Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Elians Instagram
Today at 9:37 pm by Elian

» Masked and hidden [Chloe][xxx]
Today at 9:35 pm by Chloe

» ☾ Something worth my time (Ari)
Today at 9:31 pm by Ari

» My knight in shining armour - Wesley
Today at 9:08 pm by Lily

» Who told you I was death?! - zachary
Today at 9:03 pm by Mark

» Long way ahead (England) - Lucian
Today at 8:59 pm by Lucian

» Tonen i chatten & Andet [Admin nyhed]
Today at 8:58 pm by Lilith

» I Would for You - Roy
Today at 8:55 pm by Calla

» You're a goof, y'know? - Elliot
Today at 8:54 pm by Elliot

Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Lucian

Luca

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 282 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Stiles

Vores brugere har i alt skrevet 13900 indlæg in 1118 subjects

Share | 

Can you give me a Job? - Sean

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 7:45 pm

tid: 16:20
Sted: Sean's Restaurant
VejrOverskydet men tørt

Det var en temmelig kedelig dag, kedelig Vejr, ikke ret mange mennesker i gaden, selv timerne havde været kedelige i dag! Det lovede ikke til at blive en af de der sjove og festlige dage!
Dog havde hun ikke tænkt sig at brokke sig! Hun skulle jo bare være glad for at hun havde mulighed for at gå rundt her ude midt på dagen!

og hun gjorde også alt hun kunne for at være positiv! Især fordi hun lige nu var på vej ind til gågaden her i Gaia. Mod en rasturan for at søge arbejde!
Hun havde godt nok et arbejde i den caffee hendes "familie" ejede, men da hun gerne ville noget mere. Nemlig ende med at have sit eget sted, mente Reymond (hendes skaber) at det var på tide for hende at finde et sted der kunne åbne de muligheder for hende på et senere tidspunkt!

Det var ikke ligefrem varm udenfor! Okay måske var hun selv en smule uden om det ud fra det outfit hun havde på, men det var nu engang hendes stil, og hun mente også at det var vigtigt at have noget pænt på når man skulle give et godt indtryk!.

Hun kom ind på resturanten, og så sig lidt op. Hold da op det så ud til at være en dyr en af slagsen. Reymond havde talt godt om den, og sagt at han og Katty has mage tit kom her, når det havde "forælde" tid.
Hm! Han havde da aldrig haft hende og de andre med her ind!
Han havde sagt at hun skulle spørge efter en.. MR. Walter. Men lige HVOR hun skulle spørge henne anede hun ikke
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 8:00 pm

Sean stod i baren og var i gang med at tørre nogle glas af, da en ung kvinde kom ind af døren. Velklædt, men ikke den typiske kunde han så her, for det meste var det par eller rige familier, aldrig folk der var alene? Men en gang skulle være den første gang. Han gned glasset lidt mere med et fast blik på hende, inden han satte det ned smid, viskestykket og rettede på sin hvide skjorte. Han kørte kort en hånd igennem sit hår og gik hen mod hende. " kan jeg hjælpe dem med noget frøken? " spurgte han og smilede venligt, og klappede hænderne sammen og gned dem lidt mod hinanden.

Der havde ikke været særlig mange kunder her til eftermiddag, de kom først om aften. Så derfor havde han selv taget jobbet som vært for en gangs skyld, ellers sad han på kontor eller stod i køkkenet. Men det var dejligt med noget variation en gang i mellem så det ikke blev for meget rutine som før hen.

" som de ser er der rigeligt med plads, så hvis de ønsker et specielt bord er de velkommen til at bare vælge." Han kiggede lidt og af ned af hende. Et lidt pudsigt outfit hvis man tænkte over vejret, men det var kvinder i nødskal. Ikke noget negativt, men utroligt de kunne? Han smilede stadig for at give den bedst mulig service.
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 8:12 pm

Rasallina lagde mærke til en mand der kom hen imod hende. Det måtte enden være værten eller en tjener. Hm ikke værst! *NEJ! NEJ! NEJ Rosallina!.. Du er her på grund af et job ikke for at flirte* Hun smilede høflig og mildt da han kom over til hende.
Hun samlede sine hænder foran sig, og så på ham "Faktisk... så ville jeg gerne tale med en MR. Walter.. Sean Walter var det vidst" Sagde hun med en mild stemme.
Hun så lidt på ham og kørte kort en tåt om bag øret inden hun atter samlede hænderne foran sig.

Hmm måske skulle hun forklare hvad det drejede sig om, bare så hun ikke fik af vide at der ikke var tid til at tale med hende. "uhm.. faktisk så er det min.. far.. (hvad skulle hun lige kalde ham) Der har anbefalet mig at tage her hen, da han selv kommer her og spiser rimelig ofte... men det drejer sig om jeg gerne ville høre om i have en ledig stilling som tjener her på stedet?"
Man kunne tydeligt høre på hendes stemme, og den små franske agtsang at hun var meget høflig og velformuleret i sin tale måde.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 8:25 pm

Sean smilede da hun nævnte hans navn, og udbrød en kort latter. "Så har du fat i den rette, Sean Walter ejer af denne restaurant, plus en masse andre rundt i verden, samt professionelt kok." Sagde han og rakte hånden frem, og fik store øjne da hun fortalte at en af hans stamkunder var hendes far. " Rosalina? Formoder jeg?" Sagde han og sendt hende venligt blik. " deres far har snakket meget om dem frøken, de skulle være en god tjener? " sagde han og guidede hende hen til baren hvor hans papir låg og computer.

Han var ikke hundred procent sikker på han havde plads, eller om hun kunne klare presset overhovedet. Han havde hørt meget godt om hende, men der var langt større pres her ind på en cafe? Han gik om bag baren og trykkede koden og tjekkede listen over medarbejder " hvor meget erfaring har du? Og hvor god er du under pres? " spurgte han og løftede det ene øjenbryn og skævede op til hende fra sin computer.

Der var stort pres på, eller det ville der blive til foråret pga. Bryllupper og konfirmationer, barnedåben og selskaber, og han havde derfor ikke den størreste tid til oplæring. Men det kunne være hun var lærenem, og med bare lidt erfaring kunne det måske lige gå? Han scannede listen over medarbejder, der opsigelser, prøveperiode, og andet der nu kunne være relevant. Der var en der skulle sige op i løbet af den næste måneds tid? En af hans bedste tjener, men hun ville prøve noget andet, hvilket han havde fuldt forståelse for. Han stod lidt og tænkte i mens han ventede på hendes svar.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 8:56 pm

Et bredt smil viste sig på hendes læber da han sagde at hun havde fat i den rettet. Hmm.. Reymond havde ikke fortalt at hende måske kommende chef ville være så ung... og charmerende!
Hun blev dog noget overrasket over at høre at Reymond åbenbart havde talt om hende til Sean. Han kunne virkelig være pinlig en gang i mellem... præcis som en far ville være det.
Hun smilede bare lidt, selvom det var tydelig at det bestemt ikke var fedt at han havde talt om hende, mere fordi de feste ville tænke at Reymond havde mæret MEGET und da han fik ikke bare hende men hendes "brødre" også. Da Reymond kun lignede en på omkring sidst i 40'ne.
Hun tog hans hånd "ja.. det er mig.." Sagde hun roligt.

Hun fulgte efter ham over til baren, hvor hun satte sig på en af bar stolene. Da han spurgte til hendes erfaring og hvordan hun havde det med at være under press, skulle hun lige til at sige hvor længe hun havde arbejdet inde for faget, men han ville nok anse det som en anelse underligt når hun sagde at hun havde arbejdet med det i snart 50 år. "Jeg har arbejdet på caffeer, og den siden jeg var 17.. så omkring 5 år...og jeg har det fint med pressede situationer.., egentlig rør de mig ikke! Jeg kan bevæge mig hurtigt, og jeg mister aldrig overblikket! sagde hun lidt selvsikkert.

Det var jo sandt, selv i gå fart ville hun kunne gå hurtigt. Hendes balance var fantastisk, og hun havde en utrolig hukommelse! derfor ville hun nemt kunne dette.
Hun så på ham med et høfligt men selvsikkert blik. "Mr. Walter.. jeg tror jeg vil ende med at blive den bedste tjener de nogle sinde har haft.. Og jeg kommer ikke til at skuffe dem" Hun smilede roligt til ham
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 9:32 pm

Hendes hånd var varm og blød, ikke noget han tænkte så meget over for det var de fleste, faktisk var det ikke en gang meningen han skulle have taget hendes hånd, men det var bare igen manerne der slog til.

