Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Today at 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Dylan

Caleb R.

Milla

Mark Malkovi

Demith

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

Broken mind - Eli (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lorelai

Fag : Drama, astrologi, biologi, dans og løb.
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: Broken mind - Eli (XXX)   Fre jan 22, 2016 9:00 am

Tid: kl. 23.00
sted: Et kælderrum langt under skolen og i en af de mange lukkede rum dernede.
Vejr: regn og kraftig blæst.

Lorelai vågnede op lidt og krøb sammen i hjørnet af det store tortur um hun var i. Lænkerne fra hendes hænder og fødder larmede da hun krøb læger op i hjørnet. Hun stønnede i smerte da alle musklerne i hendes krop langsomt klagede over den mishandling hun havde været under.

Hun kiggede lidt rundt, dog var hun van til synet efterhånden. Hun havde været hernede i måske 3 uger, hun var blevet tæsket, sultet og mishandlet sexuelt i al den tid og hun kunne ikke mere nu.. Hun var bange, hun var sulten og træt.

Den unge kvinde lignede noget der var løgn, hunvsr nøgen, hendes krop var gul og blå hun havde et bøjet ribben og en forstuvet fod. Hele hendes krop var virkelig beskidt og hendes røde hår, så slet ikke rødt ud mere, nærmere brunt. Hun havde tabt sig utrolig meget mest fordi hun kun fik mad engang imellem, når hende kidnappere lige synes det. Plus en masse sår var overalt på hende, hun var blevet skåret meget i og kastet sten på.

Lorelai kunne slet ikke huskes der var sket. Hun havde blot gået sig en tur pludselig blev hun overfaldet, slået ud og vågnede op hernede. Hun kiggede ned og så vorden lænkerhavde skåret hul på hendes hud efterhånden.

Hun kiggede op og hørte Hvordan døren gik efter den blev låst op. Lorelais hjerte fløj op i hendes hals og hun vidste det var dem. Hun krøb mere samme i hjørnet og rystede over det hele. Mændene kom ind, de havde hele tiden haft masker på, så hun vidste ikke vem de var. En af dem kom over, hev hende op fra jorden via det halsbånd hun havde på, hun skreg og vred sig for at komme fri og hun blev smidt op på et stenbrud vor Hu krøllede sig sammen og rystede mere.

Dog var der som om der varnoget der knækkede inde i hendes hoved, tårer strømmede ned over hendes kinder og hun hulkede for første gang i de mange uger.

"Ikke mere.. jeg kan ikke mere.." hviskede hun med si hæse stemme og kiggede ned i bordet imens hendes krop hang slapt på bordpladen og hun rystede svagt.

Hendes kidnappere stoppede, gloede på hende og gik ud af rummet imens Hu lå stille og græd.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Søn jan 24, 2016 11:30 pm

Elijah Mars havde en meget speciel hobby, ikke nok med at han nød at have flere sex partnere var han også en mester manipulator, hvis der var noget han ville have var det ikke et problem at snyde, lyve og bestikke sig til at få hvad han ville.

på det seneste havde han haft det sjovt med at have betalt en lokal bande til at nedbryde en pige, de havde selv hentet hende ind fra gaden før de havde låst hende inde i kælderen af skolen, samtidig havde Eli fået et direkte kamera feed til det, når han sad på sit kontor alene havde han det kørende på sin anden skærm mens han arbejdede, det var lige som at have et show på mens man arbejdede.

Da hun havde været der i noget tid, han holdt ikke så meget styr på det sagde hun endelig de magiske ord. Han smilte lidt da han fik meddelelsen på hans telefon. hun var knækket, nu kunne han komme ind og tage over endelig.

Da han kom til døren stod der to store mænd "vores aftale er slut, vi vil betales nu" Eli så på dem med et roligt blik før han gik hen og slog den lille lem fra så han kunne se ind til hende før han lukkede den igen "meget vel de herre" han gav dem hver 4.000 og de gik ned af gangen i højt humør.

