Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Next
ForfatterBesked
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 394

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:53 pm

Cain kiggede ned på hende og smilte varmt til hende, det var tydeligt på ham at han allerede holdte af hende.

”Frk. O’Neel.. Der er vist noget de har misforstået. William ønsker ikke bare kun at få børn. Han ønsker meget at få børn ja, men det er ikke det som hviler i hans sind lige nu. Nu ønsker han blot at have Dem ved hans side, have Deres faste viljestyrke og støtte. Han skal igennem meget og kræver en stærk kvinde ved hans side og jeg ved. At De er stærk nok. Jeg ser Dem allerede som en del af familien. Jeg så det allerede da de trådte ind i mit hus.” Smilte han blidt og trak hende ind i et varmt kram som kun en glad far kunne give.

”Jeg er Dem yderst taknemlig for at have givet mig, min søn igen.” Hviskede han lavt, så kun hun kunne høre det.

”Hvis De nogensinde mangler noget, så tøv ikke med at komme til mig.” Smilte han og holdte blidt om hendes arm igen, før de gik videre.

Will nåede lige at skubbe Caleb utrolig hårdt ind i et træ og de bukkede begge under i høj latter.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 398

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:02 am

Hun så bare ham da han fortalte. Hun skammede sig faktisk en smule over at have tænkt at børn var det vigtigste for Will. Men han talte så tit om det når deres fremtid kom på banen. Men alt det andet han sagde varmede meget. Hun var virkelig glad for det han sagde.

Hun mærkede hvordan han trak hende ind i at kram, og smilede mens hun krammed ham igen. Det var underligt, men han minderede hende om sin egen far. Den gang hun var lille, og hvor det hele ikke handlede om at hun skulle blive dannet. Hun hørte hvad han sagde, og nikkede som et ”det var så lidt”

Hun smilede over det næste han sagde, og nikkede over det. ”det skal jeg nok” sagde hun stille. Hun tog hans arm igen, og lænede hovedet lidt mod hans skulder med et smil.
Hun kunne ikke lade vær med at grine over drengene.

Da de kom ned til vandet, slap hun blidt Cains arm. Hun smed hurtigt sine støver, og løb ud til vandet. Og ud så vandet gik til over hendes ankler. Det var alt for lang tid side hun havde været ved vandet. Så hun nød det. Nød den dejlige brise der fik hendes kjole til at bølge ligesom hendes hår. Hun så tilbage mod drengene og smilede.

Hun var glad for at dette var den familie hun var kommet ind i, også selvom hun ville ønske at der var flere af dem tilbage.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:06 am

Cain satte sig ned på en bænk dernede og både Caleb og Will smed deres sko, sokker og smørrede deres bukser op så de kunne gå ned til hende.

Caleb kom med et kækt smil og greb fat om Rosa, smed hende op på hans skulder og løb afsted med hende.

”HA!! Hun er min nu!!” Grinte han højt og stormede afsted i sandet med hende.

Will grinede højt og kastede sig efter dem imens han greb ud efter Rosa og smilte til hende. Ham og Caleb havde fået det hele løst imens de fjollede og var kommet på god fod igen.

”Rosaaa!! Neeej!!” Skreg han dramatisk op imens han grinte og fulgte med dem.

//Sorry for længden..
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:22 am

Hun stod lidt mod ryggen til dem da de kom ned mod hende, og hun stod også lidt i sin egen verden, så hun blev noget overrasket over pludselig at blive løftet om, og smidt over en skulder, og da hun kun kunne se Will og Cain, måtte det jo være Caleb der løb rundt med hende.
Hun hørte hvad han sagde, og grinte lidt over det. Og endnu mere over Will der så yderst dramatisk ud.

Dog opdagede hun at da han valgte at løbe med hende med hovedet mod hans ryg, så blæste hendes kjole lidt op så man kunne se hendes trusser. Hun skynde sig dog at hive ned i kjole. Havde hun kunne blive rød i hovedet var det sket.
Hvor var det pinligt!.

//samme siger jeg XD
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:29 am

Caleb brølede højt af grin og satte hende ned i sandet igen. Will vidste med det samme, hvad der var sket og han løb op, holdte om hende og knurrede lidt af Caleb som væltede rundt i sandet lige nu af grin.

