Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Ari

Alistair

Chloe

Desire

Lilith

Charlie

Statistics
Der er i alt 218 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nova

Vores brugere har i alt skrevet 10598 indlæg in 842 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next
ForfatterBesked
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 391

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:31 pm

Will satte sig op i sengen og kiggede over på hende. Han mærkede hvordan han pludselig fik blandede følelser igen, dog ville han ikke holde på hende.

”Okay, smut hjem med dig og tænk over det. Dog når jeg rør dig Rosa, kan jeg mærke hvad du føler og du vil gerne være sammen med mig, det er mere end hvad jeg kan forlange.”
Smilte han blidt før han sad og kiggede på hende, kun iført hans stramme underbukser og hans rodet hår efter deres leg.

Han rejste sig, hjalp hende med at finde sit tøj, dog var hendes bh og trusser helt ødelagte, så i stedet fandt han nogle af hans egne underbukser, de mindste han havde og kastede dem til hende.

”Her, bare behold dem.”
Grinte han lidt og lænede sig op af væggen ved siden af døren.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:48 pm

Hun så på ham da hun hørte hvad han sagde. Hun bed sig lidt i læben. Hun ville helst ikke indrømme det, men han havde jo lidt ret.
Hun brummede lidt over aine trusser og BH. Da han kastede sine underbukser over mod hende, greb hun dem, og så på ham med et løftet øjenbryn. Hun kastede dem tilbage "tak... Jeg tror jeg klare mig" sagde hun bare og trak sine bukser på uden noget under.
Hun fandt sin BH, og tog den på blot uden stropperne, og trak sin tørje ud over.

Hun trak strømper på, og der efter sine støvler. Hun gik hen til døren "vi ses i skolen i morgwn ikk?"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:04 pm

Han kiggede på hende, smilte lidt og nikkede. ”Ses i morgen.”

Da hun smuttede ud, lukkede han døren efter hende og låste, derefter tog han et laaaangt karbad, med hans flaske af whisky. Han overvejede hvorvidt dette ville gå? Hvordan ville Rey mon have det med at de var sammen? Nok ikke ret glad. Men pyt, Will var pænt ligeglad.

Han rejste sig fra vandet, gik ind på hans værelse i et par nye underbukser, åbnede hans vindue, så frisk luft kunne komme ind, før han lagde sig ned i hans seng under de mange dyner og tæpper. Han lå lidt og læste i en bog, før han faldt i søvn med den i hans hænder.

Will sov i lang tid, med mange drømme om hans fortid, så han vred sig lidt og mumlede i søvne.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 2:10 pm

Hun tog hjem, hun havde lidt en lang forklaring til Reymond, plus en skideballe. Hun skælde ham ud over at have fortalt Will om hendes fortid. Det var ikke noget hun havde ønsket at Will vidstem og det irraterede hende stadig.

Hun gik i seng efter en lang diskution. Hun faldt ret hurtigt i søvn.

Næste morgen gjorde hun sig klar og tog afsted i skolen. Hun skulle have geografi og derefter Biologi. Hun sad i geografi timen og lavede sine lektier. Hun var heldigvis god til det.

Efter geografi timen, satte hun sig i biblipteket for at lave de sidste lektier til biologi, som hun ikke havde nået i går af gode grunde.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 2:14 pm

Will vågnede op dagen efter og gabte højt, han havde en lang dag foran sig. Han skulle nå at skrive en sang til hans lærer, den skulle være helt færdig inden solen gik ned. Så han stod tidligt op, fik tøj på og gik ned på klasseværelset, som var helt tomt.
Han satte hans taske på gulvet, ved siden af klaveret, tog hans blok og kuglepen frem og begyndte at spille lidt, bare for at få lidt inspiration.

Dog havde han virkelig svært ved at koncentrere sig, han kiggede hele tiden ned på hans mobil, efter om Rosa mon skrev til ham.

Efter et par timer, hamrede han sine knytnæver ned i klaveret og lænede sig lidt frem imod den. Man krøllede stykker papir lå rundt omkring ham og i alt frustration, hev han det stykke af som han havde skrevet på, krøllede det sammen og smed det ned til de andre.

Han tog sin mobil op af lommen, skrev hurtigt til Rosa og spillede så lidt videre.

”Hvis du vil snakke, så er jeg i musiklokalet hele dagen.”
var det eneste han skrev.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 3:19 pm

Hun sad helt begravet i sine lektier. Hun var en pige som var meget seriøs med sit skole arbejde, også selvom hun var så gammel. Hun sad og skrev en masse da hendes mobil pludselig bimlede. Hun yog den op, og læste hans besked. Hun vidste ikke hvorfor men noget sagde hende at han var i dårligt humør.

Hun pakkede sine ting sammen i tasken, og smed den over skulderen. Hun gik mod musik lokalet, og så kort ind gennem de lille vindue. Hmm han var alene.
Hun åbende forsigtigt døren, lyttede til den musik han smillede. "dårligt humør?" spurgte hun mens hin kom ind i rummet og luklede døren efter sig. Han satte tasken ved et boed, og gik over til ham. "du lød ikke til at være i særlig godt humør i din sms?"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 3:32 pm

Han hørte døren gik og sad lidt for sig selv og skrev nogle noder ned da hun kom ind. Will opfangede hurtigt hendes duft og kiggede først op da hun kom over til ham.

”Ja, det kan man godt sige.. Jeg ved ikke hvad jeg skal spille..” Mumlede han irriteret og kørte en hånd igennem hans hår, før han rullede hans ærmer op på den lyse sweater han havde på.
Will kiggede op på hende og mærkede hvordan hans hjerte næsten bankede imens hans humør allerede blev meget bedre.

Han havde åbnet et vindue ud til og det var begyndt at regne lidt, sammen med en nyt tordenvejr som var trukket op.

”Hva så? Ikke flere timer i dag?”
spurgte han nonchalant imens han spillede en ny tone. Hans fingre dansede hen over tangenterne, som om det var der de hørte hjemme.

Hun kunne virkelig sætte hans humør helt op, bare det at hun kom ind i rummet til ham, gjorde at hans humør var meget bedre, og en masse nye toner dukkede op i hans sind.

