Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man apr 03, 2017 6:52 am by Drystan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs mar 28, 2017 7:03 am by Aira

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Drystan

Niklaus

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5715 indlæg in 345 subjects

Share | 

a pleasant agreement - Eli (XXX)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 393

IndlægEmne: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 17, 2016 2:52 pm

T: 19:45
V: koldt, frostvejr
P:En marineblå kjole, der sidder tæt og er faconsyet, og går til midt på låret. En cremefarvet frakke ud over, og et par sorte læder støvler der går til lige underknæet.  

På vej mod Mars Palæet. For anden gang! Tja første gang havde jo været en god oplevelse! Utrolig tilfredsstillende. Så hvofor ikke gøre det igen?
Det var jo ikke fordi hun havde tænkt sig at have et nært Forhold til denne mand! Men hvorfor ikke bare udnytte det når man havde mulighed for at få styret lysterne.
Og denne mand havde det vidst på samme måde som hende. Dette var KUN seksuelt! Der var ingen følelser, og der var ingen af dem der var intrasseret i at få nogle. Eller... hun havde i hvert fald ikke! Hun gjorde det udelukkende for at udnytte Elis krop og få hvad hun havde brug for!

Og da han havde skrevet til hende tidligere, havde der da heller ikke været nogle tvivl eller usikkerhed. Tvært imod havde det redet hendes ellers kedelige aften. Ikke for det, hun elskede at læse bøger og bare slappe af og nyde stilheden! Men hun ville da heller bytte med en omgang hed sex!

Hun smuttede elegant gennem sneen der stadig lå på jorden, og priste sig lykkelig for at hun ikke kunne mærke kulde.
Hun smuttede op af trappen til den store dør til palæet. Hun bankede på og rettede ellers lidt på det røde hår, der var sat op med et flot spænd.

Sidst rettet af Rosallina Man jan 18, 2016 6:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Eli

Humør : im not a guy you want to anger
Fag : n/a
Antal indlæg : 135

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 17, 2016 11:05 pm

Elijah sad i sit meditations rum, han havde været lidt tid væk da han havde brug for lidt tid alene, det endte op med at han havde taget tilbage til der hvor han havde lært Kung Fu i første omgang. Han havde været der tre måneder bare for at få lidt fodfæste igen i hans liv. han havde i midlertid efter han var kommet hjem fundet sig et nyt lille legetøj fra en anden fuldblods familie, hun var en skabt vampyr men hendes skaber så hende som hans datter hvilket altid fik Eli til at grine lidt. Han var opvokset i et hjem hvor de skabte bare var tjenere for fuldblods, dog ville han ikke behandle denne mindre værdigt, hun var blevet hans lille call girl fra det hus. Han havde kun haft nydelsen af hendes sex en gang før.

han havde sendt en besked for noget tid siden og ventede nu på hun ville ankomme, da han hørte fordøren blive åbnet af en af hans tjenere smilede han og gik ind i et stort soveværelse med en seng i midten af det og vægene fyldt med alle former for sex redskaber.

Tjeneren så på vampyren og nikkede "herren venter på dem på første sal anden dør til højre" han så på hende op og ned før han lukkede døren efter hende og gik sin vej uden et ord mere.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 17, 2016 11:19 pm

Da døren blev åbendet af en tjener gik hun roligt, ind. Hun hørte hvad Tjeneren sagde og smilede lidt selvsikkert "tak jeg ved hvor det er" sagde hun blot og gik med selvsikre skridt op af trappen. Hun bankede på døren med 2 slag og gik så ind.
Hun havde stadig sin sorte frakke på, og gik ind og lukkede døren efter sig.
"Godaften Mr. Mars."
Sagde hun og åbnede bæltet der var i frakken, og lod den falde af, hvilket afslørede at hun intet havde på inden under "jeg regnede ikke med at det betød så meget med at tage min nye kjole og det nye undertøj på.. de fortrækker mig vidst... udpakket" sagde hun med en charmenede og sensuel stemme.

