Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» My new roome - Caleb R. XXX.
Ons feb 22, 2017 2:27 pm by Mark Malkovi

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5666 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Next
ForfatterBesked
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 389

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:04 am

Will grinte blidt af hendes kommentar og nikkede imens han kiggede op på hende igen med et kækt smil.

"Du siger bare til når jeg skal følge dig hjem Rosa." Sagde han imens han blidt kørte en finger hen over hendes kind og ned over hendes kæbe.

Han var meget gammeldags på det punkt, jeg ville altid sørge for at kvinden kom godt hjem. Han havde virkelig ikke lyst til at møde Reymond, men han trang til at beskytte Rosa var større.

Will satte sig lidt op igen med hende og lagde begge hans arme omkring hende og hvilede hans hoved på hendes skulder.

"Det er godtfolk lang tid siden jeg har følt sådan her.." viske han lavt, mest til sig selv. Dog lænede hans sit hoved op til hendes hals og kyssede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 393

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 10:37 am

Rosa så på ham da han sagde hun bare skulle sige til når han skulle følge hende hjem. "Du tror måske ikke jeg kan klare turen hjem alene?" grinte hun lidt drillende. .
Hun vidste godt at Will mente ddt pænt, og hun var også glad for det. Men hun syntes bare altid at det var sjovt at udfordre folks mandlighed.

Hun smilede da de kom lidt merr om at sidde. Will virkede nu langt mere gammeldages, og gelant end hun var vandt til. Taget i betragtning at han slet ikke prøvede på nogdt, skødt han havde hende fot dig slev, på sit eget værelse.

Hun blev dog lidt stiv i kroppen da hun hørtr hvad Will sagde. Med at det var længe siden han havde følt sådan... Hvordan? Følte han nogdt for hende? Og var det ikke lidt tideligt?
Måske skulle hun gå!?
Dettr var hun overhoved ikke klar til. Hun rønnede sig lidt, og hoppede elegandt ned fra hans skød. "Når... Jeg øhm... Jeg må hellere se at komme hjem" mumlede hun lidt og fik over til sin jakke der lå på sengen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 2:56 pm

Will så forvirret op på hende og indså pludselig hans fejl. Han nikkede lidt og sprang selv op for at tage hans egen jakke på og åbnede døren for hende.

"Rosa.. det må du undskylde.. lad mig følge dig hjem. Det er det mindste jeg kan gøre." Smilte han til hende og kiggede ned på hende.

"Jeg skulle ikke have sagt det tidligere.. jeg forstår godt hvis du ikke vil se mig igen.." Hans hoved gik lidt i panik og han kiggede ned. Det var tydeligt at han kæmpede lidt med sig selv og han ville ikke have hun skulle syntes mindre om ham, specielt nu hvor han havde fået så blidt et kys fra hende, som pænt havde printet sig ind i hans hoved.

Dog kiggede han lidt op, hans øjne var meget mørkere end normalt, men han tvang et smil op og rakte hans arm til hende som en gammeldags mand ville gøre til en frøken.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 3:09 pm

Hun trak sin jakke på, og kunne godt selv mærke at hun var forvirret. Hvorfor havde hun overhoved tilladt det kys? Og hvorfor var hun nu blevet så urolig?
Hun ønskede ikke at Will skulle ende med at få følelser for hende! Han ville nok bare ende med at blive såret. Og underligt nok så ønskede hun ikke at det skulle ske, selvom hun normalt ville være ligegad.

Hun så på ham da han undskylde, og sagde at det mindste han kunne gøre var at følge hende hjem. Hun rystede blidt på hovedet "Nej det behøver du ikke.. jeg klare den! Der er jo ikke så langt." sagde hun bidt og så på ham.
Hun hørte hvad han sagde med at han godt kunne forstå hvis hun ikke ville se ham mere. Hvorfor ville han overhoved se hende igen? De havde jo lige mødt hinanden.

