Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hard to get? - Niklaus (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Almira

Humør : Svingende.
Fag : Fægtning, Sportsgrene, Bueskydning, og kampsport.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 9:20 pm

Hun kiggede overrasket da han rejste sig, han ville faktisk hjælpe? det overraskede hende meget. hun lettet suk kom fra hendes læber da han var gået, og hun så stadig gulvet da han kom tilbage. hun lyttede til hvad han sagde og hun op på ham med et undrende blik.. Der var altid en bivirkning!! og hun hadet det !!! for hun skulle altid få den lille bivirkning. hun så på cremen, hun havde fortrukket en pille. " tak herre, gør det noget jeg ... smutter ud på badeværelset og gør det?" spurgte hun og så ned i gulvet igen da han sagde der ikke blev noget bedøvelse næste gang, det viste hun også godt, det vist for meget at forlange, men så måtte hun bare gøre som han sagde hvis hun ville undgå det. hvilket hun ville have meget svært ved. "Jeg er ked af det, men må give dem ret i det ikke kommer til at ske herre, min røv er alt for stram til at det noget der bliver behageligt for mig.." hviskede hun og så på sine hænder der holde om cremen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 662

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 9:55 pm

Han så roligt ned på hende, og satte sig bedre til rette i sofaen. "Fint nok. Så smut ud på badeværelset og gør det" sagde han roligt. Hvis det ikke gjorde hende liderlig, havde han skam andre måder hvorpå han kunne gøre det. Da hun igen talte, lyttede han, og nikkede roligt til det hun sagde. "Så må vi træne dig op jo" sagde han bare roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 10:13 pm

Almira rødmede kort da han sagde de måtte træne hende op, det havde hun slet ikke lyst til, men nikkede blot og begynde at kravle ud på badeværelset. Hun lukkede døren efter sig og rejste sig op. Hun åbnede for cremen og kiggede på den. Det var så grænseoverskridende, hvorfor kunne det ikke bare være en pille. Hun sukkede og tog lidt og begyndte at smøre sig ind, et støn slap hendes læber. Det føltes mærkeligt men behageligt mod hendes ømme røv. Så dejligt, hun stønne kort igen og rystede på hovedet. "Dette måtte være nok" mumlede hun og gik op vaskede fingre og skruede låget på og kravlede ind i stuen. Hun løftede lidt op i nederdelen før hun satte sig på gulvet med spredte ben foran ham og rakte ham cremen " tak for lån herre " hviskede hun og ned i gulvet.
Hun begynde at rødme da hun mærkede en mærkelig kildende fornemmelse i kroppen, men prøvede at ignorer den.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 10:23 pm

Han blev roligt siddende mens hun var væk. Da hun efter lidt tid ko tilbage, tog han cremen og lagde den på sofabordet. Smilede over det lidt. Så roligt på hende i noget tid. "Er der noget du gerne vil?" spurgte han roligt. Klappede på sin skød kort, da han kunne se på hende, at det havde virket som han havde håbet på. Når hun havde sat sig på hans skød, vil han roligt lige den ene hånd på hendes lår, og nussede det ganske blidt i små cirkler, som kom tættere og tættere på hendes køn, men lige inden han vil ramme det, vil han trekke sig tilbage igen. Vil høre hende bede om han rørte ved hende først.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 10:37 pm

Almira sad lidt og prøvede at få kontrol over sig selv. Hendes hjerte bankede hurtigere og hendes krop blev mere og mere varm. " n..n..nej" løg hun stammende, hun havde en sindsygt trang til få stillet en hvis tilfredshed der var kommet? Hun rødmede helt vildt da han bede hende om at sætte sig på hans skød. Hun nikkede kort og prøvede at undgå alt øjenkontakt til ham og satte sig letter vaklende på hans skød. Hun rystede lidt da hans nærvær påvirkede hele hendes krop så kraftigt at hun allerede var begyndt at blive våd. Hun bid sig i læben, og prøvede at fokuser på noget andet, men det blev svært da han rørte ved hende. En støn forlod hendes læber efter fuldt af flere. Hun kunne mærke hvordan hendes krop blev mere ophisset. Hun lagde hovedet tilbage og stønnede. Men så stoppede han pludseligt?! Hun så på ham med et sulten blik, det kunne han seriøst ikke mene?! Hendes vejretrækning blevet dyber og hendes øjne mere desparat. "Herre, du må ikke stoppe, forsæt ..." Stønnede hun " lege med mig "
Men hun kunne ikke vente, hun havde en stor trang til hans pik, hun kunne ikke vente.
Hun satte og skrævs på ham, og begynde kysse hans hals sulten imens hun begynde at åbne hans bukser. "I need you, i need your fucking dick right now." Hviskede hun kælende ind i hans ører
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 10:59 pm

