Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hard to get? - Niklaus (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Almira

Humør : Svingende.
Fag : Fægtning, Sportsgrene, Bueskydning, og kampsport.
Antal indlæg : 120

IndlægEmne: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 7:54 pm

s: Baren late Night
O: unge mennesker der fulde, danser, drikker sig mere fulde.
V: koldt og små rester af is på gaden.
T: 23:00

Påklædning:

"Så skal der festes bitches!!!!" Hylede hendes veninde jenny i mens hun slingrede fra side til side. Et smil dannede sig på almiras læber, jenny var altid så underholdende og var den sygeste svagdrikker, ikke at det gjord noget for det var utrolig underholdende. Hende selv var ikke fuld, der skulle mere til hun havde efterhånden drukkede så tit at det næsten kostede en bondegård for hende at drikke og hvis hun skulle undgå at betale var det alt for mange drenge hun skulle manipulere med og så kaldt give blueballs som man kaldede det.

Lyden at ekstrem høj bas lød i gaden, som om det var lørdag aften. Men det var nu mandag, den bedste dag på ugen til at finde fyre på. Hun betalte kort for entréen og gik med lange model agtige trin ind mod baren.
Hun smilede da hun kunne mærke folks blikke der scannede hendes krop fra top til tå, følelsen af at være midtpunkt var vidunderligt. Det var nok noget af det hun elskede mest ved natklubber, det var opmærksomheden hun fik fra alle mulige mænd som aldrig i sine vildeste drømme nogensinde kunne få hende.
Det vil så sige hun er ikke jomfru, men hun var træt af at få alle de mænd hun pegede på. I starten var det efterhånden en konkurrence, men nu var det bare kedeligt for de stod jo nærmeste på række for hende.

Hun satte sig på barstolen i sine stramme lækre nye jeans der virkelig fremhævede hendes røv. Hun lænede sig ind over baren så hendes beyster blev mere blottet, og smilede frækt til bartenderen. " det sædvanlige.." Sagde hun sukker sødt og blinkede kort til bartenderen.
Han nikkede og satte i gang

Hun kiggede rundt på folk der dansede og tumlede rundt mellem hinanden. Hun havde lyst til noget sjovt, et lille offer for sine fingerfærdigheder, hun manglede kontanter da hendes mor ikke havde overført endnu. Så hvem skulle være den heldige ..
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 665

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 8:40 pm

Det var nu atter blevet aften, og Niklaus havde virkelig brug for noget at lave. Han valgte dog at gå i byen, for der fandt han næsten altid nogle han kunne bruge. Han havde dog tænkt sig nok at bruge en anderledes teknik i aften end han plejede nok. Han gik ned i byen og kom til baren late night som han besluttede han vil gå ind på. Han gik lige op til baren da han kom ind, og satte sig på en stol. Så kort på en pige som stod i baren. Hun var faktisk temmelig køn, men han valgte blot at smile kort til hende, inden han bestilte et glas Jack D. Han tog en tår af det da han fik den, og så sig så om her inde i baren. Han havde allerede udset sig et offer, men vil ikke gøre noget endnu.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 8:52 pm

Alm så lidt rundt på de mange mennesker, men en bestemt person fangede hendes blik. En ung høj fyr, faktisk rimelig lækker kom ind af døren. En smil bredte sig på hendes lyserøde silke bløde læber, men det falmede hurtigt da han ikke savlede over hende som alle de andre havde gjort? Men han bare smilede og vende blikket ud på danse gulvet.
Hun kiggede undrende på ham. Var han bøsse? i så fald skulle hun intet have med ham at gøre. Hun legede lidt med spidser af sit brune hår.

Hun ved sig om da bartenderen prikkede hende på skulderen, og tog imod sin drink Strawberry Daiquiri. "Tak smukke" sagde hun og smilede frækt.
Hun lænede sig op af baren og lagde hovedet lidt på skrå. Ham den nyankommende lignede der havde penge, i så fald kunne han måske være oplagt at stjæle lidt fra?
" hvad så? Er du ny i byen ? " spurgte hun og nippede lidt frækt til sin drink i håbet om at få hans opmærksomhed.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 9:18 pm

Han så af og til kort på hende, men for hurtigt til, hun nok vil ligge mærke til det. Han smilede for sig selv, da det virkede som om, at hun undrede sig over, at han ikke var som de andre som savlede over hende. Ja hun var virkelig flot og lækker, men han savlede ikke over folk. Da hun så valgte at snakke til ham, vendte han sin opmærksomhed mod hende. Han undrede sig lidt over hendes spørgsmål, men smilede bare venligt til hende. "Om jeg er ny i byen? Hvorfor skulle jeg være ny?" Ville han gerne vide. Smilede lidt charmerende til hende. Det var hende han havde udset sig som sit offer, men hun virkede som typen som fik hvad hun pegede på. Derfor vil han ikke helt virke så interesseret i hende. Han vil se om hun vil have ham, eller noget, eller om han skulle tage hende med sig mod hendes vilje på et tidspunkt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 9:30 pm

Almira smilede da hun fik hans opmærksomhed, men stadig ingen reaktion? Hun slikkede kort den berusende jordbærsmag af læberne og satte glasset på bordet. Hun gik hen foran ham og smilede frækt til ham. Men begynde at tøve lidt da han er sagde han var fra byen, turde hun satse?
Hun bid sig lidt i læben og huserede ham med et frækt glimt i øjne, før hun lænede sig lidt frem mod ham " menes bare ikke at have set dem før " hviskede hun sensuelt og nussede hans lår lidt.
" så har jeg jo ikke muligheden for at vise dem rundt, efter jeg har drukket dem fuld?" Sagde hun med en kælende sexede stemme.

