Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Ari

Alistair

Chloe

Desire

Lilith

Charlie

Statistics
Der er i alt 218 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nova

Vores brugere har i alt skrevet 10598 indlæg in 842 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 8:47 pm

Hun smilede over ham da han sagde at det var hendes ynglings ”de er virkelig også smukke” sagde hun med et smil.
Hun smilede roligt da han sagde at hu godt måtte låne noget plads hos Aleksis. Det var da dejligt at han mente hun ikke ville hav noget i mod det.

Hun smilede da han tog hendes hænder, og hørte hvad han fortalte. Hun kunne ikke undgå at smile. Hun ville virkelig også gerne have oplevet det, og gjort alle de ting med Hende.

Dog så hun mere trist på ham da han stemme knækkede, og han kiggede væk. Hun så på ham. Hun mærkede en blandet følelse da han begynde at tale. Hun var ked af at hun fik ham til at blive mindet om alle de her ting, og han skulle tage stilling til så meget. Men samtidig så varmede det også ufatteligt meget!
Hun var virkelig glad for at han havde det på den måde. Og at han følte at hun gjorde ham til en bedre mand. Og hun kunne kun sige at han også gjorde hende bedre.

Hun krammede ham igen, og lagde armene om hans nakke, og krammede sig tæt ind til ham. ”det tror jeg også hun gør… men ikke kun når du er her” sagde hun med et blidt smil.
Hun krammede ham tæt ind til sig. Hun stod lidt, og vagte så at spørge ham ”Will… Måske…. Måske jeg kunne få lov til at besøge hendes grav? Sammen med dig?” spurgte hun stille.

Hun vidste ikke helt hvorfor men hun ville virkelig gerne besøge den. Hvis der altså var en grav.
Hun så lidt på ham ”Jeg vil gerne takke hende.. hvis det er hende der har ført og sammen.. så er det mindste jeg kan gøre at sige tak til hende” sagde hun med et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 391

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 9:05 pm

Han smilte blidt til hende, trak sig lidt tilbage imens den sidste tårer trillede ned over hans kind. Han tørrede den lidt væk, meget forlegen og nikkede til hende.

”Vi kan besøge den i morgen. Deres grave ligger lidt herfra. Vi købte et smukt stykke jord til dem og byggede et hus op til deres grave så de kunne ligge i ly og fred.” smilte han og kyssede blidt hendes kind.

”Lad os tage et bad.” Grinte han og det var tydeligt på ham at han faktisk havde det meget bedre efter han havde fået det ud.

Will trak hende blidt med ud på badeværelset hvor han fyldte et kar op med vand, det var meget større end den han havde på akademiet. Derefter hældte han noget sæbe i og klædte sig af.
Da han så stod helt nøgen hoppede han ned i vandet og stønnede glad.

”Årh…..” Sukkede han og lod hans arme hvile på kanten af karret imens hans hoved lænede sig helt tilbage.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 9:23 pm

Hun smilede blidt til ham da han sagde at deres grave lå lidt der fra, og at de kunne tage ud til dem i morgen. Hun nikkede og var glad for at han ville lade hende tage ud til dem.
Hun ville gerne de deres grave, hvorfor vidste hun ikke. Måske fordi hun følte sig en smule… snydt. Eller hvordan man skulle sige det. Men hun havde aldrig mødt Aleksis, så hun kende hende ikke. Så når Will eller Reymond talte om hende, kunne hun slet ikke tale med om det. Og det var hun faktisk ked af.

Hun smilede og nikkede da han spurgte om de skulle smutte i bad. Hun fulgte med ham ud til bade værelset, og begynde selv at tage tøjet af. Hun lod sit hår sidde oppe så det ikke blev vådt. Det tog så pokkers lang tid at ordne det efter et bad, så hun ville hellere lade det sidde oppe så det ikke blev vådt. Hun lagde sit tøj i en lille bunk da hun ikke helt vidste hvad hun skulle gøre ved det.

Hun steg selv op i karet til Will, med ryggen op af ham. ”mmmh… det her kunne jeg godt vænne mig til” sagde hun med en afslappet stemme. Hun lod sine hænder glide ind over vandoverfladen, så den legede lidt med skummet. ”her er virkelig fantastiak” sagde hun og vende sig lidt og så på Will. ”hvis din far ikke har nogle planer efter maden, vil du så ikke gå en tur i skoven med mig? Jeg vil gerne se den?” sagde hun og smilede ”jeg er vild med den skov! Det minder mig lidt om den gang jeg levede på slottet!.. der lå slåttet også næsten inde midt i en skov!” Hun plaskede en smule med vandet.

Hun tænkte slet ikke over hvad hun sagde, det var bare som om det fik frit løb ”Faktisk så var det også i skoven jeg var sammen med kongen for første gang!... men det var nu også fordi det var de færreste der turde gå for langt ind, men kongen og jeg vidste at der lå nogle gamle ruiner, og det var der vi for det meste mødtes” Hun stivnede lidt da det gik op for hende hvad hun sad og sagde.

Hun så lidt ned ”uhm.. undskyld…. Jeg… jeg ved ikke lige hvorfor jeg fortalte dig om det… det har jeg ikke fortalt nogle!” sagde hun stille. Ikke engang Reymond havde hørt den historie.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 9:30 pm

Will smilte og lyttede til hendes historie imens han blidt lod hans arme hvile om hendes liv og holdte hende tæt ind til sig. Selvom han blev ret jaloux over den historie, så gjorde det ham også utrolig glad at hun delte den med ham.

”Hmmm? Så du kan godt lide at gøre det i det fri? Det må vi også prøve!” Grinte han imens han bukkede sig ned og kyssede hendes skulder.

Det var tydeligt at han ikke rigtigt lod sig gå på at hun snakkede om hendes ex, det var fortid! Will lænede sig dog tilbage så hans baghoved hvilede på kanten af karret og han slappede helt af i det varme vand imens han lukkede hans øjne og lyttede til hendes vejrtrækning og stemme.

”Rosa? Fortæl endelig mere om din fortid, jeg vil gerne høre mere om det. Specielt der hvor dine hofdamer sukkede efter mig.” grinte ham med hans selvsikre stemme. Han elskede at drille hende med det, mest fordi han var så glad over at han havde nået at møde hende som menneske.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 9:45 pm

Hun puffede bare til ham da han sagde det med at hun kunne lide at gøre det uden for. ”hold mund!... det var jo kun for vi ikke blev opdaget” grinte hun og lænede sig tilbage mod ham.

Det var dejligt at han ikke var sur eller noget over det hun fortalte. Det var jo mange år siden. RIGTIG mange år siden. Og kongen var ikke bare død.. han var også glemt. Hun kunne næsten ikke engang huske hvordan han så ud.

Hun hørte hvad han sagde og smilede, så han ville gerne vide mere om hendes fortid. Hun åbnede dog øjnene da hun hørte det næste. Hun rettede sig en smule op, og sprøjtede vand i hovedet på ham. ”så du vil gerne høre mere om mine hof damer…?” sagde hun og vende fornærmet hovedet. Men det var tydeligt at det kun var for sjov.

Hun lænede sig tilbage. ”Hmm jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle” sagde hun stille. ”Altså.. pigerne snakkede længe om dig, men det gjorde de jo ved alle fester, hver gang der var en nydelig herre. Men det var jo heller ikke hver gang de mødte en der så ud som du gjorde” sagde hun med et smil.

Hun vende sig om, så hun lå på maven i vandet, men med hovedet mod hans mave ”haha faktisk var det meget godt at i tog afsted” sagde hun med et smil.
”Kongen havde lagt mærke til at vi dansede, og min søster havde endda spurgt mig om du ikke var noget for mig…. Men kongen fortalte mig senere at han havde haft lyst til at kvæle dig” grinte hun lidt. Hun så på ham ”men det havde han nu ikke fået lov til” sagde hun med et smil.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 9:52 pm

Will lyttede til hvad hun snakkede om imens han blidt lagde en hånd på hendes hoved og nussede hendes hår.