Han var tæt på at grine over hende, da hun sagde nej, og det tydeligt ikke var sandt. Og endnu mere da hun sad på hans skød, og stønnede over det han gjorde mod hende. Da han valgte at stoppe, smilede han over hendes blik. Det var tydeligt hun ikke vil have han stoppede. Han smilede over hendes ord, og lagde hånden mod hendes skød. Mærkede hvor våd hun var. "Liderlig?" Spurgte han drillende.
Dog pludselig uden varsel sad hun over skrævs og kyssede hans hals? Han skubbede hende lidt væk. Hørte hvad hun sagde. "Rolig tøs. Hvorfor så travlt?" ville han vide. Og stoppede hende i at lukke hans bukser op. Begyndte roligt at lege med hendes køn ganske roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Søn jan 31, 2016 11:11 pm

Hun nikkede stønnede ja til hans spørgsmål omkring hendes liderlighed, hun bar så liderlig og viste simpelthen ikke hvad der skete med hende. Han nød det åbenbart for ud fra tonelejet og hans smil så var det tydeligvis hans værk på en eller anden måde. Hun kunne mærke hun bare hungerede endnu mere efter da han skubbede hende lidt væk fra ham. Hun spændte lidt i kroppen og lyttede til Hans spørgsmål. "I really really really fucking need in me, right now!" Stønnede hun og bevægede sig lidt intakt med hans hånd berøring af hendes køn. " det hjælper ikke, jeg har virkelig brug for din pik herre" hviskede hun kælende og skubbede hans hånd væk. Bevægede sig underdel tæt op af hans i glidende sexet bevægelse i mens hun tog sin trøje af for at at frigøre sine fyldige bryster.
Hun kørte en hånd ned til hans pik igen og lagde sig indtil ham "bare lad det ske og nyd det herre." Hviskede hun kælende og begynde igen at åbne hans bukser.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 9:19 pm

Han smilede over hende da hun stønnede ja. Godt hun indrømmede det, og ikke nægtede det. Han tog sig ikke af, hun spændte i kroppen da han havde skubbet hende lidt væk. Han var tæt på at grine af det hun sagde, og smilede da hun bevægede sig mod hans hånd. Lo dog til det næste hun sagde og mærkede hun igen prøvede at åbne hans bukser. "Rolig tiger." sagde han. "Jeg bestemmer når du må få den." Han skubbede hende igen væk, inden hun nåde at åbne dem. Så lige på hende. "Hvorfor har du så travlt med at få din Herres pik lige nu?" Det var tydeligt han morede sig over hende lige nu.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 9:41 pm

Almira bid sig hårdt i læben, hvorfor blev han ved!! Hvorfor kunne han ikke bare!!! Iiih!! Hun så sulten i øjne og stønnede af liderlighed og frustration. Hvorfor alle de spørgsmål? Mindre snak mere sex ikke?
Han morede sig tydeligvis over det, han skulle måske mere udnytte det nu hvor han havde muligheden, og hun på en eller anden fucket op måde hvor blevet så utrolig trængende!! Hun " mindre snak, mere sex.." Stønnede hun og skulle lige til at vold snave ham da han skubbede hende væk igen og hendes hænder blev fjernet. " jeg ved ikke hvad det er du har gjort, men trænger så forfærdelig meget til at mærke din pik inden i mig lige nu herre" stønnede hun og lagde en hånd på hver af hans kinder " og hvis du ikke giver den til mig nu herre.." Hviskede hun. " snaver jeg dig gulvet, fordi du er så fucking lækker, og gennem knepper dig så du aldrig nogensinde kommer at have stå pik igen" hviskede hun frækt og begynde igen at gnide sit køn uden på hans bukser og stønnede. Hun havde aldrig været så ekstremt liderlig før?! Det var jo ikke engang hende der snakkede?! Han var lige pludselig den mest lækre person verden?! Hun kunne fucking spise ham hvis hun fik muligheden! Og slikke sig sexet om læberne
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 10:08 pm