Hun skammede sig bestemt ikke over sin krop, tvært imod. Hun vidste at hun så godt ud. Hun gik roligt over til ham, og stillede sig foran ham. Hun lod sine finger nuller sig lidt ind i hans trøje. "jeg havde nu ikke regnet med at de ville skrive allerede nu" sagde hun med et skævt smil.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 17, 2016 11:30 pm

han smilede som han sad der i sin silke skjorte og et par meget frie bukser og hans søde legetøj der havde været så gæstfri at fjerne sit tøj før hun kom "meget fint" han smilede til hende som hun kom tættere på ham "når der er noget jeg vil have så venter jeg ikke" han smilede til hende og tog et hårdt greb om hendes balle.

han havde godt indformeret hende om at han var en meget dominerende mand når det kom til sex, han elskede at føre an når det kom til sex. Han følte hendes røv an før han gav den et lille smæk og han så på hende "hvad med vi starter med at du sætter dig på knæ foran mig og giver et godt gammeldags blowjob" han smilede til hende mens hans frie hånd holdt om hendes hage så han så ind i hendes øjne.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 17, 2016 11:44 pm

Hun smilede bare over hans kommentar over at han ikke ventede når der var noget han ville have. Hun mærkede hans grab om hendes balle, og smilede bare frækt over det.
Hun havde godt fået informationen om at han var meget dominant under sex. og det var slet ikke noget hun havde noget imod.
Det var rart når det ikke altid var det samme kedelige pjat. Og hvorfor ikke udnytte at man heaede?

Hun mærkede smækket, og smilede bare til ham over det. Det var kun noget der fik hende til at stritte mere med den.
Et tændt smil bredte sig på hendes læber da han sagde om de ikke skulle starte med at hun satte sig på knæ.. Hun holde blikket mod hans, mens hun langsom gled ned, og satte sig på sine knæ. Hendes blik blev på ham mens hun åbnede hans bukser, og fandt hans pik frem.
Hun smilede lidt over det, og lod sin tunge glide ind over spidsen, inden hun tog den i munden og begynde at sutte den.

Hun var hurtigt til at tage ham til roden, mens hun lod sin tunge lege med den også. Hun så op mod ham ind i mellem. Hun havde fra starten et ok hurtigt tempo, men som hun varierede hele tiden
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man jan 18, 2016 12:05 am

han tog fat om hendes hår og nød hvordan hun tilfredstillede hans pik "se sådan skal det være" han var meget imponeret af at nogen kunne gøre det så godt på første forsøg, han var meget godt veludrustet hvad angik hans pik hvis han selv skulle sige det, han lå kun lige under 19 cm så det var ikke alle piger der kunne tage ham lige godt til roden "godt du ikke skal trække vejret var min fine vampyre pige" han smilede mens hun gav ham en god service, han tog et strammere greb om hendes hår og holdt hende fast på hendes plads mens han begyndte at støde ind i hendes mund i stedet for med højere fart "men du er for langsom endnu, så bare nyd det her" han smilede til hende mens han fortsatte med at støde sin pik ind i hendes mund så roden stødte mod hendes læber flere gange "se sådan her skal det gååå" han satte farten mere op og holdte den der et minut før han til sidst kom i hendes mund.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man jan 18, 2016 9:25 am

Hun var faktisk ret heldig at hun stort set ingwn opkast refleks habde, eller havde hun nok været ved det flere gsmge nu hvor Eli besluttede sig for at kneppe hendes mund på den måde.
Hun hørte hvad han sagde, og kunnd kun give ham ret. Ellers havde hun nok været kvalt. Men tvært imod nød hun det. Han elsekde nå en mande kunne være dominerende, og så måtte man give Elijah dominerende!.. Det var han en mester til.
Hun vende kælent og frækt blikkey mod ham mens han kneppede hendes mund. Hun lod stadig sin tunge lege med, og arbejdede også med sine læber, alt efter hvor hårdt hin skulle bresse dem om hans pik.

Da han kom hende i munden, slugte hun med det samme. Det var ikke blod vi talte om, men det blev da nede. Men måske var det bare sådan at hendes krop tillod alle "kropsvæsker" men hun kunne jo ogaå godt drikke andet. Hun kunne godt nyde et glas vin.. Heldigvis!