Will så pludselig overrasket ud, et kreativt smil dukkede op på hans læber og han hev siden af hans blok, så en ny var klar, derefter lukkede hans sine øjne, pustede ud og mærkede hvordan tonerne fyldte hans krop inden han begyndte at spille.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 3:52 pm

Så han var irrateret over ikke at kunne finde på en sang? Hun så lidt ned på alle papirs kuglerne. hmm det var desværre ikke rigtig noget hun kunne hjælpe ham med.. Hun så lidt ned på klaveret, da han trykkede på tangenterne. Hun så på ham da han spurgte om hun ikke havde flere timer. Hun nikkede "jo jeg har biologi om en time... jeg var ved at lave min opgave færdig da du skrev" sagde hun og pejede mod tasken der stod på gulvet ved at bord.

Hun så på ham da han pludselig begynde at spille. Hmm det så ud til at han havde fået sin kreativitet igen. Hun stod lidt bare og betragtede ham.. Hmm hun burde virkelig få lavet sin opgave.
Hun gik blot over og tog sin taske over skulderen igen. Hun ville ikke forstyrre ham, eller ikke ved at sige at hun gik. Så hun gik bare stille mod døren for at smutte tilbage til biblioteket. Det ville nok være bedst så han ikke blev forstyret af at hun var der.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 3:56 pm

Han mærkede hvordan hun langsomt gik, hans øjne åbnede sig og han mærkede hvordan han virkelig ikke havde lyst til at hun gik, så han rejste sig hurtigt og stod pludselig foran hende.

Greb hendes taske og smed den på et bord, før han skubbede hende op af væggen, så man ikke kunne se dem igennem døren.

Han greb hendes kæbe, lænede sig ned og kyssede hendes læber imens han pressede hele hans krop op imod hendes.

”Du må ikke gå..” hviskede han imellem de mange kys som han plantede på hendes læber og pressede hans krop imod hendes for at understrege hvor meget han havde savnet hende.

”Hvad med at vi spiser frokost sammen?”
Spurgte han blidt, bevægede sig rundt, så han stod op af væggen og lod hans arme glide ned og lagde dem imod hendes lænd så hun stod op af ham.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:04 pm

Hun blev noget overrasket over at han pludselig stod foran hende, og hvordan han tog hendes taske, og derefter pressede hende op mod væggen.
Hun så forundret på ham da han tog fat i hendes kæbe, og mærkede derefter hans læber mod hendes. Hun lukke øjnene lidt og kyssede igen.
Hun lod sine arme blidt om om hans sider, og holde lidt i has sweater. Hun så på ham da hun hørte hvad han sagde.
At hun ikke måtte gå. Hun blev en smule overrasket over den udmelding

Hun hørte hvad han sagde med frokost, og sukkede lidt "det kan jeg ikke... jeg har en opgave jeg skal aflevere i biologi, og jeg mangler stadig på den... jeg er nød til at få lavet den færdig" Sagde hun og så på ham. Hun vristede sig lidt fri, og gik over til sin taske. "Du har også din sang, og jeg vil ikke forstyrre dig... ikke når du kan skrive nu" sagde hun og så på ham
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:09 pm

Han kiggede lidt skuffet på hende og kom på en idé.

”Jeg skriver meget bedre når du er i nærheden, hvad med at du bare laver den herinde? Så kan jeg lave min sang færdig, du kan lave din opgave med lidt musik?” Forslog han og gik over til hende og satte sig på det bord hun stod ved.

Han greb hende blidt og trak hende ind imellem hans ben og aede hendes hofter lige.

”To fluer med et smæk?” grinte han med hans mest charmede smil han overhovedet kunne komme med.

”Kom nu.. Den her gamle vampyr kan ikke være alene hele tiden, jeg er helt ensom uden min Rosa ved mig..” Klynkede han lidt som en lille hundehvalp og trak hende ind i et kram.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:17 pm

Hun hørte hvad han sagde, og bed sig lidt i læben. Hvorfor skulle han hele tiden sige sådan nogle ting. som om han betød så meget for ham! Og som om det havde noget at gøre med hende at han skrev bedre nu.
Hun så på ham da han satte sig på bordet.
Hun havde virkelig en blandet følelse i kroppen. Det hele gik så hurtigt, og hun havde knapt nok sagt til ham at de kunne fortsætte, og nu var hun pludselig hans, og han mente han koncentrerede sig bedre når hun var der.

Det var lige før hun blev rundtosset af det her! Da han kremmede hende, krammede hun en smule havhjertet igen. Hun havde virkelig ikke lyst til at tænke over alt det her nu. Hun rykkede sig lidt fra ham "Okay... jeg bliver her inde" sagde hun blot og tog sin taske op, fandt bøger og log frem. Hun satte sig ved bordet, og begynde med det samme at lave sin opgave. Hun var nød til at fokusere på den her opgave. Ellers blev hun vanvittig.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:23 pm

Will smilte stort da det havde lykkedes ham at overtale hende. Han hoppede ned fra bordet og gik tilbage til hans klaver, han satte sig ned, prøvede at frembringe tonen lidt igen.

Han spillede en blid melodi og forsatte med den, skrev nogle noder ned og arbejde i lang tid.

Først spille lidt, derefter skrive, så sæt det sammen med noget andet, skrive og sådan forsatte han i næsten en hel time imens han fokuserede utrolig meget.

Regnen piskede ned udenfor og gav en utrolig hyggelig stemning imens nogle lyn slog ned engang imellem.

Han nynnede lidt engang imellem, snakkede med sig selv og til sidst lukkede han klappen, bøjede sig lidt forover og lagde en sidste hånd på sangen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:45 pm

Hun sad og lavede sin opgave, koncentrerede sig dybt med opgaven. Hun måtte nu indrømme at det var dejligt med noget musik til sine lektier, særligt klaver spil.

Hun sad længe bare med hovedet i sine bøger, læste lidt. Skrev lidt og læste lidt mere. Det var tydeligt at hun vidste det meste, og bare skrev, men ind i mellem var der noget hun var nød til at slå op. Hun skrev meget. Ca 8 sidder.

Hun så på klokken, og så at der snart var gået en time, hvilket ville sige at hende næste time startede om ikke så længe.
Hun begynde at pakke sine ting sammen da hun var færdig med sin opgave, og rejste sig. Hun så over på Will "Jeg er nød til at smutte til time" sagde hun blot.
Det var tydeligt at mærke på hende at hun havde svært ved at agere omkring ham,

Hvorfor vidste hun ikke.. hun havde gjord det før, så hvorfor kunne hun ikke gøre det igen? Måske fordi hun var bange for at gøre noget der var forkert.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 4:52 pm

Will kiggede over på hende, smilte lidt og nikkede.

”Bare i orden, jeg skal også bare aflevere denne sang og så går jeg ned til mig selv, skriv eller kom ned hvis du har lyst.” Smilte han lidt før han kiggede efter hende da hun smuttede.

