Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

» dette er spændende - Micheal
Lør nov 19, 2016 8:30 pm by Jess

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5639 indlæg in 344 subjects

Share | 

Hard to get? - Niklaus (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Almira

Humør : Svingende.
Fag : Fægtning, Sportsgrene, Bueskydning, og kampsport.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 8:59 pm

Hun lukkede øjne og trak vejret dybt. Han skulle bare spørger?
" jeg.. J..jeg" stammede hun nervøst og prøvede at samle sine tanker. " min plads er som de legetøj/slave som skal gør alt hvad du beder om uanset om jeg kan lide det eller ej og jeg må aldrig modsige mig dit ord.. Min krop tilhøre dig .." Sagde hun og så ned i gulvet. Det gjord endnu mere ondt at sige det ind at tænke det. Alt det totur hun efter hånden gennemgik og alle de gentagelser af hvad hendes plads var, blev efterhånden mere og mere en hjernevaskelse af hendes tanker. Hun lod sine tårer få frit løb igen. Hun var pinlig berørt over at for det første at hun åbenbart blev så røv tændt af de slag at det løb med af hendes ben. For det andet følte hun sig misbrugt og ydmyget på det groveste . Hun havde lyst til at grave sig ned, og aldrig kommer frem i solens lys igen
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 635

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 9:11 pm

Han så roligt på hende. Ventede på hun vil svare ham. Sige hvor hendes plads var. Han smilede over hende, og det hun sagde. Hun var ved at lære det. Han elskede hun sagde hendes krop tilhørte ham, selvom han selv havde sagt det til hende først, men bare det hun sagde det. Han aede blidt hendes kind da hun begyndte at græde. "Du en god pige nu, ikke?" sagde han, og så lige ind i hendes øjne mens han sagde det, og løsnede hende så op. Lod hende komme ned. Lod dog den ene hånd køre hele vejen ned af hendes krop ned til mellem hendes ben. Smilede da han mærkede hvor våd hun var. Der er vist en her, som kan lide smerter hva?" sagde han med en rolig stemme.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 9:19 pm

Hun så op på ham som aede hendes kind. hun nikkede til hans spørsmål " jo herre, jeg skal nok være en god pige" hviskede hun og så ned i gulvet igen. hun åndede lettet da hun mærkede hendes hænder blev befriet. hun ømmede sine håndled lidt og tørrede sine øjne. hun gispede da han tog sig den frihed at kører en hånd ned af hendes krop. hendes hjerte bankede hurtigere, og blev nervøs for om havde lagt mærke til den mindre ... bemærkelsesværdig reaktion på slagende. hun rødmede da han bekræftede hendes bekymring. " jeg... jeg.. nej.. jeg " stammede hun flovt, han var ikke typen der skulle vide sådan noget. "nej jeg ... jeg tror det blot var efter reaktioner efter vores sex.." løg hun hviskende og så ned i jorden af flov hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 9:30 pm

Han smilede da hun sagde hun nok skulle være en god pige. "Godt nok, for jeg har ikke lyst til, at straffe dig igen allerede for ikke at være lydig." sagde han roligt. Han havde dog andre ting han skulle lære hende. Så han var sikker på, at hun ikke vil stikke af fra ham igen. Han havde en ting som hun skulle have på. Hun vil nok ikke syntes om det dog, men det vil han ikke tage sig af.
Da hun benægtede det han sagde, smilede han. "jeg kun sige når du lyver, og lige nu lyver du. Sig sandheden min tøs" sagde han roligt. Tog sig ikke af, at hun var flov over det her.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 9:37 pm

