Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Yesterday at 2:27 pm by Mark Malkovi

» Nyt bekendskab! - Dylan
Yesterday at 1:06 am by Milla

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5665 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hard to get? - Niklaus (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 635

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:20 am

Han nød da hun gjorde sig en smule strammere, og satte farten op. Han legede roligt med hendes bryst, og hørte hende stønne åååh herre. Han hørte hvad hun bad om. Så hun vil have, han rørte hende mere? Okay da. Han lod den anden hånd roligt glide ned af hendes ryg, og ned til hendes balder. Han tog lidt på hendes ene balde, men besluttede sig så for, at prøve noget. Han lod hånden glide ind mellem hendes balder, og lod roligt en finger presse sig op i hende. Han så stadig lige på hende med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Almira

Humør : Svingende.
Fag : Fægtning, Sportsgrene, Bueskydning, og kampsport.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 11:54 am

hun stønnede højer af hans berøring, det var så dejligt! hun kunne dø, hun var i den syvnede himmel. hun nød den så meget at hun slet ikke lagde mærke til hvordan havde bevægede sin hånd længer ned. hun kørte hånden op og ned hurtigere og bed i sig læben. hun gispede højt da hun mærkede noget ved det andet hul. hun Stønnede højt af forvirring og så ham bedende i øjne " please nej herre... " stønnede hun og forsatte med at køre op og ned selvom hun ikke havde blive straffet for at stoppe. " jeg beder dem ikke det .. hul.. ikke .. " hun bed sig læben og kæmpede med ikke at komme, og på samme tid prøvede at fjerne fokus fra sin røv.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 12:14 pm

Det var tydeligt hun nød han rørte ved hende på denne måde her. Han smilede lidt over det, og det var tydeligt hun ikke lagde mærke til hvad han var ved at gøre, ikke før han gjorde det. Han smilede over hendes gisp, og så hendes bedende blik. "Nej?" sagde han med en rolig og stille stemme. Han hørte godt hvad hun sagde, og sukkede over hende. "bare slap af. Det er ikke så slemt på denne her måde." sagde han roligt, og pressede sin finger mere ind i hendes røv. Vil dog ikke gøre det for hurtigt lige nu.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 12:21 pm

" herre..." stønnede hun og bed sine tænder sammen. Det gjord ikke ondt, men var utroligt mærkeligt og en smule pirrende? nej!! nej! det er ikke pirrende ! hun ville ikke tænde på det !! det er forkert!! hun stønnede højer ved at han pressede den lidt længer op!! " herre de.. må ikke!! hviskede hun og mærkede hvordan at orgasmen blev kraftigere. "jeg ... kan ... ikke.. lide...det .. " stønnede hun..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 12:32 pm

Han betragtede hende roligt imens. Det så ud som om, at hun ikke havde så meget imod det som når han brugte sin pik til det. Han hørte hun stønnede højere af det, da han pressede den længere ind i hende. Det var tydeligt hun kunne lide det her, og han hørte hvad hun sagde. "Er du nu også sikker på det? At du ikke kan lide det her?" spurgte han roligt. "For mig ligner det ellers, at du kan lide det her. Ellers vil du vel ikke stønne over det? Eller er jeg helt gal på den nu?" ville han vide.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 12:37 pm

hun rødmede helt vildt over han havde regnet det ud? men hun viste heller ikke hvad der skete? måske var det fordi af fingeren jo ikke var bred? hun bed sig hårdt i læben " please herre... jeg ... jeg ... jeg syntes det er klamt " hviskede hun og kunne mærke hvordan hun var så tæt på en orgasme " herre, mp jeg ikke gerne komme nu? " piv hun af liderlig fordi hun ikke kunne klar det mere hendes krop skreg efter en orgasme og den der finger der hjalp heller ikke ligefrem? selvom hun brød sig om det var åbenbart det der skulle til før hun var ved at springes.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 1:23 pm

Han blev ved med at se på hende, og lyttede til det hun sagde. "Lad vær med at tænk på den slags, og bare nyd det, okay?" sagde han roligt til hende. Han silede da hun spurgte, om hun måtte komme nu. "Hm.. så lad gå. Kom for mig." sagde han, og lod sin finger begynde at køre ud og ind i hendes røv imens. Han ville ikke stoppe foreløbig.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 1:30 pm