Hun smilede lidt overbærende til ham, og lagde den ene hånd mod hans kind, og kyssede ham på den anden. "Vi ses.. om ikke før så måske i skolen" Sagde hun lidt beroligende.
Egentlig burde hun nok ikke ses mere med Will, og hun var også i tvivl om, om Reymond ville syntes om det.. Men på den anden side, han ville ikke syntes om halvdelen af det hun lavede.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 3:29 pm

Will kunne godt mærke på sig selv at han gerne ville se hende igen og detvar jo lørdag imorgen.

"Hør.. Rosa.. hvad med at jeg invitere dig ud til frokost imorgen? Der er en dejlig café nede i byen." Han bevægede sig hurtigt hen, hev et stykke papir ud af en blok og skrev hans nummer ned.

"Skriv til mig hvis det frister." Han smilede blidt til hende og hav hende papiret.

Nu havde hun muligheden hvis hun havde lyst og Will ønskede meget at hun havde. Han hev hans selvtillid op og strøg et stykke hår væk fra hendes skulder, bøjede sig ned og kyssede hende på huden under hendes øre.

"Hm.. kunne være lækkert hvis du ville.." hviskede han i hendes øre og klappede hende i bagdelen da hun gik udimens et grin spillede på hans læber.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 3:49 pm

Hun så på ham da han sagde hendes navn. Og så en smule mere overraskt ud da han talte om frokost. Så han ville gerne se hende igen. Hun så efter ham da han gik over efter et stykke papir, og skrev sit nummer på.
Hun tog imod det med et roligt smil. Det var jo ikke første gang hun havde fået en andens nummer.. langt fra. Men det var nu meget rart alligevel. Hmm... måske skulle hun give ham en chance.

Hun så ned på nummeret. hmm den her skulle hun nok hjem og tænkte over. Hun så på ham og smilede "jeg skal nok skrive til dig" sagde hun roligt.
Hun så lidt undrede på ham da han pludselig bukkede sig ned mod hende, men lukked nu bare nydende øjnene da hun mærkede hans læber mod hendes hud. Hun smilede over det, og over hans ord.

Hun måtte indrømme at hun var i tvivl om, hvor vidt Will var lidt skitsofran! først var han mega provokerende, det næste mere sensuel, så blid og øm, lidt trist og nedslået, og nu hvor hu gik valgte han at klappe hende i røven, på denne frække og drillende måde. Hun måtte ærlig indrømme at han forvirrede hende en smule.
Hun smilede dog bare over det, og vinkede kort til ham inden hun gik.
Hun var kun lige kommet ud for skole da hun satte farten op, og kort efter var hjemme.
Hun smuttede i bad og tog den lidt med ro.

Men stadig havde hun dette nummer i hovedet! Skulle hun mon skriv til ham. Hun havde jo ikke noget hun skulle! Hun skulle ikke engang arbejde.. så.. hvorfor ikke? Hvorfor ikke bruge sin lørdag på noget hyggeligt? Og det var Will jo!
Hun smed sig lidt på sengen, tænkte over hvad dette kunne føre med sig.. på den anden side, hun kunne jo bare fortælle Will det som det var, at hun ikke havde i sinde at få følelser for ham, og at dette KUN ville være for hyggens og behagets skyld!
Hvis han så ikke ville være med til det, så var det jo temmelig hurtig afgjord.

Hun tog mobilen frem og skriv til Will vi mødes på tovet kl. 12 i morgen <3 skrev hun blot. Og regnede med at han selv kunne regne rasten ud.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 4:42 pm

Will lukkede døren efter hende og vrede blussede op inde i ham. Hvorfor var han sådan her? Han havde jo skiftet rundt hele tiden, det var virkelig bivirkninger ved hans evne udover den følelseskolde ydre.
Han gik langsomt over og satte sig i sofaen igen, kiggede på de to glas og drak vinen som hun havde efterladt. Derefter tog han sit eget glas og flasken, gik ud i badeværelset og tændte vandet i karret.
Hvis hun ville mødes, ville han være sit normale jeg. Helt klart.. men hendes følelser påvirker bare hans legesyge sind!