Hun kiggede ned i gulvet og sukkede. bare tanken om at den mindste fejl kunne udsætte hende for endnu en straf. hun lagde armene om sig selv og dækkede en smuler for sine bryster. hun rødmede helt vildt og bed tænderne sammen " jeg.. jeg .. jeg tror, jeg tænder en lille smule på smerte." sukkede hun og trippede lidt på stedet " jeg mener..." hun kom i tanke om det intet ville nytte at sige det på den måde for så skulle hun sikkert gentage det igen " jeg tænder vist på smerte" sagde hun tydeligere. hun satte neglene i huden på sig selv for at holde op med at rødme og fjerne følelserne helt for de gjord alt være lige nu. " please du må altså ikke udnyttet det." tiggede hun og så op på ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 10:18 pm

Han betragtede hende da hun lagde armene om sig for at dække hendes bryster? Han så strengt på hende. "Ned med armene og lad vær med at gemme dig bag dem." sagde han. Hørte da hun sukkede at hun kunne lide smerte. Han vil bede hende gentage det når hun var færdig med at snakke, da det ikke havde været tydeligt nok. Han smilede da hun selv gentog det tydeligt. "Så du tænder på smerte?" sagde han, og smilede over det. Det fik ham lyst til at lære hende at være ordentlig når de var ude. "Du har stadig en lektie at skulle lære endnu dog." sagde han roligt. "bliv stående." sagde han, og gik over til en skuffe som han trak ud. Han fandt noget frem der nede, og gik tilbage til hende. "Du skal have den her på." sagde han roligt, og spændte den fast om hendes hofter. Noget af den sad dog så den ramte hendes kønsdel. Da han havde fået den ordentlig på hende, og var tilfreds, smilede han ondt over det. Trykkede på en knap som aktiverede det. Hvis hun nu var mere end 5 meter fra ham, vil den give hende stød, lige end til hun igen var inde for 5 meter af ham. "Den her skal lære dig at gå ordentlig i byen, og ikke stikke af." sagde han, og så lige på hende. Tog hurtig 10 skridt bagud, så der nu var 10 meter mellem dem, og hun vil få stød til hun var kommet ind for de 5 meter af ham.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 10:53 pm

hun fjernede sine arme fra sine bryster og lod dem hænge ned af siderne. hun nikkede til hans spørgsmål " ja jeg tænder på smerte herre" hun så undrende på ham, en lektion mere? det mente han da ikke vel? og så kom hun i tanke om hvad der ikke var lykkes ham at få hendes til at adlyde. natklubben? hele det mindre kaos.. hun piv lidt ved tanken, og frygtede hvad hun nu skulle udsættes for. hun var tæt på at trække sig tilbage da han kom over med noget der virkede til at være noget knap så rart. men blev for hun skulle nødig rode sig ud i flere problemer. hun kiggede ned af sig selv i mens, han satte det på hende. hun brød sig ikke om det med den sad ved kønsdelen også? det virkede ikke ligefrem lovende. hun lyttede til det han sagde og stod lidt forvirret og tænkte over hvad den gjord. hun lod mærke til han bevægede sig væk, og der begynde det at så mere klart for hende. *stød!* nåede hun og tænkte før det gik en kraftig smerte gennem kroppen på hende. hun udstøde et støn der var blanding af smerte og nyedelse. hun faldt sammen på gulvet og bed tænderne i, det var så smertefuldt og så pirrende. hvorfor stoppede det ikke!?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:15 pm

Han var tilfreds med hende da hun fjernede armene og smilede over hendes svar.
Da han havde fået den på hende og gået væk, så han roligt på hende, og 1 min efter gik hen tilbage til hende og den vil stoppe når han kom ind for 5 meter af hende. Satte sig ned på hug ved siden af hende. "Du skal ikke blive liggende, men komme over til mig." sagde han roligt, og så ned på hende. Rejste sig igen, og gik væk fra hende igen. Hun vil igen få stød, og han så roligt på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:25 pm

