Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Ari

Alistair

Chloe

Desire

Lilith

Charlie

Statistics
Der er i alt 218 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nova

Vores brugere har i alt skrevet 10598 indlæg in 842 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next
ForfatterBesked
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 391

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 5:21 pm

Will var som altid det største B menneske på jorden, så da hun var faldet i søvn den nat, fulgte han hurtigt efter og holdte hende tæt ind til sig resten af natten.

Da hun så vågnede og gled ud af hans arme, faldt han ned på maven i sengen og sov videre imens dynen var faldet helt ned til omkring hans bagdel og hele hans ryg lå frit. Hans hår var lidt uglet og han var virkelig en af de typer som nemt kunne se lækker ud imens han var morgen grim.

Han snorkede lavt og vågnede slet ikke op imens hun sad der på kanten. Dog var hans snorke lyde de eneste tegn på at han stadig var i live.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 6:24 pm

Hun stod op, og gik ud på badeværelset for at tage et bad. Hun stod der ude i noget tid, da hun var færdig, tog hun et håndklæde om livet, og gik ud for at tage tøj på.
Hun så kort over mod Will, hun havde tæbkt sig at lade ham sove tol han vågnede, eller til han var NØD til at stå op.

Hun smed håndklædet og tog tøj på. Et par jeans, og en lyserød sweather. Hun satte sig ved sit makeup bord, og begynde at tage noget makeup på, og satte sit hår op i en høj hestehale.

Hun tænkte lidt over de her dage. Hvordan havde hun dog kunne tillade sig selv at lade ham komme så tæt på sig? At vise ham så mange sider af sig selv?
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 6:30 pm

Da klokken var omkring 12, begyndte han at vågne roligt op, han snuste lidt og duftede Rosa langsomt, dog blev han overvældet utrolig meget da han hørte en bil udenfor og han sprang op hurtigt og kiggede over imod Rosa.

”Er det dem?!” Skreg han hurtigt op og skyndte sig at finde hans tøj, hans jakke og sko hang nede i underetagen, men han hørte allerede døren gå.

”Tak for en dejlig aften, vi ses på skolen skat.”
Grinte han højt, da han skyndte sig over til hende, kyssede hendes læber blidt og sprang over til hendes vindue.

”Har aldrig prøvet dette før.” grinte han før han åbnede vinduet, sprang ud igennem det og nåede lige at lande elegant og lydløst på jorden, da hendes familie gik ind igennem døren.

Will smilte elegant op til hende, blinkede før han for afsted hurtigt og tog en taxa før nogen kunne nå at se noget.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 6:46 pm

Egentlig havde hun tænkt sig at tale med Will når han vågnede, men hun havde ikke ligefrem regnet med at det ville være den her måde han vågnede på. Dog da hun nævnte om det var dem, mærkede hun efter.
FUCK! Hun kunne tydeligt mærke Reymonds nærvær. Hun nikkede lidt uroligt, og så hvordan han skynde sig med at tage sit tøj på.

Hun mækede hans læber mod sine og hørte hvad han sagde. Egentlig var hun ved at sige noget til ham, men det hele skete så hurtigt, at hun slet ikke nåede at opfatte det helt.

Hun så efter ham da han var sprunget ud af vinduet, og smuttede. Hun sukkede lidt for sig selv, mens hun stod og så ud af vinduet. Hvordan skulle hun få det sagt til Will?
Det bankede på hendes dør, og både Reymond og Katty kom ind. "Hej kære så er vi hjemme" lød det fra Katty der gik over og gav Rasallina et kram.
Reymond så lidt rundt som om han ledte efter noget. "Sig mig.. har du haft gæster søde Rosallina?" Spurgte han med et roligt smil.

Hun sank en klump "Uhm.. ja.. en studie kammerat.. vi skal aflevere opgave i skolen på mandag" sagde hun blot roligt.
Reymond smilede bolt til hende. "Dejligt at du er begyndt at tage skolen så seriøst at du laver dine ting i Weekenden" sagde han med et smil.

katty og Reymond gik igen. Hun sukkede lidt. Hun kunne ikke fortsætte det her, Reymond ville jo bare ende med at finde ud af det..
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 6:54 pm

Han grinte hele vejen tilbage i taxaen, betalte og gik op til hans værelse hvor han smed sig på sengen lidt, dog overvejede han meget om Reymond ville dufte hans duftspor.. De havde jo kendt hinanden i lang tid og Will havde med det samme kunne dufte ham, da han kom ind i huset for første gang med Rosa.

Will lå lidt og kiggede op i loftet, før han greb hans mobil, skrev til Rosa: ”Hey søde, tak for weekenden. Håber du engang vil se mig igen. <3” Derefter smed han tøjet og gik i bad.

Efter mange timer i hans badekar, stod han op af det og ville gå en tur, hans tanker omkring Rey og Rosa var alt for forvirrende, han vidste at med det samme han ville se den mand som havde stjålet hans hjerte, ville han blive blød i hans knæ. Dog var hans følelser også blevet voldsomme over for Rosa, så han kom helt i tvivl, ville hun virkelig kunne få ham til at glemme ham.

Han tog noget nyt tøj på. En stort og hvid ternet skovmands skjorte, et par meget slidte og lidt løse cowboy bukser, derefter et par mørke støvler, hans jakke og et tørklæde. Han satte hurtigt hans hår og gik ud af værelset.

Will havde brug for at lufte hans tanker, så han havde taget en blok og en kuglepind med. Han gik ned i parken igen, fandt en bænk og satte sig imens han skrev nogle noder ned, på en ny sang.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 7:05 pm

Hun så hans sms, men svarede ikke. Hvad skulle hun svare? Hun havde lyst til at se ham igen.. men så alligevel ikke.
Hun havde ikke lyst til at komme for tæt på ham. eller nærmere omvendt.

Hun brugte rasten af dagen på skole opgaver, og andre små ting. Brugte tid med sine "brødre" og Reymond og Ketty.

Næste morgen hvor hun skulle op i skole, tog hun afsted selvom hun egentlig mest havde lyst til at blive hjemme. Hvad hvis hun mødte Will?
Hvad hvis han ville tale?
Det kunne hun ikke! Hun havde ikke skrevet til ham siden han tog afsted. Hun vidste ikke hvad hun skulle skrive til ham. Og hun ville ikke vide hvad hun skulle sige eller gøre.

Heldigvis havde hun både løb og bueskydning i dag, så hun kunne afreagere!. Da hun havde haft de 2 første lektioner, og hun havde pause, satte hun sig ud i den støre have. Hun satte sig og tegnede lidt. Noget hun var okay, især blomster. Men ikke noget hun gjorde så meget i.
Hun trængte til at tænke på noget andet end Will.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 7:19 pm

Will brugte resten af dagen på at skrive sangen færdig, som var en af hans lektier. Han havde musik dagen efter så han skulle bruge hele dagen på at øve den og gøre den helt færdig. Han havde heldigvis et klasse værelse for sig selv med hans andet klaver.

Dagen efter tog han til time, efter han havde øvet på hans eget værelse og han gik ind til timen som lå i tredje lektion. Han havde kun musik, så den lå midt på dagen.

Han gik ind, nikkede til læren, hvorefter timen gik i gang.

”Hr. Rosario, vil de ikke demonstrere din sang for os?” Will nikkede og gik op til klaveret, hvor han satte sig tilrette. Hans klasse værelse lå ud til haven bag skolen og alle vinduer var åbne denne solrige dag.