Der gik ikke lang tid før hun fik tilladse til at komme og hun skreg sine orgasme ud af nydelse. "tak herre" hviskede hun da mærkede hvordan hele kroppen faldt til ro. hun forsatte stadig den han ikke var kommet, men da han begynde at køre fingeren ind og ud af hendes røv. rykkede sig fra ham. " nej .. nej .. nej nej.." jeg vil ikke herre, det er ikke " sagde hun " jeg vil ikke have udvidet mig røv.." hviskede hun og bakkede tilbage. hun var forpustet og utrolig våd, men også stadig liderlig??? øv .. tænkte hun og så bange op på nik.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 1:41 pm

Han smilede over hende, da hun skreg sin orgasme ud af nydelse. Hørte hende sige tak, og han så på hende. "Tak for hvad?" Han var helt rolig lige nu. Han vil have hun skulle sig hvad hun takkede for, så han vidste præcis hvad hun takkede ham for. Han mærkede hvordan hun nu faldt til ro, men stadig fortsatte, hvilket hun også skulle.
Dog da hun rykkede sig, så han lige på hende. "Den bliver ikke udvidet af det her." sagde han. "Men lad mig nu gøre det." sagde han, og holdt fast på hende, så hun blev siddende på ham. "Fortsæt endelig det du var i gang med før." bad han roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 1:50 pm

" tak for min orgasme herre " hviskede hun og bed jeg i læben. Det var ikke lige noget havde allermest lyst til at gentage, men det var virkelig dejligt.
" please nej herre, jeg vil ikke " hviskede og forsatte modvilligt. Hun kunne mærke hvordann hun var tændt igen " vil du ikke nok lade være " tiggede hun stønnede hun og bevægede sig hurtigt op og ned. Hun brød sig virkelig ikke om det, men hun ikke flytte sig!!! Hun håbede han snart kom for hun kunne ikke mere hun var ved at køre død selvom hendes krop stadig reagerede på alt lige nu? Hvad fuck skete der med hende?? " please herre.. Lad det hul være.."
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 2:06 pm

Han smilede da hun sagde ordentlig tak. havde dog næsten lyst til at bede hende gentage det, da hun kun havde hvisket det. De fleste vil nok ikke ha hørt det så tydeligt. "Hvad sagde du?" spurgte han, og så lige på hende. Hun skulle lære, at hun skulle sige det så man kunne høre det ordentligt, og ikke blot mumle eller hviske det.
Da hun sagde nej og at hun ikke ville, sukkede han over hende. "Så slemt er det da heller ikke" sagde han roligt. "Du ved jo, at du kan lide det jeg gør. Lad vær med at benægte det." sagde han roligt. Dog da hun igen bedte ham stoppe, sukkede han, og stoppede med det. "Du skal nok lære det" sagde han roligt, og aede hendes kind blidt. Begyndte stille at komme tættere på at komme. 'efter 5 minutter kom han oppe i hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 3:35 pm

" tak for orgasmen herre" stønnede hun højt uden at se på ham. Det var simpelthen så pinligt at skulle gentage det, og det lød også bare mere dumt. Hun stønnede og lyttede til hvad han sagde, og havde sådan en lyst til at lange ham en lussing for konstant at sige det ikke var så slemt. Så slog det hende hvad det egentlig var han sagde. Han havde sagt utallige gange at det ikke så slemt når det galt røven??? Hendes stønnen blev mindre og hun så letter undrende på ham. hun forsatte i godt stykke tid før hun sukkede lettet og mærkede hvordan han kom i hende. Hun sad og pustede ud lidt i mens hun så undrende på ham. Kunne det virkelig passe?? Nej han burde ikke være?? Er han?? " er gay?" Spurgte hun og så letter skræmt på ham " du har fået den i røven før, er du gay?" Spurgte hun forvirret " eller bi?" Om han var gay eller bi gjord ingen forskel, hun ville stadig ikke kunne lide ham! Han havde jo også set før hendes reaktion på sin venindes lesbiske side. Hun strøg igennem sit svedige hår og kiggede på ham. Det kunne simpelthen ikke passe, men alt andet ville være mærkeligt ..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 3:54 pm

