Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
ForfatterBesked
Lilianna

Humør : I have my ups and downs.
Fag : Kunst, Drama, Biologi, Kemi, Historie, Yoga og Dans.
Antal indlæg : 137

IndlægEmne: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 2:22 pm

Påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1e/4e/6f/1e4e6f11d15b4e165da614069ce3f596.jpg

Sted: Storsalen.

Tid: Kl. 12.30 tirsdag.

Vejr: Høj solskin.

Omgivelser: De to klasser som skulle arbejde sammen i dag.

Lilianna sad på gulvet og var ved at binde hendes trænings sko på hendes fødder. De var ballet sko. De havde dagen for inden fået af vide i klassen at de i dag skulle arbejde med Kampsport klassen. De to klasser skulle lærer hinanden nogle ting, som ville hjælpe dem med deres speciale. Lilianna’s speciale var hendes ballet. Hun var en af de få på skolen som var utrolig god til det.

Hun sukkede lidt, hev en tyk elastik op af hendes lille taske og bandt hendes lange, krøllede og utrolig røde hår op i en knold, hvorefter hun rejste sig op.

Den unge heks gik hurtigt over, strakte ud over i et hjørne, hvorefter hun tog nogle elegante skridt og øvede lidt imens de mange elever gik ind i salen.

Lærerne havde lånt salen, fordi de netop skulle være så mange sammen. Så alle de mange border og stole var flyttet over i et hjørne, så gulvet var frit.

”Så! Alle sammen, kom over!” Råbte deres danse lærer og alle eleverne, plus Lil gik over til dem.

”I er blevet delt op i par. En fra danse klassen og en fra kampsports klassen. Vi har sørget for at der i hvert par er en dreng og pige. Så i skal derfra vise nogle ting.” Sagde kampsports læreren.

Lil tog en dyp indånding og håbede virkelig hun ikke blev sat sammen med et skvat.

Derefter råbte de mange navne op, hvor hun hurtigt hørte hendes.

”Lilianna og Drystan!” Råbte læreren og Lil kiggede hurtigt rundt med hendes grønne øjne, men fandt ikke en fyr, som reagerede på det.

Da læreren var færdige, begyndte folk hurtigt at bevæge sig rundt og Lil kiggede stadig efter fyren hun skulle være sammen med, imens hun nervøst pillede ved hendes trøje, som sad stramt omkring hendes slanke og flotte krop.

Sidst rettet af Lilianna Søn feb 14, 2016 10:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.
Fag : Kampsport og Sportsgrene
Antal indlæg : 362

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 2:50 pm

påklædning: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/36/1c/e5/361ce56ac34bced9ededb7271cd93d9e.jpg

Han vidste allerede nu, at dette ville blive en FORFÆRDELIG dag! Dans? Baaader! Det var da kun noget for tøser og svanser! Egentlig havde han besluttet sig for ikke at dukke op, men havde allerede været på lederens kontor, og fået af vide at han ikke måtte have mere fravær, ellers ville han blive smidt ud af skolen.
Så nu sad han her, og gloede på en masse tøsser der svansede rundt i grimt dansetøj. Han havde lagt sig på et af de borde der stod langs væggen, med arme over kros, og lukkede øjne.

Han hørte godt at hans navn blev råbt op, men reagerede ikke på det. Lilianna? Sikke et dumt navn!...

Da alle var kommet ud i deres grupper, kom hans træner over til ham, og daskede til ham ”Drystan! Kom så op mod dig… der er en sød pige der står og venter på dig”
Drystan åbnede øjnene og så over mod pigen. Han fnøs for sig selv. Han så op på Træneren ”hold kæft hvor jeg hader når i finder på sådan noget pjat” brokkede han sig. Træneren gad ikke tage sig af det, og skubbede ham bare hen mod hende.

Han gik med hænderne i lommerne over mod hende. Han lod sit blik glide op og ned af hende. Hmm hun så ikke værst ud.. måske han alligevel kunne få noget ud af det her… om ikke andet kunne han da flirte med hende, og kigge på hende mens hun bevægede sig. Men han NÆGTEDE at danse.

Han kom over til hende, og stoppede op foran hende ”jeg siger det bare med det samme… jeg danser ikke!” sagde han bare uden at sige hverken hej eller sit navn. Men det kende hun jo allerede hvis hun havde hørt efter hvad der blev sagt.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 2:58 pm

Lil kiggede op da fyren pludselig stod foran hende, hun gispede lidt og kiggede på ham med et skarpt blik.

