Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

a pleasant agreement - Eli (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs feb 02, 2016 10:49 pm

han så på hende som hun slikkede hans pikhoved "hm så du skal være trodsig" han smilede til hende før han gav hende et hårdt slag mere i røven "vent her..." han sagde det med et smil på læben så hun kunne se han jokede med hende før han gik helt hen til en reol og fandt en buttplug med en lang pelshale på som han langsomt gik hen til hende med "lad os sætte halen på den fine misse kat" han gik om bag hende og spredte hendes baller med den ene hånd før han fandt hendes røvhul, han smilede og pressede buttpluggen ind indtil den sad fast i hendes røv "den passer perfekt, du kan blive min nye huskat" han smilede til hende og smækkede hende i røven igen med pisken før han fandt en vibrator som han satte ind i hendes fisse og satte på højeste setting, det var så stærk han kunne høre den lavmælte brummen fra den inde i hende. først der gik han om foran hende igen og stillede sig uden for hendes rækkevidde også selv med tungen og smilede til hende "er du min lille vampyr slut?" han smilede og gav hende et smæk mere.
Tilbage til toppen Go down
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Lør feb 13, 2016 9:54 am

Hun hørte hvad han sagde, og mærkede derefter det hårde slag med pisken, hvilket fik hende til at gispe lidt i smerte. Hun skulede lidt efter ham da han sagde at hun skulle vente der. Ja hvad havde han ellers regnet med?.
Hun hørte hvad han sagde, og vidste med det same at dette ikke blev den mest behagelige oplevelse. Hun mærkede at han spredte hendes baller. Hun bed sig lidt i læben, men kunne ikke undgå at stønne højt da han pressede buttbuken op i hende. Hendes støn var temmelig smerte fylde.
Dog kunne hun ikke lade vær med at nyde det.

Hun gispede lidt over slaget, og håbede lidt på det det var over nu. Dog mærkede hun at han pressede noget op i hendes fisse. Hun regnede hurtigt ud at det nok var en form for vibrator. Og hun fik ret. Hun mærkede hvordan han skruede helt op for den, hvilket fik hende til at stønne ustyrligt. Især fordi det pressede lige mod det rigtige sted når hun også havde noget i røvet.

Hun så lidt op på ham da han stillede sig foran hende igen. Hun hørte hvad han sagde, og nikkede ”Ja… ja herre” stønnede hun, og kom med endnu et gisp da hun mærkede slaget. Årh det her var virkelig intenst
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man feb 15, 2016 10:26 pm

han gav hende et roligt smil som han tog fat om hendes hår og tvang hendes mund åben. den søde mund han havde følt før "lad mig se du kan så godt lide at bruge min pik som slikke pind må jeg hellere vise dig at du bliver nød til at tage det hele i stedet for bare at slikke spidsen" han pressede sin pik hele vejen ned i hendes hals og holdt fast i hendes hår "jeg ved jo du elsker når det går vildt for sig" han begyndte at bevæge sig meget voldsomt inde i hendes mund med de krystal blå øjne der blev opslugt i et hav af blod rødt. Han satte sig i dominans over for denne kvinde, hun skulle ikke tro hun kunne løbe om hjørner med ham. Han ville se hende blive helt vanvittig af at blive kneppet på denne måde.

han blev ved med at kneppe hendes mund brutalt og en gang i mellem tog han pisken og gjorde hendes baller høj røde. Han blev ved med dette i et godt stykke tid og han holdt øje med hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    

a pleasant agreement - Eli (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1