Da han ttak sig ud, blev hin siddende på sine knæ foran ham. "har de virkelig savnet mig så meget, at de ikke kunne vente?" små drillede hun lidt med en kælen stemme.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man jan 18, 2016 11:42 pm

han smilede til hende halvt før han tog fat om hendes nakke og løftede hende op for at smide hende ned på sengen "bare så vi er indforstået, jeg er ham der bestemmer her." han  holdt et dominerende tag på hende men uden at gøre hende meget fysisk skade, ikke noget en vampyr ville lide overlast af. Han kneb fat om hendes brystvorte og hev lidt i den før han igen smilede til hende "her er jeg din herre, ikke din skaber, ikke nogen anden" han smilede stadig mens hans ellers varme fingre gled ned over hendes porcelæns hvide hud, han kørte sine fingre i cirkel bevægelser tættere på hendes underliv før han fandt hendes klit og klemte lidt på den mellem to fingre "forstår du det jeg siger" han smilede til hende og gav hende et kort kys på munden, ikke noget specielt. Hun viste sig til at blive et meget underholdende legetøj han havde fundet sig.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 19, 2016 12:06 am

Et gisp kom fra hende da hun mærkede det hårde grab om hendes nakke. Et smil bredte sig på hendes læber da han smed hende ned i sengen. Hun var udmærket klar over at det var ham der bestemt. Det havde de hele tiden haft på det rene.
Der kom en lidt øm lyd fra ham da han nev i hendes nippel, hun elskede den måde hvor han var ufattelig dominerende. Noget hun for det meste trængte til, hun trængte til en der kunne rive hende rundt, sætte hende på plads og være den dominerede for en gang skyld.
Noget hun altid ende med at savn, fordi hun selv var en meget dominerende kvinde.

Dog var dette en lækker leg, hvor hun kunne få lov til at underkaste sig, og virkelig regne med at få noget ud af det.
Hun sukkede lidt over hans finger der gled ned over hendes krop, og kom med en næsten knurren da han valgte at klemme om hendes klit.
Hun mærkede kysset, og smilede kælent over det. Hun rejste sig op på sine knæ foran ham, og log sine hænder glide ind over hans bryst kasse, hvor hun stille begynde at knappe hans skjorte op.
"hvad har de så lyst til at gøre ved mig i dag min herre" hviskede hun kælent og spindende ind mod hans øre, og kyssede ham så ned af halsen.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 19, 2016 12:24 am

hendes nøgne former var meget lokkende selv for en af Elis selvkontrol, han mærkede hendes kys mens hun knappede hans skjorte op "jeg tror ikke at en enkelt nat kan gøre godt, jeg tror jeg bliver nød til at holde dig to nætter" han slikkede sig om munden "så jeg kan kneppe dig godt og grundigt sammen" han hviskede det sidste i hendes øre "det her er en hule jeg selv har designet, alle former for nydelse kan udvindes her" han tog hårdt fat om hendes ene bryst mens hans anden hånd tog fat i hendes hår "også selv om jeg skal være lidt påtrængende" han smilede frækt til hende før han fik hende skubbet ned på sengen igen og hev hende op på alle fire "sådan her passer det mig fint at kneppe dig sådan her" han hamrede sin pik ind i hende bag fra og dybt ind i hendes underliv med ubekømrede kræfter.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 19, 2016 12:39 am

Hun smilede over det han sagde. Så han ville beholde hende her i mere end en enkelt aften. Var han virkelig så vild med hende?
Hun sukkede lidt knurrende imod hans øre da han sagde at at det var for at han kunne kneppe hende god og grundigt. "mmmh.. som de dog kan sige det" sagde hun kælent til ham.
Hun så rundt i rummet da han forklarede om det. Der var jo alt, piske af alle slag, reb, kæder og alt muligt andet.
Indstrumenter, legetøj! Hun ville bestemt ikke komme til at kede sig her. Og det regnede hun heller ikke med at han ville.

Hun smilede tændt til ham da han grab om hendes bryst, og hendes hår, og smilede over det han sagde.
Hun mærkede atter madrassen under sig, og hvordan hun blev vendt rundt. Hun nød det, og strittede med røven. Et højt støn kom fra hende da hun mærkede hvordan han hamrede sig op i hende. Hun skummede fingene om lagnet under hende. Årh hun havde virkelig savnet det her. En gang og hun var allerede afhængig.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 19, 2016 11:52 pm