Hun kørte sine hænder om bag ham i håbet om at finde en pung, men det var ingen. " viste de godt de utrolig sexet, faktisk er du den flotteste fyr her på klubben" hun prøvede at aflede hans opmærksomhed fra hende anden hånd der søgte efter hans pung i mens hun nussede hans inderlår og bevægede sig længer op mod hans skridt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 9:51 pm

Han smilede over hende. Havde på fornemmelsen at hun undrede sig over hans manglende reaktion lige nu. Han betragtede hende, da hun gik over mod ham og smilede frækt til ham. Han smilede frækt igen. Han var godt klar over, at hun var ude på et eller andet lige nu, men hvad var han ikke sikker på. Et smil bredte sig på hans læber af hendes ord. "Når du har drukket mig fuld? Tror desværre nok, at du taber med at drikke mig fuld." Det var tydeligt at hun prøvede at forføre ham lige nu, og han lod hende gøre hvad hun vil. Mærkede hendes hænder som kørte rundt på ham lige nu. "Smilede lidt over hende. "Hvad er du ude på lige nu? Sex eller hvad?" lo han, og mærkede hendes hånd som bevægede sig tættere på hans pik. Han tog fat om hendes hofter, og trak hende ned på sit skød, og så lige på hende. "Sig mig lige hvad du er due på?" han så roligt på hende lige nu.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 10:04 pm

Endelig noget reaktion hun kunne bruge til noget. Han havde et lækkert og utroligt tiltrækkende smil faktisk, men det var pengene det galt lige nu. Hun grinede lidt over det han sagde "aldrig undervurdér din modstander" sagde hun og fugtede kort sine læber igen " sex lyder fristende" sagde hun og stønnede overrasket da han trak hende ned på sit skød.

Det har ikke godt, det forvrængede hendes mulighed for at finde... Hendes ene hånd stødte på noget hårdt. Bingo.. Hun så ham dybt i øjne og smilede "ude på noget? Hmm jeg var bare nysgerrig" dryssede ekstra sukker på sin stemme og smilede ind hund vred sig ud af hans greb med pungen i hånden dig gemt afvejen så han ikke så den.
" men nu er den tørst vist stillet, forstår de, feber alt for nem" sukkede hun og begynde at gå væk. Hun skulle have betalt den bartender og væk i en fart.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 10:27 pm

Han smilede over det hun sagde. Var det bare noget hun sagde, eller mente hun det, at sex lød fristende? Han hørte det overraskede støn hun kom med, og smilede lidt over hende. Han indprentede sig hendes duft/fært uden hun ville opdage det. Så vil han nemt kunne finde hende hvis det endelig var.
Han så hende ind i øjnene, og smilede lidt over hende. "Bare nysgerrig sir du? Nysgerrig over for hvad?" Han så på hende, da hun vred sig ud af hans greb. Havde på fornemmelsen, at hun havde stjålet, men sagde ikke noget til hende. "Jeg tror ikke på du allerede er tilfredsstillet på nogle måde." sagde han, men lod hende gå. Han tjekkede kort efter, om hans fornemmelse havde været rigtig, og det havde den. Hun havde stjålet hans pung. Han drak hurtigt ud, og gik ud her fra. Vil vente til hun kom ud, og så tage hende. Gøre hende til hans eller noget i den stil.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 10:37 pm

"Blot nysgerrig efter at se hvor nem du var" var det sidste hun sagde før hun vende sig mod baren, og ventede til han gik før hun betalte drinken med hans penge. Hun nød faktisk lige enkelt mere på hans regning for det var nogle sindsygt gode drinks. Aften gik eller der gik kun en time men det føltes længere fordi der intet sjovt var.
Hendes veninde susede rundt fra fyr til fyrbog nærmest kvalte dem med sin tunge ned i halsen på dem. Men kan ligefrem se hvem hun havde været sammen med. Hendes læbestift havde smittet af på de fleste. " hente jeg vil hjem.." Sukkede hun højt format overdøve musikken.
Men det så ikke ud til jenny var enig i det.

Almira sukkede og betale den sidste drink, før hun lagde pungen i lommen og begav væk fra baren og ud. En enkelt smøg og jenny ville måske være nemmere at hånter.
Åbnede døren ud til gaden og lænede sig op af væggen. Hun rodede lidt i sin taske efter en pakke med cigaretter med de havde gemt sig godt. Hun fandt den efter lidt tid og rystede en cigaret ud, tændte den og tog det første sug. Hun sukkede lettet op og nød hvert et sug. Hun begyndte at tænke på fyre. Havde stjålet fra, han var utrolig spænende. En mulig sexparenter i fremtiden?
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 10:48 pm

Han hoppede op på taget, og satte sig på det, og så lidt op på himlen, mens han ventede på hun kom ud igen. Det tog dog utrolig lang tid, og mange mennesker kom ud, men ingen af dem var hende. Efter en times tid, kom hun endelig ud. Han blev dog siddende, og så ned på hende lidt da hun tog en smøg. Valgte lidt efter at sige noget til hende. "Var de drinks gode som du brugte mine penge på at betale?" Hans stemme var høj og tydelig, så hun nemt vil kunne høre den, og vil komme oppefra. Det vil dog være for mørkt for hendes øjne, at kunne se ham nok, eller måske vil hun kunne se hans omridse oppe på taget, hvis hun kiggede op.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 11:00 pm

Det løb hende koldt ned af ryggen, da en bekendt stemme lød. Hun begynde at grine lidt, det havde været alt for nemt, det var hun også godt klar over. Men havde han ventet på hende? Hun så sig omkring i mens hun slukkede smøgen. " de var vidunderlige, men ikke lige så dejlig berusende som din stemme " sagde hun højt tilbage.