”Kom skat.” Grinte Will og trak hende med tilbage imens han blidt holdte hendes hånd.

”Det er dejligt hernede, ikke?” Spurgte han, imens han gik med hende, dog blev han pludselig afbrudt af Caleb som kom hamrende og tacklede ham. De væltede rundt i sandet og slogs, dog var det tydeligt at det var i sjov. Men kampen blev dog mere voldelig da de brugte deres evner.

En kamp imellem ild og is brød løs på stranden, men Cain sad bare roligt på hans bænk og kiggede på dem med et smil på hans læber.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:42 am

Hun så pludselig lidt foregen, men brummede bare lidt over Calebs latter. havde han aldrig set trusser før? det kunne hun umuligt tro på.
hun smilede til Will og tog hans håns. Hun gik med fødderne i vandet, og smilede lidt. Hun hørte hvad han spurgte om og nikkede "her er fantastisk" Hun kom med et overrasket gisp da Caleb pludselig kom og angrab Will. det var lige før hun selv var røget med. Hun grinte bare lidt af dem, og rystede på hovedet.

Hun gik lidt rundt vandet, og selvom det var koldt fik hun bare sådan lyst til at bade. Hun gik over til en sten, og smed sin blazer. Hun lynede kjolen op, og lagde den sammen med hendes blazer, så hun stod kun i først det lyseblå undertøj. Hun var egentlig ligeglad med om det så hende i undertøj det var jo ikke anderledes end hvis hun havde haft bikini på. Men hun var spændt på om Will kunne holde øjnene fra hende.

Hun satte i løb mod vandet, og da hun var kommet et godt stykke ud, sprang hun under. Det var den bedste følelse i verden. At være i vandet. Hun svømmede et stykke ud og svømmede bare lidt rundt. her var virkelig dejligt. Hun så en klippe længere nede af stranden og fik en idet. Hun svømmede ind til breden og så på drengene "Hey drenge! Skal i se hvem der først kommer over til den klippe der over og tilbage igen?" spurgte hun og pegede på en ca. 15 meter høj klippe der var ud til vandet.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:53 am

Will og Caleb hørte hendes kald, de kiggede begge op og Will viftede kort med hans hånd, så Caleb fik en klippe is lige i synet.

Han grinte højt og smed hans læder jakke, skjorten og bukserne på vejen før han sprang i vandet og svømmede efter Rosa.

Caleb sprang også op, tog sig til hovedet og joinede dem i vandet.

Cain’s latter kunne nemt høres imens han rejste sig op fra bænken og gik ned til vandet for at se efter dem.

Caleb var ret hurtig til at svømme, men Will var hurtigere og indhentede hurtigt Rosa i vandet. Hans krop reagerede aldrig på kulde, siden det var hans element, dog gjorde Caleb lidt, fordi han var lidt varmere end andre vampyrer, dog gjorde han ikke noget ved det, han var en utrolig dårlig taber.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:06 am

Hun så på dem begge da de kom ud til hende "Kan i se klippen der ude?" spurgte hun og pegede mod den høje klippe der var ca. 500 meter fra dem. Hun så på dem "hvem kommer først der over gennem skoven?"

Grinte hun hvorefter hun plaskede vandt i hovedet på dem, og dykkede ned under vandet. Hun svømmede overraskende hurtigt, særligt af en pige. Der gik ikke længe indenen hun var oppe på stranden. Hun løb op langs stranden, og forsvandt ind i den skov der lå mellem stranden og klippen.
Hun var temmelig hurtig, men vidste at drengene sikkert hurtigt ville indhente hende.

Hendes største fordel var at hun var så lille, for hun kunne nemt løbe gennem smalle steder, og skulle ikke uden om, eller masse sig igennem.

Hun så sig lidt tilbage og så at drengene allerede var bag hende. Hun grinte højt mens hun løb gennem skoven, og hun brugte selvfølgelig vampyr fart. Der gik ikke længe inden hun allerede var ved klippen. Her havde de fleste nok vendt om, for de skulle jo tilbage igen.. men der var jo ikke sagt hvordan.

Hun løb direkte mod klippen, og satte af på kansen i et lang, befriende og elegant spring. Hun lænede sig frem og strakte armene foran sig, inden hun ramte vandet som en torpeto, og dykkede næsten helt ned til bunden.