Det føltes som evighed før smerten stoppede. hun prøvede at få styr på sin vejretrækning, og få styr på kroppen. hun så og hun hørte hans stemme tæt på. hun så op med trætte øjne på ham og opdagede hvor gennemvæddet i sved hun var. hun lyttede til hvad han sagde og tog det tog lidt tid at fatte hvad han sagde før hun fattede pointen og igen sad i stødet. hun bid tænderne kraftigt sammen og prøvede at vinde en smule kontrol. * rejs dig tøs, du skal hen til ham .. ellers stopper det ikke*" tænkte hun og prøvede at kæmpe sig op at stå. hun rystede over hele kroppen og smerte gjord det det svært at koncentrer sig. hun så op og kiggede efter ham hvor efter hun bevægede sig stille og roligt hen mod ham. et skridt af gangen, og kæmpede med ikke at stønne for meget. Hun var ikke stolt over det påvirkede hende sådan.
hendes fremtid lige nu så meget sort ud, hun ville aldrig nogensinde kunne flygte med den her på? ikke når den næsten lammer hende. da hun endelig kom ind for 5 meters afstand faldt hun til jorden igen af udmattelse. hun lage sig ned på maven og prøvede at fange kontrol over kroppen igen, som nærmest sitrede lidt. hvis hun ikke var straffet nok før, så var hun nu. hun lukkede kort øjne og prøvede at slappe af.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:35 pm

Han stod helt roligt og betragtede hende roligt. Smilede over hende da hun begyndte at kæmpe sig op for at komme over til ham. Det var tydeligt hvor svært det var for hende, men hun klarede det alligevel. Hun havde en god viljestyrke hvad det her angik. Han smilede da hun kom over mod ham. Dog faldt hun lige når hun nåede ind for de 5 meter. Det var tydeligt, at hun havde brug for at få flere kræfter og hvile sig lid, dog gav han hende ikke lov. "Kom med tøs." sagde han, og begyndte roligt at gå over mod trappen. Hvis hun kom længere bagud end de 5 meter, vil hun få stød. Dog gik han ikke hurtigt. Han fortsatte op i stuen, og over til sofaen som han satte sig i. Så stille på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:48 pm

Hun så op da han ville have hun skulle forsætte. Mente han det seriøst!? hun så han begynde at gå og hun var tæt på at bande ham langt væk for det. Hun piv lidt da hun rejste sig op og skulle til at tage et skridt da hun sakkede bagud og igen fik stød . hun udstøde en blanding af et skrig og et støn. hun kiggede på ham henne ved trappen, og tørrede sine øjne før hun knyttede sine hænder og fulde så meget trop som hendes krop tillod hende. da hun nåede trappen og nåede hun ind for hans rækkevidde og hun åndede lettet op da smerten forsvandt. hun kunne mærke kroppen lukkede ned af udmattelse, men det havde hun ikke tid til. " jeg kan godt.. " hviskede hun og bid med vilje i tungen for at holde sig vågen og i gang.
hun to trin efter trin og nåede op for enden af trappen. hun lænede sig udmattet op af dørkarmen. så efter ham og gik hen mod stuen. faldt på knæ og så ned i gulvet. hun lukkede øjne og nød smagen af blod, hun havde ikke fået mad i lang tid efter hånden så smagen af blod var utrolig forfriskende lige nu .. men tungen gjord ondt. " tilfreds.. " hviskede hun og lænede sig op af sofaen af udmattelse.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 12:00 am

Da hun sakkede bagud, hørte han hendes blanding mellem et skrig og et støn. Smilede over det. Det var tydeligt hvor vild hun egentlig var med smerte?
Da de var kommet op, og hun sad på gulvet foran ham, smilede han over hende lidt. hørte hvad hun sagde. Han nikkede og smilede til hende. "Ja jeg er meget tilfreds over dig, at du havde nok viljestyrke til at følge efter mig." sagde han roligt. Kom i tanke om, at han vist ikke havde givet hende mad mens hun var her, og sukkede lidt. "Hvis du giver mig et blowjob nu, til jeg kommer, så ringer jeg bagefter og bestiller en pizza til dig. Hvad siger du til den ide?" Sagde han roligt, og så på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 12:10 am