Måske skulle han lade hende tage næste skridt? Han kunne virkelig mærke at hun var meget forvirret omkring ham og han burde nok ikke sætte hans håb for højt op.

Der gik endnu 15 minutter før han pakkede hans ting sammen og ryddet op. Derefter gik han op til hvor hans lærer havde kontor, afleverede sangen og gik ned til sig selv igen.

Han låste op i hans værelse, smuttede ind og lukkede bare døren efter sig. Derefter fandt hans sin bærbar frem og smed sig på sin seng imens han startede den op og satte en film på.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 6:43 pm

Hun så på ham da han sagde at han bare skulle klare aflevere den der sang, og så gik han ned til sig selv. Hun nikkede da ha sagde at hun bare kunne skrive, eller komme ned til ham.

Hun tog til time, og kunne godt mærke sin rastløshed. Hun kunne ikke konentrere sig overhoved. Og det gjorde hende irritabel. Egentlig ville hun bare tage hjem. Vente med at tale med Will til i morgen, men noget fik hende til at tage over til ham.

Hun bankede på, og stod bare og ventede utålmodigt. Når han åbnede sin dør, ville hun bare gå ind uden tilladelse, mens hun brokkede sig med en lidt forvirret stemme "Det er din skyld!.... Jeg har ikke kunne koncentrere mig hele dagen!... jeg har ikke engang kunne forklare hvad der stod i min opgave, jeg har skrevet 3 noter til hele dagen, og jeg har ikke fattet en skid af hvad læren sagde! Og jeg skal faktisk op til eksamen om ikke så lang tid! Så hvis jeg dumper er det faktisk din skyld.. ved du det? Hvorfor kan jeg ikke bare tænke på det jeg skal tænke på?.... hvorfor gr du mig så forvirret?" Hun ævlede der ud af mens hun smed sin taske jakke og hendes støvler.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 7:46 pm

Will hørte hvordan det bankede på døren, han havde smidt hans sko og hans sweater, så han lå i noget tøj som han normalt aldrig gik udenfor i. Det var blot nogle gamle slidte cowboy bukser, med huller i, de var lidt for store til ham, så de hang omkring hans hofter, ellers havde han også en gammel T-shirt på, også slidt med et band logo på. Hans hår var rodet godt og grundigt og han havde bare tær.

Han gabte lidt, satte hans film på pause og gik over for at åbne hans dør.

”Ahh, Hej Ros-..”
Mere nåede han ikke at sige, for hun brasede ind og begyndte at ævle løs.

Han lukkede døren efter hende, stod lidt og kiggede på hende, dog kunne han nemt høre at dette ville tage lidt tid, så han gik over til hans skab, åbnede det imens han lyttede. Fandt en flaske vin frem, åbnede den og hældte op i to glas hvorefter han roligt gik over til hende, rakte hende glasset med et lille smil.

”Ro på..”
Mumlede han blidt og tog selv en tår inden han satte sig ned i hans lænestol og smækkede hans ben op på hans stuebord, hun kunne altid sætte sig på ham hvis det skulle være.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 8:28 pm

Hun havde alt for travlt med at ævle løs til at ligge mærke til hvordan han faktisk tog det meget roligt, og gik over for at hente vin til dem. Hun snakkede og snakkede mens hun trak sin hår elastik ud for at løsne håret..
Da han kom over og rakte hende et glas vin og sagde ro på, rynkede hun brynene lidt.

"Du skal ikke sige ro på! Jeg var helt roligt indtil i går!.." brokkede hun sig. Hun gik over og satte sig lidt tungt ned i sofaen. Hun tog en tår af sin vin. Og sad blot og brummede.
"Min lære bad mig komme op og forklare min opgave... Jeg kunne ikke huske et ord!" brummede hun.

Hun sukkede og lagde hovedet tilbage. "Jeg fik en kæmpe skideballe af Reymond da jeg kom hjem i går!.. Og jeg råbte og slreg af ham" sukkede hun.
Det var sjældent at de blev uvenner, men når de blev, så gik bølgerne også højt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 8:36 pm

Will kiggede tilbage over på hende og lod det hele komme ud. Det var hans erfaring med kvinder, bare lade dem snakke ud, så kommer grunden til deres frustrationer til sidst.

”Hmm.. Rey var utrolig bekymret for dig og han bryder sig ikke om at du ser mig.”
Sagde han imens han tog en tår af hans vin, hvorefter han satte glasset på stuebordet.

”Dog det med din opgave kan jeg ikke svare dig på, hvorfor du ikke kunne huske det.. Du havde måske hovedet fuldt?” Spurgte han til sidst.

Han lænede sig lidt frem og lod hans underarme hvile på hans ben imens han kiggede på hans solrig og drejede den rundt om hans finger.

”Selv jeg har nok at tænke på for tiden.. Normalt kan jeg skyde nye sange ud på under en time.. Du kunne se selv hvor meget jeg har kæmpet med det..” Knurrede han utilfreds og kiggede ned i gulvet. Han kæmpede virkelig imod sig selv så han ikke brød hans nye regel.

Rosa skulle komme til ham nu, det kunne godt ske hun var på hans værelse, men hun skulle tage det næste skridt, han havde givet hende alt nu, men han blev afvist hver gang.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 9:19 pm

Hun så på ham da han talte om at Reymond ikke ville have de sås. Det var også det de havde skændes om! Hvorfor havde han fortalt Will alle de ting hvis han ikke mente de skulle være sammen? Det var jo ikke noget hun selv ville have fortalt.
Hun lyttede til det han sagde. Og hendes blik sank, det blev jo bare værre og værre lige meget hvad han sagde! Men hvis de begge kun blev negativt påvirket af det de havde, burde de så overhoved have det?

Hun bed sig lidt i læben, og prøvede at tænkte på noget andet. Men det kunne hun ikke.. Hun var så forvirret! Hvorfor var det sådan her..
”Men… hvis det kun tynger os det her… så… burde vi måske.. overveje om det er noget der skal fortsætte” sagde hun lavt.
Hun sukkede, og trak sine ben mere op til sig. Hun kunne mærke hvor trist hun blev når hun tænkte på det. Men hvis de ikke engang kunne gøre det de plejede mere. Så var det jo som om der var mere dårligt end godt.. og lige nu var der jo ikke ret meget andet end sex’en der var god. Hver gang de prøvede at tale sammen, eller sådan, så gik det galt.