Hun kunne ikke se ham nogen steder, men han var der, det var der ingen tvivl om. Hun overvejede lidt om hun skulle løbe ind igen, men hun ville være fanget der. " hør, hvad med jeg giver en omgang?" Drillede hun. hun tog pungen frem og kiggede i den.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 11:15 pm

Han blev siddende og betragtede hende. Hendes grin kunne han let høre, og han hørte også det næste hun sagde. Smilede lidt over hende. "Så min stemme er berusende? Ser man det" sagde han. Da hun spurte om hun kunne give en omgang, smilede han mere over hende. "Jeg vil have noget helt andet end blot drinks for, at du stjal fra mig." sagde han roligt, og hoppede ned på jorden så han landede et stykke fra hende. Gik derefter med rolige skridt over til hende. Tog let fat i hendes arm, og trak hende med sig. Holdte fast, og vil ikke lade hende slippe, lige meget hvor meget hun end nok kæmpede for det. "Du skal betale på en anden måde." sagde han roligt.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 11:23 pm

Egentlig havde sagt hans stemme var berusende for at komme ud at situation hun stod og så alligevel ja hans stemme var faktisk ret berusende. den gjord hende i hvertfald varmen. Hun smilede lidt for sig selv og lyttede til hvad han sagde. Andet ind drinks? Åh Gud hvad har du rodet dig ud i ... Hun sukkede over sig selv og skulle lige til at forsvarer sig selv da han tog fat i hende og slæbte hende med. " Hey Hey Hey!!! Slip slip!! " knurrende og prøvede at komme fri.
Men han var umenneskelig stærk.

"Slip mig så!" Og rodet panisk i sin jakke efter hans pung " her, undskyld okay, kan betale tilbage, jeg har masser." Tiggede hun og prøvede at komme fri. " hvis det er sex du vil have kan vi godt tage en enkelt omgang okay? Men vil du så ikke slippe mig?"
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Man jan 25, 2016 11:34 pm

Han smilede lidt over hende, at hun sagde hey hey hey slip slip. Behøvede hun gentage det så mange gange? Men det gjorde hun vel åbenbart. Men han slap hende dog ikke. Da hun rodede efter han pung, og gav ham den, tog han imod den. "Jeg er faktisk ikke interesseret i penge." kom svaret. Han så lidt på hende. "Jeg vil have mere end blot sex tøs, og det vil du tids nok finde ud af, hvad er." Han lød ligeglad lige nu, og fik trukket hende med resten af vejen til hans hus. Han låste døren til det op, og hev hende med ind, inden han meget hurtigere end hun vil kunne se, låste døren, og gemte nøglen, så hun ikke vil kunne komme ud igen. "Velkommen til dit nye hjem" sagde han roligt, og tog sin lette jakke af. Gik ind i stuen hvor han smed sig i sofaen, og vil vide hvad hun nu vil gøre.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 11:26 am

Hendes hjerte bankede hurtigere, dette kunne på ingen måder være positivt? Hun havde leget lidt for meget med ilden, og nu kommer hun til at brænde sig noget så grusomt. "mere?" mumlede hun forvirret.
hun havde ikke mere? ville han slå hende ihjel?
Hun så nogle aftegninger af hus i mørket, der kom tætter og tætter på. "nej! " sagde hun, og begynde at vride sig helt vildt, for at komme ud af hans greb.
Hun tænkte alle de teknikker hun kunne indefor kampsport igennem, men alle krævede at hun kunne vride sig fri og det var umuligt i dette tilfælde.

hun stod nærmest lænket til gulvet, da han havde trukket hende ind i huset. Det her var jo .. han .. han. Hun fulde ham med øjne, da han bare gik som intet var hændt hen i sofaen. hun stod lidt og viste ikke hvade hun skulle gøre " min nye hjem?" hviskede hun bange og så hen på døren. Den kunne på ingen måder være åben, det var hundred procent. men hun ikke nænne at lade være med bare at tage fat i dørhåndtaget, i håbet om hun tog fejl. Men den var låst. hun sukkede bange og frustret. det her var ikke godt! hun skulle ud her fra og det kunne ikke gå hurtigt nok. Hun ville ikke være fanget igen!? hun havde prøvet at være fanget af en sindsyg før... dog ikke i alt for lang tid, men hun burde havde set tegne på han muligvis ikke havde rent mel i posen!? hun måtte finde på en flugtplan igen, m Men han må ikke opdage det... hun må lokke ham på en eller anden måde. hun måtte spille hans spil indtil muligheden bid sig. hun tog en dyb vejrtrækning før hun lukkede ned for sin tøsede facede og frem med den billige. Sidste gang havde hun bare kæmpet imod hvilket førte til en værre skæbne, derfor måtte hun prøve at undgå det vidt muligt.

