Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 a new pet?//amalie

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptySøn Jan 17, 2016 3:11 am

S: little Mac's cafe
T: 13.00
O: meget få folk, en servitrice der tager folks ordre, båse langs vægen og en
V: solrigt
P: en dybhavs blå skjorte med en læderjakke ud over der er forret på indersiden og et par blå jeans på samt et par sorte støvler

Elijah Mars, en mand som mange kendte til fra det offentlige og fra sladderblade. Mange påstod at kende ham men de fleste gjorde virkelig, han havde tre søskende men han havde også et par kvinder der kendte ham meget intimt på en mere regulær basis. Han var dog på jagt efter en ny partner, han havde kigget lidt rundt omkring på forskellige forumer for mere interessante partnere, og han så ud til at have fundet lige en der fandt hans interesse, en pige der var til Pet play. Ikke noget som Elijah var meget bekendt med men det lød nu meget interessant hvis hans research havde været rigtig. Han ville nok ikke indrømme det men han var spændt på dette møde med hende. Han tog en tår af den kaffe han havde bestilt og skannede rummet fra den bås han sad i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 6:37 pm

Amalie havde stødt ind i en mand på et forum som hun var faldet i snak med. Han havde virket sådan okay spændende at skrive med, og de havde derfor aftalt at mødes, hvilket hun egentlig var yderst nervøs over. Tænk nu hivs han gjorde hende noget på nogle måde? Det kunne hun jo ikke sige, for hun kendte ham ikke. Han havde til at starte med, gerne vil mødes i hans lejlighed, men det turde Amalie ikke, og de var derfor blevet enige om, at mødes på en lille cafe i stedet, og se hvad der ville ske og sådan. Hun var spændt, og det var lige før hun ikke helt vidste om hun turde tage af sted, men endte med at overtale sig selv, til at gøre det. Hun var ikke helt sikker på, om hun skulle tage sit catgear på eller ikke. Ville hun gerne have folks opmærksomhed, for det vil hun jo få, hvis hun tog det på? Det endte med, at hun valgte ikke lige at tage det på. Hun fandt en sort bluse og nogle blå cowboybukser, som hun tog på. Hun havde også sit halsbånd på, som blot var et lyseblåt med en sløjfe og en klokke på. Dette halsbånd betød dog ikke, at nogle ejede hende. Hun havde det kun, fordi hun syntes om det, og syntes det var vildt cute.

Hun begav sig af sted mod det sted, som de skulle mødes. Hun var dog ikke helt sikker på, hvordan han så ud, men havde en ide om hun nok havde set ham før et eller andet sted nok? Hans navn havde i hvert fald sagt hende et eller andet, men hun var ikke lige helt sikker på, hvad det sagde hende.
Hun nåede frem til cafeen, og så sig lidt rundt der inde, for at se, om hun måske kunne få øje på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 10:55 pm

Elijah sad med sin kaffe og rørte fraværende rundt i den mens hans hoved hvilede på hans hånd, en gang i mellem kiggende op på døren men uden held, han havde set nogle få billeder af Amalie som hun hed men ind til videre havde han ikke spottet hende. Han var begyndt at føle sig som om han var blevet brændt af da den lille klokke over døren kimede igen, han så op og genkendte ansigtet, sammen med kroppen der fulgte med den, han gav et lille smil før han rejste sig op "Amalie, her over" Eli var rolig da han stod der, resten af gæsterne gav ingen tegn på at stoppe op og kigge efter ham, det føltes rart på en måde ikke at være midt punktet.

han vinkede hende hen til sin bås før han satte sig ind til vægen igen så han ikke kunne ses fra vinduerne. Paranoiaen var en del af hans daglige liv, og han var sikker på at på et tidspunkt ville det slå klik for Amalie hvem han var, han håbede bare at der gik lidt tid eller hun måske ikke var så hurtig til at genkende ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 11:05 pm