Han rettede på hans skjorte og satte sig ordentlig ned før han begyndte at spille hans sang. ¨

Sangen var smuk, dog utrolig trist og fyldt med en masse følelser. Så dem som sad i haven ville nemt kunne høre hvad læreren snakkede om og hans musik.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 7:38 pm

Hun sad og var ved at tegne, hun hørte Will's navn, men var ikke i tvivl om hun virkelig hørte det. Eller det var oppe i hendes hoved.
Dog rettede hun blikket op fra papiret, da hun pludselig hørte klaver spil. En ufattelig smuk melodi. Hun vende sig lidt, og så tilbage mod vinduerne, og så Will's ansigt.

Åh Nej! Ikke nu!...
Hun rejste sig, og fik pakket sine ting sammen, og gik. Der var længe til hun havde den næste time, så hun måtte finde et sted hun kunne være uden at risikere at støde på Will.

Hun gik længere ned i haven, og overvejede hvad hun skulle gøre. Hun kunne gå ned på atletik banen, der ville Will nok ikke komme.. Til gengæld ville hun blive lagt an på af alle de der sports idioter! Hun sukkede lidt.

Et vindpust ramte hende, og hun måtte holde lidt på sin nederdel for at den ikke gled op. Desværre førte vinden lige mod skolen.
Men det var nu ikke noget hun tænke over. Hun havde travlt nok med at udtænke en plan for at undgå Will rasten af dagen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 7:44 pm

Will opfangede duften med det samme vinden let strøg ind i klasse værelset og han kiggede op og fik øje på Rosa, et let smil dukkede op på hans læber, hvorefter han spillede færdigt.

Han rejste sig og klasse klappede højt af ham, han bukkede og undskyldte læreren.

”Undskyld, men jeg har noget jeg skal.”
Han gik hurtigt ud af klassen og vidste at læreren ikke ville sige noget til det. Will kunne nemlig rette på ham, så det var kun for tidsfordriv at han virkelig var der.

Will havde taget hans taske med hurtigt og gik ud imod haven. Hans læder taske hang i skulderstroppen og han rettede på hans designer skjorte, tjekkede at den sad ordentlig nede i hans bukser og bæltet var okay, før han gik ud i haven til Rosa.

”Ros-..” Han stoppede lidt over cirka 2 meter fra hende, han kunne tydeligt mærke hendes følelser og hans ansigt gik fra utrolig glad, til helt koldt.

Hun ville ikke se ham? Han åbnede hans mund, dog lukkede han den igen og stirrede på hende imens musklen i hans kæbe blev spændt op.

”Hvornår ville du sige noget?” spurgte han lavt og stak hans hænder ned i hans lommer.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 7:54 pm

Hun havde faktisk slet ikke opfattet hvor længe hun havde stået der og dikuteret med sig selv om hvor vidt hun skulle gå den ene, anden eller tredje vej. Hun bed sig i læben, og det irraterede hende at hun ikke bare kunne gå. Men måske var det fordi hun virkelig ikke ville gå.

Hun havde ikke engang langt mærke til at klaver spillet over stoppet, så hun stod bare og så helt paf og forvirret ud.
Da hun hørte hans stemme, gav det et sæt i hende. Hun stod lidt, uden at sige noget, men vende sig så mod ham. Han så ikke videre glad ud.

Dog vende hun den. Hun skød sin overlegende side frem. Hende der var kølig og cool. "hvornår ville jeg sige noget om hvad?" sagde hun blot, og lagde armene over kors. Hun var så dygtig til denne rolle. Så dygtig at en hver.. inklusiv hende selv en gang i mellem.. ville tro på den.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 8:03 pm

Will smed hans taske på jorden og gik med to skridt over til hende og greb hendes arm, han trak hende helt tæt på sig og stirrede ind i hendes øjne.

”Rosa.. Glem nu ikke at jeg både er dobbelt så gammel som dig og jeg har en evne, så jeg kan læse dine følelser.. Lige der, lige før.. Var du utrolig stresset og jeg kunne nemt gætte mig frem til at du prøver at undgå mig.. Det at du slet ikke har svaret min besked understreger blot min mistanke.. Hvis du ikke vil se mig mere, så sig det nu og jeg vil forsvinde fra dig som dug for solen..”
Knurrede han vredt.

Han var utrolig såret og mærkede hvordan hans tillid til hende forsvandt med det samme. Betød han virkelig ikke mere? Ville hun virkelig undgå ham som en forvirret menneske pige, var hun virkelig ikke mere end det? Han følte sig utrolig skuffet over hende.

Will havde virkelig troet at hun kunne mande sig op og snakke med ham om det.

”Og jeg som stolede på dig og gik med til dit tilbud..”
Hviskede han lavt og hans vrede tone var væk, dog erstattet af en knust stemme. Hans ansigt blødte op og hans øjne blev utrolig trætte, det var tydeligt at han slet ikke kunne håndtere hvad han følte lige nu.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 8:24 pm

Hun blev noget overrasket da han tog fat i hende. Hun rynkede dog brynene da han begynde at skælde hende ud.
Hvad bilde han sig ind at skælde hende ud på den måde?
Hun rev sin arm fri og så på ham. "Hvad går du sådan amok over?.. jeg ville have sagt det!!.. bare ikke sådan her!... Desuden.. så har du hele tiden vidst hvad det her var! Og at de ikke var seriøst!...Jeg har gjord det klart for dig lige fra starten!" udbrød hun vredt

Hun så vredt på ham. Hvad blinde han sig ind? Hun havde gjordt reglerne klare for ham fra starten, og nu kom han så her og skælde hende ud fordi hun ikke ville mere?

Hun hørte hvad han sagde. "Hey!... det var ikke noget jeg tvang dig til!... tvært imod!... Du kunne bare havde ladet mig gå" Hun så vredt på ham "Fat det Will!.... Du er ikke et Booty call.. intet andet!"

Det var først da hun sagde det, at hun hørte hvor slemt det lød. Hun sukkede, lidt og så mere roligt på ham. "Undskyld.. det var tarveligt sagt.." Hun sukkede lidt, og lod en hånd gide gennem det røde hår. "Lad mig lige prøve igen på en ordenlig måde.. Will.. jeg syntes ikke vi skal ses mere... Jeg.. Jeg syntes du er virkelig sød, men det går bare ikke... jeg ville have sagt det i går, men.. det hele gik så stærkt.. og jeg ville ikke gøre det over en sms" sagde hun og så på ham
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 8:31 pm

Will kiggede på hende, hørte hendes ord og hans øjne blev mere og mere kolde for hvert ord hun sagde.

”Jeg troede du havde det anderledes da hun gemte dig væk i min favn og sagde hvor glad du var for at jeg var der for dig.. Men kan godt se hvordan du holdte mig for nar.. Så middagen, dansen og det at du drak fra mig betød intet? Du skulle bare have bedt mig om at gå efter du fik det du ville have..”
Sagde han koldt før han kiggede på hende og lod alle hans følelser lukke sig inde igen.

”Du er den første jeg har haft sex med i utrolig lang tid Rosa.. Jeg er normalt ikke en person man skal komme til hvad angår booty calls.. husk det til en anden gang.”
Knurrede han vredt før han vendte sig om. Gik over og greb hans taske.

”Jeg troede virkelig du var mere værd end alle de menneskelige kvinder.. Jeg havde endda overvejet at gå over til din diæt for din skyld.. Men kan godt se det var forkerte tegn..”
Han kiggede på hende en sidste gang da alle følelser forlod hans øjne og han gik hurtigt tilbage imod skolen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 8:41 pm

En knude samlede sig i hendes mave da hun hørte hvad han sagde. Ja hun havde krammet sig ind til ham, sagt hun var glad for han var der. Og det var hun også. Ellers havde hun siddet og skreget indtil hun til sidst var faldt til gå af sig selv.. og hun havde grædt det meste af natten.
Men det var nu også noget af det der gjorde at hun valgte at stoppe. Han havde set for meget, lært for meget om hende.
Godt nok vidste han ikke hvad hun havde drømt, men han ville måske spørge en dag. Og det gik ikke. Hun kunne ikke fortælle ham det.
Den eneste der kende hendes historie, var Reymond.

Hun følte hvordan hendes hals lukkede sig sammen. Hun havde ikke ment det med Booty call... det var blot noget hun havde sagt på grund af frustration.
hvad skulle hun sige? hvad skulle hun gøre.

Hun så efter ham da han begynde at gå, hørte hvad han sagde, og sank bare blikket. Hvorfor ramte det hende? hun havde jo gjodt det klart for ham fra starten af, at hun ikke havde følelser med i det.

Hun så blot efter ham da han gik. Hun sank blikket, og følte sig pludselig så ussel.

rasten af hendes dag gik med bare at stirre ned i sin blok. Hun kunne set ikke koncentrere sig.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 9:15 pm

Will havde gået op på hans værelse, direkte hvorefter han smed hans taske. Skiftede tøj til noget mere afslappende. En stor strik sweater med v-hals, nogle løse og slidte bukser han havde haft på aftenen før og støvler. Derefter havde han taget en ny rygsæk, hvor han puttede en blok papir ned i, en bog, en kuglepen, en flaske vin og en flaske som han havde gemt længe. Det var menneskeblå med en helvedes masse whisky i. Den eneste form for væske som kunne gøre ham fuld. Derefter smed han en masse pakke cigaretter i tasken, lukkede den og gik hen imod døren. Han tog en jakke, et halstørklæde og en hue på.

Han ville nok være væk i noget tid, så han slukkede for al strømmen, tog hans pung, mobil og nøgler hvorefter han gik ud af værelset med tasken på den ene skulder. Han smed en seddel til hans musik lærer om at han ville være væk i et par dage, dog nede i byen.

Will gik derefter ned i byen og videre ud i skoven hvor han fandt et træ, satte sig ned. Hev hans blok frem, kuglepen og vinen som han åbnede med lethed og tog en god slurk.

Han åbnede blokken og gik i gang med at skrive.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 9:23 pm

Rosa var tage direkte hjem efter skole. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun følte sig urolig. Men hvorfor? Hun havde gjord det slut med mange fyre gennem tiden.. så hvorfor var det anderledes denne gang?

Hun lå på sin seng, inden det blev for meget. Hun skiftede tøj, til et par sorte jeans. En stram langærmet trøje, og et par sorte støvler. Hun fortalte de andre at hun tog på jagt og tog ellers afsted.

Der var gået mange timer, og hun var stadig ikke kommet hjem, så Reymond vagte at tage ud efter hende. Men han havde svært ved at finde hende, og solen var ved at gå ned.
Dog var der noget andet der fangede hans opmærksomhed. Han smilede lidt da han så hvad det var.
"jeg syntes nok det var dig jeg kunne lugte" Sagde han blot da han så Will.
Han lænede sig op af et træ nogle meter fra Will med armene afsappet over kors
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 9:32 pm

Will kiggede op da han fangede færten af en velkendt duft som næsten fik hans stille hjerte til at slå igen. Han havde ikke duftet den fortryllende duft i utrolig lang tid og han sukkede dybt da han hørte stemmen som normalt ville få ham til at gå helt i spåner.

Han havde allerede tømt vin flasken på det tidspunkt og røget en pakke smøger, og gået i gang med den anden flaske.

Will kiggede op da han så Reymond og han lagde blokken fra sig, ned til bunken af de mange krøllede sider med dårlige sange på.

”Hey Rey..” sagde han køligt før han rejste sig op med et suk og mærkede alkoholen i hans system. Wills øjne var næsten sorte i det dæmpede lys og mørke skygger var under hans øjne så det var tydeligt hvor dårligt han havde det lige nu og ville have ønsket at mange andre end lige Rey fandt ham nu.

Han lænede sig op af træet han havde sat sig op ad og tændte en ny smøg hvorefter han kiggede over på ham.

”Hvad bringer dig hid?”
Spurgte han med en hæs stemme.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 9:39 pm

Reymond kunne tydeligt se at will bestemt ikke var i godt humør, og at han allerede var alt for fuld. Han betragtede ham som han rejste sig, og hang op af træet.
Han gik over til ham, og tog den smøg han lige havde tændt ud af munden på ham "jeg troede du var blevet kogere.. jeg har jo sagt du ikke burde ryge" Sagde han lidt køligt, og tog selv et sug af den, ligsom Rosa havde gjord. Han slukkede den.

Han så lidt ud i skoven. Han stod ca en meter fra Will. "jeg leder efter Rosallina.. hun tog afsted for at jage for ca. 4 timer siden... så jeg er lidt bekymret" Sagde han dog med en roligt stemme.
Han vende blikket mod Will. "jeg har også tjekket ved dig, der var hun heller ikke....."
sagde han bolt, som en klar hentydning til at han vidste hvad der foregik.

"jeg vidste med det samme jeg trådte ind i huset at du havde været der....... den duft glemmer jeg ikke så nemt" sagde han blot. Det var faktisk lidt svært at bedømme om Reymond var sur eller ej
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 9:50 pm

Musklen i Wills kæbe blev spændt op og han kiggede direkte på Rey med øjne som intet viste overhovedet.

”Jamen måske ligger hun allerede og knepper en anden..” Knurrede han lavt og mærkede hvordan nogle gamle følelser langsomt begyndte at dukke frem. Fandens til forpulede følelser.

Will holdte hovedet koldt, dog kunne han ikke stoppe hans evner, da temperaturen langsomt faldt omkring dem.

”Hvor skulle jeg vide om hvor hun er Rey? Hun meldte klart ud at hun ikke vil noget med mig.. Hun er lige så fandens kold som du er..” Knurrede han før han satte sig ned på huk, samlede hans ting og smed dem ned i hans taske, som han lukkede og rejste sig op igen, kastede den over hans skulder.

”Prøv at tjekke samtlige rum i skolen hvor nogle fyrer er.. Måske ligger hun med en af dem..” Knurrede han vredt og gik forbi Rey og skubbede til hans skulder på vejen.

Wills fodtrin efterlod små frosne spor i skovbunden og han mærkede hvordan hans følelser for Rey pumpede frem igen, sammen med følelserne for Rosa.

Han var så fandens forvirret og skulle aldrig været kommet til denne skole. Will hev hans mobil frem og ledte efter nummeret til hans far, han ville ringe og bede ham om at få han forflyttet med det samme.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:01 pm

Reymond så ikke yderlige ud til at det påvirkede det Will sagde. Han kunne blok konstatere at Will helt klart havde nogle følelser for Rosa.
Han så på ham da han begynde at pakke samme, og da han begynde at gå.