"mit nye hjem siger du ..." sagde hun frækt, og gik med elegante skridt ind i stuen og hen til sofaen. " så du går ud fra at den her tiger bare bliver uden at få lidt sjovt?" Sagde hun sexet og satte sig ned på gulvet kiggede op på ham. " this kitty need to play..." hviskede hun og tog sin jakke af og begynde at klæde sig af for hans skyld
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 5:50 pm

Det var tydeligt hun ikke forstod hvad han mente med mere, meeen det skulle hun skam tids nok finde ud af, det var han helt sikker på, og om hun vil kunne lide det? Det var der ingen som vidste endnu, ikke før han prøvede det på hende.
Som de nærmede sig hans hus, mærkede han på hende, at hun prøvede at kæmpe sig løs, men han vidste, at det ikke ville være til nogle nytte alle hendes anstrengelser. Han strammede blot grebet mere om hendes håndled, så det vil blive endnu sværere for hende, at slippe ud af hans greb. "Stop med at kæmpe imod. Der er ingen nytte i det." kom det fra ham, lige inden de nåde hans hus.

Da han havde sat sig ind i sofaen, så han roligt over mod hende. Selvfølelig skulle hun prøve at tage i døren, for at se om den var låst. Det gjorde de fleste, så han havde ikke forventet meget andet. Han havde også godt hørt det hun hviskede før, og han havde også tydeligt hørt hvor bange hun egentlig havde lydt over det. Han var næsten sikker på at hun tænkte han var sindssyg eller noget andet i den stil nok? Han kunne dog ikke være helt sikker, da han ikke havde evnen til at læse tanker, men den evne han havde, var mindst lige så nyttig til tider, og den hjalp ham da også mod dem som var noget sværere at knække end andre.
Han var næsten sikker på, at hende her vil prøve at flygte fra ham så snart hun fik chancen for det. Han vil ønske det, for så kunne han straffe hende for det. Han smilede lidt over den tanke, og så stadig roligt på hende. Ventede på hun forhåbentlig kom over til ham.

Da hun endelig valgte at komme over til ham, så han roligt på hende, og så ikke ud til at blive specielt påvirket af hendes frække måde at være på. Han hørte det hun sagde, og smilede let over det. "Du får det sjov jeg vælger." sagde han roligt, "og vil du have mere end det, så må du tigge om at få noget." sagde han roligt. Han var tilfreds med, at hun satte sig ned på gulvet foran ham, da hun ikke havde fået lov til at være i sofaen. Da hun begyndte at klæde sig af, uden han havde bedt hende om det, smilede han en smule over hende. Var hun virkelig så ivrig efter at få noget, eller legede hun bare med lige nu? "Fra nu af, så har du kun det på, som jeg siger du skal have på, og hvis jeg ikke siger hvad du skal have på, så skal du ikke have noget på, er det forstået?" sagde han roligt, og betragtede hende. "Og der ud over, forventer jeg, at du følger mine regler.
1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig. Du skal spørge
4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele.
5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv
6: intet undertøj er tilladt.
7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag.
Hvis du bryder dem, så vil du blive straffet for det, og jeg bestemmer hvad din straf vil blive. Er det forstået?" spurgte han hende med en rolig stemme. Lænede sig en smule tilbage i sofaen, og så stadig roligt på hende. "Men hvis du vil have sjov, så må du jo selv gøre noget for det." hans stemme var stadig helt rolig, samt hans blik. Han lukkede sine bukser op, og fandt sin pik frem mens han stadig så på hende. Tog fat i håret på hende, og tvang hendes hoved ned af, ned mod hans pik, som for at sige, at hun skulle tage den i munden, og begynde at sutte på den. Give ham et blowjob, som han næsten regnede med, hun kunne finde ud af, da hun ikke virkede til at være jomfru.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 6:14 pm

Hun stoppede kort med at tage tøjet af, han reagerede ikke det mindste? Det gjord ondt, at ikke en gang hendes krop var tiltrækkende nok til at kunne frembring mere ind et lille smil. "mmmh det vil jeg glæde mig til" hviskede hun og fugtede sine læber. hun rystede følelsen af usikkerhed af sig, det var en dum og unødvendigt følelse lige nu. *forsæt..* tænkte hun og trak blusen toppen over hovedet og begynde at løsne bukserne, imens hun lyttede til hans forklaring af reglerne.

Der var utrolig mange, men hun kunne de fleste uden ad, ikke fordi det var noget at blære sig med, faktisk mere flovt. hun rejste sig krop og trådte ud af bukserne så hun kun stod i sine flotte blonde G-strenge. Det var ikke behageligt at skulle være hundred procent nøgen, men hun skulle ikke piske lige forløbigt. Ikke fordi hun ville havde det, tvært i mod hun tænde faktisk en del på dominans, self af kun af en person hun kan lide. Fremmede mennesker som ham ville være modbydeligt... og dog han var faktisk utrolig lækker.