Imens han stod tænkte lidt lyttede han til hendes forklaring om sin erfaringer, men var stadig i tvivl om hun kunne klare presset. Han kiggede gæstelisten igennem for den kommende aften, det var ikke frygtelig mange og det var ikke de størreste kunder der kom, så der ville være plads til fejl? Men ikke stor fejl, små fejl. Hvis hun fik lov Tim at prøve i en uge kunne han jo vudere hendes evner og rette til. Han stod lidt og betragtede hende og lyttede til hendes lille salgstale. Og trak på skuldrene.
"Når de er så selv sikker, vil jeg lade dem prøve, de starter i dag, faktisk med det samme hvis de er frisk, de skal kort oplæres og jeg holder øje med dem hele aften." Sagde og lagde armene kryds overbrystkassen og smilede skævt til hende. Hvis hun var så god som hun sagde skulle det nok blive godt, og måske ligefrem en god erstatning for hans bedste tjener.

Men hun havde travlt og der var ikke plads til så mange fejl, og hvis hun ikke kunne møde med samme viste han ikke om havde tid til at oplære hende, så nu eller aldrig.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 9:43 pm

Hun betragtede ham som han stod der og kiggede på sin computer. Der var nu noget ved ham, noget hun ikke helt kunne sætter ord på. Noget anderledes. Dog kom hun hurtigt ud af sine spekulationer da hun hørte hvad han sagde.
Et bredt smil bredte sig på hendes læber over at hun fik lov at prøve. Dog overraskede det hende at han ville have hende til at starte netop i aften, og med det samme oven i købet. Dog smilede hun bare over det.
Hun rejste sig fra stolen, og trak sin jakke af. Hun tog sin mobil op og sende lyn hurtigt en sms til Reymond at hun ikke kom hjem, og satte den der efter på lydløs. Hun så afventende på ham.

"Har de en uniform jeg skal have på? eller er det i orden med mit eget tøj?" Og spredte armene lidt ud, og så ned af sig selv. Hendes tøj var jo pænt, men hun vidste jo ikke om der var noget bestemt tjenerne skulle bære. Hun så på ham med de grønne øjne.
"Men jeg er lytter øre, så hvis de vil være så venlig at tage mig under deres vinge så længe de mener jeg har brug for det" Sagde hun en smule charmerende.

Hun var nu sikker på at hun temmelig hurtigt ville komme ind i hvad hun skulle gøre, og gøre det rigtigt. Men nu måtte hun jo se ad.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 10:29 pm

Han smilede af hende. En kvinde med gang i, så bliver det ikke bedre, hun skulle nok komme til at passe godt ind. Han slukkede computeren, i mens hun vist lavede noget med mobile og tog jakken af. Han så lidt vurderende på hende da hun spurgte efter en uniform. " hvad med at prøve at undgå at ødelægge dit tøj, og prøve at finde en uniform til dig?" Sagde han eftertænksomt og vinkede hende med. På den måde kan han også lige vise hende rundt.

Han gik ud fra baren og ned igennem den store sal med runde border der beklædt med tykke røde duge som gik halvt ned og med en hvid dug inden under der gik helt ned gulvet. Smukke gulf lysestager stod på bordet og smukt ny pusset bestik låg perfekt klar til brug. Gulvet var Hvidt marmor, og væggene mørke røde der gik halvt ned hvor væggen så blev dækket af en mørk lakeret træ. Det var store diamantlysekroner i luftet og vinduerne havde stormer smukke og tunge håndsyet rød gardiner.
Alle bordende var stille rundt om et springvand der var i midten hvor der også har bygget en mindre scene til live orkestre.

"Det kan sidde lidt over 3000. Adgang hvis der kommer flere bliver der åbnet op for de store porte derover, dækket op til flere. Vi har nemlig ekstra sale i tilfælde af mange bryllupper på samme tid" forklarede han og gik mod de tre døre der var nede for enden af den store restaurant.
"Det her køkkenet"
Han lukkede dørene op og trådte ind i det vel orginaseret og nye rengjorte køkken. " vi har lidt Over 70 kokke som arbejde på højtryk for at nå bestillingerne, og de er af højeste kvalitet. " han havde selv oplært dem, eller var blevet anbefalet dem, men han fortrak at selv oplære folk fra bunden når der var tiden til det. " her gælder det om at være forsigtigt og have over blik, for her tager de ikke hensyn, men løber mellem hinanden og til tider skubber de hinanden." Der var travlt og folk stressede, det togtid at finde en rutine som ny, for det galte om at lære de andres først, for hvis man ødelagde deres rutine, ville alt gå galt.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Fre jan 15, 2016 10:55 pm

Hun nikkede til det han sagde, og fulgte så med. Hun måtte indrømme at de var et utrolig smukt sted! Pludselig forstod hun godt hvorfor Reymond og Katty var så vilde med dette sted! Også lige i deres ånd. Det var jo som at komme tilbage i tiden.
Hendes egne tanker fløj tilbage til hendes menneske tid i frankrig. De kunne næsten lige så godt befinde sig i slottets balsal.
Hun kunne næsten mærke hvordan det næsten tog pusten fra hende. Men her var virkelig dejligt! Her skulle hun nok komme til at føle sig til rette.

Hun så sit snit til at prøve at lære de fleste af numrene på bordene nu hvor de var her. Hun kunne slet ikke skjule sit smil. "Waw det må jeg sige!... De forstår at udføre alt til den mindste detalje... der må jeg give dem et kæmpe plus" Sagde hun med et tilfreds smil. Hun hadet når tingene ikke var fuld udført, og det kun var halvhjertet.

Da de kom ud i køkkenet blev hun noget overrasket over alle de mennesker der rande rundt der ude. 70? Waw! Hun så på ham da han forklarede, og grinte lidt "Det går nok, jeg har brede skuldre, jeg kan klare at bliv skubbet lidt til.. men det skulle vidst ikke blive et problem" sagde hun og så på ham.
Hun lagde hovedet lidt på skrå og så på ham "Bare rolig jeg er hurtig til at tilpasse mig" sagde hun med et charmerende smil, og ijagttog de mage kokke, og prøvede at lure nogle af deres rytmer og teknikker. Og det var tydeligt at hun holde øje med hver enkelt og opfangede det.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 5:07 pm

Sean smilede da hun komplimenterede hans design, og tydeligvis også delte hans interesse i den franskestilart, og fortids aktie restaurant-stil. hans var selv meget glad for den selvom han selv var en meget moderne mand, men han elskede steder med historisk betydning. Den stemning man fik når man kom ind og alt bare var stille og roligt romantisk og historisk, skabte en ubeskrivelig stemning i folk. " jeg takker for deres kompliment Frøken O'neel. " sagde han stille med et smil og læberne. og lagde mærke til hvordan hun allerede arbejdede på højtryk for at lærer bordnumrene sikkert.

Han grinte lidt da hun nævnte sine brede skuldre, han syntes ikke de var brede, de var lige til pas. Men hun var ikke en person man skulle spøge med det viste han, hun kunne sit kram. Det var hundred procent sikkert. Han skulle nok få meget nytte af hende, men for en sikkerheds skyld måtte han nok lige tage den første aften med hende, så han ikke sendte hende ind i det kaos der kunne blive en gang i mellem. " det jeg sikker på de er " sagde han og åbnede en dør der første hen til en trappe.

han kiggede kort på hende for være sikker på hun fulde med, og gik så op at trapperne som førte op til en lang gang. Han tænde lyset og gik ned for enden af gangen og åbnede døren ind til deres omklædning. Det var et kæmpe lokale med 5 store række af klædeskabe. alle i træ og med sorte og hvide uniformer ny strøget og hængt pænt på plads. hvert skab havde to numre i gul som stod for de forskellige størrelser af tøj. han gik hen og kiggede på skabende. " jeg går ikke ud fra du er large? en small? lille medium ? " spurgte han og så hende an i mens han to sæt uniformer ud.
Uniformen bestod af en sort kjole uden særlig stor udskæring ved brystet da kunderne ikke skulle blive krænket, og som der gik til lidt over knæene og for det mest sad stramt på alle kvinderne. et sort forklæde, og en viske stykke i hvidt til at have over armen. han rakte det til hende i mens han begynde at gå på jagt efter hendes som var sorte enkelte højhælede. " prøv det lige også finde vi ud af om du skal have større? " sagde han uden at kigge på hende.

Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 5:27 pm

Hun fulgt opmærksomt efter ham da han igen begynde at gå. Hun så på ham da de kom op i omklædingen, og betragtede ham som han fandt tøj frem.
Hun så lidt for sjov fornærmet ud da han sagde small lille medium "en Small om jeg må be" grinte hun lidt.
Hun tog imod kjolen, og så ublufærdig som hun var, begynde hun blot at lyne sin kjole op. Hun kunne faktisk godt lidt denne uniform. Den var stilet, men samtidig afslappet.
Hun smed sin egen kjole og lagde den på en stol der stod i rummet, og trak så den anden kjole på.
Den passede nu meget godt.
Hun smilede lidt over den, det var nu rart at Sean ikke var en af de der mænd der bare ville have sine ansatte til gå med nedringede og korte kjoler.

Han så på ham "Den passer vidst perfekt...hvad med smykker? er der nogle regler der?" Spurgte hun og hentydet til hendes smukke perlekæde der faktisk passede godt til kjolen, og de matchende øreringe.
Hun var godt klar over at tingene skulle være pæne og passe til. Men måske ville han slet ikke have at man havde smykker på. Hun så ned på de sorte stilletter hun havde på. "og sko?"
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 5:41 pm

Sean grinede " jeg undskylder hvis jeg fornærmede dem, men kvinde kroppe er ikke noget jeg beskæftiger mig med. " grinede han og tog et bare sko ud og kiggede på dem. han havde ryggen til hende da han ikke skulle se hendes krop. Det ville virke forkert og nok gøre det hele mere akavet.

han rejste sig op og tog de par kasser han havde fundet med hen til hende. de havde alle forskellige størrelser så hun selv kunne bedømme hvilket par hun ville have og i det hele taget kunne passe.
" farve strålende smykker langt ned hængende smykker gigangtiske ringe og andet upraktisk forbudt. vi har haft for mange tilfælde hvor det enten har set frygteligt ud på mine ansatte eller har siddet fast eller hængte fast i noget og smadret tingene." sagde han og sukkede. han kiggede kort op og ned af hende, den klædte hende. Hvilket blot var endnu bedre så skulle han ikke til at bestille skrædder. Det skete af og til at folk ikke kunne passe tøjet eller lignede en sæk kartofler så.. men den klæde hende. "men de smykker du har på går an, så længer du ikke har Piercing eller tusser der kan ses. det der ikke særlig mange der bryder sig om."

"kvinderne går i højhældet, men ikke stilletter da de ikke står ordentligt fast på vådt gulv." sagde han og slog forkældet ud og gik om bagved hende. "hvis jeg må have den ære." hviskede han stille og bandt forkælet om livet på hende.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 5:50 pm

Hun nikkede til det han forklarede, og kunne ikke undgå at tænke at det da var ren logik at man ikke havde den slags på. Men det var det jo selvfølgelig ikke for alle.
Hun så på de mange sko, og fandt hurtigt et sort par der passede hende perfekt, og som hin helt sikkery ikke ville havde problemer med . selvom hun nu heller ilke ville have det i stiletterne.
Hun smilede da han valgte at gå om bag hende og binde forklædet om hende "men dog!.. En gentleman!.. Det ser man ikke sp tit mere" grinte hun lidt.

Hun gik lidt væk fra ham, og snurede rundt for at præssentere ham for synet. Dog stoppede hun op "åh.. Jeg havde nær glemt en ting.." sagde hun roligt, og fandt et flot hårsoænde frem. Hun viklede det lange røde hår op, og satte det fast med spændet så hendes hår ikke var løst. Det gav hende et helt andet og mere dannet udtryk. Hvilket også var meningen. Hun så på ham med et smil
"ja så er jeg klar"
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 6:03 pm

Han grinte kort igen og måtte erkende hun havde ret. Gentlemen var et sjælent syn nu om stunder, man var heldigvis man overhovedet mødte en. " nej der må jeg give dem ret den er der ikke mange tilbage af, desværre." sagde han og trådte selv et skridt tilbage da hun gjord.
og betragtede hende imens hun drejde rundt. " beautiful, så de klar til en omgang arbejde." sagde han og klappede i hænderne. Og skulle lige til at spørger om de skulle gå ned igen da hun sagde hun manglede noget?

Han fulde hende med øjne, og begyndte at smile, en vigtig deltajle han selv havde glemt. hendes hår. Det var altid en god idé, med opsat hår. Så det var dejligt hun selv valgte at sætte håret op " perfekt, smuk og klar til at arbejde. " sagde han og satte det andre ting på plads før han tog hendes tøj og hang det op så det var til at finde igen. "skal vi komme ned og kigge på baren og gennem går de nødvendige ting før vi går i gang med gæster osv.? "sprugte og viste vej mod døren
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Lør jan 16, 2016 6:27 pm

Hun smilede da han kalde hende smuk! Selvom hun godt selv vidste det, så var der jo ikke nogt galt i at nyde at få det af vide.
Det virkede til at det var godt at hun selv fandt ud af det med håret. Og smilede da han spurgte om hun var klar til at gå ned, og han vidste hende baren inden de tog sig af gæsterne.. Hun nikkede "det lyder som en god ide" Sagde hun med et smil.
Han virkede nu meget afslappet, selvom han var ambitiøs. Men det var jo nok fordi han kunne mærke at det han fortalte faktisk satte sig fast og blev forstået.

Da de gik ned igen, begynd hun igen og opsevere bordende, og sådan. Hun ville gerne vise ham at hun kunne, og derfor var det jo også vigtigt at hun var med. Nu havde hun jo sin race som fordel, men hun mente at alle ville kunne gøre tingene ordenligt, hvis bare de gad sætte sig ind i tingende først.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 3:43 pm

Sean gik hen til baren og kiggede tingene. " hvor mange forskellige slags drinks kan du lave? og hvilken slags? " spurgte han og smilede han to en hurtig shaker og kastede den over til hende.
En ting som var meget populært udover campagne og vin var drinks. De var meget eftertragtet specielt blandt de unge, og for dem der skulle videre i byen. Alle tjener blev oplært i hvert enkelt drink de havde på menukortet, nogle gange eksperimenterede de og prøvede det på gæsterne i håbet om at kunne tilføje nye drinks til menukortet.
Det var ikke et krav at kunne lave drinks, men en fordel, for det var ikke alle der havde tid til at lave drinksene for en.

han tog en menu kort frem og smækkede det foran hende. " vi laver rigtig mange forskellige, da folk har en utrolig bred smag indefor drinks. så hvis du lærer dem alle uden ad er du godt på vej." sagde og han blikkede til hende. Han to en vin glas i hånd og et pudse klæde og begynde at pudse det, stadig med øjne på hende spændt på hvad hun kunne trylle frem hvis hun altså kunne lave noget? ellers ville han personligt guide hende igennem tre stk. der var de mest eftertragtet.

Havde selv haft svært ved bartender faget, nok også mest fordi han lagde fokus på alt andet en alkohol. Han drak selvfølgelig, men han havde aldrig haft interessen for at lave drinks, lige indtil han fandt ud af hvor smart og praktisk det egentlig var i sidste ende. han havde gået på mange forskellige skoler rejst rundt til forskellige lande for at lærer nye drinks og blive bedre. Derefter havde han lært det videre til to andre der så underviste hans medarbejder, en bartenderskole, han havde også en kokke skole vedsiden af han også udnyttet og tjenerskole. på den måde sikrede han også den bedste oplærering af sine medarbejder.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 4:03 pm

hun så eftertænktsom ud da han spurgte til hvo mange drinks hun kunne lave. "Hmm nogle stykker..bloody mary, pina colada, daiquiri's, hmm.... Mojito, Cosmopolitan og så det traditionelle som gammel have, champagne prus... brandbil.. så jeg kan et par stykker, og ellers er jeg yderst lærenem" sagde hun med et roligt smil.
Hun så på menu kortet da han lagde det foran hende, og genkende allerede 5 ud af de mange drinks. Hun tog shakeren, og begynde at lave nogle af de drinks der var på kortet.

