Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man apr 03, 2017 6:52 am by Drystan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs mar 28, 2017 7:03 am by Aira

» Nyt bekendskab! - Dylan
Fre feb 24, 2017 7:41 pm by Dylan

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Drystan

Niklaus

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5715 indlæg in 345 subjects

Share | 

Hello little miss - Rosallina (xxx)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Next
ForfatterBesked
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.
Fag : Astologi, Biologi, Løb og bugeskydning
Antal indlæg : 393

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 19, 2016 9:30 pm

Et bredt smil bredte sig på hendes løber da hun hørte hvad han sagde.
Hun stønnede mere da han satte farten mere op. Hun så hvordan hans øre forandrede sig, og smilede over et. Hun var sikker på at hun ville komme til at nyde det her.

Da han satte farten mere op, og brugte sin vampyr Hastighed, måtte hun bide sig i læben over det. Hun stønnede højere, og det var lige før det blev til skrig i stedet. "ÅÅÅRRHH... FUCK!!! WILL!!" nogle høje og skingre udbrud kom fra hende men hun satte sine negle hårdt ned i hans hud. Allerede nu fik hun en orgasme. Det trak sig sammen i hele hendes krop.

Da han kom, og satte sig ned mod gulvet, kolapssede hun ned mod ham. Hun lagde sit hoved mod hans skulder, og hev efter vejret. Hun små grinte en smule over det han sagde. "Jeg gør da mit bedste" drillede hun lidt.

Da hun havde fået vejret, rettede hun sig lidt op og så på ham.. Hun kyssede ham stille, og så på ham "måske skulle vi få noget tøj på.. tage ud og spise?" Hun så pludselig på ham med et oplyst ansigt. "Will? Kan du lide at danse?" spurgte hun ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Will

Fag : Musik
Antal indlæg : 389

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 19, 2016 9:37 pm

Will smilte og lagde hans arme omkring hende imens de lå der sammen.

"Hmm.. Danse? Det kan jeg godt.. men vis vi skal på fin restaurant, så vil jeg gerne have fat i noget nyt tøj." Smilte han og kyssede blidt hende hår imens han trak sig ud af hende og hev hende med op og stå.

Han greb blidt hendes hånd og hev hende med ud af bruseren og fandt det håndklæde han havde lagt frem. Han begyndte derefter blidt at tørre hendes krop og dyppede hendes hår. Da han var færdig, tørrede han sig selv og pjusket hans hår lidt. Han bandt derefter håndklædet lavt omkring hans hofter og gik ud af badeværelset imens han strakte hans krop imens.
Vis brugerens profil
Rosallina

Humør : Det kan være svært at tyde da hun ikke viser ret mange tegn på sine følelser.

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 19, 2016 10:08 pm

Hun nød bare lidt at ligge her. Midt i brusekabinen.

Hun hørte hvad han sagde, og smilede over det. "okay... skal vi bare mødes på tovet så?" spurgte hun så.

Hun rejste sig sammen med ham, og så på ham som han førte hende med ud af brusekabinen. Hun smilede over at han begynde at tørre hende. Hun nød det, og så efter ham da han slog håndklædet om sig og gik ind.

Hun gjorde et samme, dog uden noget til at dække hende. Hun satte sig over ved sit makeup bord, og tog et spænde op, og satte i håret.
Hun betragtede sig lidt i spejlet, og lod også sit blik glide over mod ham. "hmm så er det bare hvilken kjole man skal have på" sagde hun med et lille grin.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 19, 2016 10:21 pm

Han grinte og fandt hans underbukser hvor han hurtigt tog dem på og hev håndklædet af. Han smed den over en stol og tog resten af hans tøj på.

"Du er smuk i alt min egen. Ses på torvet om1 time." Smilte hvorefter han bukkede sig ned, kyssede hendes læber og løb afsted med vampyr fart. Han fik lukket alle døre efter sig og endte på akademiet 15 minutter efter.