Hun kørte en tot hår om bag øret. ”Det… det var bare alt for stærk… på under 3 dage er alt hvad jeg mener og tror på blevet lavet om!... og det føles ikke engang godt….” erkende hun.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 9:44 pm

Will kiggede over på hende og trak vejret tungt. Han rejste sig og bortlagde afstanden imellem dem. Han satte sig ned ved siden af hende, så han var tættere på, men rørte hende ikke.

”Hør.. Det er fordi vi ikke har snakket ordentlig om det, vi har begge to skubbet det væk.. Eller rettere.. Du har været personen som ikke ville erkende noget, du har bare skubbet mig væk hver gang det er blevet svært.. Jeg har hele tiden været ærlig, men du.. Du vil ikke anerkende at du føler noget..”
Mumlede han imens han kiggede ned på hans solrig som sad på hans ringefinger.

”Måske.. Hvis du accepterede hvad der er ved at ske..” Mumlede han og drejede hans hoved for at kigge på hende.

Wills blik var blidt og viste at han ville acceptere hendes valg. Dog gik der nogle skygger hen over dem og han rejste sig lidt op igen.

”Dog.. Hvis du vil give op og ende det, så værsgo, jeg vil bare gerne lade dig være glad.” Sagde han før han gik ind i midten af hans rum og hen imod hans seng, for at lukke hans bærbar ned.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 9:56 pm

Hun lyttede til det han sagde, og ende med at se alt andet end tilfreds ud. "Så nu er det min skyld?....Hvem var det der ikke accepterede at vi IKKE var andet end Venner der gik i seng sammen?... Så nu er det min skyld?" Hun så efter ham da han rejste sig, og gjorde selv det samme.

"Jeg havde det fint nok med det vi havde!... Men du overskred hele tiden mine grænser!... Jeg gjorde reglerne klare for dig fra starten! Og nu er det hele så min skyld?"
hun så på ham, og det var tydeligt at hun var ude af den.

Hun bed sig i læben og så på ham. "jeg Ville bare gerne være sammen med dig.. lade det være som det var i starten!... Men Det var dig der ikke kunne lade det ligge der!... Jeg har lovet mig selv aldrig at få følelser for en anden mand igen.. Men det kunne du ikke acceptere!" Der begynde stille at løbe tåre ned af hendes kinder mens hun sagde dette med en fustreret stemme
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:08 pm

Will gik hurtigt hen til hende stirrede hende lige ind i hendes øjne, imens han greb hendes trøje og væltede hende ned i sofaen hvor han kravlede hen over hende på knæ og hænder, så han tornede lige over hende.

”hør, jeg gjorde også klart fra starten at jeg ikke vidste om jeg kunne holde, men jeg prøvede. Da vi var ude og spise, da vi dansede og sov sammen, hørte jeg dig nogensinde sige nej? Sige stop? Nej, du lod mig gøre det, hvilket normalt er et pænt tegn på at du ikke havde noget imod det?! Det var dig selv som inviterede mig ud og spise, samt danse! Jeg tvang dig ikke til nogen af de ting vi har lavet sammen.”
Knurrede han imens han kiggede ned på hende. Dog gav han hurtigt slip og satte sig op i den anden ende af sofaen.

Han lænede sig op af armlænet og havde hans ene ben imod ryggen af sofaen og den anden hang ned på gulvet.

”Rosa.. Jeg har ikke tvunget dig til nogle af de ting vi har lavet sammen.. Men jeg kan ikke forsætte som det vi havde før.. Jeg vil ikke ligge skjul på mine følelser for at være sammen med dig, jeg kan ikke.. Jeg vil have lov til at sige hvor smuk og dejlig du er imens jeg kysser dig og kæler for dig.. jeg vil have lov til at forkæle dig med middage, karbad og putte med en film sammen med dig..” Han lagde hans albue imod hans knæ som var imod ryggen af sofaen og gemte hans ansigt bag hans hånd.

Will blev utrolig stille og han sad helt uden at røre sig imens han kæmpede imod det store væld af følelser som ramlede rundt inde i ham. En kæmpe følelse dominerede det hele dog.

Han var utrolig bange, så bange at han var træt på at græde, hvilket blev vist ved at hans hænder rystede utrolig meget.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:21 pm

Hun blev forskrækket da han tog fat i hende, og smed hende ned i sofaen, hun så næsten skræmt ud mens han skælde hende ud. Hun Bed sig i læben. Han havde jo ret. Men det skræmte hende stadig at han blev så vred.
Men på den anden side, det var hun jo også selv blevet. Hun så på ham da han satte sig mere op, og køb selv helt op i den anden ende. Hun følte sig faktisk en smule skræmt over at han blev så sur.

Dog lyttede hun til hvad han ellers sagde. En underlig knude viklede sig sammen i handes mave. Han havde jo ret, han havde hele tiden sagt at han ikke kunne love noget. at han ikke kunne love at han kunne leve efter det. Dog var det, det sidste der overraskede hende mest.
Var det virkelig sådan han havde det?

Hun mærkede noget sært, en trang til at holde om ham, en trang til at lade ham gøre alle disse ting. Det var der jo inden der havde gjord for hende før. Og det var sikkert også fordi hun ikke havde ladet dem.

Hun satte sig lidt frem i sofaen til ham. Hun lade en hånd mod hans kind, og vende han hoved op mod sig, hun kyssede ham blidt, ømt og kærligt. Hun lukkede øjnene og skubbede sig mere frem mod ham, og drejede hovedet lidt så kysset blev mere indtens. Hun gled helt op til ham, så hun sad mellem hans ben, og helt op af ham.

Hun kunne ikke forklare det, men hun følte noget, men hvad vidste hun ikke. Hun vidste bare at hun ikke havde lyst til at undvære Will. Overhoved ikke. Hun ville stadig have lov til at sidde og lave lektier mens han øvede sig, gøre alle de ting han nævnte, og mere til.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:29 pm

Han var på kanten til at græde, han havde aldrig grædt nogensinde over for en anden person, men han mærkede hvordan hele hans krop kæmpede for at få lov, men han nægtede, han ville ikke vise hvor svag han endelig var, hvad angik følelser.

Dog kom han med en overrasket lyd, da han mærkede hendes bløde hånd på hans knæ, han kiggede op på hende med hans kølige blå øjne og gispede lavt da hun kyssede ham.

Will lagde tøvende hans hænder på hendes skulder, dog gik hun tættere på ham og han gengældte kysset blidt og ømt.

Han lod hans hænder glide ned over hendes sider og ned på hendes hofter, trak hende helt ind til sig og krammede hende tæt på sin krop imens han følte hvordan han mistede kampen til de forbandede tårer og de trillede langsomt ned over hans kinder.