”Sikke nogle maner man har, hva?” Sagde hun blidt til ham og smilte.

Hun greb hurtigt hans hånd og gik elegant over til et hjørne, hvor der var plads.

”Se, du får nok nogle udfordringer med mig. Da mit speciale er ballet.” Sagde hun og stod nu foran ham med 2 meter i mellem dem. Lil smilede varmt til ham, slet ikke berørt over hans hårde fremtoning.

Hun gik med lethed op på spidserne af hendes fødder og holdte hendes arme foran hende.

”Ballet er meget simpelt, det handler om at være yndefuld, stærk og holdte din krop meget i ubehagelige måder.” Smilte hun før hun tog nogle trin, drejede yndefuldt rundt og bukkede ned, det hele en i smuk bevægelse.

”Men hvad skal du vise mig? Måske kan vi mixe noget sammen?” sagde hun og stod nu nede på hendes fødder, helt normalt igen.

Lil var tydeligt en kvinde som var stærk mentalt, hun bar altid et blidt smil på hendes fyldige læber og alt omkring hende var helt perfekt. Det virkede meget unaturligt for hende at blive påvirket af en hård tone eller noget med vrede at gøre overhovedet.

Dog var hun meget interesseret i denne fyr foran hende, hvorfor var han så hård? Det virkede så forkert for hende, så hun så meget nysgerrigt på ham og kunne slet ikke vente med at arbejde sammen med ham.
Vis brugerens profil
Drystan

Humør : Han er for det meste i godt humør, hvis du spørger ham... dog ville andre sige at han var meget muggen.

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 3:21 pm

Han løftede bare et øjenbryn over hendes kommetar med hans manere! Det var ikke noget han brugte.

Han så ned på deres hænder da hun tog den, hvad fanden havde hun lige gang i? Han var altså ikke typen der holde i hånd. Derfor trak han også hånden til sig, og stak den i lommen.

Han betragtede hende som hun begynde at stille sig op på de total underligt sko hun havde på. Han rullede med øjnene da hun nævnte ballet. Okay… det gjorde det bare meget værre!

Han betragtede hende mens hun lavede sine små rotationer og underlige. Han lænede sig op af væggen med armene over kors, og et total opgivende blik. Han kunne ikke se mere ligeglad ud, hvis ikke det var fordi hun var så pisse lækker, og værd at kigge på. Så havde han kigget alle andre steder hen.

Da hun spurgte hvad han ville vise hende, smilede han bare selvsikkert og skævt. ”Hmm hvad mener du skatter… du kan da bare kigge løs” sagde han, og tog armene bag nakken, og spænde i arm musklerne så de blev tydelige, og man kunne se hvor trænet han faktisk var.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 3:34 pm

Hun kiggede over på ham og mærkede kort en lille irritation over denne fyr.

”Hør Drystan, jeg vil meget gerne have denne time overstået, jeg forstår ikke selv hvordan jeg skulle kunne lære dig noget, på så kort tid.. Så nu står jeg her og prøver.. Normalt ville jeg være i gang med at træne i stedet, men jeg spilder lige nu, meget af min dyrebare tid, på dig. Så vær venlig at arbejd lidt med mig.” Sagde hun blidt, men hendes stemme havde en hård undertone.

Hun stod med hendes hænder på hendes hofter, hvor derfor skød hendes brystkasse lidt frem.

Det var tydeligt at hun var en stolt kvinde, hun gik meget op i at være i god form, spise sundt og havde ynde med sig lige meget hvad.

”Eller sig mig.. Prøver du at flirte med mig?”
Spurgte hun og gik nu elegant over til ham, prikkede ham lidt i brystkassen og hendes øjne blev hårde.

”Jeg er ikke nem at flirte med, okay?” Sagde hun lavt, hvorefter hun drejede elegant rundt og gjorde klar til at forlade ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Søn jan 31, 2016 4:13 pm

Han lyttede til hvad hun sagde, og så yderst uintrasseret ud. Han var da ligeglad med om hun mente at hun spilte sin tid! Det samme gjorde han da.