Will gik ind på hans værelse og lukkede døren efter sig. Hmm.. pænt tøj.
Han fandt et jakkesæt, det var designer og pænt. Han smed tøjet og tog de lysegrå bukser på, sorte sokker og den hvide skjorte. Derefter fandt han et super pænt bælte, stoppede skjorten i bukserne og lukkede bæltet. Han gik hurtigt ud og satte hans fugtige hår, så det bølgede tilbage med gele. Han fandt til sidst et mørkegrå stribet slips og en matchende blazer. Han fandt hans pæne laksko og smilte til sig selv i spejlet.

Will puttede hans ting i lommerne, fandt hans pæne trenchcoat og et pænt tørklæde som han trak rundt om nakken og gik derefter ned imod tovet igen imens han havde en smøg i munden.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Tirs jan 19, 2016 10:52 pm

Hun smilede til ham da han sagde at de ses om en time. Hun kyssede ham igen, og så efter ham. Da han var smuttet, begynde hun at gøre sig klar. gudske lov var hun vampyr og hurtigt, ellers ville en almindelig pige da ikke kunne gøre sig klar på under en time.

Hun fik lagt makeup, en let men elegant en af slagsen. Hun havde glattet håret, og sat det lidt op i den ene side så hendes pandehår ikke faldt ned foran hendes ansigt. Hun tog sit nye undertøj på. Lyserødt med nogle hvide blonder.

Hendes kjole der bare havde hængt i skabet uden at blive brugt en eneste gang, fordi lejligheden aldrig havde vist sig. Et par stiletter med noget glimmer på, en taske der matchede skoene.
på vej ud af døren, tog hun en lys frakke på.

Denne gang tog hun bilen. Parkerede den, og gik op mod tovet. Der var den del der kiggede på hende da de så hun havde en temmelig lang kjole på. Da hun fik øje på Will, smilede hun mens hun gik ham i møde
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 8:33 am

Will fik med det samme øje på bilen og ud steg skønheden han havde ventet på. Han smilte stort, slikkede hans smøg og løb hende lidt i møde. Da han kom tæt nok på hende, greb hendes hofter, løftede hende op og snurrede rundt med hende i sin favn. Derefter satte han hende ned, greb hendes hånd og tog et skridt tilbage bukkede og kyssede blidt hendes håndflade.

"Din skønhed her til aften, for selv de smukkeste stjerner til at blive misundelig!" Sagde han med et stort smil og trak hende helt ind til sig derefter og kyssede hendes kind blidt.

"Nå, hvor er denne restaurant?" Spurgte han og kiggede ned på hende imens han lod hans hænder hvile på hendes lænd.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 9:55 am

Hun måtte indrømme at hun blev overrasket over at han løftede hende op på den måde, og snurrede hende rundt. Hun grinte lidt over det. Og vidste med det samme at folk ville kigge meget pp dem. Hun så på ham da han bukkede sig, og kyssede hendes hånd. Hun grinte bare over ham og rystede på hovedet over ham. "du er virkelig et fjolehoved?.. Men tak" grinte hun lidt.

Hun smilede mens han stod og holde om hende. "den ligger her længere nede af gaden" sagde hun, og tog hans arm, og begynde at gå.
Der var ret mange der kiggede på dem, syntes at de så søde ud, og det gjorde de nok også, men det var nu ikke sådan dwt var. Det var ikke kæreste dag. Blot en date.

Efter noget kom de til den stor og dyr resturant. Hun så på ham, og smilede inden huk gik ind.
Da de kom ind, kom der en tjener hen til dem og tog deres jakke, og værten kom over til dem "godaften den herre og den frøken.. Et bord til to?" Rossalina nikkede "ja tak.. Oh.. Og alt fra i aften skal barr på Reymond O'neels regning" sagde hun med en høflig og dannet stemme.
Værten så ud til at lyse en del op. "så må de vlre Rosallina formoder jeg?" sagde han med et smil. Hin nikkede roligt.

De vlev vist ned til et 2 mands bord, der var lidt for sig selv så de kunne få lidt privat liv. Værten lagde nogme Menu kort til dem "og som de sikkert allerede ved,.. Så har vi bal i aften efter kl 20 og de er selvfølgelig mere end velkommen til at deltage" sagze han inden han gik.