hendes mave reagerede omgående ved ordet pizza, ved at knurre højlydt. hun tog sig til maven og skar en grimasse. den pizza var så sindsygt fristende! hun tænkte sig lidt om. " hvis jeg skal være helt ærligt, vil jeg heller sov lidt herre " hviskede hun, og kiggede op på ham. "Hvad med en anden deal. Du får lov tilat drikke af mig og jeg må få lidt søvn?" spurgte hun og så bedende på ham. hun havde virkelig ikke lyst til den største sexaktivitet ligenu. hendes krop var så sindsygt udmattet, selv hendes kæber. hun havde givet hvad? 2-3 blowjobs? var det ikke nok? hun pillede lidt ved sit hår og håbede han takkede ja til hendes forslaget, for hendes tæppe ned i kælderen længdes hun utroligt meget efter.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 4:12 pm

Han grinede lidt over hende, da hendes mave knurrede højt efter mad. Han havde haft ret i, at hun vist var sulten. Dog gik hun slet ikke med til den ide, men kom med en anden? Hun vil hellere sove end at have mad? Han sukkede kort over hende, men okay da. Han klappede sig på sine lår, som tegn på hun skulle hoppe op. Da hun havde kommet op, lænede han sig ned til hendes hals. Bed hende i halsen, og drak fra hende. Tog ikke så meget før han stoppede. Trak tænderne ud, og slikkede hende op af halsen for at få resten af blodet med som rendte. Han så lidt på hende, og tænkte lidt. "kom med så." sagde han roligt inden han fik hende ned på gulvet, og han rejste sig op. Hun havde været rimelig lydig det sidste stykke tid, så han vil lade hende sove et andet sted end i burdet. Han satte kurs mod en anden dør end kælderen og gik ind på et værelse med en seng og et skab. Han så på hende. "Med mindre du hellere vil ned i buret og sove?" spurgte han roligt. Det var ikke hans eget værelse, men det værelse hans slaver fik, hvis de fortjente en normal seng at sove i.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 4:28 pm

Hun smilede kort over at få sin vilje, det var dejligt. Hun rejste lidt vaklende op og lagde alt sit hår til den ene side, så da hun satte sig og lagde hovedet til siden, var hendes hals perfekt blottet. Hun stønnede stille da han satte tænderne i. Hun var stadig ikke særlig vantil den behandling. Hun lukkede øjne og mærkede på sin krop. Den var så basket, hun havde fået så mange straffe at det halve kunne være nok. Hun åbnede roligt øjne da hun mærkede hans tunge mod hendes hals og blev næsten helt overrasket over at der var gået så hurtigt. Hun satte sig ned på knæ derefter og kravlede efter ham. Hun tøvede dog en smule da han gik hen til en dør som hun ikke havde set før. Hun bed sig i læben og så undrende ind i værelset. Hun så rundt og kunne næsten ikke rigtigt fatte hvad det handlede om? Var det en joke? Hun kiggede kort op på ham før hun kravlede ud af værelset igen. " jeg tror jeg fortrækker buret?" Sukkede hun, det havde været fuldstændigt forkert, og hun følte sig malplaceret der inde. Hun kravlede hen mod kælder døren og så tilbage på ham, før hun kravlede ned af trappen og ind i buret. Hun lagde sig på tæppet og smilede kort til ham " tak herre" hviskede hun og faldt i søvn
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 4:59 pm

Han mærkede hun tøvede da han gik mod værelset. Han havde slukket for den ting hun havde på, så hun vil ikke få stød af at gå for langt væk nu. Han kunne se på hende, da de nåede værelset, at hun vist ikke var tilfreds med værelset, og hun sagde hun hellere vil ned i buret? Mente hun det, eller var hun bange for, at der vil ske noget, hvis hun sov i den seng? Han sukkede lidt over hende, og fulgte med over til døren som førte ned til kælderen. Han åbnede den, og lod hende gå ned i den først. Han fulgte efter, og satte kæden i hendes halsbånd, inden hun fik lov til at gå ind i buret. Han hørte hendes tak, og smilede tilbage til hende. Han lukkede buret så hun ikke kunne komme ud, og låste det. Gik op igen og valgte at gå i bad. Klokken var også ved at være mange, så han kunne vel lige så godt lade hende sove til han havde fået sovet også.