Han så hendes sultende blik, og hørte hendes støn af liderlighed og frustration over det her, hvilket han smilede over. Det var tydeligt han morede sig over hende. Han løftede et øjenbryn af hende. Af det hun sagde. Han fugtede sine læber, og hørte hvad hun sagde. "Jeg har skam intet gjort mod dig?" sagde han, og så uskyldig ud, eller så meget han nu kunne. Kneb øjnene sammen af det hun sagde. Snave ham i gulvet? Øh? Han anede ikke hvad hun mente med det, men han vil heller ikke prøve det. "Du skal absolut ikke gøre noget af det der tøs" sagde han, og så på hende. "Du skal kun gøre det jeg siger, og fortsætter du på den her måde, så må jeg vel binde dig?" Sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 10:18 pm

Hun så på i mens han fugtede sin læber, de var så tiltrækkende! Det her var ren totur! Hun lukkede øjne for at få kontrol og lyttede til hvad han sagde. Han løg det viste hun ... Eller måske var det bare hende? Tanken gjord hende bange... Og liderlig .. Hun tog sig forvirret til hovedet. "Binde mig herre? Jamen vil du ikke have mig sådan her? " spurgte hub sukkersødt " vil du ikke have jeg røre dig? Ville du ikke prøve lade mig tage kontrollen? Jeg ved tænder ligeså meget på smerte som jeg gør.." Hviskede hun og lagde sine hænder på hans brystkasse og satte neglene i hans hud. " i wanna see you naked " sagde Hund sexet og smilede dræbte til han " i wanna see your fucking body.." Hun stønnede liderligt og trykkede neglene længer ned i huden på ham " eller jeg skal måske tilfredstille mig selv?" Spurgte hun drillende og så ham i øjne
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 10:47 pm

Han så roligt på hende, og hørte det hun sagde. "Jeg vil gerne have du er liderlig, men ikke at du ikke gør hvad jeg siger, og bliver ved med at prøve at åbne mine bukser." Han sukkede over det næste hun sagde. "Du skal ikke tage kontrollen. Det er mig som styre det her. Og jeg har snart lyst til at binde dig, og gøre hvad jeg vil med dig. Husk nu din plads. Din krop er min, og ingen andres." Han var ikke tilfreds med, at hun vidste han også selv elskede smerte. Han vil dog altid elske mere at påføre smerte til andre, og se andre lide. Han løftede et øjenbryn, da hun sagde, hun vil se ham nøgen. Det skulle hun ikke lige regne med lige nu nok. Da hun så spurgte om hun skulle tilfredsstille sig selv, smilede han lidt over det. "Du kunne lege med dig selv for mig lidt." sagde han, og så lige på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 11:10 pm

Hun ville seriøst ikke bindes igen, eller på nogen måder lege med sig selv lige nu. Men hun var sindsygt liderlig?! Hun sad lidt og overvejede. hun havde håbet lidt på han var lige så liderlig som hende selv, men det virkede ikke som tilfældet?! Måske skulle hun bare få det overstået og stillet sig selv tilfreds? Så kunne hun jo også selvbestemme hvordan?

Hun fjernede sig fra ham og satte sig foran ham med spredte ben og begyndte at kæle for sin klit. Hun kiggede op på ham kort. Før hun begyndte at fører to fingere ind i sin fisse, og begynde at stønne højt. Hun begyndte at sætte tempoet op og nusse sit en bryst på samme tid. Hun kunne mærke hvordan hun blev mere og mere våd, og hvor dejligt det var. Hu lagde hovedet tilbage og stønnede højt for ham i mens hun øgede tempoet lidt mere og kunne mærke hvordan kroppen forberedte sig på en orgasme. Det her var den bedste ide ever, det gjord ikke ondt og var langt mere behageligt!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 11:36 pm