Hun var næsten lige kommet ind af døren, da hun hørte en stemme sige sit navn. Det var garanteret Eli, så hun så i retningen af der hvor stemmen var kommet fra, og fik nu øje på ham. Smilede genert og gik over mod ham. Over mod den bås han havde valt at sidde i, hvilket egentlig ikke gjorde hende det store. "Hej Eli?" sagde hun let tøvende og nervøst, inden hun forsigtigt satte sig ned. Så lidt rundt inden hun lod blikket falde på ham. Hun bed sig i læben, og anede ikke helt hvad hun skulle sige til ham. Hvad skulle man sige til en mand, man havde mødt over nettet? Hun valgte i stedet, at lade ham starte med, at finde på noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 11:14 pm

Eli kunne godt se hun var lidt på den forkerte ende af det hele, så i stedet lagde han ud med at snakke "en skam du ikke har taget dit gear på, jeg syntes du er kønnere med det på" han havde snakket med hende om at han syntes de billeder hun havde var meget søde med det katte gear hun havde på i dem, et lille suk kom fra ham "det er lidt akavet at spørge om men, har du en ejer... jeg mener, du har et halsbånd og det hele, og jeg er ikke en der ville gå efter en der er optaget" han kløede sig lidt i nakken for at vise han ikke var så sikker på dette her. Det var øvet meget, han havde fortalt en lille hvid løgn der, selv hvis hun havde en ejer ville det nok ikke have stoppet ham"...og hvis du nu ikke har... nej bare glem det" han var ikke sikker på hun ville sige ja, men hun virkede meget interesseret i det da de snakkede sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 11:25 pm

Det at han lagde ud med at snakke, gjorde hende en del mere rolig. Hun hørte det han sagde, og så let ned i bordet med et svagt smil. "U.. undskyld. Overvejede det lidt, men.." hun sukkede og så forsigtigt op på ham. Hun skulle nok tage det på næste gang, hvis der da blev en næste gang? Hans næste spørgsmål kom lidt bag på hende, og hun bed sig igen i læben. "Om jeg har en ejer? Øm ne.. nej sys bare det var cute, og det passer med min stil. Men nej, ingen ejer." Hun hørte hans ufærdige sætning, og så på ham. "Hvis jeg ikke har, hvad så?" spurgte hun forsigtigt. Vil han spørge, om han så måtte være hendes ejer mon? Hvis det var det, han ville, så var hun ikke helt sikker på svaret dog. Hun vil først lære ham bedre at kende. Hun vil ikke lade hvem som helst blive sin ejer, af frygt for, at vedkommende ikke var god nok til det. Hun vil helst have en, som behandlede hende ordentlig, og på en måde hun kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 21, 2016 11:35 pm

han så på hende med de klare blå øjne der havde fået så mange kvinder til at dåne gennem tiden "undskyld, det var ikke noget, jeg ville ikke tro du ville have en som mig til ejer lige efter du havde mødt mig, du kender ikke en gang mit fulde navn" han kløede sig lidt mere i nakken, han syntes nu hun var rimelig lækker for et menneske "lad mig starte helt forfra nu, jeg er Elijah Angelfaust Mars" han sagde det med lidt stolthed i stemmen og ventede på at tiøren faldt, han var ikke meget i medierne, det var mere hans mindre søskende der endte i sladderblade efter som Elijah selv havde gjort det meget klart at han ville sørge for at folk der tog billeder af ham ville have meget svært ved at finde arbejde nogen steder igen. Han havde en meget lang blacklist over folk som han havde ødelagt komplet, men dette var meget tysset ned i medierne, så han lignede bare en hver anden CEO af et firma. Dog havde han lavet en lille session af fotos til en række forsider omkring Mars familien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptySøn Jan 24, 2016 8:48 pm

