bevægelser, men de var mere vilde og sexede end normalt, hun dansede omkring ham, svang med hendes hofter og fik mange mænd omkring dem til at tabe kæberne og tydeligt kigge misundeligt på Drys.

Sangen:

Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Man maj 23, 2016 10:09 pm

Drys så på hende da hun begynde at snakke om at hun ville hive ham med ud og danse. Han sukkede lidt tungt, men med et smil. Han havde jo egentlig godt regnet med det. Derfor fulgte han da også med ende ud på dansegulvet. Han smilede lidt over hvordan hun bevægede sig, og beundrede det blot. Han kunne ikke lade vær med at føle dig en smule bedre end alle de andre. Ja der var lækre piger her inde, men der var ikke nogle af dem der kunne fange hans opmærksomhed nu hvor han var sammen med denne rødhåret skønhed.

Drys rykkede sig lidt frem mod hende, lagde sine hænder om hendes hofter, og begynde at bevæge sig i takt til hende og musikken, og afslørede at han faktisk var en temmelig god danser, trods man havde troet noget andet.
Han trak hende helt hen mod sig, og vende hende rundt, så hendes bagdel var ligeud for hans underliv. Han holde om hendes hofter, og dansede så på den måde. Ikke fordi han ikke ville se på hende, han elskede bare denne stilling, også når man dansede.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)