”Han kunne bare prøve.. Han ville nok ikke have overlevet det.. Hvis han havde angrebet, havde jeg hapset dig lige med det samme og smuttet min vej med dig i min favn.” Hviskede han blidt og strøg noget af hendes hår væk fra hendes ansigt.

Han sukkede og kiggede op i loftet.

”Jeg tænkte også på dig længe.. Meget længe og havde overvejet at komme tilbage efter dig. Dog opdagede jeg at Rey var der, så jeg nærmede mig ikke dit område igen.” Smilte han lidt imens han tog hans frie hånd og trak noget af hans lidt lange hår tilbage.

Det var tydeligt at han slappede meget af imens han lå der med hende, han nød fornemmelsen og kunne nemt blive der for evigt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Fre feb 12, 2016 10:06 pm

Hun grinte lidt over det han sagde, ”det er mærkelig at tænkte på hvordan tingene kunne have været hvis du bare en af os havde sagt noget” sagde hun og så på ham. Havde bare en af dem fortalt den anden hvordan de havde det, så havde det hele set meget anderledes ud!
Hun nussede ham lidt på bryst kassen. ”Men så havde jeg selvfølgelig aldrig mødt Reymond og de andre” sagde hun stille.

Hun hørte hvad han sagde med at han havde ville tage tilbage. ”Mener du  det?” spurgte hun overrasket. Hun så på ham, og kunne ikke lade vær med at smile. Hun satte sig mere op, og kyssede ham blidt men dybt. Det var lidt underligt, men stadig ufattelig dejligt at tænke på, at selvom ingen af dem havde kunne huske det helt, så havde de i virkeligheden været forelsket i hinanden i så ufatteligt mange år.

Hun brød kysset og så på ham ”Der er ikke så meget af side til at vi så hurtigt fik følelser for hinanden, vi havde det jo i virkeligheden alleredde” grinte hun lidt.

”Jeg kunne tydeligt mærke på kongen at han blev sur og jaloux hver gang min søster og jeg vi snakkede om dig… hun havde også lagt mærke til dig, og var allerede i gang med at arrangere  et dobbelt bryllup” grinte hun lidt. Hun lå og legede lidt med andet. ”hun talte om det længe… også selvom jeg aldrig hørte mere fra dig, og jeg ikke engang anede hvor du kom fra” grinte hun lidt

Hun nussede ham lidt, og lagde sig op af ham igen og slappede af. Hun sukkede lidt ”vi er snart nød til at stå op hvis vi skal nå at gøre os klar” sagde hun stille, selvom hun egentlig helst ville blive liggede. Men hun ville nu også gerne så ordentlig ud når nu hun skulle spise sammen med Wills far og bror
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør feb 13, 2016 11:02 am

Will lå blot og lyttede til det hun sagde og på en måde nød han at høre det. Han havde alligevel været en stor del af hendes liv til sidst, det gjorde ham ret glad.

”Ja, lad os.” Smilte han og rejste sig op fra vandet. Han fandt nogle håndklæder og gav hende den ene. Han fik sig hurtigt tørret. Han gik derefter ind, fandt noget tøj til sig selv. Hvilket var nogle pæne bukser, en hvid skjorte, hvor han ikke lukkede den sidste knap. En jakke som passede til og sko. Han fik det hele på, samt nogle gode underbukser og gik derefter ud i badeværelset, hvor han satte hans hår.

Da han så var færdig, satte han sig på sengen og ventede til hun var færdig.

//Undskyld længden :c
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør feb 13, 2016 11:18 am

Hun smilede da han rejste, sig, og gjorde selv det samme. Hun tørrede sig, og gik ind i værelset, og begynde at tage tøj på. En nydelig og enkel blå kjole. Et par sorte stiletter, og selvfølgelig den halskæde som hun havde fået af Will, og et par øreringe der passede til.

Hun løsnede håret, og lod det falde ned på hendes skuldre, hvor det bølgede lidt. Hun friskede sin makeup lidt, og gik så over til Will. Hun kyssede ham en enkelt gang. ”du ser godt ud” sagde hun med et smil.

Hun satte sig på hans skød, og smilede blidt til ham ”Jeg er virkelig glad for at du tog mig med” sagde hun med et varmt smil. Hun krammede ham lidt. Hun måtte jo inrømme at hun havde svært ved ikke at rør ved ham, og være tæt på ham. Hun så på ham ”jeg håber virkelig at din far kommer til at syntes om mig”

//det er helt i orden ^^
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør feb 13, 2016 11:28 am

Han kiggede på hende med et blidt smil og lagde hans arme omkring hende imens han trak hende helt ind til sig.

”Du ser mindst lige så dejlig ud. Bare rolig, min far kan allerede godt lide dig.” Grinte han og rejste sig op, imens han legende løftede hende op i hans arme, som en prinsesse.

”Så min skat, lad mig vise dig biblioteket.” Grinte han. Han brugte hans fulde vampyr fart og stod pludselig nede i det kæmpe store bibliotek, hvor alle genre af bøger var.

Der var selv nogle bøger, som var den originale, nogle som var håndskrevet og nogle mere nyere modeller. Han satte hende blidt ned og lod hende kigge rundt imens han fandt en læne stol foran en pejs og satte sig ned.

”Hvad siger du?” grinte han imens hans øjne hivlede på hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør feb 13, 2016 11:52 am

Hun smilede over det Will sagde. Det var dejligt at Will kunne fornemme at hans far kunne lide hende.
Hun Grinte lidt da han løftede hende op, og smilede da han sagde han ville vise hende biblioteket. Yay! Det var det hun glædet sig allermest til. Og det var sikkert også noget Will havde kunne mærke.

Da de stod i biblioteket, og han satte hende ned, så hun sig rundt. Waw! Det var jo fantastisk. Hun var hurtigt over ved nogle af bøgerne, og kiggede på titlerne.. det var tydeligt at hun var vild med det. Og at hun allerede nu ledte efter den næste bog hun skulle læse.
Hun gik rundt i hele lokalet, så på ham da han spurgte hvad hun sagde til det. ”det er fantastisk! Jeg kunne bruge flere timer, ja dage her inde” grinte hun lidt.

Hun fandt hurtigt en bog på en af hylderne. En fransk kærligheds fortælling. Hun studerende den lidt ”tror du jeg må låne den her mens jeg er her?” spurgte hun med et stort smil, og kæmpe bedende øjne.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 1:24 pm

Will rejste sig op og gik over til hende, smilte blidt og lagde hans arme omkring hende.

”Selvfølgelig må du det. Vi har alle i huset været med til at samle bøgerne sammen. Den der har jeg selv fundet i Frankrig, for mange år siden.” Smilte han og kyssede ned af hendes hals. Det havde faktisk været samme nat, som han havde danset med hende.

Han ville nok aldrig sige det til hende, men han havde flere gange efter den nat, brudt ind i slottet, fundet hendes værelse og holdt øje med hende. Han havde set hvordan kongen var lusket ind til hende og det hele. Dog havde han fundet den bog og taget den med sig, da han skulle helt hjem og ikke længere kunne besøge hende om natten.

”Den bog har en særlig værdi for mig..” Hviskede han blidt og holdte hende tæt ind til sig imens han lukkede hans øjne og kyssede blidt hendes skulder.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 5:32 pm

Hun smilede da han kom over til hende og lagde armene om hende. Hun elskede at være her i hans favn. Hun så ned på bogen da han talte om den. Hmm så det var ham der havde haft den med fra fankrig.
Hun bed sig en smule i læben. ”Will.. uhm… du sagde at du heller ikke havde kunne få mig ud af hovedet?... tog du nogle sinde tilbage til Frankrig? ” spurgte hun stille. Hun ville gerne vide om han havde været taget tilbage. Han havde jo fortalt at det havde været meningen at han ville tage tilbage og tage hende med, men ikke havde gjort det på grund af Reymond. Men var han kommet tilbage efter? Bare for at finde ud af at hun ikke var der mere?