Hun løsenede kort bh'en, og smed den ned til resten af tøjet, hvorefter hun placerede sig på knæ foran ham. Hun nikkede forstående til hans spørgsmål, hvor hun så derefter spredte sine ben så der kunne ses ind til hendes mis.
Hun smilede frækt til ham, og da han sagde hun skulle gøre noget for det, men før hun selv kunne nå at forslå noget havde han taget fat i hendes hår og placeret hendes ansigt foran hans pik. hun stønnede kort af nydelse da han holde fast i hendes hår, og nærmest bare ventede på hende der skulle give et blowjob.

hun tog fat om den med sine silkebløde hænder og lagde hovedet lidt på skrå så hun kunne se ham i øjne i mens hun lagde sine lyserøde bløde læber om den. hun blinkede kort til ham inden hun lod sit hoved bevæge sig helt ned til roden uden problemer. Hun var okay veltrænet inde for blowjobs, ikke fordi hun elskede det men det var tit noget mænd bare tænde på. hun sugede hårdt så læber lukkede sig rigtig godt rundt om pikken og tungen lå perfekt op af siden på den så han ville få den bedste mulig oplevelse. hun kørte hovedet frem og tilbage i kort og hurtigt tempo stadig hvor hun sugede kraftigt og tog den helt roden hver gang. hun holde sin øjne på ham smilede lidt frækt i mens.
Hun kunne mærke hvordan hendes underlive begyndte at blive utrolig varm og kildede lidt.
Det tænde hende!? !? det var umuligt.. hun plejede ikke at bryde sig om det men han vækkede noget i hende? hun forsatte i godt stykke tid uden stop.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 9:49 pm

Da hun stoppede med at tage tøjet af, så han roligt på hende. Skulle til at bede hende om at fortsætte med at tage det af. Vidste godt, at han nok ikke helt reagerede på hendes krop på den måde hun nok ville have det. Han var bare ikke typen som reagerede som andre. Han havde lært lige fra fødslen næsten, at gemme det meste af vejen, så folk ikke kunne læse hans følelser eller andet tydeligt. Han var heller ikke god til det med følelser. Undgik dem for det meste da han alligevel ikke forstod dem helt.
Da hun sagde, at hun vil glæde sig til det, smilede han let over hende. Så hun fugtede sine læber, og fortsatte med at tage tøjet af, som hun havde været i gang med, før hun var stoppet med det. Mens han forklarede sine regler, betragtede han hende stille, og hun lignede en som lyttede efter, hvilket han var yderst tilfreds med. Det var ikke alle som så ud til at lytte efter det.

Da han var færdig med at nævne alle sine regler, så han roligt på hende. Regnede ikke med, at hun vil huske dem alle sammen lige med det samme, men han forventede det af hende. Hvis hun glemte dem, vil hun selvfølelig blive straffet for dem.
Da hun rejste sig op, var han tæt på at spørge hende, om hun havde fået besked på at rejse sig, men han lod hende hoppe ud af bukserne, så hun nu stod i G-strenge. Han betragtede hendes krop som faktisk var meget flot, og han var tilfreds med sit nye legetøj han havde fundet sig. Han skulle nok få noget sjov ud af hende her, det var han ikke i tvivl om på noget tidspunkt. Lige meget om hun valgte at være lydig eller ulydig, skulle der nok komme et eller andet. Det var han næsten sikker på faktisk.

Da hun nu sad helt nøgen foran ham, var han yderst tilfreds med hende.  Betragtede roligt hendes krop helt, og lod øjnene køre hen over den. Han fugtede kort sine læber, da hun stillede sig på knæ foran ham. Det så ud til, at hun vidst havde forstået det han lige havde sagt til hende før, og han smilede lidt over det. Han var endnu mere tilfreds over hende, da hun valgte at sprede sine ben for ham, som han havde sagt i sine regler, at hun skulle, så han nemt havde adgang til hendes mis nu, som han også let kunne se på den måde som hun sad på lige nu.
Han lagde godt mærke til hendes frække smil som hun kom med, lige inden han greb fat i hendes hår. Hun havde ikke selv fået mulighed for at finde på noget, da han ville bestemme hvad hun skulle gøre lige nu. Da han havde ført hendes hoved ned mellem hans ben, hørte han hendes støn, og smilede over det. Det var tydeligt, at hendes støn havde været af nydelse, selvom ingen af dem havde gjort noget som helst endnu. Hun kunne lide det her som han gjorde mod hende lige nu? Hun kunne lide tvang/dominans? Han smilede over hende ganske roligt. Ventede blot på, at hun vil begynde hendes arbejde, som var at give ham et blowjob lige nu.

Da hun endelig tog om hans pik med hendes silkebløde hænder, smilede han over det. Var dog tæt på at sige, at hun skulle slippe med hænderne igen, da man ikke brugte dem til at give blowjob med, men kun brugte munden til det. Lod hende dog have der dem lidt endnu inden han vil bede hende fjerne dem igen. Det at hun valgte at ligge hovedet lidt på skrå, så hun kunne se ham i øjnene, havde han intet imod. Snare tværtimod. Da han mærkede hendes lyserøde læber om sin pik, sukkede han let over fornemmelsen af det, og nød det allerede, men der var ingen tvivl om, at det her kunne blive meget bedre end det allerede var nu. Han lagde mærke til, at hun blinkede kort til ham, men fattede ikke helt hentydningen med det blink? Hvad det betød? Var hun ude på, at prøve at forføre ham eller noget helt andet lige nu? Han var i den grad ikke god til den slags. Altså flirten, eller hvad hun prøvede på lige nu. Da hun lod sit hoved bevæge sig helt ned til roden, sukkede han over det. Var tilfreds med, at hun kunne tage den helt til roden så let som hun kunne. Det var ikke svært at se, at hun måtte ha givet blowjobs en hel del gange, siden hun var så god til det her. Om hun elskede at give dem, det anede han ikke, men han var også ligeglad med, om hun kunne lide det, dat han alligevel vil have hun gav ham det, da han elskede det. Godt nok var det bedre at kneppe den anden enden i fissen, eller i røven. Hvis han skulle være ærlig, så vil han nok fortrække røven, da den for det meste var en del strammere end fissen.