Reymond, satte af og på et split sekundt, tog han fat i Wills krave og slog ham op mod et træ. "Pas på hvad du siger Will.. Godt nok er hun ikke min datter men jeg behandler hende som en!" Knurrede han vredt mens han sande Vampyr udsende var fremme. Det var tydeligt at han ikke var glad.
"Jeg havde ikke troet at efter næsten 1000 år så skulle jeg finde dig hvor du havde lige så ondt af dig selv som altid!.. Har du overhoved ikke lært noget i de mange år?" Spurgte han og slap Will.

Han sukkede lidt og kørte en hånd gennem håret "undskyld.. men jeg er ikke god til når folk taler grimt om min familie...Desuden" Han så på Will. "Hun har aldrig været sådan her efter at have gjord det forbi med en fyr... Hun plejer overhoved ikke at være påvirket."

Han tog hænderne i lommerne "Du sov der den nat ikke?.... havde hun maridt? Er det, det, det her handler om?" Spurgte han pludselig
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:09 pm

Da han mærkede hånden imod hans krave vidste han hvad der ville ske før det skete. Han greb Rey omkring hans håndled og lod hans eget sande udseende springe frem. Han knurrede dybt og lyttede til hans ord.

Dog blev han meget overrasket da Rey gav slip og han gled ned på jorden og forbandede at Rey stadig var højere end ham selv.

”Ja, jeg sov der.. Hun havde mareridt.. Oven i inviterede hun mig ud, vi så film sammen og dansede.. Jeg gav hende lige så meget, som jeg gav dig.. I er sgu ens.. I er begge to pisse kolde i røven og kan ikke se ud over jeres forbandede næser.” Wills øjne vidste pludselig hvor såret han var.
Han smed hans taske og gik helt hen til Rey, prikkede ham i hans brystkasse.

”Jeg er ikke forbandet ondt af mig selv.. Jeg prøver rent faktisk at tage mig sammen, gemme mine følelser væk så dig og din klan ikke fucker op i mit liv mere en nødvendigt..”
Knurrede han vredt og sneen begyndte at falde omkring ham.

”Min far har valgt mig til at være rosen Rey, jeg skal være den næste leder.. Han har sendt mig herover så jeg kan finde min mage.. Jeg havde faktisk ladet Rosa komme ind på livet af mig, så jeg ville kunne se om hun passede til rollen.. Og ved du hvad? Hun er helt perfekt til det.. Jeg forelskede mig igen Rey og jeg gider ikke de her forbandede følelser!”
Skreg han højt, trak sig derefter væk og stod med ryggen til ham imens han kiggede væk og lod hans hænder glide ned i hans lommer.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:29 pm

Reymond så en smule overrasket ud, og ikke mindst overvældet. Han havde bestemt ikke regnet med at Will havde det på den måde med Rosa. Han lyttede til hvad hans sagde, og betragtede ham blot.
Lagde mærke til sneen hvilket betød at Will enden var vred eller ked af det. Eller en blanding af begge.

Han lod will tale ud, og så på ham da han vende sig. "jeg er ked af det Will... Men det er nu engang sådan, at når man finder sin mage, så vil de følelser overskygge alt.. og jeg fandt Katty.. faktisk fandt jeg hende mens jeg overvejede om min mage kunne være en anden mand.." Han lagde en hånd blidt mod Wills skuder. "Du ved selv, at det ikke er noget du styre! Det at finde en ægte mage, er noget helt andet end at finde en kæreste eller en bolle veninde.. Det vil være som et par lænker der holder dig fast kun til den person.... men tilgengæld ønsker du at de aldrig forsvinder"

Han sukkede lidt. "hvis jeg fortæller dig hvad Rosa's drøm gik ud på vil du måske kunne forstå hvorfor hun skubber dig væk"
Han slap Will, og gik lidt rundt. Han havde egentlig lovet hende aldrig at fortælle om det. "da jeg fandt Rosallina havde jeg allerede set hende mange gange.. Jeg havde holdt øje med det franske kongerige. Jeg havde i sinde at lave en aftale med den unge konge... jeg ankom nogle uger før den anden.. 2 Piger var lige kommet til slottet... den ene.. var den kommende dronning. En ung smuk kvinde fra en stor landsby, jarlens datter... og den anden, hendes søster, var Rosallina... Kongen og den kommende droning var meget forelskede... så det ud til.. men kongen havde også øje for Rosallina.. de to kissemissede i krogende, måske havde Rosallina et lille håb om at blive dronning i stedet for sin søster..."

Han holde en pause. Og det var tydeligt at emnet påvirkede ham "Den nat Bryllupet blev afholdt, og samtidig kroningen af den nye dronning, ville kongen ind til Rosallina og have det han så tit havde fået.. men Rossalina afslog.. hun ville ikke være sammen med sin søsters mand... kongen blev rasende og han befalede at hun skulle slås ihjel.... Rosallina stak af, nåede ud i skoven, men der blev sendt både jægere og hunde efter hende... hundene fik fat i hende først... de flåede hende i stykker, lemlæstede hende mens hun stadig var i live... Jeg jog dem væk... Tog hende med mig, og der gav jeg hende tilbudet..."

Han så på Will "Hun elskede kongen.. og han gengælde det med at få hende flået i stykker.. Derfor gemmer hun alle følelser! Derfor skubber hun alle væk der kommer tæt på hende.. de ene ste hun stoler bare lidt på er mig.. og kun en smule de andre"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:36 pm

Will lyttede imens han kiggede over på Rey imens han talte. Mange brikker begyndte at falde sammen imens han bed sig i underlæben og tænkte over det.

”Jeg forstår.. Men hun har lukket mig uden.. Og jeg hende.. Jeg kan ikke Rey.. Jeg er ikke skabt til at elske.. Min klan forlanger for meget.. Og hvis far ikke får af vide snart om jeg har fundet en bliver jeg forflyttet.. Robert afslog tilbuddet om at blive leder.. Så jeg fik rosen og det hænger på mig..”
Hviskede han lavt før han tog et skridt tilbage og lænede sig op af træet.

Han ønskede at kysse og kramme Rey lige nu, men hans følelser var for påvirket fordi han stadig mærkede den dybe trang til Rosa.

Will gled langsomt ned på jorden og begravede hans ansigt i hans hænder.

”Hvorfor kan jeg ikke bare lukke det hele ude.. Lade det ligge..” Knurrede han vredt og greb hans mørke hår i hans hænder og holdt det hårdt imens sneen dalede mere ned omkring dem.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:45 pm

Reymond lyttede til hvad han sagde. Han sukkede lidt, over det. Han så hvordan Will sank ned og så på ham. "Selv hvis det var muligt, ville du så gerne glemme?.... Jeg ved at dine følelser for mig gør ondt, og jeg ville ønske at jeg kunne gøre noget ved det, at jeg kunne tilbyde dig noget.. men det ka jeg ikke" Han så på Will.

"Men måske er det bedst jeg sender hende tilbage til Frankrig.. hun ender blot med at lave for meget ballade i dette lille område" sagde han og så lidt op i himlen.
"det er ellers ærveligt.. for jeg er nød til at blive her.. og jeg skulle jo nødig ende med at blive uvenner med din far.. han var ikke for glad for mig den gang"
Sagde han stille.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 10:54 pm

Will rejste sig lidt op med hans hurtige fart og han greb Rey’s krave, hamrede ham tilbage imod et træ og hans øjne lynede.