Da hun var færdig, så hun på ham "Værsgo! hvis du tør smage?" grinte hun lidt. Hun var nu ikke så bange da hun selv lige havde smagt med et sugerør og de smagte som de skulle. Hun lænede sig en smule op af baren og så på ham. "men i har vel en mappe her med hvordan man laver drinksne? jeg kunne jo låne den med hjem i aften, og studere dem så jeg kan lære dem?"
hun var nu ikke særlig nervøs for dette! Hun var ret sikker på at hun kunne klare det her job. Det havde hun kunnet de andre steder, så hvorfor ikke her?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 4:15 pm

Han fulde hende bevægelser nøje, og han bøje sig for hende hun havde da sine talenter når det galt drinks. Han grinte lidt af hende da hun var færdig og stilte glasset fra sig. "tja, du kan jo ikke have forgiftet dem imens jeg så på, og de ser yderst delikate ud så lad os dog skåle? " sagde han og smilede. han rakte hende et glas og tog selv et. "skål" sagde han og så over glaskanten, og hen på hende inden han tog en lille elegant slurk af drinken.
og nød den sødme der var i drinken blandede men den lille bitre smag af alkohol.
" mmmh yderst delikat, det kan være du skal være fremtidig overbartender. "sagde han og smilede kækt til hende og lænede sig op af baren som hun gjord.

" og med hensyn til det med at lærer drinks så har jeg opskriften der hjemme, men hvis du vil kan vi da bare gennemgå en efter en hjemme hos mig? så kan vi jo og se om du skal have underskrevet en kontrakt osv? " sagde han og smilede. Han inviterede normalt ikke folk hjem, for hey, det var hans private ejendom. Men han havde altså ikke ventede at der ville komme ny folk til han resturent og spørger efter arbejde, og det kunne da heller ikke misforstås når det blot var arbejds relateret? eller hvad?
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 5:42 pm

hun grinte lidt over det han sagde. Han skulle bare vide hvor hurtigt hun ville kunne komme noget i hans drink uden at han ville ligge mærke til det. Men det valgte hun nu ikke at sige til ham. Hun tog selv et glas, og skålede med ham. Hold kæft hvor hvad hun god! *skulder klap til dig selv* tænkte hun.
Hun smilede da han nævnte overbartender "det ville da være en ære" Grinte hun lidt.

Hun lyttede til hvad han sagde. Hmm så han havde det der hjemme? Fair nok! Hun smilede bare roligt over det. "Det lyder da rart! Det ville være meget dejligt lige at have en til at vise hvordan de skal laves" Sagde hun med en mild stemme. Hun valgte nu ikke at misforstå det. Hun vidste godt at det var der mange der ville, men bare fordi din chef spørger om du vil med hjem og lære opskrifterne på de drinks du skal lave i hans restaurant var det jo ikke ens betydende med at han havde skumle bagtanker.

Hun så sig lidt om i bare, bare lige for at lære hvor tingene stod. Hun så på ham "Hvad så med vin? Hvor meget forskelligt er der?.. og har i noget i for det meste anbefaler til noget bestemt?" Spurgte hun roligt.
Hun vidste at hun spurgte meget, men hun ville gerne have det hele med inden der kom gæster.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 5:58 pm

han grinte lidt og tog en slurk mere. Hun var en kvinde med gang i, frisk, og virkelig en god person at snakke med. Han blev glad for hun ikke var typen der gik amok over det mindste, og slet ikke over at spurgte om hun ville med hjem efter arbejde. I mange kvinders ører havde det lydt som en date eller som om han bagte på dem, men hun var sød nok.
han smilede til og pegede på en lem inde under barbordet. " alt vin har vi den kælder " sagde og stillede glasset fra sig.
han bukkede sig ned og åbnede lemmen, og kravlede ned af stien. " vildt upraktisk, men det er det bedste sted til vinen." sagde han og smilede. "kommer de?"

han så op på hende, inden han vende sig om kiggede rundt på sin kælder der var fyldt om fra gulv til loft med vin.
gamle og nyrer, forskellige lande, de bedste af det bedste, og de dyreste. dog havde han også dem der ikke var så dyre for der skulle være plads til middelklassen. " alt vin vi har er af et den bedste kvalitet og dyreste. " sagde han stolt, og følte på den forskellige flasker. " den mest populære, er min egen. Sean walter.." sagde han og tog en flaske ud og kiggede på den. den rødevæske der bevægede sig som havet i den fine flaske. han gik han til en tønde hvor der stod glas, og åbnede vinen. han hælde en smule op i glassene og rakte hende det ene glas. " her smag" sagde han og smilede.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 6:15 pm

Hun smilede lidt over det han sagde, og så undrende på ham da han ellers begynde at kravle ned i vinkælderen. Og fulgte med ham da han spurgte.
Hun smilede over det hun så. Hun elskede vin.. altså franske vine. Men selve tanken var fantastisk. Hun gik lidt rundt og kiggede og stoppede ved de franske vine. Waw.. det var ellers nogle dyre årgange, og navne. Hun så lidt imponeret på ham "det må jeg sige MR. walter!.. de har sans for kvalitet" Der var især EN flaske der fangede hendes øje. Hun trak den meget forsigtig ud, og læste på den. Den hed det samme som den konge der levede den gang hun var menneske. "denne her... skulle vel ikke oprigtig komme fra 1300 tallet vel?" Kongen havde den gang brygget vin, og hun vidste at den var blevet produseret senere. Hun var stødt på navnet på vinen efter 100 år.. så måske den stadig var der.

Hun så over mod ham da han talte om sin egen vin. Hun lagde forsigtigt flasken tilbage, og gik over til ham. Hun tog glasset og smilede "nu drikker jeg ellers kun franske vine, men lad gå da" grinte hun lidt
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 6:56 pm

Sean smilede en kvinde der havde styr på sin vin, wauw den kvinde kunne sine ting. De kunne få nogle vidunderlige snakke sammen. " jo det gør den" sagde han og smilede " jeg har nogle gode kontakter i frankrig." sagde han og smilede " de som at komme tilbage i tiden når man smager den " sagde han og smilede.

han gik tætter på hende og smilede. han ventede på hun ville smage på den, den var fransk men en af de nye. Han havde slev dyrket druerne på sine vin marker i frankrig, og havde også en vin fra italien. Han var stor vin elsker, og havde ikke rigtig særlig mange at dele den interesse med, så at have mødt hende var en stor og vidunderlig overraskelse. " Den er fransk" grinede han " men den er meget ny, den er min egen" han var selv stor fan af den franske vin, men alt vin var i det heletaget bare godt i hans øjne, nogen ville som altid være bedre ind den anden men ellers handlede det bare om det var til mad hygge eller romantik man ville have vinen skulle passe til.
" sig mig hvad du synes om den." sagde han spændt, og tog selv en tår. han elskede den sødme der var med en meget lille smag af noget surt. ikke for voldsomt, perfekt dessert vin. så lækker og så silkeblød for tungen og smagsløgene.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 7:09 pm

Hun nikkede til det han sagde. "Det ved jeg... jeg fik den engang til... min søsters bryllup" sagde hun lidt lavere. Hun brød sig nu ikke om at blive mindet om sin tid som menneske. Den vin havde de drukket den dag hendes søster og kongen blev gift. Den aften hun blev søster til en dronning.

Hun stod lidt og smagte på den, og smagte virkelig efter. Hun så på ham "Sød... men alligevel lige tilpas tør.. den er virkelig god. Jeg ville nu bruge den til noget dessert" sagde hun med et smil.
Hun var jo ikke voldsom vinkender. Men hun kunne lide det, og hun havde haft tid nok til at lære hvad der smagte godt.
Hun smilede da han sagde at den var fransk "så er det nok derfor jeg så godt kan lide den" jokkede hun lidt med et grin.

Hun vidste godt at vin fra andre lande smagte godt, men det var nu nok mere et princip. Hun så på ham med et roligt smil. "men som jeg allerede har rost dem for en gang... de har sans for detaljen, og gør vidst intet halvt" Sagde hun med et charmerende smil
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 7:17 pm

Sean så undrende på hende, der var noget det plagede hende. Men han var ikke tankelæser, men lige nu ønskede han for første gang han var. han smilede til hende og satte proppen på igen. "Det lyder ikke til det var en vidunderligt bryllup " sagde han og satte glasset fra og lænede sig op at tønden og satte vinen på tønden. han lagde hovedet på skrå og så hende i øjne og smilede. Hun havde nogle smukke øjne, men det var tydeligt der var noget ved brylluppet hun ikke kunne lide.