Hun vende opmærksomheden mod Will "bestil du bare hvad du vil, alle dem der står et V ud fra er laver at blod, men de laver det så det ligner almindlig mad" sagde hun roligt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 2:50 pm

Will fulgte efterhånden og da de kom ind og fik deres jakker af, lod han blidt hans hånd hvile på hendes lænd. Da de kom ned til bordet hev han stolen ud forende og satte sig om på den anden side og smilte til hende.

"Tror aldrig jeg har prøvet sådan noget her.. Nu må du lige hjælpe mig, jeg kender intet til mad.. Nu blod og vin." Grinte ha svagt og følte sig utrolig akavet på en måde.

Han var jo fuldblods og havde aldrig smagt menneske mad, kendte knap nok til det. Så at sidde her, hvor Rosa var lidt på hjemmebane fik ham til at føle sig lidt hjælpeløs.

Da tjeneren kom ned og bad om deres ordre. Bestille Will vinen og kiggede over på Rosa med øjne som var lidt i panik.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 3:13 pm

Hun smilede bare lidt over ham. "Altså de laver det på blod, tilsætter nogle ting, noget af det fryser de og sådan, så de ligneder almindlig mad.. Jeg anner ikke hvordan de gør det, men det smager nu meget godt.... Dog har Reymond altid anbefalet mig suppen, da den er ren blod, uden tilsætning, den bliver bare lunet lidt" hun så på ham, og kunne godt fornemme paniklen lidt. "Bare rolig jeg lover at det smager fint" grinte hun lodt.

Da Værten kom ned og bad om deres bestilling, og hun så hans paniske blig smilede hun bare op til veærten. "To supper tak.. Det samme som Reymonf plejer at få" værten bukkede med et indforstået smil, og gik ud mod køkkenet. Rosallina så sig om.
"Jeg har faktisk aldrig været her før!.. Det er kun Reymond og Katty der tager her ind når de har "forældre" tid" grinte hun lodt. Hun så på Will og lagde hpvedet på skrå med et smil. "Men i aften syntes jeg at det var vires tur" lød det med et blidt smil. Hun lagde det ene ben over det andet og så på ham

"Faktisk.. Så plejer jeg heller ikke at tage ud og spise med dem jeg er sammen med.. " sagde hun og så på ham
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 3:22 pm

Han smilte til værten da han smuttede og Will rettede påhæng jakke og knappede en knap op så der kun var e som holdte det sammen. Derefter kiggede han over på hende og lyttede til hendes ord.

Han blev meget rørt da hun sagde at hun normalt ikke varde og spise med andre. Han greb hendes hånd hen over bordet og flettede hans fingre ind i hendes.

"Så vil jeg sørge for at du altid vil huske denne aften.." hviskede han blidt og trak hendes hånd lidt op og kyssede de blidt inden han kiggede op på hende med utrolig blide øjne.

Will havde sig for mål at få hende til at forelske sig i ham. Han havde allerede dybe følelser for hende. Men han ville slet ikke vise det. Han smilte da værten kom ned og satte flasken med vin, inden værten åbnede den og hældte op til dem. Will nikkede glad til ham og da værten gik igen, hævede han glasset og smilede til hende.

"Jamen, så skål for en fantastisk aften, som kun lige er begyndt." Smilte han til hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 3:41 pm

Det var nu dn sær fornemmelse!.. På den ene side så nød hun dette, hyggede sig, og havde dwt gost i Wills nærvær. Men det var nu også hele tisen denne stemme inden i hendes hoved der sagde at hun skulle passe på at hun ikke lod for meget ske sammen med Will. Hin havde allerede brudt en af sine regler, og det var endda hende selv der havde foreslået det!
Men det var nok også forsi at hun elskede at danse, og ikke danse som i tage på diskotek og høre umti umti musik hvor ens øre var ved at blive blæst af, og man havde lyst til at begå selvmord på dansegulvet.
Nej! Rigtog dans! Dans mellem en herre og en dame, til smukke toner, og med flotte kjoler og herre i jakke sæt! Et bal! Et bal som i den tid hun levedd i før!