Lidt efter kop hun op til overfladen, grinte lidt, og begynde at svømme ind mod stranden igen, mens hun grinede lidt, og holde øje med hvad drengende gjorde.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 9:33 am

Både Caleb og Will var lige efter hende, som fuldblods kunne de løbe langt hurtigere end hende. Dog så Will imponeret til da hun sprang og var allerede i vandet igen. Han grinte højt og kiggede på Caleb kort før han selv lavede samme trick, dog hoppede han ikke i vandet.

Will lod hans evner hjælpe ham, han gled hen over den lille is bane han havde lavet foran ham og skøjtede afsted.

Dog Caleb gjorde det samme som Rosa, men han knyttede hans hænder og brugte hans ild til at sende ham fremad under vandet.

Begge brødre var hurtigt oppe ved siden af hende igen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 11:37 am

Det var virkelig dejligt at løbe gennem skoven med dem, det var næsten som at være sammen med sine egne ”brødre” bortset fra at den ene af de her 2 fyre elskede hun højere end nogle af de andre.

Hun var godt klar over at hun sikkert ikke ville vinde dette kampløb. Men hun havde da lov at håbe. Men som den eneste skabte, OG den eneste uden en evne der kunne hjælp havde hun så godt som tabt.
Men hun havde da lov at gøre et forsøg!

Drengene havde hurtigt indhentet hende i andet, og overhælet hende, så nu var det lidt et spørgsmål om hvem af de der vandet.
Hun svømmede selv i land, og satte sig forpustet på en af de store sten der var på stranden. Der løb blod ned af hendes arm, da hun havde fået et temmelig stort sår på overarmen som hun ikke havde set. Hun havde godt mærket at hun havde slet sig i springet, men havde ikke taget sig af det da det ikke gjorde ondt.

Hun lagde hovedet tilbage og mærkede bare hvordan den milde vind sammen med solen tørrede hendes krop.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 11:47 am

Drengene kæmpede meget, dog var der en fantastisk duft som hev Will ud af hans strid med hans bror.

”Caleb.. Jeg bliver nød til at tjekke op på Rosa.” Råbte han før han sprang i vandet og svømmede hurtigt ind til stranden hvor hun sad.

”Rosa? Du er skadet!” sagde han og løb hen til hende, før han faldt ned på hans knæ og tjekkede hendes arm. Det blødte ret meget.

Will sukkede lidt og kiggede lidt op på hende, før han bukkede sig ned og slikkede alt blodet væk Hans spyt begyndte langsomt at lukke såret og efter lidt tid, var hendes arm, så god som ny.

”Sådan, min egen. Pas nu på dig selv ikk’?” Sagde han blidt imens han så at Caleb gik op til deres far. Han grinte højt og klappede den gamle på armen.

”Håber du nyder din tid her.” Sukkede Will, imens han satte sig ned på stenen ved siden af hende. Hans stramme underbukser sad godt rundt om hans underliv, så hans manddom og bagdel, var rimelig tydelige i det sorte stof som sad klistret til hans hud.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:04 pm

Hun smilede da Will kom op til hende, hun forstod dog ikke det der udtryk han havde i ansigtet som om der var noget galt. Hun rynkede brynene lidt da han sagde at hun var skadet. Hun så efter hvor han kiggede og så den store flænge. "hold da op!... jeg havde slet ikke mærket det" sagde hun undrende. Måske fordi hun havde haft så meget adrenalin i kroppen.

Hun smilede lidt da han slikkede såret, og så på ham. Hun nikkede da han sagde at hun skulle passe på sig selv "det skal jeg nok." sagde hun med et roligt smil

Hun lagde hovedet mod hans skulder da han satte sig, og så ud over vandet. Hun nikkede til hans spørgsmål "det gør jeg... virkelig meget" sagde hun med et smil. Hun sukkede lidt tilfreds, og lagde armene om hans overarm. "jeg har slet ikke lyst til at tage hjem igen" sagde hun stille.

