Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man apr 03, 2017 6:52 am by Drystan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs mar 28, 2017 7:03 am by Aira

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Drystan

Niklaus

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5715 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 393

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 6:56 pm

Hun var vild med det sultne blik han sende hende, og hun kunne ikke lade vær med at more sig lidt over hvor svært han havde ved at holde sine støn inde.

Men ja hun ville nok ikke være så vild med at skulle gøre det nu, her! Både fordi Cain og Caleb kunne ende med at høre det, og det havde hun ikke rigtig lyst til! men også fordi hun trods alt var en dame, og lige havde brugt halvanden time på at gøre sig klar.
Og så kunne hun starte forfra hvis de begynde på en masse.

Da han begynde at vride sig lidt mere, vidste hun at han var ved at komme. Hun hørte godt hans advarsel, men blev siddende. Hun havde gjordt før, så hvorfor ikke med Will?
Ikke at det var den dejligste smag i verden, men den kunne klares. Da han kom i hendes mund slugte hun det. Hun stoppede blowjobbet, og satte sig ned på benene mens hun tørrede sig lidt om munden der var noget af det hun ikke havde fået i munden.

Hun så op på ham "skulle du ikke have tøj på" sagde hun bare med et grin og rejste sig. Hun ville lige børste tænder det var jo ikke sikkert at Will syntes det var så spændende at kysse en der lige havde slugt hans sæd
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 389

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 7:41 pm

Men han var pænt ligeglad, han trak hende hurtigt ned og kyssede hende blidt og ømt.

”Jo, men jeg blev ligesom stoppet af den smukkeste gudinde i hele verden.” Grinte han før han blidt kyssede hendes læber igen og rejste sig op. Han gik hurtigt over til hans skab, trak i nogle underbukser og rettede lidt på hans stadig våde hår.

Derefter fandt han en fin hvid skjorte, trak i nogle lidt grå bukser og bandt et lyst slips rundt om halsen. Derefter fandt han en matchende jakke, som havde samme farve som bukserne og gik ud på badeværelset for at ordne hans hår helt.

Han tog en lækker parfume på, smækkede noget voks i hans hår og fik det sat, for første gang i lang tid, hvilket var i en stilet, men lidt rodet frisure.

Da han var færdig og fik nogle pæne sorte sko på, gik han over, trak i en lidt lang jakke og hev et tørklæde rundt om hans nakke imens han ventede på hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 7:56 pm

Hun grinte lidt da han trak hende ned, og over det han sagde. Hun kyssede ham igen og lod ham tage tøj på.
Hun gik over og kiggede til lidt i spejlet, bare for at se ham der var noget der skulle rettet efter han både havde rodet hende i håret, og hun måske havde ødelagt sin makeup. Men det hele så fint ud.

Hun havde taget en rød blonde kjole på, et par røde stiletter, og nogle øreringe der passede til. Hun stod og lagde en let rosa læbestift på sine læber mens han gjorde sig klar. Hun kunne ikke lade vær med at smile da han kom ud og havde sat hår. Hun tog lidt persume på, og vende sig mod ham "hmm det ender jo med at jeg er nød til at krasse øjnene ud på en masse piger i aften sådan som du ser ud" drillede hun lidt.
Hun ville ikke indrømme det men hun var faktisk meget Jaloux. den gang med Louise var hun heldig at rosa ikke allerede havde fløet hendes strube over. og den gang var der jo ikke engang noget mellem hende og Will.

Hun tog selv en lys frakke på og gik mod ham ned
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 8:08 pm

Da de kom ned, blev de mødt af Cain som smilt stort.

”Hvor ser i dejlige ud, ha’ en go’ aften ikke også?” Spurgte han blidt og kyssede nænsomt Rosa på kinden og klappede Will på hans skulder.

Will nikkede smilende til ham og trak blidt Rosa med sig ud. Denne gang fandt han dog en anden bil, en Audi med lukket tag og kun to sæder. En sportsvogn helt klart. Han låste op og åbnede blidt døren for Rosa, hjalp hende ind og gik derefter om til hans egen dør og satte sig ind.

”Vil dog advare.. Der er nok nogle nede i byen som kender mig.. Vi er ret berømte her i byen.” Grinte han lidt og tændte bilen op. Den brølede, højere end den anden og han kørte hurtigt afsted imod byen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 8:21 pm

Hun smilede da de blev mødt af Cain. Hun smilede da han kyssede hende på kinden. Han var virkelig en dejlig mand, og hun følte sig allerede så tryk ved ham.