Hun smilede over hans kys der gled ned over hendes hals. Hun hørte hvad han sagde, og smilede over det ”så glæder jeg mig til at læse den” sagde hun med et mildt smil. Hun vende sig mod ham, og så på ham med et mildt blik. ”Vi må nok hellere se at komme ind til middagen.?” sagde hun roligt.

Hun strakte sig lidt op mod ham, og fangede hans læber. Hun kunne ikke få nok af denne mand. Og det var som om at jo mere hun lærte ham at kende, jo mere holde hun af ham. Og jo mere vild blev hun med ham.
Det var en underlig fornemmelse, og det var svært at forklare, men det var næsten som om hun ikke kunne få nok af ham overhoved! Hendes hoved begynde at lave tanker om deres fremtid sammen, om hvor de skulle leve og hvordan. Om at de skulle være sammen for evigt. Ja hun tænkte endda på hvor hendes rose skulle sidde.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 5:39 pm

Will fangede blidt hendes læber med hans og kyssede hende ømt tilbage. Han pressede hende endda tilbage imod bogreolen, greb hendes ben og løftede hende op, så hendes ben hvilede rundt om hans hofter og hans ene hånd på hendes bagdel imens den anden løb op af hendes ryg.

Han kunne heller ikke få nok af hende, han havde altid drømt om den rødhårede skønhed, men jo mere lukket inde han blev, jo mere havde han glemt hende. Da han vidste at hun sikkert havde glemt alt om ham for længst.

Efter lidt tid, brød han kysset og satte hende ned imens han kyssede hende blidt på hendes kind og pande.

”Ja.. Jeg kom tilbage efter 1 uge.. Jeg tog ofte ind og kiggede på dig imens du sov.. Jeg sørgede for at du var i sikkerhed i lang tid.. Dog blev jeg nød til at forlade dig, da jeg opdagede at Rey kom til byen.. Jeg ville ikke risikere at han fandt mig der.. så jeg tog faktisk den der bog med fra dit værelse.. Som et minde..” Hviskede han lavt.

Han var meget bange for at hun ville synes at det var ulækkert at han havde holdt øje med hende.

”Dog smuttede jeg jo lidt, lige så snart kongen kom ind lidt.. Men jeg fik faktisk mange snigmordere væk, som ville liste ind på dit værelse og tage dit liv.. Der var ret mange..” Mumlede han lavt og et hårdt blik dukkede op i hans øjne. Han havde allerede passet meget på hende dengang.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 6:10 pm

Hun smilede over hans kys, men blev noget overrasket over at blive løftet op, og presset mod reolen. Hvad lavede han? Var han Allerede lysten igen? Ikke at hun ikke også var det, men her?
Hun nød det dog, og deltog gladelig.

Da han satte hende ned, smilede hun over de kys hun fik mod sin pande og kind. Hun så dog meget overrasket på ham da hun hørte hvad han fortalte. Så han havde holdt øje med hende? Han bed sig en smule i læben. Havde han så også været der når kongen kom. Hendes ville være blevet røde hvis de kunne.
Dog hørte hun hvad han sagde, og kunne ikke lade vær med at smil.
Hun kyssede ham blidt ”tak skat!... og tak fordi du fortalte mig om det” hun så ned på bogen ”så var det derfor den så bekendt ud… jeg har aldrig læst den, det nåede jeg ikke før den pludselig forsvand” sagde hun med et grin og så på ham.

Hun sukkede lidt ”du har reddet mit liv mere end en gang… og hvem skulle tro at det var kongen selv der ville være skyld i min død?” sagde hun lidt med et suk.

Hun rystede dog hurtigt tanken fra sig, og så på ham ”Men hvis jeg havde haft muligheden.. havde jeg sikkert gjort det samme” grinte hun lidt. Hun var slet ikke sur over det. Det var nærmere lidt romantisk
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 10:08 pm

Will kiggede lettet på hende og grinte lidt imens han greb hendes hånd.

”Vi må hellere komme ud til middag.” Smilte Will imens han blidt trak hende med ind i spisesalen. Der var et stort langbord som stod midt i det smukke lokale fyldt med bogreoler, billeder og tæpper. Der var dækket op til 4 personer i den ene ende af den. Cain, hans far, sad allerede for enden af bordet, hvor der så var dækket op til 1 person på hans venstre side og 2 mere på hans højre side.

Caleb stod allerede lænet op af hans stol på den venstre side.

”William! Rosallina!” Sagde Cain glad hvorefter han rejste sig op.

”Så er vi klar far.” Sagde Will glad imens han blidt ledte Rosa over.

”Årh, hvor ser du dejlig ud Rosallina.” Smilte Cain imens han gik over til dem, greb hendes hånd igen, og gav den endnu et kys som før.

Will kunne ikke lade vær med at smile.

”Kom kom! Maden er ved at være klar!” Sagde Cain imens han blidt lagde en hånd på Rosa’s lænd og ledte hende over til den ene stol. Will holde stadig hendes anden hånd og gik med over.

Will tog stolen som var lige til højre for Cain, hvor Cain blidt trak stolen ud for Rosa og lod hende sætte sig ned først. Derefter satte de 3 mænd sig ned.

”Nå, fortæl os lidt om dig selv Rosallina.” Sagde Cain imens en tjener kom ind og skænkede vin op til dem alle.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 10:36 pm

Hun nikkede til det han sagde og fulgte med ham. Egentlig burde hun allerede nu vide at hun ALTID kunne blive overrasket over denne familie, men det gemte hun lidt da hun kom ind i spise salen. Hun spærrede øjnene lidt op, og så sig rundt. Der var jo endnu smukkere end hun havde turde håbe på.
Hun kunne ikke undgå at smile da hendes blik ramte Cain. Hun så på ham som han kom over til dem.

Hun smilede, og havde hun kunne rødme så gjorde hun det da han sagde at hun så dejlig ud ”Tusind tak” sagde hun og smilede lidt genert da han atter kyssede hendes hånd. Hun havde prøvet det 1000 gange, og var opvokset med det. Men det var så ufatteligt mange år siden hun havde oplevet en mand gøre det. Det var jo ikke noget nutidens fyre gjorde. Derfor kunne hun ikke lade vær med at blive lidt genert over det.

Hun mærkede hans hånd mod sin læn, og hvordan han ledte hende hen mod bordet. Hun så lidt op på Will, og smilede bare til ham. Og det var hende der var bange for at Wills far ikke kunne lide hende.
Hun fulgte med hen til bordet, og stolen blive trukket ud, og så hvordan de alle tre blev stående til hun sad. Det var svært ikke at føle sig som en prinsesse i dette selvskab.

Hun så mod Cain da han sagde at hun skulle fortælle om sig selv. Hun tog sig selv i at se lidt på Will. Hvad hvis hun sagde noget som Cain ikke ville syntes om. Men hun kom i tanke om at han jo kunne se hvis man løj, og på den måde sikkert også hvis der var noget man udelukkede.

Hun gned sine hænder lidt under bordet. ”uhm… ja.. jeg.. kommer fra Frankrig” Hun så på Will med et smil, og tog hans hånd blidt ”og.. jeg var en del af hoffet.. min søster skulle giftes med kongen” Hun sad lidt og tænkte over hvad hun mere skulle sige. ”oh ja… og.. så er jeg afkom af Reymond” det sidste var hun ikke sikker på hvordan ville blive taklet.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 10:42 pm

Cain sad blot og lyttede meget interesseret imens Will blidt holdte hendes hånd under bordet. Dog blev Cains blik rettet lidt imod Will, da hun ikke sagde mere. Cain vidste godt at Will havde hans evne med følelser og Will kiggede tilbage på ham med et specielt blik. Som om de kunne snakke sammen via det.