Den måde hun gjorde det her på, at suge hårdt så hendes læber lukkede sig helt om den, og at hun brugte tungen på den måde som hun gjorde, gjorde det kun meget bedre. Hun var den type som vidste hvad de havde gang i. Hvad de lavede, og ikke bare gjorde et eller andet, og håbede på det bedste. Nej hun vidste uden tvivl hvad hun havde gang i. Også det med, at hun ikke blot gjorde det i det samme kedelige tempo hele tiden, men at hun rent faktisk skiftede tempo imens. Han så roligt på hende imens, og hun vil tydeligt mærke, at han voksede i munden på hende imens. Han forstod dog stadig ikke hendes frække blik. Hvad hun ville med det, men han smilede dog roligt tilbage til hende igen, og nød bare det hele af det hun gjorde.

Han lod hende fortsætte lidt endnu, inden han standsede hende. Trak hende roligt op til sig, så hun vil side på hans skød, og han lod sin ene hånd glide ned mellem hendes ben, mens han så roligt på hende. Mærkede hun var begyndt at blive våd der nede, og smilede over det. "Når, så man tænder på det her?" sagde han med en rolig stemme, og så stadig lige på hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 10:24 pm

Almira kunne mærke hans blik der brændte sig ind huden på hende, ikke på en negativ måde, men på en behagelig måde. Et smil bredte sig om hendes læber, måske var han ikke helt ligeglad med hendes krop? Hendes krop betød alt for hende, den perfekte veltrænet krop. Der var noget over ham, noget hun ikke kunne tyde hvad var. Han var ikke menneskelig? Det nægtede hun næsten at tro på? Eller det ville være mærkelig, når han var så perfekt? Så.. ubeskrivelig perfekt? Hun smilede da hun så hans lille smil, han havde et dejligt smil, på trods af hans sindsyge tanker var han utrolig …fantastisk!. Han virkede yderst tilfreds med hende, der beredte sig en dejlig følelse i hendes krop, han virkede elleres svær at gøre tilfreds men han så ud til at nyde synet?
Efter hånden under blowjobbet havde hun sluppet hans pik med hænderne, for det nærmest umuligt at give er perfekt blowjob når de var i vejen. Hun nød hans stemme når han sukkede tilfreds over hende, det fik hende til at smile tilfreds, hun viste hun var god til dette, hun var næsten kendt for det. Det var selvfølgelig ikke noget man blærede sig med, men hun havde virkelig gjort sit reseach for at lave det bedste blowjob. Hun havde lavet et væddemål med en veninde om hun kunne lave det bedste blowjob da hendes veninde havde mente hun var bedst, så hun hvade gloet den ene klamme film efter den anden søgt på nettet og læst alt hvad hun kunne få fat i håbet om at lave det bedste blowjob. Men på trods af det hårdte arbejde mislykkes det hende i forsøget og blev gjort til grin, så efter den dag havde hun virkelig bare kæmpet for at vinde den status, ikke noget hun var stolt af, men det havde hjulpet på selvtillid i et kort øjeblik. hun mærkede hvordan han voksede i hendes mund. Kunne han blive større? Den pik var gigantisk! Ikke at det var et problem for jo større jo bedre? ikke? Hun kunne mærke hvordan hans små suk fik det til at kilde i hendes krop, det føltes så vidunderligt at hun kom til at stønne under blowjobbet. Hun Havde sendt ham blikke undervejs, og viste faktisk ikke selv hvorfor, men hun havde bare sådan lyst til ham på en eller anden mærkelig måde, lyst til at mærke ham, lyst til at tog fat i hende, rørte hendes krop. At han straffede hende hårdt. Tanken gjord hende næsten våd, det blev pludselig utrolig varmt i dette hus? Eller det var måske bare hende?
Hun så forvirret op på ham da han trak sig ud, det var faktisk tæt på hun blev helt ked af det over ikke at få lov til at gøre det færdig. Måske var det slet ikke så godt som hun havde troedet? Men så trak han hende op på hans skød og begyndte at kærtegne hende for neden. Endnu et støn af ren nydelse slap hendes læber og hun lagde hovedet tilbage. ” åh herre… ” hviskede hun tændt og spredte bene endnu mere for ham så han bedre kunne komme til og bedre se hendes meget våde mis. Hun bid sig i læben og nikkede da han spurgte om hun tænde på det. hun kiggede ham i øjne med øjne med et sulten blik, hun kunne virkelig bare godt bruge hans pik inden i hende lige nu. Hun satte sig tætter ind på ham og begyndte af kysse hans hals og nippe lidt hist og her ” straf mig herre, vis mig hvem der bestemmer.” hviskede hun liderligt og nippede lidt til hans øreflip. ”jeg beder dem, ellers så gennem knepper jeg din pik lige nu og her.” hun kørte en hånd ned mod hans pik og rørt den forsigtigt. ” Ridde den som du aldrig nogensinde har prøvet før ”
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tirs jan 26, 2016 11:15 pm