Et lille ryst kom fra hendes hoved ved det han sagde. Han havde da helt ret i det. "Det har du ret i sir." sagde hun stille. Hun vil ikke bare lade ham blive hendes eger sådan uden videre. Der skulle en del mere til nok. Da han sagde sit navn, var der noget som sagde hende noget mere. Havde han været i et eller andet blad eller noget? Sikkert. Hun læste ikke så mange blade eller aviser hvis hun skulle være ærlig. Hun bed sig lidt usikkert i læben. "Dit navn siger mig et eller andet, så gætter på du er kendt? Læser ikke nok blade eller aviser til helt at vide hvor fra, så undskyld." Det sidste mumlede hun stille. Var usikker på, om han vil blive skuffet over, hun ikke lige helt anede hvem han var? Hun kunne godt høre på hans stemme, at han var stolt over sit navn, og det var også derfor, hun ikke var glad for, at hun ikke helt var sikker på, hvem han var, ud over han sikket var kendt for et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptySøn Jan 24, 2016 11:47 pm

Eli kunne ikke andet end at give et lille grin fra sig "det er faktisk meget forfriskende, men for at give dig lidt hjælp til at sætte mit navn fast" han smilede og trak et lille visit kort frem, meget fancy med blod rød skrift på en æggehvid kort hvor der stod "Elijah Angelfaust Mars, hovedchef, Mars incorperated" han smilede lidt mere til hende "nu ved du nok hvem jeg er, men jeg ved ikke så meget om dig, hvem du er, hvor du arbejder, hvad slags musik du kan lide" han smilede lidt og drak det sidste af sin kaffe før han viftede efter at få en ny en til little Mac. Han så på Amalie igen "føl dig fri til at spørge om hvad som helst du føler for" han lænede sig tilbage mere afslappet end før, han var ikke glad for at lyve over for folk men hende her havde overrasket ham ved ikke at kende ham med det samme, han fandt hende fascinerende end før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Jan 25, 2016 12:18 am

Let usikkert bed hun sig i læben, men smilede da han sagde, at det var forfriskende. Da han rakte hende visitkortet, tog hun imod det, og læste på det. Hvorfor skulle det stå med blod rød skrift? Det undrede hun sig egentlig en smule over, men han kunne vel lide det på den måde, så hvorfor stille spørgsmålstegn ved det? Hun gengælde hans smil, da han smilede til hende, og hun lyttede roligt til det, han sagde til hende. Bed sig igen i læben. "Øm, mit navn er Amalie. Vidste du nok godt i forvejen. Jeg arbejder på en cafe i byen her, og musik? Hm.. Lidt af hvert faktisk. Er ikke som sådan kræsen. Der er selvfølelig nogle sange og sådan som jeg ikke kan fordrage, men nægter at tro, at der er nogle som kan lide alle numre i hele verden." lo hun lidt. Det var jo sandt nok. Man kunne vel altid finde en sang, som folk ikke kunne lide et eller andet sted nok. Hun satte sig en smule bedre til rette på stolen, og så på ham. Overvejede lidt hvad hun skulle sige. Endte dog med at spørge ham. "Hvad kan du selv lide af musik?" Nu de jo alligevel var inde på det emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Jan 26, 2016 11:29 pm

han smilede lidt og gav et lille grin fra sig da hun sagde sin mening om musik "jeg er skam meget enig, dog er jeg selv mere af en klassisk støbning. Jeg nyder klassiske komponister, dog er jeg også en stor Jazz og blues tilhænger, stortset alt der er afslappende og godt at læse bøger til" han smilede og så op da hans næste kop kaffe kom over på bordet "bare bestil hvad du vil have, jeg giver denne gang" han smilede lidt og tog en tår af den varme kaffe. Han satte koppen igen og trak sit eget lommetørklæde og duppede mælke overskægget væk "men som sagt er jeg en meget habil læser, jeg har en meget stor samling, jeg tror min holdning til bøger er den samme som du har til musik, der vil ikke være en mand der vil elske alle bøger i verden, men jeg har læst mange af dem og jeg har kun fundet få jeg ikke kunne fordrage" Eli tænkte kort tilbage på alle de bøger som ikke havde faldet i god jord hos ham men rystede tanken væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Jan 26, 2016 11:46 pm