Eli rettede på sit hår, før han åbnede døren til den lille celle som hun sad i "godefter middag kære lille Lorelai, jeg er her for at lave en deal med dig, jeg kan tage dig væk fra de her frygtelige mænd, på den betingelse at du bliver min slave, men du har mit ord på at jeg vil fodre dig 4 gange om dagen og jeg ikke vil mishandle dig på samme måde som disse barbare" han smilede roligt og medlidende til hende, nogengange var det rart at have naturlig charme som hans
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Søn jan 24, 2016 11:38 pm

Lorelai lå sunket sammen på bordet, hun var holdt op med at græde og de mange ugers pinsel var tydelig på hendes nøgne og slanke krop. Hun rejste sig langsomt op og hele hendes krop rystede imens hun vendte sig rundt og kiggede på den flotte mand foran hende. Hendes øjne var mørke, hun havde sorte skygger under dem og hun så ikke speciel sund ud.

”Jeg vil gøre alt for at komme væk herfra..” Hviskede hun med hen hæs stemme og lænkerne på hendes hænder og fødder larmende da hun kravlede hen til ham og rakte ud efter ham med hendes beskidte hånd.

”Jeg vil væk.. Få mig væk herfra..”
Klynkede hun imens hun kæmpede for at holde ved hendes bevidsthed og for ikke at forvandle sig, mest fordi hun vidste at det stramme halsbånd omkring hendes hals, ville kvæle hendes andet jeg.

Hun var ligeglad med hvad denne mand ville med hende, alt kunne være meget bedre end den behandling hun havde været igennem som ingen andre mennesker ville kunne have overlevet.

Det var tydeligt på hendes hævede fod at hun ikke ville kunne gå ordenligt det næsten stykke tid og hendes besværlige vejrtrækning vidste de store smerter hun havde efter det bøjede ribben, plus de mange andre skader hendes krop havde, dog kunne intet måle sig med hendes mentale skader.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Søn jan 24, 2016 11:57 pm

et sted i hans hoved sad en lille tanke om at han skulle spore de to ned og dræbe dem for at lade hende skader gå helbredte hen så længe siden hun kunne dø af det, han så bare på den ynkelige pige der nærmest tiggede hende om at tage hende med sig. Han så på hende og lod en finger glide langs et åbent sår så rubin rødt blod ramte hans fingre og han slikkede det af dem med sin tunge "jeg acceptere din offering, din kontrakt er bindende til du dør" han rev hendes halsbånd af før han tog hende op i sine arme og løftede hende hen over hans skulder "sov nu, jeg tager dig hen et sted du bliver fixet meget hurtigt" han kunne lugte hendes stank langt væk, og den var fæl.

Han havde båret Lorelai ud af kælderen og havde kørt hende til et hus, ikke hans palæ men et sted lidt mere afsides, det var meget flot men der var intet hun ville kunne gøre for at komme væk, mens hun var bevidstløs havde han givet hende en GPS chip mens han havde healet hendes sår, det gode ved at være så magtfuld som Eli var at han havde hekse på speed dial der kunne heale alt fra brækkede ben til punkterede lunger. dog havde han ladet hendes ankel være forstuvet, bare for at minde hende om hun stadig ikke kunne flygte.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man jan 25, 2016 12:06 am

Hun gispede højt og mærkede hvordan halsbåndet blev revet af hendes hals. Et lille smil dukkede op på hendes læber da han løftede hende op og hun slap hendes bevidsthed, lod hendes sind falde hen i mørket hvor selv smerten ikke kunne røre hende mere.

Efter mange timer vågnede hun langsomt op, mærkede hvordan det ikke gjorde ondt mere i hendes krop, dog dunkede det stadig i hendes ankel og hun mærkede hvordan hele hendes krop skreg efter mad og vand. Dog gjorde de mange sår slet ikke ondt mere.