hendes krop var udsøgt, han smilede triumferende over hvor let hun var at dominere, han var meget glad for at for en gang skyld der var en der ikke sagde ham i mod hver gang han gjorde noget ved dem. Han begyndte meget vodlsomt at støde i hende, hans øjne fikseret på hendes nakke, et gammelt instinkt han havde hver gang han var med en kvinde siden mange dødelige kvinder blev i sin tid dræbt når han havde sex med dem, eller i hvert faldt bare drænet for blod. Han tog fat om hendes baller meget hårdt og lod sine negle synke ind i det bløde kød der sad der for at give ham mere kraft på sine stød, han elskede det hårdt specielt når partneren var sådan en som Rosallina, hans stød blev dybere ind i hende som han fik mere kraft bag stødende og han satte også farten op, han lænede sig ind over hende og lod sin tunge glide op af hendes rygsøjle i små bevægelser, hans tunge var lidt rug mod hendes bløde hud men ellers fortsatte han med at kneppe hende meget hårdt bag fra.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Ons jan 20, 2016 12:30 am

Egentlig var hin jo selv en meget dominerende kvinde, hun ville sikkert havde sagt ham imod 20 gang nu, hvis ikke det var fordi hun også var en der fulgte reglerne.

Han havde lagt det ud fra starten, at her var det ham der bestemte, han var herren, og mere behøvede hun jo ikke beky.re sit lille hoved med.

Så længe han også kunne holde det, og være den dominerende, uden tøvem, og uden at hin behøvede at overtage, så habde hun heller ikke brug for mere.

Nogle je men stadig uffatteligt nydende støn kom fra hende da hun mærkede at han begynde at støde voldsomt op i hende. Hun krummede fingerne om æagnet under sig, Årh det var flwre 100 år siden hun var blevet taget på denne måde! Hun mærkede hans negle see borede sig ind i hendea blødd hud. Og gispede over set. En let knurren kom fra hende der tydeligt antydet at hun ville have mere.

Hun mærkede hvordan han satte farten yderligere op, og han stødte dybere i hende. Hvilket fik hendes støn til at være tættere på smertefulde, men stadig med en enorm nydelse.

Hun sukkede over hans tunge der gled op af hendes ryg, og nød det virkelig. Sukkede og pressede sig mere tilbage mod ham, og elskede det.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tors jan 21, 2016 11:06 pm

han gav slip med den ene hånd om hendes balle for at tage fat i hendes bløde røde hår og hev det tilbage med hvert stød, det var en fenomenal krop hun havde, hans øjne skiftede fra den rolige blå de normalt havde og over i en dyb rød farve som der kom mere dyr over hans kneppen af denne skønne pige. han skubbede hendes hoved ned i madrassen som han startede den sidste etappe af hans løb, han satte farten op til næsten en umenneskelig hastighed af stød og brutalitet, en almindelig kvinde ville ikke have overlevet det på samme måde som den søde Rosallina. I et halv brøl hamrede han sig til sidst ind i hende med stor kraft og skød masser af sæd ind i hendes underliv, nogengange var han meget glad for at skabte vampyre ikke kunne blive gravide, de var altid de bedste sex partnere.

han trak ud og hans øjne blev normale igen før han tog fat om halsen og fik hende op at sidde "gør den så ren, med din tunge, jeg vil have den uden nogen rester før jeg knepper dig igen" han var hård og bestemt i sine ord men han havde stadig en fræk undertone i de ord han sagde.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tors jan 21, 2016 11:17 pm

Ja når man var sammen med en mand som Elijah var det bestemt en stor fordel for ikke at sige overlevelses nødvendighed, at man var stræk, et menneske eller andre dødelige væsner ville ikke overleve det her!

Hun mærkede hvordan han pressede hende ned i madressen hvilket blot fik hende til at smile for sig selv. Hendes støn blev langt mere skænre, næsten skrigende da han satte farten meget mere op. Hun en vampyr kunne gøre det han nu gjorde, og hun var vildt med det.
Hun krummede hårdt om hans lagen, og var faktisk i tvivl om hun havde revet hul i det.
Et højt og næsten befriende støn kom fra hende da han bankede hårdt op i hende og kom op i hende.

Hun faldt en smule sammen da han trak sig ud. Ja hun var stærtk, men når hendes partner var endnu stærkere, så var det svært for hende bare at være stærk.
Dog var hun mere end klar på mere.

Da han tog fat om hendes hals, og fik hende op og sidde. Hun så på ham da han sagde at hun skulle gøre den ren, et skævt smil bredte sig blot på hendes læber.