Roligt lyttede hun til det han sagde. Han kunne bedre lide klassisk? Hun havde ikke hørt så meget klassisk måtte hun nok indrømme. "Jeg har ikke hørt så meget af den slags musik, så er ikke helt sikker på, om jeg vil kunne lide det?" sagde hun med en stille stemme, og så på ham.
Da en tjener kom over med Elis kaffe, så hun stille på tjeneren, og hørte hvad han sagde. Hun vendte hurtigt blikket mod Eli og hendes øje lyste en smule af begejstring. "Må jeg? Kan jeg få en cola?" Hun smilede sødt til ham, og det var let at se, at hun var begejstret over det. Hun måtte få hvad hun ville, og han betalte? Hun var dog ikke ude på blot at bruge hans penge, men det var da rart, at nogle betalte for en nogle gange.
Hun lyttede til det Eli fortalte, at han læste en del, og at der var nogle bøger, som ikke lige havde faldet i hans smag, og at han gav hende ret i, at der altid var noget, som ikke lige vil falde i ens smag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Jan 26, 2016 11:57 pm

han kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes entutiasme, for ham var det her ikke en gang en prik på selv den mest fintunede radar så at betale for det her var ingenting. Han smilede bare roligt til hende "undskyld, men jeg syntes det var lidt nuttet den måde du sagde det på, jeg har ikke mødt en der var så entutiastisk over en cola før" han smilede glad til hende "jeg har masser af penge så det her ville ikke være noget problem at betale for dig her" han smilede roligt "hvad fortrækker du at gøre som noget sjovt, du ved, ud over at være kat" han smilede lidt roligt "jeg er selv den mere rolige type der nyder at læse ved pejsen med noget god musik, men hvad med dig selv" han smilede til hende og krydsede sine ben under bordpladen og tog en tår mere af sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTors Jan 28, 2016 12:03 am

Da han grinede over hende, så hun ned i bordet meget genert. Hun burde ikke ha reageret på den måde som hun havde gjort. Det havde været en for barnlig måde at reagere på det. Hun bed sig i læben over det. Lyttede til det han sagde. Det havde været en nuttet måde? Hun rødmede en smule over det. Var ikke sikker på, hvordan hun helt skulle reagere på det.
Da han fortalte hende, at havde massere af penge, så det ikke ville være et problem at betale for hende, så på forsigtigt på ham. Hun vil helts ikke udstå som at hun ville bruge alle hans penge eller noget. "Tak. Vil bare ikke virke som en, som kun er ude efter penge, for det er jeg ikke." sagde hun og bed sig i læben. Det her var en smule mærkeligt syntes hun. Dog smilede hun roligt tilbage til ham.
Da han spurgte hvad hun fortrak at lave, ud over at lege en kat, bed hun sig i læben. Den skulle hun lige tænke lidt over, men svarede ham så. "Se film. Elsker film." hun smilede stort over det. Hun vidste hun vil elske at ligge og putte til en film, men vil han mon være med på den? Et sted håbede hun det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptySøn Jan 31, 2016 11:15 pm