Da han var færdig med badet gik han ind på sit værelse, og lagde sig i sengen. Faldt lidt efter i søvn, og sov hele dagen. Vågnede først da kl var 19. Han stod op og tog tøj på, inden han gik ned i kælderen, og åbnede hendes bur. Så på hende. "Så står vi op" sagde han.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 5:14 pm

Hun lod slet ikke mærke til han gik. Hun var hurtigt i drømmeland, og drømte uforstyrret hele dagen. hendes krop havde efterhånden vender sig til at sove hele dagen, hendes døgnrytme var letter ødelagt. Hun vågnede ved en bekendt stemme vækkede hende. Hun rykkede lidt på sig og missede med øjne. Hendes krop var stadig udmattet og det tog lidt længer tid for hende at vågne ind det plejede. Hun så op på ham med fine blå blanke og trætte øjne. " allerede" mumlede hun træt og gabte hun.
Almira rodet sig lidt i håret og tog tog elastikken fra sit håndled og flettede sit hår.
Hun gabte endnu gang og gnid sine øjne lidt, før hun skulle til at kravle ud.
"Argh.." Beklager hun sig da hun rørte på sig. Shit hun var øm!!! Hun skar en grimasse af smerte, før hun kravlede ud og så op på ham " godmorgen ..eller det nok mere god aften" sagde hun og smilede kort til ham. Hun havde faktisk sovet rimeligt godt, påtrods af det ikke var det blødeste.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors feb 04, 2016 5:27 pm

Han så lige på hende, da hun sagde allerede. "Klokken er 19, så op med sig." sagde han blot. Han begyndte at blive lidt utålmodig på hende, da hun valgte at flette sit hår. Han havde ikke bedt hende om at gøre det. Derfor blev han en smule irriteret over det.
Da hun endelig kravlede ud, så han lige ned på hende. "God aften" sagde han roligt. "kom med" Han begyndte at gå op i stuen og regnede med, at hun fulgte med. Han satte sig i sofaen og så lige på hende. "Hvis du tilfredsstiller mig med din fisse, så få du mad." sagde han, og så roligt på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 9:27 am

19:00, hun kunne godt sove lidt længere. Hun kravlede med oven på letter træt og stadig ondt i røven? seriøst?! hun sukkede, og kæmpede sig op af trapperne. Hun satte sig foran ham og gnid kort sine øjne og så op på ham. Da han igen nævnte mad knurrede hendes mave igen. hun tog sig til maven og kom i tanke om hun næsten manglede mad for to dage? hun bed sig kort i læben og rejste sig op. hun satte sig over skrævs på ham. hun var ikke tændt... ikke mere? hun så lidt undrende på ham. " kan det vente lidt? for jeg stinker og jeg .... jeg ikke liderlig ligenu." spurgte hun flovt og kiggede lidt ned i skødet på sig selv. hun kunne ikke forstå hvorfor hun var så liderlig aftenen før men ikke var det nu?? det gav jo ingen mening??
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 10:25 am

Han så roligt på hende, og hørte hendes mave knurrer. Så på hende da hun rejste sig op, og lod hende sætte sig på hans skød. Han kneb øjnene sammen til det hun sagde. "Nej det kan ikke vente. Du kan få et bad efter du har gjort det her, og efter du har fået mad." sagde han. Han lagde sin hånd mod hendes klit, og legede en smule med den. Så lige på hende imens, og ventede på, at hun vil gøre noget.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 10:38 am