Han sad roligt og så på hende. Ventede på hun vil gøre det for ham. Da hun endelig satte sig foran ham, og spredte benene, så han på hende ganske roligt. Nød synet af det, og betragtede hende mens hun legede med sig selv. Lod hende gøre hvad hun ville, men hun skulle bede om tilladelse inden hun kom.
Dog efter noget tid standsede han hende, og trak hende op på sit skød. "Bliv siddende." sagde han, og lagde den ene hånd på hendes mave, og nussede ned af, til han nåde hendes køn. Kælede roligt for hendes køn lidt, inden han lod en finger trænge op i hende, og meget langsomt køre ud og ind. Hans plan var, at drive hende til vanvid med det, eller noget.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man feb 01, 2016 11:42 pm

Hun nød at lege med sig selv og nød at han kiggede på imens, det gjord det hele den del sjovere. Men da hun skulle til at komme, stoppede han hende. " jamen, jamen?" Stønnede hun og gjord intet modstand da hun blev placeret på hans skød. Hun blev siddende som han bad om og så lidt undrende på ham. Hun begynde dog straks at stønne igen da han begynde at nusse hende, det var dejligt men hun ville gerne have det skulle gå lidt mere vildt for sig? Hun sukkede højlydt og tilfreds da han trængte en finger op i hende, hun lagde hovedet tilbage og nød det. Men det gik alt for langsomt " vil du ikke godt gøre det hurtigere?" Hviskede hun stønne og bid sig liderligt i læbe. Det her var bare ren totur, hun ville gerne have en orgasme lige nu? Hun trængte til at blive tilfredsstillet og det kunne, kun gå for langsomt ..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 9:24 am

Han hørte hun klagede da han hev hende op på sit skød, men tog sig ikke af det. Dog var han tilfreds med, at hun intet modstand gjorde over det. Han smilede over hende, da hun stønnede over det han gjorde. Han smilede da hun bad ham gøre det hurtigere, og han gjorde det hun bad om, og satte farten op på det. Betragtede hende roligt imens han gjorde det mod hende.  

//Sorry det er så kort
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 8:56 pm

Hun lagde hovedet tilbage i nydelse og mærkede hvordan hendes krop begynde at forbedrede sig på at få den bedste orgasme nogensinde. hun trak vejret dybere og hendes støn skiftede til at højer toneleje, som om hun skulle skrige sin orgasme ud af nydelse.

hun lukkede øjne og fugtede sine læber. hun havde fortrukket at blive kneppet, men det her kunne lige gå. hun var rimeligt despart efter at blive tilfredsstillet. hun spredte sin ben mere og knyttede sine hænder. " herre må jeg komme " hviskede hun spørgende og prøvede at holde sin orgasme tilbage så meget som muligt, for hun ville ikke straffes for ikke at være lydig.. ikke igen... det havde hun på ingen måder lyst til efter sidste omgang. hun bid sig i læben og prøvede at holde sine støn tilbage, i håbet om han snart ville svare...
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 10:04 pm

Han så roligt på hende, mens han fortsatte det her. Kunne mærke på hende, at hun var tæt på efter hånden. Han fortsatte, og vil straffe hende, hvis hun kom uden tilladelse. Han kunne jo lige frem mærke, hvordan hun spændte. Dog da hun spurgte om hun måtte komme, så han på hende, stoppede med at bevæge hånden inde i hende, lod dog fingeren blive der oppe. "Nej du må ikke komme endnu." sagde han, og så lige på hende. Trak fingeren ud, og holdt den foran hendes mund. "Slik den ren, og du får måske en belønning for det." sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 10:14 pm