Eli lænede sig tilbage i sin stol og kiggede op i loftet lidt drømmende "ah film, jeg har brugt mange timer på at se de levende billeder danse foran mig, fortælle historier, løse mysterier, afhandle moraler. Jeg er en mand af litteratur men hvis jeg skulle vælge en anden plads ville film være et klart andet valg" han smilede roligt til hende som han fortsatte og så på hende "jeg er en stor fan af stille aftner, jeg er bange for at klubber har gået min generation forbi" hans "generation" var i den tidlige middelalder, der var ikke mange klubber tilbage den gang så han havde aldrig set det praktiske i at være i et lokale med alt for høj musik, dyre drinks og vilde mennesker. Han var en gammel mand kunne han mærke hver gang han snakkede med andre folk der ikke var lige så gammel som ham. "jeg nyder mest af alt bare hygge når det kommer til en date, for eksempel at tage en smuk pige med på en cafe som jeg elsker i håbet om hun vil med op i min lejlighed" han smilede lidt vidende til den sidste kommentar "jeg driller bare, i hvert fald med den sidste del indtil vidre" han smilede roligt og tog en tår af sin kaffe igen, han var ikke glad for akavede stilheder så han håbede hun ville fortsætte samtalen så det ikke bare var ham der snakkede "hvad ønsker du i en eger?" han så på hende roligt nu med lidt alvor i stemmen men kun fordi han ville have et ordenligt svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Feb 01, 2016 9:38 pm

Hun sad og så på ham, som han lænede sig tilbage i stolen, og det lignede han så film for sit indre blik. Hun hørte også det som han fortalte med film, og smilede lidt over det. Hun lod sin tunge kort fugte sine læber, da han fortalte han var til stille aftener. Det var hun også selv. Det med klubber syntes hun var kedeligt, specielt fordi hun aldrig havde nogle at snakke med der, og musikken var for høj. Hun var ikke glad for alt for høj musik. Hun elskede musik, dog ikke når det var så højt det kunne give hovedpine. "Jeg kan heller ikke se det sjove i det." indrømmede hun, og bed sig i underlæben.

Det neste han fortalte, fik hende til at fnise ganske let. "Nu må vi se om du får mig med hjem eller ikke" sagde hun, og så en smule drillende på ham. "Hvis du er heldig, kunne det være du kunne få hende overtalt" Hun var endnu ikke helt sikker på, om hun ture tage med ham hjem, eller om hun skulle lade være. Han virkede da meget sød end til videre.
Hun tænkte lidt over hans næste spørgsmål. "Han skal tage sig ordentlig af mig, og ikke være ond mod mig på nogle måde, selvfølelig. Dog må han godt opdrage en smule på mig, hvis han syntes jeg er uartig eller noget. Han må gerne forkæle mig men vil også gerne have regler. Vil dog være med til at bestemme dem så de ikke bliver for uretfærdige for mig." hun bed sig i læben og tænkte lidt mere. Hvad var der ellers? "Øm.. Jeg ved ikke lige hvad der ellers er. Der er sikkert et eller andet mere, men kan ikke lige komme på det lige nu." sagde hun roligt, og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Feb 01, 2016 10:40 pm

han smilede til hende roligt og drak det sidste af sin kaffe. Han rakte ind i sin inderlomme og fandt et lomme ur frem fra lommen og så på viserne "jeg er villig til at blive den slags herre, faktisk passer det på mange af mine grundpræncipper for kæledyr" han smilede "men er der en chance for vi kan snakke om dette oppe i min lejlighed, jeg er bange for at stedet her lukker om 10 minutter" han så på hende med et venligt blik og et smil på læben, før han holdt sin hånd over sit bryst "jeg sværger at jeg ikke vil gøre noget med mindre en kontrakt bliver underskrevet" han smilede venligt før han lod sine albuer hvile i bordet og hans finger var flettede mens han ventede på hendes svar. dette var ret vitigt, hvis hun stolede nok på ham til at gøre dette var der måske håb for en kontrakt kunne underskrives.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Feb 01, 2016 11:07 pm

Mens han så hvad tiden var, så hun lidt på ham. Prøvede stadig at finde ud af, hvad hun helt syntes om ham. Skulle hun stole på ham? Hun hørte hvad han sagde, at han var villig til at blive den slags Herre, og hun smilede lidt over det. Bed sig dog i læben da han sagde stedet her snart ville lukke, og om hun vil med ham op i hans lejlighed. Skulle hun? Hun overvejede det lidt, inden hun valgte at nikke efter hun havde hørt det næste han sagde. "Jeg vil gerne med." sagde hun med en forsigtig stemme, og så på ham. Håbede virkelig ikke, at hun vil fortryde det her senere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Feb 01, 2016 11:34 pm