Hun sukkede og bed sig i læben, og lukkede øjene. hun stønnede ikke da han rørte ved hendes klit, men hun prøvede bare at tænke sig langt væk. hun satte sig ned over pikke og pressede den ind. hun bed tænderne hårdt sammen af smerte, hendes fisse var på ingen måder klar eller opvarmet, våd eller noget som helst. så det var som at få slidt huden af indevendigt. hun stønnede lidt af smerte og begynde at bevæge sig op og ned i et godt tempo. første efter noget tid begynde kroppen at reager og hun blev lidt våd.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 3:43 pm

Han smilede da hun satte sig på hans pik, og nød følelsen af, at være oppe i hende. Var tilfreds med, at hun gjorde dette, og lagde en hånd på hendes bryst og klemte lidt om det. Lod den anden hånd glide ned og lege med hendes klit imens hun red ham. Han så roligt på hende, for at finde ud af, hvordan hun havde det lige nu. Han havde tænkt at prøve, at de igen tog ud, men hun vil blive nødt til, at havde den ting på, som gav hende stød, så hun ikke bare vil stikke af når hun fik chancen for det.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 3:51 pm

hun lukkede øjne og prøvede at nyde det hele men det var svært, hun kunne virkelig ikke, det hele var bare for træls. hun tørrede en tår væk der på vej ned af hendes kind og på hans brystkasse. hun satter tempoet op og bed sig i læben " Herre, jeg har intet imod de rør mig, men jeg bliver seriøst ikke tændt af det, det var kun i går. " mumlede hun " men hvis de nyder at røre mig er de velkommen, men de skal vide det ikke får mig til at stønne" hun kiggede væk og lagde sine hænder på hans brystkasse for at støtte sig til ham. Hendes krop var brugt op, hun var letter udsultet, så hun håbede han snart ville komme så hun kunne få noget mad.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 9:58 pm

Han hørte det hun sagde, og så roligt på hende. Overvejede lidt noget, om han skulle spørge om der var noget hun vidste hun tændte på, eller hvad. "Hvad tænder du normalt på?" spurgte han rolig, og så på hende. Han vil have hende til at svare, for måske kunne han give hende noget af det, hvis det var noget han normalt vil gøre.
Han lod hende fortsætte, og ville ikke lade hende sulte alt for længe, så han kom efter 5 min, selvom han sagtens kunne ha holdt længere til end det. Han så roligt på hende efter. "Når ned med sig, og jeg bestiller en pizza til dig." sagde han roligt, og så på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Fre feb 05, 2016 10:18 pm

hun så overrakset på ham da spurgte ind til hende? mente han seriøst det? var der andre tilstede ind hende?? talte hendes mening faktisk noget? hun så ned i skødet og stadig med et raskt tempo. "jeg tænder på min frihed herre, jeg tænder på selv bestemme... ikke voldtægt.." mumlede hun og lukkede øjne. "Så længe jeg er fanget her, kommer du aldrig til at se mig liderlig igen.." hviskede hun.

hun sukkede lettet da han kom og hun tørrede sveden af sin pande. hun kravlede ned som hun fik besked på og satte sig på knæ med let spredte ben. hun gnid sine øjne kort og lænede sig op af sofaen. tanken om en pizza fik maven til at knurre og hendes læber formede et lille udmattet smil." tak herre, for at vise den venlighed at bestille pizza." sagde hun og lukkede øjne lidt. hun var øm og trængte virkelig til et bad, hun havde en mund hun gerne ville have skyllet og krop. hun så op på cremen der låg på bordet. hun tog den og kiggede på den. efter hun havde smørret sig med den creme var hun blevet så liderlig? hun måske ikke aldrig rør sig selv med den på det område?
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Today at 4:02 pm

Hard to get? - Niklaus (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next