”Ja, undskyld. Du må jo være meget nervøst. Det er jo ikke mange unge kvinder som bliver taget med hjem her, som har sådan en dejlig personlighed som dig.” Sagde Cain og kiggede strengt over på Caleb, som bare sad tilbage lænet og kiggede tilfreds tilbage på Cain.

Will grinte lavt og kiggede på Rosa med et blik som tydeligt vidste hvor stolt han var over hende.

”Men de er fra Frankrig? Ohhh, kongen ja, ham kan jeg godt huske at William kort fortalte om. Reymond? Han er jo en gammel ven af familien, dejlig mand. Hvordan har han det?” Spurgte Cain.

En tjener kom ind igen med nogle dybe tallerkener. Der var suppe i, lidt samme slags som den de havde fået på restauranten. Will så meget overrasket på det, det var ret tydeligt at dette aldrig var sket før.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 11:09 pm

Hun så lidt det blik der var mellem Will og hans far, og blev en smule nervøs over det.
Hun hørte hvad Cain sagde, og hun smilede anerkendende. Ja hun var nervøs. Hun så over på Calab. Hun små grinte lidt ”nu er der jo heller ikke så mange kvinder der er så gammeldages som jeg… deres søn har nok bare…” hun så på Caleb ”en mere….. moderne smag” sagde hun og så på Cain. Det var tydeligt at hun var meget veltallene, og at hun havde lært hvordan man skulle sige tingene på den rette måde.

Hun smilede da Cain igen begynde at tale. Hun nikkede da han sagde det med Frankrig. Hun smilede da han nævnte Reymond. ”Han har det godt… vi er alle flyttet tilbage til Moonligt.. og han har jo Katty” sagde hun og skævede kort mod Will. Hun så tilbage mod Cain. I virkeligheden vidste hun ikke helt hvordan han havde et lige nu. Han havde virket gad nok da de tog afsted.. men var han virkelig også det.

Hun så på Will da han så ud til at være overrasket over maden. Det var jo bare suppe? Hvad var der at være overrasket over?. Hun så på Cain igen ”de har hellers et utrolig smuk hjem! Det var næsten helt overvælgende at komme ind i” sagde hun med et grin. Hun havde været inponeret da hun så det ude fra! Men indefra var det jo bare utroligt. Hun kunne ikke undgå at smile ”særligt deres bibliotek tiltalte mig utrolig meget”

Hun kom i tanke om hvad Will havde sagt der inde, om at han havde set hende mens hun sov. Hun kom med et varmt smil, og en glød i øjnene, noget hun ikke selv lagde mærke til. Tænk at de havde kendt hinanden så længe. Og at inden af dem havde kunne huske det.

Hun måtte indrømme at den gang var hun næsten parat til at rejse væk med ham. selvom hun aldrig havde fået lov af kongen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 11:15 pm

Will kiggede op på hende og smilte til hende, gav hendes hånd et blidt klem inden han kiggede op på hans far og gik i gang med suppen.
Caleb havde ignoreret hendes kommentar helt og gået i gang med suppen med stor lyst.
Cain derimod kiggede meget nysgerrigt på hende.

”Årh, det er for resten dyre blod i deres suppe Rosallina, William fortalt om din diæt, så jeg har fået en masse dyreblod hjem, så du ikke skal sulte.” Sagde Cain. Han virkede til at være helt fin med hendes diæt.

”Men dog er det meget.. Nyt for nogle vampyrer med den diæt, hvordan kan det være at i er på den?” Spurgte Cain og gik roligt i gang med hans egen suppe.

Will sad selv stille og spiste. Han vidste godt at lige nu, skulle han bare lade dem to være i fred, de skulle jo lærer hinanden at kende og Caleb havde mistet interessen for hende, det var ret tydeligt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 11:44 pm

Hun smilede tilfreds da Cain fortalte at det var dyreblod, og smilede da han sagde at han havde fået en del blod hjem så hun ikke skulle sulte. Ikke at hun regnede med at ville alligevel! For der var jo en skov lige uden for.

Hun tog en ske fuld af suppen, og var fortryllet over at den var varmet. Hun så på ham ved hans spørgsmål og smilede. ”det er Reymond der gerne vil have at vi alle spiser sådan.. han har fortalt mig at han valgte den vej efter hans familie døde.. Fordi han den gang ikke kunne styre sig uden sin far til at holde ham i kontrol…. Han ende med at dræbe en masse mennesker, og de kender jo Reymond.. han..” Hun så lidt ned. ”han vil så gerne have at vi kan leve mellem andre.. og at vi kan leve et ”normalt” liv” hun smilede en smule for sig selv.

”Han tror på at det er den bedste måde at gøre det på… at vi ikke drikker fra andre.. med mindre vi ”mod alt fornuft” som han siger… finder os en doner” Hun trak på skudrende ”men det er nu helt fint… Man lære det hurtigt.. og ligesom at Will var ved at kaste op da han drak dyreblod første gang.. så har jeg i dag mistet smagen for menneske blod.. dog vil det sikkert slå mig ud af kontrol hvis jeg drak det” fortalte hun.

Hun spiste noget af sin egen suppe, og nød den virkelig. Okse blod! Det var normalt, men også fantastisk! Det var det blod der smagte mest frisk. Hun var nu glad for at Cain var så rolig omrking det hele. Både det med blodet, og det med Reymond
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn feb 14, 2016 11:51 pm

Cain kiggede meget overrasket over på Will da Rosa sagde at han havde kastet op over noget. Will var ved at kløjs i hans egen suppe og kiggede roligt op på hans far.

”Ja, jeg prøvede.. Dog er det ikke så meget mig.” Mumlede han lidt og trak på hans skuldre.

”Ja.. Det er meget interessant, jeg har aldrig brudt mig om Reymond’s tankegang, da vi er mange vampyrer som får vores blod fra frivillige donere. Det vi andre sidder og spiser lige nu er fra en donor, som ofte ligger blod til vores familie. Utrolig sød kvinde, meget fornuftig.” Sagde Cain imens han spiste lidt.

De spiste lidt i ro, ikke akavet ro, men bare en naturlig stilhed.

Dog blev den hurtigt brudt da Caleb begyndte at grine.

”Du var ved at kaste op!! Årh jeg ville gerne have set det!!” Skreg Caleb op i grin og Will kiggede op på ham med et skarpt blik.

”Caleb! RO!” Sagde Cain hårdt, men Caleb forsatte med at grine.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:14 am

Hun bed sig en smule i læben da han sagde at han nu aldrig havde brudt sig om Reymonds tankegang. Men hun kunne nu også godt forstå Cain. Han var meget ældre end Reymond og han havde også oplært sine drenge godt… eller.. hun vidste jo ikke med Caleb, men med Will. Will ville aldrig overfalde en forsvarsløs person og ende med at så vedkommende ihjel.

Hun nikkede til det han sagde. Så de havde en doner? Men det var nu heller ikke så underligt. Der havde penge nok, og hvis man gav en skilling så ville de fleste gerne hjælpe. Hun smilede ”det forstår jeg skam.. jeg tror bare Reymond er bange.. bange for hvad vi kunne gør.. når han som fuldblods ikke kunne styre sig.. så er han ikke sikker på at skabte ville kunne styre det heller” sagde hun stille.

Hun sad roligt og spiste sin suppe med fryd. Den var virkelig fantastisk og hun havde næsten spist op da Caleb pludselig brød ud i latter. Hun så på ham, og lidt på Will. Hun løftede et øjenbryn af ham, og smilede bare lidt for sig selv.
”og du tror du ville reagere anderledes?” spurgte hun med en skeptisk stemme ”jamen… så her… Prøv!” sagde hun roligt og skubbede tallerken over mod ham. Med et udfordrende bid der helt klart sagde ”du tør jo ikke”

Hun var sikker på at han også ville være tæt på, især fordi han var ældre. Han havde levet med menneskeblod endnu længere end Will. Det var naturligt at ens krop reagerede sådan. Det gjorde hendes jo også den anden vej.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:20 am

Caleb så ikke videre begejstret på hende og skubbede hendes tallerken tilbage.

”Jeg gider da ikke dele med en skabt.” sagde han koldt, før han rejste sig op og gik fra bordet.

”Caleb! Sig så undskyld!” Skreg Cain vredt efter ham. Det blev pludselig tydeligt hvor gammel han var, siden han havde en meget dominerende aura omkring ham.

Will sad blot og spiste hans suppe op, skubbede den væk og kiggede på Rosa.

”Tag dig ikke af Caleb, han bliver sådan når han ikke kan få, hvad han gerne vil have.” Sagde Will blidt og kyssede Rosa’s kind.

Cain sad meget træt i hans stol og tog sig til hovedet.

”Du kan vel nok se, hvorfor jeg til sidst lod William tage rollen med rosen ikk’?” Sagde Cain træt, det var tydeligt at han var, med de dybe skygger under hans øjne.

”Caleb kan ikke klare det, William har altid været den mest.. Voksne af de to.”
Sagde han og ledte tydeligt efter hans ord.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:28 am

Hun så noget overrasket ud da han sagde det med at han ikke delte med en skabt. Hun så efter ham da han rejste sig. Der dummede hun sig. Hun hørte hvordan Cain råbte efter ham.

Hun smilede stille da hun hørte hvad Will sagde, og da hun mærkede kysset mod hendes kind. Hun så på Cain og hørte hvad han sagde. Det var sandt.. Rosen.. det var jo Caleb der skulle have haft den.
Hun nikkede til det Cain sagde. Hun lagde den serviet hun havde lagt i skødet på bordet, og tog Wills hånd og gav den et klem ”jeg tror jeg vil gå ud og tale med ham” sagde hun med en stemme der indikerede at dette skulle foregå alene. Hun så på Cain ”tak for den helt fantastiske suppe… det smagte himmelsk” sagde hun med et sødt smil, og lod sin hænd nusse Cains der lå på bordet, som at sige ”jeg ved godt det er hårdt”

Hun rejste sig, og gav Will et kys på kinden, og gik så ud af salen, og kiggede efter Caleb.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:32 am

Will kiggede op efter hende og vidste godt hvordan det lige nu stod med hende. Han lod hende være og snakkede i stedet med hans far.

Caleb var gået ind i stuen, hvor han sad med en smøg i hænderne og kiggede i et foto album, han kiggede skarpt op på hende da hun kom ind og knurrede lavt.

”Hvad vil du?” Spurgte han koldt og hårdt imens ilden i hans smøg langsomt blev værre. Det var ret tydeligt at han også have gaven med ild, ligesom Aleksis havde haft. Dog var hans meget anderledes end hendes.

//Undskyld længden..
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:45 am

Hun fandt ham i stuen og så på ham. Hun hørte den noget skabe tone, men overhørte den. ”jeg ville bare…. Sig undskyld… det var ikke fair af mig at stille dig til skue på den måde” sagde hun stille.

Hun gik længere  ind i stuen, og satte sig i en stol overfor ham ”jeg er ked af den måde jeg var overfor dig i lufthavnen… men det var ret tavelig af dig overfor Will” sagde hun stille. Hun lænede sig tilbage i stolen. Hun så på hans smøg.

”jeg ved godt du ikke deler med skabte… men giver du en?” spurte hun og sende ham et sødt smil.
Hun var ikke ude på at være provokerende overfor ham. Eller at de skulle være uvenner. Hun ville virkelig gerne være på god fod med ham. Og kunne tale med ham.

Måske var han lige så ked af mange ting som Will var. Men det virkede bare til at han tacklede det på en anden måde end Will.  
Hun kom dog i tanke om noget Will havde sagt. Hun bed sig i læben og så ned. "Jeg ved godt at det går ud over dig at jeg ikke er skabt... Will har fortalt mig om det.. at når han har fundet en der er skabt og som ikke kan... få børn..." hendes stemme knark lidt da hun sagde børn. "Så er det dig den hænger på..." fortsatte hun.

Var det derfor han ikke kunne lide hende? fordi hun nu var skyld i at det blev forventet at det var ham der skulle føre slægten videre.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 9:29 am

Caleb sad lidt og lyttede til hendes tale imens han legede lidt med den tændte smøg i hans hånd. Han var meget mere rå en Will, hans hår var længere, dog var det trukket helt tilbage lige nu og viste hans vindbidte ansigt med et ar i øjenbrynet. Han havde endda skyggerne af nogle skægstubbe omkring hans kæbe. Dog sad det pæne jakkesæt smukt på ham, men viste også bare at han var langt mere trænet end Will og højere.

”Så lad gå da..”
Mumlede han med sin hæse stemme og han gav hende en smøg, dog fandt han ikke en lighter, men rørt bare spidsen af smøgen og den blev tændt.

”Ja, det er med blandede følelser at jeg ikke er så glad for dig. Men det er ikke din skyld at du er skabt… Det eneste problem jeg har, er at jeg ikke vil se min lillebror så knust igen, specielt ikke nu hvor han har rosen, så skal der ikke ske det samme som med ham Rey.” Knurrede han og en mørk aura lå omkring ham.

Det var tydeligt at Caleb lige nu ikke var ude på sjov og ballade, han var bekymret for hans bror, ingen havde kommet så tæt på ham før, som Rosa var, kun Rey havde og Aleksis.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 10:58 am

Hun mærkede tydeligt hans modvilje mod hende, og det gjorde hende faktisk en smule trist. Ikke at det ville ændre på hvordan hun følte for Will, men hun ville da være ked af at hans bror ikke brød sig om hende.

Hun blev dog en smule lettet da han lod hende få en smøg. Hun tog imod den, og blev overrasket over at han blot tændte den ved at røre den. Ild, ligesom Aleksis. Hun tog et par hiv af den, og pustede afslappet ud. Hun var godt klar over, at det at ryge, i manges øjne ikke var særlig klædeligt for en dame. Men nu virkede Caleb så moderne at han ikke så ud til at det ville genere ham.

Hun hørte hvad han sagde og blev faktisk meget overrasket over det. Så det var fordi han var bekymret for at Rosallina ville ende med at gøre det samme ved ham som Reymond? Hun rynkede lidt sine bryn, og kunne mærke at hu faktisk blev fornærmet. Jo hun forstod ham godt, og det var smuk at han passede på din bror. Men hun og Reymond kunne ikke sammenlignes. ”der er stor forskel på Reymond og jeg…. Reymond svigtede William fordi han fandt sin sande mage….” hun bed sig en smule i længen ”jeg her også fundet min sande mage.. og det er William”

Hun så på ham med et både fast men også blidt blik ”jeg kunne aldrig finde på at såre ham!... Jeg vil aldrig forlade ham, og det sidste jeg ønsker er at komme til at gre ham ked af det på nogle måder!...... jeg elsker ham!” det var tydeligt at det sidste kom ud ude at hun havde lagt mærke til det selv. Men da det gik op for hende hvad hun havde sagt, tog hun sig en smule til munden. Havde hun kunne rødme var hun ildrød i hovedet.
Sagde hun virkelig lige det der? Og så til Will’s bror? Men alligevel skød en varme frem i hendes bryst. Hun havde endelig fundet ud af hvad hun følte for Will, og hun havde også annerkendt det.
Hun glædet sig ligefrem til at sige det direkte til Will.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:05 am

Caleb kiggede meget overrasket på hende, han lagde hans hoved på skrå og smilte pludselig meget varmt til hende.

”Vidst godt nok at du sagde det nu.” Sagde Caleb og nikkede op imod døren indtil stuen. Cain og Will stod i den, den ene så mere overrasket ud end den anden.

”Årh! Hvor fantastisk at høre Rosallina!” Sagde Cain glad og gik ind til dem imens han klappede i hans hænder.

Will der imod stod stadig frosset fast i døren og kiggede på Rosa, han hev svagt efter vejret og hans ansigt brød op i et blidt smil. Han gik direkte over til hende og satte sig ned på knæ foran hende.

”Er jeg meget glad for at høre min egen.” Smilte han og greb hendes kæbe, trak hende ned og kyssede blidt hendes læber kort. Lige glad med at de kunne se det.

”Så mangler vi bare dig Caleb, hvis du bare kunne tage dig sammen.”
Sagde Cain lidt strengt, imens han satte sig i hans egen lænestol og tændte op for hans pibe.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:28 am

Hun så hans smil, og slappede en smule mere af. Puha så havde hun da formået at sige bare NOGET der måske kunne få ham til at lide hende bare en smule. Dog så hun undrende på ham da han sagde at det var meget godt at hun sagde det nu.
Hun så at han nikkede op mod døren, og så der op. Hun stivnede, og spærrede øjnene op. åh nej! Men!.... Men… Det var jo ikke meningen at de skulle høre det. Og hvad skulle hun nu sige? Og hvorfor så Will sådan ud i hovedet?

Hun hørte hvad Cain sagde, og så kort på ham, men det eneste hun kunne tænke på var hvorfor Will så sådan ud. Hvorfor var han ikke glad? Var det ikke det han ønskede? Men.. hun havde nu håbet på at sige det under nogle lidt andre omstændigheder..
Hun så dog hans smil, men sad stadig lidt nedslået i stolen. Hun så på ham da han kom hen til hende.

Hun hørte hvad han sagde, hvilket fik hende til at komme med et forsigtigt men kærligt smil. Da han greb hendes kæbe og kyssede hende, kyssede hun igen. Hun lagde blidt armene om hans nakke, og slappede bare helt af i mod hans læber.

Hun hørte hvad Cain sagde, og så lidt op. Hun kunne ikke lade vær med at smile blidt ”Jeg tror de kan være ganske rolig… Caleb skal nok finde en sød og dejlig kvinde..” Hun så på Will ”men den slags kan tage lang tid” smilede hun lidt. ”det kan tage helt op til 795 år for at være nøjagtig” grinte hun lidt, og hentydet til at det faktisk var så mange år siden at Will og hende havde mødt hinanden første gang.. og at det først var nu de havde fundet sammen
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:36 am

Will grinte lidt over hende. Han rejste sig op, lagde en arm omkring hendes ryg og under hendes ben, han løftede hende op, tog hendes plads og satte hende ned i hans skød.

”Hmm skat, jeg troede ikke du røg mere.” Grinte han og stjal hendes smøg. Han tog selv et par hiv og kiggede op på hendes med et lusket smil ingen han gav den tilbage igen.

Caleb derimod så mere rolig og ud røg lidt mere på hans egen smøg imens han kiggede på Rosa.

”Ja, gid det var så simpelt.” Mumlede han svagt, inden han rejste sig op, slukkede hans smøg og smuttede ud af stuen.

Will kiggede op efter Caleb og så meget overrasket ud, næsten panisk. Han rystede lidt på hans hoved og kiggede tilbage på Cain, som nikkede lidt med et trist udtryk i hans øjne.

”Nå, Rosa? Skal vi også trække os tilbage? Vi skal tidligt op i morgen og du ved hvordan jeg er.” Grinte han lidt og kyssede hendes kind.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:52 am

Hun blev lidt overrasket da han løfte hende, og satte sig med hende på skødet. Da hun hørte hvad han sagde grinte hun lidt ”gør jeg skam heller ikke min egen, jeg tænde den bare for dig” drillede hun lidt.
Hun tog selv et hiv, inden hun slukkede den i askebægret.
Hun var glad for at det virkede til at Caleb var blevet mere roligt, og hun håbede virkelig at han var kommet til at kunne lide hende bare lidt. Hun ville så gerne være på god for med både ham og Cain. Cain havde hun vidst allerede givet et godt indtryk.

Hun så lidt på ham over det han sagde, og smilede bare lidt. Ja det var ikke så nemt, og det kunne kræve mange år. Og det var nok også svært når ens far var så meget efter en. Men hun forstod nu også godt Cain. De var 3 mænd tilbage.. og hele deres klans fremtid afhang nu af at Caleb fandt en mage, en han kunne få børn med..

Hun så på Will da han spurgte om de også skulle trække sig tilbage. Hun grinte da han sagde det med morgen. Hun nussede ham lidt i nakkehårene ”bare rolig.. jeg skal nok få dig op” grinte hun lidt, og kyssede hans kind.

Hun rejste sig fra hans skød, og rettede lidt på kjolen. Hun så hen mod Cain ”godnat” sagde hun med et blidt smil.
Hun så på Will ”uhm.. du kan bare smutte op.. jeg ville lige smutte ind og hente den der bog” sagde hun med et smil, og kyssede ham på kinden ingen hun, fornemt nejede til Cain, og smuttede ud af stuen, og ind på biblioteket
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 11:57 am

Will nikkede og kyssede hende blidt tilbage inden han selv bukkede for hans far og gik op imod deres værelse.

Da han kom ind på værelset, lukkede han døren lidt til, redte sengen op til hende og fandt noget nattøj til hende og ham selv. Han fik ryddet hurtigt op i værelset og tændte et tv som hang på væggen, som man kunne se fra sengen.

Der kørte en rimelig romantisk film på en kanal, som han fandt. Han kendte den ikke, men Rosa gjorde sikkert. Derefter fik han skiftet til hans nattøj, hvilket var nogle bløde bomuld satins bukser, som hang løst omkring hans hofter. Han havde ingen underbukser på indenunder, dels fordi det var meget rart og han ville drille Rosa mest muligt.

Da han så endelig var færdig, hoppede han op i sengen, lagde sig lidt tilrette med dynen over hans skød og ryggen imod det store bjerg af puder bag ham.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:11 pm

Hun kom tilbage til Biblioteket, og fandt bogen på det lille bord hvor hun havde lagt den så hun huskede den. Hun tog den med, og gik op mod soveværelset. Hun kunne godt mærke hvor tæt hun var, og hun strakte lidt i kroppen.
Selvom hun ikke havde knoklet fysisk, så havde hendes hoved og følelser været på højtryk i dag.

Hun kom ind på værelset, og smilede over at se Will der allerede lå i sengen. Hun gik over og lagde bogen på natbordet. Hun tog halskeden og sine øreringe af, og lagde over på sminke bordet. Hun åbnede sin kjole og lagde den over ryggen på stolen, sammen med sin BH. Hun gik over til den Natkjole Will havde lagt frem til hende.

En lyseblå kjole der gik til midt på låret i noget blødt bomuld. Hun tog den på, og satte sig op i sengen til ham. Hun så at der kørte film, og grinte lidt "du skal da ikke se film nu.. du kommer aldrig op i morgen så" grinte hun lidt, men satte sig alligevel mere ind til ham, og så selv filmen, hun havde godt hørt om den, men havde aldrig set den
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:16 pm

Will grinte og kiggede over på hende da hun klædte sig af og nød synet af hendes smukke og blege krop. Da hun så endelig kom op til ham, lagde han sine arme omkring hende og kyssede hendes pande. Fjernbetjeningen lå i hans skød oven på dynen.