For mange vampyre, og genaralt overnaturlige væsner, kunne alt denne teknik og teknologi være utrolig stressende.

Hun smilede dog da han tog hendes hånd, og kyssede den. "kære Will! Du prøver vel ikke at forføre mig?" drillede hun lidt. Hun nød dog den gentleman der sad overfor hende, den slags var hun ikke vamdt til.

Hun tog selv sig glas og skålede med ham med et blidt smil. Hun så på ham da de habde sat glassdt, og smilede "du nåede aldrig rigt at fortælle så meget om dig selv tidligere?.. Jeg ved jo egentlig kun at du er fuædblods.. At du kender Reymond.. Men ikke rigtog noget andet?"
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 3:47 pm

Will skar lidt ansigt da hun sagde at han skulle fortælle mere om sig selv. Han havde sådan en mørk fortid at han ikke helt vidste om det ville passe til denne aften.

"Hmm.. jeg er født og opvokset i England, i en lille by i den nordlige del. Rosario familien var en magtfuld en inde for musik verden. Jeg har en stor udannelse med musik. Jeg kan både spille violin, cello, fløjte, guitar, harpe og klaver. Dog ligger min lidenskab til klaveret. Jeg elsker at læse gode bøger og gå turer. Mm.. så er der vist ikke smedet andet. Noget specielt du vil vide?" Smilte han og håber at hun ikke lod mærke til at han snakkede om hans familie i datid. Der var ikke mange tilbage af hans klan. Kun hans far og bror.

Will drak mere af vinen og smilte stort da værten ko, ned med deres supper, bukkede og gik hurtigt igen.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 6:30 pm

Hun lyttede til det han fortalte, og lyttede opmærksomt. Hvorfor var der ikke noget af det der overraskede hende? Det lyste nærmest ud af ham, hun vidste at han var dannet og sådan! Så hun regnede med at det var niget i den stil. Men allrivel kunne hun da ikke lade vær med at være indponeret.
Hun smilede over det han sagde med indstrumenterne, og var da glad for at det var den slags musik han kunne lide.
Da suppen kom, smilede hun til tjeneren, og så , så på Will.
"Hmm det lyder til at du er en talentfuld ung mand!" sagde hun med et smil.

Hun lagde hovedet på skrå "men hvad så med din familie? Jeg mener.. Bu er du jo ikke skabt.. Så... Har du noget familie ? Måske afkom?" spurgte hun roligt.

Hun hvade selv kun Reymond oh de andre.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 6:41 pm

Han smilte til hende og tog skeen, spiste lidt af suppen og smilte. Det smagte dejligt. Han tog servietten duppe hans læber.

"Fuldblods vampyrer bliver lavet som normale børn, fra to fuldblods. Jeg er født som et normalt barn, dog stoppede jeg bare med at ældres da jeg blev 26. Så jeg er sådan her resten af mit liv." Grinte han lidt og kiggede ned i suppen.

"Dog har jeg kun min far tilbage og en storebror. De bor stadig i England. Der var en dæmon som så sig sur på vores familie og angreb os. Så vi er kun os 3 mænd tilbage af min klan." Sagde han imens hans øjne blev lidt mørke. Dog skubbede han det væk og smilte til hende.

"Det er en lækker suppe." Smilte han og tog endnu en skefuld.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 7:55 pm

Hun lyttede til hvad han fortalte. "hmm jeg ved kun en smule om fuldblods, kun det Reymond har fortalt mig... men jeg ved at Reymond vidst nok er lidt anderledes, da han først er stoppet med at ældres i en alder af 40-43 år..." sagde hun med et smil.

Hun hørte det næste han sagde, og lod blikket glide lidt ned med suppen. Hendes egen familie var jo også død for mange år siden, dog vidste hun ikke af hvad.