Han kom med et lidt smøret smil da hun spurgte om han flirtede, og så ned på hendes finger der hamte ham i brystkassen. Han grinnede bare lidt af hende "hvorfor i alverden skulle jeg flirte med dig?.... Jeg har da bedre ting at tage mig til"sagde han blot lidt køligt.. Jo han havde flirtet med hende, men han havde bestemt ikke tænkt sig at sige det! Han flirtede med de fleste hvis han kunne komme til det.

Han grinte lidt da hun ville gå "faktisk... Så tror jeg slet ikke at du KAN flirte.." sagde han blot og rodet sig en smule i håret. Han så hen mod læren der gjorde tegn til at han skulle komme i gang! Han sukkede oogivende, og så på hende. "jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg skulle kunne lære dig! Det der ballet pjat har jo intet med kampsport at gøre.. " han betragtede hende, og fik så en ide. Han rettede sig op, og kiggede på hende.
Han tog armen op foran sig og bukkede denn, så han havde sin underam vendt mod hende "okay... Prøv og slå med min arm" sagde han så.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Man feb 01, 2016 3:55 pm

LiL kiggede på ham, da han sagde at hun sikkert ikke kunne flirte. Årh, det kunne hun!

Dog da han vendte hans arm op imod hende. Kiggede hun lidt på ham, hun vidste at hendes arme var svage, men hendes ben var en hel anden sag! Lil, rejste sig op på hendes tær igen, snurrede rundt et par gange, yderst elegant, dog rejste hun sit ben op, svingede den rundt og sendte den lige ind på hans arm, med al kræft hun kunne. Det ville sikkert sende ham tilbage eller give et blåt mærke.

Derefter landede hun elegant på jorden og kiggede på ham med et selvsikkert smil.

"Jeg kan nemt flirte, okay?" Sagde hun og gik lige imod ham. Lod hendes krop glide Tæt ind på ham og kyssede hans kind, hvorefter hun snurede rundt og tog nogle skridt tilbage.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Man feb 01, 2016 11:02 pm

Han så blot på hende, og ventede på hvad hun ville gøre, han blev dog en anelse overrasket over at hun valgte at sparke ham i stedet. Han rykkede sig lidt, men det var tydeligt at mærke hvor hård hans arm var.

Han så på hende da hun kom hen til ham og kyssede ham på kinden, han løftede blot et bryn af hende ”kalder du det der at flirte…. Og noget andet!... Kalder du det der et spark?” sagde han blot, og snurrede rundt en gang, og svang benet mod en stod der stod ved siden af dem. Han ramte ryg lænet, med en sådan kraft at det knækkede af, trods den var i marsivt træ.
Træneren så over mod dem og så bestemt ikke glad ud, men han var snart ved at være vant til Drystan og hans opførsel, og han orkede virkelig ikke at sige noget til det.

Han så på hende ”DET var et spark.. jeg troede det var meningen at du skulle have stærke ben? Og det var også derfor jeg ville have du skulle slå! Du har helt sikkert ikke nok kræfter i dine arme.. og det er også meningen ved ballet er det ikke?” Alt der kom ud af hans mund var spydigt, eller bare med en tone der sagde at han var komplet ligeglad med hvad hun sagde eller gjorde.

Ha lænede sig dog op af væggen ”men jeg kan da godt give dig nogle privat timer hvis du har lyst” drillede han lidt med et skævt og selvsikkert smil
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 4:15 pm

Hun kiggede op på ham med utrolig vrede øjne. Det var tydeligt Hvordan hun kæmpede for ikke at råbe af ham, dog var der bare noget ved ham, som gjorde at hun ikke ville gå. Der var noget ved ham som dragede hende tættere på ham. Dog blev hun stående, hev hendes elastik ud af hendes hår så det faldt ned omkring hendes skuldre og gik helt ned til hendes lænd.

"Hør.. jeg gider ikke den måde som du taler til mig på, det er utrolig urespektfuldt.. så hold dig VÆK!!" Sagde hun koldt og det var ydeligt på hende at hun var utrolig såret på et hvis punkt.

Lil gik over til væggen, hvor hun satte sig ned, hev hendes stive ballet sko af, tog nogle små fine sko på, greb hendes håndklæde og vandflaske.

"Find mig hvis du vil noget seriøst, og måske kan jeg overtales." Hviskede hun vredt til ham. Hvorefter hun elegant snurrede rundt på hendes hæl og gik igennem salen.