”Hmm.. Du kan bare slukke når du ikke vil se mere.” Hviskede han og puttede sig træt ind til hende. Han havde sat hans alarm til kl. 8, så nu ville han se om han ikke kunne overholde det, hvilket var ret svært for ham.

Will rullede om på siden og kravlede helt ned, så han lå med hovedet på hendes mave, under dynen, han kyssede den blidt igennem kjole og holdte begge hans arme omkring hendes liv, hvor den ene hånd hvilede på hendes ene balde.

Der gik ikke længe før en blidt snorken kom dernede fra og var tegn på at Will allerede sov.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:31 pm

Hun så på ham, og smilede da han lagde armene om hende og kyssede hendes pande. Hun hørte hvad han sagde, og nikkede bare.
Hun smilede over hvordan han lagde sig ned og lagde hovedet mod hendes mave.
Der gik ikke længe inden det virkede som om han sov. Hun slukkede for TV'et og tog istedet bogen, tænde sin natlampe, og satte sig til at læse lidt. Den var virkelig god, og hun ende faktisk med at sidde og læse lidt for længe. Dog valgte hun at ligge den, slukke lampen, og ligge sig ned og ind mod Will.

For en gang skyld, var dette en af de nætter hvor hun ikke havde mareridt, hvilket også gjorde at hun var ekstra udhvilet. Selvom alarmen var sat til kl. 08 vågnede hun kl. 07. Det plejede hun jo når hun skulle i skole. Hun så lidt ned på Will og smilede.

Hun listede ud af sengen, og tog noget tøj på.
Hun listede ned af trappen, og ud af huset. Hun ville løbe i skoven. Hun elskede at løb. Bare løbe, uden at tænke på så meget. Så det var hvad hun gjorde. Løb ud i gennem skoven i en høj fart. mærkede bare vinden der ramte hende og som der sammen med hendes fart fik det røde hår til at bølge bad hende som et flammehav. Hun snussede ind og nød duften af den dejlige skov om morgnen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:35 pm

Will lå og sov indtil hans alarm ringede kl. 09.00 han knurrede vredt og vendte sig rundt, slukkede den og lå så lidt.

Han kiggede op i det mørke stof som hang over hans himmelseng. Et let smil dukkede op på hans læber, dog gik han lidt i panik da han ikke kunne finde Rosa. Will blev pludselig meget vågen og hans satte sig op. Efter lidt tid så han at hendes løbetøj var væk og han faldt lidt mere til ro.

Han gik roligt ud på terrassen og satte sig ned på en af stolene og nød morgenluften imens han vågnede mere op.

Dog gik der ikke lang tid inden han gik indenfor igen, krøb under dynen og nød hendes duft derinde under indtil hun kom tilbage.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 12:51 pm

Hun havde helt glemt tiden under sin løbe tur, og hun var kommet ret langt væk. Så hun skynde sig tilbage. Will havde jo sagt at de skulle tidligt op, og hun var i tvivl om det var fordi de skulle noget. Hun elskede virkelig den her skov! den var virkelig smuk, og hun kunne bruge flere timer her.
Og så lå det endda rimelig tæt på havet.
Det var nok også det der gjorde at hun syntes at duften var så frisk.

Da hun var kommet tilbage gik hun mere roligt op mod huset. Hun ville ikke vække nogle hvis de stadig sov, hun vidste jo ikke om det havde lige svært ved at komme op som Will.
Hun gik op på værelset, og sukkede lidt opgivende da hun så at will stadig lå i sengen, særligt fordi hun kunne se at hun havde været væk i næsten 2 timer.

Hun gik over til ham, og satte sig i sengen "sig mig? skulle du ikke have været stået op for længst?" grinte hun lidt. Hun kyssede ham på kinden. Hendes hud og hår duftede friskt af skoven og havet efter hendes løbe tur.

Hun rejste sig fra sengen, og begynde at tage sit løbtøj af. Hun så på ham "har du nogle planer i dag?" spurgte hun med et smil, mens hun stod og kiggede i skabet efter noget tøj hun ville have på, men det kom jo også an på hvad de skulle
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 1:03 pm

Will gryntede lidt og kiggede op på hende.

”Jeg havde jo ikke en dejlig mage til at vække mig vel? Hun var jo stukket af..” Gryntede han imens han langsomt satte sig op og gabte lidt.

”Ja, vi skal ned og besøge Aleksis.” Smilte han ingen han rejste sig helt op og gik over til Rosa, han greb hende bagfra og krammede hende tæt. Dog blev det ret tydeligt hvad han havde lagt og tænkt på, siden han kun havde de tynde bukser på og hans lem var rimelig hårdt lige nu.

”Årh hvor har jeg lyst til dig skat..” Hviskede han lavt og kyssede hende ned af halsen. Hun duftede så dejligt, specielt efter hendes løbe tur.

Hans hænder gik lidt på opdagelse og greb hendes bryster, han lod hans hænder glide op under hendes bh og nussede hendes nibbles imellem hans finger imens han blidt nappede hendes hals og masserede hans lem imod hendes bagdel.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 1:19 pm

Hun grinte bare lidt af ham da han sagde det med at hun var stukket af. Hun stod og kiggede sit tøj i gennem da hun hørte det næste han sagde. Hun så kort over på ham. Hun så tilbage i skabet, og vidste med det samme hvad hun skulle have på. Hun fandt en kjole frem, men inden hun nåede mere, mærkede hun hans arme om sig.

Hun smilede, men mærkede hurtigt at han bestemt var i godt humør her til morgen. Hun hørte hvad han sagde, og mærkede hans kys mod hendes hals, og sukkede over det. Hun var selv temmelig opstemt, men havde ligesom prøvet at holde det nede. Men det var ret svært nu hvor han stod og kyssede hendes hals, og rørte ved hende.

Et lavt støn kom fra hende da han lod sine hænder glide op under hendes BH, og han legede med hendes Nippel.
Han bed sig lidt i læben bare for ikke at komme til at komme med nogle lyde. Hun svegede lidt i ryggen, og lod sin numse stritte lidt, og pressede den mere mod ham.
Hun havde virkelig lyst til ham, men igen.. det var bare så akavet at gøre det når hans far og bror var her.. eller.. var det kun hende der syntes det?
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 1:29 pm

Will sukkede imod hendes skulder da hun blidt strittede med hendes bagdel, han kyssede ned over hendes skulder. Og bed lidt i hendes skulder.

”De sover stadig, bare du ikke larmer for meget, så går det.” Knurrede han svagt imens hans hånd gled rundt og fandt hendes lille søde klit, som han begyndte at nusse imens han åbnede hans bukser.

De faldt hurtigt ned og hans lem kom frit frem som han begyndte at gnubbe nede imellem hendes ben, imens hendes våde læber.

”Jeg ville.. Ikke kunne holde ud i en dag.. Uden dette.. Du er så lækker og smuk min skat.. En lille frækkert..” Knurrede han imens hans ene hånd legede med hendes klit og den anden stadig mishandlede hendes nipple lidt.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 1:41 pm

Hun sukkede over det han gjorde, og hørte hans ord. Lige nu var det lige før hun var ligeglad med om de hørte dem. Hun var allerede så tændt. Hun lagde hovedet tilbage da hun mærkede hvordan hans hånd gled ned i hendes trusser, og hvordan han legede med hendes blik.

Hun bed sig lidt i læbe for ikke at ende med at stønne for højt. Hun knurrede lidt til det han sagde, mens hun vred sig lidt. Årh han vidste altid hvordan han skulle gøre hende helt ud til kanten, og så sørgede han også altid lige for at skubbe hende ud over den samtidig.
Hun stønnede lavet over det han gjort, og pressede sig mere tilbage mod ham da han smed sine bukser.