Lorelai åbnede hendes øjne hurtigt og de mange minder væltede tilbage, dog var der et enkelt minde som ramte hende. En smuk mand havde reddet hende ved et tilbud om at blive hans slave? Den unge kvinde satte sig hurtigt op og kiggede rundt omkring sig i panik imens hun prøvede at orientere sig om hvor hun var. Dette var et nyt sted? Hun kiggede ned af sige selv og prøvede at komme i tanke om hvor hun var blevet flyttet hen. Dog kunne hun kun huske at manden, ved navn Elijah havde løftet hende væk fra cellen.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man jan 25, 2016 12:15 am

Eli sad i en lænestol med en tændt pibe og læste en bog da hun vågnede op, han havde sørget for at der var masser af mad og drikke på bordet ved vinduet "godt at se du er vågen nu, spis før jeg forklare grundreglerne for vores aftale" han smilede stadig med piben i munden, han satte et lille silkebånd ind på siden han var nået til før han stoppede og lukkede bogen.

han vidste lige hvordan han skulle spille hende her, det psykiske shock af at der nu var nogen der var rare ved hende ville nok få hende til at blive afhængig af ham, dette var den bedste måde at få nye slaver på i stedet for at træne dem fra starten af skulle de brydes fra starten, som heste, man ville aldrig starte med en vild hest, man burde altid bryde hesten før man startede træning.

Eli smilede stadig venligt, dette smil blev der indtil hun var færdig med at skovle mad i sig, han var meget glad for at magien havde virket, men hendes følelses messige ar skulle stadig være der. han holdt grundigt øje med hvordan hun opførte sig.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man jan 25, 2016 12:20 am

Lorelai kiggede på ham og mærkede stadig hvordan hun var helt nøgen. Hun peb og kiggede rundt om sig, fandt hurtigt et tæppe og hev den over hendes krop. Hun var nu sikker på at han havde kigget på hendes krop imens hun havde ligget der. En ubehagelig følelse dukkede op i hendes brystkasse, hun kunne mest af alt bruge et bad lige nu, dog skreg hendes sanser og krop op over maden, men hun ignorerede det lidt og kiggede mere på ham imens en dyb knurren kom fra hende, som den kat hun var.

”Hvor er jeg?” Hviskede hun med en hæs stemme.

Hun krøb op i sengen som hun havde lagt i og nægtede at bevæge sig før hun fik nogle svar, panikken lå lige under overfladen i hendes bevidsthed, klar til at springe frem. Hendes krop rystede og skreg efter maden, dog vidste hun intet om den mand foran hende og hun havde prøvet flere gange at spise mad som var forgiftet, hun havde alt for meget erfaring med det, hun begik aldrig den samme fejl to gange.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Tirs jan 26, 2016 11:11 pm

han ville have beskyldt banden for ikke at gøre et godt nok job hvis hun ikke havde været varsom over for ham "meget vel, dine spørgsmål skal besvares selvfølgelig" han rettede sig op og gik hen til mad bordet hvor han tog noget af den mad der stod fremme, en hel grillet and, scrambled eggs, en dyrekølle og tre forskellige slags kartofler. dette bord ville kunne føde en mindre familie. Han tog et af lårene på anden og spiste det meget hurtigt "du er i en af mine mange hjem, jeg kalder det her sted for mit fri rum siden ingen andre kender til det og er købt under et andet navn end mit eget, jeg kommer her når jeg skal være væk fra min familie" han smilede og spiste lidt scrambled eggs før han fortsatte "kom og spis, du må være aldeles sulten efter hvad de barbare gjorde ved dig" han lænede sig op af bordet. Han gav hende et kort smil før han tog lidt af dyre køllen. For ham smagte det meste bare af sand efter som hans smagsløg ikke var gearet til normal menneskemad og mere den søde smag af blod.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Ons jan 27, 2016 10:12 pm

Hun kiggede på maden og lyttede til ham. Måden hun sank på og slikkede sig om hendes tørre læber, viste tydeligt hvor sulten hun var. Lorelai kiggede ned af sig selv og havde virkelig lyst til at få et bad, før hun spiste. Dog forrådte hendes mave hende, da den knurrede højt.

En lille svag glød på hendes kindben, vidste hvordan hun rødmede lidt. Hun samlede tæppet omkring hendes let og hun kravlede imod kanten af sengen, dog vidste hun ikke om hun kunne stole på hendes afkræftede krop.