" den perfekt dessert vin" sagde han og nikkede " du kender din vin, det kan jeg lide" sagde han og smilede anerkende til hende. " du må med mig til frankrig og lave vin og smage vin sammen med mig en gang " sagde han og lod en hånd glide igennem sit hår.

" Der må jeg give dem ret, alt bliver udført til fulde, intet halv. " han rejste sig op fra væggen og satte vinen på plads før han gik hen foran hende og lagde tog fingre under hendes hage og løftede hendes ansigt lidt op så han kunne se hende i øjne. " er de okay ? " hviskede han og så lidt uroligt hende i øjne
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 7:28 pm

hun sank lidt en klump da han sagde at det ikke lød til at have været et vidunderligt bryllup. Hun smilede lidt, næsten sørgmodigt "det var det smukkeste bryllup jeg nogle sinde har været til." Hun rystede tankerne fra sig. Hun ville ikke tale om sin fortid, og hun ville ikke tænke på den.

Hun smilede da han sagde at hun kende sine vine og at et kunne han lidt. Hun grinte bare lidt over det. "tja lidt har jeg da lært" Hun blev dog overrasket over det han sagde med Frankrig. Hun havde ikke været i frankrig i ufattelig mange år. Hun smilede varmt til ham "Det ville da være en ære" Sagde hun og så på ham

Hun blev dog mere overrasket da han pludselig kom hen til hende, og lagde et par finger under hendes hage. Hun så ham i øjnene med det grønne øjne. Hun hørte hvad han spurgte om. Om hun var okay?.. Hvorfor spurgte han om det.
Hun var heldigvis god til at holde masken, og smilede bare beroligende "ja jeg er helt okay" Hun lagde blidt en hånd mod hans, og fjernede blidt hans finger fra hendes hage. Hun så mod trappen. "når... tror de ikke hellere vi må komme op! Jeg skal jo gerne være klar når gæsterne kommer" sagde hun blot.

Hun sagde helt klart dette for at skifte emne, men det var nu også rigtigt. Hun smilede bare til ham, og vende sig og gik mod trappen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 7:40 pm

En privat kvinde? Den var ny? Han smilede og sukkede da hun fjernede hans hænder. Han kørte en hånd igennem håret igen. Han ville aldrig forstå kvinder, aldrig nogensinde. Det var nokogså derfor han aldrig havde haft et forhold, han havde aldrig kunne finde ud af at holde det og han arbejde betød for meget. " ja lad os komme igang" sagde han og fulde hende op og lukkede lemmen.

" jeg går ud fra du kan kasse arbejdet, osv. Drinks, servering.." Sagde og tænkte tingene igennem." Har du nogen spørgsmål ?" Spurgte han og så på hende. Han ville ikke for tæt på hende så han gik hen i den anden ende af baren og tog sin sorte tæt siddende vest på og rettede på håret. Han viste han var gået for langt da han rørte hende, men han kunne mærke der var noget der plagede hende som han aldrig ville få at vide. Det var sikkert familie . Alle havde den der sørgelige historie fra da deres fortid før de blev til noget andet ind de var født som. Han havde selv en, men ville ikke tænke på det nu, ikke så lang tid efter. Det var fortid. Han skulle leve i nuet fokus på arbejder og på at blive en bedre person... Han burde virkelig slå sig ned ... 200 års arbejde .. Det var ved at være rutine. Han sukkede kort. Måske skulle han prøve online dateting ???
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 7:52 pm

Hun smilede bare til ham da de var kommet op. Det var egentlig ikke fordi han var kommet fysisk for tæt på. Men det var nærmere det spørgsmål han havde stillet. Og hun vidst også at det var sødt ment. Og hun var også utrolig beæret over han over havde set det.
Men hun talte ikke om sin fortid. Det var et overstået kapitel som hun egentlig bare ønskede blev slettet.

Hun så på ham da han spurgte om hun kunne kasse arbejdet og hun nikkede. Hun smilede da han spurgte om hun havde nogle spørgsmål "nej jeg tror jeg har det hele" sagde hun med et smil.
Hun lagde mærke til hans pudselig fraværelse, og det så ud til at han grublede over et eller andet. Hun gik over til ham. Hun stillede sig foran ham, og rettede hans skjorte krage der sad skævt mens hun smilede til ham. "pas på med et gruble så meget!.. det giver rynker" drillede hun lidt inden hun tog de raserende drinks de havde stående og fik fjernet dem så de ikke stod i vejen når de skulle til at lave noget.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 8:06 pm

Sean nikkede til hun havde styr på alt, det blev en nem oplærering af hende, men for at være på den sikre side ville han gå med rundt de første par runder så hun fik rutinen. Han løftede overrasket det ene øjenbryn da hun kom hen til ham og rettede på han krave. Det var der aldrig nogen der havde gjort før, men det var en venlig gestus af hende og han følte en god og behagelig tryghed ved hende så han lod hende gøre det. "Jeg takker" grinede han og smilede og nussede hendes kind som tak.
Han grinte lidt over det hun sagde og rystede på hovedet.
" den havde jeg ikke hørt før, det kunne være jeg skulle prøve at stoppe med et så" sagde han og begynde at tørre bordet af. Han beundres hendes måde bare at gå i gang med ting uden at spørger efter ordre men vare så rundt efter hvad hun skulle gøre.

Selvtænkene medarbejde var de bedste."jeg går den første rundet med dig hvis det er okay" sagde han da han kiggede mod døren hvor et ungt bare kom ind. " bare så du kommer i rutine."
Han tog to menuer frem " hr. Og fru. Winter velkommen, det sædvanlige bord? " spurgte han dem og gik hen og tog i mod den smukke blonde kvindes hvide gigantiske dyre pels.
"Ja hvis de vil være så venlig Walter" sagde den mørk håret unge mand.
Han smilede venligt til parret og vinkede Rosalina med.

Han gik ind til bordet ved et af de gigantiske vinduer, og trak stolen ud for kvinden og skubbede hende ind til bordet. Han lagde elegant menuerne på bordet og smilede " min nye medarbejde vil tage i mod jeres bestilling i mens jeg hænger jeres jakker på plads" sagde han og kiggede på Rosallina format være sikker på hun var okay.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 8:32 pm

Hun grinte lidt da han sagde at han ville prøve at stoppe med det. Som om den mand ville få rynker af at gruble! Og som om han stadig ikke ville se fantastisk ud med et par rynker! *ROSA!! STOP SÅ!* tænkte hun for sig selv. Man kunne da ikke tænke sådan om sin kommende chef.
Hun nikkede til det han sagde med at gå den første runde med hende. "Det ville jeg være meget glad for" sagde hun med et smil.

Hun gik med ham, og fulgte nøje med i hvad han gjorde, og hvordan han gjorde det. Hmm han havde virkelig sans for det. Og man kunne se at gæsterne var utrolig vilde med hans betjening. Hun håbede bare at hun kunne klare at få dem til at føle sig så godt tilpas.
Da han nævnte at hun skulle tage sig af deres bestillinger. Smilede hun bare høfligt til dem.
Hun var meget smilende og utrolig høflig når hun talte til dem.
Og det virkede da til at hun gjorde det godt nok, for hun fik da et smil med på vejen da hun gik. Men det var også tydeligt at se på den måde hun agerede på at hun var meget vandt til det. Og at hun vidste præcis hvordan man talte til disse mennesker.

Hun tog imod bstillingen, og sende et blik mod Sean, hun skulle jo lige vide hvor bestillingen skulle hen, om de havde et sted hun skulle hænge den, eller bare gå direkte i køkkenet.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 8:41 pm

Sean hængte jakkerne i garderoben og to numrene med tilbage til bordet kunderne virkede glade og tilfredse, så det ville sige hun havde gjort det godt. " vi kommer med drinksende om lidt" sagde han smilende og guide hende til køkkenet. " super flot klaret, de virkede tilfreds med din service. " roste han og kiggede på hende. han åbnede døren for hende og trådte selv ind bagefter hvor han pegede på et langt guldstativ med små klemmer på hvor der stod hvert enkelt bord nummer på så folk var klar over hvem der skulle have hvad. " du tager bestilling og hænger den om der, drikkevarene skal du ikke rive af dem laver vi nemlig selv. " sagde han og smilede.