Eli rejste sig med et bredt smil "jamen hvorfor så ikke komme afsted" han smilede til hende og tog hendes hånd blidt før han gik ud af cafeen og over på den anden side af vejen til et meget fornemt lejligheds kompleks "nu må du ikke tænke at jeg havde planlagt at få dig op i min lejlighed med at have den så tæt på vores mødested" han grinte lidt og låste sig ind som han begyndte at mærke lidt regn dråber og skyer begyndte at samle sig "jeg bor på øverste sal så bare gå i forvejen" han smilede til hende som han låste døren efter sig og fulgte derefter efter hende op af trapperne. Han nød nu udsigten af svejende hofter kun en meter fra ham men han holdt sig til sin aftale for nu, han gik roligt op til sin lejlighed og låste døren op "damerne først"

hans lejlighed var utroligt nydeligt opdækket, han havde store reoler med bøger i forskellige aldre fra 1910 til 2015, han havde et rent køkken som lå sammen med hans læse stue og man kunne lidt skimte hans sove værelse hvor et stort plasma tv hang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyMan Feb 01, 2016 11:53 pm

Amalie fugtede nervøst sine læber, og så hans smil da han rejste sig op. Rejste sig selv op, og mærkede han tog hendes hånd. Hun så ned på deres hænder, og så op på ham igen. Dog havde hun intet imod han tog hendes hånd, og hun fulgte med ham ud. Da hun opdagede hvor tæt på han boede, faktisk bare over på den anden side, var der noget der føltes underlig? Havde han planlagt det her? At hun tog med ham hjem? Hun hørte hvad han sagde, og bed sig i læben. Kunne han læse hendes tanker? Hun så op på ham, men gik ind, da han låste op. Nikkede til det han sagde, og begyndte at gå op af alle de fucking mange trapper. Hvorfor var der så mange? Dog viste hun ikke tegn på, at det var hårdt at gå så højt op. Hvordan kunne han holde det ud?
Da de kom helt op, ventede hun roligt mens han låste op, og gik ind. "Tak" hun smilede til ham, da hun gik forbi ham. Smed sin jakke og sko, og gik ind i hans stue, og så sig lidt om. Der var godt nok rent her, og de fleste vil ikke tro, at det kun var ham som boede her. Hun vente sig mod ham. "Bor du alene her, eller har du nogle til at gøre rent for dig?" ville hun vide, inden hun så sig om igen, og gik over til hans bøger. Waw, han havde bøger fra 1910? "Hvor har du de bøger fra? De er så gamle?" sagde hun, og vente sig igen mod ham med et nysgerrigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Feb 02, 2016 12:24 am

han smilede lidt "det her er mit hjem væk fra hjemmet så at sige, jeg nyder at være her. Det er et sted jeg kan være mig selv uden at folk skal komme og plage mig" han grinte lidt over hendes reaktion på hans bibliotek "jeg købte dem da de kom ud og har holdt dem i god stand lige siden" han så først på hende med et alvorligt blik før det forsvandt i et grin "jeg laver gas, de kostede mig en formue på nettet, men jeg er en stor literatur fan" han smilede roligt og gik hen til hende "jeg ville gerne snakke med dig om hele denne herre debat, og jeg er klar på at lave en kontrakt hvis du er det kære Amalie" han smilede roligt til hende og rakte hende en hånd i gestus, måske ville han give hende et nyt halsbånd, et lidt pænere med diamander, hvis hun da gik med til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Feb 02, 2016 9:13 am