Med en lille tøven, sad hun på kanten af sengen og kiggede ned. Hun lod hendes fødder hvile på gulvet og kiggede lidt på hendes utrolig hævede og forstuvede ankel. Dette ville gøre virkelig ondt..
Lorelai samlede mod til sig, satte af fra sengen og gik et par skridt før hun væltede ned på gulvet med et piv. Hun klynkede svagt og greb rundt om hendes ankel imens hun kæmpede imod de tårer som truede med at komme ud igen. Gosh hvor var hun et tudebarn!

Hun sukkede dybt, hev svagt efter vejret og fik kæmpet sig op på hendes fødder, hvorefter hun haltede slemt hen til en stol ved bordet og satte sig ned med tæppet let omkring hendes nøgne krop.

”Tak..” Hviskede hun lavt, før hun langsomt tog noget at spise. Hun vidste at hendes krop sikkert ville gå i chok over maden, så hun skulle ikke spise meget. Plus hun ville blive utrolig træt, når det nu skulle vågne op igen og arbejde med maden.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Søn jan 31, 2016 11:03 pm

Eli så roligt på hende før han satte sig ved siden af hende roligt og så hende i øjnene "jeg er bange for at jeg ikke befriede dig af barmhjertighed kun, min far lærte mig at man aldrig skal gøre noget gratis" han smilede roligt til hende og trak en kontrakt frem fra sin jakkelomme.

kontrakten var underskrevet i hendes navn med blodet som han havde taget da han havde hjulpet hende "dette er bare en formalitet, men jeg vil gerne have dig som min tjener, på ubestemt tid, jeg er ikke en ond herre, tvært i mod, jeg vil tillade mange friheder så længe at folk gør hvad jeg siger" han smilede stadig roligt før han lagde kontrakten på bordet og gik over til sin læne stol igen hvor hans pibe lå "ikke for at spille det kort men, det skylder du mig vidst efter hånden som jeg redde dig fra dem" han smilede roligt og observerede hende.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 01, 2016 3:49 pm

Lorelai kiggede meget overrasket på det stykke papir han lagde ved siden af hende. Hun tog det op og læste den igennem, dog var tætheden så tydelig på hende, så hun kunne knap nok forstå hvad der skete lige nu!

"Tjener? Hvad mener du?"sagde hun tøvende og kiggede op på ham med hendes grønne øjne. Hun greb tæppet, og rejste sig op, så den hang omkring hendes skuldre.
Derefter humpede hun langsomt over til ham, hvert skridt sendte en del smerte op igennem hendes ben, men hun skubbede det væk.

"Jeg ved du reddet mig, men hvorfor?" Sagde hun nu. Vreden blussede op i hendes grønne øjne og en dyb knurren kom fra hende imens hun nærmede sig ham og stod nu tæt ham.

Hun stirrede op på ham med øjne som lynede, dog truer hun på en måde ikke at røre ham. Hun frygtede vad den mangel på blid kontakt havde gjort ved hende. Bange for at hun ville synes om når han rørte hende!
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Tirs feb 02, 2016 10:57 pm

han så på Lorelai med et roligt smil, han så ind i hendes øjne, han gjorde klar til at bruge sin evne på hende "fald ned" hans kommando ville dukke op som et forslag inde i hendes hoved "jeg redde dig af to grunde, den ene var fordi jeg fandt ud af hvad de havde gjort ved dig, den anden fordi jeg syntes du var en sød pige som jeg gerne ville have som min tjener" han smilede roligt til hende "du har underskrevet en blodpagt med mig da du tog min hånd i den celle, jeg har healet dig tilbage til godt helbred" han tog hendes hånd blidt og ledte hende ned i sit skød med et smil på læben "jeg tror også jeg kan heale din sårede ankel hvis du lader mig gøre det" han smilede roligt til hende og så hende stadig i øjnene.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Ons feb 03, 2016 6:47 pm

Lorelai kiggede lidt underligt på ham, da forslaget dukkede op i hendes hoved. Når ville hun ignorere det, da hun var stærk imod mental magi, men nu.. Hun var så træt og udmattet at hun hurtigt blev påvirket af det og faldt lidt ned.