Han gik med hurtige skridt tilbage til baren, hvor der allerede stod mange folk der ventede på bord. "hvis jeg nu laver drinks så viser du folk til bords? det virker nemlig som om du har styr på det? " han tog en bog frem til hende hvor alle bord bestillingerne stod på. " her står der hvem der skal have hvad, dem der er markeret med rødt er stamkunder og vil have det samme bord som de altid har. ellers hvis der det er skrevet med sort sætter du dem der hvor der plads. forstår du?" sagde han og tog shakeren frem.

der ville blive travlt, men ud fra den måde hun arbejdede på var han ikke i tvivl om hun kunne klare det. dog ville han holde øje med hende hele tiden hvis hun røg i problemer, som man til tider gjord ved de besværlige kunder.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 8:53 pm

Hun smilede over hans ros. Det var nu dejligt at han var tilfreds. Hun fulgte med ham, og så hvor han satte dem og nikkede til det han fortalte. Det var nu meget godt hun lige havde ham med.

Hun blev en anelse overrasket over hvor mange er allerede stod og ventede på bord. Hun nikkede til det han sagde, og så på bogen. Det var da dejligt overskueligt. Hun smilede bare til ham "den klare jeg" sagde hun og hilste derefter på de første gæster der var en familie. Hun tog imod deres jakker, og viste dem til et bord.
Det var tydeligt at hun var god til det med at smaltalke, men stadig på den behagile måde. Hun hjalp dem til bords og lagde nogle menu kort foran dem "Jeg hænger lige jakkerne over og så kommer jeg og tager imod jeres bestilling" sagde hun roligt.
Det var tydeligt at så snart hun ikke havde gæster med sig, var hun ufattelig hurtig selv i disse hæle.

Der fik faktisk ikke længe før alle i køen havde fået plads og de fleste også deres drikkelse og fået bestilt.
Hun tog imod den sidste bestilling, og satte den ud. Hun kom op i baren og skulle have noget drikkelse med til de fleste af bordene hvilket var på 2 bakker. Hun satte den ene bakke op på håndfladen og den anden på samme arm, og gik så ellers rundt og gav folk deres drikkelse. Noget de fleste af gæsterne blev forbløffet over, og det gav også anliggende til en hyggelig kort sludder.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 9:02 pm

Sean gik lidt rundt og hyggede snakkede serverede lidt vin hist og her, dog stadig med et øje på hende. Hun var fantastisk! aldrig havde han haft så dygtig en tjener, hun kunne sine ting, og hun kunne få kunderne til at smile. Han havde modtaget den en rose efter den anden fra han kunder, det var helt overvældende.

Han gik og op til bare i det hun gik fra den med bakker balancerende. imponerende, godt tilfreds lænede han sig op af baren pudsede nogle glas og nød synet af hende. det var en fornøjelse at have hende som medarbejder. han mixede en hurtig drink uden alkohol, men med lemon saft og saft fra nogle friske bær så de stod klar til når hun kom tilbage. Det skulle fejres, og der var en pæn god pause i mens folk spiste, så der var tid til at køle af.

Han stod lidt og nød synet af sine glade kunder, det frembragte en dejlig følelse af glæde. men fylde ikke hans hul i hjertet. der manglede noget i han liv, men han var ikke sikker på hvad. han tog den kolde drink op til læberne og nød den kølige friske smage der fyldte hans mund i glæde. Det var en god aften, og den kunne ikke blive bedre.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 9:16 pm

Hun kunne faktisk ikke lade være med at syntes at det var sjovt. Jo det var hårdt, og der var travlt, men hun havde jo allerede sagt at hun var god under pressede situationer.
Hun modtog meget ros fra gæsterne, og det var næsten så hun rødmede.

Da hun var færdig, kom hun op til baren igen og satte de 2 tomme bakker fra sig. Hun så på ham med et lille grin. "Hold da op! Det du sagde med at der var tryk på det passede da meget godt" grinte hun lidt. Hun stillede sig så hun stadig kunne hold nogle lunde øje med gæsterne og hvis der skulle komme nogle ind.
Hun så på ham "Det er sjovt, for selvom der var lidt travlt, så har jeg det som om du tænker at dette er en stille aften?" grinte hun lidt. Hun havde det på fornemmelsen. At dette blot var en normal aften, og at det nogle gange var meget værre.

Men hun syntes nu det var gået meget godt. Heldigt for skulle der meget til før hun følte sig svedig. Ellers havde hun da været det nu.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 9:23 pm

Sean klappede da hun kom op til baren " bravo! bravo! Smukt og vidunderlig stykke arbejde." sagde han og rakte hende glasset og smilede.
han begynde at grine da hun nævnte at det virkede som en rolig aften for ham, og der måtte han nok give hende ret. der plejede at være mere tryk på men det var mest i weekender og fredagen ferie osv.
" der må jeg desværre give dem ret, det er en meget rolig aften. Men det glæder mig at du kan lide det, så bliver det endnu sjovere når kommer mere pres på " sagde han og blinkede til hende. " men når du nu er så dygtig til det her kan jeg da smutte i køkkenet lidt? " han var sikker på hun kunne klare alt selv, så behøvede han kunne og lave mad og hygge med det.
bare lige indtil det blev fyrer aften?
"skål forresten " han bundende kort glasset og rettede på sit hår og smilede. "tre timer mere og der er fyrer aften. " Sagde han inden han smuttede mod køkkenet.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 9:48 pm

Et bredt smil bredte sig da han sagde brave og klappede. Hun så på ham "jeg sagde jo at jeg ville blive din bedste tjener" grinte hun lidt. Men hun havde jo ment det.
Da han sagde at dette var en stille aften smilede hun blot. tja hvad pokker dette kunne da bleve et mega fedt arbejde. Hun tog en tår af det han havde blandet til dem, og nød det virkelig.
Det var rart endelig at få noget at drikke.

Hun så på ham da han nævnte at han kunne smutte i køkkenet. Hun smilede bare. "bare rolig jeg klare den her ude boss" grinte hun lidt. Hun kunne ikke lade vær med at smile. Det gav næsten et form for kik det her, at alle var så tilfredse.
Hun skålede med ham, og smilede da han sagde at der kun var 3 timer igen. Det var jo ingenting.

Da han var gået stod hun lidt, huskede at gå rundt og tjekke om folk manglede noget, hælde lidt vin op hist og her. Og da folk begynde at skulle have dessert, tog hun imod og hang dem ud i køkkenet "det er de sidste drenge!.. i gør det sku godt" Sagde hun med en utrolig charmerende stemme, der fik alle fyrene der ude til at svare i kor og smile.
Hun sende lige Sean et blink inden hun gik ud i resturanten igen. Og sørgede for de gæster der gerne ville have vin til deres dessert.
Hun kom ud og hentede desserter lidt efter lidt, og havde igen armen fyldt med tallerkener.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 10:02 pm

Sean, smilede tilfreds af hende og så sig en enkelt gang over skulderen før han åbnede døren ind til køkkenet hvor han to forklæde på og klappede tilfreds i hænderne. " skal vi få sat fart i køkkenet mine herre?! " råbte han glad og begyndte at gøre klare til desserterne: han kunne de fleste uden ad og begynde derfor at sætte gang i forberedelserne.

Da Rosallina kom ind med den sidste omgang og fik alle fyrene til nærmeste at hyle af glædede, begyndte han at grine, hun var vidunderlig, det var en stor fornøjelse at arbejde med hende, og det var han vist ikke den eneste der mente. Det blev næsten som at være i folkeskole igen blandt mændene der bare ikke kunne holde deres sjoflevitser tilbage. Han smilede til hende og så hende i øjne inden hun smuttede ud igen inden hun smuttede ud igen med de sidste retter.

"så det oprydning drenge tjep tjep!! " sagde han og fik hurtigt rengjort og gjort klar til lukning.
Da alt var ren gjort, gik han op til baren hvor han smid sit forklæde. " klar til at smutte?? " spurgte og lænede sig op at baren.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 10:09 pm

Hun havde nu altid haft det godt med fyre, og havde nemt ved at snakke og pjatte med dem. Rasten af aften forløb fint, der var endda nogle gæster der lagde drikkepenge.
Hun gik rundt og ryttede brodene efterhånde som hun havde sagt farvel til gæsterne og fulgt dem ud.