Nu hvor hun ikke havde de trælse sko på, blev det pludselig mere tydeligt på den måde hun gik på, at hun var elegant, hun vrikkede fint med hendes hofter og hendes lange hår bølgede fra side og til side.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 5:06 pm

Han så efter hende da hun gik over mod væggen, og han betragtede hende som hun begynde at tage sine sko af. Han stod blot med hænderne i lommerne! Han var der heldigvis ligeglad med om hun var sur eller såret eller hvad fanden hun var.

Han hørte hvad hun sagde, og så lidt efter hende, fnøs bare af hende, og vende øjne. Han stod og blev ved med at love sig selv at han ikke skulle gå efter hende.. Hvorfor skulle han? han havde ikke gjort noget forkert! Han sagde jo bare sandheden!

Han stod og ved sig lidt irrateret i læben, blev ved med at sige til sig selv at han bare skulle lade den sure tøs gå. Dog kunne han ikke overholde det. Der var noget ved hende. De fleste blev bare hysteriske, og stak ham en lussing. Men hende her! Lige meget hvor provokerende han havde været var hun ikke blevet mere vred hend dette.

Han luntede lidt efter hende, og grab blidt hendes arm, inden hun nåede ud af salen. "Hey.. det må du undskylde... jeg mente virkelig ikke noget med det!.. jeg taler sådan til alle... det er bare sådan jeg er" sagde han og trak lidt på skuldrende. Okay.. den undskyldning kom ikke rigtigt ud! Men på den anden side, hvorfor skulle han undskylde..
"Hør... timen er snart slut, og det er den sidste inden den store pause.. hvad med at vi spiser frokost sammen?..Jeg gir?"
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 8:51 pm

Hun gispede højt og kiggede op på ham da han stoppede hende og holdte hendes arm. Lil blev meget overrasket over at han undskyldte. Han virkede virkelig ikke som typen der gjorde det.

"Øhm.. Jo, det kan vi godt. Jeg vil gerne lige over og skifte tøj og tage et hurtigt bad, så lad os mødes i spisesalen?" Sagde hun blidt til ham og et stort og varmt smil spillede på hendes læber.

Lil små løb tilbage til hendes værelse, hun tog et hurtigt bad, fik tørret hendes hår, lagt nyt og neutralt make-up. Hun fik lidt styr på de mange krøller som hang ned over hendes ryg. Hun fandt noget tøj og tog nogle smykker og ringe på.

Da hun var færdig, tog hun sine bøger til timen efter frokost og gik imod spisesalen. Hun var stadig meget ny og utrolig mange folk vendte sig om efter hende når hun gik forbi med hendes skønhed. Det var tydeligt at hun var meget smukkere i hendes normal tøj, end hendes træningslejr.

Påklædning:

Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:03 pm

Egentlig havde han ikke regnet med at det havde virket, men hvad pokker, han gjorde hende glad igen, og han fik lov til at spise frokost med en rødhåret skønhed!
Han nikkede bare da hun sagde hun gerne ville have et bad, og skifte tøj.

Han så blot efter hende, og puttede så hænderne i lommerne, og gik tilbage mod sit værelset. Han havde tænkt sig at skrifte til noget andet end trænings tøj. Nu var det jo ikke så nødvendigt at tage et bad, da han ikke havde NOGET fysisk i dag, ud over det der spark.

Han gik tilbage, skiftede tøj, slappede lidt af, tjekkede mail og sådan inden han selv gik ned mod spisesalen. Han satte sig ved et bord, med fødderne oppe på den ene stol, men stadig så der var en fri til Lilianna.

Påklædning: https://cdn.lookastic.com/looks/grey-henley-sweater-khaki-chinos-grey-suede-boots-original-1768.jpg
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:10 pm

Lilian gik ind i spisesalen og mange fyrer kiggede stadig efter hende og en enkel piftede imens hun gik igennem salen og så sig om efter Drys.

Da Hu endelig så ham, sulte hun og gik elegant over imod ham og hendes hæle klikkede imod det hårde gulv. Hun kom hurtigt over til ham, trak stolen ud så hans ben faldt ned, hvorefter hun satte hendes taske på gulvet og satte sig ned.

"Ventet længe?" Spurgte hun blidt og kiggede over på ham imens Hu sad med hendes hænder I skødet.

Der var noget over denne fra, som virkelig fik hendes krop til at kilde helt. Han var utrolig lækker og han vidste lige hvordan han kunne pisse hende af, hvilket der ikke var mange som kunne.

"Og.. Drystan, er dette en date, eller?" Spurgte hun og trak noget hår lidt bag hendes øre, så hendes hekse tatovering blev lidt tydelig, ikke meget, men det stod meget ud fra hendes blege hud og den var lavet i en meget mørk farve, så de mange mønstre stak lidt op fra hendes trøje.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:24 pm

Han sad bare og spillede på sin mobil. Gud hvor var hun længe om at komme. TØSER!!! hvorfor skulle de altid være så langsomme?..

Pludselig mærkede han hvordan stolen blev hevet væk under hans fødder, og hans ben røg ned i gulvet. Han så strengt op, men rynkede dog bare bynende, og brummede lidt da han så det var hende. "det var du længe om...." mumlede han bare mens han stadig sad med sin mobil og spillede, og hang i stolen fordi han ikke rettede sig op efter hans ben var faldet ned.

Han så på hende, og betragtede hendes tøj ud af øjenkrogen ved siden af den lille skærm. Hmm hun var nu endnu mere lækker i sit almindlige tøj.

Han vende dog blikket helt mod hende da han hørte hendes spørgsmål. Han rettede sig op, lagde mobilen i lommen, og smilede smørret til hende "er du allerede faldet for mig?" spurgte han bare og løftede et øjnebryn.
Han lagde sig tilbage i stolen igen. Smed sine ben op på hendes skød og puttede hænderne i sin jakke lommer. Han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hende. "ja du tog min stol!.." sagde han for at forsvare sin handling med hans fødder mod hendes skød.

"og nej... dette er ikke en date.. I don't do date's..." sagde han bare og så sig lidt om i spisesalen. som om han total ignorerede hende.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:30 pm

Hun kiggede tydeligt irreteret på ham, imens hun greb hans ben med hendes slanke hænder og hendes røde negle gravede ind i hans ben.

"Nu skal du ikke gøre min nederdel beskidt vel?" Sagde hun hårdt imens hun kiggede over på ham. Hans maner pisse de hende voldsomt af, hun hadet dårlige maner.

"Hvis du ikke vil have mig, kan hegnet smutte!" Knurrede hun lavt og skubbede hans ben af. Det hun virkelig ikke kunne tage og faktisk gjorde hende ked af det, var når folk ignorerede hende. Dårlige oplevelser gjorde bare at hun ikke kunne lide det.

Lilian rejste sig, rettede på hendes nederdel og greb hendes taske, imens hun kiggede ned på ham, gik forbi ham så hun stod ved siden af ham. Dog tøvede hun lidt, knyttede hendes hænder så de rystede lidt.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:39 pm

Han lavede lidt en grimasse da hun pressede sine negle ind i hans ben. Han smilede dog bare lidt over det "Så det er rigtigt hvad de siger? Rødhåret piger er mere hidsige..." Sagde han bare med et flabet smil.

Dog blev han overrasket over at hun ville gå. Han tak sine fødder til sig da hun skubbede dem ned. Han betragtede hende som hun rettede på tøjet ov ville gå.

Han greb blidt hendes hånd da hun gik forbi ham "Hey... det jeg ked af... det var ikke min mening at gør dig sur eller noget... Og jeg har ikke sagt jeg ikke ville have dig her" sagde han bare stille.
Han nussede hendes hånd lidt med sin tommelfinger. Et roligt smil kom frem på hans læber "hvorfor sætter du dig ikke ned? så går jeg op og henter noget at spise" sagde han roligt.

Han rejste sig, og så på hende med et charmerende smil.
Han lænede sig ind mod hendes øre "forrasten... så ville jeg da aldrig invitere en dejlig pige som dig på date i spisesalen" sagde han med en charmerende og usleben stemme

Han slap hendes hånd, og gik op mod kantinen med hænderne i lommerne.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:45 pm

Hun kiggede meget overrasket på ham og kiggede på hans hånd og derefter op på ham igen. Et svagt suk og en lille rødmen dukkede op på hendes kinder da han lænede sig ind til hende og hviskede de søde ord.

Lil ville ikke indrømme det, men hun havde virkelig lyst til at lære ham at kende, hun forstod det virkelig ikke, for han var sådan en røvfuld!