Han kunne ikke holde til at hun skulle se det, så han brød kysset og vendte hans hoved væk imens han gemte hans øjne bag hans håndryg.

”Un-undskyld R-Rosa..”
Hviskede han lavt med en grødet stemme og mærkede hvordan alle de negative tanker flød med ud igennem de salte tårer.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:37 pm

Hun sukkede lidt da hun mærkede at han gengælde kysset. Hun havde sagtens kunne forstå hvis han havde skubbet hende væk eller sådan. Hun nød at han trak hende ind mod sig. Og lod sine hænder hvile mod hans bryst.

Da han afbrød kysset og vende hovedet, forstod hun godt hvad det var. Men hun accepterede at han ikke ville have hende til at se det. Hun så ned da han undskylde. "det er mig der bør sige undskyld!.. " Sagde hun stille.
Hun nulrede sin pege finder lidt ind i hans t-shirt.

"det er mange 100 år siden jeg nogle sinde har følt noget for nogle, og jeg ved ikke rigtigt hvad det er mere.. Men.. Jeg vil gerne gøre mit bedste.. jeg kan ikke love at jeg får føleser for dig, og hvis jeg gør så hvilke... Men du må have tålmodighed med mig..." sagde hun lavt og med en usikker stemme

Hun ville gerne prøve på at få det her til at fungere, hun kunne virkelig godt lige ham, men nok ikke på den måde han ønskede... ikke endnu. Men hvis det var muligt ville hun gerne lære det.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:44 pm

Will blev ret glad for at hun ikke kiggede på hans svage øjeblik. Han tørrede tårerne hurtigt væk og kiggede på hende med de blanke øjne, dog brød der et lille smil frem på hans læber og han greb lidt hendes hånd i sin og flettede hans fingre ind i dem.

”Er jeg glad for at høre.. Sig til hvis jeg bliver for meget..” Hviskede han blidt.

”Dog vil jeg gerne have nogle flere.” Sagde han med en kær stemme og lavede kysmund imens han pegede på dem med hans frie hånd.

Han kunne ikke lade være med at ordre lidt rundt med hende og hun skulle virkelig snart til at give noget gengæld, ellers endte det nok med at han blev lidt for selvsikker.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:00 pm

Hun havde ingen planer om at prøve på at se ham græde. Det var de færreste mænd det brød sig om det.
Hun Smilede bare da hun mærkede hvordan han flettede side finger ind i hendes, og hun lukkede sine finger sammen om hans hånd.

Hun var glad for at hun endelig havde fået sagt det, at hun endelig havde opfattet bare lidt af hvad der skete inden i hende. Hun rystede på hovedet over det han sagde. "du er ikke for meget Will.." sagde hun stille.

Hun så på ham da han lavede trut mund og sagde at han gerne ville have flere. Hun fnøs bare med et grin. Hun skubbede til ham ved at ligge en hånd med hans pande. "ødelæg nu ikke vores moment her!" Grinte hun bare og rejste sig. Hun gik lidt rundt, kiggede på hans ting, det var som om hver gang hun var her, så nåede hun det aldrig. Inden knallede de, eller var uvenner.

Hun vende hovedet lidt mod ham "Blev du færdig med din sang?" spurgte hun og kiggede videre på hans ting
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:06 pm

Will havde mange gamle og engelske pynte ting, dog var der en nips ting som stod lidt ud fra de andre. Det var et maleri som hang på væggen ved siden af hans seng. Et billede med 7 personer i. Will stod der med hans storebror, hans far og mor og hans 3 yngre søstre, som var et sæt en æggede tvillinger og en ældre pige, som lignede Will utrolig meget, faktisk var de også enæggede tvillinger. Alle af dem var utrolig smukke, med blå øjne og det mørke hår. Det var malet for lang tid siden, da de alle havde gammelt engelsk tøj på, men Will lignede sig selv, som om det var malet i går.

Han satte sig lidt op igen, smilte til hende og studerede hende imens hun snuste lidt rundt.

”Ja, det gjorde jeg.” Smilte han blidt og rejste sig imens han langsomt gik over til hans seng, greb hans computer og klappede den sammen. Derefter smed han den på hans skrivebord, imens han lod hende kigge lidt rundt.

”Hvad har du lyst til at lave? Eller.. Skal du hjem?” Spurgte han imens han stod lidt midt i rummet og studerede hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:18 pm

Hun gik og kiggede på stort set alt der var værd at kigge på. I virkeligheden vidste hun jo stadig ikke ret meget om Will. og ville gerne lære mere!
Hendes blik blev dog fanget af det smukke billede der hang på væggen. Det måtte være hans familie. Og det måtte være dem i familien der ikke var der længere.

Hun bed sig i læben. Hun ville nok aldrig få sådan en. Slevom hende og Will fandt sammen, så vidste hun faktisk slet ikke om hun kunne få børn.. det var vidst noget med at det kun var fuldblods der kunne få børn.
Hun så på de smukke blå øjne de alle havde. Hmm hendes gener ville også bare øddelægge det hele! Rødt hår og grønne øjne?"

Hun så på ham da han spurgte hvad hun havde lyst til at lave, og om hun skulle hjem. Hun rystede på hovedet. "Jeg har skrevet til Reymond at jeg ikke er hjemme og spise" sagde hun roligt.
Hun så sig lidt om igen, og atter tilbage på ham "Jeg har faktisk en opgave jeg skal have lavet til i morgen, har du noget imod hvis jeg laver den her? Jeg koncentrere mig meget dårligt der hjemme når Reymond og jeg er uvenner"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:24 pm

Han smilte over at hun faktisk havde skrevet det til Reymond. Will nikkede til hende og gik over mod det lille klaver han havde til at stå i hans værelse, dog stoppede han på hans vej. Han vendte rundt og gik over til hende, hvor han blidt greb hendes hænder, trak hende helt hen til sig og bøjede sig ned hvor han hurtigt fangede hendes læber og kyssede dem utrolig ømt.

Will lod hans ene hånd glide op og gled den ind i hendes hår, hvor han greb det lidt og lagde hans hoved på skrå for at gøre kysset dybere.

Efter lidt tid brød han kysset og kiggede på hende.

”Lad mig spille lidt for dig så.. Du virkede til at slappe mere af, sidst da jeg spillede og du lavede dine lektier.”
Hviskede han blidt inden han gik over til hans klaver, åbnede klappen og satte sig tilrette.