”Nej.. Du tager hende ikke væk.. Ugh.. Jeg ville ønske jeg kunne glemme mine følelser for dig, dog er dem jeg har for hende stærkere.. Tro mig.. Jeg kan ikke lade vær med at tænke på hende.. Dette jeg føler.. Det er alt for stærkt.. Du var en simpel forelske, som jeg stadig har brudstykker af.. Selv her når jeg står så tæt på dig, har jeg stadig lyst til at kysse dig.. Men Rosa? Hun er anderledes.. Jeg ønsker at beskytte hende, holde hende.. Bare.. Jeg har lyst til at snuppe hende og rejse langt væk med hende, væk fra alt ondt og bare have hende til at have det godt..” Hviskede han imellem hans spidse tænder som for længst var groet ud.

Han gav slip og gik et par skridt væk fra Rey.

”Har du tjekket mere her i skoven? Måske er hun ude og jage?” Mumlede han imens han kiggede lidt væk og kæmpede for ikke at rødme over hans kommentar med et kys fra Rey. Dog dukkede Rosa’s ansigt op i hans sind hele tiden.

”Rey.. Jeg ved hvad du mener med en mage.. Det er sådan jeg har det med Rosa.. Hun knuste mit hjerte ved blot at sige jeg var et booty call.. Seriøst..” Knurrede han lavt og gik tilbage til hans taske imens han mærkede smerten i hans hjerte, da han kom i tanke om det hun havde sagt.

Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:05 pm

Han så noget chorkeret ud da Will tog fat i ham, og over det han sagde. Ikke så meget det med kysset, for det vidste han allerede. Han havde længe kendt til Wills forelskelse. Men mere over det med Rosa.
Han Han smilede dog lidt da Will Trak sig væk, og det han sagde. "Ja... jeg har ledt hele skoven i gennem, og hvis hun var her, burde jeg kunne mærke hende" D sagde han og man kunne tydeligt høre at han var bekymret.

Han hørte det næste Will sagde med mage. Han sukkede lidt. Han var bestemt ikke vild med den tanke. "Jeg er bestemt ikke vild med det Will...." Brummede han bare lidt. Han sukkede lidt. Men det morede ham dog en smule at Will var blevet så knust over at hun havde kaldt ham et booty call. "når men idet mindste har hun ikke sagt det samme som med de andre... at de blot var en gang blodposer der gav et godt knald" Reymond lænede sig lidt tilbage mod træet.

"selvom jeg ikke er vild med tanken om at i 2 render sådan rundt... så må jeg jo indrømme at hun var i et helt andet humør den morgen vi tog afsted, og jeg gætter på det startede der? Hun var i hvertfald på vej ud for at møde en, når hun havde gjordt så meget ud af sig selv... så selvom det går mig lidt på... så syntes jeg du skal prøve at tale med hende.. om ikke andet, så prøv om i kan genoptag det gamle forhold.. måske hun langsomt lære at lukke dig ind.."
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:14 pm

Will vendte sig om imod ham og kiggede på Rey med hans kølige øjne, de havde slet ikke forandret sig.

”Ved du hvad.. Hvis din søde datter kommer hjem, så kan hun pænt komme til mig.. Jeg skal nok snakke med hende, men jeg nægter at være den som tager kontakten.. Jeg gav hende hele mig og hun skubbede mig væk.. Rey, du burde vide bedre end andre at man ikke skubber mig væk..” Knurrede han vredt og greb hans taske.

”Jeg giver hende uden ud og hvis hun ikke er kommet, så er jeg den som er smuttet fra dette land..”
Mumlede han vredt før han svingede hans taske hen over hans skulder imens han kiggede over på manden som engang havde været det eneste hans hjerne havde drejet sig om.

”Hvorfor skulle det lige være hende, din skabte? Seriøst, karma er virkelig en kælling..” Knurrede han.

”Du ved hvor du kan finde mig.. Ellers, ved du hvordan du kan kontakte mig.” Sagde han inden han vendte rundt og gik tilbage imod skolen med hurtige skridt.

Det havde slet ikke fået ham til at køle ned. Nu ville han bare op, i et godt badekar og drikke resten af hans blod whisky.. Måske sove rusen ud i vandet?
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:23 pm

Reymond sagde ikke noget til det Will sagde, stoppede ham ikke. Han lod ham blot gå. Hvorefter han selv tog videre for at lede efter Rosa.

Rosallina derimod sad på jorden foran Will's dør. Hun havde prøvet at banke på, hive i døren og sådan, men uden helt. Hun vidste ikke engang hvorfor hun havde sat sig ned.. Hvorfor hun ikke bare var gået. Måske Will endda var taget ud og havde fundet en anden. Nej! Sådan var Will ikke.
Hun var virkelig forvirret. Hun vidste ikke selv hvorfor hun sad her. Og hvorfor hun ikke havde kunne få ham ud af hovedet.

Hun bad hele tiden sig selv om at gå, men det var som om det aldrig blev til noget. Da hun bemærkede at der kom en gående så hun op. Hun så næsten forskrækket ud da hun så at det var Will.
Han sad lidt, men i vampyr hastighed, rejste hun sig, løb over til ham, kastede sig i hans arme, og slog sine ben om hofterne på ham, grab hans kæbe, og kyssede ham. Hendes kys var både ufattelig ømt, men det var også tydeligt at hun havde lyst til ham.

Hun afbrød kort kysset. "jeg hader dig virkelig... jeg har ikke kunne tænke på andet end dig hele dagen!" hviskede hun ind mod hans læber, og kyssede ham så igen.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:30 pm

Will var gået hele vejen, fordybet i hans tanker om denne kvinde ville komme til ham igen, eller om hun ville smutte ud imellem hans fingre, han vidste det virkelig ikke.

Så da han gik på hans gang, hvor hans værelse var i den ene ende, ramte duften ham. Hun sad der, foran hans dør. Will gik lidt i stå, dog spændte musklen i hans kæbe da han virkelig kæmpede for ikke at springe på hende. Dog nåede han ikke at gøre så meget, da hun pludselig var i hans favn og hendes bløde læber var over hans.

Han stønnede dybt, greb hendes bagdel for at holde hende oppe og kyssede hende sultent igen.

”Du er også den værste kælling på denne jord..” Knurrede han tilbage imens han holdte hende tæt og kyssede hende igen.

Will gik ned til hans værelse, hamrede hende imod døren imens han låste den op, løftede hende ind og smækkede den med hans fod på vejen.

Ligesom da de var hjemme ved hende, første gang. Smed han hurtigt hans støvler på vejen, sammen med hans taske, hue og tørklædet. Han gik med hende hurtigt over imod hans seng imens han stadig kyssede hende og brød det ikke på noget tidspunkt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:39 pm

Hun vidste godt at hun havde været en dum kælling, og at hun havde såret ham. Og egentlig havde det været meningen.. men så alligevel ikke. For hun havde i hvert fald fortrudt det i samme sekund hun havde sagt de ting.
Hun var bare lykkelig for at han ikke bare smed hende væk, og bad hende skride. Hun ville godt kunne forstå hvis hun gjorde, men hun var glad for hun ikke gjorde.

Hun sukkede da han kyssede hende igen, et støn kom fra hende da han bankede hende op mod døren. Hun havde sådan lyst til ham. Det havde hun haft fra det sekundt han havde vendt hende ryggen og var gået.. Men det var nu ikke kun hans sex hun havde lyst til.
Det var at være i nærheden af ham. Han mærke hans arme om hende, og at mærke hans nærvær.