Hun skulle lige til at tage et skridt tilbage, men da han tog hendes hånd, sukkede hun lidt og blev meget blød i hendes knæ. Det var tydeligt at fysisk kontakt var hendes svag punkt lige nu, så hun humpede over til ham og faldt ned i hans skød, med tæppet om sig. Hun sad på hans ene ben, med skulderen imod hans brystkasse og hendes ben hang over hans lår.

"Tjener? Hvad er mit job så? Hvad skal jeg kalde dig?" Spurgte hun lavt og pillede lidt usikkert ved hendes lange og røde hår. Hun vidste at hun ikke kunne kigge på ham lige nu, da det blot ville gøre hendes usikkerhed meget værre!
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Søn feb 07, 2016 10:16 pm

han smilede til hende roligt og fjernede tæppet fra hendes krop og lod sin hånd roligt glide hen over hendes hud med et roligt blik "du vil tilfredstille mig i sengen, du vil servere for mig, du vil gøre alt hvad jeg siger" han smilede stadig mens han sagde det i en sød tone.

han kunne godt se hun var meget svag over for fysisk kontakt så han lod blidt sine hænder lege med hendes krop lidt uden at han tog hårdt fat på nogen måde, hans rolige ænder gled hen over hendes bryster ogned over hendes mave "hvis du gør hvad jeg siger lover jeg dig at du vil blive belønnet meget godt, men hvis ikke du gør bliver jeg nød til at straffe dig" han var helt roligt mens han snakkede og så så på hende "og du vil kalde mig herre fra nu af." han gav hende et sødt smil.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 08, 2016 8:11 pm

Hun kiggede op på ham med store øjne og lyttede. Dog kiggede hun hurtigt ned på hans hænder og mærkede dem på hendes meget sensitive bryster. Et svagt støn kom fra hende og hun greb hans hænder i panik.

"Hv-.. hvad?!" Sagde hun og kiggede panisk op på ham imens hun vred dig i hans skød. Det var ydeligt at der stadig var en kæmper i hende, men det var ydeligt på hende at hun var træt. Hun vred sig langsomt i hans arme og lænede sig træt op af ham.

"Må.. j-jeg få et bad?" Spurgte hun nervøst, dog havde hun ikke lyst til at han skulle give slip. Hun havde lyst til at han skulle røre mere, kramme hene og endda tage med ud i badet. Dog ville hendes hjerne ikke lade det gå, den ville ikke give efter..
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 08, 2016 11:54 pm

han smilede til hende og løftede hende op i hans arme, hun vejede næsten ingen ting da han løftede hende op "selvfølgelig, men vi kan ikke have du støtter på den ankel inden jeg får den fixet så hvad med at jeg bader med dig og holder dig mens du bliver vasket så du ikke har så meget smerte" han smilede til hende og bar hende ned af trapperne fra soveværelset og ud på stue etagen hvor det store badeværelse var, han gik ind i det og satte hende på en stol i mens han satte det store badekar til at blive fyldt op, det var mere en fordybning i fundamentet så det blev til en pool, syv haner fyldte den op mens Eli klædte sig meget roligt af, først hans overkrop derefter hans bukser og ventede med at afsløre sin pik indtil han til sidst kunne se at karret var fyldt, han samlede hende roligt op efter at have smidt underbukserne og gik ud i vandet roligt, han satte sig på en udskæring som skulle have en funktion som en bænk "meget bedre allerede ikke, de havde begge kun lige overkroppen over vand men han kunne mærke sig selv blive hård "du forstår godt din pligt som min tjener ikke sand, og jeg lover at hvis du spiller din rolle godt så bliver du behandlet meget godt til gengæld" han smilede til hende og kyssede hendes hals blidt.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Tirs feb 09, 2016 8:24 pm

Hun gispede højt da han løftede hene op i hans arme. Un greb rundt om hans hals og holdte godt ved, imens han bar hene igennem huset. Lorelai så ikke videregav ud, da han gik rundt med hene. Det var ydeligt at ingen gjorde det ved hene normalt.

Da ha satte hende ned på bænken, kiggede hun blot nysgerrigt rundt og holdte sig hurtigt forenes øjne da han klædte sig af. Hun kom med en nervøs lyd igen, da han nøgen greb hene og løftede op igen.