Han smilede lidt over hende, da hun sagde det højere, men ikke så på ham. Han sukkede over det. Hun skulle lære at se på ham imens. Han så hendes blik ændrede sig til et undrende et. Dog spurgte han ikke ind til det. Lod hende bare fortsætte til han kom oppe i hende, og lod hende blive siddende. Han så undrende på hende, da hun spurgte om han var gay. Hvor kom det lige fra? Han kunne se, at hun var skræmt over det. Hun havde ret i han før havde fået den i røven, men det var ikke noget som havde været noget han vil være med til. Han så ikke tilfreds ud over det han var kommet i tanke om. Godt nok havde han kunnet lide det til sidst, men det var ikke noget han vil lade andre gøre mod ham nok. Det var hans far som i sin tid havde gjort det mod ham. "Hvem siger jeg har fået den i røven før?" sagde han, og så lige på hende. "Mente mere, at du kan spørge de andre jeg har være sammen med. De vil sige det blev bedre." sagde han, og lod være med, at svare på hendes andet spørgsmål om han var gay eller bi. Det kom ikke hende ved. Han så bare roligt på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 4:02 pm

Hun skar en grimasse sad foragt, og rejste sig op. Han var også til det andet køn! Han snakkede udenom ! Det var et tydeligt tegn. "Det er fucking løgn?" Sagde hun og gik lidt frem og tilbage foran ham. " du snakker af erfaring! " sagde hun vredt " føj hvor klamt! " hun rystede på kroppen som om hun prøvede at ryste han af sig. "Dine tidligere? Så de tidligere mænd du har været sammen med? Nej tak!" Knurrende hun og gik mod badeværelset. "Ej! Det kunne satme godt have nævnt!" Råbte hun og bukkede sig indover toilettet. Hun stak to finger i halsen og begyndte at kaste op, hun skulle have alt hans sæd op igen. Eller hun ville ihvertfald prøve at få de op igen. Hun gjord det et bare gange og satte sig på knæ. " føj " mumlede hun. Hun skulle satme aldrig nogensinde rør ham igen, hun følte sig utrolig ulækker.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 4:18 pm

Han klemte øjnene sammen og så på hende da hun rejste sig op. Det havde hun i den grad ikke fået lov til. Han spændte i kæben over det hun sagde, og havde lyst til, at give hende en lussing. "Mine tidlige tøser jeg har været sammen med. Ikke mænd." knurrede han tilbage af hende. Han så blot på hende, da hun gik ud på badeværelset og hørte det hun sagde. Han rejste sig op, og marcherede ud på badeværelset. Han greb fat i hendes hår, og hev hende op at stå, og gav hende så en lussing. "Nu stopper du kraftædmig. Lad vær med at opfør dig så fucking barnligt lige nu." Han hev hende med sig, og gik over til døren ned til kælderen. Hun skulle lære hvor hendes plads var. Hun havde åbenbart glemt det.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 4:33 pm

Hun hadet når han knurrende af hende, det gjord hende blot endnu mere vred! " tøser.. Yeah right" mumlede hun. Hun troede ikke en skid på ham, hvorfor skulle han ellers være så tiltrukket af det hul?! Hun bed tænderne sammen.

Hun havde fuldt ud fokus på sin krop da pludselig rev fat i hendes hår. Hun satte i højt og vredt skriv " fjern de klamme hænder fra! " knyttede hun vredt og prøvede at fjerne hans hænder fra sit hår. Da hun kom op og stå skulle hun lige til at konfronter ham med hvor utilfreds hun var da han stak hende en lussing. Hun stod letter chorkeret og tog sig til kinden " oh no you did'nt" hviskede hun vredt. Hun knyttede sine hænder og så vredt på ham " barnligt?! Mig!!! " sagde hun vredt " prøv at høre hr. Løse håndled, det ikke mig der er barnlig her! Det ikke mig der bliver sur over jeg ikke må kneppe en anden i røven!" Knurrende hun vredt.