Hun gik lidt for sig selv, og nynnede mens hun fik ryttet op i baren. Hun så mod ham da han kom ud og spurgte om hun var klar til at smutter. "jeg skal bare lige op og skifte" Sagde hun med et smil. Hun lagde drikkepengene på bardisken inden hun gik op. "her er drikkepengene for i aften!" sagde hun roligt.

Hun gik op og begynde at klæde om. Hun kunne godt fornemme lidt at det var længe siden at hun havde randt sådan rundt. Men det havde været sjovt og hyggeligt.
Efter lidt kom hun ned til ham igen. " så er jeg klar" Sagde hun med en glad stemme.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 10:40 pm

Sean smilede da han så det flotte stykke arbejde hun havde lavet med at få alt gjort rent. Der var ikke en plet at finde. " behold pengene, du fortjener dem. " sagde han og smilede. Han kiggede aftens indtjening igennem indtil hun kom tilbage.

" så lad os smutte hjem til mig, jeg går udfra du er sulten så vi kan få noget at spise i mens vi gennemgår de forskellige drinks?" sagde han og holde døren for hende.
Det var koldt udenfor og det sneede, og det blæste en smule.
Han frygtede lidt en snestorm, men så burde det have været sagt i nyhederne? så han måtte krydse fingre for det ikke blev værre.
Han lukkede jakke lidt tætter om sig og ventede på han kunne få lov til at låse af efter aftens arbejde.
" du klarede forresten utroligt flot, jeg har aldrig haft en så god en tjener? Hvis det er din standart ligge du til forfremmelse indefor et år." sagde han og grinte.

Hun havde lavet nogle fremskridt som han aldrig havde set nogen andre gør, hun lignede ham så meget på det punkt, lærenem, ambitiøs, og et geni af højest grad.
Det var vidunderligt, og hun var en mulig fremtidige forretnings partner??
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 10:56 pm

Hun smilede da han sagde at hun måtte beholde drikkepengene. Det havde hun nu også været væn til på caffen, men det havde jo heller ikke været samme summer der var tale om.
Hun nikkede til det han sagde da hun kom ned. Selvom hun jo ikke spiste det han måske troede. Hun kunne godt spise menneskemad, men det smagte ikke særlig godt for hende. For det meste fik hun kvalme.
Hun fulgte med ham ud, og blev overrasket over vejret. Hmm det var godt nok meget sne. Hun vippede kraven på hendes jakke lidt op, og smilede til ham "hold da op! pas nu på, før de ved af det så sidder jeg i deres stol" drillede hun lidt.

Hun gik med om til hans bil og så på ham. "nu er de sikker på det ikke er til besvær? jeg mener.. jeg vil nødig tage deres tid" sagde hun med et forsigtigt smil
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 11:07 pm

Sean brød ud i grin da hun drillede ham, hun var dejlig bedårende, og havde skarp tunge. Uden tvivl, men han var nu ikke så bekymret, hvis hun skulle tage hans plads skulle hun slå ham ihjel først.
"jamen dog, bør jeg frygte at de vil tage den stol fra mig?" spurgte han og løftede øjnebrynet lidt. Hun var sq en smuk unge kvinde, det måtte han indrømme. den måde sneen faldt på hende gjord hun speciel. ikke sådan på den dårlig måde men det fik hende til at stråle lidt.

" om de er til besvær? aldrig, jeg har intet at tage mig til, så at arbejde lidt ekstra gør intet" grinte han. " de er vampyr ikke? " spurgte han og smilede. "Jeg kom jo til at tænke på de ikke spiser normalt mad? men har jeg jo speciellerettet special lavet til vampyrer? de kommer jo også til resturanten en gang i mellem? ville bare vide hvad de fortrak?"
Han havde arbejdet på at lave retter til alle racer så der var plads til alle på hans resturanten, det var også en af de ting han var kendt for. Det fik også de fleste til at føle sig menneskelige igen, for maden lignede meget det normale mad, men med lidt farve og kreativitet, kunne blod komme til at ligne den mest delikate salat, eller is-dessert alt efter hvad vedkommende ønskede.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 11:32 pm

Hun kunne ikke undgå at blive overrasket over at han spurgte om hun var vampyr. Hun havde ikke troet at han havde set det.
Hun sank en klump. "uhm.. jeg.. ja det er jeg.. Jeg troede jeg havde været bedre til at skjule det" sagde hun og bed sig lidt i læben.

Hun blev dog overrasket over at høre at han spurgte hvad hun kunne tænke sig. "uhm... jeg er det man kalder... vegetar... jeg drikker kun bod fra dyr" sagde hun og så på ham. Hun vidste godt at det kunne lyde mærkeligt, og det var virkelig få vampyre der levede på den måde.

Hun førte en hånd om bag hovedet og tog spændet ud så det røde hår fik lov til at hænge løst, og bevæge sig i vinden. "så længe det er fra et dyr, så er jeg åben for det hele..." grinte hun lidt.
Det var nu meget rart at han vidste det i stedet for at hun skulle gå og lade som om
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Søn jan 17, 2016 11:39 pm

Han grinte lidt da det åbenbart kom bag på hende at han havde gættet det. " jeg er selv engel, jeg kan mærke hvis der andre væsner til stede. " sagde han og smilede. Vampyr var nemme at se, ikke fordi de var dårlig til at gemme sig men, han kunne bare mærke forskel der var på de forskellige racer.
" Men du er god til at skjule det i forhold til andre." sagde han og kiggede ned af gaden der var belyst af de gamle lygter.
"vegetar? perfekt, jeg fortrækker mest at kokkere med dyr, mennesker er jeg knap så glad for." sagde han og smilede. " jeg har noget forskelligt dyreblod på lager..." det lød nok lidt mærkeligt, men han havde venner som også fortrak det til tider. Desuden meget forskelligt dyre blod kom der forskellige smage, hvilket lavede en mere speciel smags oplevelse ind hvis det var det samme blod hele vejen igennem."

" hvad med jeg laver en menneske ret, af dyre blod? en bestemt menneskeret du kunne tænke dig at få serveret? lavet af dyre blod selvfølgelig?" han viste ikke om hun var født vampyr, men alle havde vel en ret som mennesker fik, som så spænende og lækker ud, men som de ikke selv kunne spise for .. hey det menneskefoder?
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 9:34 am

Hun måtte erkende at hun blev noget forrasket over at høre at han var en engel. Så var ddt derfor han havde så meget styr på det hele.
Hun smilede bare da han sagde at hun skjulede det bedre ens de fleste. "ja så kan jeg vel også lige så godt fortælle dig, at Reymond ikke er min far, men min skaber.... Og han går meget op i at vi kan omgås andre, og at vi kan kontrollere os selv.. Faktisk havde jeg levet som vampyr i over 300 år før han snakkede om at jeg kunne få min sollysring.." grintebhun lidt.

Nøj hvor havde de tagwt nogle ture engang i mellem. Og de var blevet vanittigt uvenner. Men for detnmestenkunne hun jo gost se at han havde ret.

Hun så på Sean. Da han spurgtr hvadn hun ville have. Hmm ddt vidste hun ikke, der var så mange rette, så mamge ting hun ikke havde prøvet før. Pludselig slog noget hende. "jeg har altid gerne ville smage en copcake!... Jeg mener! De ser SÅ lækre ud, men jeg har bare aldrig kunne spise dem, og de fandes ikke denngang jeg blev vampyr"sagde hun lidt for ivrigt.

Hun så på ham, og kunne ikke lade væf med at smile. Han var nu en flot og charmerende mand. Utrolig sød og venlig. Høflig og især med mannere. Hun kiggede lidtnpp ham med et grin. "når men?.. Skal vi tage afstrd, inend vi sner til her" grinte hunnlidt, og hentydet til at dwt sneede meget mere nu.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 5:53 pm

Sean kiggede overrasket på hende da hun fortalt det ikke var hendes far, så det ville sige hun var altså ikke fuldblods vampyr? hun var blevet forvanlet? forhåbentlig ikke imod hendes egen vilje? han hadet når mennesker ikke fik en chance til at selv bestemme over deres liv, men bare blev forvanlet mod deres vilje? det var frygteligt.
Han fik ikke selv chance for at bestemme men blev også bare lavet til en engel fordi, han fortjente en chance mere? som åbenbart skulle vare evigt? en evighed alene uden familie? det var ikke lige det han havde håbede på med en ekstra chance.men han skulle ikke klage, der fandtes folk der havde det værre.
Men det lød til at det var en okay skaber? altså han var ikke en der gik efter mennesker men holde fast i vampyrende og størrede for de ikke gik amok ligesom andre?
"Bor du så hos ham?" spurgte han og kiggede på hende.