Hun fulgte med Will, og kunne ikke lade vær med at smile over valget af bil. Dog var der en tanke der poppede op i hendes hoved da hun så at der kun var 2 sæder. Men hun rystede den hurtigt væk igen.
hun så på ham da han sagde at der nok var nogle der kende ham. fedt! så det ville blive en aften hvor hun skulle være ved at krasse øjnene ud på nogle.

Når hvad pokker de kunne vel ikke være, værre end Louise. Hun smilede da han tænde bilen, og lænede sig lidt tilbage i det lækre sæde.
Hun så ud mens de kørte. Hmm hun kunne nu godt vænne sig til at bo i dette område... selvom.. hun så ville være et stykke væk fra Reymond og de andre
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 8:29 pm

Da de kørte, kunne han tydeligt mærke på hende at hun var lidt trist. Will kiggede over på hende og gættede sig lidt til at det var savn til hendes familie.

”Rosa? Bare så du ved det.. Jeg tror Rey havde et hus heroppe, da vi var yngre. Det var jo her i byen at jeg mødte ham dengang.. Min familie har altid boet her, så han havde nok et lille hus dengang, kan ikke huske det så godt. Men de kan jo flytte herop, så du ikke er langt væk fra dem. I flytter jo ofte.” Smilte han blidt og rakte over for at tage hendes hånd i sin.

Han forstod hende godt, han savnede også hans familie når han var ude og rejse. Familie bånd, var noget af det stærkeste, så han kunne nemt se det for sig og havde ikke selv lyst til at rejse for langt væk fra sin.

De kørte ned i den gamle engelske by og Will fandt en parkerings plads, tæt på en lille og utrolig hyggelig restaurant.

Før Rosa kunne nå at stige ud, var han allerede omme ved døren og hjalp hende ud. Han smilte og trak hende ind i et blidt kys, hvor han hurtigt skubbede hende op imod bilen og greb hendes bagdel i et fast greb imens han virkelig gjorde kysset dybt og intenst.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 8:53 pm

Hun vende blikket mod ham, og bed sig lidt i læben da han begynde at tale. Var han tanke læser eller hvad? Hun så lidt ned "jeg er ikke sikker på at jeg kunne tænke mig at have Reymond så tæt på...... han gør mig stadig..... Jaloux" mumlede hun lidt. Hun var sikker på at hun ville savne dem. Og på den led ville han gerne have dem tættere på. men på den anden side.. så var hun også bange for at der ville blive for meget ballede med disse 2 familier så tæt på hinanden.

Hun sagde ikke så meget på vej ned til resturanten. Da de kom ned til resturanten, smilede hun da han åbnede døren for hende. hun var nærmest lige kommet ud, og havde lukket døren da hun mærkede Wills kys.
Hun sukkede lidt mod hans læber og deltog gladeligt. Hun smilede lidt da han grab hendes baller, og pressede hende mod bilen. Hun lagde armene om hans nakke, og holde ham bare tæt
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 9:06 pm

Han vidste alle hans følelser om hende i dette kys og han holdte hende tæt ind til sig imens han smagte alt i hendes mund.

Efter lidt tid, brød han kysset med et blidt smil, greb hendes hår og ledte hende ud på gaden. Det trak han hende blidt ned til en lille og utrolig hyggelig restaurant, hvor han gik ind. De blev mødt af en tjener som hurtigt vidste dem ned til et mere privat bord, bag nogle gardiner.

Selvfølgelig hjalp han hende af med jakke og trak hendes stol ud for hende, før han selv satte sig ned og åbnede en enkel knap i hans pæne jakke, efter han selv havde smidt hans egen overjakke.

”Nå, der er nogle gode vine her og de blander ofte blod i hvis det er, hvad siger du til det?” Smilte han kærligt og greb hendes hånd, hen over bordet imens han åbnede menu kortet.

Alt blod som var derind, stod hvor det kom fra, både mennesker og dyr. Man kunne sågar få fra en dæmon og en heks.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 9:39 pm

Hun nød virkelig kysset. Og hun mærkede tydeligt alle hans følelser i det kys. han vidste altid hvordan han skulle få hende i bedre humør! Hun smilede til ham da han afbrød kysset, selvom hun nemt ville kunne stå her ude rasten af natten.