Hun sukkede lidt da han lagde hende ned i sengen, hun tog fat i hans trøje og trak den af. Hun kyssede ham ned af halsen og ned af skulderen. Hendes hænder gled ned over hans ryg, og holde ham tæt på sig. "Undskyld... " sukkede hun stille ind i mellem.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Søn jan 24, 2016 11:59 pm

Will lod hende hive trøjen af sig og han trak hende helt ind i midten af sengen og lænede sig ned, kyssede hende op og ned af halsen imens han langsomt hev hendes trøje af.

”Hmm.. Det går.. Hold nu bare mund og kys mig..” Knurrede han og kastede hendes trøje væk imens han bukkede sig ned og fangede hendes læber med sine. Will var slet ikke i humør til at snakke, han ville bare have hende, gøre krav på hendes krop og vise hvor meget han holdte af hende.

Han brød kysset og bevægede sig ned over hendes krop imens han kyssede hende ned over kravebenet, greb hendes sko og hev dem begge af med en voldsom kræft, mens han slikkede hende over hendes mave og nappede blidt i hendes hud.

”Du.. Er.. Min..”
Knurrede han voldsomt og greb kanten af hendes bukser, åbnede dem og hev dem af imens hans øjne forandrede sig til de virkelig. De lyste op i mørket med lyst og kærlighed til hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:08 am

Hun sukkede blot da han hev hende trøje af. Hun hørt hvad han sagde, og adlød. Det var ikke tiden til at snakke lige nu, det havde de begge for meget lyst til hinanden til.
Hun Kyssede ham igen da hun atter mærkede hans læber, og sukkede da han begynde at kyssede ned over hendes krop.

det var som om det hele gik så stærkt, som om hans hænder og læber var alle vejne. Hun hørte hvad han sagde, og på en måde var det fantastisk at høre, og på den anden følte hun næsten hun blev kvalt i den sætning.
Hun hun ville ikke tænke på det nu! Hun ville ikke tænke på noget andet end Will, og det der skulle til at ske.

Hun så hans øjne, hun lå lidt og kiggede, inden hun satte sig op, Hun nussede ham ind over kinden, lige under hans øjne, så direkte på ham, og fangede så hans læber med sine egne. Hun kunne ikke beskrive det. For hun havde en blandet følelse i brystet. En nervøs følelse, men også en følelse af ikke at ville undvære det her. Ikke at undvære Will

Hun lagde sig blidt ned igen, nu med blodrøde øjne der lyste op, og som betragtede ham foran sig. Her i det bulrende mærke var det som om de blot så varmere ud.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:15 am

Han knurrede lidt utilfreds da hun satte sig op, men da han så hendes øjne, dukkede der et blidt smil op på hans ellers kølige ansigt. Will skubbede hende ned i madrassen igen. Han havde selv kun bukser, underbukser og sokker tilbage. Dog ville han virkelig lave om på hendes påklædning, så med øvede hænder flåede han hendes stramme bukser af og lagde sig ind over hendes halvnøgne krop.

Will kyssede ned af hendes krop og lagde sig ned imellem hendes ben. Han bevægede hans arm ind under hende, hægtede hendes bh op og rev den af hende og kom til at ødelægge stropperne, dog var han pænt ligeglad lige nu.

Han bukkede sig længere ned og lagde sig igen imellem hendes ben, spredte dem med en kræft og dykkede ned til hendes køn.

”Syng for mig..” hviskede han inden han kyssede hendes køn oven på hendes trusser og gik ombord i den dejlige duft.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:28 am

Hun sukkede over at han sådan "angreb" hende. Han var jo alle steder.
Hun mærkede bare hvor meget hun havde lyst til ham! Hvor stort et behov hun havde fået for at mærke ham! Mærke ham både med kroppen, men også hans person! Hans personlighed, og hans nærvær.
Hun havde ikke engang i tankerne at Reymond og de andre ikke vidste hvor hun var, og at der var gået lang tid. Men det havde hun heller ikke lyst til at tænke på.

og da han flåede hende BH, var der ikke et øjeblik hvor hun var ked af stropperne var gået i stykker. Hun sukkede bare over hvordan han bevægede sig ned.

Der kom et støn fra hende da hun mærkede kyssende mod hendes underliv, fuldkommet lige meget om det var uden på trusserne. Hun nød ham der.
Hun lod en hånd glide ned, og nusse ham i håret.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:33 am

Der gik ikke et sekund fra da hendes hænder var i hans hår, før han flåede trusserne af hende også og stoffet gik hurtigt i stykker i hans greb. Will dykkede ned endnu engang og kyssede hendes underliv, lod hans tunge danse afsted over hendes læber og greb hendes hofter hårdt, imens han hev hende tættere på sig.

Han knurrede dybt og nød smagen fa hende imens han lappede hende i sig. Han ville høre hende skrige hans navn før han var færdig med hende, om det så skulle tage hele natten.

Will bevægede hans ene hånd op og lod en finger glide ind i hende, ligesom sidste gang og hamrede den blidt op i hendes liv. Han bevægede sig lidt op og slikkede blidt hendes klit imens han bevægede hans finger frem og tilbage, dog gik der ikke længe før han lod endnu en finger glide op i hende og indtog hende som hans imens han kælede for hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:47 am

Det var som om hun fik stød i hele kroppen. Som om det bevægede sig langsomt op i gennem hendes krop. Hun mærkede hvordan han rev trusserne af hende, og hørte lyden af stof der gik i stykker!.
Hun stønnede højt over det da hun mærkede hans læber og tung mod sit underliv.
Hvordan han lappede hende i sig, og hvordan han fik hele hendes krop til at nyde det her.

Da han pressede en finger op i hende, stønnede hun blot højere, hun mærkede hvordan orgasmen allerede var ved at overtage hendes krop og sind. Og da han valgte at presse endnu en finger op, og begynde at bevæge dem, kunne hun ikke holde det mere.
Hun mærkede hvordan det vældede ind over hende.
Hun måtte indrømme at Will var den eneste der faktisk havde fået hende til at komme hver gang, og han var den eneste der havde vagt at kæle så meget for hende. Hun smed hovedet tilbage, og spænde i kroppen da hun mærkede orgasmen.

Hun krummede sine finger om hans hår. Hun kunne slet ikke ligge stille, hun ved sig under ham, og krummede sine tær, noget hun slet ikke kunne undgå.
"Will!... ÅRH William!!!..." stønnede hun. Hele hendes krop rystede af nydelse. Det var som om denne orgasme slet ikke ville stoppe, og som om den var langt voldsommere end første gang.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:54 am

Han kunne ikke få nok af hendes stemme, sådan som hun skreg hans navn. Will sparkede hans bukser af og hev hans underbukser med, inden han kravlede ind over hende og det var tydeligt på hans lem at han længtes efter hende og hendes krop.

Han kravlede ind over hende, lagde hans arme ind under hans ben og besteg hende hurtigt. Han ventede knap nok til at hendes orgasme stoppede, før han med et stød hamrede op i hendes som et tordenskrald.

Will stønnede højt og mærkede hvordan han næsten var kommet af bare at glide ind i hendes stramme hul.

Han lagde sig ned over hendes og kyssede hendes hals blidt før han langsomt begyndte at bevæge sig, dog ville han pirre hende meget denne gang og han bevægede sig langsomt ud. Derefter gled han kun halvvejs ind i hende og ud igen. Så langsomt og halvvejs ind igen. Han ville pirre hende til hun tigge og bad ham om at glide helt ind.