Hun så hvordan han ændrede sit humør helt fra trist til glad, og hvordan han talte om suppen. Hun rakte din hånd frem, og flettede sine finger ind mellem Will's "Will... det er okay at være ked af det!." Sagde hun og så på ham med et mildt blik.
Egentlig var det mærkeligt at hun sagde det, for hun syntes jo ikke det var okay for sig selv..
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 8:21 pm

Han kiggede op på hendes og klemte blidt hendes hånd imens musklerne i hans kæbe blev spændt. Han tillod ikke sig selv at være ked af det, over det med hans familie, ikke lige nu.

"Det ved jeg, men tror jeg gemmer det til senere." Smilte han og trak hendes hånd op og kyssede hver af hendes fingre blidt.

Derefter holdte han den lidt og kiggede på hende.

"Lad mig hører mere om dig mi eg-.." Mere nået han ikke at sige før et par varme arme blev lagt omkring hans hals og den af en utrolig klamt og sød parfume ramte ham.

"William! Aj, hvor er det godt at se dig! Jeg savner dig oppe på skolen!" Sagde en blond pige, imens hun krammede ham bagfra og kyssede hans kind. Will så ikke ud til at han var yderst tilfreds og han knurrede lavt.

"Louise.. jeg er uhm.." Will kiggede op på hende og prøvede at hentyde at han var igang med noget. Den blonde pige kiggede over på Rosa og rynkede hendes næse lidt.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 8:31 pm

Hun kunne ikke lade vær med at ligge hovedet lidt på skrå, og se en smule sørgmodigt på ham. Det var tydeligt at han pakkede noget væk. Gemt det, og hun var sikker på at selvom han sagde det, så ville han absolut ikke komme til at fortælle mere om det med mindre hun tvang ham. Men det havde hun nu ikke i tankerne.

Hun smilede kærligt til ham da han tog hendes hånd op, og kyssede hendes finger, hun nussede hans hånd med sin tommelfinger, og måtte indrømme at hun nød det han gjorde. Han var så sød og kærlig, noget hun slet ikke var vant til.

Hun hørte hvad han sagde, men blev noget forbauset over den pige der pludselig faldt ham om halsen. Hun trak bare sin hånd til sig, begynde at spise noget af sin suppe og prøvede på ikke at tillægge denne tøs mere opmærksomhed.
Men da hun så over mod Rosallina, vende hun blikket op. Hun smilede bare roligt til hende. "hej.. Rosallina... Og du er?" spurgte hun bare, som var det en af Will's nære venner. Hun så på Will "hvorfor beder du ikke din veninde om at gøre os selskab? Det ville da sikkert være hyggeligt" sagde hun blot. Som om intet af det her påvirkende hende negativt.
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 8:41 pm

Will kogte invendigt. Louise var en pige so, slet ikke forstod at han ikke kunne lide hende, så at Rosa reagerede på den måde og slet ikke tog sig af hende og hendes opførsel tændte ham af. Han tog nogle dybe indåndinger og kiggede op på Louise.

"Louise, jeg går til musik med William her. Han er virkelig god til det. Hvem er du? Rosallina hva? Hvad er det for et navn?hey, William, hvorfor forlader du ikke denne lider her og kommer med over til os andre?" Spurgte hun og Will kiggede op på hende med øjne som lynede.

Han hev hendes arme af sig, rejste sig og kiggede på hende. "Hør, Louise.. jeg gider dig virkelig ikke, så skrub lige af ikke?" Sagde han før han satte sig ned igen og rettede på hans slips og smilte til Rosa.

Dog var han slet ikke forberedt på hendes næste move. "Nej, du er min William!" Skreg Louise næsten og greb hans kæbe og plantedele hendes læber på hans.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 8:53 pm

Hun måtte indrømme at denne tøs pissede hende af. Den måde hun talte på, og den måde hun opførte sig, var virkelig ikke klædeligt for en dame.
Hun kunne dog mærke at det gik hende på da pigen omtalte hendes navn. "Det er fransk!... Men det forstår du jo selvfølgelig ikke noget af" Sagde hun bare stadig med dette høflige smil.