"Okay.. jeg vil vente her." Mumlede hun lidt og satte signe på hendes stol igen, imens hun smed si taske på gulvet.

Hun kiggede efter ham, dog hev hun kort hendes mobil op og jekkede Facebook og det hele. Hun smækkede hendes ben over det andet og sat fint og roligt imens hun tænkte på hvad fanen den fyr ville. Det ene øjeblik var han en røvfuld og den anden var han så sød at hun blev helt blød i hendes knæ.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 9:56 pm

Han gik op og spillede sig i kø. Ventede til det blev hans tur. Han så lidt tilbage mod hende. hmm.. normalt ville han bare lade tøser gå hvis de ikke kunne klare ham. Men han var nu ret sikker på at hun var en af de piger man gerne ville bruge mere tid sammen med!

Da han kom ned igen, havde han en burger med pommesfritter til sig selv, og en salat med noget kylling til hende. Han satte den foran hende, og så på hende. "jeg går gerne op og henter en burger til dig, men noget siger mig at det ikke er det du indtager mest med den krop der?" sagde han bare og sende et utrolig flabet charmerende smil.

Han satte sig selv på sin stol, slog foden op på sit modsatte knæ, og begynde at spise nogle af hans pommesfritter.

Han havde taget en vand med til hende, men også en ligth sodavand, og en Cola til sig selv. "Ja jeg glemte jo at spørge hvad du ville have at drikke... så de er faktisk begge til dig" sagde han blot roligt og så på hende.

"når... hvad så? er det ikke nederen at være den eneste der danser ballet her på skolen?.. jeg mener.. man kan vel ikke få ret meget ud af det når man ikke har nogle at danse med?"
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 10:04 pm

Hun smilte varmt til ham og tog imod salaten og colaen.

"Hvor er du sød, tak." Sagde hun blidt og tog gaflen, hvor hun hurtigt spiste et stykke kylling.

"Hmm.. Jo, det er ret irreterende.. meget svært at øve, når man er alene." Sagdehun lidt trist og spise noget mere imens hun kiggede på ham.

"Hvad med dig? Er der nogle som kan hamre op med dig?" Spurgte hun med et flabet smil tilbage til ham.

Lilianna kunne ikke lade vær med at kigge lidt på ham. Imponeret over at han kunne holde den form, med det mad som han spiste, dog hvis han jo trænede meget, så ville han nemt kunne brænde det af.

Et lille legesygt smil dukkede op på hendes læber og hun rakte over og stjal en pomfrit fra ham, hvor hun hurtigt tog en bid af den og grinte til ham imens hun kiggede ned og spiste den. Hun slikkede hurtigt hendes fingre og kiggede op på ham.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tirs feb 02, 2016 10:19 pm

Han lyttede lidt til hvad hun sagde. Hmm det måtte faktisk være yderst irriterende ikke at kunne få et meget ud af sin træning.
Han trak på skuldrende og et selvsikkert smil kom frem på hans læber. "der er ikke ret mange, men vi er da nogle stykker der nogle lunde lige stærke." sagde han roligt.

Han så på hende da hun pludselig stjal en pommesfrit. Han ville normalt gå amok, men det ville nok være lidt i over kanten. Han smilede bare en smule, og begynde at spise sin burger med fingerne. utrolig ucharmerende, men det var som om det slet ikke var noget man så.

Han så på hende mens han tyggede lidt. "Men seriøst det jeg sagde i timen med at dine arme ikke var stærke nok, det mente jeg!.."Han tyggede helt af munden og så på hende.

"dine ben har super mange krafter, men er et ikke også meningen du skal have det i armene?.. Jeg lagde mærke til at du rystede en smule med dem når du skulle holde dem i en akavet stillen.. ikke at det er underligt! det ville de fleste gøre, hvis de overhoved kunne få dem op i den stilling" sagde han roligt og tog en tår af sin Cola.

"men jeg tror jeg kan hjælpe dig... hvis du er interesseret?"
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Ons feb 03, 2016 7:24 am

Hun kiggede lidt på ham imens hun lyttede og spiste mere af Henry salat, dog ignorerede hun pænt den måde som han spiste på..

"Ja, det er sandt. Jeg har ikke ret stærke arme, så.. hvis du kunne hjælpe, ville det være dejligt." Smilte hun blidt og lænede sig over il ham, vor hun blidt plantedele et kys på hans kind.