Hun kunne ligefrem mærke hvordan det snurrede, i hendes krop af ren lyst. Det var virkelig sindsygt at han kunne få hende så hurtigt op hver gang.

Hun begynde at bevæge sine hofter lidt, så hun ende med at gnubbe sig mere op af hans utroligt hårde og stive lem. Var han virkelig blevet SÅ opstemt blot af at ligge i sengen?
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 2:01 pm

Han knurrede tilfreds over hende, greb hendes smukke krop og løftede hende over til sengen hvor han satte hende ned overfor en af stolperne som holdte himlen oppe over sengen. Han bukkede hende blidt frem og lod hende holde ved i træet.

”Hold godt fast.. Dette bliver hurtigt så de ikke opdager noget.. Husk min skat, ikke støn for højt..” hviskede han blidt imens han kyssede hende ned af ryggen.

Han greb blidt i hendes trusser, trak dem lidt til siden så hans lem gled ned imellem hendes læber dernede. Der nussede hende lidt med den og drillede hende meget, før han pludselig greb hendes hofter og pressede sig selv op i hende.

Will stønnede højt og trak sig selv helt i bund inde i hende. Der stod han lidt og lod hende vænne sig til hans størrelse igen.

”Årh Rosa..” Hviskede han blidt imens han holdte godt fat i hende og begyndte at bevæge sig. Han gjorde det langsomt, men stødte dog meget hårdt op i hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 2:12 pm

Hun smilede da han tog hende med hen til sengen, og lod ham sætte hende ned, hun vidste med det samme hvad han ville da han bukkede hende frem over. Hun greb fat i stolpen, og overvejede et fort øjeblik om den ville kunne holde til 2 vampyre der havde sex.

Hun sukkede lidt over hans kys, og den måde han drillede hende på. Der kom et støn fra hende da han trængte op i hende, men hun kvalte det hurtigt ved at bide sig i læben.
Hun bed sig i læben mens han bevægede sig, og hun vred sig lidt. Årh det her var ulidelig! Så god sex, og hun kunne ikke stønne. Hendes grab om stolpen blev hårdere bare for at hun kunne holde det ud.

Hun mærkede hvordan han gled i bund hver gang, og hvordan det allerede pressede mod hendes vægge, og hvordan hendes orgasme ellerede nu pressede sit på. Måske fordi hun var så ophidset.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 2:20 pm

Will knurrede tilfreds og kiggede på hendes ryg og bagdel med et lystent blik, han ville hvertfald få hende til at komme mindst 3 gange, denne gang. Bare for også at kvæle hans egne lyster i noget tid.

Han greb hendes hofter hårdere og pludselig satte han tempoet helt op, han hamrede op i hende med sådan en kræft at han næsten var bange for at ødelægge hende. Will stønnede selv svagt og måtte også bide sig selv i underlæben imens han gjorde det, for ikke at brøle op i et lystent kald.

”Årh Rosa..” Knurrede han imellem hans sambidte læber og aede hen over hendes ryg imens han gjorde hans meget hurtige behandling dernede.

Dog kom han på en lidt sjov idé.

”Sig til hvis du ikke kan lide dette.” mumlede han, før han lidt prøvede lod hans tommelfinger glide op i hendes andet hul, ikke langt, bare for at pirre imens han hamrede hans manddom op i hendes våde og normale hul.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 2:35 pm

Da han satte farten op, og han hamrede sig afsted med en sådan kraft. Han gjorde det så hårdt at hun næsten følte at hun var ved at blive kvalt. Om hvis han bare hamrede den hele vejen gemme. Hun måtte bide sig virkelig hårdt i læben. Nogle kvalte og lave støn nåede at undslippe hende en gang i mellem.

Hun skule virkelig koncentrere sig for ikke at ende med at stønne for højt. Hun hørte dog hvad han hørte og undrede sig over hvad han mente. Dog mærkede hun hurtigt hvad han talte om. Et enkelt støn undslap hende, og det lød bestemt til at det var godt.
Fuck! Det havde hun aldrig prøvet, men det føltes sindssygt godt. Hun krummede hænderne mere om bjælken, og hun mærkede hvordan det hele trak sig sammen! Hun bed sig endnu hårdere i læben og mærkede hvordan hun bed hul.

Hun krummede sine hænder endnu mere om bjælken så man ligefrem kunne øre den knage, mens hun mækede hvordan orgasmen skylede ind over hende. Hun spæde i hele kroppen for ikke at stønne. Men det gjorde også at hun strammede mere omkring Wills lem. Og det fik hende bare til at nyde orgasmen mere. Men fuck hvor var det svært at lade vær med at stønne "Åh... William... det... ikke.. åh... fair" stønnede hun sammenbidt, og halvkvalt
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 2:41 pm

Han grinte svagt imens han så hvor meget hun endelig nød det. Da han mærkede hvordan hun kom, stønnede han svagt bag hende og kunne ikke holde mange af dem inde, dog gjorde han det ikke ret højt.

”Nå min skat.. Er det ikke fair?” Smilte han bredt og trak sig ud af hende, han var ikke færdig.

Will vendte hende rundt, løftede hende op i hans arme, hvor han holdte under hendes ben, han trængte op i hende igen og brugte nu lidt hendes vægt til at harme op i hende igen. Han kyssede ned over hendes skulder imens han stønnede og holdte det meste inde.

Hun var kommet 1 gang nu og manglede 2 mere, før han var tilfreds.

”ÅRh.. Hvor har jeg lyst til at prøve mere af det der nye hul, men det må blive senere.” Knurrede han ind imod hendes hals og stødte nu overmenneskelig hurtigt og hårdt til op i hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 3:12 pm

Hun knurrede lidt over ham da han spurgte hende om det ikke var fair. Nej det var ikke fair! At de skulle prøve den slags nu hun ikke havde mulighed for at stønne over det.
Hun mærkede hvordan han trak sig ud og undrede sig over det. Han var da ikke kommet.

Hun smilede dog da han løftede hende op, og hun atter mærkede ham oppe i sig. Hun stønnede over det, men prøvede virkelig at holde dem inde så godt hun kunne. Hun hørte hvad han sagde, og smilede lidt over det. ”det… skal du… også nok.. få lov til” sukkede hun lidt mens hun virkelig prøvede at lade vær med at stønne.

Det var virkelig underligt men det var som om at fordi hun skulle tie så var hun bare meget hurtigere om at være ved at komme. Allerede nu kunne hun mærke at hun var tæt på at komme igen. Men måske var det fordi hun spænde i det meste af kroppen!
Hun prøvede virkelig at styre det. Hun lænede sig mere frem mod ham, og bed ham lidt i skuldreren da hun mærkede hvordan hende hendes krop dirrede og hun spænde over det hele. Hun kom med noget lidt høje støn mod hans skulder da hun allerede kom igen.

2 gange på en omgang, og de havde næsten ikke været i gang! Hvordan kunne det lade sig gøre?
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man feb 15, 2016 3:41 pm

Will smilte over hele ansigt da han hørte hendes ord og hun havde givet ham lov? Han stønnede lidt for højt igen, da han mærkede hvordan hun kom omkring ham igen og han smilte glad over det.

Igen skiftede han stilling, dog gik han over til sofaen og satte sig ned med hende på hans skød, hun måtte styre igen, dog smilte han legende og rakte om bagved hende igen og lod hans pegefinger glide op i hendes andet hul, så hver gang hun bevægede sig, ville hun glide ned over den igen og igen.

Dette var meget nyt for ham også, det tændte ham ret meget at have hans slanke finger oppe i det noget strammere hul.

”Tag mig nu, min skat.” Hviskede han til hende imens han øjne lyste op lystent.

”Få mig til at komme…” hviskede han og kyssede hendes læber imens han hvilede hans frie hånd på hendes anden balle og støttede hende blidt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 11 af 14Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)