Hun vende bare øjne og sukkede over at de nu skulle til at diskutere. Åh hvorfor skulle hendes aften øddelægges med det her. Hun betragtede dem, som han sagde at han ikke gad ham. Hun blev dog noget overrasket over det hun sagde, og så pludselig at denne tøs valgte at kysse ham.

Hun knurrede for sig selv, og satte af fra stolen i vampyr fart, tog fat om halsen på den dumme tøs og bankede hende op mod væggen, ca. en halvmeter over jorden. Hendes øjne lyste rødt "han sagde han ikke ville have noget med dig at gøre!... Hvis du ikke skrider ed det samme, så skal JEG sørge for at du ikke får mere med ham at gøre... eller nogle andre" væste hun, og blottede sine tænder. Hendes grab om tøssens hals var så hårdt at det ville være virkelig svært for hende at få vejret.

Mange af de andre gæster så meget forskrækket på hvad der foregik
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 9:07 pm

Will stormede op fra stolen og løb over til Rosa hvorhen hurtigt lagde hans arme omkring hendes liv og kyssede blidt hendes hals.
"Rolig Rosa.. giv nu slip på hende." Hviskede han I hendes øre og lod blidt hans hånd glide op afhentes arm og vred hendes fingre fra Louises hals. Da hun gav slip fløj Louise hurtigt væk og gråd på vejen.

Han kiggede op på klokke og så at ballet lige var startet.

"Nej se, vi kan danse nu." Smilte han og holdte hende helt ind til sig imens han kyssede ned af hendes skulder og bevægede dig lidt langsomt fra side til side.

Han greb hendes hånd og hev hende blidt ind vor de kunne danse, lagde hans arm og livet på hende, trak hende ind og holdte hendes hånd med den anden, inden han begyndte at danse med hende.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 9:24 pm

Hun klemte virkelig hårdt om halsen på denne tøs. Så hårdt at hun kunne mærke hvordan hun havde besvær med at få luft nok ned. Hun knurrede bare lidt da Will lagde armene om hende, og ville have hende til at slippe. Da hun endelig slap, og pigen hun skynde sig grædende væk, væste hun bare efter hede. Hun var tydeligt stadig vred, og så hun hørte hvad Will sagde, bed hun bare tænderne sammen.

Hun mærkede hans kys, hun kunne godt mærke at det hjalp lidt, men også kun lidt. Hun var stadig rasende, og spændt i hele kroppen. Hun havde aller mest lyst til at gå efter den dumme tøs, og rive struben ud på hende.

Da hun hørte hvad han sagde, og han trak hende med ind til dansegulvet, så hun lidt tilbage mod deres bord. "Men.. vi er jo ikke færdige med at spise?" sagde hun lidt sammenbidt.
Dog stillede hun sig lidt mere ind til ham, og lagde den ene hånd på hans skulder, og lod også sin ring, og næseben presse sig ind mod hans skulder.
Hun sukkede lidt, hun mærkede hvordan hun langsomt faldt mere til ro. gud hvor havde den tøs gjord hende rastende..
Hun vippede hovedet mere ind mod hans hals. "undskyld..." Mumlede hun lidt
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 9:38 pm

Han smilte og holdte hende tæt ind til sig imens han dansede hende rundt og fulgte musikken blidt. Et dybt suk kom fra ham da han mærkede Hvordan hun lænede dig imod ham.

"Det gør ikke noget min egen." Smilte han og kyssede hendes hår imens han svang hende rundt.

Da sangen skiftede til en meget mere rolig musik, lod han sin hånd på hendes lænd glide lidt længere ned, lige på kanten til hvor det ville blive frækt.

"Hmm.. vil du gerne have at jeg overnatter eller?" Spurgte han hende blidt, for at få hendes tanker et andet sted hen. Han smilede frækt til hende og vrikkede med det ene øjenbryn for at undertone at noget andet kunne ske. Han kunne virkelig godt lide denne kvinde og ville vi,elig gerne have at hun var glad når hun var sammen med ham.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 9:53 pm

Hun sukkede lidt opgivende ind mod ham, små grinte lidt af sig selv, og at hun var blevet så vred.
Da hun mærkede hans hænder lidt længere ned, lagde hun begge hænder mod hans skuldre. Hun smilede bare lidt over det. Det var dejligt at være her sammen med Will! Noget hun aldrig havde gjord med nogle af dem hun gik ud med.