Alting var så dejligt her! Alt hvad hun kunne lide var her. det eneste der måske manglede var Reymond og de andre... og så igen! Hun var sikkert på at Reymond ikke var okay med det her. Hun så lidt op på Will "William.. du er godt klar over at du er nød til at bede om Reymonds tilladelse... før vi kan blive gift?" spurgte hun stille. Med skabte vampyre var det sådan, at de godt kunne være uden der skaber, men hvis de skulle være HELT frie, så skulle de sættes fri, og det var kun skaberen der kunne gøre det.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:11 pm

Han sad lidt og tyggede på det hun havde sagt og nikkede lidt imens han blidt lænede hans hoved ned imod hendes.

”Det er jeg godt klar over.. Far har allerede kort snakket om at skrive et brev, som han gerne vil have at vi skal vise til Rey inden vi snakker med ham om det.. Far kendte godt til min og Reys kærlighed.. Han var slet ikke glad for det.. Homoseksualitet er ikke.. Så pænt set på iblandt fuldblods.. Det er også derfor Caleb er så trist..” Mumlede han lavt og kiggede ned på hende.

Caleb var bøsse, han havde fundet ud af det efter lang tid, men prøvede hele tiden at være sammen med kvinder for at dække over det, for hans far. Dog vidste hans far det allerede og var ikke så glad for det.

Hvis Caleb endte med en fyr og Will med Rosa, så kunne deres slægt ikke komme videre. De ville dø hen og være tvunget til at skabe vampyrer.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 12:40 pm

Hun lyttede til hvad Will fortalte, om brevet. Og om at Cain allerede havde vidst det med Reymond og Will. Hun blev dog overrasket over det sidste Will sagde.. Hun så chokeret på ham "jamen..... så har han jo ikke lagt an på mig?... Du sagde han var pigeglad?" Hun vende hovedet og så tilbage på Caleb. Hun havde et trist udtryk. For hun forstod pludselig hvorfor denne familie have det som de havde.

Deres far var bange for at deres familie skulle uddø, og hans sønner... den ene havde forelsket sig i en skabt, der ikke kunne få børn, og den anden elskede mænd. Hun bed sig lidt i læben. "jeg ville ønske jeg var fuldblods..." sagde hun stille.
Hvis blot hun havde været fuldblod ville denne familie være redet. De ville før slægten videre, og Caleb kunne få lov til at være sammen med en han virkelig elsker.

Hun så ned "jeg ville ønske at der var en måde..." sagde hun stille. Hun lagde hovedet mod Will's skulder, og det var tydeligt at hun virkelig var trist over det her!. At hun virkelig ville ønske at det var anderledes.
Pludselig forstod hun hvordan alle de kvinder der ikke kunne få børn måtte have det. Hele hendes aura udstrålede skyldfølelse, og afmagt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:03 pm

Will kiggede ned på hende imens han tænkte over hvad hun havde snakket om.

”Ja, jeg ved godt at jeg sagde at han var pigeglad, det var bare for at dække lidt over hans hemmelighed. Caleb er ikke stolt over det.. Han har gjort så meget i hans liv, så mange gode ting, så dette med hans lyst til mænd.. Det er et stort nederlag for ham. Men bare rolig Rosa, vi kan altid skabe vampyrer, som vores børn, så kan slægten blive ført lidt videre, dog.. Ugh, den er svær. Men vi finder ud af det. Det gør vi mænd her i familien altid.” Smilte han blidt til hende og kyssede hendes kind.

”Kom, lad os smutte tilbage til dem.” Smilte han og trak hende blidt op.

Will gik tilbage med hende i hånden. Caleb stod stadig i underbukser, med ryggen til dem. Så hans tatovering blev tydelig. I stedet for en rose, var der et sværd og skjold i midten af hans og mange af hans udsmykninger var med våben og det var tydeligt hvad han var i familien. Dens beskytter, dens kriger.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:11 pm

Hun lyttede til hvad han sagde, og nikkede. Ja det fandt vel ud af det. Men at skabe en vampyr var ikke det samme som at få et barn. Og det ville heller ikke føre familien videre. det ville bare skabe led i familien, men fuldblods genet ville forsvinde.

Hun nikkede til det han sagde, og rejste sig og fulgte med ham. Men det var tydeligt at hun ikke var glad. Hun kunne ikke tænke på andet. Og hun kunne ikke undgå at have ondt af Caleb. Hun skynde sig dog og slå det ud af hovedet, og sætte den der sædvanlige facade op, som hun var så god til.