Han vidste intet om hun ville noget med ham eller om det bare var for sjov. Will kastede hurtigt st tøj af, lagde hans mobil på badeværelsets bordet og hoppede i karret med et glas af vinen på den lille hylde på væggen.

Han fik badet og slapper lidt af i noget id, derefter gik han ud, fik sig tørret og hoppede i nogle underbukser og gik i se med mobilen i hans hånd. Pludselig bibbede den og han så hendes besked. Et bredt smil dukkede op på hans læber og han skrev tilbage: 'ser jeg frem til <3'

Et smil var på hans læber og han gik i seng med ro i sindet.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 5:33 pm

Næste morgen blev hun vækket som alle andre lørdage, af Katty der blidt kom op og bankede på døren "Rosallina min kære!.. der er morgenmad" lød det med en kærlig stemme stor set som hvis det havde været en mor.
Rosa rullede sig bare ind i dynen og brummede. Katty lagde armene over kors med et smil "Helt ærlig Rosallina... 100 år hvor du har kunne gå i dagslyset.. og du har stadig ikke vænnet dig til søvnrytmen" Grine hun lidt.

Rosallina sukkede lidt. "det blev lidt sent i går..." Mumlede hun lidt.
Katty sagde at Rosallina kunne komme ned og få morgenmad og så kunne de tale om det. Hun lå bare og så op i loftet. Lørdag! Hun kunne jo lige så godt ligge i sengen hele dagen.. pludselig kom hun i tanke om hendes aftale med Will. Hun satte sig op i sengen med et ryk, og røg ud af sengen.
Hun havde jo ikke tænkt over hvad hun skulle tage på?
Hun valgte dog at komme ned og få morgenmad. En morgenmad de fleste ville have det skidt med. Et glad med blod

Hun sad lidt og talte med hendes brødre da Reymond afbrød, for at fortælle at de alle skulle til London i dag til et stort bal, og derfor skulle blive inde i den lejlighed det havde. Rosallina så noget chokeret ud "Jamen Reymond... jeg har en aftale!" Hun havde virkelig ikke lyst til at aflyse med Will.
Reymond tillod derfor at Hun måtte blive i huset alene, så længe hun ikke holde fester.

Hun sagde farvel til dem ved en 10 tiden, og skynde sig så op for at gøre sig klar. Hun brugte lang tid da hun underligt nok gerne ville være ekstra pæn. Selvom hun jo egentlig kunne gå i hvad som helst. Men hun havde lyst til at være ekstra pæn i dag. Også fordi det faktisk var længe siden at hun havde været på en Date.

Da klokken var tid til at hun skulle tage afsted, valgte hun at tage en Taxa, det så lidt pænere ud end si egen bil, og hun ville heller ikke ende med at snavse sine sko og kjole til.
Hun bandede sig selv langt væk fordi hun skulle krølle håret, og var derfor 5 minutter for sent på den. Bare han ikke troede at hun havde brand ham af
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 5:46 pm

Will var stået op omkring kl. 10 og havde lagt i hans seg i lang tid iblandt de mange puder og store dyner, han blev aldrig et morgen menneske! Et dybt suk kom fra ham og han fik sig endelig kæmpet ud af sengen og gik over i mod badeværelset imens han gabte højt.
Han fik kastet noget vand i hans ansigt, sat hans brune hår så det lå lidt tilbage lidt rodet på en lækker måde. Derefter fik han en god parfume på og gik tilbage ind i hans skab.