Efter lidt bladren i en bog han havde til at stå med en masse sider, med håndskrevne noder. Han fandt den rette og begyndte at spille, med lukkede øjne og helt uden af kigge på papiret.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:44 pm

Hun så lidt så ham da han gik over mod klaveret. Hun smilede han kom hen og tig hendes hænder. Da han kyssede hende, lukkede hun øjnene, og kyssede igen. Hun lagde den ene hånd mod hans kind, da han drejede hovedet og gjorde kysset mere dybt.

Hun hørte hvad han sagde, og smilede over det. Hun så mod ham da han satte sig over til klaveret. Hun gik over og tog sine ting frem, og begynde at lave sin opgave. Det var virkelig en dejlig melodi. Hun nød den meget, og slappede med det samme af. Dog nåede hun ikke at lave ret meget, før hendes blik gled op mod ham.

Hun sad og studerede ham lidt mens hun sad i sofaen med opgaven foran sig. Hun lagde sig blyant fra sig, og rejste sig stille op. Hun gik stille over mod ham. Hun stillede sig bag ham, og kyssede ham blidt mod nakken. Hun lyttede til det hans spille lod ham spille videre, og lyttede bare.

"Jeg kan ikke Koncentrere mig mere" hviskede hun bare ind mod hans nakke, mens hun slog armene blidt om ham bagfra. "Har du ikke lyst til at lave noget sammen? Jeg kan bare lave min opgave senere"

det var slet ikke normalt for hende at udskyde lektierne. Normalt kom skolen altid i første række
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:49 pm

Will spillede sangen færdig, lænede hans hoved tilbage imod hendes bryster og kiggede op på hende med et lille smil.

”Hmm.. Hvad har du lyst til min egen?”
Spurgte han blidt og kiggede op i hendes smukke grønne øjne og nød udsigten.

”Se en film? Hygge med noget karbad? Noget massage? Måske gå ud sammen?”
Spurgte han som nogle forslag, han ville have hun helt selv skulle vælge, da han ikke ville tvinge noget.

Han nød hvordan hun var kommet over og havde kysset ham, den dejlige kilden i nakken efter hendes bløde læber var der stadigvæk og han havde elsket hendes kælende stemme da hun hviskede at hun ikke kunne lave mere.

Det her kunne han nemt vende sig til, specielt hvordan hun var lige nu. Hvordan hun slet ikke bekymrede sig mere!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:55 pm

Hun smilede da han lænede sig tilbage.
Et skævt smil bredte sig på hendes læber da hun hørte hvad han sagde. "hmm.. hvad med karbad.. massage og så en film" sagde hun og glædet sig allerede til det hele.
Hun vidste godt at hun kunne være svær at finde ud af! Og at han måtte det svært ved at hun opførte sig som hun gjorde.

Hun strøg ham blidt over håret. "måske.... måske kunne jeg skrive til Katty om hun ville komme med noget tøj til mig.. så kunne jeg måske sove her?.. Altså.. hvis det er okay?" Spurgte hun lidt.
Hun vidste ikke om han havde lyst til at sove sammen med hende efter sidst.

Hun havde besluttet sig for at være åben, og hvis hun kunne mærke det blev for meget, så ville hun jo kunne forklare ham det.
Men hun ville gerne prøve at gøre det her som... som andre også gjorde det.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:01 am

Et stort og bredt smil dansede på hans læber da han hørte hvad hun ville, og det sidste fik ham næsten til at vælte bagover på skamlen som han sad på. Han strøg op, greb hendes hofter og løftede hende op imens hans snurrede rundt inde midt i hans værelse.

”Årh!! Det ville jeg ELSKE!! En nat med min dejlige Rosa!!” Grinte han højt imens hans krammede hende ind til sig og dansede rundt med hende i sin favn. Han kunne slet ikke ligge låg på hans glæde over det.

Dog satte han hende hurtigt ned.

”Skriv til hende og jeg vil gøre karbadet klar!”
Grinte han imens han greb hans computer, strøg over til en kommode hvor han fiskede nået op og løb ud på badeværelset.

Will tændte en masse stearinlys derude, som var det eneste lys, derefter tændte han for vandet i det store kar, hældte lidt velduftende sæbe i og derefter tændte han sin computer, satte noget roligt og romantisk musik på og tændte de højtalere som han havde hentet fra kommode. Til sidst klappede han skærmen ned på bærbaren og trak hans T-shirt af så han kun stod i underbukser og de løse bukser. Han lukkede for de tunge gardiner så hele rummet var badet i den utrolig hyggelige stemning.

Da han var færdig satte han sig ned på kanten af karret og rørte lidt ved vandet for at tjekke om temperaturen var god.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:13 am

Hun kunne ikke helt lade vær med at grine af ham. Hun havde ikke ligefrem regnet med den reaktion. Men hun var nu glad for at han ikke sagde nej.
Hun kunne dog mærke hvordan pusten blev taget fra hende da han sagde min dejlige Rosa. Hun havde aldrig været nogles.. hun Reymonds og hende var hun allerede i gang med at trosse.

Hun så efter ham da han gik ud på badeværelset, og tog sin mobil frem. Hun skrev til Katty om hun ville pakke en taske og kommer over på skolen med den. Hun fik en sms tilbage med et hjerte og en tommel op.
Hun grinte bare.

Der gik ikke længe inden det bankede på døren, og Rosallina vidste med det samme at det var Katty. Hun åbnede døren "hej... tak fordi du gad!" Sagde hun med et smil. Katty smilede bare og rakte hende tasken. "Det var så lidt.. jeg har pakket noget tøj, makeup, og så noget nattøj.. det hele burde være der"
Rosallina smilede, men så lidt ned "hvad med Reymond?"
Katty smilede bare beroligende "ham skal jeg nok tage mig af" grinte hun lidt.

De sagde farvel, og Hun smed tasken på gulvet ved badeværelset. Hun gik ind, og så noget overrasket ud. Hun så sig rundt. De mange lys der lyste rummet op. Hun bed sig en smule i læben. Tænk at han gjorde så meget ud af at de skulle i bad.
Hun så på ham med de grønne øjne der næsten lyste op. Hun kørte en lok af det røde hår der næsten så ud til at være i flammer i skæret fra lysende, om bag øret.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:17 am

Will hørte godt at de snakkede derude, siden hans sanser som fuldblods var så stærke, dog sagde han intet da hun kom ind.

Han smilte stort og gik over til hende, kyssede blidt hendes pande, før han vendte sig op, åbnede hans bukser og hev både dem og underbukserne af sig selv i et huk. Derefter gik han helt nøgen over til karret, steg i så han sad i den ene ende med ryggen op af kanten.