Hun bukkede hovedet, og begynde at slikke og sutte op af hans pik. indtil den var helt ren
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tors jan 21, 2016 11:49 pm

da hans pik var ren var han lidt forpustet hvis han selv skulle indrømme det, men han havde ikke tænkt sig at give op før han mindst havde gjordt hvert eneste hul af hendes beskidte. han smed hende tilbage på sengen, denne gang på ryggen og skubbede hendes ben ind over hende så hendes røvhul var helt synligt "hvad har vi her, lige et sted jeg godt kunne tænke mig at give et besøg" han tog sin hårde pik og bankede den ind i hendes røvhul, det var stramt men han kæmpede hele pikken ind i hende. Da han havde den inde var det ikke så svært mere, han begyndte roligt at støde i hende til at starte med min begyndte så at give den lidt mere fart og kraft mens hans fingre legede med hendes underliv i mens "ka du lide at blive røvpulet hva din frække lille vampyr tøs" han nød at snakke dirty til kvinder han var sammen med, specielt når han var bossen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 24, 2016 11:50 pm

Hun kom med en lyd da hun blev smildt ned i sengen igen, og hun mærkede hvordan han pressede hendes ben ned med hendes overkrop, det var da altid noget at hun var fleksibel. Hun hørte hvad han sagde, og smilede bare lidt tilfreds over det han sagde.
Der kom et ømt støn da han pressede sin hårde pik ind i hende, og helt i bund. Hun Bed sig i underlæben, og krummede lagnet under sig.

Han var jo ikke ligefrem lille, og det var måske ikke lige der hun var vandt til at blive taget. Hun stønnede højt da han satte farten om. Hun lagde hovedet tilbage, og stønnede, mens hun havde sine arme over hovedet, men dog stadig krummede lagnet.
Hun hørte hvad han sagde og smilede blot tændt "Jeg... er.. vild med det!" Sønnede hun
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man jan 25, 2016 12:07 am

den her kvinde var ustoppelig når det kom til sex, lige som Eli kunne lide sine kvinder, han blev ved med brutalt at støde i hendes røv, den var dejligt stram at kneppe så han blev ikke lige træt af den med det samme, han sænkende flere gange hastigheden på hans stød så han kunne nyde mere af hendes røv. Uden et ord lænede han sig mere ind over hende og borede sine fingre i hendes bløde kød på lårene "nu giver jeg den helt gas" han stødte hårdt i hende til at starte med før han satte farten op til umenneskelige hastigheder, han kunne mærke hvordan hendes røvhul begyndte at forme sig efter hans pik jo mere han gik til den på hende. hans brutale angreb på hende fortsatte i omkring 7 minutter før han til sidst ikke kunne holde til mere, han fyldte hende så meget op med sæd at da han endelig trak ud skød et langt stænk af sæd ud over hendes krop og et overflødigheds horn af sæd flød ud af det nu en smule løsere røvhul "sikke heldig jeg er, for at finde sådan en pige der kan holde til at blive kneppet så hårdt" han lagde sig ned på sengen "jeg tror jeg lige skal bruge et par minutter til at samle tropperne igen" han smilede før han fandt en pibe fra en skuffe sammen med noget tobak og tændte den.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Man jan 25, 2016 12:19 am

Der kom kun nydende støn fra hende, man kunne dog høre en snært at at det bestemt var strammere at have ham der end i hendes underliv.
Hun mærkede hvordan han borede sine finger ind i hendes lår. og ømmede en smule over det. Dog bredte der sig et tændt og tilfreds smil hos hende da han sagde at nu ville han give den gas.
Og det skulle hun da også lige love for at han gjorde!
Nogle høje og mere skingre støn kom fra hende, og hun nåede endda at få en orgasme imens, noget der var sært, for det havde hun nu aldrig prøvet mens hun blev kneppet der.

Hun krummede fungerne hårde om lagnet, og var allerede nu klar over at un havde boret fingerne igennem.
Da han kom, hev hun efter vejret fordi hun var forpustet. Da han trak sig ud, og der langede sæd på hende mave, for ikke at tale om det der gled ud af hendes nu gennemkneppede røvhul, følte hun sig et kort øjeblik temmelig beskidt, men på den anden side. Han bad hende vel gå i bad hvis det var det han ville have.