"Tak Drystan.." hviskede hun lavt ind i hans øre, hun kiggede derefter på ham med et blidt smil. Hun lænede sig tilbage Ul hendes salat, hvorhen spiste lidt mere og hyggede sig med sin salat.

Drystan var meget sød, når han gad. Det havde Hu set nu og han vlle hjælpe hene, hvilket hun slet ikke havde forudset!

//Undskyld for det korte svar..
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors feb 04, 2016 8:33 am

Han havde egentlig nok ikke regnet med at hun ville tage imod hans tilbud.
Men det var da kun fedt at hun ville! Så kunne han også få lov til at se mere til denne rødhåret skønhed.

Han mærkede kysset mod sin kind, og var lige ved at tabe den bid han lige havde taget. Han vende blikket mod hende. Flirtede hun med ham? Den slags plejede han at kunne mærke! Men han var sku i tvivl.

Da han var færdig med sin burger, lænede han sig tilbage i stolen, og betragtede hende. "Laver du så andet end det der ballet haløj?"spurgte han.
Han forstod virkelig stadig ikke hvorfor nogle valgte at rande rundt så sådan noget tøj, og te dig ondsvagt.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors feb 04, 2016 4:49 pm

Hun kiggede op på ham da han var færdig og spiste selv lidt mere. Hun spiste ikke meget mad normalt og ville sikkert ikke komme igennem denne option. Men hun kæmpede.

"Nej.. jeg shopper ligesom normale piger og læser mange bøger. Sikkert ikke nogle ting som du synes er sjovt. Hvad med dig?" Spurgte hun og tog noget mere salat i munden. Han synes sikkert hun var kedelig..

Lil sad lidt og tænkte på vad hun synes om ham. Lige nu virkede han super sød, så hun forstod ikke vor for han havde opført sig så åndssvagt før.. Dog flirtede hun ikke med ham lige nu. Hun var en person som ofte kyssede folk på kinden, ligesom andre krammede.

Hun spiste lidt mere, dog kunne hun ikke mere. Så hun skubbede skålen væk og lagde gaflen i det, hvorefter hun tog en tår cola.
Vis brugerens profil
Drystan

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors feb 04, 2016 5:24 pm

Han så på hende da hun begynde at tale. Han løftede et øjenbryn da hun nævnte det med bøgerne ”jeg vil tro jeg har læst en del flere bøger i mit liv end du har” sagde han blot, og lænede sig tilbage.

Han satte sine fødder op på kanten af bordet, og vippede på stolen, han så på hende med et lidt smørret blik ”når… skulle vi tale mere om at du allerede er faldet for mig?” Spurgte han med et smørret smil.
Han havde da ikke tænkt sig at lade hende komme så let hen over at hun troede dette var en date.
Han lagde hovedet på skrå, og så på hende med et lidt overlegent smil ”men mener.. hvis jeg skal undervise dig, og hjælpe dig, så må jeg jo vide om der er nogle bestemte steder jeg ikke må røre…” grinte han lidt.

Han tog fødderne ned, og satte sig ordenligt på stolen og så på hende.
Vis brugerens profil
Lilianna

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   Tors feb 04, 2016 5:29 pm

Hun grinte lidt over ham, skubbede hende stol rundt, så hun sad med fronten til ham, imens hun sviger det ene ben hen over det andet.

"Jeg er ikke faldet for dig.. okay?" Grinte hun lidt og kiggede mere bestemt på ham.

"Og du rør bare hvor du vil, du finder sikkert afom du må." Sagde hun med et lidt blidt latter imens hun snurrede noget af hendes hår rundt om hendes finger og kiggede på ham. Mange ville nok tro det var et lidt flirtende blik, men hun virkede også meget flirtende af natur, dog var hun bare sådan.

Lilianna kiggede dog lidt ned på hendes fingre og drejede lidt på hendes mage ringe,før Hu kiggede op igen og lagde nu tryk på hendes flirtendeside,hvor hun kiggede op med bløde øjne og varmt smil.

"Dog må duikkevære for hårdhed mig.. okay?" Spurgte hun blidt og meden blød stemme.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: We meet in a dance. – Drystan. (XXX)   

We meet in a dance. – Drystan. (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» You'll be mine ~ Drystan (xxx)
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)