Et blidt smil var på hans læber da han kiggede over på hende og rakte hans hånd op som en gestus til at hun skulle komme ned til ham.

Dette var helt perfekt i hans verden, være sammen med hende alene, få lov til at putte om hende og lade hende prøve alle disse ting han kun havde drømt om. Han ville sørge for at alt var fuldt helt til dørs, der skulle ikke mangle noget!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:29 am

Hun smilede da hun mærkede han kys mod panden, og så på ham mens han tog sit tøj af og steg i badet. Hun så lidt på ham, og begynde så at tage sit tøj af. Indtil hun stod nøgen foran ham.

Hun tog hans hånd, og steg op i badet, og satte sig i den anden ende. Hun smilede lidt til ham. Hun lukkede øjnene lidt, og nød det varme vandt.
Det var virkelig rart. Og selvom hun havde karbad der hjemme, var der nu alligevel noget ved at sidde sådan her sammen med Will.
Hun lyttede lidt til musikken, og åbnede øjnene og så lidt rundt på de mange lys.

Hun måtte give ham den ros at han ikke gjorde noget halvt. Da han havde sagt karbad, havde hun blot tænkt på et ganske almindeligt et. Hun havde aldrig forstillet sig det her.
Hun så over mod ham, og smilede lidt.

Hun rettede sig lidt op, og kravede hen, og satte sig over ham med et ben på hver siden, men ikke så hun sad over hans lem eller noget. Hun smilede lidt til ham "du er skør ved du godt det?" små grinte hun lidt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:35 am

Det var et syn for guder, når hun stod der nøgen foran ham. Han smilte glad og hjalp hende ned i vandet. Da hun sad godt, lænede han blot hans hoved tilbage og nød hvordan varmen gled ind i hans kolde krop og blødgjorde det hele.

Da han hørte hendes stemme, kiggede han op og hun sad hen over ham. Han grinte blidt og lagde hans hænder på hendes hofter, skubbede lidt tilbage og pressede hende ned, så hun sad på hans lår og bedre kunne slappe af.

”Hmm.. Synes der er mange som har snakket om det, men har aldrig forstået hvorfor. Det som jeg synes er skørt, er at der er ingen som fortæller dig hvor gude smuk og fantastisk du endelig er.”
Sagde han blidt imens han greb en tot af hendes hår, satte sig lidt op og kyssede den røde tot.

”Og hvor dejlig du dufter.. For slet ikke at snakke om smage og følelsen af de dejlige bløde læber.” Hans stemme var utrolig blid og han lod hendes hår glide ud af hans fingre. Derefter løftede han sine finger op og aede den blidt hen over hendes underlæbe.

Will grinte lavt og lænede sig tilbage imod kanten imens han lod hans hånd glide ned under vandet igen og lod den hvile imod hendes hofter.

”Men hvorfor synes du at jeg er skør?”
spurgte han legesygt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:45 am

Hun smilede over at han lagde sine hænder mod hendes hofter, og også over det han sagde.
Dog mærkede hun denne kvælende fornemmelse. Og det var både godt og dårligt. det var dejligt at høre ham sige alle de ting, men det var også som om det pludselig gik lidt stærkt.

Hun tog en hånd op for hans mund, og så lidt bedende på ham. "Du må ikke sige mere..." sagde hun lidt stammeden. Hendes hånd rystede en smule.
Hun var bange for at hvis han sagde mere ville hun ende med at gå i panik, eller stritte imod.
Og det havde hun ikke lyst til nu.

Hun fjernede stille hånden fra hans mund. Hun lænede sig lidt frem, og kyssede ham blidt. "Du er skør fordi du overhoved har tillid til at jeg kan leve op til alt det her..." Sagde hun stille
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:51 am

Han grinte lidt og kiggede på hende da hun lagde hendes hånd hen over hans mund.

”Jeg blev vist revet lidt med.” Grinte han og kyssede hende blidt igen, inden han trak hende med ned imod sig så hun lå på siden imellem hans ben og hvile imod hans brystkasse.

Will lagde blidt hans hånd imod hendes pande og lod hans anden arm ligge omkring hendes mave.

”Det er nu meget let det her.. Bare lig stille og roligt og slap af.. Nyd at være sammen med mig her.. Lad vær med at tænke og bare lyt til musikken..”
Hviskede han blidt og lagde selv hans eget hoved tilbage imod kanten og kæmpede imod den sult som var dukket op i hans hals. Årh, shit.. Han havde ikke drukket noget blod i dag.. Det havde været hans plan at jage inden han gik i seng.. Men så var hun dukket op.

Hans vejrtrækning blev tungere og han kiggede lidt op i loftet da hans øjne forandrede sig.

”Ugh..”
Gryntede han frustreret og kørte en hånd igennem hans hår imens han tog nogle dybe vejrtrækninger.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 12:57 am

hun lyttede til hvad han sagde, og at han erkende at han nok var gået lidt over gevind.
Hun lagde sig mere ned, og hvilede mod hans bryst kasse. Hun sukkede lidt roligt, og lukkede øjnene. Det var dejligt afslappende, og hun nød det.

Hun var faktisk døset lidt hen på grund af musikken og det dejligt varme vand, og bare det faktum at hun var her sammen med ham.
Dog lagde hun mærke til hvordan Will trak vejret og ikke mindst det lille grynt der kom fra ham. Hun åbnede øjnene og så op på ham "Will?..."
Hun lagde mærke til hans udtryk i ansigtet.

Hun rettede sig op "sig mig... har du ikke spist?" Spurgte hun stille. Hun satte sig mere op, og så på ham. Hvis ikke han havde spist, så var han nød til at få noget.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:03 am

Han smilte lidt og kiggede på hendes med hans sorte og røde, sultne øjne. Blodårerne var skudt frem omkring hans øjne og mange ville blive utrolig bange ved synet af dem, men han var glad for at Rosa var van til synet.

”Nej.. En smuk kvinde kom ind og forstyrrede mig lidt.. Havde tænkt at jeg ville spise da jeg var færdig med filmen, men jeg blev distraheret..” Erkende han imens han kiggede lidt ned, slappede lidt mere af og trak vejret lidt hæst.

”Men det går, jeg skal nok klare mig.” smilte han blidt, selvom han vidste at han sikkert ikke kunne. Fuldblods vampyrer havde jo brug for blod oftere end skabte. Helst minimum to gange hver nat, med mindre de drak meget, en enkel gang.

Will kørte en hånd igennem hans hår inden han satte sig op til hende og lagde hans arme omkring hendes liv.

”Jeg skal nok klare mig.” Smilte han til hende, dog gik det ikke helt op til hans mørke øjne.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:10 am

Hun sukkede lidt over det han sagde. Så han havde ikke spist fordi hun var kommet? Det var hende der havde distraheret ham. Hun så på ham da han sagde at han klarede til.

Det var hun nu ikke helt sikker på.. måske kunne de tage ud og jage? Men han så ikke ud til at være klar på det, det var allerede for sent nu efter som at han sikker bare ville ende med at slå noget ihjel fordi han var så sulten.
Hun så på ham og lagde hovedet en smule på skrå. Hmm... Hun kunne jo lade ham drikke fra sig.

Hun satte sig mere hen mod ham, og så på ham "Du kan drikke fra mig?" Sagde hun stille.
Hun aede hans kind lidt. "jeg ville være ked af hvis vores aften skulle gå i stå fordi du er sulten.. Og du har jo gjord det før" sagde hun stille og så på ham. Hun lod håret glide om på den ene skulder med sin hånd, så hendes hals var fri. Hun lagde hovedet lidt til siden.

Hun så dog på ham med et for sjovt bebrejdende blik "men lad det nu ikke blive en vane" Grinte hun.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:15 am

Han sank lidt og mærkede hvordan hun kom tættere på ham, så hans lem let rørte ved hendes underliv. Will kiggede op på hende, hun gav ham jo lov? Så hvorfor ikke.

”Du er simpelthen så sød, hvordan kan jeg sige dig imod?” Hviskede han lavt inden han trak hende helt tæt på sig, lænede sig tilbage, så hans lem nu lå imod hendes underliv og hendes hals var ved hans mund, så hun kunne hvile imod hans brystkasse.

Han kyssede blidt op af hendes hals, mærkede hvordan hans virkelige udseende sprang frem og hans slikkede hen over punktet hvor han ville bide, inden han roligt sank hans tænder ned i hendes hals.

Det lækre blod sprang op i hans mund og han drak med et blidt støn, imens hans langsomt spændte mere i kroppen og mærkede hvordan den reagerede og blev helt tændt.

”Årh, den smag..”
Stønnede han svagt og greb hendes hår med den ene hånd, imens den anden hvilede på hendes lænd.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:22 am

Hun sukkede lidt over den måde hvor han trak hende tættere på sig. Hun mærkede han lem mod sin underliv, men prøvede at lade som ingenting.
Hun mærkede hans tunge over hendes hals, og sukkede stille over det.
et Gisp undslap hende da han bed ned i hendes hals.

Hun mærkede hvordan han drak fra hende, og nød det faktisk. Det var en virkelig rar men også underlig følelse.
Hun nussede ham bare lidt i håret. "Bare drik hvad du har brug for.. jeg kan altid tage ud og jage hvis det bliver nød vendigt" sagde hun stille og lod ham blot drikke så meget han havde brug for.

Han havde ladet ende næsten tømme ham, uden han sagde det mindste. Så nu kunne hun også lade ham
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:38 am

Han stønnede blidt imod hendes hals og sugede til, dog tog han ikke ret meget, bare nok til at dæmpe hans tørst nok til at holde ud resten af natten, så efter lidt til slap hans såret og slikkede det rendt og healede det.

”Hmm.. Tak snuske..” Mumlede han imod hendes hals og lidt blod lød ned fra hans mundvige da han kiggede op på hende igen.

Hans øjne blev langsomt normale igen og alle hans vampyr træk forsvandt.

Will lod hans hånd glide langsomt op af hendes ryg og nussede hende blidt imellem hendes skulderplader.

Hun var så fantastisk, ikke mange vampyrer ville bare lade en anden drikke fra dem, siden det virkelig var at overtræde en grænse på et vidst punkt. Så han gled lidt længere ned i vandet med hende og krammede hende ind til sig så det kun var deres hoveder som var over vandet imens han lod hende hvile oven på hans krop.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 1:47 am

Hun smilede da han takkede. Hun så på ham, og lagde mærke til blodet. Hun holde ham lidt under hagen mens hun slikkede det væk "det var så lidt" Sagde hun med et smil.

Hun lod ham trække sig med ned under vandet, og nød var følelsen af det varme vand med hendes ud, hans krop mod hendes. Og genaralt bare alt dette omkring dem. Hun lukkede bidt øjnene og slappede af.

Hun lod sin hånd glide lidt ned mod hans, og flettede sine finger ind i hans. Hun lå lidt, og kom pudselig til at tænke på noget. "Forrasten... hende der Luise.. har du hørt mere til hende.. jeg mener i havde jo musik sammen" sagde hun stille, men det var tydeligt at hun ikke var ked af det hun havde gjordt den aften
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 9:15 am

Han kiggede lidt ned på hende og holdte mere om hende.

”Årh ja, det har jeg.. Hun har jo dannet en lille fan klub til mig.. Så tror ikke jeg får fred for hende i lang tid..” Sagde han med en kølig stemme, det var tydeligt at Will slet ikke brød sig om det.

Han satte sig lidt op med hende igen imens han rakte over på det lille bord hvor hans bærbar stod, lukkede skærmen op og skiftede til en anden liste af sange, hvorefter han lukkede skærmen ned igen og kiggede tilbage på Rosa.

”Du siger bare til når du vil op, ikke?” Spurgte han blidt og kyssede hendes kind imens han nussede hende op af ryggen.

Det var helt tydeligt at Will altid fokuserede på hende, hun var altid centrum af hans tanker. Han ville virkelig gøre hende til hans mage, om han så skulle vente flere 100 år på hende!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 26, 2016 9:51 am

Hun brummede lidt over det han fortalte. "Hm du må jo sige til hvis jeg skal sætte hende på plads" Sagde hun bare lidt små muggent.
Det var nu ikke fordi hun havde havde ejer fornemmelse over Will, men hun kunne virkelig ikke lide den tøs!

Hun slappede af op af ham, og nød virkelig det her. Hun havde ikke gjord det her med nogle før! Hun smilede og sukke lidt roligt over det han sagde. "tja... jeg skal jo også nå at få den der massage!" Grinte hun også.

Hun rettede sig mere op, og så på ham "jeg har jo stadig også den der opgave..." sagde hun lidt opgivende..
Det var ikke fordi hun havde lyst til det, men hun nægtede at lade sine karakter falde på grund af en fyr. så meget respekt for sig selv havde hun god.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 14Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)