Hun fulgte dog med ham og smilede da de kom ind på resturanten. Hun fulgte med ned til bordet, og fik jakken af. Hun satte sig, og smilede over ham. en rigtig gentleman som altid.

Hun så på ham da han talte om Vin, og nikkede "det lyder dejligt... heh jeg vil lade dig om at bestemme vinen.. det har du mere forstand på end jeg" grinte hun lidt.
Hun så på deres hænder da han tog den, og smilede over det. Han var så sød ved hende. Men hun kunne nu ikke lade vær med at tænke lidt. Han virkede Ekstra sød i dag... hmm var det mon alt det de havde talt om?

Der var nu sket meget på de få uger de havde kendt hinanden.. de havde både nået at slå op og begynde igen. Hvis man kunne kalde det at slå op når der ikke var så meget andet end en flirt. Men hun skammede sig stadig over det.
Men hun var blevet bange! Hun så ned i menu kortet. hmm det kunne være lækkert med noget blod hun ikke altid fik. Hun smilede lidt og så på Will "du skal ikke bestille vin med dyreblod i... så kan du jo ikke selv drikke det... og du elsker jo vin" sagde hun roligt.

Hun ville ikke tvinge ham til den her form for diæt. Det var blot noget de sammen måtte finde ud af.. han skulle jo kun drikke fra dem, og ikke have sex med donerne
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 10:01 pm

Han kiggede op på hende og grinte lidt imens han lyttede til hvad hun sagde.

”Vi kan altid få noget forskelligt blod i, min skat.” Smilte han blidt og kyssede hendes fingre imens han kiggede ned over kortet. Hmm, hvad skulle han mon vælge?

Han sad længe og kiggede på kortet imens han blidt nussede hendes hånd, han brød ikke kontakten med hende, ikke en eneste gang.

Da tjeneren så kom hen, bestilte han en flaske vin og blod til ham selv, fra et menneske og noget dyreblod til hende af den fineste kvalitet de havde.

Tjeneren nikkede og gik afsted efter deres ordre, hvorefter Will kiggede tilbage på hende og smilte.

”Vi kan altid smutte hen på et hotel bagefter og tjekke om deres senge er vampyrsikre.” grinte han og vrikkede lidt med hans øjenbryn, blot for at drille hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 10:12 pm

Hun smilede til det han sagde, og Nikkede. Hun kunne ikke lade vær med at smile over at han ikke en eneste gang afbrød kontakten til hende, han slap ikke hendes hånd på noget tidspunkt.

Hun fandt selv ud af hvad hun gerne ville have og da tjeneren havde taget deres bestilling, så hun på ham ved det han sagde. Hun grinte bare lidt, og smilede til ham. Hun bed sig en smule i underlæben med et smil, mens hun så på ham med et lidt drilsk blik "det lyder som en rigtig god ide" spandt hun lidt. Hun smed sin sko, og lod sin fod glide op af has ben, og lod den køre længere og lænagre op af hans lår indtil hun nåede hans bule i bukserne, der bestemt ikke var så stor som den kunne være.

Hun lod sin fod nusse ham lidt der ganske blidt, så han ikke ende med at komme til skade eller noget.
Hun tog hans hånd op til sin mund og kyssede den lidt, kyssede hans finger spidser, men lod sin tunge glide lidt ud og slikke på dem, mens hun legesygt holdt blikket på ham.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 10:20 pm

Will bed sig lidt i underlæben imens han mærkede hendes fod og hans øjne forandrede sig tydeligt imens han kiggede på hende og mærkede den dejlige massage som hans lem hurtigt reagerede på og blev lidt større.

Dog forventede han slet ikke det som hun gjorde imod hans fingre og han smilte kækt til hende, utrolig tændt.

Da tjeneren kom ind, bevægede han hurtigt hans hånd ned igen og hans øjne var normale. Plus.. Han var virkelig glad for at bordet havde en dug på.

Tjeneren hældte op til dem og blandede deres vin op med blodet til dem hver. Derefter bukkede han og forsvandt ud igen, så de igen havde lidt privat liv.