Hun så på ham da han lagde sig ned, og lød forbustet.
Hun smilede lidt da han tænde for piben. Hun tog den blidt ud af hans hånd, sugede lidt på den, og gav hende den tilbage mens vende benene ud over senge kangen. Hun gik over og tog et håndklæde der lå, og tørrede sin maven, og sine inderlår, hvor sæden var gledet ned af.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 26, 2016 11:20 pm

Eli smilede da hun tog hans pibe, det var ikke mange der syntes det var i god smag at ryge pibe mere, nutidens unge ville hellere bare ryge cigaretter, men for Eli var der noget ved at ryge pibe der virkede mere beroligende, han havde altid brudt sig om piben mere end noget andet efter tobakken's opdagelse. Eli var dog et vane dyr til kernen, han købte kun et bestemt mærke som havde produceret lige siden 1880, det var lidt nostalgisk hver gang han fyrede op under den gamle pibe med "Orsons tobacco" i og han mindes tider der var enklere i hans liv, hvor han bare kunne rende rundt og være en knægt.

Da Tobakken var ved at være færdig i hans pibe så han på den nøgne Rosalina "jeg tror det er tid til at du skal renses lidt af for alt den sæd to har taget ind" han smilede frækt før han rejste sig fra sin seng og hev hende op i armen og førte hende med ud i et side rum som var et stort bad, bruseren var indbygget så vandet kom ned fra loftet over alt i bruse kabinen "vask dig grundigt ellers bliver jeg jo nød til at straffe dig" han blinkede til hende og stod lænet op af dørkarmen og så på hende med et frækt smil.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 26, 2016 11:34 pm

Hun havde nu ikke noget imod piber, men egentlig heller ikke andet, sigar og cigaratter kunne hun også ryge, det var nu ikke noget hun gjorde sig så meget i. Det var sjældent hun røg, men det skete da en gang i mellem.
Hun vende blikket mod ham da han sagde at hun skulle vasket ren fra alt det sæd. ”det ville bestemt være dejligt” sagde hun med et roligt smil. Hun så en smule overrasket ud da han tog hende op i sine arme, og hun lagde armene lidt om hans nakke. Hun tog sig selv lidt i at læne sig ind mod ham, indhalere hans duft. Hun havde altid elsket duften af en mand efter sex.
Selvom de fleste ville syntes det var klamt. En blanding af sved og sæd. Og så bare deres krops duft. Men det til sammen gav en utrolig maskulin lugt, som hun altid nød.
Da han satte hende ned, og sagde at hun skulle vaske sig ordenligt ellers ville hun blive straffet, så hun om med ham med et lumsk smil. ”lover du det?” grinte hun bare, og tænde for vandet.

Hun lagde hovedet tilbage og lod vandet regne ned over hende. Det var dejligt forfriskende. Hun fandt noget sæbe, og begynde at skumme sig ind, på maven, armene lårene. Dog vende hendes blik sig diskret mod ham med et skævt smil.
Hun tog sæbe på hænderne, og begynde så at massere hendes bryster ind i sæben. Hun bed sig let i læben, og nød det faktisk, og det var tydeligt at hun legede lige så meget med dem som at sæbe dem ind.
Hun lod en hånd glide ned til sit underlig, og begynde at gøre det samme der, hvilket fremtryllede nogle lette og søde støn hos hende. Hun lod sine finger glide op i hende selv mens hun brugte den anden til sine bryster.

Efter noget tid, lod hun hånden fra bryste glide om mod hendes baller, og op til hende røv, som hun gav samme tur som sit skridt. Nogle finger op, og sæbe ind.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs jan 26, 2016 11:49 pm

at se en kvinde give sig selv nydelse på den måde var nu meget forfriskende, han kunne mærke at hans pik var klar til mere action men han ville ikke lade den komme til endnu. han ventede roligt mens han så hende tilfredsstille sig selv og ventede på hun gjorde sig færdig før han roligt gik hen til hende "sikke en liderlig pige du er, jeg må hellere give dig noget straf for at tilfredsstille dig selv uden mig" hans smil var der stadig selv om han tog fat i hendes nakke og trak hende med sig.

han rullede en buk ud på midten af gulvet hvor der var frit og der efter satte hende op på den og spændte hende fast din staf bliver ti slag i røven, for hvert af dem vil jeg høre dig sige "jeg er en liderlig vampyrslut" han smilede stadig mens han gik over til sin væg med fine ride piske, og valgte en med en god længde før han gik tilbage "har du forstået det?" han smilede stadig roligt til hende men det sex lystende blik var stadig bag hans smil og i hans øjne.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Ons jan 27, 2016 11:10 am