”Hmm.. Min..” Knurrede han og greb hendes hår i hans hænder imens han holdte hende fast under sig og lod hans tortur langsomt glide ud. På intet tidspunkt lod han sit lem glide helt ind i hende, kun lidt halvvejs og så ud igen i det langsomme tempo.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:04 am

Det var lige før hende orgasme ikke engang var stoppet før hun mærkede hvordan han hamrede sig op i hende. Hvilket rasulterede i et højt og nydende støn. Hun havde savnet at mærke det. Mærke hvordan en erobrede, og gjorde krav på hende. Hvordan han tog hende.

Hun stønnede over det han gjorde, og nød bare at have ham nært. Dog var det han havde gang i lige nu, ren tortur. Hun vidste at han gjorde det for at pirre hende, og det virkede. Hun vred sig under ham, kunne mærke hvor utålmodig hun blev.
Hun lagde armene om hans nakke, og trækkede ham ned mod sig. Kyssede ham intenst og grådigt. "William jeg beder dig!.. lad mig mærke dig rigtigt!" Stønnede hun ind mod hans læber.

Hun kunne ikke vente mere, hun havde ikke lyst til at vente mere! Ikke mere.. aldrig mere! Hun ville bare gerne have lov til at mærke ham oppe i sig nu.
Hun kyssede ham ned af kinden, og mod hans øre. "tag mig Will... vil du ikke nok?" Sukkede hun mød hans læber
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:10 am

Han grinte lidt og mærkede hvordan hun vred sig under ham hvilket fik ham til at smile til hende og kyssede hende ivrigt igen.

”så lad gå da..” Knurrede han inden han rakte ned, greb hendes bagdel og løftede hende lidt længere op før han hamrede helt i bund og opfyldte hendes ønske.

Will kyssede hendes læber grådigt imens han pumpede op i hende i næsten overmenneskelig fart og lod ingen hæmninger holde ham tilbage.

Han stønnede blidt imod hendes læber og det tog ham ikke lang tid før han mærkede hvordan hans underliv trak sig sammen og hans kom op og dybt inden i hende imens han stønnede blidt og kyssede hendes læber langsomt og intimt.

”Årh Rosa..” Hviskede han og lagde sig ned over hende imens han stadig var inde i hende. Hans vejrtrækning var tung og han hvilede hans hoved imod hendes brystkasse, mest fordi han sad på knæ med hendes hofter oppe i luften og deres køn i kontakt, så han bedre kunne støde ind i hende. Så hun lå han halvt forover bøjet ind over hende.

Dog trak han langsomt ud og rullede ned på madrassen ved siden af hende og på hans ryg imens han langsomt samlede sig selv.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:22 am

Da han endeligt lod hede mørke hans fulde størrelse stønnede hun højt. Hun nød det virkelig, og mærkede hvordan hendes underliv pludselig blev fyldt ud af hans manddom.
Hun Mærkede hans læber mod sine og nød dem til fulde.

Hun kunne næsten ikke følge med da han satte farten op, hendes støn blev højere og hurtigere, og det lød næsten som om hun hev efter vejret. Da han kom op i hende, holde hun ham om nakken, og pressede selv sit underliv op mod ham.

Hun mærkede hvodan han bukkede sig ind over hende, hørte hvordan han kalde hendes navn. Hun lagde en hånd mod hans hoved, og nussede hans hår. Hun hev forpustet efter vejret, og prøvede at få den under kontrol.

Hun sukkede lidt da han trak sig ud, og så på ham da han lagde sig ned ved siden af sig. Hun lå et stykke tid. Lod sin vejrtræning falde lidt. Og da hun følte at hun var kommet mere til sig selv, satte hun sig lidt i sengen.
hun smed benene ud over kanten, hun bukkede sig lidt ned, og begynde at rode ved tøjet på gulvet, som skulle hun igen til at rejse sig og gå.

Dog var det noget andet hun fandt frem, nemlig Wills striktrøje. Hun trak den over hovedet, og rejst sig fra sengen. Hun gik ud på badeværelset, fik vasket sig, og kom ind igen. Hun gik lidt rundt og kiggede på hans ting.

Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige. Der var så meget, men hun var selv i tvivl om hvad det betød
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:27 am

Han kiggede efter hende da hun rejste sig, mærkede hvordan hans vrede skulle til at bryde frem, dog forsvandt den hurtigt da hun tog hans striktrøje på og vamsede ud på badeværelset, han hørte vandet og regnede ud at hun vaskede sig.

Will satte sig op, greb hans underbukser og trak dem på inden han rejste sig og gik over til hende. Mørket var faldet på, dog kunne de begge nemt sig hinanden med deres røde øjne.
Han fandt hende og trak hende ind i sin favn.

”Hvorfor sad du ved min dør? Troede ikke du ville se mig igen..” Hviskede han lavt imens han lod hans fingre glide ind i hendes hår og kiggede ned på hende imens hans øjne blev de normale blå igen, dog var de mørkere end normalt og han stank lidt væk af alkohol, plus hans bevægelser var ikke så elegante som normalt.

”Det er ikke nemt at lukke dig ud af mit hoved når du dukker sådan op og kaster dig på mig..”
mumlede han lavt imens han blidt aede hendes hår og trak hende med over i sofaen, hvor han satte sig ned og klappede på hans skød.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:44 am

Hun smilede en mule da kom over til hende, og holde om hende. Dog slog der knuder i hendes mave og has da hun hørte hans spørgsmål. Hun havde håbet at han ikke ville spøge. Hun havde lidt håbet at de måske bare kunne glemme det. Men hun forstod ham jo godt! "Undskyld... skulle jeg været blevet væk?"
Denne selvsikkerhed der altid var i hendes stemme og måde at opføre sig på

Hun fulgte med ham over til sofaen. Hun satte sig på hans stød da han klappede på det. Hun så på ham med et undskyldende blik. "jeg er ked af et... jeg skulle ikke have sat de ting jeg gjorde.. Men... jeg blev forvirret, normalt gøre jeg ikke de ting vi gjorde med andre.. så det skræmte mig at du allerede var kommet så tæt på mig.. og at jeg havde vist dig sider som jeg aldrig viser til nogle.."

Hun så ned "jeg sover aldrig med nogle fordi jeg ofte har marridt!.."
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 1:49 am

Will kiggede på hende og mærkede hvordan han langsomt varme op til hende igen og han krammede hende blidt og aede hendes hår.

”Jeg.. Var faktisk klar til at rejse tilbage til England, fordi jeg blev så knust over det du sagde.. Dog mødte jeg Reymond og vi snakkede om dig. Han var bekymret for sig, så han ledte efter dig og faldt over mig. Han fortalte grunden til hvorfor du har mareridt, og jeg har fået et stort indblik i hvorfor du gjorde som du gjorde.” Han kiggede på hende og hans øjne blødte langsomt op foran hende og han holdte hende blidt i hans favn.

”Jeg ved godt at han nok ikke burde have gjort det, dog er jeg utrolig glad for at han gjorde..” Hviskede han blidt og kyssede hendes kind.