"Slip mig!!" Skreg hun gentagende gange og prøvede at gøre modstand da han trak hende med. Hun tog fat hans arm og satte tænderne i den i håbet om han ville slippe hende af smerte, hvilket ikke virkede og satte sig stedet på gulvet. Hvis han ville have hende ned i den kælder. Skulle han løfte hende, hun rykkede sig ikke ud af stedet. " jeg nægter at lade mig at have en biseksuel herre! Der klamt og modbydeligt..." Knurrende hun vredt
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 4:59 pm

Han hørte tydeligt det hun mumlede, men var ligeglad med, hvad hun tænkte og troede. Da han trak hende op, og hun skreg over det, var han sådan set ligeglad. Han tog stig heller ikke af det hun sagde. Da han havde givet hende en lussing, så han roligt på hende. Nød at se hun var chokeret over det. Dog knurrede han truende tilbage af det hun sagde. Havde lyst til at give hende endnu en lussing, men de så ikke ud til, at hun lærte af det. "Hør her tøs. Du er min, og jeg må gøre med dig hvad jeg vil, og der er intet som hedder nej og at du ikke vil. Du gør hvad jeg siger du skal, om jeg så beder dig gå ud nøgen gør du det." Knurrede han.

Da hun skreg han skulle slippe hende, fortsatte han bare. Mærkede hendes tænder i armen, og sukkede over det. "Drop det. Du kommer ikke fri." sagde han roligt. Dog standsede han da hun satte sig på gulvet. Så lidt på hende, og sukkede over hende. Han sukkede over hende. "Tror du jeg stopper blot fordi du sætter dig ned?" spurgte han, og fik et bedre tag i hendes hår. Han trak hende blot over gulvet i håret. Vidste det vil gøre ondt, men hun havde selv valgt det her.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 5:07 pm

Hun havde bare lyst til at rive hovedet af ham da han stod snakkede om hvorledes hun skulle te sig, men han kunne fanme tro nej!

Hun satte i et skrigeri igen da han bare hev afsted med hende i hendes hår! "Aav stop!!" Skreg hun og vred sig men det gjord bare endnu mere ondt. Hun tog fat om han hånd med begge hænder og holde fast. Hun satte neglene og og kæmpede for at komme fri. " slip det gør ondt!!" Skreg hun og mærkede tårende presse på " slip!" Hun var bange for at han ville rive en masse hår af hvis de forsatte sådan. Hun kiggede efter nogle skarpe genstande, men det var jo ikke bare noget man havde liggende på gulvet. Hun sukkede, og prøvede vride sig fri men det gjord blot mere ondt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 5:22 pm

Han hørte hendes skrig, og smilede over hende. Hun kunne skrige lige så eget hun vil, og han vil ikke tage sig af hende. Fortsatte mod døren, og var næsten der ovre. Standsede dog op, og så på hende roligt. "Jeg slipper hvis du vælger at opføre dig ordentlig, og følge med mig uden noget?" sagde han roligt. "For jeg bliver nødt til at straffe dig for at være sådan her. Lære dig hvor din plads åbenbart er igen." sukkede han nærmest over hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 6:36 pm

Almira så op på ham med tårer i øjne, og viste hun ikke ville slippe for det. Så hun stoppede sin modstand, og rejste sig op. Hun bed sig hårdt i læben og gik ligeså snart han havde sluppet hende hen til kælder døren åbnede den og gik ned af trapperne. Hun så rundt og fik kulde gysninger " er det sengen? Eller hvad har i hovedet. " sagde hun letter vredt og vende sig mod ham.
Hun tog sine arme lidt frem foran sig så han han kunne spænde ting om hendes håndled, eller fører hende hen hvor han nu ønskede.

Hun stod og prøvede at være modig, men hele hendes krop viste allerede der ventede en god omgang smerte. Hun så ham med et trodsigt blik i øjne og mærkede hvordan tårerne valgte at gå sine veje nede af hendes kinder. Frygt... kæft hvor hun hadet det.