Lorelai kiggede op på ham, da han sad med hende på skødet. Et svagt suk af nydelse kom fra hende da han kyssede hende ned af halsen.

"Øhm.. ja.. ugh.." hun havde svært ved at koncentrere sig, mest fordi hun lige nu kunne mærke hans lidt hårde manddom under sig og kyssende.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 15, 2016 10:13 pm

han smilede roligt mens hans hånd gled ned mellem hendes ben "jeg kan forstå at du har udviklet en vids appetit her efter dit ophold i kælderen" han smilede til hende roligt og trak sine fingre hen over hendes nedre læber før han hviskede til hende "den sult kan jeg give dig med mere " han løftede hende lidt op så hans pik stod lodret op og han langsomt gled op i hende uden alt for meget besvær. Han kunne ikke lade være med at smile lidt af hende som han var nu helt inde i hende. Han slikkede hende op af halsen før han så hende dybt i øjnene "forstår du nu at dit nye mål i livet er at blive kneppet af mig og give mig nydelse?" han smilede til hende og holdt øje med hende, hvis hun nægtede ham nu ville han bare give hende lidt mere tortur med de mænd han havde hyret.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 15, 2016 10:22 pm

Hun kiggede op på ham med skræk i hendes øjne, da hun mærkede hans hånd nede imellem hendes ben, Lorelai lænede hendes hoved tilbage imod hans skulder imens hun stønnede svagt og holdte sig selv lidt for munden, pinligt berørt over hendes skamfulde lyde.

Dog gispede hun højere, da han greb hende og løftede hende ned over hans manddom. Hun stønnede højt og mærkede hvordan hendes stramme vægge blev fyldt helt ud af hans store størrelse. Hun rystede lidt, men lænede sig lidt tilbage imod hans brystkasse imens hun kiggede væk. Glad for at hun sad med ryggen til ham, så han ikke kunne se den dybe røde farve på hendes kinder.

”J-ja..” Hviskede hun lavt imens hun svagt rystede over hendes sensitive krop. Hun kunne ikke tro, denne situation hun var endt i.. Det var uvirkeligt.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 15, 2016 11:12 pm

han smilede til hende og tog fat om hendes hofter med sine hænder og hviskede roligt til hende "godt du forstår det" han lod sin tunge glide ned over hendes friske hud, han havde mest af alt lyst til bare at bide hul på hendes blodåre og drikke hendes blod men dette måtte blive en anden gang. Han løftede hende halvt af hans lem før han trak hende tilbage ned over den og begyndte at gøre det til en rytme roligt. Han kunne mærke hendes vægge på alle sider af hans lem der klemte lidt "lad mig høre dig sige du elsker blive kneppet af min pik" han smilede lusket til hende før han lod mindre sig selv styre det men hendes egne bevægelser kørte showet, hun var så fin men hun skulle trænes meget. Han smilede til hende roligt før han bare holdt på hende mens hun selv arbejdede.
Vis brugerens profil
Lorelai

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   Man feb 15, 2016 11:19 pm

Hun stønnede højt og mærkede hvordan han roligt guidede hende igennem rytmen og hun gjorde det efterhånden selv, dog proteserede hendes krop meget, den var stadig utrolig øm.

”H-hvad?!” Gispede hun højt og kiggede på ham med øjne som tydeligt vidste at det nægtede hun at sige. Lorelai vred sig lidt og greb hans hænder imens hun kæmpede lidt imod, dog bevægede hun sig stadig lidt over hans lem.

Det at hun vred sig lidt, gjorde blot at tempoet steg lidt og hun stønnede mere, meget imod hendes vilje.

”N-Nej..” Gispede hun og lænede sig helt frem, så hun ikke havde så meget kontakt til ham, udover hendes hænder, underliv og ben.

Hendes hoved kunne ikke klare tanken om at hun skulle leve som en slave, en sex slave, resten af hendes korte liv.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Broken mind - Eli (XXX)   

Broken mind - Eli (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Broken mind - Eli (XXX)