Hun nikkede roligt til det som han fortalte hende, og så lidt mere rundt i hans lejlighed. Dog da han sagde, at han havde købt bøgerne da de kom ud, stirrede hun på ham som om han var åndssvag. Han..? Hun måbede af det. Han kunne ikke være så gammel vel? så vil han være over 100 år, og han lignede kun en som var i starten af 20'erne. Hun kendte ikke til det overnaturlige. Hun troede kun der var mennesker. Da hans alvorlige blik forvandlede sig til et grin i stedet, smilede hun lidt til ham. "Selvfølelig. Så gammel er du jo heller ikke"
Da han gik over til hende, så hun op på ham med et roligt blik. Hørte hvad han sagde. Hun bed sig i læben. Hun havde ikke haft i tankerne at lave en kontrakt til det, men hvis han bedre kunne lide det sådan? Hun smilede forsigtigt til ham, og så på hans hånd da han rakte den frem mod hende. Hun tog den roligt, og vil følge efter ham, hvor han end vil hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Feb 02, 2016 10:13 pm

han smilede over at hun troede på hvad han sagde og tog hans hånd, han satte sig ved køkkenbordet med hende på den anden side "det er ikke så meget for mig men mere for din egen skyld så vi sætter dine grænser" han smilede roligt og formulerede en kontrakt der var smukt skrevet i hånden. Den dækkede alt det som Amalie gerne ville have en herre, han gav hende et smil og aede hendes hånd "føl dig fri til at læse det igennem før du skriver under på det" han smilede og vendte sig rund i stolen for at tage en sodavand ud af køleskabet "vil du have noget der inde?" han smilede roligt til hende og ventede på hendes svar, der var mange forskellige drikkevare i hans køleskab siden han ikke så tit bare lavede mad her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Feb 02, 2016 10:51 pm

Roligt satte hun sig ned ved siden af ham. Lyttede til det han sagde, og nikkede stille. Bed sig i læben og så på kontrakten han fandt frem. Havde han allerede lavet en? Han havde vel planlagt det her temmelig meget. Eller han havde måske håbet på, at få hende? Hun følte sig nervøs nu. Hun smilede forsigtigt da hun mærkede han aede hendes hånd. Så ned på papiret, og begyndte at læse den igennem. Der var dog mere hun vil have på den, så som hårde og bløde grænser og sådan noget, så han kunne vide, hvad hun ikke ville gå med til at gøre.
Da han snakkede til hende, så hun op på ham, og bed sig i læben. "Øm en cola tak" sagde hun forsigtigt. Hun smilede tilbage til ham. Tog imod colaen da hun fik den. "Der mangler en smule nok. Grænser og sådan noget?" sagde hun stille. Det skulle de også blive enige om, da hun ikke vil have, han gjorde alt med hende, bare fordi hun jo havde skrevet under på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie EmptyTirs Feb 02, 2016 11:01 pm

han smilede roligt til hende "jeg er meget villig til at diskutere grænser med dig, og jeg er meget glad for at du vil tilføje det" han satte en cola på bordet "så fortæl mig dine grænser og jeg skal love ikke at krydse dem så godt jeg kan" han smilede til hende og holdt sin hånd på sit hjerte med et smil før han drak lidt af sin cola "som du også kan se har jeg sat det sådan at "opdragelse" er kun til tilrettelse og intet stort fysisk" han smilede til hende roligt "jeg er meget glad for at du tager dette seriøst" han smilede til hende og aede hendes hånd "bare skriv under så snakker vi om dine grænser" han så på hende med de krystal blå øjne der kiggede dybt ind i hendes, han ville ikke bruge sin evne på hende, hun skulle selv ville dette her, det ville være rart at have en der frivilligt var ved hans side.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





a new pet?//amalie Empty
IndlægEmne: Sv: a new pet?//amalie   a new pet?//amalie Empty

Tilbage til toppen Go down
 
a new pet?//amalie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Hovedstaden: The King Quarter :: Det nordlige The King Quarter :: Dove St.-
Gå til: