Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs maj 23, 2017 10:47 pm by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5749 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 398

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:02 pm

Hun løb i gennem skoven, prøvede at fange en fært at et dyr. Hun var meget koncentreret, og brugte sit vampyr syn for at prøve at opfange varmen fra dyret.
Der kom dog et forskrækket gisp fra hende da hun pudselig mærkede hvordan hun blev løftet op. Hun så chorkeret på ham da han stoppede op, og rynkede sine bryn lidt.
Hun rettede på sit tøj og har da han satte hende ned.
"hvis du virkelig gerne vil vide det, så er mit navn Rosallina" sagde hun roligt.

Hun så på ham og lagde armene over kors. "hva så?... Lyst til at prøve et dyr? Hjort er faktisk ikke så slemt! Det er ikke nær så sødt som for eksempel kanin eller andre smådyr" sagde hun med et smil.
Hun kiggede rundt, prøvede at finde nogle dyr. Der var næsten altid nogle her om aften
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 394

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:09 pm

Will smilte da han hørte hendes navn, Rosallina? Det var et virkelig flot navn.

”Hmm.. Tror bare jeg vil kalde dig Rosa, du kan bare kalde mig Will, det er det alle har gjort.”
smilte han blidt før han kiggede rundt.

Han sukkede dybt og rystede på hans hoved over sig selv.

”Okay, lad mig prøve.. Men det er ikke med min gode vilje! Bare så du er klar over det, så har du lige overtalt en ældre fuldblod til at prøve noget andet end mennesker.” Knurrede han svagt af hende før han begyndte at gå lydløst igennem skoven og snuste til vinden, han skulle virkelig fokusere, mest fordi hans sanser var indstillet på mennesker og ikke dyr, kaninen var nemt nok at finde, men en hjort?

Han gyste ved tanken om at skulle sætte hans tænder i pels, adr!
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:19 pm

Hun smilede da han sagde at han ville kalde hende Rosa, og at han bare kunne kalde ham for Will. Hmm så den gamle vampyr havde tænkt sig at lade hende kalde ham Will. Hun så på ham og kunne ikke lade vær med at smule da han sagde at han ville prøve, men at det ikke var med hans gode vilje. "hvis du bare fanger det, så lad mig om at sørge for det ikke lider! Ud over kaniner og sådan så dræber jeg aldrig dyr" sagde hun roligt.

Hun havde en evne der kunne tage bevidstheden fra andre væsner. Derfor også dyr. Og det brugte hun tit. Hun smilede lidt. "Hvis vi lader vær med at dræbe de store dyr, så ender vi ikke med at udrydde vores rasurser" sagde hun roligt.
Hun så på ham som han begynde at søge efter et dyr.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:23 pm

Wills øjne forandrede sig igen og de mange blodåre omkring hans øjne sprang frem sammen med hans mange sparke tænder og nogle kraftige blodåre ved hans hals. Fuldblods vampyrer var altid meget uhyggelige at se på når deres sande ansigter var fremme. Plus hans duft blev kraftigere og mere forførende. Han sukkede svagt og opfangede pludselig færten af en hjort, den var stor, kunne han lugte, en han.

”Okay, prøv at se om du kan følge med.” Mumlede han og pludselig sprang han frem og igennem skoven, lydløst og hurtig.

Han bremsede hurtigt op, satte af fra et træ og løb afsted i en anden retning, siden hjorten havde set ham og stak af, men han var alt for hurtig og han fangede hurtigt det flotte dyr og holdte den nede indtil Rosa kom og tog den bevidsthed.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:44 pm

Hun måtte indrømme at han så langt mere frygtindgydende ud nu.. Men sådan var det jo med fuldblods, sådan så Reymond også ud.
Hun smilede da han sagde at hun skulle prøve om hun kunne følge med. Hun satte af og fugte efter ham. Det gik stærkt, men hun var selv meget hurtig.

Da han pludselig ændrede retning gjorde hun det samme. Hun stoppede op da han havde fangede Hjorten. Hun skynde sig hen og lagde en hånd mod dens hoved så den lukke øjnene og mistede bevidstheden. Hun så på ham "hvis du drikker fra under hagen, så er der ikke nær så meget pels" sagde hun med et roligt smil, mens hun selv, satte tænderne i dyrets hals.
Årh det var dejligt endelig at få noget mere, hun var stadig sulten.
Hun så op mod ham med de helt røde øjne der tydeligt fortalte at hun nød at få noget at spise. Dog holde hun stadig øje med dyrets puls nu hvor de var 2 der drak
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 12:51 pm

Will kiggede da hjorten mistede bevidstheden og han sukkede svagt fordi han havde mærket den følelser svagt og det havde slet ikke været sjovt. Han kiggede på hende da hun satte tænderne i pelsen og han skar lidt ansigt.

Dog tog han blidt fadt i dens hoved og bukkede sig ned hvor han satte tænderne i huden og bed til.
Smagen var meget anderledes og han fik kraftig kvalme af det siden hans krop og sind slet ikke var van til denne smag og lugt. Årh den stank!

Will drak ikke meget, før han rejste sig og slikkede sig hurtigt om læberne efter hans måltid. Han havde ikke spildt en dråbe, hvilket var en kunst i sig selv, når det galt at drikke fra en person.

”Det.. Var ikke så slemt, men er nu mere glad for hud i stedet for pels.. Mennesker kan jeg nemmere arbejde med en dyr, siden jeg ikke kan det du kan der..” Mumlede han svagt og lænede sig op af træet.

Dog var det dyrets følelser som havde rystet ham lidt og han kørte en hånd igennem hans hår før han kiggede mere ned på hjorten.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 1:15 pm

Hun smilede lidt da han begynde at drikke, og nød selv smagen. Men hun var jo også vandt til den! Hun havde også fået kvalme og var ved at kaste op da hun havde smagt det første gang.
Hun så efter ham da han rejste sig, og stoppede selv med at drikke. Hun prikkede hul på sin finger med sin tand, og gned den mod såret så de lukkede.
"vi må hellere lukke sårene efter os... ellers ender det bare med at der går dyr eller betændelse i " sagde hun stille.
Hun rejste sig og gik hen mod ham, hun havde stadig lidt blod i mundvigen.

"Den vågner om ikke så længe! vi må hellere smutte.. de plejer ikke at være så glade når de vågner da de er lidt svimle" sagde hun roligt, og begynde at gå gennem skoven stille og roligt mod akademiet, hun stoppede op og så afventeden tilbage mod ham.
Hun var faktisk lidt stolt over at hun havde fået en fuldblods og endda en gammel en til at drikke andet end menneske blod
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 1:20 pm

Han kiggede lidt efter hende da hun fik lukket sårene og han så blodet i hendes mundvige da hun gik forbi ham. Han grinte med en sjov idé i tanker og han fulgte efter hende. Et lille smil var på hans læber og han fulgte efter hende, dog inden de var i nærheden af akademiet, greb han hendes håndled, trak hende hen til sig og lagde hans arm omkring hendes lænd og trak hende helt tæt ind på sig.

Hans øjne forandrede sig igen, men kun dem, før han førte hans frie hånd om og lagde en finger under hendes hage.

”Hmm.. Du har noget blod lige..”
Hviskede han utrolig sensuelt og slikkede hendes mundvige der hvor blodet var. Et smil var på hans læber og han grinte meget flappet af hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tors jan 14, 2016 1:34 pm

Hun gik bare stille og roligt, og rettede lidt på hendes tøj, børstede nogle af bladende af hendes sorte nylonstrømpe. Hun blev noget overrasket da hun mærkede hans grab om hendes håndled, og kom med et overrasket gisp da han trak hende ind til sig.
Hun smilede dog are skævt over det, og så lidt undrende på ham da han tog hans hånd op til hendes hage, og over det han sagde.
Hun blev dog overrasket over hans tunge, men smilede bare over det.
"hmm jeg troede ikke du var vild med smagen" sagde hun bare med et skævt smil.

Hun bed sig lidt i læben med et lusket smil, og i en hurtig bevægelse, skubbede hun ham op mod et af træern, og pressede sig tært på ham.
"Hmmm pas nu på jeg ikke ender med sluge dig hel kære fuldblods" sagde hun med en forførende stemme
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 9:28 am

Will grinte overrasket da hun valgte at skubbe ham sådan op af træet og en kilden nydelse dukkede op i hans mave som han ikke havde prøvet i lang tid, faktisk ikke siden Reymond sidst havde rørt ved ham.
Han kiggede ned på hende og grinte højt over hendes kommentar.

"Tror jeg ikke jeg ville have noget imod hvis dig var dig Frøken." Hviskede han lavt, med en trolig charmende smil. Han lagde hans stærke arme omkring hendes krop og lænede sig ned for at snuse mere til hendes hår. En blid knurren kom fra ham.

"Kom nu, bid mig hvis du så gerne vil smage mig." Hans stemme lød næsten som en spinde fra en kat og det var tydeligt at han var van til at forføre folk, dog fandt han det utrolig svært ved Rosa her, men det var virkelig spændende!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 12:29 pm

Hun smilede næsten tilfreds da hun hørte ham sige at han ikke ville have noget imod det hvis det var hende *Godt svaret Will* tænkt hun lidt for sig selv.
Et smil bredte sig da hun mærke hans arme om sig. Det var nu længe siden hun havde stået sådan i en mands arme. Især nogle der var så stærke! Men det var nu også det hun nød ved væsner der var ikke dødlige.. de havde langt flere kræfter, og det var noget en pige som hende havde brug for.
Nogle der kunne holde hende fast, kaste hende rundt, og i set hele taget tage hende, før hun tog dem.
Det kunne lyde mærkeligt, men i hendes verden var det på en måde stadig "dræb eller bliv drabt" Dog omgjord til mindre ting.

Hun sukkede lidt da han bukkede sig ned mod hende, hvilket sikkert ville gøre at duften fra hendes dyre parfume ville kilde ham i næsten. Heldigvis var den ikke stærk, derimod utrolig mild og frisk og selvfølgelig duftede den af roser.

Hun ende dog med at spærre øjnene op da hun hørte hvad han sagde. Drikke fra ham? Hendes øjne indfangede med det samme den blottede hals og krageben, der faktisk befandt sig LIGE foran hendes ansigt.
Ikke bare det.. faktisk var det, det der dejligt bløde punkt lige mellem hals og skulder der var foran hendes ansigt.
Det ville være så nemt! Så nemt lige at strække sig en smule, sætte tænderne i den bløde hud, lade dem glide ned igennem kødet til en åre, og derefter mærke hvordan blodet ville flyde ind ind i hendes mund, ned over tungen og ned i hendes hals.

Hun kunne ligefrem fornemme hvordan hendes vejrtrækning var blevet tungere, og hvis hun havde haft en, var hendes puls helt sikkert steget. Hendes øjne var begyndt at lyse, og hendes tænder var allerede ude. Hun lænede sig lidt frem, og lod sin tunge glide langsomt op af lige det punkt. Hun lagde den ene hånd mod has skulder, og trak skjorten lidt til side så hun bedre kunne komme til.

Hun åbnede munden over hans hals, og få milimetter fra at hun skulle til at bid, trak hun sig væk, og skubbede sig fri fra hans arme. Hendes øjne lyste helt rødt og sultent op. Hun tog håndryggen op foran munden, mens hun prøvede at styre den alt for ivrige vejrtrækning. "Det... det er ikke nogle god ide" Sagde hun blot, og kørte hånden lidt fustreret gennem håret.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 3:38 pm

Han sukkede utrolig meget og mærkede Hvordan hendes mund kom tættere på hans nu blottede hals. Will lænede hans hoved tilbage imod træet og før han kunne gøre mere stod hun nu længere væk fra ham.

Han kiggede over på hende og så lidt forvirret ud, imens han studere hendes nu tydelige usikkerhed. Et blidt smil dukkede op på hans læber oghan gik over til hende, greb blidt hendes hånd og trak den væk fra hendes ansigt.

"Lad vær med at gemme det smukke ansigt." Hviskede han roligt og trak hende ind til sig igen imens han lod den frie hånd glide rundt på hendes lænd igen.

"Hvis du ikke har lyst til at være sammen med mig.. eller.. hvis du gerne vil fri fra min favn så sig til nu.." hviskede ha endnu lavere og gav blidt slip på hendes hånd og lod den glide op på hendes kind igen.

Det var tydeligt at han ikke holdte fast i hende, hun kunne nemt rykke sig fri fra ham.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 4:08 pm

Hendes blik gled op på ham da han kom over til hende. Hun Mærkede hvordan han tog hendes hånd. "jeg har ikke drukket af en anden i mange år... Og jeg ved at Reymond ikke ville bryde sig om det" sagde hun blot, og så lidt væk. Det var tydeligt at hun ikke ville vise at hun havde været lige ved at miste kontrollen.

Hun blev overrasket da han trak hende ind til sig. Hendes grønne øjne gled op og kiggede på ham. Hun mærkede hånden mod hendes læn. Hun sank lidt en klump over det han sagde. Måske var det, det hun skulle gøre!? Gå nu, inden hun ende med at gøre noget dumt. Men alligevel! Når hun så på ham, var det bare som om der var mere hun gerne ville vide? For slet ikke at tale hvilken virkning han havde på hende, og hendes lyst.

Hun sank blikket en smule, så lidt ind mod hans bryst. Hun lod en hånd glide lidt op, og fumle lidt ved en af knapperne, Hun så op på ham med et roligt og mere selvsikkert smil "Jeg kan jo altid ændre mening senere" sagde hun med en drillende stemme, og lænede sig lidt ind mod ham. Hun smilede bare lidt.
Når....Will... Havde du tænkt dig vi skulle blive her ude midt i skoven rasten af natten?" sagde hun med et smil. Hun så på ham med et roligt smil.

Hendes naturlige selvsikkerhed, var kommet tilbage. Som om hun aldrig havde været usikker som ligefør. Det var ikke den hun var, og hun havde ikke tænkt sig at fokusere på det.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 4:28 pm

Han kiggede på hende da han mærkede Hvordan hendes følelser langsomt forandrede sig. Et kækt smil dukkede op på hans læber da han hørte hende snakke igen. Hmmm..

"Nej, kom med." Sagde han med et grin og greb hendes hånd blidt. Han trak hende med op på skolen igen, igennem salen vor festen stadig var igang. Op af nogle trapper og videre ned af en gang vor han til sidst låste en dør op til et stort værelse.

På værelset når man kom ind, var der en stor himmelseng, til venstre længst inde i værelset stod der et stort sort klaver samt længere inden for døren var der en lille sofagruppe. Ved siden af sengen var der et stort garderobe skab og over til højre imellem sofagruppen og klaveret var der e dør ud til et stort badeværelse, vor der både var bruser og badekar.
Hele værelset havde et gammelt victoriansk stil og alt var i bløde røde farver og gammelt mørkt eg.

Will trak hende med ind hvorefter han lukkede døren.

"Vad med et glas vin?" Spurgte han blidt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 4:47 pm

Hun så lidt undrende på ham da han sagde at hun skulle komme med, men smilede bare da han tog hendes hånd og fulgte med.
Da de gik i gennem salten hvor festen foregik, så hun lidt rundt. Hun var pludselig ret glad for at hun ikke var til stede til denne fest! Folk var allerede blevet alt for fuld, og der var alt for meget larm til at hun kunne holde det ud!
Hun savnede allerede skoven og stilheden.

Hun undrede sig lidt da han så ud til at trække hende med ned til skolens værelser, måtte drengene overhoved have piger på værelserne, og omvendt? Men hvad pokker det værste der kunne ske var vel at hun fik en skideballe.
Hun fulgte med ham og smilede da han åbnede døren. Da han trak hende med ind så hun lidt chorkeret rundt.

"og jeg der troede at skolens værelser var enormt små og triste" Grinte hun lidt. Hun så sig lidt rundt i værelset, og kunne ikke lade vær med at være lidt imponeret. Hun måtte da rose ham for hans smag. Hun vende sig mod ham da han spurgte om hun ville have et glas vin "Kun hvis du har noget fransk.." Hun trak beklagende på skuldrene. "bare en holdning jeg har" sagde hun og lagde hovedet på skrå med et undskyldende smil.

Hun tog sin blazer af så hun kun havde sin kjole på og så bare arme.
(og et bar sorte let gennemsigtige nylonstrømpebukser)
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 5:16 pm

Will grinte og lyttede til hendes ord.

"Jeg har nogle kontakter.. Den eneste grund til at jeg er på denne skole er fordi jeg kedet mig. Har kun musik her, så det var mest for at lære lidt mere nutidens musik." Smilte han og kig over til et lille vitriner skab i et hjørne hvor han åbnede den og hev en flaske ud af trolig fin fransk kvalitets vin. Han fandt derefter to glas, åbnede flasken med trænede hænder og hældte op til dem.

"Til den smukke frøken." Hviskede han blidt og gav hende et glas. Han tog en lille tår og smilte glad da vinen varmede ned igennem hans kold krop.

"Nå, hvor bor du henne?" Spurgte han imens han satte sig ned i den bløde sofa, som ikke var alt for stor, men nok plads til to personer. Han satte glasset ned på det lille stuebord og klappede på sædet ved siden af ham til hende.
Derefter trak han hurtigt hans egen jakke afog sad kun med den let stramme skjorte og vest.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 5:40 pm

Hun måtte indrømme at hun blev en smule inmoneret! Han havde åbenbart kontakter, og forstod at bruge dem. Hun var her selv kun fordi Reymond mente hun skulle. Det havde BESTEMT ikke været hendes ide!

Et varmt smil kom frem da hun så vinen. Det havde han åbenbart OGSÅ forstand på!? Hun tog imod glasset med et varmt smil "jeg må indrømme at du bliver ved med at overraske mig!" sagde hun med en charmerende stemme. Hun duftede tiæ vinen, og lukkede øjnene for at nyde det, inden hun tog en tår. Årh!! Fransk vin! Der var intet der slog det.

Hun fulgte med ham hen til sofaen, og satte sig, vende hen mod ham. Hun sad med glasset i begge hænder "jeg bor hor Reymond.. I Moonligt fall... Der bor vi alle lige nu...ja.. Jeg ved jo selvfølgelig ikke om du ved hvor mange yngel han har?" spurgte hun roligt. Hvis de ikke havde talt sammen siden Katty kom til vidste Will det sikkert ikke. For Katty var den første han skabte. Og Rosallina var den sidste.

Hun lagde hovedet en anelse på skrå, og hvilede det mod sofa ryggen. "vi bor i det store gus han altid har haft her.. Der var virkelig koldt og inde lukket da vi kom" grinte hun lidt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 5:55 pm

Will smilte lidt og hørte hendes kommentar.

"Tror ikke jeg kan overrasket dig ret meget mere." Grinte han og lænede sig tilbage i sofaen med en arm på ryggen og hans fingre vartet på hendes skulder.

"Nej.. jeg forlod hans side da han fandt hende.." Hans øjne blev næsten sorte da han kom i tanke om det igen og han kørte hans frie hånd igennem hans brune hår.

"Har du så fundet en mage?" Spurgte han med et lille grin og kiggede over på hende med et utrolig charmende smil. I hans familie fandt man kun 1 mage og man havde ikke andre efter den. Det var en gammel tradition som de holdte ved.

"Forresten.. undskyld for min.. ikke så pæne første håndsintryk.. jeg.. har en hvis gave, eller jeg har to.. Den ene er.. at jeg kan mærke folks følelser når jeg rør dem.. så når jeg ikke har været i kontakt med en person i lang tid.. begynder jeg at.. ikke kunne mærke noget selv så meget.. havde brug for det.." Det var tydeligt at det gik ham lidt på, for han kiggede ned og snublede lidt over hans ord.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 6:15 pm

Hun smilede lidt "nu må vi se" grinte hun bare lidt.
Hun lagde mærke til hans øjne da de talte om Reymond. Han havde virkelig mange følelser i klemme her! Men hun valgte nu at lade vær med at kommentere på det af hensyn til Will.
"når men.. Vi er 4 "unger".. 3 drenge og så mig" fortalte hun.

Hun tog en tår af vinen, og vente blilket mod ham da han spurgte ind til om hun habde en mage. Hun så bare lidt væk, og tog en tår mere. "jeg tror ikke på den slags..." sagde hun bare med en lidt kølig stemme. Hun troede ikke på det med at have EN mage og hun havde ikke tænkt sig at binde sig til nogle.

Hun så på ham da han undskylde, og ende med at smilede mildt til ham. "det går nok... Du fik jo min opmærksomhed!." grinte hun lidt. Om det var hans mening eller ej vidstr hun jo ikke
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 6:22 pm

Et smil dukkede op på hans læber og han greb blidt hendes glas, satte det på bordet og hev fat i hendes hofter og løftede hende hurtigt op på hans skød med et blidt smil. Hans holdte hende om hofter med den ene arm og lod hans anden hvile hen over hendes skød, så hun sad med siden til ham og oven på hans ene ben.

"Hm.. det her er bedre.." Knurrede han lidt imens han blidt snuste til hendes hår igen.

Hans tommelfinger nussede blidt hendes side imens han kiggede på hende.

"Så du er virkelig den ene kvinde iblandt hans unger? Er det ikke trættende?" Spurgte han imens han kiggede på hende. Hans øjne lyste lidt op i en blid og kølig blå farve imens han suderede hendes ansigt.

"Du er virkelig smuk Rosa.." Hviskede han lavt med en stemme, som virkelig kunne høres at han mente det.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 6:42 pm

Hun så undrende på ham da han tog hendes glas. Og kom med et overrasket gisp da han pludselig løftede hende op på hans skød. Hun så forbavset på ham, men smilede så bare lidt da han sagde at det var bedre.
Hun lukkede øjnene lidt, og nød faktisk at have ham så tæt på, og næsten mærke kulden fra ham tæt ved hendes hud.

Hun trak på skuldrende over det han spurgte om. "jeg tænker ikke så meget over det... Der er selvfølgelig mere snak om det mandlige, og maskuline... Der er ikke rigtig nogle man kan tage ud og shoppe kjoler med....ud over selvfølgelig Reymond selv" grinte hun lidt.

Hun så på ham da han sagde at hun var virkelig smuk. Og selvom hun havde hørt det sindsygt mange gange, var det nu alligevel som om denne betød lidt mere.
Hun så først lidt overrasket på ham. Ikke at det overraskede hende at han syntes det. Men nærmere fordi man kunne høre at det var noget han sagde fordi han mente det, og ikke fordi ha bare skulle finde på noget at sige.

Hun smilede roligt til ham. Hun tog sit glas på bordet, og vende sig mod ham "skål.. og tak" Sagde hun blidt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 7:41 pm

Han smilte overhedet reaktion til hans kommentar om hende, han smilte og nikkede mere til hende da Hu sagde skål. Han kunne desværre ikke skåle tilbage, siden han glas stod på bordet og hans hænder var beskæftiget af hendes krop i hans skød.

Han kiggede op på hende og kunne ikke modstå den lille fristelse som dukkede op i hans sind.

Will lod hans hånd fra hendes ben glide op og lagde den imod hendes kind. Han hev hende blidt ned til sig og hans øjne blev utrolig bløde og varme imens han kiggede på hende.

"Slå mig hvis du ikke vil have dette.." hviskede han lavt inden han blidt kyssede hendes bløde læber.

Hvis hun valgte at slå ham, ville han hurtigt hive sig tilbage og undskylde. Vis hun ikke jorde noget ville han blidt kysse hendes læber utrolig blidt og lade hans hånd glide op i hendes hånd og kramme hende helt ind til sig.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 7:58 pm

Hun tog selv en tår af vinen, og satte glasset på bordet. Det var faktisk mærkeligt, for hun var normalt slet ikke til sådan noget her! Hun var nu mest til at man bare gik lige til sagden. Fik det overstået, og derefter tog afsked, måske kunne hun finde på at gå tilbage til samme person, men så skulle han også være virkelig god.

Hun så på ham da hun mærkede hans hånd mod hendes kind og blev lidt overrasket over at han trak hende ned mod sig, og for et kort øjeblik, vidste hun faktisk ikke hvad hun skulle gøre. Da hun hørte ham sige at hun skulle slå ham hvis hun ikke ville have det, skulle hun til at spørge hvad han snakkede om. Men inden han nåede det, mærkede hun hans læber mod sine, og det blide kys.

Hun overvejede faktisk et kort øjeblik om hun nu Skulle slå ham.. men på den anden side! Hun havde kysset ham tidligere. Så hvorfor skulle hun gøre det? I stedet lukkede hun lidt øjnene og deltog i kysset. det var utrolig blidt, og det var nu utrolig længe siden hun havde fået et sådanne kys. Hun mærkede sin ene hånd i hans, og lod den anden hvile mod hans bryst.
Hvad var det for noget det her? Hun var normalt slet ikke sådan her..
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 9:41 pm

Han blev meget overrasket over at slaget ikke kom, men at hun i stedet kyssede igen.
Will sukkede glad imod hendes læber og lænede sig helt tilbage i sofaen og trak hende med ned imens han lagde hans arme tæt omkring hende og lod kysset vare lidt læger tid.

Han brød blidt kysset og så meget overrasket på hende med et utrolig blidt smil.

"Mmmh.. du smager lige så dejligt sok du ser ud.. " hviskede han blidt og slikkede sig om læberne imens han blidt aede hendes kind.

Han kiggede op på hende og ledte lidt efter e reaktion imens han selv prøvede at finde ud af vad han selv følte.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Lør jan 16, 2016 10:58 pm

Hun blev faktisk også overrasket over sig selv! Og da han lænede sig mere tilbage, bæev hun en smule overrasket, og kunne mærke på sig selv at hun tøvede lidt. Var det nu hun skulle give ham det der slag?
Men underligt nok, gjorde hun det stadig ikke! Hun måtte vel erkende lidt for sig selv at hun lidt havde brug for det her. Det var ufattelig længe siden hun havde været sammen med en, og især en mand som Will der havde så meget stil og en der var så blid.

Hun så lidt overrasket på ham da han sagde at hun smagte lige så godt som hun så ud. Hun smilede lidt tilfreds, og så på ham "jamen så må keg jo smage fantastiak" grinte hun lidt.

Det var en lidt blandet følelse hun havde i kroppen, på den ene side havde hun lyst til at blive, nyde Wills selskab, og fortsætte det her. Men på den anden side havde hun også lyst til at smutte, før de gjorde boget dumt.
Men pp den anden side! Hvad kunne der ske ved at de havde det lidt hyggeligt?
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 28Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)