”Så.. Lad os gå langsomt frem okay? Du siger til hvis det bliver for svært for dig.. Bare.. Lad vær med at fryse mig ude som du gjorde.. Jeg har også oplevet mange ting, som for mig til at tvivle engang imellem..” hviskede han blidt og lænede hans hoved op imod hendes.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 2:01 am

Hun så chokeret på ham da hun hørte hvad han sagde. Hun så væk, og kunne mærke hvor svært det pludselig blev at trække vejret. Hvordan havde Reymond kunne fortælle om det? Han havde lovet hende ikke at fortælle det til nogle.
Og samtidig vidste hun jo også nu at Reymond vidste alt om dem.
Hendes blik begynde at flakke, og hun havde det gearalt bare skidt.

Hun hørt hvad han sagde med at de skulle gå langsomt frem, og at hun bare skulle sige til. Hun sukkede, og så ned. "Will... jeg er ked af det... men.. jeg kom ikke til dig igen for at få følelser for dig... jeg har stadig ikke tænkt mig at lave om på det.. jeg mener... hvis vi genoptager det vi havde, bliver det på samme måde som før" det var faktisk lidt tydeligt at hun ikke helt selv troede på det. Hun vidste jo godt at hu ikke kunne være helt følses løs sammen med Will.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 2:07 am

Han mærkede hvordan hele hans krop spændtes og vrede blussede op i hans krop imens han kiggede på hende.

”Så hvorfor kom du? Bare for at knalde og så smutte igen?”
Knurrede han vredt og mærkede hvordan det spinkle håb han havde haft forsvandt.

Will greb hendes hofter, hev hende blidt, men bestemt ned fra han skød inden han rejste sig og gik frem og tilbage i hans værelse imens han kørte en hånd igennem hans hår.

”Hvad var det før? Hvorfor kom du til mig? Prøver du virkelig bare at pisse på mine følelser?!” Sagde han bestemt og hans øjne lyste op i mørket.

”Jeg burde virkelig ikke være her.. Hvorfor er jeg her stadig?..”
Hviskede han lavt og satte sig ned i hans seng imens han begravede hans ansigt i hans hænder.

”Rosa.. Jeg kan tydeligt mærke at jeg har dybe følelser for dig.. Så jeg kan ikke forsætte som bare bolle venner.. Jeg kan ikke ligge skjul på hvad jeg føler..” Hviskede han lavt imellem hans fingre og det var tydeligt hvordan hans stemme var tæt på at knække.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 2:21 am

Hun så på ham, og mærkede virkelig hvordan han blev sur. Hun forstod ham faktisk godt, men alligevel..
Da han skubbede hende af, trak hun sine ben op til sig, og holde om dem. Hun så ned. "jeg ved det ikke... jeg... "

Alt det han sagde fik hende bare til at føle sig mere og mere ussel. Hun så lidt efter ham da han satte sig over i sengen, og hørte hvad han sagde. Det nev i brystet på hende da han sagde at han havde følelser for hende

Hun rejste sig bestemt, og så på ham. "Men har du tænkt over hvordan jeg ville have det?... Jeg kan ikke bare TVINGE mine følelser frem!... Desuden har jeg jo sagt at alt det der med mager og sådan, ikke er noget jeg tror på" Hun så på ham, trak strik trøjen af, og begynde at samle sit tøj sammen.

"jeg kom i aften fordi jeg ikke har lavet andet end at tænke på dig hele dagen, jeg har ikke kunne fokusere på andet end det jeg havde gjodt... og det har jeg ALDRIG gjord!... Jeg savnede dig! Og jeg havde lyst til at være sammen med dig! Ikke bare Kneppe med dig men være i nærheden af dig!...." alt dette udbrød hun strsset mens hun gik nøgen rundt og prøvede at finde alt sit tøj.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 10:30 am

Will hørte hvad hun sagde og det frembrage et kærligt smil på hans læber. Han rejste sig op, greb hende og skubbede hende hen imod væggen hvor han pressede hende op imod den, greb hendes håndled og holdte dem fast over hendes hoved.

”Min kære elskede Rosa, du siger du savnede mig?..”
Hviskede han blidt og lænede sig ned for blidt at kysse op langs hendes hals, helt op til hendes øre.

”Det jeg hører dig sige lige nu.. Er at du har nogle følelser for mig? Jeg har virkelig også savnet dig hele dagen.. Jeg var klar til at flytte fordi jeg ikke ville risikere at ødelægge dit liv her, fordi jeg troede du ikke ville se mig mere..” hviskede han med en blid stemme, dog var det tydeligt hvor meget han kæmpede for at den ikke skulle knække for ham.

Will lod hans hænder glide ned fra hendes håndled, ned af hendes arme og videre ned af hendes sider indtil de stoppede ved hendes hofter, hvor han holdte hende blidt.

”Jeg vil gøre alt for at du giver dette her en chance..”
Hviskede han lavt imens han gemte hans ansigt i hendes hår.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:30 am

Hun så lidt forskærkket på ham da han tog fat hende, og skubbede hende op mod væggen. Hun blev lidt stiv i kroppen da hun hørte hvad han sagde. Havde hun virkelih sagt det? "jeg... Øhm.. Je..." hun vidste ikke hvad hun skulle sige.

Hun bed sig i læben over det han sagde. "jeg.. Jeg har jo sagt jeg ikke har følelser...." stammede hun lidt. Hvorfor havde hun det sådab her? Hun havde det som om hendes hals snørrede sig sammen. Men hun kunne jo helere ikke lade vær med at føle noget for ham.. Hvad det var vidste hun ikke, men der var noget.

Hun sukkede lidt over det han sagde, og bed sig i læben. Hun lagde hovedet lidt tilbage "jeg vil gerne give det en chance... Men jeg kan intet love noget som helst... For jeg ved slet ikke om jeg kan føle noget for dig.." sagde hun blot.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 11:39 am

Will kiggede på hende og glæden I hans øjne var slet ikke til at tage fejl af. Han grinte lidt, lod hans arme glide helt omkring livet på hende og trak hende op i hans favn. Han snurrede hende rundt og kyssede hendes hals igen og igen.

”Årh, jeg er så glad..” Hviskede han blidt og bar hende over til sengen, hvor han smed sig ned på ryggen med hende over sig.

Han lod hans hænder glide op til hendes kinder, trak hende ned og kyssede hendes læber utrolig blid imens han sukkede af glæde. Det hele snurrede i hans krop lige nu og han kunne næsten flyve! Rosa var gået med til det! Han havde helt lyst til at løbe rundt på hele skolen og skrige op om at hun havde hans nu!
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Man jan 25, 2016 12:26 pm

Hun kom med en forskrækket lyd da han tog hende op, og snurrede hende rundt. Hvordan kunne han være så glad? Hun havde jo stadig intet lovet ham. Hun hørtr hvad han sagde, og bed sig lidt i læben.
Han var så glad! Men.... Hvad hvis hun ikke kunne holde det! "jeg... Uhmm" hun anede ikke hvad hun skulle gøre.

Hun mærkede hvordan han lagde sig i sengen, og med hende oven på. Hun så på ham med et blandet blik. Hun var glad for at Will ikle var sur, men dette bekymrede hende også. Hun habde ikke lyst til at såre ham, men hun kunne jo heller ikkee love ham noget. "men Will... Jeg har jo ikke lovet noget.. Jeg ved ikke om jeg overhoved kan få følelser for dig.." sagde hun.
Hun rejste sig fra ham, og fandt sine trusser for at tage dem på. "jeg må nok hellere tage hjem.. Reymond ledte jo efter mig.." sagde hun og kiggede efter sit tøj.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 5 af 14Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)