Hun hørte hvad han spurgte om, og rettede hovedet lidt op, og så på ham. Hun smilede lidt skævt til ham. "er du sikker på du tør det?" Spurgte hun med et selvsikkert smil. Hun lod sine hænder glide op langs hans nakke, og nussede ham lidt i nakke hårende.

Hun var ikke helt klar over hvor længe de havde danset, men det var utrolig beroligede. Hun kunne ikke forklare det, men hun faldt virkelig til ro når hun var sammen med Will.

Pludselig skiftede musikken.
https://www.youtube.com/watch?v=q9ayN39xmsI&list=WL&index=5
Hun rettede sig lidt op og lyttede. "orh... hvor kliche artigt..." brummede hun og hentydet til filmen denne sang hørte til.
Hun vende bare øjne, og var ved at gå fra dansegulvet. Det var jo plat! 2 vampyre der dansede til denne sang?.. det ville jo bare være SÅ kliche.. Men.. hun var nu ret vild med den..
Vis brugerens profil
Will

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 10:03 pm

Will kiggede utrolig forvirret på hende da Hu pludselig trak hende tilbage igen.

"Hvad er der Rosa? Vil du ikke danse?" Spurgte han forvirret og trak hende ind til sig igen. Dog kom han på e lille ide.

"Hmm.. kom med." Smile han og greb hendes hånd. Han trak hende ud af restaurante, fik deres jakker o trak de på hende og sig selv og hev hende ned af gaden, til en lille lukket mini park, han tjekkede at der ikke var nogen og der var en lille sø hvor han gik over med hende i hånden.

Will trådte ud, så hans fod lige rørte vandet og brugte hans evne. Hele den lille sø frøs til. Han trak hende derefter ud på isen og snurrede hende rundt i favnen.

Han begyndte at nynne e melodi og dansede rundt med hende på isen i hans arme imens deres fødder gled hen over det smukke is.
Vis brugerens profil
Rosallina

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   Ons jan 20, 2016 10:19 pm

Hun så på ham da han spurgte om hun ikke ville danse mere. Jo.. Jo mere end noget andet ville hun gerne danse med ham. Men ikke til den sang! De var ikke kærester, det var ikke forelskede, og de ville heller ikke blive det!

Hun så på ham da han trak hende med, og undrede sig over hvorfor. Ville han ikke bruge mere af aften sammen med hende? Var det på grund af det med den pige? Hun fulgte dog med ham. Parken? hvad skulle de her?.
Hun så på ham som han gik mod vandet og blev overrasket over det han gjorde. Hun så måbende til mens han forvandlede vandet til is. Hun så på ham da han ville have hende med ud på isen.

Hun tog hans hånd, og gik stille ud på den sammen med ham. Hun kunne ikke helt lade vær med at smile over det. Hun begynde at bevæge sig lidt sammen med ham, men var lige ved at glide, hvilket bare fik hende til at grine over sig selv.

Hun smilede op til ham. Hans øjne var endnu smukkere her i mørket. De ligefrem skinnede i reflektionen af månens skær. Hun havde armene om hans nakke, og betragtede ham bare roligt. Hun vidste ikke helt hvorfor, men hun fik en underlig tom følelse i brystet.
Hvorfor? Will gjorde hende så glad, og fik hende til at fade til ro, men samtidig fik han hende til at føle sig så ufattelig tom inden i.

Hun lod sin ene hånd blidt hvile mod hans kæbe, og nussede hans kind lind med sin tommelfinger. Hun så på ham med et blidt blik. Hun vidste ikke helt selv hvorfor, men hun lænede sig frem mod ham, og kyssede ham blidt. Holde kysset længe og mere inderligt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hello little miss - Rosallina (xxx)   

Hello little miss - Rosallina (xxx)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 27Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 27  Next
 Similar topics
-
» Hello little miss - Rosallina (xxx)