Efter lang tid fik han fundet frem til noget tøj. En mørkerød skjorte, en grå sweater oven på, derefter nogle lidt slidte cowboy bukser og nogle støvler. Så fandt han et bælte og puttede derefter skjorten i hans buler, spændte det og hægte sweateren uden på. Han kiggede op på klokken, smilte de kunne begge ikke spise mad, men drikke noget med lidt blod i gik fint.

Han hev hans jakke ned fra knagen og gik ud af værelset. Han gik ned så han stod på torvet lidt for tidligt. Tændte en smøg og ventede imens han kiggede på klokken på hans mobil.
Hm... bare hun ikke brændte ham af..

Dog dukkede et stort smil op på hans læber da han så hende, dog lidt for sent.

"Rosa.." Smilte han lidt kækt og gik hen til hende med en smøg imellem hans fingre.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 6:03 pm

Et smil bredte sig på hendes læber da hun så ham gennem Taxa'ens rude. Hun steg ud og betalte taxa manden inden hun gik Will i møde. Hun smule til ham, og så på hans hånd. Hun tog søgen ud af hans hånd og kiggede på ham "Det er en ufattelig dårlig vane kære Will" Sagde hun lidt "læreinde" agtigt men tog selv et sug inden hun afleverede den til ham.
Hun grinte selv lidt over det, og så lidt op og ned af ham.
Han så nu meget godt ud.. han var lidt ligsom hende. Hans stil var også en anelse "gammeldages" fin om man ville. I hvert fald pænere end disse hip hopper eller gangster typer.. Hængerøv?... det var noget hun aldrig kom til at forstå.

Hun smilede til ham, og tog sin arm under hans, som hvis de havde fultes af aften før. "jeg må forrasten sige Will, at jeg blev meget overrasket over at blive indviteret ud af spise af en anden vampyr?" grinte hun lidt. Og hentydet til at de jo egentlig ikke KUNNE spise. Hun grinte lidt, og nød allerede at vær i hans selskab igen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 6:28 pm

Han grinte over hendes kommentar til hans smøg og lod hendes tage et hiv selv inden han sukkede den. Et selvsikkert smi, dukkede op på hans læber da han mærkede hendes arm omkring hans. Han hev hende blidt afsted ned af torvet og glædet sig over at der var solskin her til middag.

"Mmh.. det ville jo ikke lyde så godt hvis jeg inviteret dig ud på en død kanin? Middag lyder nu bedre. Dog kender jeg en lille café her lidt lænegre nede af gaden som sælger utrolig lækker kaffe, te eller andet. Så vidt jeg ved så kan skabte vampyrer godt drikke ikke?" Spurgte han hende. Will havde aldrig været så meget sammen med skabte vampyrer. Så han var ret usikker på hans viden om dem.

"Ooog så tænkte jeg også at havde en undskyldning for at vide lidt mere om dig." Grinte han selvsikker og hev he helt tæt på sig så hun var nød til at gå lidt op af ham. Nu gjorde han det igen! Årh hvorfor skulle han spille sådan op til HENDE? Han forstod det virkelig ikke..
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 6:54 pm

Hun grinte lidt af det han sagde. Nej det ville ikke lyde videre lækkert at blive inviteret ud til en død kanin. Hun kunne nu ikke lade vær med at smile. Han var virkelig en sød og dejlig person. Og hun kunne allerede mærke at hun kunne lide at være i nærheden af ham.

Hun så på ham da han nævnte noget te og kaffe. "Det lyder lækkert!... og jo! ligsom at jeg drak vin i går, så kan jeg også drikke andre ting" Sagde hun med et mildt smil.
Hun mærkede hvordan han trak hende længere ind mod sig, og smilede bare lidt over det. Hun vippede hovedet, og lod det hvile mod hans skulder mens de gik. Noget er fik folk omkring til at kigge på dem som ville de sige "nååårh"
Hun så lidt op på ham. Skulle hun mon sige at hun var alene i huset i aften? Nej!... det ville være ALT for high school agtigt.
Hun fulgte med, ham med hasttige, eller det lød i hvert fald sådan, hvis man lyttede til lyden af hendes høje hæle der klikkede mod fliserne under dem. De fleste ville nok fryse i det tøj hun havde på, men det var det rare ved ikke at kunne fryse.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 7:04 pm

Will smilte mere da han hørte hendes latter hvilket han virkelig godt kunne lide at høre. En varm fornemmelse skød igennem ham da han mærkede hendes hoved imod hans skulder og han bevægede blidt hans hånd op på hans arm og lagde den oven på hendes hånd.

Han drejede ned af en lille side gade og de kom til en lille café hvor nogle borde stod ude foran, men Will trak hende med ind.
Hele cafeen havde en hyggelig atmosfære, det var gamle egetræs møbler, lige fra sofa grupper til lænestole og normale stole og borde.

Han valgte en lille sofagruppe, med en lænestol og sofa. Så Rosa kunne selv vælge om hun ville have lænestolen eller sofaen med ham.

"Bare bliv her, jeg henter det til os." Smilte han og lagde hans jakke i sofaen.

Will gik hurtigt op og bestilte kaffe til dem. Han fik et lille fad med en kande mælk og en lille skål sukker vis hun ville have det i, derefter to kopper og kanden med kaffe. Han betalte og gik tilbage til deres lille hyggelige og private hjørne.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 7:19 pm

Normalt var hun jo slet ikke til det her, det med at gå arm i arm. Og skulle på caffe og sådan noget. Men det var nu meget hyggeligt, og Will var en type hun havde lyst til at være i nærheden af.
Hun gik over til der hvor Will havde vagt de skulle sidde, og trak den sorte frakke af, og afslørede hendes kjole. Hun lagde den over armlænet på Sofaen, og satte sig så ned i sofaen.

Hun så sig lidt rundt. Her var nu meget hyggeligt! Gad vide hvorfor hun ikke havde været her? Hun havde trods alt været her i 3 år nu. Så hun burde da ha lagt mærke til den.
Men hun havde snart vært så mange steder at hun ikke kunne huske forskel på dem.

Hun smilede da Will kom ned med kaffen, og da han havde sat det, hælde hun op til dem begge? Hun puttede 2 ske fulde sukker sukker i hendes kaffe. I kaffe og te var det, det eneste tidspunkt hun kunne få det. Og hun var faktisk en sukkergris.
Hun så på ham "Skal du have noget i din?" Spurgte hun roligt mens hun rørede rundt i hendes kaffe.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 8:05 pm

Will satte dig ned i den lille sofa med hende, den var ret lille så deres ben rørte hinanden. Han rystede pænt på hans hoved og drak lidt af kaffen sort, derefter satte han koppen ned, lænede sig tilbage i sofaen og lagde hans ene arm op på ryggen af den imens han lagde hans ene ben over det andet.

"Nå, Rosa.. Nu kommer alle de sjove spørgsmål!" Grinte han og kiggede på hende med blide øjne.

"Kan gætte mig til du ikke har andre du ser lige for tiden? Og jeg ved du bor hjemme ved din 'far', plus du går i skole." Sagde han imens han talte på hans fingre. Hans stemme lød alvorlig men det var tydeligt at han lavede sjov som om de var almindelige teenagere og mennesker.

Han kiggede ned på hans hånd.

"Men hvor meget ved du om mig?" Smilte han og kiggede op på hende igen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 8:15 pm

Hun grinte lidt over det han sagde med at de sjove spørgsmål. Hun smilede lidt over det han sagde. Okay lige det med at hun ikke så andre i øjeblikket, kunne man vel definere på flere måder.
Men det havde hun nu ikke tænkt sig at sige til ham.

Hun grinte lidt over hvordan han talte på fingerne, og så på ham. Hun tog en tår af sin kaffe da han spurgte hvad hun vidste om ham. "ikke andet end det jeg lærte om dig i går" sagde hun stille.
Hun lagde hovedet på skrå og så på ham. "Men jeg regner med du fortæller mig noget? eller at jeg finder ud af noget mere om dig i dag?" sagde hun med et smil. Hun tog en tår mere af sin kaffe, og satte den så fra sig.

Hun så lidt rundt, og fik øjne på et par "ældre" damer der sad og kiggede på dem, og ligende nogle der sad og så den mest sukker søde og romantiske film. De sad ende og sagde "nårh" for sig selv. Hun kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet over det. Det var selvfølgelig sjældent man så 2 "unge" mennesker der sad og drak kaffe og snakkede.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 8:27 pm

Will kiggede på hende og følte hendes øjne. Han fik øje på de ældre damer og smilte til dem, hvilket fik dem til at fnise helt vildt som en flok unge piger. Han kunne ikke lade vær med at grine lidt og lod hans opmærksomhed falde tilbage på Rosa.

Han lagde hendes hånd lidt på hendes skulder og trak hende tilbage til ham og snuste til hendes hår.

"Hmmm.. jeg er trolig mystisk mange hemmeligheder! Hvilket jeg normalt ikke fortæller folk med mindre jeg får noget til gengæld." Hviskede han til hende i hendes øre.

"Forresten.. Ved Reymond at du er her med mig Idag?" Spurgte han pludselig imens han kiggede på hende. Han vidste at Rey var meget over beskyttende, så at hun sad her med en 'gammel' mand som Will kunne han umuligt lide.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 8:40 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine da Will fik de 2 damer til at grine. Hun så på ham da han vende sin opmærksomhed mod hende igen. Et smil bredte sig med det samme. Hvorfor vidste hun ikke.
Hun mærkede at an trak hende lidt tilbage, og smilede bare over det. Hun hørte hvad han sagde, og sad lidt og tænke over det. "og hvad skulle du så have til gengæld?" Spurgte hun og tog en tår af sin kaffe. Meget dannet og upåvirket af hvad han lige havde gjord.

Hun vende hovedet og så på ham da han pludselig spurgte til Reymond. Hun vende hovedet igen, og betragtede bare sin kaffe mens hun rørte rundt i den. Var det mon det, det her handlede om? hævn?
Var det derfor Will så gerne ville se hende? fordi han ville gøre Reymond sur?
"han ved kun at jeg har en aftale... ikke med hvem" Hun vende igen hovedet og så på ham "Jeg mente det ville være bedst for os begge at Reymond ikke fik noget afvide" sagde hun så.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 8:49 pm

Han mærkede Hvordan hendes følelser pludselig ændrede sig og han forstod hurtigt hvorfor. Han måtte gøre noget, hurtigt for at hun ikke begyndte at tro noget forkert.

Will satte sig mere op, greb blidt hendes kop og satte den på bordet imens han vendte sig helt om til hende og greb blidt begge hendes hænder i sine.

"Rosa? Jeg vil gerne havde noget på det rene her. Jeg er ikke sammen med dig på grund af noget med Reymond. Ja, jeg har en fortid med din skaber, men det er fortid, det er intet lige nu. Han knuste mit hjerte men jeg har haft over 1000 år til at komme over det, og det er jeg nu. Så skub det ud afdit kønne hoved. Jeg er her lige nu, fordi jeg gerne vil være sammen med dig." Sagde han blidt og kyssede begge hendes håndflader.

"Så om du fortæller ham om mig, eller du ikke gør, er jeg pænt ligeglad med. Det er noget du selv bestemmer."smilte han blidt til hende og nussede hurtigt hendes kind inden han gav slip igen og tog en tår af hans kaffe.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:03 pm

Hun så undrend på ham da han tog hendes kop, og så på ham. Hun mærkede hans hænder om hende, og så noget forbavset ud.
Hun spærrede dog øjnene lidt op over det han sagde. Kunne han læse tanker eller hvad? Hendes blik gled lidt ned. Hun havde jo egentlig tænkt det.
Hun vende de grønne øjne op mod ham da han sagde at han var ligeglad med om hun sagde det til Reymond. Hun smilede roligt til ham "det er nu mere fordi han er meget overbeskyttende, og ikke bare du, men andre vampyre mener han kan have dårlig indflydelse på min jagt" Sagde hun roligt.

Reymond var jo som en far, og alt der kunne lugte af at hans "lille pige" ville komme ud for noget forkert, blev forhadt.
Hun så lidt på Will. Hun var nød til at sige det som det var. Hun kunne ikke bare lade som om.

"Will... der er også noget jeg er nød til at få på det rene..... Jeg... jeg syntes du er ufattelig sød, og jeg kan virkelig godt lide at bruge tid sammen med dig.. men" Hun bed sig lidt i læben, og så næsten opgivende på ham "jeg kan ikke tilbyde mere end dette... jeg har ikke planer om at få følelser for nogle.. så hvis du kan nøjes med mig på denne måde så.. så vil jeg virkelig gerne fortsætte med at ses.. og hvis ikke.. så forstår jeg det også godt.." sagde hun med en lidt undskyldende stemme.

Det ville være kynisk at undlade at være ærlig.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:20 pm

Will kiggede på hende og lyttede til hendes ord. Så hun ville ikke kunne blive hans mage? Hmm.. Den skulle han lige tygge lidt på. Han forstod det dog ikke helt, han havde kysset hende? Hun sad der? De var jo på en date?

"Så.. ugh.." Han kiggede lidt ned i hans kop og kunne godt mærke han var lidt for gammel engang imellem.

Han læner sig lidt tilbage i sofaen og kørte en hånd igennem hans hår og kiggede på hende.

"Jeg ved ikke om der vil komme noget fra min side.. jeg kan ikke styre mig selv. Men jeg vil gerne høre dine grænser så.. jeg forstår det nemlig ikke helt.. skal vi bare ses en gang imellem som venner eller? Jeg er over 1200 år gammel Rosa og jeg har ikke været så tæt på en person som jeg var med dig I går aftes i over 700 år.." Han lød utrolig forvirret.

Dog var det tydeligt at han lige havde lukket noget inde i hans sind, nogle få følelser havde blusset op for hende, som han nu blev nød til at lukke inde hvis han skulle blive ved med at se hende. Hans øjne blev lidt kolde, mest fordi han skulle have lidt sr på sig selv.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:34 pm

Hun forstod godt at dette var forvirrende og hun kunne tydeligt mærke at dette chokerede ham lidt. Hun bed sig lidt i læben. Måske skulle hun bare havde holdt sin mund, og ikke havde sagt noget om det.
Hun sukkede en smule.
"det jeg mener er... at... vi kan ses, som nu, som i går og måske mere!... men.. jeg vi bare ikke lyve overfor dig.. fra min side bliver det uden følelser indblandet. Andet end at jeg kan lide dig som person, og så for det fysiske" Hun lod en hånd glide gennem det røde hår.

"jeg ved godt at det kan lyde plat... men.. jeg har ikke noget ikke imod at kysse fordi det føles rart, og det føles godt at være tæt på en anden.... men.. Jeg har ingen følelser ud over at jeg syntes du er sød... så ja.. man kan vel kalde det en ven med fordele" sagde hun og så på ham.
Hun sukkede lidt opgivende.
"Jeg forstår godt at du ikke kan sætte dig ind i det., og det er helt okay... det var forkert af mig at komme i dag.. jeg skulle have sagt det med det samme da du indviterede mig ud" sagde hun mens hun rejste sig.

Hun tog sin frakke, og så på ham "jeg er ked af det Will.... tak for kaffe" sagde hun med en mild stemme og et undskyldende smil.
Hun gik ud fra caffeen og mod tovet for at se om hun kunne få en taxa.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:44 pm

Will lyttede til hendes ord og kunne godt forstå det langsomt, siden han aldrig havde prøvet sådan noget før. Han kiggede op efter hende og blev helt mundlam da hun tog hendes jakke og smuttede?!

Nej vent lidt. Han rejste sig hurtigt og greb hans jakke so, han hurtigt tog på imens han storede afsted efter hende. Han så hende hurtigt og løb hurtigt op hvor han greb hendes skuldre og med sådan en kræft trak han hende tilbage i gyden, pressede hende op imod en mur, greb hendes hår lidt voldsomt og kyssede hende hårdt og intimt.
Hele hans krop var presset imod hende og han knurrede dybt og utilfreds over hendes opførsel imens han kyssede hendes læber sultent.

Efter kort tid brød han kysser og kiggede på hende med de helt sorte øjne med røde iriser, de mørke blodårer omkring hans øjne var skudt frem og det var tydeligt at han ikke var glad.

"Nu hører du lige her uge dame!" Knurrede han og holdte hende godt fast med en arm omkring hendes liv og den anden i hendes hår.

"Jeg er utrolig gammeldags og har aldrig prøvet dette med venner med fordele pjat du lige fortalte mig om.. hvis du var blevet og ikke styrtet afsted.. så ville du måske have hørt at jeg gerne ville prøve det.. og vis det ikke gik.. så måtte jeg bare få dig til at blive forelsket mig." Sagde han med en stemme hvor det var tydeligt at han kæmpede meget imod hans utrolig vrede vampyr side.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 9:57 pm

Hvordan kunne hun havde været så dum at tro at han ville forstå det? Og at de måske bare kunne fortsætte dette uden alle disse følelser.
Hun nåede dog ikke at sige så meget mere før hun mærkede at der var en der grab fat i hende og trak hende ind i gyden. Hun lagde dog hurtigt mærke til at det var Will da han pressede hende op af væggen. Hun blev overrasket over kysset, men ende med at lukke øjnene lidt.

Da han afbrød kysset, lagde mærke til at han havde ændret sig. Hun sank en klump over at han bestemt så fred ud. Det havde ikke været meningen. Hun lyttede til det han sagde, og blev overrasket over at han havde i sinde at prøve det.
Men mest det han sagde til sidst.
Det ville nok ikke være muligt.. Hun havde ikke haft følelser for nogle siden sin menneske tid.
Hun så lidt på ham, og lod så sin ene hånd glide op og ae ham på kinden. "undskyld.. undskyld jeg ikke kan være hende du ønsker" sagde hun stille.

Hun strakte sig lidt, og kyssede ham blidt en enkelt gang. Og så på ham med et mildt blik. "og undskyld jeg gik.. jeg følte mig bare så led"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 17, 2016 10:10 pm

Will mærkede hendes hånd imod hans kind og han bed sig svagt i hans underlæbe imens han lyttede til hendes ord.

"Jeg vil gerne prøve det.. Dog skal du bare huske en ting.. jeg kan mære hvad du føler.. så jeg vil nok kræve utrolig meget kontakt fordi jeg har lige så stort behov for at mærke andres følelser som jeg har med blod.." hviskede han og lod hans pande hvile imod hendes.

Et dybt suk kom fra ham og han kølede lide, så hans øjne blev normale igen. Dog lod han begge hans arme falde ned omkring hendes liv og han krammede hende tæt ind til dig imens hans nusse til hendes hår.

"Og en anden ting.. lad vær med at bringe det på bane at jeg måske har nogle få følelser for dig.. jeg vil KU høre det, hvis du også har nogle for mig.. ellers vil de måske gå væk efter noget tid.. Dette med.. ja, venner med fordele har jeg aldrig prøvet før, så sex har altid været noget med følelser for mig, så jeg skal bare lige vende mig til det." Mumlede han før han trak sig tilbage og kiggede ned på hende.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 27Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)