Rosallina var meget bevist om hendes krop, om sit udssende, og at hun så godt ud. Derfor havde hun heller ingen kvaler over at stå her og tilfredsstille sig selv overfor ham.
Hun måtte da også indrømme at hun nød det selv, og hvorfor skulle hun ikke det?. Hun så på ham da han kom hen til hende, og hun smilede roligt.
Hun pressede sig op mod ham da han kom hem til hende, og smilede blot tændt da hun hørte hvad han sagde. Hun lagde armene om hans nakke, og pressede kroppen mod ham "mmmh.. Men du nød jo synet kære Elijah" sagde hun bare kælendt og nappede ham lidt i øreflippen.

En blid knurren kom fra hende da han tog fat i hendes nakke. Hun fulgte med ham, og lod ham spænde hende fast. Hun lyttede til han sagde, og smilede bare lidt for sig selv hmm så han ville også have hende til at sige den slags. Hun løftede numsen så meget hun kunne, så han medre kunne ramme hendes numse. "mmh bare rolig jeg har foratået" sagde hun med en kælen stemme. Hun havde bestemt ikke noget imod at få lidt pisk her og der. Hun healede jo.
Vis brugerens profil
Eli

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Søn jan 31, 2016 10:44 pm

oh godt, en der hørte efter. Han smilede frækt til hende før han bøjede pisken roligt for at tjekke dens fleksibilitet. Han lod læder stroppen glide hen over hendes meget gode røv og op af hendes ryg hvorefter han lod den glide ned på røven igen og smækkede hende meget hårdt. Han smilede roligt til den sexede vampyr tøs der lå fast spændt hen over en af hans bukke, magten tændte ham dybt, han kunne mærke suset af adrenalin når han slog nogen ud af ren magt. Han stillede sig roligt om foran hende med et smil så han kunne se ned over hendes krop og det røde mærke der formede sig på hendes røv. Han var helt hård og han holdt sin pik drillende kun2 centimeter fra hendes mund mens han gav hende et slag til. Det var sjovt at drille hende, han smilede roligt mens han gav hende flere smæk men holdt hans pik kun lige uden for hendes rækkevidde "hvis du vil have den må du tigge meget" han smilede til hende roligt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    Tirs feb 02, 2016 4:01 pm

Hun sukkede stille da hun mærkede hvordan pisken blev kørt op af hendes røv, og op af ryggen. Der kom et højt, overrasket og ømt støn fra hende da hun mærkede smækket mod hendes balle.
De fleste ville nok finde det her yderst ubehageligt! At blive straffet, slået og pint. Men for hende, var det blot en del af legen. En leg hvor hun absolut ingen magt havde, eller nogle form for stemme.
klart nok ville hun væk, ville det kunne lade sig gøre. Det var jo netop en aftale. Ja nu hun var her, var det hans ord der var lov. Men når de gik hver til sit, kunne hun jo bare vælge ikke at komme mere.

Hun betragtede ham som han stillede sig om foran hende. Hun kunne mærke hvordan hans blik vandrede over hende, og der hvor de fleste kvinder ville føle sig krænket, blev hun blot tændt af det. Hun elskede at blive betragtet. Måske en selvoptaget egenskab, men hvorfor ikke være stolt når man vidste at man var værd at kigge på.
Hun hørte hvad han sagde, og trak lidt på smilebåndet ”de er virkelig vild med at det tiggeri hva?” drillede hun lidt.

Hun havde da udeværket lagt mærke til hvor tæt han stod med sin pik. Og det drilsk smil kom over hendes læber. ”hmm det ville da ellers være så meget nemmere bare at…” Hun stak sin tunge ud, og ramte hun lidt med spidsen af den på hans pikhoved.
Hun var ret sikker på at dette ville udløse et eller andet. Inden, ville han slå hende igen, hvilket han sikkert ville gøre under alle omstændigheder. Ellers, ville han tvinge hende til at blowjob.. eller en tredje. Han havde jo allerede bevis at han kunne overraske hende. Men hun var heldigvis en åben sindet pige
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: a pleasant agreement - Eli (XXX)    

a pleasant agreement - Eli (XXX)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next