Hun gik over til sit tøj, og trak sin kjole over hovedet og tog blazeren på. Hun stod og så på de 3 mænd, og havde virkelig ondt af Caleb, på grund af hende, var han nu tvunget til at finde en at få børn med.. selvom han slet ikke ville have en kvinde.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:19 pm

Cain kiggede over på Rosa og det var tydeligt at han nemt kunne fornemme hendes sindstilstand, på en måde som Will også kunne. Dog kiggede han blidt væk igen med et lille smil på hans læber.

Drengene tog også deres tøj på igen imens de snakkede lidt om at tage et spil skak når de kom tilbage. Det havde de ikke gjort længe.

Will kom dog hurtigt over til hende og greb hendes hånd.

”Hva så? Hvad har du lyst til nu min skat? Slappe lidt af i stuen med dem? Caleb har udfordret mig til noget skak, dog vinder jeg altid.” grinte han imens han tog hendes hånd og trak hende med op til huset igen imens de andre gik foran .
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:33 pm

Hun stod blot og så ned i sandet. Hun anede slet ikke hvad hun skulle sige. den måde hun havde det på, var ikke behagelig. Den gav hende kvalme, og det var ikke spor sjovt. Hun betragede drengene mens de tog tøj på, og smilede lidt da Will kom hen til hende.

Hun hørte hvad han spurte om, og nikkede "Spil i bare.. jeg sætter mig nok bare og læser" sagde hun med et smil.

Hun fulgte med ham op mod huset, og slappede lidt mere af. Det nyttede jo alligevel ikke noget at tænke på det. Hun kunne intet gøre ved det.

Da de kom tilbage til huset, gik hun op på værelset, for at finde bogen, og for at skifte tøj. Hun ville gerne have noget mere.. afslappet på.
Hun tog et par hvide jeans, og en lyserød Sweater. Hun tog bogen med ned i stuen, og satte sig i sofaen, med benene oppe. Hun forsatte hvor hun var nået til i går. den var virkelig god, og så mindede den hende om frankrig
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:37 pm

Will sad og spillede med Caleb i lang tid og Cain sad med en bog selv. De spillede og slappede af i lang tid, før Will rejste sig og gik over til Rosa. Han satte sig ned ved siden af hende og kyssede hendes kind.

”Hvad med at tage ind i byen med mig? Smut op og gør dig smuk og lad os have en dejlig aften alene.” Hviskede han blidt og kyssede hendes kind kærligt imens hans øjne glødet lidt.

Han ville bare have en hyggelig aften med hende alene og han vidste at kvinder altid nød at pusse om dem selv i lang tid, så derfor kom han over til hende i god tid.

”Plus.. Caleb vil gerne med tilbage til Athena, når vi skal der tilbage. Han vil prøve at finde en mage og Far har givet ham fri snor for det.”
Smilte Will glad imens han lagde hans arme om Rosa og kyssede hendes pande.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:49 pm

Hun sad med sin bog og læste, og glemte faktisk alt omkring sig. Hun så dog op da han kom over til hende. Hun så lidt overrasket på ham. så han ville gerne ind til byen. hun smilede lidt ”hmm okay..” sagde hun og smilede til ham.

Hun lyttede til hvad han fortalte og smilede stort ”det lyder rigtig godt” sagde hun med et smil og var virkelig glad for at Caleb endelig havde fået lov.
Hun kyssede ham blidt, og rejste sig fra sofaen og gik op for at finde ud af hvad hun skulle have på. Hun kiggede tøjet igennem og fandt en kjole der ville være pæn. Men hun vidste jo ikke rigtig hvad de skulle.

Hun gik i bad og fik sat hår, lagt makeup, og taget sko på, og hun havde brugt en del tid på det. Omkring halvanden time, med bad og det hele.

Hun stod hun og overvejede hvilket sko hun skulle have på
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 1:53 pm

Will spillede et sidste spil med Caleb inden han undskyldte sig og smuttede op på værelset også. Han gik hurtigt ind og kyssede blidt hendes kind inden han selv smuttede i bad. Han nød følelsen af saltvandet som faldt af hans krop og den dejlige varme som omsluttede ham inde i bruseren.

”Du må gerne låne noget af Aleksis hvis det er!” Råbte han ud til hende imens han sæbede hele hans krop ind og skyllede det ud bagefter.