Hun spænde op og begynde efterhånden at svaje mere og mere i kroppen. hun var så tæt at det var helt uudholdeligt. hun bid læben *nik...* tænkte hun, han havde ikke svaret endnu og hun var i tvivl om hvor længe hun kunne holde den tilbage. hun åbnede øjne da hun mærkede han pludseligt stoppede. hun var tæt på at tabe både næse og mund.. DET GJORD HAN BARE IKKE!!! hun så på ham med et blik det bare udstrålede hvor unfair det var! han kunne da ikke bare stoppe? ikke når hun var så tæt på. " men .. " hviskede hun og mærkede hvor utilfreds kroppen var. Hun sad lidt og kiggede tøvende på hans finger, kunne hun stole på det? hun bid sig kort i læben, det var hun nød til. hun førte fingeren ind i munden og suttedede den i stedet rent, da det virkede bedst, og det smagte af mindre. hun satte sig på gulvet, efter at have sutte den rent, og gjord klar til sin belønning. Smagen af hende selv, gav hende kvalme. Endnu en grund til hun aldrig nogensinde ville have noget som helst med en lesbisk at gøre..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 10:26 pm

Det var tydeligt hvor utilfreds hun blev da han stoppede med det, og bad hende slikke hans finger ren. Han smilede lidt over hende, og var tilfreds med hende, da hun rent faktisk slikkede hans finger ren, som han havde bedt om. Da hun var færdig mærkede han, at hun skulle til at kravle ned, og så på hende da hun gjorde det. "Sagde jeg du skulle kravle ned?" spurgte han, og så lige på hende. Åbnede roligt sine bukser og fik sin pik frem. "Havde tænkt mig, at du måtte få den her nu, men er ikke helt sikker på det." Han så ned på hende roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 10:39 pm

Amira gjord store øjne da spurgte om hun måtte kravle ned? det havde hun fuldstændigt glemt? hun var så van til at hendes plads var på gulvet at det slet ikke var faldet hende ind, at han ikke havde sagt noget? hun så undskyldende på ham, men senere fokuserede på hans pik. hun fugtede sine læber og så bedende på ham " undskyld herre.. det er blevet en vane for mig.. * hviskede hun og pillede usikkert ved sit hår " please er så utrolig liderlig, stil min tørst herre.." piv hun næsten og så på ham med tårer i øjnene.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 10:59 pm

Han så hendes undskyldende blik, og smilede da det var tydeligt hun fokuserede på hans pik lige nu. Så lidt efter hedes bedende blik. Lyttede til det hun sagde. "det er okay." han smilede dog over det hun sagde. "Så må du jo selv komme op og tage hvad du vil have?" sagde han roligt, og så på hende, og blev siddende. Vil vente og se hvad hun vil gøre. Om hun rent faktisk selv vil gøre det, og sætte sig på hans skød og ride ham, eller hvad hun vil gøre?
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 11:29 pm

Almira øjne blev store da han gav hende lov. ENDELIG!!!! hun smilede og rejste sig hurtigt og elegant op. Hun placerede sig over hans pik lige under hendes køn og et ben på hver sin side af ham. hun satte pikken ind i sig og stønnede højt. thats what im talking about.. hun begynde at bevæge sig op og ned i en lækker sexet og elegant bevægelse. hun spænde op i underlivet for at blive mere stram for ham og give hende en bedre følelse af hans pik inden i sig. hun bed sig læben imens hun kiggede sulten på ham, og brorede sine negle ned i hans skuldre. hun satte tempoet op i god fart som han fortrak og stønnede i takt til stødende hun lavede. inde for meget kort tid var hun allerede igen ved at nå klimaks, men han skulle komme før hun selv skulle, ellers var det på ingen måder fair.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs feb 02, 2016 11:52 pm

Han så på hende med et roligt blik, da hun rejste sig op fra gulvet, for at sætte sig på hans skød igen. Han smilede da han gled op i hende, og nød følelsen af det. Han sukkede nydende da hun begyndte at bevæge sig, og så på hendes krop. Lod en hånd ligge sig på hendes ene bryst og klemme lidt om det, mens han så hende ind i øjnene imens. Der vil gå noget tid inden han kom, da han var god til at holde igen.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Ons feb 03, 2016 7:59 am

hun stønnede højt og spænde mere i underlivet for at blive strammere, og satte tempoet lidt op. hun nød da han klemte lig om hendes bryst og så hende i øjne. det føltes helt specielt og meget mere sensuelt? det var ligefrem behageligt? " åååh herre..." stønnede hun og holde den dejlige øjenkontakt. "rør mig noget mere" stønnede hun
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    

Hard to get? - Niklaus (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)