”Pas på min egen, at jeg ikke i stedet tjekker om dette bord kan holde til det.” Sagde han legende og ret dominerende imens han tog hans glas op, skålede med hende og tog en lille tår.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 10:33 pm

Hun smilede bare kækt og drillende til ham helt vejen igennem. Og da Tjeneren kom, kunne hun ikke lade vær med at smilede lidt. Hun var tæt på at grine, men sagde ikke noget. Hun var nu alligevel imoneret over Wills selvkontrol. Det var de færreste der ville kunne sidde så køligt mens deres lem blev masseret på den måde

Da tjeneren kom, og hun hørte hvad han sagde, smilede hun bare til ham. Hun tog glasset og skålede med ham "det gør du jo ikke min kære!... du skal jo passe på familiens omdømme... hvad ville din far dog ikke tænke hvis han fik af vide at hans modne og voksne søn havde sex på en restaurant?" sagde hun med en lidt udfordrende stemme.

Hun vidste at deres omdømme betød en del. Og at Cain allerede mente at Caleb ikke varetog det så godt.
Hun tog en står mere af sin vin, inden hun pressede hendes fod mere mod hans nu temmelig hårde bule. "hvad havde du egentlig også tænkt dig?... jeg er jo en dame.. ikke en af de der billige tøser der gør hvad som helst for en middag" sagde hun med et drillende smil
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 10:40 pm

Will grinte lidt imens han satte glasset ned og kiggede over på hende med et kækt blik.

”Hmm.. Du er alt andet end billig min egen, det tog mig lang tid for at finde dig igen.” Smilte han og hentydede til at han endelig på en måde havde ledt efter hende igen, dengang hun var menneske.

Dog kom han med et rimelig lumsk smil og med den hurtigste fart han nu kunne fik han hende rundt, så hun sad på hendes stol ved siden af ham i stedet, hvor der var masser af plads til dem begge.

”Så langt væk.. Dette er bedre.” Smilte han og lagde en kold hånd på hendes lår, hvor han klemte lidt.

”Hmm.. Så smuk..” Knurrede han legende og hans hår fandt hurtigt vej ned under hendes kjole og til hendes trusser hvor han blidt pressede en finger, lige imod der, hvor hendes klit ville være.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 11:01 pm

Hun smilede lidt over det han sagde. hun følte sig ret heldig. Der var bestemt ikke mange der kunne prale med at have haft en beundre i over 700 år.

Hun kom dog med et overrasket og chokeret gisp da han pludselig kom om til hende og samlede hende op, og tog hende over til ham hun grinte lidt over et hun sagde. Hun nød hans hånd, og lagde den ene arm om hans nakke, og den anden mod hans brystkatte.

Hun mærkede hvordan hans hånd gled op under hendes kjole, og sukkede lidt da hun mærlede hvor hans finger pressede, og det fik hende til at vride sig lidt, og sukke over det.
hun lænede sig frem, og kyssede ham lidt mere sultent.
Årh han vidste virkelig hvordan han skulle bære sig ad med hende. Hver gang hun troede hun havde bare en smule magt, så beviste han at hun overhoved ikke styrede noget som helst.

Hun nappede ham lidt i øret. "ro på tyr" hviskede hun ind i hans øre og lod sin tunge lege med kanten af hans øre.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:02 pm

Will knurrede glad over hendes kommentar og han pressede blidt hans finger mere imod hendes trusser, lod den glide ned over hendes våde læber dernede, så op igen og nussede lidt hendes klit, derefter ned igen og op. Han gentog bevægelsen igen og igen, imens han kiggede på hende og kyssede hende igen. Hmm.. Det var så lækkert at pirre hende på denne måde, han elskede at gøre det og nød at se hvordan hun vred sig så dejligt oven på ham.

”Hmm.. Ved jeg ikke om jeg kan, når der er så smuk en kvinde oven på mig..” hviskede han imens han knurrede glad over hendes behandling ved hans øre.

Dette var virkelig en af de ting han elskede ved Rosa, hun vidste hvordan hun skulle bære sig ad med at få ham tændt så meget. Han ville aldrig gøre dette ved en anden kvinde, plus han ville aldrig have tænkt på det før hen.. Rosa vidste hvilke taster hun skulle trykke på ved ham. Det var så utrolig lækkert og dejligt!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:17 pm

Hun bed sig i læben, og måtte virkelig tage sig sammen for ikke at komme til at stønne. Det var virkelig dejligt det han gjorde. Hun sukkede forpustet mod hans øre. Hun nød det mange kys, og gengælde dem.