Da han så var færdig, gik han ind på værelset, kun med en håndklæde om livet, som det eneste.

Han havde dog et andet håndklæde som han brugte til hans hår imens han kiggede på hende. Dog gemte håndklædet omkring hans hofter ikke ret meget, for da han så hendes skønhed igen, kunne han ikke styre den voldsom stådreng som pludselig dukkede op under håndklædet.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 2:15 pm

Hun smilede da han kom op, og lod ham smutte i bad. Hun blev dog overrasket da han sagde at hun bare kunne låne noget af hans søsters. Hun fandt nu en af sine egne kjoler, men var da glad for at hun måtte hvis det kom der til.

Hun stod og var ved at tage smykker på da Will kom ud fra badet, hun stod lidt og tog dem på og skulle til at vende sig og sige noget til Will, det hun ikke kunne lade vær med at grine lidt. "Wil... du er altså nød til at lære at syre dig lidt" grinte hun og gik over til ham.

"vi kan jo ikke tage i byen med den der" drillede hun lidt. Hun puffede ham ned og sidde i sengen, inden hun satte sig på knæ foran ham. Hun fjernede håndklædet. Hun begynde at slikke op af den, og kysse. Inde hun tog den i munden og begynde at give ham et Blowjob.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 2:41 pm

Will kom med en meget overrasket lyd, da hun pludselig puffede ham ned i sengen.

”Rosa.. Du behøver virkelig ik-..” Mere nåede han ikke at sige, før han kom med et dybt støn, holdte sig lidt for munden lænede hans hoved tilbage. Årh! Hun var virkelig blevet god! Årh, hvor var det dejligt!

Will knurrede lidt og lagde blidt hans frie hånd på hendes hoved, dog uden at ødelægge hendes hår for meget, imens han kiggede ned på hendes smukke læber som lå stramt omkring ham.

Han bed sig lidt i underlæben og hev svagt efter vejret imens han mærkede hvordan orgasmen kom tættere på ham, århhh.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 3:40 pm

Hun smilede bare lidt da han var ved at sige at hun ikke behøvede. Men hun ville jo gerne! Hun ville gerne forkæle ham, og gør at han følte sig godt tilpas.
Hun var trods alt hans mage.

Hun sortsatte sit arbejde, og tog ham helt til roden det meste af siden, nussede hans inderlår lidt, og lod sine løber stramme ind om hans lem for at give ham en utrolig dejlig oplevelse.

Hun så op mod ham mens han sad der og så næsten helt forpustet ud. Hun fangede hans blik, og lod det grønne øjne låse sig fast på ham i noget tid, inden hun rejste sig på sine knæ, så hun stod mere om over den. Hun tog ham helt til roden, og satte farten en hel del mere op.

Hun var vild med at få lov til det her. Alle andre hun havde været sammen med, der havde et blowjob været der kedeligste og værste ved det hele. Men med Will. Der havde hun lyst til at gøre det. Hun kunne lide at give ham det, og hun nød det lyde han kom med, og den måde han kiggede på hende.
Han så ikke ned på en der lige så godt kunne havde været en anden. Ja eller bare NOGET andet. det behøvede ikke at være et levende væsen, bare noget der kunne sutte deres lem af,
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs feb 16, 2016 5:40 pm

Will gispede højt og mærkede hvordan hun VIRKELIG var blevet god til det her. Han lænede hans hoved tilbage i et hårdt ryk og gispede højt, han var ved at komme, det var helt sikkert!

Han fangede hendes øjenkontakt og hun fik helt klart et sultent blik tilbage igen, dog vidste han at hun sikkert ikke ville bryde sig om at han tog hende lige nu, selvom han virkelig ikke ønskede andet. Men hun ville ikke bryde sig om det, dels fordi hans familie var vågen lige nu og han måtte selv kæmpe med at holde hans lyde inde.

Dog gik der ikke længe inden han virkelig kæmpede for at holde det inde, han var ved at komme.

”Rosa.. Jeg kommer.. Pas på..” Hviskede han. Hvis hun flyttede sig, ville han hurtigt tage håndklædet og komme derind, dog hvis hun ikke gjorde, ville han nok ende med at komme i hendes mund, hvilket han ikke vidste om hun kunne lide!
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 24 af 28Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)