Han så godt hendes forvirrede blik, da han valgte at trække sig ud af hendes mund. Så hun vil ha fortsat? Han smilede over hende, og havde fået hende op på sit skød nu. Han smilede mere da hun kaldte ham herre som hun skulle, og det at hun spredte benene for ham. Hun var virkelig liderlig lige nu? Hvilket var meget godt. Han så hendes noget sultne blik, og grinede nærmest over det. Det at hun satte sig mere ind mod ham, var han dog ikke helt med på. Hun snakkede dog før han nåde at reagere, og han smilede over hendes ord. Så hun ville altså have, at han skulle straffe hende? Han fik hurtigt rejst sig op, og skubbet hende tilbage til hun stod op af væggen. Han havde fat rundt om hendes hals, og så lige på hende. Begyndte at få røde øjne nu, og han slap hendes hals, og tog i stedet fat om hendes håndled. Tvang dem over hendes hoved, og lænede sig ned til hendes hals. Han bed hende uden varsel, og begyndte at drikke hendes blod. Havde hårdt fat i hendes hænder, så hun ikke vil kunne flygte fra ham igen.

Da han lidt efter havde fået nok, standsede han, og slikkede hende kort op af halsen, inden han lænede sig lidt tilbage, og så direkte på hende. Slikkede sig let om munden. "Mmmh" kom det let fra ham.

Han stod lige nu, og overvejede hvad han skulle gøre mod hende. Tage hende med ned i kælderen og lege lidt? Hun havde jo selv bedt om at han vidste hende, hvem som bestemte her, så hvorfor ikke? Han slap hendes ene hånd, og hev hende efter sig over til en dør som han roligt låste op og åbnede. Bag døren var der en trappe ned til en kælder. Han puffede hende roligt ned af trappen, og fulgte så roligt med. Lukkede og låste døren efter dem, så hun ikke kunne flygte op igen.

Nede i kælderen var der en masse forskellige ting og sager, så som en hel masse forskellige piske, nogle kæder som hang ned fra loftet, en masse forskellige redskaber, et bur og en seng med sengegitter, så man kunne spænde folk fast til det. Han så roligt på hende, for at se hvad hun vil sige, eller hvordan hun mon reagerede på det her.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors jan 28, 2016 4:33 pm

hendes vejrtrækninger blev dybere og hendes krop længdes mere og mere efter hans, og det virkede også som om han kunne lide det? lige indtil hun vist kom for tæt på? eller hvad? hun blev ihvertfald urolig forvirret og faktisk lidt bange da han bare skubbet hende væk, og det var ikke bare et lille skub nej hun blev skubbet af en mur. "argh" hiskede hun og skulle til at tage sig til hovedet. Men han var lyn hurtigt henne ved hende med begge hænder anbragt om hendes hals. Hun så ham i øjne og prøvee at tyde ham? hvad ville han ? havde hun gjort noget forkert? hvorfor dufter han så godt.. hvorfor.. er.. hans... øjne. hans...øjne er så.. RØDE !? WHAT!? hun slog øjne forskrækket op, det her var ikke normalt !! hans .. de var .. hun kunne mærke hendes krop begynde at panikken. Der var dog grænser for hvor langt ude mennesker måtte være, og ham her var langt overgrænsen!!. *du skal være og det er nu!* tænkte hun og skulle lige til at gøre modstand da pludseligt bare uden varsel bid hende i halsen!! hendes øjnelyste op af frygte og smerte! og hendes skrig kæmpede for at komme ud gennem hendes små blød læber, men kune små forskrækket støn forlod hende. hun stod som frostet fast til muren med armene over hovedet og dyr der ligne nu drænet hende for blod. det her kunne ikke passe... der findes ikke vampyr.. de eksister ikke.. en tår forlod hendes ene øjnekrog af rædsel.
Følelsen af blodet der forsvandt ud af kroppen gav hendes kvalme, det her var på ingen måder behageligt. hun åndende lette og stønnede kort da han slikke hendes hals rent. hun så på ham med en smule frygte i øjne og tog sig til halsen med den ene hånd da han slæbte hende med sig.
Hun turde intet sige, men hun havde på ingen måder lyst til at følge med, men hun gjord intet modstand da hun stadig ikke helt havde fattet hvad der lige var sket.

hun kiggede kort på ham over skuldren da han havde puffet hende roligt ned af trappen og hun begynde at gå ned. hun frygtede det her, han ville slå hende ihjel, de var hundred procent.. hun turde næsten ikke se op fra gulvet, bare at frygte for at se hvilket forfærdelige ting der gemte sig denne kælder. hun trak vejret dybt og så op. hendes øjne blev store, det her var ikke et slagter sted som først antaget men det man kalder et legerum. BSM, hardcore sexrum. hun kunne mærke panikken tage til igen, hun tænde rigtigt meget på sådan noget. men med ham?? nej tak.. hun skulle ikke nyde noget af det her.. og han skulle på ingen måde vide det.
Hun vende sig i mod ham med tårer i øjne. " hør jeg mente det ikke, okay? jeg var virkelig bare lidt... jeg syntes .. jeg syntes du var lidt lækker .. det er det hele okay? " begyndte hun at tigge og bakkede væk fra ham " jeg fortryder det jeg sagde før, kan vi ikke bare have noget hygge sex? Jeg ... jeg vil ikke mere." hun så rundt, ting der havde virket sexet førhen var som et rædselskabinet for hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors jan 28, 2016 6:58 pm