Hun så på ham med røde øjne, Det var virkelig ikke nemt for hende at skulle holde de mange dejlige støn inde. Men hun havde nu heller ikke lyst til at blive hørt.
Pludselig rejste hun hovedet op, hun lagde det ene ben over det handet, så hun skjulte Wills hånd.

En tjener kom ind med deres mad, og smilede bare til dem, og så ud til at tænke nok i retningen af "når hvor sødt"
Rosa smilede bare til hende på denne måde hun nu kunne så alt så ud til at de blot var nyforelskede. Da tjeneren gik, så hun lidt på Will og kunne ikke lade vær med at grine. "Dine sanser kan slet ikke tåle at vi gør sådan noget her" grinte hun lidt, og kyssede ham blidt.

Hun så på ham "vi må hellere spise inden det bliver koldt" sagde hun roligt og kyssede ham på kinden"
Hun rejste sig fra hans skød for at gå over og sætte sig på sin plads
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:22 pm

Han kunne virkelig ikke lade vær med at grine, da han slet ikke havde opdaget tjeneren kom med deres mad og han kiggede sultent efter Rosa da hun rejste og gik over til hendes egen plads. Et svagt trist suk kom fra ham, men han rettede dog på hans slips og satte sig ind til bordet imens han mærkede hvordan hans lem virkelig kæmpede med pladsen i hans bukser og han var ret glad for dugen som lå hen over bordet.

”Jeg kan slet ikke tåle at være i nærheden af dig, du gør mig virkelig vild, min egen.” Grinte han imens han hurtigt tog lidt at drikke, før han gik i gang med maden.

Det smagte virkelig dejligt maden og han kiggede ofte op på Rosa for at tjekke om hun også nød det. Det håbede han virkelig!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:31 pm

Hun smilede bare tilfreds og lidt drilsk da han sagde at han ikke kunne tåle at være i nærheden af hende. Hun begynde bare at spise sin suppe, og lagde godt mærke til hand blikke en gang i mellem.
Hun sad blot og spiste, og da hun var næsten færdig, kiggede hun lidt op mod ham. Hun kiggede dog ned i sin suppe igen med et smørret smil.
"Gad vide om der er nogle gode hoteller her i byen?" sagde hun pludselig, og lod blidt sin for kæle lidt op af hans ben.

Da hun var færdig, tog hun noget at drikke. det var virkelig en god vin de havde her, og hun var vild med at de blandede blod i. Det gjorde bare vinen endnu mere fantastisk
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:44 pm

Will skubbede skålen lidt væk imens han tænkte og slikkede sig lidt om læberne, da han var færdig.

”Joo.. Der ligger en lidt i midtbyen, 5 stjerne og ret hyggelig.” Smilte han imens han blidt tog hans vinglas og greb hendes fod under bordet med hans anden hånd. Han holdte den fast imens han blidt nussede hans tommelfinger hen over hendes fodsål og gav hende en lidt blid massage.

”Den har vidst nogle ret højt kvalitets møbler.” Smilte han imens han vrikkede lidt med hans øjenbryn og hans stemme i sig selv var en utrolig sensuel sang, kun for hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 9:51 pm

Hun smilede da han grab hendes fod, og begynde at massere den. "hmm... det lyder da skønt" sagde hun roligt, og tog noget mere at drikke. Hun så på ham "Jamen... skal vi så ikke se om vi kan leje et værelse?.. det er jo alligevel ALT for sent til at køre hjem nu" sagde hun med et skævt smil. klokken var slet ikke ret mange, og de ville sagtens kunne nu hjem og have en del timer sammen der hjemme.

Men det var nu ikke det hun var intrasseret i. det var ikke det samme når man var nød til at tie stile.
Hun så på Will med et lidt lokkende smil "køreture til Hotelet er vel også lang?" det var hun nu ret sikker på at den ikke var. de var jo allerede i byen, og så stor var den jo heller ikke. Så Hotellet lå sikkert i gå afstand, men det var ikke det hun mente overhoved.
og det vidste Will sikert godt
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 10:01 pm

Will lyttede til hendes ord imens hun snakkede og hans blik lige nu var utrolig dominant og tændt. Det var tydeligt på ham lige nu at hendes drillerier havde virket rimelig meget.