"cupcake?, det skal du glæde dig til så!! " grinte han. Af alle ting var det en cupcake, hvilket var ekstremt sødt, folk sagde for meste altid bøffer eller andet. Men en Cupcake? det var heldigvis så nemt og lige til. " det kan vi da sagtens finde ud af, det kommer jo så ikke til at smage som en cupcake, men af blod, men det vil ligne det, og følelse som om du spiser en cupcake." sagde han og smilede. det var en nem opskrift og han behøvede ikke at købe ind, desuden havde han en vin der passede perfekt til den dessert.
Han stoppede op foran en port indtil ind masse luksus lejligheder. " vi er her allerede." sagde han og vippede hovedet lidt siden hen mod porten. Han tog nogle nøgler op af nøglen og låste porten op så førte ind til en trappe og en elevator. " vi skal op til øverste etage så tror vi tager elevatoren."
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 6:09 pm

Hun nikkede til hans spørgsmål. "ja.. Reymond er godt nok min skaber, men jeg lever sammen med ham, hans mage og mine "brødre"... så.. ja, vi er en form for familie.. det er derfor han kalder sig min far og jeg kalder ham for far sammen med andre"
Hun var nu meget godt tilfreds med sin skaber. Mange andre havde skabere der kun se sit yngel som slaver.

Hun blev noget overrasket da hun så at han borde lige ved siden af. Hun smilede lidt over det. Hun fulgt med ham, og grinte lidt da han sagde at de tog elevatoren. "er de i dårlig form Mr. Walter" Drillede hun lidt. For hende ville alle trapperne være som at tage en..

Men hun valgte nu at gå ind i elevatoren sammen med ham. Hun så på ham med et roligt smil, Og børstede lidt af sneen af hendes kjole.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 6:21 pm

"spændende" sagde han og smilede. det var dejligt at vide hun var i gode hænder og ikke i hønderne på en slave handler for en gangs skyld.

"lidt dovn har man vel lov til at være" sagde han og blinkede drillende på hende og gik ind i elevatoren, trykkede på 10 etage, hvorefter han stillede lænede sig op af den røde væg. han kiggede op og ned af hende. Hvert enkelt lille detalje, hvert enkelt lille bevægelse hun lavede fulde han nøje.
"hvorfor blev du forvanlet?" spurgte han, efter lidt tid. Hun var virkelig en smuk kvinde, neutral og perfekt, typen han ville have gået efter, men arbejdede havde forhindret ham i forhold, og folk gik for det meste kun efter hans penge, så interessen for kærlighed var forsvundet.
" Var det af kærlighed? fik overhovedet valget? "
det ragede ikke ham, det var han godt klar over, men han kunne ikke ligge puslespillet færdig. Hun var en skønhed i sig selv, men boede hos sin så kalde familie? det gav ikke mening i hans hoved?
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 6:48 pm

Hun stod lidt i sine egne tanker, holde øje med tælleren der viste hvilken etage de var på.. hmm hun ville havde været der nu hvis hun havde taget trappen.

Hun vende hurtigt hovedet og blev chokeret over hans spørgsmål. Hun vende blikket lidt væk igen, prøvede at koncentrere sig om tælleren. "uhm... det.. det er lidt en lang historie.." Mumlede hun lidt.
Hun hørte hvad han ellers spurgte om, og prøvede virkelig at virke uberørt. Billeder begynde at poppe op i hendes hoved, om den aften hun blev forvandlet.. der var sket så meget.

Hun så lidt ned. "ja jeg fik valget... men jeg fik det kun fordi jeg kunne vælge mellem det... eller at dø" Hun vende hovedet og så på ham "jeg var kommet alvorligt til skade, lå og var ved at forbløde.. jeg ville dø af mine sår.. og så var det Reymond kom... han tilbød mig at jeg kunne leve evigt.. men at der var en pris.... Jeg havde intet at miste, og takke ja"

Hun vente hovedet lidt igen, begynde at trippe lidt. Hvornår ville denne forbandet elevator være fremme, så hun ikke skulle stå i dette rum sammen med hans blik der var låst fast på hende
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 6:56 pm

Sean kunne se på hende hvordan samtalen, påvirkede hende negativt. han så ned i jorden, og rystede på hovedet. det var typisk ham at ødelægge en god aften, men han var ikke så god til at det med kvinder. hvilket hun nok også fik af mærke nu.
han sukkede, og trykkede på stueetages knappen og gik ud af elevatoren da den stoppede på hans etage. " undskyld, du er stadig ansat, kom imorgen og kontrakten er klar." sagde han og gik væk fra elevatoren mod sin egen dør.

Hun skulle ikke følge med, men bare tage hjem. Han havde trådt over grænsen og trængte nok bare til at tænke over sit eget liv. Han havde stillet et spørgsmål som han aldrig nogensinde selv ville svarer på da han selv var en meget privatperson, så reaktionen var velfortjent.
han trak ud af tog nøglen ud af jakken og satte den i døren.
han stod lidt og kiggede på døren, før han lagde panden mod døren og sukkede. " spadde.." mumlede han og hamrede på døren af vrede.
Rosallina

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 7:35 pm

Hun kunne godt mærke at dette havde ændret stemningen. Men på den anden side, det var jo ikke hans skyld, Hvor skulle han vide det fra?
Hvor fra skulle han vide at hendes tid som menneske havde været så mørk, og at hun allerede i denne alder havde været død hvis ikke Reymond havde fundet hende.

Da elevatoren stoppede, skulle hun til at gå ud af den sammen med ham, da hun så ham vende sig mod hende, og hørte hvad han sagde. Hun så uforstående på ham, og følte først der at der var en dårlig stemning. Hun så efter ham da han vende rundt og gik.

Egentlig burde hun jo bare lade ham gå.. tage hjem og bare møde på arbejde i morgen. Hun stod lidt og grublede. Nej! Så nemt skulle han ikke slippe for at spørge ind til hendes privatliv, For at love hende ikke blot at lære drinksne men også at han ville lave hende en Cupcake.
Let og elegant smuttede hun ud inden elevatoren nåede at køre ned.

Med lydløse skridt gik hun over mod ham, hun så hvordan han hamrede på døren "Så så den skal holde lidt endnu" Drillede hun men med en meget bidt stemme.
Hun gik over og lænede skulderen op af væggen ved siden af døren, med armene over kors. "De lovede mig en Copcake" Sagde hun bare med et mildt smil.
Hun var hverken fred eller fornærmet over at han havde spurgt. Men hun håbede at han ville lade emnet ligge.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    Man jan 18, 2016 8:08 pm

*Forhelved SEAN! kæmpe idiot..* tænkte han og bid tænderne sammen så hans kæbeparti blev mere fremhævet. Han lagde først mærke til hende da hendes letter sammenbidte stemme men alligevel sukker søde drillende stemme kildede hans øregang. han lukkede øjne og mærkede at hvordan hjertet nærmeste knugede sig sammen af skam. Han var ikke typen der sagde undskyld, det havde han aldrig gjort. Han havde ikke haft brug for det, han havde aldrig gjort noget forkert. Det var nok også mest fordi han aldrig rigtigt havde noget privateforhold til nogen, havde ingen venner sad for det mest alene, var ikke typen der var god til at snakke med folk.

Han sukkede kort og åbnede døren indtil lejligheden. Han gik ind og smid sin jakke på en skammel og ventede på hun kom ind så han kunne lukke efter dem gangen var lang  og med to værelser på højre hånd. et værelse til gæster og et badeværelse. men begge var låst afog med lys, gangen førte ind til en lille mørk stue som førte videre til et et stort med trapper op til hans værelse kontor og badeværelse, og køkken, stue, og spisestue i et
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Can you give me a Job? - Sean    

Can you give me a Job? - Sean
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next