" hvis de har tænkt dem jeg skal tages i røven herre" hviskede hun og så kort ned i gulvet. " må jeg så komme med en tilføjelse?" Spurgte hun og så på ham igen, hvis der var hans tanker at skulle straffe hende, kunne hun da i mindste prøve og gør det en smule bedre for hende selv. "Gør mit røvhul vådt fugt det på en alle måde, så slider du ikke min hud af eller giver brandsår " hviskede hun
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 6:51 pm

Han smilede da hun valgte at rejse sig op, og han så godt hendes tåre, men gad ikke gøre noget imod det. Han slap hendes hår, og fulgte efter hende, da hun lydigt gik ned i kælderen selv. Han så roligt på hende, da de var kommet der ned. Han rystede på hovedet. "Nej ikke sengen i dag" sagde han roligt. Han tog roligt fat i hendes arme, og fik hende med over til kæderne som hang ned fra loftet. Fik spændt hende fast til dem, og så roligt på hende, og aede forsigtigt hendes kind. "Jeg bliver jo åbenbart nød til det her, da du ikke selv ved hvor din plads er henne." sagde han roligt. Gik over til sine pisker og tog hans yndlings. En stor og tung tyrepisk. Gik roligt tilbage til hende. "Du vil få 30 slag, og du skal huske at tælle dem. Så må vi se, om det er nok, eller om du skal have mere staf." sagde han roligt til hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 6:59 pm

Hun lod ham føre sig hen til kæderne der hang ned fra loftet, og lod ham lænke hende fast. Hun så ham i øjne da han aede hendes kind. Hun nikkede forstående og slog blikket i gulvet igen. Hun var selv uden om det, som hun plejede. Hun var altid skyld i hun fik tæsk i sidste ende, en ting hun virkelig burde få styr på.
Hun lyttede til det han sagde og nikkede som tegn på hun forstod. Hendes øjne lukkede roligt i og forberedt sig mentalt på sin straf. Hun stilte sig mere fast på gulvet med lidt spredte ben og ventede på at blive ramt af pisken *husk på hvem der bragte dig denne situtation * tænkte hun kort og så på igen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 7:16 pm

Han var tilfreds med hende, at hun lod sig blive spændt fast. Hun var begyndt at blive en god pige igen. Eller ikke. Han blev jo stadig nødt til, at piske hende, for at lære hende hvor hendes plads var. Han stillede sig roligt bag hende, og svang pisken. Ramte hende hårdt på ryggen, og man vil tydeligt kunne se mærket efter pisken. Han ventede på hun talte før han kom med det næste slag. Fortsatte til han nåde op på 30, og lagde derefter pisken fra sig. Gik roligt over til hende. "Har du fundet ud af, hvor din plads er?" spurgte han roligt. "Og at du ikke laver ballade eller modsiger mig på nogle måde?" Han havde stadig i tankerne at han skulle lære hende at gå pænt. Lære hende det ikke vil blive sjovt, hvis hun ikke gik pænt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 7:26 pm

Hun lukkede øjne da han bevægede sig om bagved hende. Hun bed tænderne sammen og trakvejret dybt. Det første slag ramte og et støn forlod hendes læber. Hun åbnede forvirret øjne, det var ikke lige hvad hun havde forstillet sig? Det gjord jo sindsygt ondt med alligevel reagerede hendes krop på en pirrende måde "1, tak herre for at piske mig" sagde hun tydeligt og gjord sig klar igen. Igen forlod et støn hendes læber dog blandet om med smerte selvfølgelig, og hun takkede ham pænt igen. Sådan forsatte hun med at stønne og pive lidt SF smerte efterhånden hvor det begynde st gøre mere ondt. Hendes krop kunne ikke rigtigt finde ud af om det tænde hende eller ej? Hendes fisse var efterhånden blevet så våde af det, at det løb hendes ned af benet.

Hun lukkede forpint øjne og prøvede at lukke den svingende smerte fra ryggen ude. Hun nikkede til hans spørgsmå om hun havde lært hende plads " jeg vil prøve at lade være " hviskede hun og så op på ham udmattet og badet i sved
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 8:51 pm

Da det første slag ramte hende, hørte han hendes støn, og smilede over det. Så hun kunne lide smerte? Det havde han godt haft på fornemmelsen. Han smilede lidt over det, og var tilfreds med, at hun talte slagene. Han opdagede hurtigt hvor liderlig hun blev af det her. At det lige frem rendte ned af hendes ben. Det var en smule sjovt det her.

Da hun nikkede smilede han stille, "Godt, så fortæl mig hvor din plads er?" sagde han roligt og så på hende. Ventede på hvad hun vil svare inden han måske vil lade hende komme ned.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    

Hard to get? - Niklaus (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)