”Hmm.. Kender en god omvej. Den tager lang tid og er igennem både skoven og omkring søen. Den er lang og vi skal sikkert leje værelset nu. Undskyld mig lige min skat.” Smilte han imens han hurtigt hev hans mobil op, trykkede hurtigt en besked og sendte den afsted. Der gik ikke lang tid, før den bibbede og han kiggede hurtigt på den med et smil.

”sådan min skat. Så kan vi godt gå.” Smilte han lumsk og rejste sig hurtigt fra bordet.

Will var heldigvis så gammel og havde så meget kontrol over hans krop lige nu at hans manddom ikke kunne ses. Han gik hurtigt over til hende og hjalp hende op fra stolen.

Dog da hun havde fået sko på og stod op, greb han hende hurtigt, trak hende ind ved at have hænderne på hendes bagdel. Han kyssede hende ned af halsen imens han bukkede sig lidt ned og trak hende lidt ind til sig, så hans hænder gled op af hendes bagdel og pludselig under hendes kjole hvor han tog en enkel finger glide forbi hendes trusser og op i hende.

”Pas nu på, på vejen.. Du skal være sød, ikke?” Hviskede han i hendes øre imens han lod fingeren lege lidt med hende, inden han rettede sig op og grinte til hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors feb 18, 2016 10:21 pm

Hun smilede over det han sagde, og lod kort sin tunge glide ind over hendes læber i en sensuel bevægelse.
så han ville tage en lang tur med hende? mmh det ville hun da glæde sig til!

Hun nikkede da han sagde at han lige skulle bestille værelse. Hun begynde blot at ligge sin serviet fra sig, og da han sagde de kunne gå, tog hun sine sko på, og lod ham hjælpe hende op.

Hun sukkede dog lidt da han lagde hænderne mod hendes bagdel, og kysse hende ned af halsen. Hun nød det virkelig, og var virkelig vild med denne leg i havde gang i. Det var mærkelig men det her med at skulle være lidt hemmelighedsfulde tænde hende lidt.

Måske fordi hun elskede at drille ham. Hun havde aldrig mødt en hvor hun havde så svært ved at holde fingerne fra ham. Hun sukkede da han lod sine hænder glide op under klolen, og stønnede lavt da hun mærkede hans finger.

Hun smilede lidt over det han sagde, og lod en hånd glide op af hans lår, og lod den stoppede ved hans manddom, og gned bidt hånden mod den "jeg kan ikke love noget" hviskede hun med en tændt og flabet stemme.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 19, 2016 9:25 am

Will knurrede lystent til hende og mærkede den kærlige hånd imod hans manddom. Det var tydeligt på ham at han stadig var meget tændt, dog skjulte han det meget godt, så ingen ville se det. Han kyssede hende blidt på kinden, før han rettede på hendes kjole, lagde pengene på bordet og trak hende med ud til bilen igen. Han åbnede hurtigt døren for hende, hjalp hende ind i den lækre audi igen, før han selv satte sig ind og tændte bilen.

Han fandt noget blidt og ret godt musik i radioen, så der var lidt, før han kørte afsted og ud af byen. Will kørte igennem en skov, de kom forbi hans families gravplads, hvor han kørte videre og fulgte vejen.

”Dette er et utrolig smukt område, der er en god tur omkring søen.” Smilte han imens han kiggede ud af forruden og på naturen omkring dem, på den lille skovvej.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 19, 2016 3:08 pm

Hun smilede lidt over ham, og var faktisk imponeret over at han kunne holde det så godt skjult! Hun smilede da han rettede hendes kjole, og gik med ham. Hun fulgte ham ud til bilen og satte sig ind. Hun så lidt på ham da de var kommet ude for byen. Hun smilede lidt for sig selv da han begynde at snakke om søen. "jaja den er yndig" tænkte hun blot. Hun klikkede sin sele op, og vende sig mod ham.

Hun bukkede sig ned over hans skød, og åbnede hans bukser. Hun fandt hans manddom frem der selvfølgelig stadig var oprejst, og bukkede hovedet ned, og begynde at give ham et blowjob.

Hun havde altid gerne ville prøve det her, men de fyre hun havde kørt med ellers stolede hun fanme ikke nok på på til at de kunne køre samtidig.

Det var bestemt ikke den nemmeste stilling at give blowjob i. Men alligevel kunne hun nu godt lide det.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 25 af 27Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)