Han kunne tydeligt se skrækken i hendes øjne da han skulle il at drikke fra hende. Hun lignede ikke en, som var bekendt med det overnaturlige på nogle måde. Han smilede lidt over det. Syntes det var sjovt på sin vis. Hun skulle skam nok finde ud af, at det overnaturlige var virkeligt.
Da de var på vej ned i kælderen, så han tydeligt hendes frygt. Hun regnede nok med, at han ville slå hende ihjel, men det var langt fra rigtigt. Han ville beholde hende, og lege med hende. Han betragtede hende, da hun havde set det der var her nede, og hørte hende begynde at tigge om at slippe. Et bredt smil bredte sig på hans læber, og han gik hurtigt over til hende, greb fat i hendes håndled, og fik det lænket fast til kæden i loftet, samt hendes anden hånd. Så lige ind i hendes øjne. "Hyggelig sex? Vanilje sex? Gør jeg mig ikke i. Og du tilhøre mig nu, så jeg må gøre med dig hvad jeg vil siden du jo valgte at stjæle fra mig." Han lod den ene hånd køre ned over hendes krop og ned mellem hendes ben.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors jan 28, 2016 7:10 pm

Hendes frygt morede ham åbenbart? for han smilede endnu mere efter frygten havde taget over. Det gjord ikke ligefrem det hele bedre? blot værre? hun bid sig i læben og begynde af klynke lidt, det her var slet ikke som hun havde forstillet sig, hun skulle have være stukket af da hun havde chancen..

" NEEEEJ!" skreg hun da han kom over mod hende, og hun bakkede op mod en væg " undskyld .." sagde hun gentagende gange imens han lænket hende fast. " please don't hurt me." hendes stemme var blevet til en mere pivende stemme af frygt, hun brød sig ikke om det og alligevel reagerede hendes krop så underligt godt på det her. hun blev mere og mere varm og åbenbart lidt våd? hun lukkede øjne kort og bid sig i læben i håbet om at finde kontrol over sin krop. Det her var så forbandet forkert og så skræmmende, men samtidigt så forbandet godt. Hun kæmpede i mod det væld af nydelse der spredte sig i hendes krop ved hans berøring, men lige meget hvor meget hun prøvede slap et støn eller to ud alligevel. hun lagde hovedet bag ud og prøvede at komme væk psykisk, men hans berøring brændte hendes hud så dejligt. hun åbnede øjne da han bevægede sin hånd ned mellem hendes ben, og hun lukkede dem automatisk. han skulle ikke have den fornøjelse at hvide hvor store en nydelse hendes krop fandt i dette frygtelig spille han havde sat op. Den vampyr..
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors jan 28, 2016 8:20 pm

Han tog sig hverken af hendes nej eller hendes undskyld. Slikkede sig kort om munden og så på hende. "Hvis jeg vil skade dig, så gør jeg det også" sagde han med en rolig stemme. Da han lod sin hånd glide over hendes krop, hørte han hendes støn, og smilede. "Så man kan stadig lide det, var?" sagde han med en drillende stemme. Da hun lukkede benene for ham, fik hun en lussing. "Aldrig luk benene for mig. Altid ha dem spredt, forstået?" sagde han med en hård stemme, og førte igen sin hånd ned mellem hendes ben. Han lod en finger glide op i hende, mens han roligt så på hende, og begyndte at køre den frem og tilbage oppe i hende.
Vis brugerens profil
Almira

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    Tors jan 28, 2016 8:36 pm

Hun bid sig i læben for ikke at lukke flere støn ud, hun så på ham med en bedende blik om forladelse og om han ikke ville stoppe. men det blev afbrudt da han stak hende en hård lussing. hun skreg en blanding af en nydelse og frygt op da han slog hende og ville tage sig til kinden men det var umuligt med hænderne lænket over hovedet. hun kunne mærke hvordan blod nærmest strømmede til hendes kind og farvede den rød på det område han havde slået hende. " undskyld." hviskede og spredte dem. hun kunne ikke komme fri, og det hele blev tydeligvis værre hvis gjord modstand. Hun lukkede øjne og bid jeg hårdt i læben for at modstå den nydelse der strålede ud i hendes krop. Et gips slap igennem hendes læber da han lod sin finger glide op i hendes våde bløde og varme fisse. det var al for langt tid siden sidst, det måtte være derfor kroppen reagerede sådan. hun begynde at stønne i takt med den mådekørte fingrende ind og ud på, hun vred sig lidt i håbet komme væk. men det lykkes heller ikke hun nåede hurtigt sit klimaks, hurtigt ind hun plejede og det plagede hendes ekstremt. hun så ham i øjne, imens hun prøvede at få kontrol, hun måtte ikke komme. ikke nu ... hun var så tæt på klimaks, men hun nægtede at give ham den fornøjelse.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hard to get? - Niklaus (xxx)    

Hard to get? - Niklaus (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
» Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)